w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מירי, מתעללת בשמאלנים
מאת: ד"ר חיים משגב  |  11/03/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השרה הטובה ביותר
  מגיב ותיק   11/03/16 21:00
בממשלה הנוכחית.
יישר כוח מירי רגב !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
רצח ארלוזורוב ומירי רגב?
  צעקנות גסת רוח ..   13/03/16 07:06
מירי רגב לא נרתעת מצעקנות גסת רוח, כותב משגב. נכון. היא הרי המוקר של צעקנות כזו. היא זו שמייצגת וולגאריות (בלי תת תרבות אפילו). מה לצעקנות ולברוטאליות ולכוחניות של מירי רגב ולסיפורי 1933 (לפני 80 שנה) בענין רצח עסקן של הנהגת הסוכנותצ היהודית של אז ? המאמר הזה הוא אוסף טענות כלפי "השמאל" (אותו "שמאל" שלחם בזמנו וכבש כפרים ערבים ונטל אדמותיהם טהקים ישובים יהודים - ועכשו הכותב הוא בין במאשימים אותו בתבוסנות....), ובכך נותן אישור נוסף לטענה שרוב אנשי הימין הם באמת חסרי כל מושג הן בהיסטוריה והן בתרבות. אם מירי רגב היא שרת התרבות, ראוי לשאול אם לא יצאנו מדעתנו...
כתוב תגובה ל- צעקנות גסת רוח ..
2
השמאל בארץ כמו... כנסו
  קיבוצניק   11/03/16 21:27
כפי שעמותות השמאל ברובן פועלות נגד מדינת ישראל כמדינה ציוניות ויהודית [כי הם רוצים (הקרן ל:)"ישראל חדשה" ומדינת כל אזרחיה אבל בלי המרכיב היהודי וכו' וזה מעודד את שונאנו ואת ה: BDSים למיניהם כך השמאל כותב נגד מירי כי היא מציבה להם מראה והם לא אוהבים להראות גרוע..ואף מגעיל. מירי חשוב שתדעי שעם ישראל ב: 97% תומך בך! תמשיכי כך!
כתוב תגובה ל- קיבוצניק
3
ישר כוח, דר' משגב
  יהושע2   11/03/16 21:29
חשוב מאד להזכיר לנו מי הם האבות הרעיוניים של מחנה השמאל דהיום. אני מבקש שיהיו בממשלה עוד שני שרים נועזים כמו מירי רגב, ואז, אפילו הפופיק של יריב אופנהיימר יתחיל לרעוד.
כתוב תגובה ל- יהושע2
4
מה לשימור וזכרון תרבות היידיש
  לתגובתך אודה   11/03/16 21:40
מה לדעתך - ומדוע אינך ער - כותב ומתייחס אף וגם לתקצוב : לזיכרון ושימור של תרבויות היידיש והעברית האדירות על הסופרים , המשוררים , המורים והמלמדים העיתונאים ועסקני הציבור... האישים , החיבורים , המוסדות... - שהושמדו בשואה האיומה . האם דבריה - התנהלותה - מעשיה של שרת התרבות מירי רגב אינם הטיה רבתי ממהלך מהותי שהוא יהודי וציוני שורשי ומקורי של אמת וכנות ? !
כתוב תגובה ל- לתגובתך אודה
די לנו מתרבות האיידיש,
  מקס הזועם   12/03/16 12:02
הגיע הזמן שה0מולנים יוציאו את הדגל מהתחת (הם יכולים להשאיר שם את התורן) ויבינו שזמנם עבר, לעם נמאס מתרבות השבט הלבן (כל התרבות הזאת היא חיקוי של ארמונות וינה) אין לנו חלק ונחלה שם.
כתוב תגובה ל- מקס הזועם
המדובר בתרבות יידיש + עברית
  הושמדה !   12/03/16 13:50
כתבתי במפורש - התרבויות בגולה ביידיש ובעברית שהושמדו ע"י הנאצים !
