s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שקרים עם אושרת קוטלר
מאת: יואב יצחק  |  24/01/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
קוטלר תתביישי
  לסלף את האמת!?   24/01/16 11:04
כתוב תגובה ל- לסלף את האמת!?
{{{פינטו עבריין וומלשין=עובדות
  אפרים ברכה =צדיק   24/01/16 14:38
בתי משפט בישראל שלחו את פינטו לכלא. יואב יצחק מנסה לבלבל אותנו?!
כתוב תגובה ל- אפרים ברכה =צדיק
להתאבד ערב חקירה
  קליין ח.   24/01/16 15:13
מיד עם השמדת הסלולר יש לזה פירוש אחד פחד גדול מלהתפס בפרט שמדובר בגדול החוקרים שאלוף בחשיבה אסטרטגית ויודע טוב לקרא את המפה. האמת אם אכן גירסת פינטו מדוייקת ולהערכתי האישית היא מדויקת מדובר במעשה נבלה שגם אני הייתי מעדיף להתאבד.
כתוב תגובה ל- קליין ח.
2
שאלה
  חרד   24/01/16 11:06
יהיה סביר להניח כי פרקליטות המדינה חתמה על עסקת טיעון עם פינטו רק לאחר שפינטו סיפק ראיות מוצקות בעניינו של מנשה ארביב. ככול שכך, כיצד ניתן להסביר כי בחלוף שנתיים טרם נתקבלה בפרקליטות המדינה החלטה על הגשת כתב אישום נגד מנשה ארביב?
שתי אפשרויות לטרוף מערכות זה -
האחת עסקת הטיעון עם פינטו נחתמה בהוראתם של מושחתים בצמרת הפרקליטות והוא לא סיפק את הראיות הנדרשות לצורך הגשת כתב אישום.
האפשרות השנייה הינה פחדם של היועמ"ש ושל פרקליט המדינה ממוצא פיו של ארביב. האם פחד זה מונע הגשת כתב אישום נגד ארביב?
כתוב תגובה ל- חרד
3
קוטלר באמת דעתנית עם אג'נדה
  אהוד פרלסמן   24/01/16 11:24
הבעיה היא שהדעות שלה תמיד זהות לחלוטין לדעותיה של שורת המקהלה של התקשורת השמאלנית שהיא חלק ממנה, ושהיא מגבשת את דעותיה אלה בלי שיהיה לה שמץ של מושג על העובדות. להלן קטע ממאמר שכתבתי על תוכנית אחרת של קוטלר שבה היא סיפרה לנו שהיו שבעים מעלות באירן: "אנשי התקשורת מטמטמים הזה את זה, והשני שטומטם על-ידי הראשון מטמטם גם את העם. כי רק אדם שטומטם על-ידי התקשורת יכול לספר לנו על שבעים מעלות באירן, ורק אדם שאיבד כל קשר עם ההיגיון יכול לספר לנו שירד הרבה שלג בירושלים, ושבאוסטרליה היה נורא קר, בגלל שכדור-הארץ מתחמם." וכמובן שלא התפלאתי כשאחרי חיפוש של מספר שניות בגוגל מצאתי שהיא היתה חלק ממקהלת משמיציו של הנשיא קצב, ומובטח לכם שאין לה כל מושג לגבי העובדות.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אם מדברים על עובדות
  ה.א   24/01/16 11:54
שימו לב לכתבה של קוטלר בדקה/שניה 41:08 שם היא טוענת שטרם ברכה ירה לעצמו בחזהו הוא כיבה את הטלפון הנייד. כפי שפורסם הטלפון הנייד לא נמצא, אז האם קוטלר טעתה? האם לא דבקה באמת? או שמא הטלפון היה ברכב לני הירייה ונעלם לאחר הירייה?, שאלות רציניות המחייבות תשובה. ובל נתבלבל האמירות האלה אינן כמו אמירה אחרת מקורית ממועד האירוע הטרגי (ואשר אף היא היתה כלולה במשדר של קוטלר) בה נשמעת תמר איש שלום כמדווחת על כך שמקום הרכב של ברכה אותר באמצעות הטלפון הסלולרי, אלא על הקראה של קוטלר במסגרת התוכנית היינו מימים אלה. טעות? הטעיה? ואולי הכל אמת כלומר שמי שהעלים את הטלפון לא היה ברכה עצמו, ואם לא היה זה ברכה עצמו אולי הטלפון הוא המפתח להבנת הנסיבות המדויקות של המוות הטרגי הזה והמניעים לו.
כתוב תגובה ל- ה.א
אולי היו לו שני מכשירים?
  הוא שואיייל   24/01/16 12:59
אחד פרטי ואחד משטרתי?
כתוב תגובה ל- הוא שואיייל
קוטלר היא אכן בעייתית,
  הערה לפרלסמן   24/01/16 13:34
