s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נערה ערביה אומללה עם סכין
מאת: יהודה דרורי  |  24/01/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נכבדי,ממש רגשת אותי
  יהוידע   24/01/16 10:08
מה שלכאורה הצעת לאנשי הביטחון הוא: המתינו עד שהמחבל\ת ידקרו את הקרבן ואז לפנות ליועץ המשפטי.. ממש מורשת רבין: בלי בגץ ובלי בצלם. עלא כיפאק,
כתוב תגובה ל- יהוידע
רגשתי וחבל שלא החכמתי אותך
  יהודה דרורי   24/01/16 15:01
מה שכתבתי לא נכתב על בסיס: או הן או אנחנו, זה נכתב על בסיס של קצת יותר מחשבה וזהירות ורגישות ולא ללחוץ מייד על ההדק כאשר נערה צעירה מנפנפת בסכין- - אז מה אתה מתפרץ כמו פר מיוחם ?
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
מסתבר שלא הכל מקבלים "חכמתך":)
  א. וינשטיין   24/01/16 15:27
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
יהודה היקר..
  כבש 44   24/01/16 16:53
הייתי מממממש רוצה לראות ילדה בת 13 רצה עם סכין שלופה לכיוון הבת שלך ...מעניין מממממש מעניין ...נא תגובתך חוכמולוג שכמוך.
כתוב תגובה ל- כבש 44
אתה טועה מר דרורי, ובגדול !
  מסעודה משדרות   24/01/16 16:16
לא ילדה אומללה כלל ועיקר, מחבלת רוצחת, רק לאחרונה היו לנו שתיים כאלה במחנה יהודה, כמה אפשר להבליג, ובכלל בשביל מה ? ואם תחשוב על כך טיפה לעומק אולי תבין כי כול הבלגה, רחמנות, ויתור או התקפלות תזמין בייתר שאת את המפגע הבא, אתה מתנדב להיות קורבנו ? יום טוב.
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
2
בתקופות של שקט
  באום   24/01/16 10:16
המאבטח יכול להיות פסיכולוג וסוציולוג אבל בתקופה כזו אף אחד לא רוצה לחטוף סכין ואם לא לההרג,אז לסחוב פציעה כל החיים.המאבטח או החייל שעומד כבר בקור כמה שעות לא ממש יודע אם היא בת 13 או23 או אם יש לה אהבה נכזבת או מה בכלל יש לה בנוסף מתחת לבגדים,אולי נשק חם אולי פצצה.ברגעים כאלה המאבטח חושב על עצמו ולא על המוסר והצדק וטוב שכך.אגב,הילדה בת ה13 רדפה אחרי המאבטח עם סכין והוא נמלט לפני שהוא ירה בה.בסופו של דבר,אי אפשר שהמערב יהיה פרוע רק לכיוון אחד ואם כל הכבוד לערכי המוסר,המציאות תכתיב את התנהלות השטח והמציאות חזקה יותר מכל דבר.על פניו אגב,נראה שההרג של הבחורה בעפולה היה מיותר אבל מי יודע כמה בחורות עוד היו בדרך לבצע דקירות ועצרו את עצמן בעקבות המקרה.מעניין שדווקא האמריקאים התחילו להטיף לנו מוסר.עוד לא קרה שם ששוטר השתהה או נמלט מסכינאי,ושם החוק ברור ומובן.מריחים סכנה ויורים.
כתוב תגובה ל- באום
3
לא אחפוץ במות המת-זו התשובה
  מיכל מירושלים   24/01/16 10:16
מושכל ראשון הוא (או אמיתה כפי שקוראים היום לאקסיומה)
מי שרץ עם סכין כלפי יהודי - אחת דתו.
כמו שמי שישן עם כלבים קם עם פרעושים.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
4
אין מקום לרחמנות על אויבים
  טיל אוילנשפיגל   24/01/16 10:23
לא חבל על ערבי שנהרג, רק אם האכילו בשרו לחתול במקום לכלב אז חבל על הביזבוז. מי שרוצה להתאב, בבקשה, קדימה, אבל יש מזבלה בשביל זה. או שתלך ישר לבית חרושת דוגלי להמשך טיפול. ואם היא רוצה הגנה מפני משפחתה תבוא בלי סכין. נראה אותה כותבת תג מחיר על ג'יפ.
כתוב תגובה ל- טיל אוילנשפיגל
5
לכשתתנדב ותותקל: תן דוגמא!
  א. וינשטיין   24/01/16 11:46
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
6
חיילים ילדיםשלנו שמרו על עצמכם
  ירושלמית   24/01/16 12:57
אל תשמעו לטפשים
כתוב תגובה ל- ירושלמית
7
הבעיה שלך אינה חמלה אלא טמטום
  שאול א.   24/01/16 13:25
את מי זה מעניין מה הסיבה שהיא באה לרצוח. האם לאימא שתאבד את ילדיה, את בעלה, את עוברה, את חייה מעניין מה הסיבה שבגינה כל אחד מהם או כולם יחד, נרצחו?! מה אתה מבין במוסר יהודי שאתה טוען בשמו? התורה צוותה "הקם להורגך, השכם להורגו" ובמקרה אחר כתוב "שופך דם האדם באדם דמו ישפך". היכן כתוב שרוצח יהודים, זכאי וראוי ליחס אחר. ובכלל, מדוע כל אלה לא הולכים לרצוח מוסלמים אלא תמיד יהודים? אם היא רוצה להתאבד, מדוע היא לא תוקפת שוטר פלסטיני או רוצחת את השכן שלה, כדי שהמשפחה שלו תחסל אותה? מדוע תמיד "המשוגעים" האלה לכאורה מנסים ולעיתים מצליחים לרצוח יהודי?
כתוב תגובה ל- שאול א.
צודק
  ירושלמית   24/01/16 13:46
כתוב תגובה ל- ירושלמית
8
הצעה מטופשת ומסוכנת !!!
  גדי רייפן   24/01/16 15:06
אוי לו לחייל / מפקד / מאבטח / איש בטחון שישמע בקולו של המציע הנכבד. הצעתך ממש הזויה.אם אותה ערבייה היתה רודפת אחריך , כן אחריך אדון דרורי היית יורה בה ללא כל היסוס , ואם היית מהסס לא היית כותב היום עצות טיפשיות כי פשוט כבר לא היית !!!
מניין לך שהמחבל/ת לא לבוש בחגורת נפץ מתחת לבגדיו ? מניין לך שאין בכיסיו רימון יד ?
אם כל גופי הבטחון וכל גופי הייעוץ המשפטי נתנו הוראה / הנחייה / אישור לבצע ירי כזה ע"מ להרוג , מי אתה שתערער אחריהם ?
נראה אותך עומד לא יום אחד אלא רק שעה-שעתיים בעמדת אבטחה כזו.
כמו-כן מספיק לנו עם ה"מנוטרל" "נוטרל" וכו' מחבל/ת לא צריכים לנטרל , צריכים להרוג !!!
כאשר ה"אינתיפאדה" הזו תגבה מהם 500 הרוגים , היא תיפסק בעז"ה !!! ואם לא ישמעו לעצות שלך לנו יהיו פחות ופחות נפגעים.
כתוב תגובה ל- גדי רייפן
9
יהודה, לטעמי יש המון חמלה
  מגיב ותיק   24/01/16 16:45
ולמיטב שיפוטי, לא יורים סתם.