אם אינך יודע כלום - מוטב ושתוק !
גם שרת 'התרבות' כנראה "בורה" !
כתוב תגובה ל- הושמדה !
5
הלך הזרזיר משגב אצל העורב רגב
  פועה   11/03/16 21:47
איך שקרא העורב לקטוע את הבולשיט הוקסם הזרזיר והתאהב בעורב. ומה יש לעורב באמתחתו, כלום! בולשיט אחד גדול. ומה קונה את לב הזרזיר כלום בולשיט אחד גדול! מה יש לה לרגב באמתחתה כלום מלבד בולשיט וכשזה מה שיש לרגב לא נותר לה אלא לקרוא קרא קרא בקול העורב שלה, להתגרות בשמאלנים. ומשגב שהוא דל כמותה ואין לו מה למכור, מלבד קנאתו ונחיתותו בפניהם של השמאלנים התל אביבים הבזים לו ולקטנותו וימשיכו לבוז לו כל עוד ימשיך להיות דוגמה לבולשיט.
כתוב תגובה ל- פועה
"פועה" קצת איזון תרגעי ותרגיעי
  א. וינשטיין   12/03/16 09:29
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
האין בתגובתך התנשאות?
  עצך   12/03/16 15:23
כתוב תגובה ל- עצך
אשכנזי פלצן
  משה כהן MC   12/03/16 23:11
נגמרו ימי ההתנשאות שלכם.. והאדנות.. המהפיכה המזרחית החלה . תתמודד ..
כתוב תגובה ל- משה כהן MC
יא פרענק פארעח אתה לא ........
  ישראלי כועס מאוד   13/03/16 02:57
דמות להתמודדות. אגב האם כבר הפסקתם להחמיץ מלפפונים באסלת בית השימוש?כך הייתם שהעלינו אותכם בשנות החמישים ונראה שמאום לא השתנה אצלכם.
כתוב תגובה ל- ישראלי כועס מאוד
הבוז למרבה שנאה בישראל!
  א. וינשטיין   13/03/16 07:10
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
תתמודד סמרטוט
  מזרחי מזרחי   10/09/17 09:24
כן עדיין מחמיצים ירקות באסלה. התרבות הגרמנית יותר טובה.. ראינו.
כתוב תגובה ל- מזרחי מזרחי
6
חשפה את האספסוף האליטיסטי
  אוריוס   11/03/16 21:49
אותו אספסוף שמחא כפיים לאיבגי אותו אספסוף ששורק וקורא בכל הזדמנות קריאות בוז למירי רגב בחקלאות כשדשן מונח בכמות הנכונה הדשן עוזר ומפרה כמות גדולה ממנו - מדובר בערימת חרה
כתוב תגובה ל- אוריוס
7
חיים משגב יהודי טוב, מתורבת
  בוריש   11/03/16 22:12
סטלין, סוציאליזם, ארלוזורוב, מירי רגב, דחליל ונשמתו. חיים אתה יהודי... אין כמוך.
כתוב תגובה ל- בוריש
8
לא כך צריכה לדבר שרה בישראל
  אהוד פרלסמן   12/03/16 00:22
הקריאה ההמונית והגסה, ועוד באנגלית, של שרת התרבות, גרמה לי עצב ובושה. זו לא תרבות! ההפך! זו היטמעות בחיקה של תרבות הזבל של הבהמיות, החשיש, וההתקשטות במילים לועזיות, שהמאפיה השמאלנית השולטת בתקשורת נושאת על דגלה. לא ככה דיברו בתל אביב הקטנה שחיים משגב מספר עליה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
כתבת: "הקריאה הגסה וההמונית ..
