s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הטראמפיסט
מאת: איתמר לוין  |  04/03/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
רק בישראל אדיוט כמוך עיתונאי !
  מסעודה משדרות   4/03/16 09:42
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
אני מסכים איתך
  כבש 44   4/03/16 21:01
לחלוטין ..רק דפקט כמו איתמר הדביל יכול להיות"עיתונאי"...הוא טמבל גדול וחמור לא קטן.
כתוב תגובה ל- כבש 44
הנך טועה מאד. טראמפ מאד
  לאדון מסעודה   5/03/16 19:04
מסוכן לישראל. האיש בלתי צפוי, עמום, ולא ידוע כיצד ינהג. לא רק ישראל צריכה לדאוג מנשיא שכזה אלא מודאגות גם צרפת, בריטניה, גרמניה ועוד. ואגב, זה לא כתוב בכתבה אך טראמפ אמר דבר חמור. הוא אמר: "אנשים קטנים חובשי כיפה מנהלים לנו את מערכת הכספים". האין זו אנטישמיות? אנשים הוגנים ומיושבים מייחלים שמייקל בלומברג אכן יצטרף ויגיש את מועמדותו ויצליח להביס את טראמפ, או שמרקו רוביו יפתיע ויתחיל לנסוק.
כתוב תגובה ל- לאדון מסעודה
2
התיקון השני לחוקה
  הג'וקר   4/03/16 10:14
אינו כנגד הבריטים. הוא נועד להגן על מדינה חופשית, לא על איחוד(או פדרציה) חופשי. התיקון השני הוא כהגנה על המדינות בארצות הברית מפני האיחוד עצמו, מפני הממשל הפדרלי, לטובת מדינה חופשית(the protection of the free state). צריך לזכור שהאיחוד הזה היה עסקה קשה למכירה בהתחלה- וחלק מהבטחונות שניתנו למדינות הינן הזכות לכל אסרח לשאת נשק על מנת שבבוא היום, במידה ותחליט המדינה שהאיחוד מאיים עליה- יוכלו תושבי המדינה להגן על עצמם ועל החופש שלהם. קחו את להם את הנשק ותראו איך כל האיחוד נופל במכה אחת.
כתוב תגובה ל- הג'וקר
3
ברור שטראמפ עדיף
  מה השאלה?   4/03/16 10:18
ביסוד הדברים טראמפ הוא רפובליקני קפיטליסט שמרן. טראמפ אולי מתבטא בצורה ילדותית ביחס לאויב ולטרור אולם הדבר רק משקף את האג'נדה הפנימית שלו - אני נגד הרעים ובעד הטובים ויש לי אפס רחמים על הרעים. הגישה הזו טובה לאין ערוך מהטשטוש המוסרי של השמאל בראשות אובמה. מרוב רצון להכיל ולהבין את הרעים, אובמה קרוב אליהם בהרבה מאשר אלינו. מדינה בעלת אנרגיות חיוביות כמו ישראל שנלחמת רק בלית ברירה במלחמות שנכפות עליה ע"י אויביה, ומתרכזת בכלכלה, בשיפור איכות החיים, במדע וביעור שחיתות - הינה מטבע הדברים בצד החברים של טראמפ ואלו מדינה כמו איראן הינה בצד הרעים. המאמר מציב ספיקות ביחס לשיקול דעתו של הכותב. הספק הזה עולה בעיקר בעקבות הספק שמטיל איתמר ב"חכמת ההמון" אשר הינה טובה לאין ערוך מ"חכמת החכמים".
