|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ברמה המעשית לשנים הקרובות יכלה ישראל להגיע ליעדה האסטרטגי גם במהלך המלחמה הרעה הזאת אילו הסכים ביבי להעביר את השליטה ברצועת עזה למנהלה פלשתינית הכוללת גם את הרשות הפלשתינית
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הל"ה ואני
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  18/03/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פרק חיים מרתק! איך מורים
  ראומה   18/03/16 13:45
ומדריכים בעלי שאר רוח יכולים להוציא מתלמיד יוצא דופן את הפוטנציאל הגלום בו, שאחרים היו אולי עוצרים ומדכאים.
כתוב תגובה ל- ראומה
ואכן רוב חיי בעלי הסמכות:
  אורי מילשטיין   18/03/16 16:07
מורים, מפקדים ומנהלים, התאמצו לקרוא אותי לסדר הבינוניות המקובלת.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
2
כשהייתי נער הקרב הזה ריתק אותי
  חזי דחבש   18/03/16 14:56
כשהייתי נער הקרב הזה ריתק אותי אך עם השנים, דלפו עוד ועוד ידיעות שרמזו שמדובר בשרשרת טעויות נוראיות כשהייתי נער, הסתכלתי בפה ותהיתי למה יצאו מהר טוב שזה כל כך רחוק ולא מירושלים במיוחד הקטע הזה קומם אותי (ציטוט) בן-הרויה, מפקד הר-טוב, סיפר לי, שהוא אמר למפקד המסע, דני מס, שאסור להם לצאת לגוש-עציון בשעה כל-כך מאוחרת, אך דני מס לא שעה לאזהרות. (סוף ציטוט) כי זה מזכיר לי, את ההצעה להמתין עד שיגיע קש"א לפני שיצאנו לקרב החווה הסינית - ההצעה נדחתה כרגיל, מפקדים עושים טעויות, חיילים משלמים בדם ואחר כך מטייחים ועושים מיתוס
כתוב תגובה ל- חזי דחבש
חזי , זה מחיר אופיה
  אורי מילשטיין   18/03/16 16:58
האנטי-אינטלקטואלי של מערכת הביטחון באשר היא ושל תרבות הביטחון הירודה בישראל.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
3
סיפור נפלא ומרגש.
  אהוד פרלסמן   18/03/16 16:34
בילדותי נהגתי ללכת לתחרויות אתלטיקה באיצטדיון המכביה, ואני זוכר את מרים סידרנסקי, שהיתה אלופת הארץ בריצה בקלי קלות, ואף אחת לא התקרבה אליה, אני חושב עד אסתר שחמורוב. אני כבר לא אשכח את אמרתו של הדוד משה "דגים מתים נסחפים בזרם, דג חי שוחה לבדו נגד הזרם", שממש מעודדת אותי להמשיך במאבק היחיד שלי לחשיפת האמת על משפט קצב, מאבק שלימד אותי עד כמה קשה לנפץ מיתוסים, ולפחות בשלב הנוכחי נראה פשוט בלתי אפשרי. לא רק שרוב רובם של האנשים מעדיפים לחיות בעולם האגדה, ולא לתת לעובדות לבלבל את מוחם, אלא שאפילו אלה שלא שבויים במיתוס אשמתו של קצב, עדיין שבויים במיתוס של שופטי הצדק, ולא מצליחים לקלוט ולהפנים ששבעה שופטים בישראל ניצבו מול עובדות המאירות באור יום מסנוור, וכתבו פה אחד שעובדות אלה מעידות על חשכת לילה מוחלטת. אין ספק בכך שקוטנך עבה ממותני, אבל באמת שאבתי עידוד מסיפורך. הייה ברוך!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
תודה אהוד, בהצלחה!
