|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ההפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם    איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר
מנחם רהט
מנחם רהט
הגאון היהודי בסדר גודל בלתי נתפס, שזכרו הלך ונשתכח מאז פטירתו, אשר חי ומת תחת מעטה סמיך של מסתורין, חוזר בימים אלה למודעות הציבור בזכות שני מפעלי מחקר וזכרון שנחשפים עכשיו: ספר חדש...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפיקוד החדש של צה"ל: זמירות תבוסתניות
מאת: יוסי בלום הלוי  |  23/02/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בארה"ב
  שמ   23/02/16 10:28
הברית של אמריקה,הדיחו רמטכ"לים,ומפקדי חזיתות,בעצם ימי הלחימה,בשל אמירות שכרתו את הענף עליו ישב הנשיא.אבל שם,יש משמעות אחרת מזו אצלנו למונח " דמוקרטיה ".גם צורת המשטר - נשיאותי - לעומת - פרלמנטרי - גורמת להתנהלות הממשלית להיות שונה משלנו.שם,לטוב ולרע,ברור לחלוטין מי בעל הבית.אצלנו,לרע,ברור לחלוטין מי לא בעל הבית.המשטר שלנו מאפשר לכל זב ומצורע,לנהל מדיניות משלו,גם אם מאחוריו,מיעוט שבמיעוט,כי הוא - לשון המאזניים.ובלעדיו אין שלטון ויש בחירות, חדשות לבקרים.אם רהו"מ(ראש הלענה והממשלה)היה בטוח בשלטונו,הוא היה משדר זאת בכל מעשיו.אבל כאשר אין מלך,כל חורץ לשון,חורץ אותה.האמירות הרעות של הרמטכ"ל,שר הבטחון,רהו"מ,גורמות לכל שדירת הפיקוד של צה"ל,ואירגוני בטחון אחרים לתהות על דרכם ועתידם.הדחה מיידית,בלי שימוע ובלי שיהוי של חורץ לשון כנגד מדיניות הרהו"מ,היתה עושה פלאים בהתנהלות של כל פקידי הממשל,בכל הרמות.אבל במשטר כמו שלנו,כאמור, השליטה היא בידי כל זב ומצורע.
כתוב תגובה ל- שמ
הבעיה היא פה הביצים
  באום   23/02/16 17:17
צ׳רצ׳יל במלחמת העולם 2 הדיח כמה גנרלים שלא עשו את העבודה במדבר המערבי עד שהוא מינה את מונטגומרי שהביס את רומל וכך גם אנחנו ניצלנו.וזה משטר דמוקרטי כמו אצלנו ולא נשיאותי.גם בן גוריון הדיח גנרלים של עבדו כמו שצריך כך שראש ממשלה עם ביצים יכול לדרוש תוצרת מהגנרלים שלו ולהעיף אותם במידה והם מתרשלים.הבעיה היא פה הביצים.אגב,לא ברור באיזה נסיבות נאמרו הדברים ואיך על ידי ראש אמ"ן ועיתונאים יכולים מכל אמירה לעשות צימעס לכיוון שלהם ולראש אמ"ן כאיש צבא אין אפשרות להגיב לכל עיתונאי,כך שצריך לקחת את הדבר הזה גם בחשבון.הגנרלים נשאלים שאלות בוועדות השונות והם חייבים להביע את דעתם לכאן או לכאן.אי אפשר מכל אמירה של גנרל באיזה פורום כזה או אחר לצאת למלחמת עולם.סה"כ הכל האחריות הכוללת היא על ראש הממשלה והוא זה שצריך להניע מהלכים.אם אני גנרל היום,הייתי מחכה לאות מראש הממשלה שיאפשר לי להתחיל לעבוד אבל דווקא בעידן התקשורת המהירה,אותות לא מגיעים.אולי נתניהו משתמש בתקשורת שאף אחד לא מכיר כמו מדורות על ההרים,לך תדע.
