s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישת טלוויזיה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישת טלוויזיה, עיתונאית ושחקנית.
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לתפוס את הגלים
מאת: אסתר שניאורסון גרי  |  14/02/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
את גלי האתר
  מתי נתפוס   14/02/16 11:03
מכול במאוסים: אסתי פרזז,קרן נויבך.יונית לוי.יעל דן ועוד.
כתוב תגובה ל- מתי נתפוס
2
העם נגד תשקורת עוינת
  תשקורת מגויסת   14/02/16 11:06
משת"פ עם האויב. ונגד המדינה והעם. חייב להחליפה צכף ומיד
כתוב תגובה ל- תשקורת מגויסת
3
הבית של המחבלים - גלי צה"ל
  אהוד פרלסמן   14/02/16 11:30
אני באמת כבר שנים לא שומע את רזי ברקאי, אבל היו שנים שכן שמעתי, והוא נהג לראיין איזה דובר של החמאס מעזה, והיה מדבר איתו כאילו שהוא ממש סחבק שלו, בידידות ובהערכה(!). אז אני לא מדבר על זה שכשהוא היה מראיין ישראלים, ובודאי ימניים, אם בכלל, הוא לא היה מדבר בכזאת סחבקיות, אלא שואל למה גלי צה"ל בכלל מרשים לעצמם לראיין את האויב? האם במהלך מלחמת העולם השניה נהג הבי.בי.סי. לראיין את גבלס, שהוא המקביל לחמאסניק הזה שברקאי נהג לראיין? ולו אחד מאנשי הבי.בי.סי. הציע לראיין את גבלס, האם לא היו שולחים אותו מיידית לבית משוגעים? אז למה הרוצח הזה מהחמאס היה צריך להרגיש בבית בגלי צה"ל? האם באמת גלי צה"ל צריכים להיות הבית של המחבלים?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
ואפילו לא הגזמת טיפה.
  ממש לא נסחפת.   14/02/16 11:52
כשהיינו ילדים היינו אומרים- קלעת בול. או בשפה קצת בוגרת יותר, האנלוגיות שלך מדוייקות כחוט השערה.
כתוב תגובה ל- ממש לא נסחפת.
שלושה ימים אני מחפש בנרות
  אני לא מאמין   14/02/16 12:54
את הדימוי המתאים, והנה אתה בשניה אחת פתרת לי את הבעייה. הרי זה כה פשוט- חמאס והנאצים זה בדיוק אותו הדבר ולראיין את הנייה זה כמו לראיין את היטלר. כל מה שנשאר זה לתת דימוי מתאים לרזי ברקאי וככה עם ישראל כולו יזכה לגאולה שלמה. מי צריך משיח רכוב על חמור לבן כאשר יש לו את אהוד פרלסמן (אודיחמודי) כשהוא חמוש במקלדת מהירה ובתובנות מקוריות, חכמות וכל כך מדוייקות. עם ישראל מודה לאודיחמודי על כך, שהוא חזר בו מטענת האיוולת עליה הוא חזר כל כך הרבה פעמים בעבר, כאילו שימוש בזכר השואה לצורך אנלוגיות בהווה עושה זלות שלה ומהווה אפילו הכחשת שואה. זה באמת טיעון מטומטם וטוב שהוא זנח אותו לטובת ההשואה המבריקה והכל כך מדוייקת בין תנועת חמאס והתומכים בה לבין המפלגה הנאצית וחבריה.
כתוב תגובה ל- אני לא מאמין
ולעצם טענותיו? נכון או לא נכון
  זיל גמור   14/02/16 15:38
ןכל היתר אינו אלא זיל גמור
כתוב תגובה ל- זיל גמור
חיפשת חיפשת, ופספסת.
  אהוד פרלסמן   14/02/16 16:55
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
צריך לדעת איפה לחפש.
  אימי תמיד אומרת,   14/02/16 17:20
במקרה הזה, צריך לנבור ברפש של הרשת.