  אורי מילשטיין   18/03/16 19:16
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
כדאי לאחד כוחות
  אהרון שחר   18/03/16 19:29
חברים, ראשית גם אני מעריץ של מילשטיין. שנית, גם אני הולך נגד הזרם ובמקרה התמחיתי בתחום. חבל שכל אחד יוגבל לתפיסת עולמו, חבל. תקשיבו לי, תפתחו את העיניים, ויחד נטיס את העולם קדימה. כל יום שעובר ואנחנו מתמזמזים זה בזבוז נוראי למדינה ולאנושות. נתחיל מהציפורים והפרפרים, הקשיבו היטב והבינו איך פועל העולם. מי שמבין את שני חוקי הטבע הללו (אני) מבין היכן הוא חי, מי שלא מבין (האנושות בתקופתנו) אין לו מושג היכן הוא חי. הסכיתו: חוק הטבע מספר 1 חוק הג'ונגל החזק מנצח. יצר לב האדם רע מנעוריו, החזק כמעט תמיד הוא הרע. והוא המנצח. לכן העולם נראה כסטטוס קוו של שואות וזוועות, הכח משחית, כח בלתי מוגבל מוביל לזוועות. המסקנה: מטרתה העליונה של האנושות, לפני הכל, לפני כל הערכים וההסכמים ופטפוטי הביצים היא לרסן את החזקים. תכלס זה אומר להשמיד את ההנהגות באירן וצפון קוריאה, ולהדביר את הטרור הערבי. לדעתי בכלל עלינו להוציא את האסלאם מחוץ לחוק הבינלאומי. כמובן גם לרסן את החזירים הקפיטליסטים (החזקים בכלכלה). יפה. את זה הייתי מצפה מהאנושות להבין בלעדי. חוק הטבע מספר 2 חוק העדר, זו התגלית הגדולה שלי שאני מכנה בצניעות תגלית המילניום מודעות לנורמות. בצניעות כי זו התגלית החשובה ביותר בהיסטוריה ולא רק באלף השנים האחרונות. היום אני קורא לזה מודעות לתרבות. החוק הזה אומר שהאנושות היא עדר. אנשים לא יודעים לחשוב לבד אלא מקובעים לתוך סד של ערכים. פרויד קרא לזה סופר אגו, אני קורא לזה בתקופתנו תרבות הנאורות. דוגמה לערך המעוות "עליונות מוסרית" שכולנו מאמינים בו באמונה שלמה, ונכנסנו לאיזה אמוק שכל פעם חייבים להגדיל את העליונות הזו במאמרי האחרון. חבל על זמננו. במקום שכל אחד ירוץ הצידה, נאחד כוחות ויחד נשנה את העולם. זה לא במקרה שפרלסמן נלחם נגד עדר, ומילשטיין נלחם נגד עדר, וישראל נלחמת נגד עדר, ואפילו המדע נלחם נגד עדר, ואפילו לא יודע זאת. ברגע שנבין שכולנו מרותקים על ידי ערכים וקונספציות שכולנו מקבלים כמובן מאליו ואין לרפואה אפילו פילוסוף אחד שיהיה מסוגל להטיל בהם ספק, האנושות תשתחרר מכבילה, זה יהיה עידן אחר לגמרי. תנסו להבין, ו... יאלה.
 עליונות מוסרית
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
4
יש לקוות שיפיצו לחיילים
  מחקר חובה   18/03/16 17:00
מרתק ומיוחד מאוד. אמת שלא שמענו עליה בעצם
כתוב תגובה ל- מחקר חובה
5
מרתק לדעת את הרקע ולהבין
  alice   18/03/16 17:08
את המנוע והמניע למחקריו של ד"ר אורי מילשטיין. אישיות קולוסאלית, שלו הלכו בעקבותיו עוד כמה, היה גורלנו שפיר, ופחות דם היינו מגירים לשווא. אך כידוע - איוולים אינם מעונינים שחכמים מהם ילמדום ויורו להם את הדרך. הסיפור על האמת של הל"ה ממש סקופ מהמעלה הראשונה..
כתוב תגובה ל- alice
עליס יקירתי, פלא שאדם אחד
  אורי מילשטיין1   19/03/16 04:48
הולך בכלל בדרך האנטי-שרידותית הזאת. במציאות, הרוב המוחלט של האנשים הולכים עם הזרם כדי להבטיח את שרידותם.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין1
איזה אנטי-שרידותית? השרידות
  כנרת   19/03/16 21:27
שלך לא מתמצאת במשרה, גם לא בתואר נוסף. השרידות שלך מתקיימת ותתקיים במחקרים שלך, בספרים, באוזני הרבבות ששמעו אותך בהרצאות, פנים אל פנים, ובשידורי הרדיו והטלוויזיה. בהשפעה שלך ההולכת וגוברת. העיקר שיהיה לך כוח להמשיך!
כתוב תגובה ל- כנרת
6
ההבדל בין מי שמכיר את הדרך להו
  נועם בלום   18/03/16 18:49
לאורך שנים התחנכנו לאורם של שני משפטים. יש הבדל בין מי שיודע את הדרך לבין ההולך בה....רק הנכונים להגן על חירותם זכאים לחרות.... מלחמת 1948 והמלחמות והמבצעים שלחם צה"ל לאורך השנים התנהלו לאורם של היכולות האובקטיביות שהיו נכונות במועדן. אורי מילשטיין מאיר את ענינו לעובדות האמת שארעו סביב הארועים. בהחלט חשוב לדעת את האמת. מצד שני, הוא מנפץ מיתוסים. לרבים יש קושי להתמודד עם האמת שאחרי הארועים. אך, נכון לשפוט את הארועים, נוכח המשפט התנכי 'נוח איש צדיק היה בדורותיו'. שמשמעו בפרשנות שאילו נוח היה נשפט על התנהגותו בתקופות מאוחרות יותר, הרי שלא היה מוכתר בתואר צדיק. כן, לוחמי הל"ה היו גיבורים וטובי הלוחמים, אז ב-1948.!
