|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עובדה: תפוס ת'שמאלני לשם שינוי
מאת: נאוה קורן  |  18/01/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תגובה לא קנטרנית
  ישראל עם רם   18/01/16 12:15
אני מבקש שתשרטטי את גבולות השמאל. מי כלול בו. כי אם חבורה של אנארכיסטים שהתלבשה על אידיאולוגיה של שלום, בטחון, 2 מדינות, סוציאל דמוקרטיה ושאר דברים נאורים ולגיטימיים הופכת את כל מי שמשתייך למחנה הזה לסמול קיצוני שכל רצונו להביא לסיום קיומה של המדינה, כי אז כל הימין, מכולנו וימינה, הוא ניאו פאשיסטי, קיצוני, רוצח ראשי ממשלה בעבר ובפוטנציה, סכנה לכל מוסלמי, נוצרי וישראלי חילוני באשר הוא, רק משום שכמה עשרות פושעים פליליים המכונים נוער הגבעות/כך או כל ארגון קיצוני ימני אחר התלבש על האידיאולוגיה הרביזיוניסטית של ז׳בוטינסקי וכעת קורא לעצמו ימני. פשע פלילי הוא פשע פלילי, ולא משנה בשם איזו אידיאולוגיה, פוליטית או דתית, הוא מתיימר לדבר או לייצג.
גם ״אשיות״ עיתונאיות כמו גדעון לוי, שאת מצטטת כאן כאורים ותומים של דוברי אותו שמאל, כביכול, משתייכים לאותו אנארכיזם שאין בינו לבין אותו שמאל שפוי ולא כלום. אגב, ברור שקל לו להישבע בילדיו, הם הרי מתנגדים לדעותיו ממש כמו כל ישראלי שפוי.
נ.ב. לא ראיתי את התחקיר של עובדה, אבל מההדים שעורר ברור שמדובר בחלאה מהזן של דומא, דורמיציון ושאר פשעים שתקצר היריעה מלמנות כאן.
ועוד דבר: רק תזכרי שבזכות אות שמעון פרס שבחוצפתך את לועגת לו ישראל שוכנת לבטח, שלא לדבר על כך שהאיש, בשנתיים שבהן כיהן כראש ממשלה, שלה את ישראל מתהומות האבדון הכלכלי שהימין הכניס את המדינה לתוכו ובמחי תכנית כלכלית ופיננסית נועזת הציל את כולנו, גם את הכותבת הנכבדת, מגורל גרוע מזה של יוון היום. ולא יזיק, גם בלהט חרב השנאה המתהפכת, לזכור מי הקים כאן מדינה שהיום האנארכיסטים משני המחנות שוקדים על הריסתה.
כתוב תגובה ל- ישראל עם רם
שמא תגדיר בדיוק איפה הגבול שלך
  אהוד פרלסמן   18/01/16 13:50
בעוד שלפיד גינה במילים חריפות את שוברים שתיקה, הרצוג לא העז להוציא מהפה שלו מילה אחת רעה עליהם. אז איפה אתה? קדימה: בצלם, שוברים שתיקה, יש דין, רופאים לזכויות אדם, הקרן לישראל החדשה, אלון ליאל שפועל להחרמת ישראל, כל העמותות הממומנות מכספי מדינות אירופה, וכן הלאה. תגדיר! רוצה שאני אתחיל? בבקשה: מה לי כימני קיצוני חילוני ולכל הפסיכים מנוער הגבעות ומתג מחיר? מצדי שיכניסו את כולם ביחד למעצר מנהלי. אבל כשמגדירים אותם בתור פצצה מתקתקת זה שקר!!! כי אם הם פצצה מתקתקת, אז כל הערבים החשודים בטרור הם גם פצצה מתקתקת. מצפה לתשובתך.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
איך אינך מתבייש לבטל את
  רותי איזיקוביץ   19/01/16 16:01
הצורך במערכת משפט נאורה כשלנו, כאשר אתה קובע שמצדך אפשר, בלי משפט ובלי הוכחות, "שיכניסו את הפסיכים מנוער הגבעות ומתג מחיר, את כולם ביחד למעצר מנהלי"? אגב, הם לא זקוקים לך כצד שמצידו אפשר...וגו'. מעניין לראות איך אמירת שקר כל יום, אלף פעמים ביום, הופכת ללא היסוס ל"אמת" אפילו בעיני ימני קיצוני כמוך. גם לא השארת לי מקום בסקאלה: אם אתה ימין קיצוני, איפה אתמקם אני שמזדעזעת מעינויי נערים שלא פשעו (שוחררו!!!), מ"דמוקרטיה" שלא מבדילה בין אויב לאוהב ומספקת נשק וממון לאויב?