אבל יצחק משתלח גם בדרוקר. בעוד שיצחק הוא לא תחקירן ולא עיתונאי בכלל, אלא לא יותר מבלוגר רכלן, שלא כותב בכלל עובדות, אלא רק דיעות והשערות, ולפעמים הוא נראה כמו שפועל בשרות אינטרסים עלומים (פינטו? יוסי כהן?), דרוקר הוא מהמעלה הראשונה, שיש לו אומץ ללכת נגד הגורמים החזקים ביותר במדינה, והוא מחוייב רק למצפונו. עיתונאים כמו יצחק מבזים את העיתונות והופכים אותה לתת רמה בעוד שאנשים כמו דרוקר הם כבוד למקצוע ולצערי יש בודדים מסוגם בישראל (רובם בערוץ 10).
כתוב תגובה ל- הערה לפרלסמן
תשובות לה.א. ולהערה
  אהוד פרלסמן   24/01/16 14:20
לה.א.: כל הכבוד! פעמיים! גם ההיא שאומרת שחבר שלו מצא אותו באמצעות איכון הנייד, וגם קוטלר שאומרת שהוא כיבה את הנייד. לא יאומן כי יסופר! ולהערה: אני באמת נמניתי עם מעריציו של דרוקר, ומשנה לשנה הולכת הערצתי ופוחתת. לקח לי זמן להבין שאת הספר שהוא כתב עם עופר שלח הם שניהם כתבו מפיו של חיים רמון, ושאחר כך דרוקר עוד העז להגיד שלא היה צריך להגיש כתב אישום נגד רמון בפרשת תחיבת הלשון, מבלי לספר שהוא ממש חבר של רמון. אז אם התרשמת מזה שדרוקר יצא נגד ברק, תבדקי מי היה האויב הכי גדול של ברק במפלגת העבודה, ותביני. ואותו דבר לגבי הדיווחים שלו על פרשת קצב, בשעה שהתברר בדיעבד שהוא ויחימוביץ' ממש בחשו בקלחת בשעה שהיתה זו פרשת א' מבית הנשיא. בזמן האחרון אני כמעט כל פעם תופס אותו בהטעיה, שלא לומר שקר, ואני באמת מבין שבזמנו פשוט נפלתי ברשתו של נוכל. מצטער.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אם אשכנזיות עם עיגולדים
  ה.א   24/01/16 17:10
אם אשכנזיות עם עיגולדים זה המאפיין של עיתונות טובה אזי באמת דרוקר הוא עיתונאי מצויין
כתוב תגובה ל- ה.א
שכל, אומץ, מקצועיות, סקרנות,
  לא אשכנזיות   24/01/16 20:19
דעתנות, יושרה, עצמאות. כל מה שיש לדרוקר ושמאפיין עיתונאי טוב.
כתוב תגובה ל- לא אשכנזיות
הוא נתפס יותר מדי פעמים בשקר
  גבי המגיב   24/01/16 22:42
כתוב תגובה ל- גבי המגיב
איזה כדורים לקחת ? גם אני רוצה
  נוכרי   25/01/16 05:34
כתוב תגובה ל- נוכרי
4
כשהצפרדע הופכת לקרפדה
  העיתונאית שהתנפחה   24/01/16 11:33
החשיבות העצמית של אוחזת המיקרופון הופכת למצחיקה, בדיוק כמו ההבדל בין הצפרדע והקרפדה (שלחייה גדלים וגדלים ללא פרופורציה) הטענה שהחוקר מספר 1 , לא יודע להגן על עצמו ...נשמעת מוזרה בלשון המעטה. אלא אם כן הוא יודע כמה דברים שאנחנו לא יודעים. גם למישהי שמחזיקה בשתי ידיה מיקרופון ,יש אחריות לתת לצד השני זכות תגובה הוגנה, מה שכנראה לא ביצעה "החוקרת". פרט להתלהמויות המפוארות שביצעה, לא זכורה אף חשיפת שחיתות כלשהי של מי שמחשיבה עצמה.... ראוי שהערוץ יוריד את המספר ל 3 (מתוך 10)
כתוב תגובה ל- העיתונאית שהתנפחה
עם שידור הכתבה עברתי ערוץ
  בבר   24/01/16 15:04
כשהבנתי לאן מובילה המלוכלכות הזו בא לי להקיא ממנה וכמובן מיד החלפתי ערוץ.
כתוב תגובה ל- בבר
5
יואב, צפה לעוד כתבות,איך אתה
  נתין מדמנת ישראל   24/01/16 11:43
השמצת במשך שנים, ורק אתה, את אהוד אולמרט, ואיך בעצם הוא זכאי. עוד קצת הנחות סלב לעבריין הצמרת, ואתה משופד אצל אושרת ועדר ה"עיתונאים".תתנחם בזה שלא רק הגינותך נראית לעיני כל, אלא שכתבותיך ואלה של איתמר לוין על מערכת המשפט, עושות את שלהן. לכחצי מהאזרחים אין טיפת אמון במערכת החוק והאכיפה. אולי זה בדרך להבראה באחרית הימים...
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
מצטרף ומחזק את דבריך אלו!
  א. וינשטיין   24/01/16 11:52