כתוב תגובה ל- נועם בלום
אף אחד לא בא בטענות ללוחמים
  חבר קיבוץ יגור   19/03/16 16:17
מי שאחראי מצד אחד זה מפקדם (דני מס)*שחטא בחטא היהירות -היבראיס ומצד שני מפקדיו שלא עצרו אותו. צריך להבדיל בין הלוחמים לבין אלה ששלחו אותם.*ניחא היה יוצא למסע ב 2330 לבד !
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
7
סיפור מרגש עם קצת הזדהות
  מגיב ותיק   18/03/16 18:52
עם ההרגשה המתסכלת של ניכור מורים (ולפעמים מעבר לזה), אצלך על רקע שבירת מיתוס בחברה בונת אתוסים, אצלי על רקע פוליטי (וויכוחים פוליטיים מרים של תלמיד שבא מרקע ימני, בבית ספר תיכון נחשב בחיפה - מול מחנך קומוניסט אדום של חיפה האדומה באמצע שנות השישים)
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הגל: תזה, אנטי-תזה
  וסינתזה   18/03/16 21:03
כתוב תגובה ל- וסינתזה
8
דפקת את הגלוריפקציה
  סהר שוקר   18/03/16 18:57
הלכת נגד הזרם............... תמשיך, נניח שאתה טועה, פרקליטו של השטן נחוץ בכל חדר מלחמה.
כתוב תגובה ל- סהר שוקר
נחוך אבל
  מגורש   18/03/16 20:17
כתוב תגובה ל- מגורש
9
בפרק 32 מצוטט אריה טפר
  פלמוני   18/03/16 21:26
כטוען, שלא היה בגוש עציון כח שיכול היה לסייע לל"ה - הערת שולים 12 בפרק 32. היום, בפרק 35, הוא מצוטט כאומר דבר הפוך, תחת הכותרת "התחקיר".
כתוב תגובה ל- פלמוני
נכון
  !   18/03/16 23:03
******** בפרק 32 רשום על אריה טפר: בגילוי-לב, האופייני ללוחמים שאינם סובלים מרגשי-אשמה, אמר טפר כי יריות היו נשמעות אז כל שעות היממה, כל הימים וכל הלילות, ו"חוץ מזה לא היה בגוש-עציון כוח שהיה מסוגל לחלץ את הל"ה בנסיבות ההן." ******** בפרק 35 רשום בשיחה עם אריה טפר: גדעון: "האם ניתן היה לחלץ אותם?" "לדעתי, כן. הקרב התרחש כארבעה ק"מ מגוש-עציון. ניתן היה להוציא מגוש-עציון כוח, ולהציל את מי שלא נהרגו מיד". אורי: "מדוע לא יצאתם לעזרה?" "על כך איני סולח לעצמי עד היום. עוזי נרקיס, מפקד גוש-עציון, היה נתון בהלם קרב, שהתחולל יומיים לפני-כן, ולא היה מסוגל לכלום. ביקשתי ממנו לצאת לעזרתם, והוא לא אישר לי. היה עלי להפר פקודה, ועל כך יש לי ייסורי מצפון".
כתוב תגובה ל- !
אכן יש סתירה אך יש לזכור
  אורי מילשטיין   19/03/16 05:23
שדבגריו בפרק הנוכחי הדברים נאמרו ב-1954 כשהוא היה צעיר יותר ואני בן 14, ובפרק 32 הם נאמרו אחרי כשלושים שנה, כשחקרתי את הפרשה בשנות הארבעים לחיי והוא היה מבוגר יותר.

שוחחתי עם ארה טפר, חברי הקרוב ביותר ב-15 שנו חייו האחרונות (הוא נפטר על כתפי בנסיעה משותפת). בפרשה זאת הוא פסח על שתי הסעיפים. ואגב מדובר בהערכה לא בעובדה וכל אחד יכול להעריך אחרת גם אז וגם היום. ובכלל הערכות משתנות וזאת תופעה טבעית.