  אל-פרלסמן   12/03/16 19:48
גרמה לי עצב ובושה". אנא כתוב מה היתה הקריאה הזו. תודה. ולעצם הענין - ד"ר משגב, כמו רבים מאתנו, יודע היטב שסגנונה של רגב אינו מלוטש ואינו רהוט, אך כפי הנראה הוא לא מייחס לזה חשיבות רבה (כמו אצל רבים מאתנו). חשוב בעינינו שקם סוף סוף שר מסויים המסוגל ללחום בשמאל היהיר, החזק, החצוף, והמשים עצמו בעל הבית של ישראל, ללא חת. וכך עושה רגב. הכותרת של משגב אינה מדוייקת, היא לא "מתעללת בשמאלנים". היא משנה את דרך החיים המתועבת שהם יצרו במדינה מזה עשרות שנים. ואכן, הגיעה העת להחליש אותם. התקשורת, התרבות, האקדמיה והמשפט סבורים שהם ימשיכו לתקוע את יתדותיהם עמוק בקרקע, אבל הנה קמה שרה קטנה ופשוטה ומזעזעת את היסודות האלה. יש בקיעים וסדקים וזה טוב. לא משנים כרגע הסגנון והמכובדות.
כתוב תגובה ל- אל-פרלסמן
9
אני בעד מירי רגב - הכי גבר
  גדעון אמיר   12/03/16 00:40
הטינה כלפי מירי רגב התחילה כשגילינו שהיא מרוקאית. פעם חשבנו שהיא עירקית ואני כבן ליוצאי רומניה מעריץ עירקיות (תשאלו את אשתי) אבל מרוקאית? זה לא. בעצם עוד לא הבנתי מה ההבדל בין רומני, עירקי ומרוקאי זה נראה לי אותו הדבר. ואותו דוקטור "אנטלקטואל" שקרא לך גרב פשוט חסר לו ברג, והוא לא מספיק בגר כדי להבין. איך שאני אוהב את השם שלך נותן המון אפשרויות ואם תורידי את ה"ר" נחשוב שאת אחות של גידי גוב. עלי והצליחי גידי אמיר
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
10
ד״ר.....
  ישראלי כועס מאוד   12/03/16 02:58
....אתה חולה רוח או פאשיסט מצוי? הנך משקר בריש גלי מועוות אמיתות היסוטיות ומערבב מין בשאינו מינו. דבר אחד כנראה אתה שוכח ומנסה להשכיח מכולם שאת המדינה בנו אך ורק השמאלנים ואנשי הקבוצים והמושבים. יתר המעמד הימני הקטנטן שהיה אז במדינה התעסק בתלית חילים אנגלים ובשוד בנקים. האם את זה שכחת? אולי תספר לכולם למה נוצר הסזון. כנראה שלא נעים לך. אז אזכיר לך. המחתרות הימניות הקטנטנות פשוט הפריעו להלחם בגרמנים. האם אתה זוכר במקרה שהגרמנים כבר היו בגבולות מצרים? ובהתקפותיהם על האנגלים לא היה להם אפילו צל של סיכוי לגרש אותם, גם בעוד 100 שנים. אינך חייב לשקר עבור האגף הימני של עמנו הם לא פושעים הם סתם מטומטמים.
כתוב תגובה ל- ישראלי כועס מאוד
בולשיט..פאקה פאקה..אתה לא שווא
  isr   12/03/16 03:45
את כרסוליו
כתוב תגובה ל- isr
כך כותבים ״קרסוליו
  ישראלי כועס מאוד   12/03/16 04:29
כתוב תגובה ל- ישראלי כועס מאוד
״שווה״ כך כותבים
  ישראלי כועס מאוד   12/03/16 04:41
אתה כותב נח עם שבע שגיאות. למה זרקו אותך מבית הספר כל כך מוקדם? לא יכלו להשאיר אותך לפחות עד כתה ד׳?