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
6
העלים הנייד והתאבד מה יש לפענח
  האמת כבר תגיע   24/01/16 11:50
כתוב תגובה ל- האמת כבר תגיע
7
נראה שהגברת קוטלר מסוכנת.
  הכל אינטרסים   24/01/16 12:07
כתוב תגובה ל- הכל אינטרסים
8
יואב יצחק: אתה כותב שצריך
  יוסי 12   24/01/16 12:13
ל"המנע מבטויים פוגעניים מיותרים". מה זה הביטוי "בהמה גסה" שאתה מכנה את קוטלר אם לא זה? מה משרת הבטוי הזה מבחינה עיתונאית, ואתה הרי מתיהר שאתה עיתונאי"נטו".
כתוב תגובה ל- יוסי 12
בהמה
  שמ   26/01/16 03:46
גסה,פשוטה כמשמעה - בהמה כבדה שהולכת ודורסת כל שניקרה בדרכה,אם טוב הוא,ואם רע,סוטה מדרכה כדי לא להשחית אותו,ולאפשר לו להמשיך להרע.כמוה כמו הבהמה השבדית,שפסקה את פסוקה כנגדנו.היוהרה שמעבירה את המגישה בערוץ 10 על דעתה תגרום למפלתה באחד הימים.עיתונאית היא לא.
כתוב תגובה ל- שמ
9
השקרן פה הוא אתה
  ע.ג.   24/01/16 12:18
מח"ש והפרקליטות כבר הודיעו שלא היה כל חשד כנגד אפרים ברכה. הם גם הודיעו שהיה מצעד של שקרנים מקורבי העברין פינטו שהגיעו כדי לתת עדויות שקר כנגד ברכה, עדויות שהופרכו במהירות. אבל אתה בחסר יושר מוסרי ממשיך להפיץ אגדות כאילו היה פגם כל שהוא בצדיק ברכה. כאשר אומרים שהעתונות רצחה את אפרים ברכה מתכוונים במיוחד אליך ואל האתר שאתה מנהל.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
תגובתך
  בורק   24/01/16 22:41
יה טמבל אתה מאמין למחש ומערכת המשפט?כשרואים את היועץ המשפטי ואת החלטותיו,וכל המערכת המשפטית סביבו בא להקיא על המדינה המזורגגת הזו,בשביי חוקר של 30 שנה,עם הידע שלו,לא מתאבד אם הוא ישר
כתוב תגובה ל- בורק
מה פתאם
  ע.ג.   25/01/16 08:22
מה פתאם להאמין לפרקליטות. צריך להאמין לשרלטן כמו יואב יצחק ולעברין עובד אלילים כמו פינטו.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
10
כמה פינטו משלם לך ?
  דני לוי   24/01/16 12:25
כמה פינטו משלם לך ?
כתוב תגובה ל- דני לוי
איזה לא קשור...
  העיקר להגיב...   24/01/16 12:37
כתוב תגובה ל- העיקר להגיב...
11
כמה כסף אתה מקבל בתור יחצן
  Mr x   24/01/16 12:35
הגיע הזמן שתציג את הסכומים שהרב פינטו) משלם לך בתור יחצן שלו?????? במקום להיות עתונאי חוקר נהפכת לליצן החצר.
כתוב תגובה ל- Mr x
12
תגובה
  כיפה אדומה   24/01/16 12:48
יואב יצחק, איני מבינה את הרדיפה האובססיבית שלך אחר תנ"צ ברכה הי"ד. כעת אתה טוען כי מח"ש התכוונה לפתוח בחקירה גלויה בתאריך 05.07.15 ובכתבות קודמות כתבת כי היועמ"ש צפוי להחליט בתוך ימים האם לפתוח בחקירה פלילית כנגד תנ"צ ברכה. איפה האמת?? בהודעה שהוציאה הפרקליטות נמסר שלא התקבלה החלטה לפתוח בחקירה כנגד תנ"צ ברכה. אז מה קורה כאן? האם מישהו מטייח את העובדות? באם היה ברכה מושחת מהיסוד, מה היה האינטרס של שי ניצו ויהודה וינשטיין לגונן עליו בחירוף נפש? קשה לי להאמין שברכה נהג כטובל ושרץ בידו, כלומר, קיים יחסי שוחד עם גורמים מסויימים ולא עם פינטו. האם לא ידע כי פינטו ילחם בו בכל כוחו וכל הלכלוך ייצא החוצה? הוא היה צריך להיות סופר מטומטם להפליל את פינטו כאשר ברכה יודע שהוא אינו נקי מבחינה פלילית!!!
כתוב תגובה ל- כיפה אדומה
לכן הוא התאבד
  לורנץ צבי   24/01/16 17:45