כתוב תגובה ל- באום
2
אסור להאמין לשמאלני אור הלר
  אהוד פרלסמן   23/02/16 10:37
איך שאני שומע עיתונאים שמספרים לי, בלי להוכיח, שמישהו בצבא מודיע לדרג המדיני על נחיצותו של "תהליך מדיני", אני ישר חושד שזו תעמולה שמאלנית כוזבת. אז גם הפעם הסתבר שאור הלר, השמאלני הידוע, שיקר במצח נחושה, והרי ההוכחה לכך: השמאלני השקרן.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אתה רואה מהרהורי לבך!שום
  נתין המדמנה   23/02/16 15:15
הוכחה שאור הלר שיקר. אז "הנוסח מרוכך" יותר. התוכן לא השתנה.
כתוב תגובה ל- נתין המדמנה
אני רואה מה שכתוב: "לא הזהיר".
  אהוד פרלסמן   23/02/16 19:03
קודם כל, הדברים שהלוי כביכול(!) אמר הם: "שגל הטרור יתרחב אם לא יהיה תהליך מדיני", ולא, כפי שנכתב במאמר: "צה"ל עשה ככל יכולתו כדי לרסן את האינתיפאדה השלישית, ועתה הגיע תורו של הדרג המדיני לעשות הכל כדי שיהיה אופק מדיני ופתרון לסכסוך". ברור כשמש בצהרי יום שהלוי לא אמר את זה, וזה שקר גס!!! שנית, תחת הכותרת "ראש אמ"ן לא הזהיר שבהיעדר תהליך מדיני גל הטרור יתרחב", נכתב שגורמים שהשתתפו בישיבה: "מכחישים את הפרסום שלפיו ראש אמ"ן הזהיר כי בהיעדרו של תהליך מדיני גל הטרור יתרחב ועשוי לכלול גם את התנזים.". מה עוד אתה רוצה בשביל שאני אגיד שאור הלר הוא שמאלני שקרן? גם חבר הקבינט, גלעד ארדן, אמר: "ישבתי בישיבות רבות בהשתתפותו. לא שמעתי אותו אומר אמירה כזאת מעולם". אז במקום שגם אתה וגם כותב המאמר תכעסו על הרצי הלוי, אתם צריכים לכעוס על אור הלר, השמאלני השקרן שעבד עליכם בעיניים.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
בקשר לארדן-"ישבתי בהרבה ישיבות
  נתין המדמנה   24/02/16 12:15
ולא שמעתי...". 1.הרבה, לא כולן.2. לא שמעתי, לא ראיה. על הנוסח המרוכך אומרת רשת ב: משתתפים בדיון אומרים כי הנוסח של ראש אמ"ן כלל את האמירה כי לתהליך מדיני עשויות להיות השפעות על האירועים בשטח.בהנחה שהוא לא התכוון להשפעות שליליות, ובהנחה שלא חשב שהוא מביע דעה פרטית בסלון ביתו בערב שבת, ובהנחה שפרט לארדן היו בכ"ז מי שהקשיבו ושמעו, ובהנחה שיכולה ואפילו רצויה לדעתו השפעה של דבריו, הרי גם דבריו המרוככים אסורים באמירה. גם אם הוא נשאל, היה צריך לסרב לענות. 1. מכיוון שזאת רק הערכה ולא מידע2.מכיוון שאינו מוכשר לכך. בשביל הערכות מדיניות(!)אחרי קבלת מידע יש או צריכה להיות מועצה לבטחון לאומי, שאנשי צבא הם חלק קטן ממנה.לוז העניין הוא בכך, שאסור לגנרלים לגעת בשום עניין שהעסוק בו שמור לפוליטיקאים (שאינם מצטיינים כמעט בשום תחום עיסוקם זה, אבל מי שבוחר הוא האחראי לכך), שגם הם, במקרה הטוב צריכים לשקול אחרי קבלת חו"ד ממל"ל.