לסיום: אני שמח להיווכח שיש מי שקוראים ביסודיות את הפרקים ומשווים ביניהם.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
10
מרתק, מדהים, ואקטואלי
  נחום שחף   19/03/16 00:53
זמן קצר לאחר שפורסם מחקרי על פרשת מוחמד א-דורה, אורי הגיע אלי הביתה והציע שנכתוב ביחד ספר המשלב את תחקיר א-דורה עם תחקירו של אורי על המלחמות. אז לא התהלהבתי מהרעיון, אבל היום למקרא שבירת המיתוס על הל"ה, אני מבין את מה שלא הבנתי אז. הצבע מכסה על טעויותיו וע"כ חוזר עליהם פעם אחר פעם. בפרשת א-דורה בצה"ל סברו שטענתי שהארוע בויים ושהילד לא נהרג היא בחזקת טרוף הדעת. והיום לאחר שפורסם באופן רשמי ב-2013 ע"י רוה"מ ושר הביטחון שהילד לא נהרג, הם ניסו להסתיר שממדובר במימצאים שפורסמו החל מ-2001 בכלי תיקשורת בארץ ובעולם כולל בכנסת, באטלנטיק האמריקאי בוול סטריט ז'ורנאל ובהרצאתי בפני האקדמיה האמריקאית למדעי המשפט. וההסתרה מובנת שהרי אחרת היו צריכים להסביר מדוע עלילת הדם בפרשת א-דורה לא נופצה כבר בראשית הדרך למרות שמאות ישראלים נרצחו כנקמה על רצח הילד א-דור בידי חיילי צה"ל. ופרשת א-דורה אינה אלא קצה המזלג לעלילות דם רבות ובתוכם הרג הבנות של ד"ר אל-עייש בידי חיילי צה"ל, פרשת ריצ'ל קורי ואחרים.
 בודד במערכה
כתוב תגובה ל- נחום שחף
נדמה לי שבסוף הכל פוליטיקה
  אהוד פרלסמן   19/03/16 02:15
קראתי בענין רב את המאמר שאליו הפנית בישראל היום, ואתה מספר שם שוב ושוב על משרד החוץ ששם לך רגליים. וחיפשתי בגוגל ומצאתי שבהתחלה היה המנכ"ל שם אלון ליאל שונא ישראל, ואחריו אבי גיל שמשמש כנציגו בישראל של דניאל אברהמס, המממן של עמותות השמאל. אז אני מודה שאני ימני, ולכן יהיו מי שיטענו שאני מוטה, אבל יותר ויותר אני מקבל את ההרגשה שהשמאלנים האלה פשוט משוכנעים שהערבים הם הטובים ואנחנו הרעים, ולכן צריך לסייע לערבים במאבקם הצודק נגדנו. אני זוכר שראיתי את לונדון וקירשנבאום מראינים את שרל אנדרלין, וממש מביעים הזדהות מוחלטת(!) איתו. זה בלתי שפוי!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
זה ההגיון: אויביי השמאל
  אורי מילשטיין   19/03/16 03:43
בעיניו הם פנימיים ואויביי הימין בעיניו הם חיצוניים!
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אבחנה מבריקה! מדויקת ותמציתית
  אהוד פרלסמן   19/03/16 10:03
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
תשמע זאת הגדרה ארכמידית ממש
  ניר פ   31/07/16 03:34
אף פעם לא חשבתי על זה אפילו שייצר ההלקאה העצמית והטינה הבילתי ראציונאלית לגורמים פנימיים בולטים מאוד בשמאל אבל כשחושבים עוד דקה נזכרים שגם הימין רואה את השמאל כעוכר ישראל ומסוכן לביטחון המדינה לפעמים אף יותר מהערבים עצמם משום שלהם אין כוח לכבוש מאיתנו את יהודה ושומרון אבל השמאל כשיהייה בשלטון שוב יוכל לותר עליהם ודרך אגב מי שהכי מסוכן לרעיונות הימין הוא הימין המחליף עורו לפתע"הימין המשתנה"נקרא לו כמו בגין שרון אולמרט ליבני ולפי ההדלפות של בוגי שביבי הסכים לותר על ריבונות בבקעה אז גם ביבי וליברמן הכי מטעה בקיצור בתור ימני אני מבחין בהרבה אויבים מבפנים וזה עוד בלי להזכיר את החרדים
כתוב תגובה ל- ניר פ
מה זה פוליטיקה?