כתוב תגובה ל- אימי תמיד אומרת,
חיפשת, חיפשת, ופספסת. (מתוקן)
  אהוד פרלסמן   14/02/16 18:11
בי.בי.סי. מול גבלס זה בדיוק(!) כמו גלי צה"ל מול דובר החמאס, ולא מדובר על השואה, אלא על מלחמת העולם השניה. גם השוואה בין העובדה שהגרמנים התחילו את מלחמת העולם השניה, ולכן הם האשמים בה, לבין העובדה שתמיד, אבל תמיד! הערבים תוקפים אותנו, ולכן הם אשמים, איננה השוואה לשואה. פתאום עלה בדעתי שאולי את לא יודעת שגבלס היה הדובר של ממשלת גרמניה בזמן מלחמת העולם השניה, ושלכן הוא המקביל של דובר החמאס, אז שתדעי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
ההגיון שלך מרתק, מיוחד ומקורי,
  הבנתי את האנלוגיה   14/02/16 19:48
אפילו יותר מאשר ספק הטלפונים של יהופיץ. אם לא היית מסביר את הכוונה שלך עם ישראל היה מפסיד ממש הארה אלוהית. ניר חפץ הוא הדובר של נתניהו (או משהו כזה) וגם לצהל ולעוד הרבה גופים וממשלות יש דוברים. אז כל אלה לשיטתך כמו הדובר גבלס. מעניינת גם ההשוואה שלך בין כל מי שתוקף את זולתו לבין הנאצים. אוי ואבוי עם ההשוואה הזו אם מישהו יקבע פעם, שלא הערבים תקפו את ישראל, אלא ההיפך (גוועלד!!! אנטישמים!!! פוגרום בעיירה!!! בכל דבר מאשימים את היהודים!!!). אם תתנהג יפה, אני מבטיחה לספר לך את הסיפור שהוא המקור לפתגם- לפעמים ההסבר יותר גרוע מהמעשה עצמו. הסיפור יפה ומצחיק אפילו יותר מאשר לראות אותך שוכב (שוב) כמו צב על הגב. שבוע טוב ורק בריאות.
כתוב תגובה ל- הבנתי את האנלוגיה
בליל של מילים כדי לחמוק מהעיקר
  אהוד פרלסמן   15/02/16 00:49
אחרי כל בליל המילים שלך נותרה עובדה אחת שלא נסתרה, והיא שרזי ברקאי נהג לראיין את דובר החמאס ממש כאילו שהוא מבין אותו, ומזדהה(!) איתו, וידיד שלו. ואם יש לך מילה אחת להצדיק את העובדה הזאת, תכתבי אותה. אחר כך נמשיך להתוכח על אישיותו של אודיחמודי, שאני ממש אוהב אותו ומזדהה איתו, אפילו יותר משרזי ברקאי אוהב את, ומזדהה עם, דובר החמאס.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לועג לדברי אחרים ובעצמו
  דברים בטלים   15/02/16 10:12
משפריץ דברי הבל הזויים ושטותיים..... יצור מוזר.
כתוב תגובה ל- דברים בטלים
בילדותנו נהגנו לאמר-
  נסיון לענות.   15/02/16 10:19
אין מילים מלוכלכות, אלא אוזן מלוכלכת. לא האומר מלכלך, אלא האופן שבו מבין השומע את הדברים. כמה הדברים נכונים ניתן להווכח (גם) מהויכוח בין אברי גלעד לברקאי בעניין הראיונות עם דובר חמאס, שם טען ברקאי: "אם אברי חושב שגל"צ לא צריכה מדי פעם להביא את דעותיו של האויב, אז צר לי, תפיסת העולם המקצועית שלי אחרת משלו". גלעד ענה לו: "ראיונות עם האויב הם בוודאי הכרח לעתים, ומי שחושב שראיון עם אויב הוא הזדהות איתו, חייב להתבגר דחוף, אבל בוודאי משהו מעורר שם התנגדות כה עזה". פשיטא, השאלה אם ראיון עם האוייב הוא "הזדהות" איתו, או רצון "להביא את דעתו" לידיעת המאזינים, היא שאלה של פרשנות המאזין. בעניין הזה נדמה לי, שמי שצריך "להתבגר דחוף" הוא דוקה גלעד. אם זה יקרה, הוא עוד יהפוך אפילו לעיתונאי. אגב, האנלוגיות שלך לגבלס הן מחפירות ומביישות רק אותך.