כתוב תגובה ל- נתין המדמנה
למי "צריך להאמין" , נוסח אהוד
  שלמה המגיב   23/02/16 18:05
אני מניח שהלר לא "המציא" את הנתונים שמסר בתיקשורת , אלא זה נתון ( אמיתי או שקרי ) שהודלף לו . נו , אהוד , ואם עיתונאי "ימני" בהשקפותיו , מעביר בתיקשורת מידע , הזהה להשקפותיו , האם הוא לא חשוד בעיניך , כעושה " תעמולה ימנית כוזבת" בנסיבות הנוחות לו ? לא , מה פתאם ? הרי כל מי שהינו עיתונאי ובעל השקפה ימנית , הוא תמיד ישר ואובייקטיבי ולא כזבן "שמשקר במצח נחושה" , כמו "השמאלן" הלר. נו בחייך , אהוד , גם אתה יכול לנסות לנתח נתונים באופן אובייקטיבי , ללא התגיות האלה לאנשים - שמאלן = שקרן ותעמולן ? , אני מאמין ביכולות האינטלגנטיות שלך , להסביר ולשכנע בעמדותיך , ללא התיוג הרדוד הזה , שבו חוטאים רבים מהבלוגרים והמגיבים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
יש שתי בעיות לוגיות ברשימה
  אלטע קאקער   23/02/16 10:56
1. האנלוגיה לאינתיפדה השניה היא שגויה כי לא מדובר הפעם בארגונים ובפעולות מתוכננות כך שיכולת הסיכול היא פחותה ומבצע גדול יוכל להזיק יותר מאשר להועיל. מספיק שאבו-מאזן באמת יתחיל להיות עוין ויפסיק את פעולות מנגנוני הביטחון של הרשות כל שכן ישלח אותם לבצע פיגועים וזו אופרה אחרת לגמרי. 2. אמ״ן הוא גוף ההערכה הלאומי ותפקידו להגיד את מה שהוא רואה כולל הצבעה על מהלכים מדיניים (והכל באופן רשמי). הכחשת מגוון כלי המדיניות העומדים ברשות ישראל, קרי כוח צבי וגם דיפלומטיה משקפת סכנה ממשית למדינה.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
4
תגיד,יוסי-
  אבנר צפוני   23/02/16 11:07
באמת אתה לא מבין,היכן אתה חי ?
נראה לך שמפקדי הצבא (או ראש אמ"ן)הם קבלן שיפוצים שעובד אצלך,ואתה אומר לו :" לא מעניין אותי איך ומה- תן לי את מה שמגיע לי"!
כנראה באמת אתה חי בסרט.
כל בר דעת,בארץ,בעולם,כל גנרל,כל ראש שב"כ- אומר לך שוב ושוב את אותם הדברים. זה מקרי ?
אתה מצפה שהפלסטינאים יאמצו את הנרטיב הישראלי ?
ראש אמ"ן (שבניגוד לך- יש לו את הנתונים,העובדות,המגמות,ההערכות, והאחריות) נותן את ההסבר המקצועי והמעמיק ביותר שניתן להגיע אליו. אם לך,או למישהו אחר,יש נוסחת קסם כלשהי- עכשיו זה הזמן להפעיל אותה ! כשיש ממשלת ימין צרה,שנתמכת ע"י ח"כים הזויים.
