s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו איבד את הביטחון
מאת: יוני בן-מנחם  |  05/02/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תועמלן בגרוש
  באום   5/02/16 13:39
אני לא בא לסנגר על נתניהו אבל בן מנחם צריך להבין שאם השנאה שלו לנתניהו מבצבצת בין השורות,זה הופך אותו ללא אמין.זו הסיבה שהציבור התרחק מפרשנים כמו נחום ברנע,סימה קדמון ובן כספית וחוסר השפעתם על הציבור נראית יפה ביום הבחירות. ממליץ לנו בן מנחם לפעול כמו גלנט בתור אלוף פיקוד דרום ולהכנס ולהרוס כל מנהרה שרק מסתמנת.מה שלא מספר לנו בן מנחם שכל פעם שהצבא נכנס להרוס משהו,התחיל סבב של טילים.באותם שנים תושבי העוטף לא ישנו כמעט אף לילה במשך שנים.אז אולי נתניהו צודק במהלך שלו לתפוס את המנהרות בנקודה קריטית וכך לאפשר לתושבי העוטף חיים נורמלים.האם גל הטרור האחרון מפוצץ את הבלון ששמו נתניהו? כך טוען בן מנחם.אם מישהו חושב שהארץ יכולה לשקוט אבסולוטי אז באמת נתניהו מפשל.כי הרי אמור להיות שקט טוטאלי אבל הבעיה היא שלא אמור להיות שקט טוטאלי וכולם יודעים שגלי טרור באים והולכים יבואו וילכו ולא משנה מי ראש הממשלה או השר לבטחון פנים.אז לבוא באמצע גל טרור שהיה ברור שיגיע מתישהו ולהגיד שהבלון התפוצץ זה חוסר הבנה של האזור ושל התהליכים בו.זה לא אומר שנתניהו פועל לגמרי בסדר ונכון אבל מפה ועד לומר שנתניהו יזכר ככישלון והדבר היחיד שהוא עשה זה המהלך הכלכלי ב2003, זה קצת מוגזם כי המדינה התפתחה פלאים בתקופת נתניהו והטרור היה החלש ביותר משאר ראשי הממשלה.בן מנחם מקריץ לנו הנחות שכנראה מישהו שם בפיו ולא סתם.כמובן שבן מנחם מדבר על חוסר האופק המדיני ואי הליכה למהלכים מדיניים.היו ראשי ממשלה שנתנו אופק מדיני והלכו למהלכים מדיניים אבל ראה זה פלא,כלום לא קרה.אז בשביל מה? אם הדשא חולה,בשביל מה להשקות אותו, מה זה יתן? נכון,דשא צריך להשקות אבל לא כל דשא.סתם לבזבז מים על כלום? זה מה שבן מנחם ולא רק הוא מציעים לנו.מהלכים מדיניים ואופק מדיני.אם הם עצמם היו יודעים על מה הם מדברים, אז סבבה אבל הם לא.אז למה להוציא משפטים סתמיים לחלל האוויר, כדי שיתפחו לך על הכתף בברנג'ה? עוד לא יצאת מזה? פרשן טוב מפרשן את המצב ונותן תמונה על כל צדדיה ואף פעם לא כל כך בטוח בעצמו אבל בן מנחם הוא לא פרשן, הוא תועמלן.
כתוב תגובה ל- באום
יוני החרטתן
  כבש 44   5/02/16 19:56
אין לו מה לכתוב אז הוא מחרטט וכשאין "קונים" לכתבה שמים אותו בראש הדף אולי שם ימצא נחמה ...
כתוב תגובה ל- כבש 44
תשובה מעולה לתועמלן, מנהל
  אל: מר באום   5/02/16 20:46
קול ישראל לשעבר. כל אשר כתבת לו מדוייק ואמת. טינתו לנתניהו הביאה אותו לכתוב עשרות מאמרים מכפישים על ראש הממשלה. בכלל, במאמריו ישנה מגמה להשפיע. רבים מן הכותרות של רשימותיו מסתיימים בסימן שאלה ("האם נתניהו יציל את עוטף עזה"? "לקראת פיוס פלסטיני לאומי חדש"? וכו'). איש זה סבור שהקורא שוטה, אך ברשימותיו אלה הוא עושה מעצמו כסיל.
