s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ישראל בסכנת חורבן מוסרי והתאבדות משפטית
מאת: יוסי בלום הלוי  |  06/03/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי זה רות דוד לעומת מרים נאור?
  אהוד פרלסמן   6/03/16 13:23
רות דוד היתה סך הכל פרקליטת מחוז תל אביב, ומרים נאור היא נשיאת בית המשפט העליון. מספרים לנו שלא הצליחו למצוא השפעה של רות דוד על תיקים, ואילו אצל מרים נאור לא צריך לחפש השפעה, כי היא בעצמה כתבה את פסק הדין בערעורו של הנשיא קצב על הרשעתו. כל מי שיקרא את המאמר שבקישור הרצ"ב, יבין שהנימוק היחידי(!) שהיא הציגה להרשעתו של קצב באונס היה שהיא מאמינה לעדותה של א' ממשרד התירות. והשופטת נאור כתבה שהיא מאמינה, למרות שהראיות שניצבו לנגד עיניה הוכיחו, בוודאות של 100%(!), שהעדות הזאת היא עדות שקר. להלן הקישור למאמר: האמת.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
2
מומחיות משפטית , נוסח יוסי
  שלמה המגיב   6/03/16 19:58
נשגב מבינתי , כיצד אדם משכיל כמו הכותב כאן ( ראה קורות חיים בבלוג) , יכול לכתוב מאמר כה מתלהם עם תובנות "מיקצועיות" ( עאלאק) , בנושא שאין לו השכלה בו ולא בקיאות בו. יוסי מבקר קשות את מערכת האכיפה ( "..ריקבון..מאפיה משפטית..מושחתת..מעללי בית משפט עליון..") , תוך ציון דוגמאות ספציפיות של תיקים משפטיים ( פרשת רות דוד ,האי היווני, שמפניה ועוד ) , למרות שאינו משפטן והוא בכלל לא בקי בחומר הראיות ובנימוקים של ההחלטות של הגורמים המשפטיים המוסמכים , בתיקים אילו. על איזה בסיס יכול אדם משכיל ומתורבת , להאשים בשחיתות יועצים משפטיים ופרקליטים , ללא הידע הדרוש בעובדות שעל בסיסן הוחלטו החלטותיהם בתיקים אילו ואחרים ? מה זה הסגנון הזה של אספסוף בכיכר העיר ! מה זה הפרלמנט השכונתי הזה ! מה זו ההתלהמות והגסות הזו נוסח שוק ! האם כך מצפה יוסי בלום שאנשים יבחנו ויבקרו ויתנו "ציונים" ,בנושאים שהוא עסק בהם בתוקף השכלתו ומומחיותו ? ואנחנו מדברים כאן , על הטופ שבטופ של מערכת האכיפה ( שופטים עליונים , יועצים משפטיים , פרקליטי מדינה !!!) , ולא על איזה החלטה של פרקליט או שופט זוטר ! . טוב , מחר כל שופט עליון או יועץ משפטי או פרקליט מדינה , יידע שיש כאן "סמכות מיקצועית" נוסח בלום ,שמבקרת את ההחלטות המיקצועיות שלו וצריך להיזהר , שמא לא יהיה בראש אחד , עם " המומחה המשפטי" יוסי , ואז יואשם בראש חוצות " כרקוב ומושחת " !. נו יוסי , מה יהיה הסוף ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד על "ניתוח משפטי" של יוסי
  שלמה המגיב   6/03/16 21:53
"בית המשפט העליון מרשה לעצמו לפסוק כראות עיניו ולחלל אתחוקי הכנסת" , מכריז בידענות "המשפטן המומחה" , מר בלום שאין לו בכלל השכלה משפטית !. נו ,אדון בלום - "לפסוק כראות עיניו" , זה בדיוק תפקידו של בית המשפט , באשר לא ייתכן שיפסוק עפ"י ראות עיניך , כי אינך בקי בכלל בחוק ובראיות . הלא כן ? ולעניין "מחללים את חוקי הכנסת" , וואלה , האם האזרח מן השורה בלום , מכיר , מבין ובקי "בחוקי הכנסת" , יותר מאשר שופטי בית המשפט העליון ? נו , יומרה ברמה בלתי מובנת של אזרח , שחושב שהוא מבין בחוק יותר טוב משופטי בית המשפט העליון ! . דרך אגב , השימוש במילה "מחללים" , הוא קצת בומבסטי , באשר חוקי הכנסת נחקקים ע"י פוליטיקאים ולא ע"י בורא עולם או משה רבנו שליחו , והשימוש כאן בדימויים כאלה , רק מחזק את ההנחה , שאינך בקי בכלל במאטריה הזו , אדון בלום. ואם "חוקי הכנסת" הם "התורה מסיני" , אז מדוע אתה חושב שחוק פינוי גוש קטיף ( ההינתקות) שנחקק ב 16.2.2005 , הוא חוק "מושחת" או חוק שעל בימ"ש העליון , היה לבטלו ? חוק זה חוק , אדון בלום ואסור "לשופטים המושחתים והרקובים" של בית המשפט העליון לבטלו !!. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובה למגיב
  יוסי בלום הלוי   7/03/16 21:41
שלמה, לא חובה להיות משפטן כדי לבקר את מערכת המשפט, אבל חובה לפעול עם שכל ישר ולהבין דברים למהותם. משפטנים דגולים כפרופ' דניאל פרידמן, שר המשפטים לשעבר, ושרת המשפטים הנוכחית איילת שקד, קבעו כי בית המשפט העליון בראשות פרופ' אהרון ברק לקח לעצמו סמכויות לבטל את חוקי הכנסת, מבלי שהכנסת חוקקה חוק שכזה וממילא מעשה שכזה הוא מרד והפרה גלויה של כללי היסוד במדינה דמוקרטית, שבה נהוג כי יש לכבד הפרדת רשויות בין הרשות המחוקקת, המבצעת והמשפטית ושמירת סמכות כל אחת מהם בלא לערב ביניהן. הטענה של ברק כי "חוק יסוד כבוד האדם וחירותו הם בסיס להפיכה המשפטית שחולל (פוטש כפשוטו) אין לה שום בסיס משפטי באף מדינה בעולם, וברק בנה על כי הכנסת בשל פילוג עמוק בין ימין לשמאל, לא תעצור את ההפיכה שלו ותקבל בהכנעה את מעשיו. עתה צא ולמד, כי אבן שרשע אחד זרק לבאר 60 חכמים לא יוציאו אותה...
כתוב תגובה ל- יוסי בלום הלוי
כותב המאמר צודק ! לא להתייאש
  יהודה דרורי   7/03/16 11:40
הנה מה שפרסמתי פה לאחר החלטת מנדלבליט בנושא רות דוד: אין ספק שהגב' רות דוד כפרקליטת מחוז ת"א מעלה בתפקידה, כאשר קיבלה מתנות יקרות ערך מפרקליט שעמד מולה עם לקוחותיו (וגם ניהלה רומן עם אותו פרקליט..) הפרקליטות מסרבת לבדוק את התיקים שבהם פעלה לרבות תיקים אחרים שפעלה בהם,שמא היו עוד עיוותי דין מצידה בקבלת טובות הנאה- -כי מתנות לא מקבלים בחינם !! המאפיה המשפטית אליה משתייך כנראה גם היועץ המשפטי , החליטה לטייח את הנושא ולסגור את התיקים נגדה. אם יש עיוות דין ומשפט קלוקל, אם יש פגיעה בחוק ובצדק - -זה במקרה הזה !! אני לא בוטח יותר במערכת המשפטית- - אני אפילו חושש שפניה לבית המשפט העליון תטויח שם... איפה את איילת שקד ?
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
3
מאמר נכון- - אבל מדפרס- -קרא ~
  יהודה דרורי   7/03/16 12:16
אין ספק שהגב' רות דוד כפרקליטת מחוז ת"א מעלה בתפקידה, כאשר קיבלה מתנות יקרות ערך מפרקליט שעמד מולה עם לקוחותיו (וגם ניהלה רומן עם אותו פרקליט..) הפרקליטות מסרבת לבדוק את התיקים שבהם פעלה לרבות תיקים אחרים שפעלה בהם,שמא היו עוד עיוותי דין מצידה בקבלת טובות הנאה- -כי מתנות לא מקבלים בחינם !! המאפיה המשפטית אליה משתייך כנראה גם היועץ המשפטי , החליטה לטייח את הנושא ולסגור את התיקים נגדה. אם יש עיוות דין ומשפט קלוקל, אם יש פגיעה בחוק ובצדק - -זה במקרה הזה !! אני לא בוטח יותר במערכת המשפטית- - אני אפילו חושש שפניה לבית המשפט העליון תטויח שם... איפה את איילת שקד ?