ואם במקרה לא שמת לב - כבר עשרות שנים אנחנו ניגפים מול הפלסטינאים,למרות שאין להם לא טנק ולא מטוס.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
כמו כל שמאלני אינך מבין דמוקרט
  פרשנדתא   23/02/16 17:43
התגובה שלך ניא ההוכחה הכי טובה לכך שהשמאלנים לא מבינים מהי דמוקרטיה. אז קח שעור ראשון חינם : 1. בדמוקרטיה , הדרג הנבחר, קרי כנסת וממשלה, הם הקובעים.תפקידם של הממונים השונים , פקידים, גנרלים , ניצבים וכו' למלא את הוראות הדרג הנבחר. אם לא נראה להם , זכותם להתפטר. 2. קציני צבא צריכים לבוא עם פתרונות צבאיים. נקודה. זה תחום ההתמחות שלהם. אם הם לא מסוגלים לתת פתרון צבאי שנדרש מהם , שיפנו את מקומם למי שיכול. ויש כאלה. הבעיה היא שקציני הצבא מנסים לכסות על מחדליהם ועל אי יכולתם באמצעות נוסחת הפלא "פתרון מדיני". 3.השמאל המציא דמורטיה חדשה. הבוחרים מצביעים עבור נבחריהם ומצפים מהם לקיים את הבטחותיהם ואת המדיניות שלהם. אבל אז צצים כל מיני "אבנר צפוני" עם תאוריה דמוקרטית מדהימה. לפי תאוריה זו מי שצריך לקבוע הוא "הדרג המקצועי". בדרג הזה אסור לפגוע אלא אם כן השמאל עושה זאת. כשהימין בשלטון אסור לגעת בדרג המקצועי וחייבים להשמע לכל גחמותיו. הבעיה היא שנחרי הימין עד היום פוחדים מהצל של עצמם ומתקפלים מול "הדרג המקצועי" ותומכיו בתקשורת, באקדמיה ובממסד המשפטי. אבל לא לעולם חוסן. מתחיל להגיע דור חדש של פוליטיקאים ימניים שמתעקשים לממש את מדיניותם ואינם פוחדים מזעקות השבר של עיתון "הארץ".
כתוב תגובה ל- פרשנדתא
5
תגובה
  עמוס טל   23/02/16 14:08
מאמר שלם כתבת מבלי שאתה יודע את הדברים לאשורם. קראת הדלפה בעיתון ועשית מזה נושא לכתבה. ובכן, ידידי הלוא מלומד - בכל דמוקרטיה בה נשאל הדרג הצבאי לדעתו, הוא חייב להשיב. הוא גם חייב לתת את דעתו. הדרג המדיני לא חייב לאמץ את המלצות הצבא. והצבא אכן כפוף לדרג המדיני, אך בהשמעת דיעה? זו חובת הצבא להביע אותה.
כתוב תגובה ל- עמוס טל
נראה לי שאתה התבלבלת
  כותב המאמר צודק   23/02/16 15:29
הצבא אמור לתת חוות דעת צבאיות בלבד ולהציע פתרונות צבאיים בלבד. כאשר אין לו פתרון צבאי להציע הוא צריך להציע את התפטרותו. את הרעה החולה הזאת הביא רבין ואוסלו שפתאום כל הגנרלים הציעו פתרונות מדיניים במקום פתרונות צבאיים.
כתוב תגובה ל- כותב המאמר צודק
מילה בסלע...
  אדיר 1   23/02/16 19:43
צודק צודק. טירוף מערכות ,הגדרים נפרצים ואין מספיק חכמים כמוך להבין זאת.
כתוב תגובה ל- אדיר 1
6
אם הבנתי,אז אם ראש אמ"ן לא
  רותי א.   23/02/16 15:09
מכיר את מערכת החינוך של מחמוד עבאס, ייתכן שהוא גם לא מבין את המניעים של הרוצחים הצעירים, אבל כן מבין בהבטחת הכנסה של גנרל יוצא צבא? שיבחר איך הוא מצטייר בעיני אזרחים שיודעים יותר ממנו בלי שיהיו בידיהם אמצעים ומשכורת וביטוח ג'ובים: חסר כישרון/ פוליטיקאי קטן/שקרן/ סתם אידיוט.
כתוב תגובה ל- רותי א.
7
הציבור מזדהה עם דבריך כאן.
  ל-יוסי בלום הלוי   23/02/16 15:12
הכל נכון. גם דברי תגובה מס' 1 נאותים. וסתם הערה: מה פירוש "הרצי" - האם הציבור חבר שלו מגן הילדים?......