כתוב תגובה ל- אל: מר באום
2
תודה ליוני
  ישראל עם רם   5/02/16 14:38
היה פעם אנתרופולוג שחקר שבט של רועי צאן הרריים. כל שנה, בעונת השלגים, הם היו מסתגרים עם הצאן, מבודדים ממשפחתם משך כמה חדשים. האנתרופולוג חקר את הנושא של ״לחמוד לצאן״, שמתוקף הנסיבות היה נפוץ מאוד בקרב הרועים המבודדים.
עבר חודש, עברו חדשיים, גם האנתרופולוג נעבעך היה קצת מבודד, אז הוא ניגש לדיר.. בשעת מעשה הוא שומע פתאום רעמי צחוק מאחוריו. מה אתם צוחקים, הוא שאל, גם אתם עושים את זה..
נכון, השיבו לו, אבל למה עם הכי מכוערת?
ככה גם עם הימין שלנו. ברור שהוא יכונן כאן רייך בן אלף שנים, אבל ראבאק, למה להעמיד בראש את האימפוטנט הגדול ביותר? נראה לי, שבנסיבות מסויימות, עם תאורה מיוחדת מצד צפון, אפילו מירי רגב תצלח לתפקיד יותר ממנו. שלא לדבר על דור העתיד, אורן חזן..
כתוב תגובה ל- ישראל עם רם
שדה התעופה פתוח
  כבש 44   5/02/16 16:46
אבל היות ומטוס לא ממריא עם אשפה לא אז אפשר שתעבור במעבר ארז?....אתה יודע? פשוט תתאבד! בתליה! שלא ללכלך את הבית...תאמין לי שאיש לא ישאל עלייך ...יאאלה גבר גבר תעשה זאת ממני ומכל עם ישראל יש לך את בירכת הדרך...תתאבד תתאבד תתאבד..
כתוב תגובה ל- כבש 44
מבקש סליחתך
  ישראל עם רם   5/02/16 18:19
לא התכוונתי להעליב..
כתוב תגובה ל- ישראל עם רם
יש יורש ליוסי שריד!
  צוקרברגר   6/02/16 12:41
איזו שנינות! איזה דימוי אנאלי מבריק! רק "מחנה השלום" יכול גם להטיל רפש, גם לא להגיד שום דבר משמעותי וגם לחשוב שהשנינות ניתנה לו במעמד הר סיני.
כתוב תגובה ל- צוקרברגר
בסדר, נלך לשיטתך
  ישראל עם רם   7/02/16 11:21
הציניות והשנינות לא ניתנו בהר סיני, אלא מקריאה ולימוד ממיטב המטען של ״העגלה הריקה״. יוסי שריד, שולמית אלוני ואחרים דווקא רתמו את המקורות ועשו בהם שימוש לשנינה והקנטה. אבל צוקרברג, יש ל ״עגלה המלאה״ עשרות נציגים בכנסת. מתי שמעת מי מהם, מאז הלך יוסף בורג לעולמו, עושה שימוש במקורותינו בנאום במליאה? הפעם היחידה שצוטטה סוגיה בגמרא מעל הדוכן היה זה מפיה של הד״ר רות קלדרון, ח״כ ביש עתיד. לפני מספר ימים נקבע מקום לנשות הכותל בקצהו הקרוב לשער האשפות. ומי נובר באשפה? נכון, כלבים. אז מכל המבחר העצום שמעמידים מקורותינו לרשותו, בוחר ח״כ חרדי להשתמש בדימוי הזה, כלבים, כלפי נשים מכובדות, וכלפי זרמים ביהדות שלא נמנים על הזרם שממנו יצא אותו ח״כ חרדי. כלבים הוא כינה אותם, שם מקומכם.
אז אחרי גסות הרוח הזו, הזלזול התהומי בכל מי שאינו כמוך, אתה נטפל לדימוי האנאלי שהבאתי כבדיחה? ומה עם הבדיחה שממונה על משרד התרבות? מה לה ולמייסד התנועה המפוארת שהיא כעת בין דובריה הקולניים? ספרא וסייפא, מייסד הגדוד העברי, סופר, משורר, מתרגם, דובר שבע שפות שבאף אחת מהן לא ידע שום קללה. מה לה ולו?