כתוב תגובה ל- מה השאלה?
4
שגוי
  באום   4/03/16 10:51
לא עדיף שאיתמר לוין ישפר קודם את השיטה בארצנו הקטנטונת ואחר כך ילך לשפר את השיטה באמריקה? לא כדאי להתחיל בקטן? בראיין אפשטיין,לפני שלקח את "החיפושיות" תחת ידיו,הלך לשאול את האמרגן הקודם שלהם מה דעתו.ההוא אמר לאפשטיין לא לגעת בהם אפילו עם מקל. אפשטיין לא הקשיב והשאר היסטוריה.אנחנו לא נקשיב לאיתמר לוין שאומר לנו מה שאמר האמרגן הקודם אלא נקשיב לקול משק כנפי ההיסטוריה שאומר שהציביליזציה על הקאנטים ואם לא תבוא רוח חדשה,נמצא את עצמנו חזרה בימי הביניים.טראמפ מסמל את הרוח החדשה והרצאות היסטוריות על ניקסון וקיסינג׳ר מענינות אולי את הסבתא.אולי.
כתוב תגובה ל- באום
5
כמה שטויות בתוך כתבה אחת .....
  מטי   4/03/16 11:03
טרמפ אינו גזען כלל אחת מבנותיו יהודיה אורתודוקסית נשואה ליהודי תורמת לקהילה היהודית הניו יורק אביה אוהד ישראל מושבע , אמריקה מאסה בתבוסתן אובמה שאינו חדל להוריד את גאוותה שאולה .
כתוב תגובה ל- מטי
6
מאמר שטחי רדוד ריקני של שטות
  וכן טראמפ מסוכן!   4/03/16 11:11
כתוב תגובה ל- וכן טראמפ מסוכן!
7
נהפוך הוא-רק טראמפ יכול !!
  קורןנאוה טבריה   4/03/16 11:23
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
אומה שבחרה איסלמיסט לנשיא
  יהודה דרורי   4/03/16 11:28
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
9
טרמפ טוב מהאח המוסלמי
  אוריוס   4/03/16 12:19
קרטר שהגיע משום מקום היה גרוע אובמה האח המוסלמי המוסווה שמונה על ידי כוחות האופל להיות מועמד - סכנה לאנושות טרמפ - לפחות יודעים עם מי יש לנו עסק הגופים התומכים באובמה בין השאר המיליארדר ג'ורג' סורוס יהודי במוצאו - אבל חלאת אדם תומכים בהילארי כעת - מתכון לחורבן עולמי
כתוב תגובה ל- אוריוס
10
איני חושב כי טראמפ הוא גזען .
  Mishka Barhak   4/03/16 12:21
איני חושב כי טראמפ הוא גזען ....הבת בכורה שלו התגיירה .... עמדתו "הנייטרלית " היא ביטוי להשלמה כי הסכסוך אינו ניתן לפיתרון . לאחרונה הוא כמעט אינו מזכיר את ישראל .מסע הבחירות של טאטמפ עוד ילמד הרבה שנים . אני עוקב אחריו מרגע שהכריז על המועמדות .והמסר שלו הוא מורכב יותר . אם יש לציבור האמריקאי אמונה כי בבית הלבן יושב מנהל טוב זה ישנה את האווירה וכוון של ארה"ב .
כתוב תגובה ל- Mishka Barhak
11
רק טראמפ יכול לעצור את N.W.O
  מסעודה משדרות   4/03/16 14:37