כתוב תגובה ל- ישראלי כועס מאוד
ישראלי כועס אבל בור ועם הארץ
  אהוד פרלסמן   12/03/16 10:42
אתה כותב לנו" "אולי תספר לכולם למה נוצר הסזון. כנראה שלא נעים לך. אז אזכיר לך. המחתרות הימניות הקטנטנות פשוט הפריעו להלחם בגרמנים. האם אתה זוכר במקרה שהגרמנים כבר היו בגבולות מצרים?" ואתה לא יודע שקרב אל עלמיין, שבו הובס רומל שגם אז כבר לא היה בגבולות מצרים, היה כבר בשנת 1942, שבסוף בשנת 1944, כאשר החל הסזון היה כבר רומל בין המתים אחרי שהשתתף בקשר נגד היטלר, ושמפקד האצ"ל, דוד רזיאל, נפל בעירק בהיותו בשרות הצבא האנגלי שנלחם בגרמנים. אז אולי, לפני שאתה שם את עצמך ללעג, כדאי לך לקרוא כמה ספרי היסטוריה שמהם גם תלמד שהאצ"ל והלח"י גרשו מכאן את האנגלים, ואולי אחרי שתדע קצת יותר, תפסיק להסתתר מאחורי שם בדוי, לא כמו חיים משגב וכמוני, ששמותינו גלויים, וכל דברינו אמת לאמיתה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פרלסמן : חזק ואמץ !
  מ.אלקרייאף   12/03/16 11:10
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
פרסלמן הנכבד
  ישראלי כועס מאוד   13/03/16 05:36
האצל והלחי היו 2 מחתרות קטנות וקיקיוניות שממש לא תרמו לסילוק האנגלים. נכון, הם קצת הציקו להם אבל זה הכל ממש. אילו העובדות המוצקות. ביתר הדברים אתה או בור או משקר ביודעין. אתה וכולם יודעים כי ״המחתרות״ הקיקיוניות הללו התנגדו לשתף פעולה עם האנגלים במלחמה נגד הנאצים. אני גם מאמין שהן היו משתפות פעולה עם הנאצים ללולא שנאתם התהומית של הגרמנים לכל היהודים באשר הם. נדמה לי שמספיק להלל ולפאר את ״המחתרות״ הללו שממש ממש לא עשו כלום להקמת מדינה יהודית ורצו רק מדינת ״פלנגות״ לכן הביאו את אנית הנשק אלטלנה לארץ כדי להמשיך את קיום הכנופיות במדינה. יפה עשה בן גוריון שהשמיד אתת הנשק הזה, אפילו במחיר חיי יהודים יקרים. אנא ממכם אנשי הימין תפסיקו לספר מעשיות באשר להקמת המדינה ובמיחד תפסיקו לפאר את עצמכם שכן כאמור תרמתם להקמת המדינה - אפס.
כתוב תגובה ל- ישראלי כועס מאוד
תגיד לי, אתה משוגע?!
  אהוד פרלסמן   13/03/16 09:37
הנה קישור לערך "דוד רזיאל" בויקיפדיה, תקרא ואולי תחזור קצת לשפיות: האמת.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
בסיס העניין
  איל   12/03/16 07:56
אתה יכול לראות את בסיס ההקמה של המדינה ולהשליך על ההווה. אבל אם נבחן את העניין טענתך נגלה שני עיוותים. א. אנשי השמאל שהיו נאמנים למדינה אינם עוד. קודם כל מבחינה פיסית דור המקימים מבוגר וילדיהם מרדו בהם. ילדיהם עזבו בהמוניהם את הקיבוצים ועברו מזמן לתל אביב. ב. הבסיס המדינתי שבנו הקיבוצים וההתיישבות העובדת לוקה בחוסרים חמורים ביותר ודי לראות יום ביומו את המנגנון המסואב של העובדים המאורגנים והתייקונים שיושב כמשקולת עלינו ומאיים להטביע אותנו ביחד איתו. אז ראה. לדעתי הראייה הנכונה היא להכיר בכך שהמנהיגים היום מנסים לתקן ולעזור להם להצליח ולא לנסות להתלות בקש.