עכשיו, צוקרברג, מנקודת התחלה זו תתחיל לדבר איתי על תרבות, שנינות, הר סיני ושאר ההבלים שפלטת כאן.
בבנין ירושלים ננוחם
כתוב תגובה ל- ישראל עם רם
מה הוא קופץ?
  צוקרברגר   7/02/16 13:12
לצטט מהמקורות היהודיים ידעו גם הנוצרים שהתנגחו ביהודים בוויכוחי הדת של ימי הביניים. להשתמש באוצר החוכמה היהודית כדי להתנכל ליהודים זה לא פטנט חדש, וכל מומר-לתיאבון שרצה להשפיל את בני עמו ולזכות בכבוד מדומה מהגויים ידע לצטט פי כמה ממה שידע יוסי שריד.
כתוב תגובה ל- צוקרברגר
יוסי שריד ושולמית אלוני
  ישראל עם רם   7/02/16 13:53
שאגב, לא היו מנהיגי הפוליטיים, היו מן האנשים ההגונים בפוליטיקה הישראלית. חרפות וגידופים היו תמיד חד סטריים: מימין לשמאל. משמאל לימין, אודה ולא אבוש, זרמה ציניות ועוקצנות שנעדרו ממנה לחלוטין גידופים בסגנון הכלבים הנ״ל.
אבל הנקודה המהותית היא, שבעיניך ושכמותך עצם המושג שמאל אינו לגיטימי. מרץ, למקרה שלא ידעת, התחילה כ ״רץ״, התנועה לזכויות האזרח, שהוקמה עוד לפני מלחמת ששת הימים. ״לקוחותיה״ דאז נמנו על כל גווני הקשת של החברה הישראלית, כולל חרדים ודתיים רבים. אחרי מלחמת ששת הימים, כאשר כמות העוולות כלפי הפלסטינים גברה, היתה הסטה, גם מבחינתי מופרזת, לכיוון השמירה על זכויותיהם.
אבל ליבת המצע הפוליטי של השמאל הישראלי היא התמיכה בשתי מדינות, וזה, למרבית הפלא, פתאום בלתי לגיטימי במדינתנו. ואם מישהו כאן תומך בשתי מדינות, הוא אפריורי בוגד ושתול.
וכאשר אתה ניצב מול אשד של לאומנות, וברור לך שאתה במיעוט, כפי שהיה ברור ליוסי שריד זצ״ל בשעתו, אז הציניות היא החץ האחרון שנותר באשפתו. וכי מה יאמר, כלבים? יחרף ויגדף מערכות ישראל? ומוזר שאין שום כף זכות לצד האיש הזה, שביקר בחריפות את מלחמת לבנון הראשונה אבל התנדב במהלכה ואחריה למילואים, ח״כ מן הבודדים שעשו זאת. עוד לפני כן והרבה לאחר מכן הוא עבר לגור בקרית שמונה ואחר כך במרגליות, ובשדרות לימד אזרחות עד לפני שמת, ולא ברח גם בעת ההפגזות.
את תרומתו כשר החינוך לערי הפיתוח והפריפריה זוכרים שם עד היום. אתה יכול להטריח כצמך לדימונה, ירוחם ושדרות ולשמוע זאת מראשי הערים דאז. ואגב, במהלך הקריירה הלא ארוכה שלו כשר לאיכות הסביבה ממצב שבו 80% של השפכים הגלמיים הוזרמו לים עברנו למצב שבו 70% של השפכים עוברים טיפול ראשוני לפחות ומט״ש הוא חזון נפרץ ברצנו.
נו, ואחרי כל הדברים הללו, לקחת את הסארקזם והציניות שלו, נשקו של של החלש הפוליטי, ולהפוך אותו לעיקר פועלו ועילה לבוז לו ולדרכו מעיד למיצער על בורות ושטחיות שכ״כ מאפיינים את עמדות הדור הזה.
כתוב תגובה ל- ישראל עם רם
שריד הגון? אלוני הגונה?
