s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בין התבוללות לחרם
מאת: מרדכי קידר   |  27/02/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תתפתל. תתפתל.
  אבנר צפוני   27/02/16 12:47
תתפלפל. תתפלפל.
אם למאן דהוא יש פיל בחדר,והוא מסרב בתוקף לראותו- מה נוכל
לאמר ?
אתה נאחז באמיתות (וגם קלישאות)שבהחלט היו נכונות פעם,וחלקן נכונות גם היום,אולם מזה עשרות שנים-מדינת ישראל "ירדה מהפסים",סטתה בחדות מדרך הישר,איבדה מערכיה ומצידקתה,ובכך למעשה-היא עצמה מכרסמת בלגיטימיות שלה וביכולת היהודים בעולם להזדהות עימה ולהגן עליה.
ה"קייס" שלה כבר לא כל כך צודק,והיא עצמה מוציאה עצמה ממשפחת העמים.
את משפטו של דניאל לוי לא הבנת נכון.כוונתו היתה:"לא יכול להיות שישראל לא תתקבל על ידי שכניה.עליה להתאמץ לשם כך,והיא תצליח.אם לא עכשיו,אז בעתיד .אין לקבל התקיימות תמידית על החרב."
אתה,בדעותיך הקיצוניות-ראש וראשון לדוחפים את ישראל במורד,לתהום.
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
אתה כותב:
  כמעט נכון   27/02/16 13:11
כתוב תגובה ל- כמעט נכון
אבנר צפוני אם אבו מאזן?
  יואל קורנבלום   27/02/16 18:30
לפי צורת הכתיבה שלך אתה מציע שמדינת ישראל תעלם. הערבים מסביב לא מסתירים את רצונם להשמיד את מדינת ישראל ואת כל היהודים בתוכה ולכן לא ברור לי מה אתה מציע לחפש אצלם. אמנם אין הם מדברים בצורה הזאת אלא על זכות השיבה וכן הלאה אבל ההמשך ברור.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
שואה באמריקה
  אוריוס   27/02/16 18:30
חייתי באמריקה - ראיתי את האנטישמיות ראיתי לינץ ביהודים ושחורים בפלורידה לפני כ 25 שנים ראיתי את המרובעות האמריקאית המזכירה את המרובעות הגרמנית ראיתי את הציות העיוור לפקודות ולחוק,קראתי על יהודי גרמניה לפני עלית היטלר.יש הרבה דמיון צריך רק נקודת זמן בה המצב הכלכלי והכללי יתאים ובתזמון מתאים יפעלו נגד היהודים אם לא בדור הזה אז עוד מספר דורות.ראה את הפעולה נגד היפנים - אזרחי ארה"ב, ראה את גורל האינדיאנים.ואז, פתאום ישראל תהיה המדינה היחידה בעולם לשם יוכלו לברוח.
כתוב תגובה ל- אוריוס
2
תמונה עגומה שאין בכוחנו לשנותה
  אהוד פרלסמן   27/02/16 13:02
בחור שעשה דוקטורט באוניברסיטת שיקגו סיפר לי שלא נעים להיות ישראלי שם, והבנתי שגם בישראל יש חוגים מסוימים שלא נעים להיות פרו-ישראלי בהם. אני זוכר שכשהיינו ילדים אמרו לנו שאנחנו צריכים להיות בעד הדמוקרטים, כי הם פרו-ישראלים, והרפובליקנים שפוטים של הנפט הערבי. המצב התהפך, אבל היהודים בארה"ב ממשיכים לתמוך בדמוקרטים, והדמוקרטים זזים יותר ויותר בכיוון האנטי-ישראלי, וכך גם היהודים התומכים בהם שם, וכך גם השמאל אצלנו. ולמרות שקוטנו של קידר עבה ממותני, אני מעז להביע את דעתי שזה לא קשור להתרחקות מזכר השואה. רק אתמול בערב שמעתי את הגוי מרקו רוביו מדבר בצורה פרו-ישראלית שלא שמעתי מאף אמריקני לפניו, והוא לא דיבר בצורה כזאת בגלל שהוא כן זוכר את השואה. היהודים יכלו להיות איתו, אבל הם לא רוצים, וזה פשוט בגלל שהם שמאלנים, והוא ימני.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
מחדל של הממשלה בישראל!
  בבר   28/02/16 22:55
1. ישראל היתה וחייבת להשקיע מאות מליוני דולרים בהסברת ותעמולה ובהתקפת הפלסטינים בארהב.
2 ישראל חייבת לחוקק חוק הצטרפות לעם היהודי על פי הצהרת בן/בת זוג של יהודי הנישא לגוי או גויה.