כשהבין שהמערכת לא תוכל לשאת לנצח את ההקרבה השיטתית למענו. לבל נשכח שבשעתו לא היה שייך שיפול רבב בדרגים הבכירים של האגפים הללו המערכת נקלעה לסחרור בהגנה הבלתי מתפשרת עליו. כשבוחרים צד מטעמים פסולים כמו שכונה בסוף המדינה תיראה כמו שכונה. היה חייב להתנהל מלכתחילה בשקיפות ולפעול בכלים חקירתיים פוליגרף בדיקה מדוקדקת וכו. חבל. אם האמת עם פינטו הרי שנעשה לו עוול איום ואם עם ברכה אז נעשה לו. צד מוצר לתפוס רק אחרי חקירה מדוקדקת בידי גורמים ניטראלייים. חבל.
כתוב תגובה ל- לורנץ צבי
13
אושרת מונעת משנאת רבנים ולא
  שינשין   24/01/16 13:16
מפרסום האמת.
כתוב תגובה ל- שינשין
14
רואים לאישה הזאת בעיניים כמה ש
  קורןנאוה טבריה   24/01/16 13:31
שהיא שונאת!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אכן כך. שנאה תהומית.
  צודקת נאוה   24/01/16 17:17
כתוב תגובה ל- צודקת נאוה
15
נו?!?!
  7 שחור   24/01/16 13:33
יצחק!!! היכן הרגישות? הרי ידוע שזאת לעיתים מזילה דמעות, עת היא מתרגשת עת היא מראיינת. טיפה רחמנות אין בדמעות תנין אלו? היכן הג׳נטלמניות, כלפי המין החזק? עם האפליה המתקנת. אז היא אמרה? So what. רק ברכה מאמין לה
כתוב תגובה ל- 7 שחור
16
ג'ודי מוזס "נייטרלית" בתקשורת
  בנושא אחר   24/01/16 14:01
כך הודיעה ברשת ב - ביום שישי , שהיא נחרצות נגד עיתונות בעלת 'אג'נדה - למפרע' . הביאה לדוגמא את פרשת אשכנזי וכן את 'פרשת גל בק ז"ל' ללמדנו עד כמה הגב' ניר - מוזס - שלום היא משוללת כל 'סטיגמות' ואינה קובעת עמדות ולא יודעת מראש , ואין לה לא יד ורגל בנעשה מאחורי ומלפני הקלעים - אפילו לא במודפס - במניותיה - 'בידיעות אחרונות' ובהמשך תכניתה אפילו 'הוכחה מובהקת' - בשעת שידורה ברשת ב באותה תכנית בהובלת ג'ודי ו'נושא הכלים' - העזר כנגדה שרון עידן
( האם אינו מנסה להשתחרר מהמלחצים על אמרותיו של 'בעלת הבית' ? ) שירות פרסומת בחסות משלם המיסים הישראלי גם לרדיו הציבורי , כמובן , 'פרסום בהסוואה' לבשלנית - מסעדנית - המתוקשרת והפעם ראיון עם : מיכל אנסקי...
כתוב תגובה ל- בנושא אחר
יש ג'ודי מוזס ו..להם הכל מותר
  לית דין ודיין   24/01/16 15:55
כתוב תגובה ל- לית דין ודיין
17
אני לא צופה בה הרבה זמן
  כוכי   24/01/16 14:24
כתוב תגובה ל- כוכי
18
מה הרעש על מציאת הסלולר
  עובד סלולר   24/01/16 14:56
נראה מר יואב יצחק שאתה לא מבין כלום מה הבעייה להוציא נתוני סלולר בשליפה אחת במחשב מוציאים את הכל למשך שנה אולי מר יצחק אתה טועה ומטעה נראה מאוד מוזר שאתה כל הזמן נתלה על המסרונים אז הולכים לחב׳ הסלולר מוציאים צו שיפוטי והם יוציאו הכל למה יש הרושם שאתה מתעסק בטפל ולא בעיקר
האם יש לך קשרים אם הרב פינטו
האם פתאום יריבו של בובליל הפך להיות שה תמים
האם כולם טועים ורק אתה צודק? האמת לא נראה לי
קוטלר לא היחידה גם ברדיו ובערוצי טלויזיה שונים האשימו אותך כגורם שמתקיף כל הזמן את ברכה למה מדוע
כתוב תגובה ל- עובד סלולר
אתה טועה ומטעה
  קליין ח.   24/01/16 16:53
ניתן לשלוף נתונים מסלולר רק על ידי בדיקת המכשיר באופן חפצי ולא דרך חברת הסלולר. אבל מה אתה מבין בכלל
כתוב תגובה ל- קליין ח.
נכון ומדוייק להפליא ויש עוד
  המדייק   24/01/16 18:30
כתוב תגובה ל- המדייק
19
ברכה התאבד כי עמדו לחקור אותו
  yeshurun   24/01/16 15:19
אין קשר לתקשורת. אין קשר לחבריו במשטרה. אין קשר לרב פינטו. פשוט כיוון שרצו לחקור אותו בעקבות עדויות שנתגלו, נכנס לטירוף ואיבוד עשתונות. מי שהוסיף וסייע היו אישתו ובני משפחתו. היו צריכים להיות כנים ולספר אמת ולא לטעון כלל שזה היה שוחד. הם קיבלו כסף ללא כוונות שוחד. אבל היו בטוחים שהפרקליטות עומד מאחורי גבו. חבל מאוד שהמשפחה לא עמדו יחד עם הרב פינטו.