כתוב תגובה ל- ל-יוסי בלום הלוי
תגובה לנאמר -
  יוסי בלום הלוי   23/02/16 19:37
אינני מזלזל חלילה באלוף הרצל (הרצי) הלוי ולא ברמטכ"ל אייזנקוט. הביקורת שלי היא עניינית ודנה בנושאים מהותיים. לקצינים בפיקוד צה"ל יש זכויות והישגים שצברו בתפקידיהם השונים, ובוודאי לאלוף הלוי, שנטל חלק במבצעים נועזים כמפקד סיירת מטכ"ל. הרצי קרוי אחר שם דודו (אח אביו) הרצל הרצי הלוי ז"ל, שמת מות גיבורים בקרב על ירושלים, כלוחם בגדוד 28 של חטיבת הצנחנים 55, בסמוך לחומות העיר העתיקה, ביום שחרור העיר בכ"ח באייר תשכ"ז.
כתוב תגובה ל- יוסי בלום הלוי
תודה על התזכורת. יהי זכרו
  לכותב המאמר   23/02/16 21:10
ברוך.
כתוב תגובה ל- לכותב המאמר
תגובה לנאמר
  אייל שחר   23/02/16 22:07
כותרות שאין דרך אחרת מאשר לכנותן נבזיות.
ולדברי ההסבר שלך: כיבוס מילים (נקיפות מצפון?) והסברים לא משכנעים למי שמתהדר בכותרות כשלך.
קל וחומר למי שמכיר את השכול במשפחתו של הרצי כמוך (חט' 55).
זו לא יריקה בפרצוף של מי שאתה משבח בסיפא של כביסתך?
כתוב תגובה ל- אייל שחר
8
לפי הלך הרוח של השמאל הקיצוני
  ששולט גם בצבא   23/02/16 16:23
אין ספק שכמו שהם שטפו לילדים שלנו את המוח בגירוש האכזרי של יהודי גוש קטיף. בפעם הבאה הם ישטפו לילדים שלנו את המוח לרצוח את היהודים בנחישות ורגישות כי אנחנו מפריעים לתהליך של שטחים תמורת שלמון עם הערבים.
כתוב תגובה ל- ששולט גם בצבא
9
מפקדי צה"ל הינם "טיפשים" ?
  שלמה המגיב   23/02/16 16:45
יוסי מבקר קשות את פיקוד הצבא ( "..טיפשות..חוצפה..מעיזים..מגלה סימני שבירה..חוזרים לסורם..דברי הבל.." ) וזורק שמות של מפקדים מהוללים , אמיצי לב ובעלי עבר מפואר במלחמות ישראל , כמו דן שומרון , עמרם מצנע , אייזנקוט והרצי הלוי , בהקשר להערות הביקורת. נו , טוב , חבל רק שרפול ( לדוגמא ) לא היה מספיק "חוצפן ומעיז" להתנגד למבצע שלום הגליל המטומטם , שסיבך אותנו דור שלם בלבנון , והביא עלינו עוד מדינה מצפון לפקטור מאיים עלינו , שלא היה למעשה קודם. אולי בכל זאת כדאי , אדון בלום , שהפוליטיקאים "המנוסים" בקבינט , נוסח דרעי , אלי ישי , שטייניץ , ואלה "הפופוליסטים" בממשלה , נוסח מירי רגב , ועוד כמה "ליצנים" בכנסת , נוסח אורן חזן ומיקי זוהר , יקשיבו לדעות של "הטיפשים " מצה"ל , " שמעיזים וחוצפנים ומגלים סימני שבירה וחוזרים לסורם בדברי הבל" ? ולא מקבלים כתורה מסיני , את התובנות של הפוליטיקאים לפתרון המצב הביטחוני מדיני , שאינו משביע רצון ? וואלה , יוסי , כאשר אנו רואים את חלק מהפוליטיקאים הקובעים את גורלנו , עדיף "שהטיפשים" בפיקוד הצבא , יאירו את עיניהם במספר היבטים במצב הביטחוני המדיני המורכב והמסובך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
גם שלום הגליל יכל להיות...