כתוב תגובה ל- איל
11
כשמציגים את האמת
  נובל   12/03/16 08:18
בפני ה0מאליסטים היהודיים (לרוב אלו שהגיעו ממזרח אירופה), הם מיד תוקפים כי קשה להתמודד עם אמת מכוערת שבסיסה הוא שקרים, גזענות, יהירות והדרה. די להיזכר בתגובה השפלה והבזויה של גילה אלמגור בסגנון מה את מבינה בכלל....
השרה עושה עבודת קודש למגר את תופעות ההדרה והזלזול של אותם שחושבים שיש להם פטרונות על המחשבות של אחרים ומחייבים את כולם להשתחוות לתרבות התקינות הפוליטית.
ולשרה צריך לומר, בכלל לא משנה מהו מוצאך, המשיכי בדרך הזו כי היא היא תביא לשינוי המתבקש בשירות הציבורי במדינת היהודים לכיוון התפיסה הלאומית היהודית. עלי והצליחי וללא מורא בפעילותך לטובת העם היהודי היושב בציון ולשרידותו.
כתוב תגובה ל- נובל
12
המשגבון הוא דוקטור ?.....
  שמאלני   12/03/16 08:43
באשר למירי רגב,היא גזענית,גזענית,ועוד פעם גזענית.
כתוב תגובה ל- שמאלני
ואתה עם אוצר מילים מוגבל
  Arizona   12/03/16 09:05
טהור הגזע הלבנבן יודע לכתוב רק גזען הרי אתם טהורים הגזע עבדי התקינות הפוליטית שמשמעותה החזקת החרה בחלק הנקי שלו עליבות במובן הנכון של המילה
כתוב תגובה ל- Arizona
הדוקטורט עשה משגב בלונדון
  יוספון   12/03/16 14:39
נולד בתל אביב בשם חיים מושקוביץ. עוסק בעריכת דין מאז 1966. משגב סיים תואר ראשון במסגרת השלוחה התל אביבית של האוניברסיטה העברית ותואר שני באוניברסיטת תל אביב. את עבודת הגמר הוא עשה בהנחיית פרופסור דוד ליבאי (לימים שר המשפטים). שם עבודת הגמר היה "הזכות להיכנס לבית כדי לערוך בו חיפוש - זכויות המתגורר בבית מול חובתה של הרשות להילחם לביעור הפשע; הצעות לתיקון פקודת סדר הדין הפלילי (מעצר וחיפוש) (נוסח חדש), תשכ"ט - 1969". העבודה אף פורסמה כמאמר.‏[1] בעקבות הליקויים הרבים שעבודה זו חשפה הוקמה ועדת חקירה בראשותו של השופט ד"ר דן ביין[דרוש מקור]. שופט בית המשפט המחוזי בירושלים משה דרורי הסתמך בהחלטה עקרונית על מאמר זה.‏[2] את עבודת הדוקטורט עשה משגב באוניברסיטת לונדון. הוא פרסם מאמרים אקדמיים בביטאונים מיקצועיים. משגב הירצה בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן ובבית הספר למשפטים במסגרת המכללה האקדמית נתניה.
כתוב תגובה ל- יוספון
13
כמה שזה נכון
  ארי כספי   12/03/16 09:11
סבי ז"ל, איש העליה השניה וסוציאליסט, החליט יום אחד לפתוח עסק עצמאי. התוצאה : הוא גורש בחרפה מ"הסתדרות העובדים" על שהפך לקפיטאליסט ומנצל עובדים. אבל מפא"יניק אחד ששמע זאת אמר לי ש"כך היה פעם" , כלומר זה היה בסדר.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
14
קשקושי הסטוריון דמה
  רמי רוזן   12/03/16 09:39
"מאמרים" נקלים מהסוג הזה מלבים אש וחותכים בבשר העם המאופס הזה.לצערי רק לאחר שהורי והורי אשתי וקרובים נוספים, הלכו לעולמם, הצלחנו ל"גרד" חלק משכבת המסתור שבנו מעליהם כהגנה מפני עברם הקשה. זה שהם הגיעו כביכול כאירופאים משחק היום לידיהם הגסות ומוחם השפל של יצורים דמויי מירי רקב וככותב המילים להן מכוונת תגובה זו. השסעים מתרחבים, המנהיגים נעלמים(מזמן), העולם חוזר להכות ביהודים כמימים ימימה והתקומה מאיתנו והלאה....