  צוקרברגר   7/02/16 17:32
מזל שיש כמה עיתונאים הגונים שמספרים לנו את האמת על ההגינות המופלאה של שולמית אלוני - שדרנית רדיו ("מחוץ לשעות הקבלה") שבאותו זמן היא גם חברת כנסת של מפא"י, ועל ההגינות הנשגבת של יוסי שריד.
כתוב תגובה ל- צוקרברגר
3
אתה נסחף באופן פראי
  אמיר 1964   5/02/16 15:37
להקים ועדת חקירה ממלכתית על טיפול נתניהו בטרור ? מה שתית הבוקר - בד"כ אני קורא את כתבותיך ומפרגן על רמתך המקצועית. הפעם קפץ לך הנתניהו החוצה.... אחרי שועדת החקירה על הסכמי אוסלו וקורבנות השלום + ועדה לחקר ההתנתקות יסימו את עבודתן - נוכל לדבר על ועדה על נתניהו. חוץ מזה - אם לא נתניהו - אז מי כן ? מהצד הימני הויותר התקפי - סביר להניח שהם יסבכו את המדינה בהרפתקאות מיותרות שעה שנתניהו זהיר וחכם בשימוש בכוח. מהצד השמאלי - הכול אבוד לחלוטין - אין מה לחפש שם בכלל. אז - מה אתה מציע ? המסקנה - הכתבה הזו נובעת מכך שציירת עיגול מסביב למטרה שרצית ואז ירית... התרגלנו לכתבות טובות ועיניניות מצידך - אל תקלקל... חוץ מזה שנראה שנתניהו הולך בין הטיפות וזה כנראה הכי נכון לעת הזו....אבל את זה נכון להיום אף אחד מאיתנו לא יודע..
כתוב תגובה ל- אמיר 1964
תגובה לעניין !
  לייק גדול   5/02/16 20:35
כתוב תגובה ל- לייק גדול
פה כתבת דבר מה תמוה:
  לאדון אמיר   5/02/16 21:27
" התרגלנו לכתבות טובות ועניניות מצידך....." או "מפרגן על רמתך המקצועית"..... משעשע ביותר. הכתבות של כותב המאמר הזה אינן עניניות, אינן מאוזנות, הינן מגמתיות ובראשן ניכרת משטמה עזה לראש הממשלה. קרא נא את דברי מגיב 1.
כתוב תגובה ל- לאדון אמיר
מסכים עם כל מילה.
  שוחר-שלום   6/02/16 08:11
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
4
צריך להפוךאת אבו מאזן לטרוריסט
  שבץ חלובה   5/02/16 18:46
על כמו את ערפאת בשעתו ולטעון שאם טרוריסטים אנחנו לא מתעסקים ולא מדברים. כלומר יש למנף את מעשי הטרור ולייחס אותם להחלטתו של אבו מאזן שמארגן את הכל. כל מעשי הטרור הם פרי הגותו של האיש הזה והכל צומח ממנו בשעה שהוא מעמיד פני מתמם השואף לשלום. הטרור הפלסטיני תמיד הציל אותנו וגם הפעם יציל אותנו. לא נדבר על שלום כל זמן שהטרור החמסי שולט בעזה. נתנו את עזה לאבו מאזן ב 2005 והוא כשל בתפקיד והפסיד אותה לחמס אז מה הוא רוצה עכשיו הכלומניק הזה שחי בזכותינו? אם יתחצף יותר מדי נארגן לו את הסוף של הראיס ימח"ש. האשם הראשי הוא ביבי שבנאום בר אילן שלו ב 2009 הצהיר על הכרתו בפתרון של שתי מדינות. זה נגד את מצע הליכוד וסיבך אותנו עם אומות העולם. שתי מדינות היה תמיד פתרון של המפלגה הקומוניסטית אז מה פתאום ביבי אימץ את זה לחיקו? היום כולם אומרים שתי מדינות? אז למה אתה לא נותן להם מדינה? שקרן! רמאי! גם שביבי מתכופף יוץתר במפני אומות העולם ככה יסחסטו אותנו יותר. הנה עד היום לא סיים את גדר ההפרדה מפחד מה יגידו. האם מישהוא הכיר לו תודה על זה? להפך הלחץ עלינו גובר כל פעם מחדש.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
5
יוני בן מנחם איבד את המצפון
  רוריוס   5/02/16 19:56
מה אתה מציע במציאות הבלתי אפשרית הזו את מציע לגרש את כל הערבים ? להרוג בהם בלי מחשבה ? או לחילופין לתת להם הכל ולעזוב האם לא ברור לך שכאן יש משחק על נקודות מי שימצמץ ראשון לא יהיה כאן חוץ מזה כללי המשחק הם כמו במשחק כדור רגל שבו אסור לקבוצה אחת - ישראל - לעבור את קו האמצע ואם תעבור - צרפת אמריקה ושאר העולם יתחילו לפעול - ככה שישראל הפכה להיות ילד הכפות של העולם בזכות כל המשמיצים הקוראים לחרם להפעלת לחץ על ישראל ולקבלת החלטות הזויות על ידי הממשלה
כתוב תגובה ל- רוריוס
6
יוני בן מנחם-כושר ניתוח עלוב!!