  אדיר 1   23/02/16 19:58
הצלחה צבאית אולם את הניתוח עצרו באמצעיתו, כפי שאמר הרבי מלובביץ, הגנרלים מפחדים לעשות עבודה יסודית, מפחדים מההצלחה ומסתפקים בחצאי עבודה...שהרי הגיעו לשערי ביירות בנפגעים מעטים. ניתן היה לכבוש את ביירות ולאלץ את הממשלה שם לחתום על כניעה,בתנאים נוחים לנו.
כתוב תגובה ל- אדיר 1
עובדות "ונפגעים מעטים",אדיר?
  שלמה המגיב   23/02/16 20:44
מי שהחליט לא "להיכנס לביירות" , היתה הממשלה ולא מפקדי צה"ל , באשר כבר בשלב זה היו לנו מעל 250 הרוגים ( "נפגעים מעטים" נוסח אדיר), ולא היה שום צורך "לאלץ ממשלת לבנון להיכנע" , כי הממשלה בראשות באשיר גומייל , היתה איתנו וכוחות הנוצרים , היו למעשה בשותפות טאקטית עם צה"ל ( ולכן גם האשימו בעולם אותנו , את הטבח שעשו הנוצרים במחנות הפליטים) . כיבוש ביירות ולבנון לא היה בכלל על הפרק ולא בתוכניות של הממשלה ולא בתוכניות של צה"ל ( תוכנית אורנים ) ואל תטמטם כאן את הקוראים שלא בקיאים במאורעות אותה תקופה. לא מן הנמנע , אם הרמטכ"ל דאז רפול וראשי הצבא , היו "מעיזים" להביע דעתם מראש לראש הממשלה בגין ולשר הביטחון שרון , היתה נמנעת תקופת דור (!) עגומה בביטחון ישראל , שלא לדבר על מעל אלף הרוגים שלנו במשך אותה תקופה. טוב , אבל כפי שיוסי בלום סבור , אין טעם להקשיב "לטיפשות " של מפקדי צה"ל הפחדנים , מול הפוליטיקאים האמיצים והגאונים , שחפים מכל אינטרס אישי פוליטי. תהיה לי בריא , אדון אדיר.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כל מלה בסלע
  אייל שחר   23/02/16 21:46
כתוב תגובה ל- אייל שחר
10
הצעות- ברק - אולמרט -נדחו-
  יעקב יעקב   23/02/16 20:34
-קונדוליסה רייס שרת החוץ של ארצות הברית בספר הזכרונות שלה כתבה כך בתרגום לעברית -אולמרט הציע הצעה שמעולם לא הוצעה על ידי אף ראש ממשלה אחר -שבהחלט גרמה לי "להלם" לא האמנתי למה שאני שומעת כתבה רייס בספרה -ראש ממשלת ישראל הציע % 99 מהשטחים יחד עם יושביה שיחיו תחת שלטון ערבי באם ייסרבו להתפנות - ירושלים וכותל המערבי תחת שלטון האומות המאוחדות - ועוד ממשיכה רייס וכותבת ישבתי בהקשבה מלאה -וההלם היה -גדול יותר- כשהצד הערבי לא קיבל את ההצעה -ודחה אותה - אהוד ברק כראש הממשלה המושיע התורן של השמאל הניאור היה אפילו יותר וותרן הוא הציע לעראפת בקמפ דויד בנוכוחותו של קליטון נסיגה מלאה לקוי 67 פלוס -החזרת חלק מהפליטים- לבתיהם- בלוד ורמלה- ופרוזדור יציאה לים התיכון- וראו זה פלא -גם את ההצעה הזו הם לא קיבלו - - אלה המנהיגים שקמו לעם ישראל אחרי אלפיים שנות גלות ושוואה- שמאלנים נמוכי מצח פלצנים אנטי פטריוטים- צועקים ערומים ברחובות תל אביב-החילונית - שאעבס שאעבס -והם לא יודעים שבמערומיהם הם צועקים -
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
11
מה שהתחת מפליץ
  ז'וזף פיז'ול   23/02/16 22:44
מה שהתחת מפליץ בא לו ממה שהראש הכניס לבטן. הדיבורים של הברזל הבכיר הם ההגיגים של הגזע הנבחר, סליחה של הדרג המדיני. בגזים האלה מנפחים בלוני ניסוי.