כתוב תגובה ל- רמי רוזן
15
מלכה -הגיע הזמן !
  קורןנאוה טבריה   12/03/16 16:48
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
16
לדעתי הקיבוצים מחריבי הארץ
  ד"ר אבי כהן חרוצי   12/03/16 22:40
הקיבוצים קיבלו הכל באופן קיצוני ובאי צדק קיצוני. היו עמוד התווך של שלטון מפאי ומפם הסטליניסטית והגרורות הנאלחות שלהם. בעיני עלוקות הדם הנצחיות והנחשלות הללו שכתבו את ההסטוריה ויובים לנו על הורידים עד היום. האפסים הללו הפסידו בהימורי המניות, ועשו תספורות על חשבון אזרחי המדינה. שולטים ומנהלים את את המערכות החשובות ביותר במדינה. הליכוד כשל כי לא הצליח לפתור אותנו מעולם של אלו. זו דעתי.
כתוב תגובה ל- ד"ר אבי כהן חרוצי
צודק!!!
  קורןנאוה טבריה   13/03/16 05:15
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
המאמר הוציא עכברי 0מול מחוריהם
  משה מיכאל   13/03/16 06:39
אבא שלי רעב ללחם כי לא חשב ״נכון״ ולא היה לו פנקס אדום עם פתק
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
18
משגב יורד מהפסים לגמרי
  שלמה המגיב   13/03/16 07:00
משגב מלין על "הטינה" של השמאלנים כנגד מירי רגב , אך ביקורתו מלווה גם היא "בטינה" בלתי מובנת , תוך שימוש בביטויים מלאי שנאה , להגדרת אופיים והתנהלותם של בעלי אידיאולוגיה שמאלית בהשקפתם. הלו , אדון משגב , חלק ניכר מאד משטחי בתי הקברות הצבאיים "מאוכלסים" בקברים של חיילים "שמאלנים" ( רחמנא ליצלן ) , אבל הם מכונים על ידי משגב שטוף השנאה "..וולגרים..פלאנגות..חוליגאנים..תתתרבות..צעקנים..גסי רוח.. ( נו , לעומת הרכות והעדינות של מירי רגב !)..זבל אנושי..בריונים..חסידי שובינזם סטאלינסטי..קלגסים ..מטילי אימה..מלבים שנאה..מושחתים (גנבו למירי רגב אדמות !)..". וואלה , מה קרה אדון משגב ? איך אדם משכיל ( דוקטור !) ורהוט כמוך ,לא מסוגל לשכנע את הקוראים בצדקת טיעוניך , מבלי "להשתולל" כמו איזה זקן נרגן ופרימיטיבי בפרלמנט שכונתי של פנסיונרים בפארק העירוני ? קצת פרופורציות דוקטור משגב ! ואתה מלין על שנאה והתייחסות לא הוגנת כלפי מירי רגב ? אולי תיקח כמה כדורי הרגעה לפני שאתה מעלה כאן חלק גדול מהתובנות שלך ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ל"שלמה החכם באדם": "תרגיע"!
  א. וינשטיין   13/03/16 08:22
אפשרי לא להסכים, אך לבסס את טענותיך הנגדיות בדרך לא מכובדת כגון: בטיפולים פסיכיאטרים (הכבודו: פסיכיאטר חובב/מדופלם? :)..) ולשלוח את הכותב כבלתי רלוונטי ל"מועדון קשישים" (הלכבודו יש הבנה גם בגריאטריה? :)..), לא ראויה ולא מכובדת דרך שכזו!