כדאי לעשות סדר בדברים, ובוא ונקח את המקרה האחרון שציינת ונשפוט לפיו ע"פ מה שהתרחש במציאות ע"פ סרטון האבטחה בשער הישוב.

news.walla.co.il

בסרטון אבטחה שתיעד את הרגעים לפני שנורתה למוות המחבלת הפלסטינית רוקיה אבו-עיד בת ה-13 שניסתה לדקור מאבטח ליד שער ההתנחלות ענתות שבאזור מטה בנימין, רואים כי היא מגיעה לשער היישוב, המאבטח יוצא לעברה ומבקש ממנה לכרוע רגל כדי שיוכל לבדוק אותה, בזמן שהיא כורעת רגל, ככל הנראה נופלת מכליה הסכין, בתגובה מתחיל המאבטח לרוץ לכיוון הכניסה ליישוב בעודה רודפת אחריו עם הסכין בידיה. לאחר מכן, בחלק שלא תועד, מסתובב לעברה המאבטח ויורה בה למוות.

כל אדם בר דעת מבין כי המאבטח נהג כשורה ואפילו מעבר לכך.

אכן יש מטורפות שרוצות להתאבד ותוך כדי לזכות במעמד שאהידית אבל צריך להזהר כי גם המלצות (כנות) יכולות להתפרש כביקורת על מדיניות שלא קיימת.