כתוב תגובה ל- ז'וזף פיז'ול
12
לסגור הרל"פ לחלוטין מיד ולתמיד
  יסודו של דבר   24/02/16 05:35
כל זמן שהממשלה, קרי בנימין נתניהו, מאפשר לארגון הטרור (כדברי ג'ון קרי למחמוד עבאס אתמול), שנקרא רל"פ (רשות לאום-ערבי פלשתינית) להתקיים, אין למערכת הבטחון הישראלית שום יכולת להכריע את המערכה, שהרי ניצחון צבאי נגד אוכלוסיה משמעותו מיגורה של אותה אוכלוסיה ובכך סגירתה של הרל"פ. לכן יש להתחיל בסגירתה של הרל"פ, לחלוטין ומייד והחזרת איו"ש למשטר צבאי מלא. הציבור באירופה יבין זאת, שהרי רוחו נקעה מהטינופת המיובאת מהמזה"ת, וכן איכות החיים ביוון השסועה והמצויה על סיפה של מלחמת אזרחים (שתדלק ברגע שבריטניה תצא מהאיחוד האירופאי השנה הזו) נמוכה מזו שברצועת עזה. סגירת הרל"פ תאפשר סגירת כל הבנקים הפועלים במסגרתה דרכם נכנסים מיליארדי דולרים ויורו כל שנה למימון האוכלוסיה המקומית - שמחציתה יובאה בשנות התשעים כדי להנות מכספים אלה וכדי ליצור לחץ דמוגרפי על ישראל. The West Bank is a clue to the Western Banks which own it
כתוב תגובה ל- יסודו של דבר
13
זמירות תבוסתיות ולעוסות להקאה!
  קורןנאוה טבריה   24/02/16 05:39
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
מילים כדורבנות, כל מילה בסלע
  alice   24/02/16 10:41
כתוב תגובה ל- alice
15
מצחיק שאתה מזכיר קלאוזביץ
  אא   24/02/16 10:49
כי המלחמה היא ההמשך לדיפלומטיה (וליהפך), אבל מה קורה כשאין דיפלומטיה? את מה המלחמה ממשיכה? אצלכם הימין המקובע האיסור על דיפלומטיה הוא אידיאולוגיה. הכל יושג רק במלחמה ובכוח. אתם מלגלגים על נשיא ארה"ב הנוכחי, איש שיש לו בציפורן את הכוח שלא יהיה לכם לעולם אפילו שבריר ממנו, למה? כי הוא מנסה להשיג דברים בהסכמים ולא רק בכוח הזרוע. אתם בדיחה גדולה על שיכרון כוח הזוי, על חשבוננו. בינתיים תשתיקו אנשי מקצוע שאומרים מה שלא נעים לכם לשמוע.חחח.
כתוב תגובה ל- אא
היכן אני מתנגד לדיפלומטיה?
  יוסי בלום הלוי   24/02/16 19:03
לא כתבתי ואינני מתנגד לדיפלומטיה, אבל כשבשמאל מדברים עליה הם מתכוונים :למהלך מדיני" כלשונם, קרי מתן ומתן לא משא ומתן, אלא וויתורים כולם מצד ישראל.. אז הבנת את זה ברוך?
כתוב תגובה ל- יוסי בלום הלוי
16
העם דורש מפקדים בעלי כשרון לאר
  קורןנאוה טבריה   24/02/16 13:13
לארץ חמדת אבות!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
קציני צהל הבכירים הם
  אנונימי   24/02/16 23:52
נפולת של נמושות
כתוב תגובה ל- אנונימי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il