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
התייחסות לויינשטיין
  שלמה המגיב   13/03/16 10:18
בתגובותיך , מר ויינשטיין , אתה נוזף במגיבים שונים שלא "זורמים" עם התובנות של משגב , ודורש "..להרגיע..איזונים..בוז לשנאה ..מכובדות.." , כאשר שום דבר ממושגים אילו , אינו מתקיים בהתנהלותו של משגב , ומה שמקוממם אותך אילו מגיבים כמוני , שכבר לא יכולים לסבול את השנאה , הרדידות וגסות הרוח של משגב , כלפי אנשים שכל חטאם הינו שאינם חושבים כמוהו ורוצים שמשגב כבר יפסיק את "ההשתוללות וההתלהמות " הזו , שלא מתאימה לאדם משכיל כמוהו ואכן אני מנסה לרמוז שאולי רק "בעיה רפואית" , יכולה לגרום לאדם משכיל ורהוט להתנהג כמו אספסוף נבער באסיפת בחירת , והמבין יבין !. נו , אדון וינשטיין , כך גם מנמק דוקטור למשפטים משגב , את הגנתם של נאשמים שהוא מייצג בבתי משפט ? ומה שמפריע לך אצלי זה "אי המכובדות " שלי ? וואלה , אובייקטיביות לדוגמא בגישה למצבים ! נ.ב. איני שמאלני בכלל , וגם אם הנני יכול להסכים עם חלק מהטענות של משגב "לשמאלנים" , איני מוכן לקבל את "השנאה" ואת "ההשתוללות הזו" של משגב במאמריו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
גם לאי הסכמה נדרשת "תרבותיות"!
  א. וינשטיין   13/03/16 11:27
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
ובכל זאת , ויינשטיין
  שלמה המגיב   13/03/16 13:56
אולי נוכל לשמוע מאדם "תרבותי" כמוך , גם איזה ביקורת או גינוי ( רחמנא ליצלן) להתנהלות "הלא תרבותית" של משגב , ולא רק לתת ציונים "תרבותיים" לאילו שמוחים על התנהלותו של משגב ? . אם אתה אדם "תרבותי" שחשוב לו כל כך "המכובדות" , אזי להיות אובייקטיבי וחסר פניות בגישתך לדעות של אנשים , זה גם סוג של "מכובדות" , הלא כן , אדון ויינשטיין ?. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מוסכם שאנו לא מסכימים בנושא!:)
  א. וינשטיין   13/03/16 16:31
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
19
מי פה הנלעג
  צ'כוב   13/03/16 08:40
עודד קוטלר הוא אחד האנשים המבריקים והאינטליגנטיים ביותר בארץ. קוטלר הוא איש מדהים, נדיב וחכם מאוד. לעומת זאת, חיים נשגב הוא עורך דין קטן שמדי פעם מפרסם רשימות ומשמיץ אנשים.
כתוב תגובה ל- צ'כוב
20
מירי רגב יכולה לקפוץ לי
  רון וייס   13/03/16 13:59
היא בורה ופרובוקטיבית ולחלוטין לא מתאימה לתפקיד שרת התרבות.
כתוב תגובה ל- רון וייס
21
למירלה החלטות הורמונליות
  הגוי..   13/03/16 21:49
מירהלה לא מחליטה דבר. הורמון הטסטרון המתרבה בה במהירות הוא מחליט ההחלטות. היא רק נשא ההורמון הגברי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
22
שמאלני גזען
  אשכנזי   13/03/16 23:21
הקיבוצניקים טפילים אוכלי חינם עשו להם מחילת חוב מחקו להם מיליארד ש״ח חובות. מי מממן את זה כל הספרדים שמשרתים בצבא מתישבים דתיים השמאל הזוי ובזוי
כתוב תגובה ל- אשכנזי
23
כל הכבוד על הכתבה
  אחד מהעם 9   14/03/16 14:58
כל הכבוד על הכתבה
כתוב תגובה ל- אחד מהעם 9
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il