  אהרון שחר   19/03/16 11:28
מה זה שמאלנים? העיוורון שלכם מזעזע. אלו פשוט עדרים של אנשים המאופיינים בקונספציות וערכים משותפים. זה חוק הטבע מספר 2, זהו חוק העדר. האדם הוא יצור עדרי, הוא לא יודע לחשוב לבד. כל גולם מצטרף לקבוצה המתאימה לו בהתאם למגבלות מוחו. לא יתכן שהאנושות בתקופתנו תתעקש על בורות ולא תנסה לחקור מה הן הקונספציות והערכים של התרבות בת זמננו המנהלת את העולם, תרבות הנאורות, ותסתפק בריכולים על שמאלנים...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
קראתי ו ...:
  עוד סתם אזרח   19/03/16 04:58
{בהקשר למאמר חובתי שכותב כשקודם ובשקיפות: אני ספקן גדול וכן יש לי כבוד רב לאנשי ה-ל"ה שחרפו נפשם למען עמם, וכן ביקורת אם נמצאה ואמת צריכה להאמר}. קראתי והתרשמתי עמוקות מעשייתך. אתה אכן מאוד מוכשר וסביר ויותר שגם אדם מאוד ישר שחותר לאמת. לפניי זה אפילו לא ידעתי במה הנך עוסק ומה פועלך. זה קצת מוזר שלא ידעתי, אלא ודרך אותו קישור קטן שבתגובתך. גם הרושם לשעה תגובה זאת, מה עוד וביום שכזה: גם שיחשדו בכך: כך שבהיר שהכל כנה. לאחר שקראתי, נזכרתי זאת שכותב גם בדברים שכתבתה (דיי במעורפל) ובהקשר ל-ר.ז. אז בדקתי וקראתי שוב, שם נראה לי שאתה משוכנע ומעל כל צל של ספק שהוא לא עשה זאת. זה בכלל לא סותר למימצאים/מחקרים/עובדתיים קודמים שלך כמו ממה שנחשף בקישור: ## עדיין לא פגשתי באדם שאצלו הכל ומושלם##. הכל כנה: בזמנו זאת שכותב היה בדעת מיעוט והיה גם משוכנע(כעם ומיותר כהיום) ובניגוד למשוכנעותך: ולכן פעלתי גם פעלתי ומתחושת חובה. שרוצח שפל שעושה דבר שכזה שאם בכלל ובמילים אפשרי לתאר לא ישוחרר, עוד ובאשר ומניעיו לכך. ככמובן וברור לי שאתה חושב כסביר ויותר ובכנות רבה את בכלל שהפוך מזה:#####. גם לאחר כל הקושי שבעבר גם לאחר המצב היום בעמדת(מנצח)=שזוכה בעמדתו, אותי זה לא מה שמעניין: אם אכן האדם חף מפשע: הוא חייב לצאת לחופשי ככותב זאת תומך בכך כאם ואכן כמוכן(כבעבר) להפסיד 100,00 ש"ח כשאמרתי בזמנו ואם אכן כך. מה שכן באמת מעניין אותי שכותב, שהאמת ובצורה הבהירה ביותר, כך שאין ספק בה: האמת תצא לאור. מה שכן מעניין מהותי וחשוב: שאנשים ישרים הגם במקרים ואם וטעו, החשיבות שלהם לאמת ובהיר. רבות ורבים טובות וטובים יתכן ויצטרפו לכך ובמידה והם בטוחים בעמדה זאת כהפוכה ולשם הבהרת האמת כוהחשיבות של המסר: צדק זה עיקר ומהות. ((הכל)) כלעשייה בעניין מהותי זה ובתגובה הנוספת לזאת. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
התגובה הנוספת:
  עוד סתם אזרח   19/03/16 05:02
כמתבקש והתגובה הנוספת:
לעניין הטיעונים לכאן או לכאן הכל נשמע ואין צורך בחזרה/בדיון נוסף ושלא יהפך למחנאות: כי העניין ממש אחר כאמור. אלא אם וממש נמצא אכן וצורך נוסף.
תוכל/תוכלו להפנות את כל החומר ל ר.ז. כלמייצגיו.
2 שאלות ראשונות ומקדימות ל-ר.ז:
1. האם הוא מודע שעל פשע מפלצתי שכזה מקבלים עונש הרבה יותר וחמור מכך ובמדינות אחרות.
2. האם הוא מוכן לבדיקה במכונת אמת, בדיקה אמינה תחת השפעה תרופתית לא מזיקה ותחת השגחה רפואית.

אופן הבדיקה במכונת האמת:
תחת השפעה תרופתית מתאימה ולא מזיקה, תחת השגחה רפואית ואמינה (נדמה כ: 48-72 שעות).
הכל כפוף ובהתאם להערות של מומחים הרבה יותר טובים ממני ולשיפור עניין זה.