  יוסי פרידמן   5/02/16 19:58
כושר החשיבה הניתוח העיבוד וההערכה של יוני בן מנחם נמוך מ-כושר החשיבה של יתוש עיוור, חרש ו-אילם נטול כנפיים !!!!!
כתוב תגובה ל- יוסי פרידמן
יוני בן מנחם צודק בכל מילה
  isr   6/02/16 00:14
המצב היום שיש לנו כל יום רק עיוור כמוך לא רוצה ליראות ובכך אנשים כמוך תורמים ליותר אסונות..אפשאר לאהוב את נתניהו אבל גם לעזור לו להבין שהוא קצת נרדם בשמירה .. תוכן המילים שלך ןשכמותך חושבים שאפשאר ליסתום את השמש ביד אחד.
כתוב תגובה ל- isr
7
קשקוש
  מגיב ותיק   5/02/16 20:28
הלואי והלואי שכל צרות הבטחון שלנו יסתכמו במטורפים (רובם נערים) שרצים עם סכינים או מברגים לדקור יהודים.(כן לפעמים גם יורים)

מעולם, אבל מעולם מעמדה הבטחוני של מדינת ישראל לא היה כה איתן כמו היום (אין עירק, אין סוריה, ירדן בשקשוקים מדעא"ש, חיזבללה מדממת בסוריה, מצרים עסוקה בבעיות הבטחון הפנימיות שלה, הפלשתינאים בקרשים ורק ההסתה שלהם יכולה ליצור פעילות כלשהיא)

איני מאוהדי נתניהו, אבל גם היסטריית המנהרות היא היסטריה מלאכותית.

אם כך מסתבר כי התנהלותו של ביבי הוכיחה את עצמה
(ולא שאין מה לעשות נגד ההסתה ובתחום ההרתעה)


מסתבר גם שכותב המאמר מבין בבטחון כמו שסבתא שלי מבינה בצוללות אטומיות.

חבל על הזמן מכדי לעמוד על כל שאר ההבלים במאמר זה.

לא רציני.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
8
נו ?.
  טולסטוי   5/02/16 20:32
ביבי "כשאנשים קטנים עושים צל גדול זה סימן שהשמש שוקעת". ממתין לבשורות טובות יותר".
כתוב תגובה ל- טולסטוי
9
בן יונה............
  יונתוני   5/02/16 20:37
הכותב מגזים בצורה פרועה. המצב לא מחמיא. אך עיתונאים קטנים קטנים בשרות השמאל החולה דבוקים במחלה ממארת שממגרת אותם לאט אך בטוח.
כתוב תגובה ל- יונתוני
10
עוד מומחה שמתימר להיות מושכל ?