כתוב תגובה ל- נסיון לענות.
נסיון עניני (וזה נדיר) אך כושל
  אהוד פרלסמן   15/02/16 12:13
קודם כל, הנה קישור לויכוח בין ברקאי לגלעד: השדרן המעצבן ביותר. ושנית, מה בדיוק אתה מוכיח כשאתה מצטט את אברי גלעד? הרי ברור שגלעד עבר שטיפת מוח שמאלנית בלתי פוסקת בגלי צה"ל, ועובדות המציאות קצת גרמו לו להתפכח רק(!) אחרי שעזב את הבית של המחבלים. העובדה שגלעד לא התפכח מספיק כדי להבין עד כמה הוא מגוחך כשהוא כותב: "ראיונות עם האויב הם בוודאי הכרח לעתים", לא ממש משכנעת אותי. מי מכריח אותו? מי?! למה שדרני הבי.בי.סי. לא חשבו שלראיין את גבלס זה "הכרח לעיתים"? זאת השאלה, ועליה לא(!) נתת תשובה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מה חשבו בבי. בי. סי. על גבלס.
  אני לא יודעת,   15/02/16 12:47
אבל נדמה לי, שהאנלוגיות שלך לגבלס הן לא רק אויליות, אלא ממש אובססיביות, מה שגורם לך שיבוש קשה במחשבה. עד כדי כך שאתה אפילו לא יודע, שהשדרן גלעד מעולם לא עזב את גלי צה"ל והוא ממשיך לשדר שם איזה שיעמומון עם ג'קי לוי. את הציטוט של גלעד הבאתי לא כדוגמא לטענה של שמאל או של ימין, אלא כדוגמא למי שהוא לא יותר מקריקטורה של עיתונאי, שלא מבין שחלק מעבודת העיתונאי היא גם להביא את דברי האוייב. רזי ברקאי הוא לא שמאל, ואף פעם לא היה שמאל, אבל הוא מקצועי מספיק כדי להבין את זה.
כתוב תגובה ל- אני לא יודעת,
אם את לא יודעת, למה את מתוכחת?
  אהוד פרלסמן   15/02/16 16:08
קודם כל, בענין אברי גלעד. אני אכן לא ידעתי שהוא מגיש תוכנית בגלי צה"ל, אבל כשאת מגדירה את אי ידיעת הפרט השולי הזה כתוצאה של מחשבה שהשתבשה, את באמת לא מכבדת את עצמך ואת רמת הויכוח שלך. אני לא הייתי מעלה בדעתי לכתוב ברמה כה נחותה. והעיקר: האנגלים לא העלו בדעתם לראיין את גבלס בגלל שהבינו שזה טרוף, והאנגלים תלו את לורד האו האו, שאין הבדל בינו לבין שוברים שתיקה ובצלם, בגלל שהם הבינו שמי שמשתף פעולה עם האויב הוא בוגד, ואני לא רק דיברתי על העובדה שברקאי ראיין, אלא גם על הטון של ברקאי, שממש הורגש בו שהוא מתיחס לרוצח המנוול הזה בידידות ובהערכה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
הטענה שלך כאילו ברקאי,
  אפרופו רמה נחותה,   15/02/16 18:00
"משתף פעולה עם האוייב", או כאילו שטרנהל "קורא לרצח יהודים", היא כתיבת ביבים מתועבת, שמזכירה לי את מה שאימי לימדה אותי כשהייתי ילדה- תמיד יש עוד לאן לרדת. עניין גלעד הוא לא שולי, אלא מייצג את ההסתה והשקר שלך. הודעה אחת למטה ציטטתי את "משפט המפתח" בעניין גלעד והראיתי, שהדברים חסרי שחר. כרגיל, פרלסמן האומלל שום שוכב כמו צב על הגב.
כתוב תגובה ל- אפרופו רמה נחותה,
עוד אנלוגיה נתעבת מבית פרלסמן.