כתוב תגובה ל- yeshurun
20
י. יצחק מצטערת שהאמנתי לדבריך
  עיניה   24/01/16 15:25
בתחילת הפרשה כאשר לא ידעתי עובדות ופרטים האמנתי למה שאתה יואב יצחק כתבת על אפרים ברכה זכרו לברכה. היום כאשר אני רואה את פרצופו האמיתי של פינטו, ואני רואה עד כמה אתה יואב יצחק מחרף את עצמך כדי להגן על פינטו הנבל הרב של העבריינים, גם באמצעות גידוף זכרו של ברכה, אני כועסת על עצמי שהאמנתי לדבריך, הגם לזמן קצר מאוד, ומבקשת סליחה מאפרים ברכה ז"ל וממשפחתו. לך יואב יצחק היה באותו הזמן , בדיעבד, הכוח, כדי למנוע את התאבדות ברכה ואתה השתמשת בכוחך כדי דווקא להפילו אותו ולדחוף אותו להתאבדות.
כתוב תגובה ל- עיניה
רווח והפסד
  תקשורת מסלפת   24/01/16 19:58
החוקר של המדינה לא מתאבד כי יואב יצחק חשף פרשיות עלומות מחייו!! החשש מחשיפת מח״ש או נבירה של הפרקליטות למעשיו הם שגרמו למוות המיותר, חף מפשע נלחם על חפותו בפרט כשמדובר בבר סמכא בחקירות, במקרה של התאבדות ידוע שהפרשה נחתמת ונגנזת לעולמי עד עם כל המשתמע מכך! תחקירים מבית ערוץ 10 יש לקחת בערבון מוגבל.
כתוב תגובה ל- תקשורת מסלפת
21
העברין פינטו
  חוסיין אובמה   24/01/16 17:37
ליואב יצחק עד אשר לא תעשה תחקיר מקיף על מעלליפינטו והוצאת הכספים שלו מהעמותות. אין אני מאמין למילה אחת מדבריך. אתה חסידו של פינטו. מענין לדעת אם הנך מקבל דבר מה מפינטו עבור התגיסותך לטובתו. עד שלא יענו השאלות האלו מבחינתי הנך מבייש את מוסד העתונאות החוקרת.
כתוב תגובה ל- חוסיין אובמה
תגובה
  כיפה אדומה   24/01/16 18:50
צודק
כתוב תגובה ל- כיפה אדומה
הפרקליטות כבר בדקה הכל תקין
  התיק נסגר   24/01/16 21:35
כתוב תגובה ל- התיק נסגר
22
יואב יצחק
  יוד65   24/01/16 19:08
הגד בגץ לחשיפת החומרים כנגד ברכה עי ידי מחש היועמש ופרקליט המדיה תגובתם תעיד לצד מי האמת
כתוב תגובה ל- יוד65
23
לצערי כל ה"עיתונאים" הם בעלי
  אינטרסים אישיים   24/01/16 19:48
מה שיפה שבעל אינטרס אחד (יואב יצחק-פינטו) נלחם נגד יתר בעלי האינטרסים. צריך להאמין לכל "העיתונאים" בערבון מוגבל תוך למידת האינטרס של כל אחד.
כתוב תגובה ל- אינטרסים אישיים
24
ליואב יצחק
  כיפה אדומה   24/01/16 20:39
פינטו מעולם לא טען כי עזר לברכה במימון טיפולים בעניין משפחתי רגיש: זהו שקר וכזב! פינטו לא בחל בשום אמצעי לתקוף את ברכה: האם "שכח" לציין כי "עזר" לברכה במימון הטיפולים??? יואב, להבא לא יזיק לדייק בעובדות!! ועוד דבר, יואב אתה חוזר ואומר כי התרעת מפני התאבדות ברכה. אבל ויש כאן אבל, מה אתה עשית בכדי למנוע מברכה לשלוח יד בנפשו? הייתה לך אפשרות להימנע מהפרסומים אודותיו כל עוד היה ידוע מצבו הנפשי השביר של ברכה, במקום זאת תקפת ללא רחם, במקום להושיט יד ולעזור, אדם לאדם זאב, לפרסומים נגד ברכה יש משקל מכריע בהחלטתו להסתלק מאיתנו לנצח..
כתוב תגובה ל- כיפה אדומה
25
הפסקתי להאמין לעיתונאי חצר
  מושיקו   24/01/16 21:50
השורה האחרונה היא כסף והרבה קוראים לזה שוחד קוראים לזה קופת שרצים והכל אכול ושתו כי מחר נגול כל המדינה רקובה ומושחתת
כתוב תגובה ל- מושיקו
26
אפרים ברכה נרצח.
  חשדנית   24/01/16 21:53
בראיון עם אושרת קוטלר אמר אחיו של אפרים ברכה ש:
1. אפרים ברכה יצא מהבית במוצ"ש, אחרי שאמר לאשתו שהוא יוצא להתאוורר
3. כשלא חזר ניסו לחפש אותו בין כל הקרובים ולא מצאו.
2. ב-0700 בבוקר הגיעה אליהם ההודעה מהמשטרה שמצאו אותו מת במכוניתו בכניסה ליישוב.