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
הוא אוהב להגדיר עצמו מדי פעם
  אל-הגב' איזיקוביץ   19/01/16 20:29
מעל דפי אתר זה כ"ימני קיצוני חילוני". או שאינו יודע מה פירוש "קיצוני" או שהינו תם ותמים. כל ימני-קיצוני לא יתקוף ימנים טובים כשם שהוא עושה זאת מפעם לפעם. כל ימני-קיצוני לא ישבח איש שמאל כשם שהוא משבח מפעם לפעם, אין אף ימני-קיצוני שיתהדר בכך שחבריו הטובים ביותר הם שמאלנים. וההוכחה החותכת להיותו ימני-לייט בלבד, היא שנפשו לא נבעתת מיסורים קשים ואכזריים שעברו קטינים במשך 21 יום, ללא זכויות בסיסיות, כדי להוציא מהם "הודאה". בנוסף: אין אף ימני-קיצוני המסוגל לכתוב: "מה לי כימני קיצוני חילוני ולכל הפסיכים מנוער הגבעות ומתג מחיר? מצדי שיכניסו את כולם ביחד למעצר מנהלי". הם לא פסיכים. הם נוער אבוד וכואב כאב מר ועצום. הם זקוקים לעזרה ולחמלה שלא מגיעים אליהם.
כתוב תגובה ל- אל-הגב' איזיקוביץ
קצת סדר בבקשה!
  אלברט שבות   20/01/16 02:36
אולי תגדירו את השם שלכם במספר, מי אתה אדון "אל-הגב' איזיקו"? איזה מספר אתה? מספר חזק אתה או קטן חלשלוש? עמדתי לכתוב לך תגובה וראיתי את עצמי משיב ל-"אל-הגב' איזיקו" כך שאין הבדל גדול בינך לבין גב' איזיקוביץ, אבל כשקוראים את גב' איזקוביץ עומדים כן על הבדל. בעיני אי-ההזדהות הזאת היא לא פרטיות, היא מחלת נפש נוראה.
כתוב תגובה ל- אלברט שבות
סליחה, קראת את התגובה שלי?
  אהוד פרלסמן   20/01/16 12:30
1. אני במפורש כתבתי שלהגדיר אותם כפצצה מתקתקת זה שקר, וברור שמשתמעת מכך מחאה נגד העינויים שהם עברו. אז לא רק את הזדעזעת, גם אני. 2. אני לא יודע על איזה שקר שחוזרים עליו כל הזמן את מדברת, כי אני שמעתי אנשים הגרים קרוב לנערי הגבעות האלה שמגנים את הסובלנות כלפיהם, ואני מצטרף אליהם. שלא לדבר על התמונות מהחתונה הזאת. 3. אני מבין שלא נעים לך להיות על אותו מקום בסקלה איתי, אבל כשמחלקים אותה בערך לחמישה חלקים, מהשמאל הקיצוני עד הימין הקיצוני, כשבאמצע המרכז, אנחנו שנינו בימין הקיצוני. אם יחלקו אותה לעשרה חלקים, את תהיי בעשירי ואני בתשיעי. 4. אני משער שאת כותבת על מערכת המשפט הנאורה שלנו בלגלוג, ואם לא, תקראי את האמת על משפט קצב.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שמעון פרס
  באום   18/01/16 14:49
היה איש ביצוע ופרויקטור מעולה אבל כמדינאי הוא היה כישלון חרוץ ונשאלת השאלה מה הקשר? מה,בגלל שהוא עשה דברים חשובים זה אומר שהוא לא הביא את ישראל לכמעט חורבן צבאי אלמלא העם קלט את הטעויות שלו והעיף אותו ואת חבריו מהשלטון? השמאל השפוי,מה שאתה מכנה,עדיין לא מגנה בכל פה את אותו עזרא נאווי וחבר מרעיו שכולם יודעים מי הם.כלומר,אם השמאל השפוי לא מגנה את אותם אירגונים משתפי פעולה עם האויב,אז מה בדיוק שפוי בו? א.ב.יהושוע הצדיק את עזרא נאווי והסופר הנ"ל נחשב לשמאל שפוי.אם במחנה הציוני שהוא שמאל שפוי על פי הגדרתך,יושבים אנשים כמו סתיו שפיר,מירב מיכאלי,פרופ יונה ועוד פיגורות שמשמשים חיילים של אירגונים שונאי ישראל אז נשאלת השאלה אם יש בכלל שמאל שפוי.לא שמעתי את מנהיגיו המהוללים של המחנ"צ יוצאים בשצף קצף נגד אירגוני השמאל הקיצוני שכולם ראו מה הם מעוללים,למה? כי ציפי לבני חוששת שההזמנות לחו"ל לא יבואו? איפה נשיא המדינה,לא שמענו אותו.