  ועל הדרך,   15/02/16 18:07
לורד האו האו מול בצלם, שוברים שתיקה ורזי ברקאי. אם מה שאתה כותב היה שווה משהו שהוא יותר מאפס, כל אחד מאלה היה מגיש נגדך תביעה לבית המשפט. בפועל, חבל לשים אפילו חצי גרוש (ישן!!) על מי אפסיים כאלה.
כתוב תגובה ל- ועל הדרך,
כדי שתבין, עד כמה אתה מגוחך.
  אגב,   15/02/16 15:53
אתה כותב: "הרי ברור שגלעד עבר שטיפת מוח שמאלנית בלתי פוסקת בגלי צה"ל, ועובדות המציאות קצת גרמו לו להתפכח רק(!) אחרי שעזב את הבית של המחבלים" - "עובדות המציאות" הן, שגלעד היה בגלי צה"ל 8 שנים בשנות השמונים, עזב לשנים ספורות, והחל מאמצע שנות התשעים הוא משדר שם כמעט ברציפות עד היום. "ההתפכחות" שלו, כהגדרתך, לא רק שלא קשורה לעזיבתו (שהרי הוא לא עזב), אלא שהיא יצאה בגדול בתכנית "המילה האחרונה", שהוקמה בשנת 98 כ"איזון" בין שמאל לימין ולימים הפכה לקרקס, שבו מתנהלת תחרות עזה בין המגישים על תואר האליפות של הימין המתחסד והשמרני. בתחרות ניצח גלעד בפער ענק.
כתוב תגובה ל- אגב,
אגב, ראיתי שגלעד חושב כמוני.
  אהוד פרלסמן   15/02/16 19:04
קראתי עכשיו שוב את הידיעה שבקישור, וראיתי שהוא אומר כדלקמן: "וודאי משהו מעורר שם התנגדות כה עזה. אולי הטון ...". את רואה? גם הוא דיבר על הטון!!! ועל הטון הזה בדיוק אני כתבתי. ברקאי היה מדבר איתו בטון מעצבן, כאילו שהוא חבר שלו, שמזדהה עם העמדה שלו, ושנמצא איתו באותה סירה, ולא(!) כאילו שהוא האויב.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לא המילים מלוכלכות, אלא האוזן.
  הוא שאמרתי   15/02/16 19:45
גלעד הוא אילן ננסי במיוחד להיתלות בו.
כתוב תגובה ל- הוא שאמרתי
זוכרת חצי גרוש מגן דוד אדום?
  אהוד פרלסמן   16/02/16 00:01
קשה לי להאמין שאת כל כך זקנה, למרות שכבר השתכנעתי שילד בן שמונה את לא. האמת היא שאת כותבת יפה: "מי אפסיים", "אילן ננסי", ולו היה לך 10% היגיון מסגנון, היית כבר מזמן ימנית קיצונית כמוני. ובינתיים שלום ושניפגש בשמחות.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
הבנת שאני לא ילדה,
  ימנית קיצונית?   16/02/16 09:20
למה אתה חושב שאני צריכה להיות טיפשה?
כתוב תגובה ל- ימנית קיצונית?
לתוקפת את פרלסמן...
  אדיר 1   16/02/16 22:27
"יצר הרע חכם מכל מתוחכם",לכן החכמה שאת מפגינה לא מרשימה אותי , את חסרת בינה כי לו היה לך, היית מבינה שאת נמצאת במקום לו טוב. כבר אמר החכם " חכמים המה להרע..." את לא מבחינה כי רזי מסייע לאוייב, המחוייב להשמדתינו? הבמה שאנו נותנים לו ולאוייב מחזקות את האגו שלו ושל האוייב...זכרי היטב מה אמר הנביא על העתיד לבוא : "מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו" באיזה צד את ??? השמאל תמיד מוצא צידוקים למעשי האוייב אבל מתקשה מאוד למצוא צידוקים למעשה היהודים, ככל שהם יהודיים יותר...