חג שמח.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
10
מספר טעויות של מר דרורי
  בעל המאמר מבולבל   24/01/16 18:10
יהודה דרורי הינו אדם רציני בד"כ, עם הרבה רוח ימנית אך מעורבת לא מעט בשמאל, למרבה הצער. רשימותיו באתר לעתים קרובות מאוזנות וצודקות. אך לעתים הוא מועד לתוך תסבוכות. הנה 4 דוגמאות: (א) ב-6.5.12 הוא כתב מאמר שלילי מאד על לפיד. שם המאמר: "האם יש עתיד לפשלות של יאיר לפיד?". במאמר זה הוא שואל "מי בכלל יצביע עבורו? הוא סכנה"!! אבל הוא דרורי הצביע "יש עתיד"! (כל זאת בגלל משטמתו הרבה לדת וליהדות). גם ב-19.7.15 הוא כתב מאמר לעג ללפיד ("מדוע לפיד קופייץ"). (ב) לבו לא היה רחום על הגירוש הנפשע של מתיישבי גוש קטיף וב-28.6.15 הוא כתב מאמר : "ההינתקות לא טעות!". (ג) ב-17.4.12 הוא כתב מאמר שכותרתו: "החיבור שכתבתי על השואה" בו סיפר על אירוע מזויע שקרה לצעירה בשואה. מי שכותב מאמר כזה לא יכול גם לכתוב מאמר כנ"ל. (ד) ב-16.9.15 מר דרורי כתב מאמר עם הכותרת: "לירות במיידי אבנים ובקבוקי תבערה"!!!. מאמר זה הינו ניגוד גמור לאשר כתוב במאמר הנוכחי. ++ רצוני לומר שמר דרורי כותב לעתים דבר והיפוכו, ועל-כן אין לקחת אותו תמיד ברצינות.
כתוב תגובה ל- בעל המאמר מבולבל
שאפו על סקירתך מאירת העיניים!
  א. וינשטיין   24/01/16 19:16
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
מענה למגיבים מקובעים בדעתם
  דרורי-לא-מבולבל   24/01/16 21:39
האסון הכי גדול לאדם חושב הוא להיות מקובע בנושא מסוים ולא לראות שינויים של זמן ושל תהליכים שונים מסביב. הצבעתי פעמיים עבור לפיד כדי לתת לביבי אופציה לא ללכת עם החרדים שאני אכן מתעב (זמנית ?)כפרזיטים של המדינה.אני עדיין חושב שההתנתקות הייתה והינה ברכה למדינה, אני רגיש לחיי אנשים ואני לא חושב שצריך לירות בנערה המנופפת בסכין וקוראת קריאות איסלמיות. אבל אם נערה רצה באמוק עם סכין לעבר חייל, ברור שיש לירות בה לפני שנזק חמור יעשה, אז אומר שוב לכל החוכמולוגים האמיצים : אני מדבר על מקרים בהם הירי לא היה הכרחי ... מובן ברוך ?
הנכדה שלי מתגייסת בקרוב וכבר אמרתי לה, שבסכנת מוות לא שואלים שאלות יורים וזהו ! כדאי שכמה מהמגיבים יבינו שאני משנה את דעתי לפי התנאים החדשים שנוצרים, למשל, אני לא מאמין יותר בנתניהו כי הוא אינו דואג לציבור, לא לשכבות הנמוכות ולא ליוקר המחיה.פעם האמנתי בו...הוא היה טוב במדיניות חוץ וביטחון אבל זה לא הכל למנהיג- -אני למשל חושב שזה בזיון שאשתו נסחבת איתו לכל מקום...אז מה ? מותר לי גם להיות קטנוני..אני בן אדם..
כתוב תגובה ל- דרורי-לא-מבולבל
אינך קטנוני כלל
  למר דרורי   25/01/16 06:44
אכן אין זה מכובד שהגב' נתניהו מצטרפת לבעלה לכל נסיעה, אירוע, הזמנה בינ"ל, מפגשים עם שועי עולם. ברוב הפעמים היא צריכה להשאר בבית! ושוב: אין זה מכובד. מרבית נשות העולם אינן מצטרפות לבעליהן לכל אירוע. ודבר אחר: אינך צודק מר דרורי - אדם יכול לשנות דעתו, אך קיימות באדם יציב ואיתן דעות בסיסיות שאותן אין משנים ואין מתנדנדים. אותך מאפיינת באופן חריג המטוטלת הזו. מי שמשמיץ ולועג ללפיד, אינו יכול להצביע ללפיד!!! אדם העושה כך חוטא ללבו, לעצמו, לסביבה (למרות שנאתו לדתיים). מי שכותב מאמר הגנה על החובה להרוג משליכי בקבוקים ואבנים - אינו יכול לפתע לרחם על נערה הרצה לעבר מאבטח עם סכין. מי שאינו מרחם על מתיישבים טובים שנזרקו באכזריות מתוכננת, ביום בהיר מישוביהם המטופחים לשום מקום (חלקם - עד היום), אינו יכול לרחם על נערה עם סכין, ועוד ועוד. מר דרורי - הנך טועה ושוגה ומטעה. הנך אדם לא יציב. קוראים אינם יכולים לתת אמון בכתיבה קופצנית כשלך.
כתוב תגובה ל- למר דרורי
11
לא תמיד חייבים להרוג ! לפעמים-
  לחמומי המוח כאן   24/01/16 23:11
המאמר לא טוען שאין להרוג שולפי סכינים וחשודי חגורות נפץ. המאמר כן מציין שיש מקרים שאינם מחייבים הרג, מקרים שמי שיש לו הבנה וחש מתאים ורואה שלא נשקפת סכנה, (כמו מאותן נערות ערביות בעבר שביקשו להעצר למען ביטחונן) שלא חייב להתנהג כמו ערבי משוגע ולירות כדי להרוג...בהחלט לא דובר במאמר על נצירת אש בפני מיידי אבנים וזורקי בקבוקי תבערה!! רק בלוגרים מטומטמים יכולים ליחס זאת לכתבה העוסקת בשאלה של חמלה נקודתית לנערות בנות 13.
כתוב תגובה ל- לחמומי המוח כאן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il