מה,הוא חושש שאובמה לא יזמין אותו שוב? היחיד שיוצא כנגד אותו עיוות שמאלני מחפיר הוא יאיר לפיד שהוא אגב לא קשור לכל אותם אירגוני "הקרן החדשה" והוא גם יסחוב מהמחנ"צ את הקולות כי הציבור יושב בשקט ועוסק בעיסוקיו אבל ביום הבחירות הוא זוכר יפה מאד מי עשה מה ומי לא עשה.לסיכום,אנשי תנועת העבודה שאתה כנראה אחד מהם חייבים להעיז ולקפוץ מעל השלולית, כי העגלה תתרחק אל עבר האופק ואתם תשארו עם השלולית,היתושים והקדחת.עד שהדברתם אותם,הם ישובו אליכם בהפוכה.
כתוב תגובה ל- באום
כרגיל, באום צודק
  יוסי אבידור   21/01/16 12:08
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
2
המאמר הזה
  אלברט שבות   18/01/16 13:09
טיפת אור בים של חושך.
כתוב תגובה ל- אלברט שבות
3
גבולות השמאל:הוא כל מי שטוען ש
  קורןנאוה טבריה   18/01/16 14:09
שהעם היהודי 'כובש' בארצו מולדתו ומתפרנס מעלילת דם 'אכיבוש' ואנטישמיות סלקטיבית-והוא כל מי שמעליל,מלשין ומתלכלך על חיילי צה"ל שלנו בעולם,ומסית את אותו עולם לנהוג חרם בישראל- והוא כל מי שתומך ברוח הרצח ב'אלטלנה' עד עצם היום הזה-וזה כולל את 'שומרי הסף' הלשעברים במערכת הביטחון ש:'האמריקאים משלמים להם שיתבטאו ברוח עמדותיהם! ועכשיו להוזה מזרח השימון החדאעש פרס-טורס. זכותך להאמין שאתה 'שוכן לבטח' בזכותו- בעיני, אתו ובלעדיו הייתה קמה מדינת היהודים על פי ההבטחה האלוקית וללא ספק- כפי שהוכח! אני שוכנת לבטח גם בזכות צה"ל שלנו וכל חללי צה"ל הי"ד הטמונים בבתי הקברות- בשום פנים ואופן לא בזכותם של מנהיגי השמאל הקיצון של מפא"י הגזענית והרצחנית! לא אני הזהרתי מפני פרס ש: 'מעביר סודות מדינה לאמריקאים', היה זה משה דיין! לא אני טענתי שפרס: 'חתרן בלתי נלאה' היה זה רבין! לא אני אמרתי:"אקרע קריעה על המדינה אם אראה את פרס יושב בכיסא של שר בישראל" היה זה משה שרת! לא אני אמרתי ש:"התניתי את שובי לממשלה בהרחקת פרס מכל עמדה ביטחונית" הייתה זו גולדה מאיר, וזה טיפה בים של ראיות אנטי פרס שהיה ונותר סכנה לישראל, לדעתי! עד היום איש טרם קבע מה באמת קרה בדומא למרות העינויים- אבל השמאל כבר החליט וקבע כצפוי וכהרגלו להאשים את היהודים- למזלי אני לא עדר - ואני גם לא שוכחת את עלילותיו של הפרובוקטור לעלילות סרק סרק בשרות ממשלת רבין/פרס/אוסלו/ גילון- אבישי רביב ה'שמפניה' לשנאת הימין- ולא סולחת! השימוש ברצח רבין(ש"בזכותו" השמאל הקיצון שורד פוליטית!) נגד הימין יותר מ-20 מחזקת בי כל פעם מחדש את תיאורית הקונספירציה - לי גם ידוע על פי תחקירים שנעשו ופורסמו בתשקורת- שלא מכדורי הסרק סרק של סוכן השב"כ בעברו יגאל עמיר נרצח רבין- שנרצח רק משום ששקל ברצינות, בגלל הסקרים שריסקו אותו פוליטית, לבטל את הסכמי אוסלו-והאמת הזאת עוד תצא לאור כמו עלילות-דם ארלוזורוב, 'המרד' וקסטנר! לדידי, יש הבדל עצום בין בוגדים אנטישמים פרו-פלסטינאצים לבין 'פשיסטים' נאמנים ופרו-ישראל!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
כל מי שטוען
  נובל   21/01/16 09:03
שהעם היהודי שחזר לשיטחי ארץ ישראל, ושהתיישב וביסס את אחיזתו בארץ מולדתו ככיבוש (או בלשון ה0מאל היהודי ״אכיבוש״), הינו בוגד בעמו, אלו הם הגבולות! כל הגדרה אחרת היא מכבסת מילים לפעמים אינטלגנטית ולפעמים פחות תלוי בבוגד.