  יעקב יעקב   5/02/16 20:43
המאפה השמאלנית - הקרן החדשה וארגונים שמאל אחרים- הם שמדברים מגרונו- הטרור נגד יהודים התחיל הרבה לפני שייצרו אותך ברחם אימך - מסתבר שישראל איננה רק בית ליהודים -זאת ארץ שיש בה גם מקום מקלט לאספסוף המתלהם -ושמורת טבע לנבערי דעת כמו הכתבן הזה הוא- ואחרים בצלמו ובדמותו - הם חלק מהגן היהודי התורשתי שאוהב דווקא להכות ביהודים ולא ברוצחים,,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
11
יוני רפה נפש הנתון בהזיות
  בבר   5/02/16 20:44
כתוב תגובה ל- בבר
12
סומכת ומחזקת את ידי ראש הממשלה
  כוכי   5/02/16 21:43
כתוב תגובה ל- כוכי
13
ביבי פחדן מדופלם ובוגי שמאלן!
  מפוכח   5/02/16 22:28
ביבי מפחד מהצל של עצמו ואינו עושה כלום והשותף שלו בוג'י השתול של השמאל בליכוד צמד חמד מצאו דרך חדשה להילחם בטרור... פשוט יושבים על התחת השמן ומחכים לפיגוע הבא
פשוט הפקרות פושעת!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- מפוכח
14
הכל הגיוני עד בנט וליברמן
  אא   5/02/16 23:00
אם נתניהו כושל בבטחון, והוא אכן כושל, אז בנט וליברמן שהם חיקויים מצחיקים שלו יהיו טובים ממנו? אם זה באמת מה שהציבור חושב היום, אז הציבור לא למד כלום ולא רוצה ללמוד ולכן גם לא ילמד, ויקבל עוד ועוד מאותו הדבר. רק כמו שאומר הכתוב - יותר ויותר גרוע מיום ליום. בסוף ישראל תפסיד במלחמה את כל מה שהייתה צריכה "לוותר" בהסכם. שזה הכי גרוע שיכול להיות. כי מי שמפסיד במלחמה - מפסיד מחולשה. מי ש"מוותר" בהסכם עושה זאת מבחירה, כלומר מעמדת כוח. מיום ליום רואים כמה שתורת הבטחון של הימין לא מחזיקה מים. אבל כחש מסוג זה הוא מחלה אובדנית. אין תרופה.
כתוב תגובה ל- אא
פיקציה לאומית פלסטינאית
  צא ולמד   6/02/16 03:51
כנראה שצריך להזכיר ליוני בן מנחם ושאר התמימים(אידיוטים שימושיים)את מילותיו האלמותיות של נ. אלתמן ###### מרגע שאנו מודים בקיומה של פיקציה לאומית פלשתינאית, מאותו רגע נעשית הציונות כולה ענין של גזילת מולדת מידו של עם קיים, ובמידה שאנו מסייעים כיום להשתרשותה של תודעה זו בעולם ובהכרתנו פנימה, אנו מערערים יסודה ההיסטורי, האנושי של הציונות ומושיבים אתה על כידונינו בלבד #####. אז אם להקים ועדת חקירה, להקים לאלה שעיוותו את הנוכחות שלנו כאן לנוכחות של כידונים.אחרת מה הטעם להישאר כאן ?
כתוב תגובה ל- צא ולמד
15
אתם לא מבינים שזו נקמה אישת
  אהוד פרלסמן   6/02/16 02:24
כשהחליטה ממשלת נתניהו למנות את בן-מנחם למנכ"ל רשות השידור, הוגשה לבג"ץ עתירה נגד המינוי כשהנימוק לה היה שבן-מנחם הינו: "מועמד שמזוהה עם ראש הממשלה ויהיה עושה דברו." אז מה קרה בין בן-מנחם לנתניהו אנחנו לא יודעים, אבל זה שכל המגיבים כאן מתיחסים בכלל לדברים שהוא כותב, בשעה שברור שהם נכתבים כתוצאה מסכסוך איש בינו לבין נתניהו, זה ממש מתמיה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מעניין אהוד, לא ידעתי על כך.
  ברוריה ממוצקין   6/02/16 15:44
אבל אם זה נכון הרי שהכל ברור עכשיו.
כתוב תגובה ל- ברוריה ממוצקין
תודה על גילוי נאות.יוני שוטם.
  הואשוטם את רוה"מ   7/02/16 14:30
כתוב תגובה ל- הואשוטם את רוה"מ
16
צחי הנגבי? באמת?