אופי השאלון:
לא רק מספר שאלות מצומצם.
יהיו הרבה שאלות, שגם יחזרו על עצמם(תחילה אמצע וסוף בדיקה),
לא רק שאלות 'תכלס' ולעצם האשמה/חוסר האשמה.
שאלות רקע, כמו למשל האם פגש את תאיר זיכרונה לברכה באותו היום, כמו תחושתו אליה, כמו הרבה ועוד
(789238).

מימון ושותפים לתהליך צדק צדק ובצדק זה:
בטח שהליך זה לא יהה פזרני(בטח לא מושחט),
עם זאת מה שצריך לממן, כדעת מומחים, כבודקים, כרופא כעוד: אנשים אמינים ביותר.
יש אנשים שחושבים בכנות, יתכן ומכל ליבם שנעשה לו עוול: שישתתפו ובכמה כסף שהם בוחרים.
יש אנשים שחושבים בכנות ואחרת, כיתכן ומכל ליבם שהמשפט משפט הן וצדק: הכל וכאמור.
מכלל הסכומים שיאספו: יקוזזו כל ההוצאות כאמור והצד שעמדתו התבהרה ומעל כל ספק כאמת יחלוק בה.
לא יתחיל ההליך אלא ומתחילת מצב בו כל צד שהוא לא יצא נפסד ובהיסתבר שצדק(בניכוי ההוצאות וכאמור).
{רשאי כל אחד ואחד לא/כן להחליט שבאם ועמדתו הובהרה ואמת, ישיב חלק עד רווחיו מכך לצד שיצא נפסד:
שכן הם כהן פעלו ממניע של יושר ואמת ((כבר אומר גם שלא 'מיליונר' ואשמח באופן אישי לכך וכל הרווח)),
עם זאת אין כלל מחוייבות לשכזה מאחרים כאחרות ששותפים להליך:
שכן ואכן יש שמסכנים את כספם וממניע נקי ואמת והם כהן זכאים להבנתי הבהירה לתמורה ואם ימצאו וצודקים}.

דברים נוספים בהקשר:
אם ישנם הערות נוספות להצעה כללית זאת: נא ופשוט להוסיף תגובות.
אתה היזדהתה בשמך, זה לא כן/לא דעה, כאמור אתה עושה לי רושם של אדם ישר והגון:
אין לי בעיה הגם עוד סתם אזרח לנהוג כבדומה, ולא לשם הפירסום: אם חש כך רק ותבקש כבנוסף.
#### כמובן שיש לבקש מהרשות המשפטית ואם אין להם היתנגדות לכך ####:
(תחושתי שיתמכו/יסכימו לכך כמבלי צורך במחויבותם כי עשו כפעלו ונקי כממניע נקי)
####עם זאת זכותם המלאה להעיר ואם אכן מרגישים כך####:
כהתייחסות רבה אם ולטיעונים לכך מצידם באשר לספק אם ומצאו אפשרות להיתחמקות מהאמת ובהליך זה.
אני זאת שכותב תומך ובלב שלם בתהליך צדק ואמת זה. כשבהיר מה עוד ולעניין זה: הגם ועוד סתם אזרח.
{{כנ.ב: כמודע כומברך על עם ועוד ולו רק טיפה גם חשיפה ולעשייתך כהכל ובמסגרת האמת#####}}.
כבהצלחה רבה בהליך זה, כבמציאת האמת ועשיית צדק, כבהצלחה רבה ורבה והערך הטוב ובטוב, בברכה.
(789238).

כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
((לר.ז. כמייצגיו)) :
  עוד סתם אזרח   19/03/16 18:26
(הפנייה לר.ז. כמייצגיו) :: כבבקשה ... נכון יש עוד יתכן טיפה קצת יותר להרחיב. עם זאת עקרונות הדברים כלעשייה מונחים בפניכם/ן. כאם והערות להוסיף: נא להוסיף. לא נראה לי שביום שכזה כמה שארע כשנודע ולא מזמן שצריך לתת הד פומבי גדול לזה. (שאומר כמו למשל פנייה ישירה עם הזכרת השם אליו פונים, השם בכותרת) הפנייה כהתשובות הראשונות לכך: זה מתחיל בפנייה לנשאל כלמייצגיו: כאם וצורך כנא להפנות תשומת ליבם לכך. ((עם ומיותר היו פניות דומות=יותר פומביות כבהירות, ברעיון דומה שכזה גם בעבר, הם לא נענו, פשטות האמת: ##כנכון גם שהיה הליך משפטי## ((כנכון שהיו פניות/פניה 1 לפחות דומה גם לפניי ההליך המשפטי האחרון לנושא זה)): הכל אמת)). כאם וצריך: נא להפנות את השאלות ל: (לר.ז. כמייצגיו) ::: כשהבהרת להן התשובות: ((כבהחלט כניתן כואמור בנושא זה להמשיך)). (789238). לעניין יתכן טיפה קצת יותר, כרואה שכותב כושחובה להוסיף: ##בכל אופן מתבקש גם אישורה של אשת הנאשם##: נקדים ונאמר שיתכן מאוד שאת מאמינה בכל ליבך שבעלך חף מפשע. כבזמנו זאת שכותב פנה וערב לביטחונך: כבערך ובמהות שלא יופנה זעם כלפייך שכן אין לך כל קשר עם זה ואין להפנות אלייך כל אשמה. הליך זה ואם יוכיח שבעלך חף מפשע יעשה אתכם אנשים מסודרים(יתכן כסביר ומבוססים) : כאם אכן וכך ובצדק רב. השאלה מה ואם לא: מה אם ויוכח מעבר לכל ספק שבעלך הוא שעשה את המעשה המפלצתי. כאן מילותי הקודמות עלולות יכולות ורייקות. את אמא יש לך ילדים ושיהיו בריאים והערך הטוב ובטוב. השאלות אלייך: האם את מאשרת את ההליך: שאומר שאת מודעת לכל ואת מאשרת את ההליך. ####בכל אופן ומהותית מתבקש גם אישורה של אשת הנאשם#### : #####: כבהחלט כניתן כואמור בנושא זה להמשיך. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
רומן זדורוב חף מפשע
  נחום שחף   19/03/16 23:28
קראתי את פסק הדין המלא, של העליון. כאיש מדע אוכל לומר בלא צל ספק שזדורוב חף מפשע בלא כל ספק. נקודה. ולכך ישנם 5 הוכחות פורנזיות מוחלטות בלתי תלויות.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
אני עדין ממתין להיתבע על דיבה
  נחום שחף   20/03/16 00:06
בפרשת א-דורה כשישה בני אדם נתבעו לדיבה בצרפת משום שחזרו על טענתי שא-דורה לא נהרג או שהאב לא נפצע, שהארוע כולו היה מבויים. והנה למרבית הפלא למרות שפורסם בכלי תקשורת רבים ובתוכם בצרפת בישראל בארה"ב ובעולם בכלל שאני המקור לטענה שהארוע בוים לא נתבעתי על דיבה אפילו פעם אחת, למרות שהזמנתי את הצלם את אנדרלין כתב הטלוזיה הצרפתית ואת האב ג'מאל לתבוע אותי. מעניין למה? בתגובתי האחרונה טענתי שהבנות של ד"ר אל-עייש לא נהרגו ולא נפצעו כלל בירי של צה"ל לעבר הבניין בו הוא גר (שני הפגזים פגעו בחדרי הנוחיות האחד בקומה של אל-עייש והפגז השני בקומה מתחתיו. אף אחד מהפגזים לא פגע בחדר "הבנות" (שהיה למעשה סלון הבית ולא חדר הבנות). הבנות שניפצעו והגיעו לבית החולים בישראל (תל השומר וברזילי) לא היו בנותיו של אל-עייש ולא של אחיו. באופן דומה ריצ'ל קורי לא נהרגה ע"י הבולדוזר הצהלי. אני מזמין את אל-עייש ואת בני משפחת קורי לתבוע אותי על דיבה.
 סרט התחקיר על א-דורה הוכן בז'נבה
כתוב תגובה ל- נחום שחף
מדהים!מה האמת על עלילת בנות
  עייש?חשוב לפרסם!   20/03/16 01:19
כתוב תגובה ל- עייש?חשוב לפרסם!
היכן מתוארת האמת על בנות עייש
  ור'צל קורי??   20/03/16 01:24
כתוב תגובה ל- ור'צל קורי??
קבל אלעיש וקורי על קצה המזלג
  נחום שחף   22/03/16 01:00
אלעייש, מעבר למה שתיארתי קודם קח דומה קטנה נוספת אצל האחינית של אלעייש מצאו בבית החולים ברזילי בפצע הפגיעה כדורית מתכת שנמצאת בשימוש החמאס אך לא בשימוש צה"ל. ריצ'ל קורי, תמונה ראשונה של קורי כפצועה הוצג באינטרנט יום לפני יום הפגיעה הרשמי. יוש עוד אבל נסתפק בכך.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
תודה.אך,איפה ניתן לקרוא על כך?