ועכשיו, שימו לב לעובדות הבאות:
1. אפרים ברכה איים שהוא יתאבד, אבל השאירו אצלו את אקדחו האישי. גם המשפחה וגם המשטרה לא לקחו ממנו את האקדח. מדוע?

2.המשטרה קבעה מיד במקום שהוא התאבד אפילו בלי שום חקירה. והיועץ ויינשטיין מיהר להודיע שלא התנהלה כל חקירה נגד ברכה, שזה שקר גמור כמובן. כך קברו אותו ביחד עם כל החשדות נגדו וכל מה שהוא ידע. כמה נוח כמה קל...

3. כשלא הגיע הביתה בלילה אף אחד לא ניגש לתחנת המשטרה להתלונן על היעדרות, למרות המצב, ולמרות שהיה אפשר לאכן את הסלולרי שלו ולמצוא אותו בזמן. מדוע? האם בלילה המשפחה כבר ידעה מה קרה לו ולכן לא היה צורך עוד לגשת לתחנת המשטרה?

4. נמסרו כבר כמה וכמה גירסאות לגבי שעת מותו, כולל ב'רוטר'. הגירסאות הן שאפרים ברכה נמצא כבר ב-11 בלילה של מוצ"ש ירוי במכוניתו והודעה על כך פורסמה על ידי המשטרה בטוויטר. לא ניתן להגיד שמדובר ב'באג' בטוויטר, היות וההודעות מהטוויטר פורסמו, בזמן אמת, ב'רוטר' במוצ"ש בלילה, ע"י 2 מגיבים לפחות, סמוך לפרסום של המשטרה שאחר כך נמחק. עקבות של הפירסומים האלה מהלילה ההוא נמצאות גם ב'רוטר'