  קלאוס   6/02/16 04:06
איבדת אותי ברגע שהצעת את צחי הנגבי, כאן הפסקתי לקרוא, כן יש ביקורת על ראש הממשלה, לא כל מה שהוא עושה אורים ותומים, אבל ראבק, צחי הנגבי? איזה דבר טוב אחד עשה החדל אישים הזה שדואג רק לכסאו, איפה הוא ואיפה האמא שלו. אם אתה מזלזל באינטיליגציה של הקוראים לא תהיה לך עבודה
כתוב תגובה ל- קלאוס
17
בוגי בחור נחמד שטועה ומטעה
  יוסי ארגואן   6/02/16 06:51
להוריד כפפות בסיבוב העשירי לא תמיד נכון מלחמות צריך להכריע ולא למשוך בעדינות חמאס פשוט מבין את העדינות שבוגי משדר חייבים להשיב מלחמה ללא כללי דמוקרטיה אוילית אין לדמוקרטיה פתרונות למצבים כאלה אזרחים וחברי כנסת הארגונים פועלים נגד המדינה ו לדמוקרטיה האוילית יש הצעה ממש חכמה חופש הביטוי הדיבור מיום ליום אנו מגלים שהדמוקרטיה הפכה לדת פנאטית מוכנה להפקיר את אזרחיה למען עצמה שוב עוד דת האיסלמית שמכונה להקריב הכל למענה כן הדמוקרטיה מצווה עלינו להיות שהידים שלה
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
18
שאלה טובה - מיהו יוני בן מנחם?
  akdib   6/02/16 06:53
... ובכן, יוני בן מנחם הוא קודם כל מינוי של אריק שרון. שנית בתור שכזה הוא שונאו הפוליטי של בנימין נתניהו. שלישית, לא הוכחו כישויו הבולטים בשום שטח קודם., מה הניתוח הזה שהוא כמו פלקט של ימי בחירות?
כתוב תגובה ל- akdib
המצחיק זה שהוא מינוי של נתניוה
  אהוד פרלסמן   6/02/16 10:41
ראה תגובתי למעלה הכוללת קישור להוכחה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
19
האם נתניהו וארדן הם אלה
  Ilan   6/02/16 06:55
שהעיפו את יוני מרשות השידור?
כתוב תגובה ל- Ilan
20
מאמר בינוני ומטה, חסר עומק,
  שיקולי המערכת   6/02/16 07:02
מסקנות מופרזות. על-כן קשה להבין לעתים את שיקולי המערכת אשר בחרה להבליט אותו בדף הראשי, בכתבה הראשית. יוני ה"חכם באדם" מכה את בנימין נתניהו כל חודש במאמר אחר. נראה שהוא שליח של גורם כלשהו (ה"קרן"?).
כתוב תגובה ל- שיקולי המערכת
21
מותק, אם נתניהו לא היה קיים
  ברוריה ממוצקין   6/02/16 07:07
אני בטוחה שהעתונאים היו ממציאים אותו. ולעניין עצמו, תראה לי ראש ממשלה אחד שיושב בירושלים ומצליח למנוע ילד בן 13 דוקר בסכין את ה"חותנת" שלך, נניח, בקרית שמונה. או ראש ממשלת שוודיה מונע בשואסמו את האונס של השוודיות בבריכת שחיה או רצח של "פסיכולוגית" בת 22 במקלט למהגרים בידי מוסלמי בן 15.

העיקר לכתוב מהת....ולקרוא לעצמך עתונאי פרשן או "מבין"גדול בעינייני בטחון ...מותק, המדינה הזאת פורחת וחיה בבטחון האופטימלי האפשרי בעולם של היום שמתמוטט תחת שלטון האלימות האיסלמית.

אבל מה..טוב שיש נתניהו. אחרת מה איית עושה בן מנשה.. את מי היית מאשים?? תגיד גם יוקר המחיה והדיור מישהו אחר תמיד אשם?? או שברור לך שאם הצבור לא היה נוהר לקנות מכל הבא ליד ולא חשוב כמה זה עולה - יכול להאשים רק את עצמו. או שגם גזה נתניהו אשם?