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
שטויות נוסח דרורי
  שלמה המגיב   7/03/16 22:21
1) התיקים שהיו בטיפולה של רות דוד כפרקליטה , מול חשודים שיוצגו ע"י פישר ואנשי משרדו ,נבדקו ביסודיות ע"י חוקרי המשטרה ולא נמצא שום חריג בהתנהלותה של רות דוד , בגינם. 2) הפרקליטות לא "סרבה" לבדוק שום תיק ואין לה סמכות בכלל להתנגד לבדיקה שכזו בחקירה משטרתית וראוי שדרורי לא יבלבל את המוח בנושא שאין לו בו שום מושג. 3) היועמ"ש ויינשטיין הגיע לתפקידו מהמגזר הפרטי , ואינו משתייך לשום "מאפיה משפטית" ואין לו שום עילה "לטייח" חקירות כנגד פרקליטה לשעבר , שהוא בכלל לא עבד איתה בעבר , באשר פרשה לפני שהתמנה לתפקיד היועמ"ש. 4) איילת שקד , בראיון שנתנה השבוע בערוץ 1 , אמרה מפורשות ,שדרשה מהיועמ"ש החדש מנדל בליט , הסבר מנומק בגין החלטתו לסגור תיקים כנגד רות דוד ( רק בהקשר לעבודתה כפרקליטה ולעניין המתנות שקיבלה מפישר) ואכן קיבלה את נימוקיו לסגירה ( כנראה התיישנות העבירות , אם בכלל ). לסיכום - אדון דרורי , תפסיק לטמטם את הקוראים בנושאים שאין לך בהם מושג וגם סיסמאות כגון "מתנות לא מקבלים בחינם " , נשמעות יפה מול קוראים תמימים , אך אינם ראיות בבית משפט , והמבין יבין! תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הסכת וקרא
  אוונגארד   8/03/16 07:59
דברים ששלחתי כתגובה לרשימתו של עורך הדין פכטר (שמן הסתם קראת), יפים ,לדעתי גם לדיון זה: " אדוני, עורך הדין הנכבד. רשימתך מופיעה חמש דקות לאחר שהסוסים ברחו. אין כבר טעם לסגור את השערים כעת. כוונתי, הציבור , לדעתי, איבד כבר את אמונו במערכת המשפט וזו הרויחה את אבדן האמון בה ביושר. הלבנה הראשונה בחומת האמון, שנפלה, הייתה כמובן- לכל הפחות לדעתי- מקרהו של האומלל עמוס ברנס, שחבריך, מכובדי, סרבו לערוך לו משפט חוזר, למרות שזעק, חי וקיים, בגלל עקרון "סופיות הדיון" שלפעמים (כמו במקרה זה), אינו אלא הגנה על כבודם האבוד. הסוסים ברחו, אדוני עורך הדין. הסוסים כבר ברחו."