אני יהודי שאיני שומר אף מצווה אחת מדין היהדות ומוגדר כמי שאינו מאמין באלוהים כלל. איזה הבדל יהיה ביני לבין מי שיצהיר שרצונו להצטרף לעם היהודי ושאמונותיו בדת אינן חשובות כלל וכלל. בדרך זו העם היהודי ישמר וכל החפץ להצטרף לעם היהודי במסגרת נישואין ליהודי, אף שכמוני אינו שותף בדת.
והרבנות תוכל להמשיך ולהתפלל לבורא עולם שהם מאמינים בו שזה אינו שונה בכלום מעבודת אלילים לשמש או לאבן.
כתוב תגובה ל- בבר
3
ישראל = מדינת (כל) היהודים
  בני 65   27/02/16 13:29
מדינת ישראל , היא מדינת היהודים , כל היהודים! זה שהזרם האורתודוכסי השתלט על מדינת ישראל והציג את המשוואה של יהודי הוא רק יהודי אורתודוכסי, לא אומר שזה יגרום לכולם לקבל את המשוואה (בוודאי שלא ברצון). אז אם אנחנו (כן אנחנו , נכון לכל תושביה היהודים של מדינת ישראל ) אומרים לבערך שליש עד חצי מהיהודים , שהם אינם יהודים , או לפחות שיהדותם אינה רצויה, אז למה אנחנו מצפים? שהם יהיו איתנו?! בעדנו ?! אז מוטי (קידר) , את מי צריך לחנך , אותנו ? או אותם? איך שלא נהפוך את זה, מי שמתרחק (או דואג להרחיק) את יהדות צפון אמריקה מישראל , זאת מדינת ישראל בלבד! לא הנסיבות, לא המרחק מהשואה. מדינת ישראל צריכה להכיל (לא רק להכיר) בכל זרמי היהדות. כל עוד נמשיך בקו הזה, אין לנו מה להתפלא שזאת התוצאה.
כתוב תגובה ל- בני 65
איןכניסה לרפורמים=התבוללות!שיא
  ע_הראל   28/02/16 07:04
אומרים לך שרפורמים הם כבר מתבוללים בארה"ב, ואתה רוצה לייבא רפורמים והתבוללות לארץ?!? §¥§¥§ ובכן על הרפורמים להוכיח מאמץ רציני להתגבר על ההתבוללות באמריקה, לפני שישראל תתייחס אליהם בכלל.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
ממלחמת
  שמ   27/02/16 14:32
העולם השניה עד היום,אומות העולם נגדנו.אז לא היו בילסטינים,והייתה מדינת ישראל.אומות העולם החלו,זעיר מעט, לנטות לכיוונינו,אבל אז התרחש אקיבוש והנה אנו עומדים,ב " עזרת "יהודים ארץ ישראלים, בפני שוקת שבורה.ממילא ליהודי ארה"ב הברית של אמריקה,לא היה עיניין אמיתי במדינה יהודית.מעטים מביניהם,תמכו כלכלית,עיתונאית,מוסרית בארץ היהודים,יצור מפחיד,מאיים, בשל הצורך להזדהות עימו,לעיתים בניגוד לעמדת הנשיא,תמיד בניגוד למשרד החוץ האנטישמי בהכרה מלאה.לכן כל כך מכעיסה הרפיסות היהודית,שאיפשרה למוסלמים להמשיך לשלוט שלטון מלא בהר הבית.כאילו אין כאן ישות חדשה,שבניה נהרגו ונפצעו על הגנתה,ועל הרחבת גבולה,עקב האלימות,התוקפנות,השנאה המרה של שכנותיה המוסלמיות כנגדה.נשיא חדש,רוח,אולי,חדשה,אבל היחס של יהדות ארה"ב הברית של אמריקה לארץ,למדינה לא ישתנה.
כתוב תגובה ל- שמ
5
הדברים הקודרים אשר מספר
  ישראל חזקה   27/02/16 19:50
מרדכי קידר בעקבות מסעו בצפון אמריקה - מדאיגים ומטרידים. ההצעה לשים דגש רב על החינוך וראשי הפרקים הטובים, המוצגים בו, שמנה ד"ר קידר - היא חשובה ומועילה. אבל היא לא תפתור את הבעיה. התרחקות הדור השני והשלישי הוא תהליך רב עוצמה שלא יהיה בכוח החינוך לעצור אותו. אותו תהליך מתרחש בארץ. צאצאיו של דור בוני הארץ התרחקו מאד מאבותיהם וחלקם אף פנו עורף עד כדי התחברות עם האויב. צרתנו היא גם שיהודים עשירים בארה"ב (סורוס-סטרייסנד-סבן ועוד) תומכים בדמוקרטים ומבקרים את ישראל. את היהודי הצפון-אמריקני המצוי מעניינת כיום בעיקר הכלכלה והכיס. +++ יש להביא בחשבון את 6 השנים בהן הנהיג את ארצות הברית איסלמיסט אשר מעודד ותומך באלפי המוסלמים שהגרו לאמריקה, דבר שנתן להם כוח ועזות מצח לנהוג בחופשיות בקמפוסים, ובשאר מקומות. צריכים לחנך וצריכים לשלוח גימלאים לקמפוסים לסייע לצעיר חסר ההגנה להתמודד עם מורים אנטישמים, אבל בעיקר חוזקה של ישראל יסייע ליהודי התפוצות המתנדנדים, לתמוך במדינת היהודים.