5. נמצא ירוי בלב. גם אושרת קוטלר אמרה את זה. ברור וידוע שזו דרך מוזרה להתאבד. מי שמתאבד בד"כ זה ביריה בראש, בין העיניים, הדרך המהירה ביותר למות בלי לסבול מכאבים וכך גם מאבדים את ההכרה באותו רגע. מי שיורה בלב, יודע שלא מתים מיד, מאבדים דם ורק אחרי דקות ארוכות מאבדים הכרה. אז למה לשוטר בכיר במשטרה לבחור דווקא באפשרות הרעה יותר כשהוא יודע ומבין את משמעותה ?

6. הסלולרי שלו נעלם מהזירה. מי העלים אותו ומדוע? מי רצה להעלים עדויות?

7. לא השאיר מכתב התאבדות ולא הסבר ושום דבר. כך על פי אחיו. מדוע? כל מי שמתאבד רוצה להגיד דברים אחרונים ליקיריו, להסביר לפחות. במיוחד שנאמר שהיה איש משפחה וכו'

8. אפרים ברכה היה החוקר הראשי ברצח רבין, ניהל חקירות רבות ביניהן סודיות וגם שיתף פעולה בהפלת כמה פוליטיקאים מכסאם בהוראת מי שאחראי..

מסקנה - אפרים ברכה נרצח. מישהו רצח את אפרים ברכה כדי שלא ידבר ויסבך את המשטרה/המדינה בדברים חשאיים שהוא ידע מתוקף תפקידיו. כנראה שאיים שיפתח את הפה כדי שלא ימשיכו לחקור אותו ואז התוצאה הייתה שנפטרו ממנו....
המשפחה מפחדת להגיד את זה במפורש, אבל ביום ההלוויה שלו, החברים של הבן של אפרים ברכה אמרו את זה בעצמם ליד הקבר. אפרים ברכה נרצח.

ועוד הרבה פרטים כאן:
news1.co.il
וכאן:
news1.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
מישהו שכח לתאם עדויות
  חשדנית   25/01/16 00:13
שימו לב לסתירות בעדויות על 'ההתאבדות' של אפרים ברכה ז"ל

1. בראיון עם אושרת קוטלר אמר אחיו כי אפרים ברכה יצא מהבית במוצ"ש ואמר לאשתו שהוא יוצא להתאוורר, לעומת זאת מיד אחרי האירוע של 'ההתאבדות' המשפחה אמרה שהוא יצא ב-ב-ו-ק-ר מהבית כשהוא נסער וכו'. אז מה קורה כאן ? האם יצא מהבית במוצ"ש או בבוקר של יום ראשון ? מי משקר ? מי שכח לתאם עדויות ?

2. מיד אחרי המקרה המשפחה אמרה שברכה נתגלה במכוניתו אחרי שהסלולארי שלו אוכן תוך 10 דקות על ידי ידיד המשפחה. לעומת זאת המשטרה אמרה שעובר אורח מצא אותו לפנות בוקר במכוניתו והתקשר להודיע למשטרה. אז מי מצא אותו ראשון ?

3. אשתו טענה שהתקשרה אליו לנייד בבוקר, קצת לפני שנתגלה במכוניתו. אבל היכן הנייד ? נעלם! מדוע לא נבדקו הפרטים בחברת הסלולאר ? מדוע לא הוציאו פלטי שיחות ומסרונים ? מדוע לא בוצעה חקירה ? על סמך מה הודיעו מיד שמדובר בהתאבדות אם לא בוצעה בכלל חקירה?