כתוב תגובה ל- אדיר 1
גבלס היה שר התעמולה של הרייך,
  אתה שוב טועה   16/02/16 17:09
ולא דובר של אף אחד. ואם כבר הזכרת את התעמולה של גבלס, עוד קצת מידע על החברים החלאות שלך, שמנסים להפוך את השקרים שלהם לאמת. את ההשוואות לאלה שנהגו בעבר להפעיל את הפרקטיקה הטמאה הזו, אני משאירה בשבילך.

haaretz.co.il

כתוב תגובה ל- אתה שוב טועה
אהוד פרלסמן צודק, ואשמת הלכוד
  אברהם שלום   17/02/16 00:51
התאור של אהוד פרלסמן נכון ומדויק, כדרכו. אך נשארת השאלה - מדוע אין ממשלת הלכוד, לאחר עשרות שנים של שלטון, מקימת את החוק הדורש אזון בתקשרת? מדוע שדרנים שמאלנים שולטים שליטה מוחלטת בכל ערוצי התקשרת הממלכתית? הלכוד מזלזל בצבור בוחריו ומבקשים למצא חן בעיני הממסד הישן.

ומדוע אין שומעים הגיה עברית יפה ברדיו ובטלביזיה, בנגוד למה שהיה בימי משה חובב וראומה אלדר? אצל השדרנים הבכירים המשתכרים הון תועפות, נחשבים 'טאלנטים' אבל אינם קרינים. לא רק ההגיה מסולפת, בלבול ח עם כ וע' אם א' , אלא גם צורת הדבור תינוקית, במבטא המכונה 'צברי' ההברות אינן נשמעות ( עולי רוסיה אינם מכירים את ההגיה העברית הספרדית, אבל נבדלים לטובה כיהם מדברים בצורה ברורה ואינם בולעים את התנועות וההברות ומפסיקים בין המלים).
כתוב תגובה ל- אברהם שלום
הבית ה"יהודי"=בית המחבלים
  הגוי..   17/02/16 02:26
כתוב תגובה ל- הגוי..
4
לתפוס ולשוט עם הגלים
  אשר מת"א   14/02/16 11:37
ולהשיט עליהם אוניה כאונית ערוץ 7 בעבר שנוכל לשמוע סוף סוף את כל האתרים מכל הערוצים בלי שהדבר יעלה לנו בבריאות. פשוט תקשורת אמינה, אובקטיבית , לויאלית כמו רוב מדינות עולם החופשי
כתוב תגובה ל- אשר מת"א
5
בטענתה של הכותבת
  יש הרבה אמת   14/02/16 11:43
העיתונות בישראל, מזה עשרות שנים, משרתת את השלטון. ממפא״י ובן גוריון ועד נתניהו, כלב השמירה של הדמוקרטיה הוא למעשה חיית המחמד של השלטון. שמאל? הוא מעולם לא היה פה בשלטון, או בתקשורת הממסדית. גם הארץ הוא לא שמאל, אבל הוא היה ימין מספיק הגון כדי לשבור את חומת הקונסנזוס שהגנה על מלכודת המוות של אוסלו והציגה אותו כהסכם שלום במקום מה שהוא היה באמת- המשך הדיכוי של הפלסטינים בתנאים הרבה יותר נוחים וטובים. הנה, המאמר שפורסם בהארץ בראשית ימי השקר של אוסלו. כשהיה נדמה לכולם שהוא לעולם לא יתגלה, היו בשמאל מי שטרחו בכל זאת לנסות ולספר לעם את האמת.

cafe.themarker.com/

והערה בעניין סג״ל. כמי שצופה יום יום בתכנית הפטריוטים, רק בגלל חיבתי העזה לארי שמאי (תמיד ההצגה הכי טובה בעיר) אני מוכרחה לציין, שאמנם מדובר במושב ליצים, שאין כל קשר בינו (כמו בין ערוץ 20 בכלל) לבין עיתונות, אבל הוא מצחיק ונחמד, ובהחלט יוסיף צבע ועניין לגלי צה״ל.
כתוב תגובה ל- יש הרבה אמת
אל תשכח
  באום   14/02/16 14:53
להכניס למשוואות שלך גם את העובדה שהפלסטינים רוצים לחסל אותנו כעם וכמדינה.אחרי שתכניס את זה,יהיה אפשר להתווכח אבל עם משוואה שמתעלמת מנתונים דומיננטים,מה אתה רוצה שנעשה איתה בדיוק?