כתוב תגובה ל- אוונגארד
4
כולם יודעים שמדובר בבורדל
  יוסי ארגואן   8/03/16 05:34
אין אדם שהגיע לאולמות המשפט ולא מבין שהשופט וחלק מעורכי הדין. עובדים בשיתוף פעולה.ועם איזה עורך כדאי לך להגיע לאיזה שופט. יםתח מת על בן ארי.תבדקו מי השופט של כל עוד. לצערי תרבות אשכנז היא תרבות קלוקלת שרוצה לקבוע את ההגמוניה כאן. ובהצלחה רבה המזרחיים שהיו ספרדים טהורים.כך חתמו ס" ט. בסוף כל מכתב.הפכו לטמאים כמו האשכנזים.מאוד עצוב להגיע למצב. בו אני מבין למה שנאו יהודים באירופה.לא הכל זה קנאה. ניתן לראות כיצד ישראל מתנהלת .לא באמת כולם שוים בפני החוק. ובפני כל דבר .החל מהקיבוצים שעושים ככל העולה על רוחם. ללא תשלומי ארנונה וחוקי רישוי עסקים כמו כל אזרח. הקיבוצים נעולים בשערים וגדרות.מנכל ים המלח מקבל 143 מליון. לראות שחיתות מזרח אירופאית אשכנזית .לא גורמת לי לקנא. היא גורמת לי להתקומם.אירופה התקוממה נגד ההתנהגות הלא מוסרית. וזה מה שיקרה כאן בסוף.אזרחים ומפעלים שקורסים בגלל שחיתות. יעשו מעשים.הקיבוצים וקבוצת מושחתים חיסלו את מגה. מה נדמה לכם ששבעת אלפים העובדים מקנאים בהנהלה?? הם שונאים גנבים כמו בכל העולם!! הפרקליטות מייצרת שונאים השחיתות מייצרת אוייבים. העיתונות מייצרת שנאה נגד הקיבוצים והסמול.כשעיתון מסתיר מציאות. ומנסה לתחמן את האזרח.אתה כועס יותר על הזלזול באינטלגנציה.
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
5
התייחסות נוספת לתגובת יוסי
  שלמה המגיב   8/03/16 08:18
אתה לא "מבקר את מערכת המשפט" , אלא נותן פרשנויות משפטיות בנושא שאין לך מושג בו. מי שחוקק את חוק כבוד האדם וחרותו , זה הכנסת ולא השופט ברק שאתה זורק עליו את האחריות מחוסר הבנת המאטריה , וכאשר הכנסת (ורק היא !) מחוקקת חוק ערטילאי וכוללני כזה , שנותן פתח נרחב לפרשנויות שבאופן סביר גם עלול לסתור חוקים אחרים של הכנסת , בפרשנויות הגיוניות ובכלל לא הזויות , אז זה מה שקורה וזה רק באחריות הכנסת שיכולה לשנות בלי בעיות את החוק ולכן גם השימוש שלך במילה "מרד כנגד הכנסת" ע"י השופטים , הוא מטופש ומסית . טענתך שחוק כבוד האדם וחרותו "אין לו בסיס משפטי בעולם" , אינו נכון בכלל , באשר חוקים כאלה קיימים בכל מדינה נאורה שיש לה חוקה ( ראה לדוגמא ארה"ב ) שנותנים אכן פתח נרחב לבתי המשפט העליון לבטל חוקים שסותרים לכאורה את החוקה. השופט פרידמן , שעליו אתה מסתמך בביקורת שלך על בית המשפט העליון , חולק על התערבות יתר של בג"צ בהחלטות הרשות המבצעת ( ואיני אישית מסכים עימו), אך לא בהקשר לביטול חוקים , בעטיו של כבוד האדם וחרותו ( שחוקקה הכנסת !). גם אקטיביזם שיפוטי זה של בג"צ שעליו קובל פרידמן , יכול להתמתן ע"י הכנסת , במיקוד סעיפי החוק בחוק יסוד השפיטה שבמצבו הנוכחי , לא מגביל בכלל את האקטביזם השיפוטי. לסיכום - בית המשפט פועל עפ"י החוק(!) וההרשאות שנותן לו החוק(!) ומי שאין לו מושג בחוק (!) כמוך , אין לו זכות מוסרית לטעון אחרת וגם פרידמן לא חושב כמוך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה המגיב - CUT BULLSHIT
  יוסי בלום הלוי   12/03/16 15:27
אתה המדבר שטויות וגם חוזר על עצמך כתוכי שוב ושוב, כאילו הנך מקור הידע המשפטי בעולם כולו. אומר לך אדוני המסתתר בשמו הבדוי: כדי לבקר מערכת משפטית, או כל מערכת אחרת, כל עוד עוד אינך חורג במסקנותיך מתחום הידע הרלבנטי לביקורתך - ביקורת זו תקפה ולוגית. אז איך אמרה שרת התרבות והספורט לחברה המבינים כל דבר בתרבות- אז גם אתה, 'שלמה המגיב', CUT BULLSHIT.
כתוב תגובה ל- יוסי בלום הלוי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il