כתוב תגובה ל- ישראל חזקה
6
דני לוי באמריקה אומר מה
  סניל   28/02/16 07:40
שאומרים בישראל גרבוזי, ציפי, זהבהבה, שלום עכשיו ובצלם כל המחסומים
כתוב תגובה ל- סניל
7
אני תוהה אם בן גוריון היה.....
  יוסף טרומפלדור   28/02/16 10:44
לימני קיצוני הזוי וסהרורי ??? צפו ותהנו !!!
youtube.com
כתוב תגובה ל- יוסף טרומפלדור
הלינק שצירפת מעניין מאד. תודה.
  לטרומפלדור   28/02/16 21:54
הנה, אפילו בן-גוריון אמר שהעם הפלסטיני זה עם מומצא (עוד לפני ניוט גינגריץ'...). ובן-גוריון הוסיף את המלים: "זו רמאות" (והכוונה להמצאה הזו). אבל מעניין לשים לב, כיצד ראיינו פעם בכבוד ובדרך ארץ. המראיינים המנומסים, המכובדים ("מר בן-גוריון"), נתנו לו לדבר, לא נכנסו לדבריו, לא קטעו אותו, לא עקצו, לא לגלגו עליו, לא רמסו את כבודו. גם המרואיין עצמו (בן-גוריון) מדבר בנחת, בבטחון, אינו מרים את קולו והוא מאמין בצדקת הדרך. פרט חשוב שרבים מן ה"מנהיגים" של היום השליכו מאחורי גבם זו האמונה הזו.
כתוב תגובה ל- לטרומפלדור
8
היהודים זה לא הסיפור
  אלטע קאקער   28/02/16 20:49
התופעה המתוארת מעלה שנוגעת לתפוצה היהודית בצפון אמריקה היא אכן מטרידה אבל מטריד הרבה יותר שדווקא באוניברסיטאות העילית הרוח האנטי-ישראלית שמנשבת היא הנורמה. מדובר בדיוק באותם צעירים שיגיעו למנגנוני הממשל ולעמדות השפעה ציבוריות. את הניצנים של זה רואים עכשיו אבל זו מגמה שמטבעה תבוא לידי ביטוי במלואה רק בעוד שנים.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
9
ע"ח מי נמצא 'שוב' בארה"ב ? !
  על אילון יעקב   28/02/16 21:02
יעקב אילון יצא 'שוב' לארה"ב לסיקור הבחירות משם .
ע"ח מי - האם הקופה הציבורית ? !
מדוע לא די בכתב המעולה - הקבוע בארה"ב נתן גוטמן ? !
יש עשרות כתבות זרות על מערכת הבחירות , אורן נהרי בישראל - מפליא לעשות בהן - האם לא די בכך ? !
מהו 'הערך המוסף' של יעקב אילון ? !
כתוב תגובה ל- על אילון יעקב
הרי דברו רבות על הרקב שרשות
  הפזרנות ברדיו   28/02/16 21:45
השידור חולה בו. זה אחד מהרקבונות האלה. הבזבוז שם הוא נוראי ולא פוסק. מבקשים להקים גוף חדש כדי למגר את התופעות האלה, אך דוחים ודוחים, והדרך הבזבזנית נמשכת. וצודק השואל: לשם מה צריכים כתב נוסף שם מחוץ לגוטמן המצויין? והאם ישאר שם אילון שנה שלמה עד לבחירות?
כתוב תגובה ל- הפזרנות ברדיו
לדעתם הצופים מקבלים אורגזמה
  בבר   28/02/16 22:41
ממראהו ומקולו של יעקב אילון. אני עובר לכל ערץ אחר כדי לא לראות ולשמוע את המגעיל הזה.
כתוב תגובה ל- בבר
10
זוכרים את שתיקת יהודי ארה"ב
  בעת השואה????????   28/02/16 23:41
כתוב תגובה ל- בעת השואה????????
11
ישראל היא לא הבית שלישי!!!
  דב מרקו   16/04/16 03:49
ישראל היא המדינה ה-51 של ארה"ב של אמריקה; הישראלים חייבים להפסיק להתענג ולהתחיל להתמסר לחוקי הטבע!!!
כתוב תגובה ל- דב מרקו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il