כתוב תגובה ל- באום
6
מציד המאוסים
  הדומן שבערימה   14/02/16 11:47
שכחתי להוסיף את ענת דוידוב, אושרת קוטלר, דנה וייס, קרן מרציאנו והמצליח הזאת )הנכשלת הזאת), גלות אבן-סער, רפי רפש. עודד בן אויבי, דני קושמר, ירון הלונדוני, אמנון האברומוביצי, הדרק דרוקר, גיא לא זוהר, אריה להחזיר את הגולן, רזי לא ברק, אילנה ללא דין ועם דומן ודומן לרוב
כתוב תגובה ל- הדומן שבערימה
7
רוב העיתונאים כתבנים בשכר.
  מתפרנסים...   14/02/16 11:55
כתוב תגובה ל- מתפרנסים...
8
איפה היית עד עכשיו גב' שניאורס
  פריטה   14/02/16 13:16
איפה היית עד עכשיו גב' שניאורסון? משב רוח רענן נושב מכל מילה שלך. מקווה שנזכה לחדשות ללא ויכוחים עם המראיין הדואג בעיקר להשמיע את קולו / קולה
כתוב תגובה ל- פריטה
9
תחנות וערוצי רדיו וטל' ימניים
  אג'נדה אחרת   14/02/16 13:49
כותבת אסתר שניאורסון הברוכה כך: "...אם סגל יהיה הסנונית הראשונה ובעקבותיו יקלטו עוד רבים וטובים בערוצי הרדיו והטלויזיה, נוכל כולנו לברך על כך". יכול להיות, אבל זה לא הפתרון, משום שזה יהיה שעטנז עכור ולא טהור. הציבור, שברובו מאס עד מאד באמצעי התקשורת המוטים - מבקש תקשורת אחרת, תקשורת איכותית, ימנית, של טובי קריינים-מגישים-עורכים-פרשנים - אנשי ימין ישרים ומצויינים, אוהבי העם, אשר ישנו את האג'נדה מרובת השנים העגומה והעויינת כליל.
כתוב תגובה ל- אג'נדה אחרת
10
דבר ראשון במעלה: הגינות
  קובי יצחק   14/02/16 14:59
אפשר לשמוע כל דעה אבל הצביעות והשקרים והסובקטיביות של העיתנואים הללו פשוט נוראה ומחפירה
כתוב תגובה ל- קובי יצחק
11
לא להתלהב
  יותר מדי!   14/02/16 15:30
אראל סגל הימני פרווה מצטרף לגלצ.  כל הפיינשמקרים בימין כבר שמחים וצוהלים-'מהפכה, סוף הרודנות השמאלנית, שינוי מבורך'... ועוד שלל אימרות חסרות שחר!  הלו, חבורת נאיביים, כדאי מאוד שתרגיעו!  סגל יתנהל בגלצ בדיוק כפי שהוא מתנהל בתוכנית 'ערב חדש'... בהססנות שלא לומר פחדנות- בדיוק כפי ששאר ימניי המחמד הולכים על בהונות כאשר הם לא נמצאים 'בשטח הביתי' שלהם! ולראייה, מי הם 'אנשי הימין' של גלצ? יועז הנדל איננו איש ימין. מנחם הורוביץ יותר איש מרכז מאשר איש ימין, כך גם ג'קי לוי וקובי אריאלי, עמית סגל הינו רקדן מה יפית בזוי העושה בדיוק כמו היהודונים בגלות את כל העבודה המלוכלכת של השמאל! וכעת מוסיפים את אראל סגל רקדן המה יפית אשר אפילו בתחנת 'גלי ישראל' חושש להביע דעות ימניות מובהקות! סגל מגבה את השבכ, את בוגי וביבי, הקפאת בנייה, גירוש יהודים מחברון, חוסר לחימה בטרור, תומך בהקמת נמל בעזה, תומך ברפורמיים, תוקף את אוהדי בית'ר, תוקף את הקמפיין של 'אם תרצו' ואת הסרטון של מועצת שומרון, ועוד ועוד... ממלכתי מהסוג שהשמאל כ'כ אוהב...  