כתוב תגובה ל- ברוריה ממוצקין
22
מר ביטחון
  אבי22   6/02/16 08:05
כל ראש ממשלה שיהיה יתקל באותן בעיות, באותו מצב של חוסר פתרון, אבל......... ראש ממשלה צריך לנקוט יוזמה, צריך לנקוט במלחמת מלים בדיבורים וחירטוטים בדי שהעולם יחשוב שהוא רציני בשאיפתו לשלום (ברור שלא יהיה שלום עוד 200 שנים) אבל חובה להציג הצגות, חובה לשחק את המשחק, ותחת כיסוי הבלוף של שאיפה לשלום אפשר לנקוט ביד קשה מול הערבים! כל זאת נתניהו איננו עושה, הוא עסוק במקום הכיסא של ישראל כץ, עסוק בלרצות את מיס פיגי, עסוק במרכז הליכוד!
כתוב תגובה ל- אבי22
23
שובו של הטמטום, ״אופק מדיני״
  משה מיכאל   6/02/16 08:34
בכל העימותים בעולם הערבי, ויש כאלה בלי סוף, אין ולו מקום אחד עם ״אופק מדיני״. בכל המקומות מדבר הטרור והרצח, ושם מדובר בעימותים בין ערבים לערבים. כך גם במקומות רבים נוספים כשמדובר בעימותים בהם מעורבים איסלמיסטים. ואילו כאן, קם לנו מדי פעם מטומטם תורן שמרצה לנו על ״אופק מדיני״. כן! בטח!! ערבים ואיסלמיסטים שפשוט לא מצליחים להגיע לאיזשהו שלום עם שכניהם בשום מקום בעולם, אפילו כשמדובר בעימותים בינם לבין עצמם, ישבו ויעשו שלום עם יהודים שהם בעיניהם ״בני קופים וחזירים״. כן, ככה סתם כי אנחנו מדברים יפה ומאמינים שהמשיח עוד יגיע בימינו.
אני חושב שהשימוש ב ״אופק מדיני״ הוא פשוט כלי לניגוח בנימין נתניהו. כשנתניהו יפתח ״אופק מדיני״, שהוא בעיני מתכון לאסון (ע״ע אוסלו) יהיה צורך במשהו אחר כדי לנגח אותו. אני מציע לכתבלב לכתוב מאמר איך נתניהו, חדל האישים, לא מצליח לגרום לשמש לזרוח במערב (למה לעזאזל במזרח? אנחנו מערביים, לא?).
כשנתניהו יצליח ללכת על המים יקפוץ הכלבלב ויקפצו משיחי דת השלום ויגידו שהוא לא יודע לשחות...
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
אופק קו דמיוני
  aerius   6/02/16 14:45
האופק הוא קו דמיון שככל שתתקרב אליו הוא יתרחק אופק מדיני - קורבנות שלום - עם אוייבים עושים שלום עוד משפטי מפתח מטומטמים של אבירי אוסלו בראשות הגורו פרס שבאו לעקר מאיתנו את החשיבה שעם אוייבים נלחמים אין דבר כזה קורבנות בזמן שלום ואין שום אופק לשום דבר יש מציאות שצריך להתמודד איתה על בסיס קיים וכעת תוך עדכון חשב מחדש כל הזמן המחר יהיה שונה לחלוטין
כתוב תגובה ל- aerius
24
בן מנחם תאר את המצב כמו שהוא
  קורן מטבריה   6/02/16 10:15
ולא משנה כמה הביביסטים כאן יצרחו כמוכי כלבת ביבי נכשל ומאות הפצועים וההרוגים באינתיפאדה האחרונה הם כל יום מזכירים לכולנו עד כמה חיינו מופקרים אצל ביבי הכושל
כתוב תגובה ל- קורן מטבריה
בן-מנחם מגלה חוסר אחריות לביטח
  קורןנאוה טבריה   7/02/16 06:24
לביטחון ישראל ומגביר את המוטיבציה לאויבי ישראל !
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
25
בן מנחם איבד את השפיות
  בבר   7/02/16 19:06
וזאת על פי הכותרת בלבד. כמובן שאף פעם איני משחית זמן לקרוא את הקישקושים של ההזוי הזה.
כתוב תגובה ל- בבר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il