4. מתי יצאה ההודעה הראשונה על 'התאבדותו' של ברכה ? ההודעה הראשונה יצאה בטוויטר של רמי יצהר העיתונאי מ'ענין מרכזי' ב-4.7.15 ב-21:29 בלילה. הנה כאן:
twitter.com
"דיווח ('ענין מרכזי'): זעזוע בצמרת המשטרה - קצין בכיר התאבד bit.ly"

5. מי הכשיל הקמת ועדת חקירה שתבדוק את המקרה המצער הזה? כזכור, ארדן-השר לבטחון פנים-הודיע בזמנו על הקמת ועדת חקירה אך הקמתה סוכלה...עד היום לא בוצעה חקירה כנדרש במקרים כאלה. מדוע המשפחה שותקת? אין ספק שגם המשפחה מסתירה משהו...
כתוב תגובה ל- חשדנית
מעניין מאוד מה שאת כותבת
  חוקר   25/01/16 21:48
גם אני חושד שזרועם הארוכה של מושחתים מהמערכת קצו בו. ומי יודע.
כתוב תגובה ל- חוקר
27
אין קשר ביו אמת לערוץ 10
  רון3   24/01/16 22:32
ערוץ 10 מזכיר את פראבדה בימיו הרעים. אין קשר בין האמת לכתבות שם. במיוחד מצטיינים בכך כתבי השמאל הקיצוני האנטי ישראלי קוטלר ודרוקר. לא ראיתי את הכתבה אבל די שאני שומע את השמות קוטלר כדי להסיק שאצל השניים אמת הוא שקר ובדיה היא אמת
כתוב תגובה ל- רון3
28
יש עיתונאים שצריכים לשבת בכלא
  דן ה   24/01/16 23:07
כוחו של העיתונאי הוא עצום, שימוש בכות זה לרעה צריך לשאת עונשים כבדים .
כתוב תגובה ל- דן ה
29
אושרת קוטלר המטורללת חושבת
  רמי מ.   25/01/16 05:31
שהיא אלוהים, כמו שאר דבריה ההזויים כגון השוואת המסתננים גנבי הגבול הפושעים - לשואה שעברה על היהודים, גם כאן היא מוכיחה עד כמה עקומה הראיה שלה . לא מבין איך אחת כזאת מגישה חדשות, כאילו שאין יותר מוצלחות ממנה. ובכלל הערוץ הזה, ערוץ 10, עם אג'נדה שמאלנית שמבריחה ממנו צופים רבים, כמוני למשל. הכל ידוע מראש...
כתוב תגובה ל- רמי מ.
30
יואב יצחק, הכי אמין שיש
  שלום כלפה   25/01/16 15:53
והראייה לאמינותו היא, הוא מבצע תחקירים נשכניים, אמיתיים, נגד שמאל וימין ומרכז,ללא משוא פנים, אין לי ספק, יואב יצחק הוא עיתונאי מספר אחד בארץ, אם כולם היו כמוהו, היתה לנו מערכת משפט ולא משפח, והיה לנו שלטון חוק, ולא מאפיית שלטון חוק צחוק, לכל הסמרטוטנים המכונים משום מה עיתונאים, שלו נעליכם מעל רגליכם, העם יודע מצויין, מי עיתונאי ומי שרלטן,אי אפשר לטעות, רק עיוורים מבחירה אינם רואים, יואב יצחק,חזק ואמץ
כתוב תגובה ל- שלום כלפה
אמין??????????
  חוסיין אובמה   25/01/16 18:19
אם יואב יצחק כל כך אמין אזאי מדוע אין הוא מבצע תחקיר אמיתי, רחב ועמוק על העמותות של העבריין פינטו?
ממה הוא מפחד?
למצא דבריםפ שאינם מתאימים לאמונתו הבילתי מעורערת בעבריין?
נאמר על ידי חז"ל בעבר," אמור לי מי הם חבריך ואמר לך מי אתה"
כתוב תגובה ל- חוסיין אובמה
31
אין לי כלים לבדוק אבל...
  akdib   26/01/16 09:34
אין לי כלים לבדוק, אבל אני מסכימה שאושרת קוטלר היא עתונאית מתנשאת, מעצבנת ו"מלאה מעצמה" באופן הכי דוחה שיש. כל מי שמציג את עצמו כ"מורם מעם", בעל ידענות מופרזת או "רמת מוסר עליונה" או סתם דעתנות תגרנית - מאוס בעיני.
כתוב תגובה ל- akdib
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il