כתוב תגובה ל- נובל
זה שהא הידיעה אצלנו
  ישראל עם רם   21/01/16 13:53
נשמעת כמו א אינה משנה את העובדה שמדובר בכיבוש. אברהם אבינו ויעקב נכנסו לארץ, אבל יהושע כבר היה צריך לכבוש אותה כי ישבו כאן כנענים בערים בצורות שלא הסכימו לחלוק עם החדשים את השטח. מעולם בתולדות ההתנחלות העברית בא״י לא היתה כל הארץ יהודית. היו תקופות בימי בית ראשון שחלקים מעבר הירדן היו בידינו ואילו בתוך הארץ נמשכו המאבקים עם הפלשתים והיו ״קרחות״ כנעניות בלב ממלכת יהודה.
שיבת ציון ב 150 השנים האחרונות החלה בגלי עליה יהודית אל תוך החלק הזה של האימפריה העותומאנית. עברו כמה שנים עד שהערבים תפסו את האיום עליהם ועל ארחות חייהם, שהרי לא היה אז נישול אלא רכישת אדמות כמתאפשר עפ״י החוק התורכי. הלאומיות שלהם צמחה כתמונת מראה ללאומיות העברית כאן בארץ, ואני לא מבין מה לא לגיטימי בזה. רשאית קבוצת אנשים החיה בכברת ארץ מסויימת להכריז על עצמה לאום ולבקש לה חזקה על אותה כברת ארץ. כל בר ביי רב יודע שיהודה ושומרון של היום לא נכבשו במלחמת העצמאות מפני שבן גוריון הבין שלא נוכל לשלוט בכל הערבים שגרים שם, וכמובן גם משיקולים של איכות הצבא באותם ימים. אז מה ההיתממות עם הכיבוש, מה נכנסנו לרמאללה, שכם ויריחו בפרייבטים, או ע״ג טנקים ובחיפוי אווירי? זה היה כיבוש לכל דבר וענין, ומותר לקרוא לזה כיבוש כמו שמותר לך לקרוא טרנספר להתנתקות מעזה. אלה בסה״כ מונחים, מילים שאנשים נותנים למצבים. ואם מי שטוען שאין ביכולתנו לשלוט בכל הערבים האלה וגם להישאר מדינה יהודית ודמוקרטית הוא בוגד, אז גם בן גוריון, מייסד המדינה ומקים צה״ל היה בוגד. ועל רבין אין מה לדבר, ופרס הוא הרי חתרן בלתי נלאה, וכו׳ וכו׳. אז תרשום לעצמך: הסמול הסוציאליסטי שנוא נפשך הוא הוא מגש הכסף שעליו ניתנה לכם מדינת היהודים הרויזיוניסטית, שהיא כיום תרבות אנשים חטאים של בכיינות, הפחדות, זריעת שנאה ופירוד. כך היה ערב חורבן בית שני וכך בדיוק זה היום. מעריצים את בר כוכבא ואלעזר בן יאיר במקום את רבן יוחנן בן זכאי, שהפך את יהדות הדמים הפרימיטיבית והאלילית לפסגת המוסר האנושי, כאז כן עתה מתגרים באומות העולם, כאז כן עתה מחרחרים מלחמת אזרחים בכל מי שלא כמוכם.
המשך יבוא..
כתוב תגובה ל- ישראל עם רם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il