ממלכתי שמתנצל... ומשחק לידיים של השמאל, והחמור מכך, שהוא איננו מבין ואיננו קולט, ש-ע'י ההתנהגות הזו הוא רק מגיש את הלחי השניה ומשרת בכך את השמאל! מספיק היה לשמוע את הראיון החנפני והמלוקק שעשה ב-'גלי ישראל' התחנה הימנית- עם בוגי יעלון -שום שאלה קשה, שום תהיות, שום השגות-'בוגי הוא מענטש'... התפייט עליו סגל בסיום הראיון.  ראיון שלא היה מבייש שום איש שמאל, וישנם עוד דוגמאות-וזה כאמור בתחנה ימנית! סגל יתנהג ויתנהל בגלצ בדיוק באותו האופן, ובדיוק כפי שמתנהלים שם שאר השמאלנים!  דווקא משום שקיבל תוכנית בגלצ-ישתדל להסתיר אפילו את עמדותיו הפרווה-ימניות.  וזאת בניגוד לשדרני השמאל אשר לא חוששים להביע עמדות שמאל מובהקות! העיקר שכך יוכלו בגלצ להשתמש בסגל האידיוט השימושי אשר נקנה בנזיד עדשים, בכדי להציגו כאיש הימין של התחנה! בחונטה מקדמים ומקבלים רק דתיי מחמד וימין מזויף אשר בהכנעה יורידו ראש ויתבטלו בפני השמאל. אותו שמאל אשר מצידו יחזיק את העבדים ועלי התאנה מהימין בכדי להדוף טענות על שמאלנות יתר! וזאת בושה גדולה לימין! ימין אשר במקום לשלוט ולקדם עיתונים ותחנות ימניות, מעדיף עדיין לאחר 40 שנים בשלטון ללכת ולשרת את השמאל-בתנאים שהשמאל יכתיב ויקבע! וזאת כאשר ברור כבר מראש מה יהיו בדיוק אותם 'תנאי שירות'... וולקאמ סגל, וברוך הבא למועדון ימניי/דתיי המחמד העובדים ומשרתים את השמאל- מועדון הכולל את עמית סגל, חנוך דאום, רועי שרון, ג'קי לוי, קובי אריאלי, יועז הנדל, ברוך קרא, עקיבא נוביק, עמיחי אתאלי, מנחם הורוביץ, בני טייטלבאום, אמוץ שפירא, יעקב אחימאיר, חגי סגל, אבי רצון, אביחי מנדלבליט, רז נזרי, אשר כהן, אליקים רובינשטיין, חיים זיסוביץ, ניל הנדל, יאיר נווה, אלעזר שטרן, יעקב עמידרור, יורם כהן, נפתלי בנט, איילת שקד, בנימין נתניהו, יובל שטייניץ, צחי הנגבי, שוקה למברגר ושאר דתיים/ימניים שהתברגו לעמדות מפתח וקודמו אך ורק בזכות אומנות הורדת הראש וריקודי המה יפית ביחס לחונטה השמאלנית השלטת!! נ.ב-דודו אלהרר היה איש ימין אמיתי ולא מתנצל. לכן בניגוד לרקדני המה יפית-הפיינשמקרים מהימין המזוייף- הוא אלהרר, שהיה שונה, סולק מהתחנה השמאלנית! דקל כמו גם קודמו טוניק מחפשים רקדנים צייתנים!!
כתוב תגובה ל- יותר מדי!