מתכות כבדות בחיסונים = N.W.O
מה מכילים החיסונים שאנו מזריקים לעצמנו ולילדינו?
focus.co.il


מזון = GMO מהונדס גנטית = רעל טהור - N.W.O
Seeds of Death זרעי המוות - כתוביות בעברית
youtube.com


ריסוס אוכלוסיה אזרחית בכימיקלים = N.W.O
Chemtrails Exploded: The Zombies Sleep No More
youtube.com


ISIS = ארגון טרור שהומצא, חומש, אומן ומופעל על פי הוראות ישירות מ ה- CIA, ישראל, טורקיה, ערב הסעודית, קטאר ושאר הפסיכים שמתכנסים אחת לשנה בבילדרברג גרופ.
Political author Gearoid O Colmain discusses the Paris attacks with RT International
youtube.com


את כול אלה, והרבה הרבה יותר אמור לבלום ולעצור מר טראמפ !!
רוביו, קרוז, בוש בייבי, רומני, מקיין והילארי קלינטון ? כולם קנויים בכסף גלובליסטי!!!

שבת שלום.
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
12
עם כותרת כזאת הוא ייבחר בטוח
  הגוי..   4/03/16 14:40
האזרח האמריקני הוא גזען מולד בין אם הוא לבנבן, כושי או היספני, סיני או תימני. כולם שונאים את כולם מאותה הסיבה ושמה גזענות חוץ ממעטים מאד מאד. אף לבקן בארהב אינו רוצה שלטון כושי או היספני, סיני או תימני וההפך ממש כפי שבנוסף ההומואים אינם רוצים שלטון נוגד הומולסביות. בקיצור קדחת הגזענות אותה הסתירו עד היום בתירוצים דמוקרטיים ורפבליקנים פורצת ועולה על פני השטח. כל עוד יש רוב לבן בארהב הרוב הזה מבין מהי סכנה כושית-היספנו-סינית והרוב הזה יתאחד עם טראמפ בין אם הרוב הזה דמוקרטי או רפבליקני. גם טראמפ מבין ויודע זאת ובנוסף יודע טראמפ כי מן האמת האמריקנית הזאת מפחדים יותר מכולם הדמוקרטים, היינו אנשי הממסד המזויף הכולל רפבליקנים שאין עוד בכוחם להסתיר ולרכב על הגזענות ועל האזרחים מסוג ב'ג' ד' ה' שמבינם זאת גם והם למעשה הרוב. אביב הגזע, שזהו שמו האמתי של האביב הערבי אותו יצרה אותה ארהב יכה באותה ארהב ויחריב אותה אם תיבחר קלינטונה ממשיכת דרכו של האובמה. היא תפורר את ארהב למחוזות לאומנים ומדינות מהם מורכבת ארהב. טראמפ לעומתה מבטיח את שלטון הלבנים והאסימון הזה יורד לאט אך בטוח אצל אזרחי ארהב הלבנים שהם הרוב, לעת עתה עד שפצצת הזמן הזאת תתפוצץ.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
13
אוי,הצבת בפני דילמה של ממש....
  רונלד רייגן   4/03/16 15:39
את מי אני מעדיף?אשה שניסתה להצית בארצנו אינטיפדה עם הברנז'ה שלה (ראה אימיילים שלה ושל אינדיק) שמבינה את חאמס (חפש ביוטיוב) שממומנת על ידי הערבים ולמעשה משועבדת להם!אשה שגרמה למותם של דיפלומטים אמריקנים בלוב ואחרי זה ניסתה לשקר ולטייח את העניין ! אישה שברוב טיפשותה באה לפוטין עם כפתור אדום (כמה טיפשי זה???), אישה שעברה עבירות ביטחוניות,שיקרה בעניין ועכשיו מנסה להפיל את העניין על העוזרים שלה כשידוע שעל עבירות דומות עפו רבים וטובים ממנה ! או השלימזל הקומוניסט המזדקן שקרוב לוודאי בגלל יהדותו יהיה העויין ביותר לישראל! או איש עסקים מצליח יודע להזיז דברים ורואה את העולם כמות שהוא! הבעיה,הוא לא מבין ב-pc ולמעשה בז לתופעה ! אהה ודרך אגב הוא תומך נלהב של ישראל,ממש דילמה,במי עלי לתמוך ??? אנא עזור לי ברוב תבונתך
כתוב תגובה ל- רונלד רייגן
14
דוגמה להלבשת אנטי ימין בצדקנות
  דוגמה מעולה   4/03/16 16:10
כתוב תגובה ל- דוגמה מעולה
15
טראמפ כנשיא
  עודד ב   4/03/16 16:37
יהיה כמו נירון קיסר לרומא,ואין מה להוסיף
כתוב תגובה ל- עודד ב
אובמה האח המוסלמי כבר הרס הכל
  אוריוס   4/03/16 17:24
כתוב תגובה ל- אוריוס
16
טראמפ איש הנכון בזמן הנכון
  @בנצי - א @   4/03/16 17:22
כתוב תגובה ל- @בנצי - א @
17
"עיתונאי קשקשן"
  דן ה   4/03/16 19:41
ככה כותב עיתונאי סמולן שטחי שצפה יותר מדי ב MSNBC
כתוב תגובה ל- דן ה
18
איתמר לוין
  צבי מרחב   4/03/16 22:12
מר לוין הנכבד,

אי מציע שתכתוב אך ורק על דברים שאתה מבין בהם וזאת כדי שלא תביך את עצמך עם מאמר שהוא מעבר להבנתך וכשוריך.