לתשומת לב ד"ר שניאורסון
  לכותב התגובה   14/02/16 18:10
אכן הטבת לתאר את הימניים המזוייפים. פה ושם מעט הרחקת לכת והחמרת, אבל בסך הכל נכונים עד מאד דבריך. נכון, מרבית אנשי הימין בתקשורת מרכינים ראש בפני השמאל השולט שם, אחדים אף מורידים את הכיפה ונכנעים לסדר היום השמאלני. מעטים עד מאד זוקפים גוום וראשיהם ואומרים את דבריהם באומץ ובעוז. הימניים הפחדנים נוהגים כך משום שהם איבדו את האמונה בצדקת הדרך, את הבסיס הערכי והיהודי אשר בשבילו אנו כאן. ממש אין שום הצדקה לשמוח על צירוף אראל סגל ה"פרווה" (כפי שכותב המגיב) לגלי צה"ל. מה שיש לשמוח עליו הוא שאולי התפטרנו מברקאי הזדוני. מרשימה רשימת הימניים ה"בלתי יציבים" אותה פרט המגיב. ניתן להוסיף עליה עוד לא מעט כאלה.
כתוב תגובה ל- לכותב התגובה
תוספת לדברי המגיב
  על הנדל   14/02/16 21:00
יועז הנדל הינו מודל, אב-טיפוס של הדתיים לייט: מלבד הסרת כיפתו ונטישתו את הציונות הדתית, הוא כותב לעתים מאמרים מוזרים כמו המאמר על סבו שכרת אזניים של ערבים (???), או כמו הראיון לא מזמן בגלי צה"ל, שם בחן את מיקי זוהר בנושא "חוק השבת". הוא שאל את זוהר מה זה עירוב תחומין, למה מצוות השבת כתובה פעמיים בתורה, מהי פרשת השבוע, למה יש איסור לרכב על אופניים בשבת. הכך נוהג ימני? מלבד זה, הוא מחנך את צאצאיו כבר לא ברוח דתית צנועה, אלא באפן פלצני ויהיר. מאכזב עד מאד. ואראל סגל - איננו בחור רציני ומכובד. הוא אינו משדר שיקול דעת והתעמקות. לא כאלה אנשי תקשורת ימניים - הציבור הימני מחפש.
כתוב תגובה ל- על הנדל
12
השורה התחתונה:הדמוגרפיה קובעת
  מיכל מירושלים   14/02/16 16:50
השמאל - חלקו באוכלוסייה הולך וקטן וכך כוחו.
את זאת ידע נתניהו כשקרא לפני הבחירות למהר ולהצביע כי הערבים נוהרים לקלפיות. לא חלילה שיש לי משהו כנגד אזרחי ישראל באשר הם - אבל התוצאה מוכיחה שנבחריהם של ערביי ישראל אינם משדרים מסרים אוהדים - להיפך הם משדרים גלים הפוכים מאשר אנו. מי יכול היה לשער שהם יעמדו דום לזכר המרצחים של בני מדינתם. והם מסבירים לנו - שמדובר בבני עמם הערבים, ולכן הם דואגים לקבורתם. אני מסיקה מכך - שהם חיים בתוכנו תוך ניגוד אינטרסים משווע. לפיכך צדק רוה"מ כשזירז אותנו לבוא לקלפי. וגם יוסי שריד אמר בזמנו, שאם הערבים יהוו רוב זה יהיה מצב עצוב ביותר, ודי לחכימא.
הוא הדין בבני עמנו השמאלנים - כוחם הולך ופוחת והם מצטמצמים לכדי גבולות הגטו התל-אביבי.
והגל העולה הוא הגל שמתחזק דמוגרפית - אז יאללה לעבודה!!
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
13
,תודה לך על הגילויים המרעישים
  יהודית שגב   14/02/16 18:55
נחרדתי לקרוא כמה התקשורת וגלי האתר שונאים את המדינה.
כתוב תגובה ל- יהודית שגב
14
העיתונאים משוחדים לטובת צד אחד
  בני כץ   14/02/16 22:26
כתוב תגובה ל- בני כץ
15
שוב חדות מחשבה ודברים נכונים
  יישר כוח   14/02/16 22:37
זועקים מתוך המאמר ממש
כתוב תגובה ל- יישר כוח
16
כל מאמר,משקף בנאמנות
  ולדימיר   15/02/16 11:17
את נשוא המאמר. אני מחכה למאמרייך מידי יום. גב' שניאורסון היקרה המשיכי בכתיבה הטובה, המבריקה, והכמעט אנליטית ,
כתוב תגובה ל- ולדימיר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il