כתוב תגובה ל- צבי מרחב
19
בורות אופיינית למסתכל מהחוץ
  ישראל בר-ניר   5/03/16 00:09
נתחיל בשאלה פשוטה - על סמך מה אתה קובע שטראמפ הוא גזען? השימוש במושגים כמו "גזען" או "פשיסט" הוא הנורמה של השמאלנים לתאר מי שהוא שאינו מסכים עם דעותיהם. מאחר וכותב המאמר לא מוכר לי כבעל דעות שמאליות, לא נותר לי אלא להניח שהוא סתם טיפש. על ריגאן אמרו בזמנו בדיוק את מה שאומרים היום על טראמפ. יש לטראמפ הרבה חסרונות, אבל לעומת כל האלטרנטיבות הוא עדיף.
כתוב תגובה ל- ישראל בר-ניר
20
אלמנט הכעס לא זכה לביטוי
  א. בנימיני   5/03/16 09:14
אלמנט הכעס לא קיבל כאן ביטוי; מותר לציבור הבוחרים להיות מאוכזב מן הפוליטיקאים הממוסדים והממומנים על ידי תאגידי ענק ולוביסטים למיניהם. דבר שמונע מהם לעשות את השינויים שהם מבטיחים לעשות. אלמנט הכעס הזה כלפי הממסד, בא לידי ביטוי בהצבעה הזאת. מה אתה בעצם מצפה?! אתה מצפה שהם ימשיכו ויצביעו לפוליטיקאים הממסדיים למרות שהם יודעים מראש שהם יאכזבו אותם?!
כתוב תגובה ל- א. בנימיני
21
יכולת ההשפעה
  א. בנימיני   5/03/16 09:19
שיטת הפריימריז מאפשרת לכל אזרח (לעיתים רק תומכי מפלגה רשומים), להשפיע על זהות הנשיא. אם אתה דמוקרט שגר באחת ממדינות הדרום, באלבמה או ג'ורג'יה, הסיכוי שמועמד ממפלגתך יזכה בבחירות הכלליות הוא אפסי עד לא קיים. הפריימריז מאפשר לאותו אזרח להתבטא, ואכן במדינות הדרום, זכתה להצלחה מרשימה הילירי קלינטון, למרות שבבחירות הכלליות אין לה סיכוי לנצח שם. כך גם במפלגה הרפובליקנית, שם תמצא מדינות בניו-אינגלנד שהרפובליקנים לא ניצחו בהם מאז ימי רונלד רייגן. אגב, לטראמפ כן יש סיכוי לנצח שם. בניו-יורק, וינסקונסין, ניו ג'רסי ואולי אפילו באוהיו.
כתוב תגובה ל- א. בנימיני
22
המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר
  יוסי ארגואן   6/03/16 17:18
לרחמנים..כך בערך אומר הפסוק או האימרה. כשמדינות נכבשות עי האיסלם מבלי לירות כדור אחד. מישהו צריך להתעורר ולהפנים שהדמוקרטיה הופכת סכנה לדמוקרטיה. מדובר בסכנה אמיתית.נכון זה נשמע גזעני.מה לעשות שהמצב. הולך ומחמיר מיום ליום.מליונים מגיעים לאירופה.באמריקה יש כבר. שמונה עשרה מליון.והם מתרבים ולא נמהלים באוכלוסיה ובתרבות. אני בעד זכותו של עם לשמור על צביונו.מקוממת ההיתממות הבולשבקית. קיבוצים מגבילים כניסת מזרחים להרחבות ובשיא חוצפתם מדברים. על גזענות.אני אישית אשמח מאוד אם טראמפ ינצח.ויעשה מעשה. בסגנון דמוקרטי.וגם אשמח אם אירופה תתעורר ותשמור על עצמה. דמוקרטיה וגזענות מילים גדולות.שאין להם פתרונות למצב המתהווה. תכלס הם יקימו מסגדים ובשם הדמוקרטיה יעירו את כולם. יאיימו יפחידו.ויגרמו לאירופה ואמריקה להפוך לעזה ומרקש. זכותם המלאה של עמים לשמור על תרבותם.כמו העם היהודי בדיוק. מדינה אמריקאית.מדינה איטלקית צרפתית גרמנית. לא חייבים להרוס ולמחוק עמים בשם הדמוקרטיה. צריכים לקום ולקבל החלטות מכובדות.מדינה לא תאפשר שינוי ציביונה. יש לכבד את העמים המארחים.ולא לאפשר לאורח להשתלט על הבית. מישהו חייב לקום ולהגיד גם דברים לא נחמדים. בהצלחה לאדון טראמפ.כמו הילד בבגדי המלך החדשים. ערוות הדמוקרטיה נראית למרחוק.
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il