  חשוב להפיץ זאת.   26/03/16 19:54
כתוב תגובה ל- חשוב להפיץ זאת.
אודה על מאמר מסודר בנושא "בנות
  עייש" ורייצל קורי   26/03/16 20:39
אלו עלילות שמהדהדות והתקבעו בתקשורת העולמית. חשוב מאד להזים אותן. איפה יש הסבר מנומק לקריאה? אתה כותב שאלו לא בנות הרופא שנהרגו- על סמך מה? הרופא רואיין ולא הזים זאת. אודה על מראי מקום או -טוב יותר- על כתבה בעניין.
כתוב תגובה ל- עייש" ורייצל קורי
11
אשרייך על הייעוד שהועיד לך הקב
  קורןנאוה טבריה   19/03/16 04:13
הקב"ה מילדות, זכית !
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
את פקודת התותח הטמא ב'אלטלנה'
  קורןנאוה טבריה   19/03/16 04:57
לא הפר רבין כפי שהפר פקודה ולא שלח כוחות מקריית ענבים כדי להשתלט על מרחב לטרון- כצפוי מגיבור על יהודים!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
התותח הקדוש הציל מדינת ישראל
  מתעב עברינית   25/03/16 12:05
נאווה קורן העברינית הפלילית המורשעת ...לא יעזור לך כלום ......הפעלת התותח הקדוש מנעה ממנדל בגין הקמת מלחמת אחים עקובה מדם טרוריסטים
כתוב תגובה ל- מתעב עברינית
13
סיפור הל"ה - פרק נוסף
  מנהל חשבונות   19/03/16 09:31
בספר הכשלונות של מדינת ישראל. אין זה פלא שדמויות ששיחקו תפקיד בפרשת הל"ה (כמו עוזי נרקיס), עלו בסולם הדרגות והמשיכו בפשלותיהם. בין הכשלונות האלה ניתן למנות את סיפור המשחתת "אילת", קרב המיתלה, אי הנסיגה מקו התעלה שגרמה למלחמת ההתשה, אסון המסוקים בשאר ישוב, האינתיפדה הראשונה, מלחמת לבנון הראשונה, "פרויקט ההתיישבות בעזה וביו"ש", וגולת הכותרת - כמובן - מלחמת יום כיפור.
כתוב תגובה ל- מנהל חשבונות
מי שמסתיר כשלונות ואינו מפיק
  לקחים   19/03/16 10:14
אוכל אותה בגדול
כתוב תגובה ל- לקחים
והוא גם שונא ישראל!
  קורןנאוה טבריה   20/03/16 06:38
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
איך כתבה רחל בלומשטיין בצניעות
  פועה   19/03/16 11:00
"רק על עצמי לספר ידעתי, צר עולמי כעולם נמלה.
רק משאי עמסתי כמוה, רב וכבד מכתפי הדלה"...
והיא הרי סבלה הרבה יותר, ולא באשמתה!...
כתוב תגובה ל- פועה
נכון!
  אורי מילשטיין   19/03/16 12:01
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
15
גם אני
  אהרון שחר   19/03/16 14:49
גם אני בילדותי הייתי עוף מוזר. הייתי בודד מאוד, לא הרגשתי עצמי שייך לסביבה. כך בעצם גיליתי את חוק הטבע מספר 2. הרגשתי שאני נלחם נגד העולם. פסיכולוגים היו קוראים לזה מחלת רדיפה, אבל אני קראתי לזה אז תרבות הרושם. הצביעות החליאה אותי. שנים ארוכות, ארוכות מדי לקח לי להבין שאסור להלחם נגד החברה, נגד התרבות, נגד הנורמה, כי אין חזק ממנה, היא תמיד מנצחת ומי שנלחם נגדה מובס. אז החלטתי לאהוב רושם. לא הצלחתי כמובן, אבל הפסקתי להלחם בסביבה והתחלתי בעצם בשיקום שלי. זה כבר היה מאוחר מדי, ואני את החיים שלי הפסדתי. אני מסכים עם רחל בכך שהיית צריך להשקיע גם בהתערות חברתית. הפתגם הרלוונטי הוא: לא להגזים, הכל במידה, הכל במינון. יש לנו מספיק זמן גם לתחביבים או התמקצעות וגם לחברה. נכון, אובדן האישיות בהתערות בנורמה זה בדיוק חוק הטבע מספר 2, ולכן מי שרוצה לחשוב לבד צריך לנקוט במה שכיניתי "שיטת הריגול". מצד אחד לנסות להתערות, מצד שני להמשיך לחשוב. אני הייתי "מרגל" בסביבתי בכך שהתחזיתי לילד כמו כל הילדים, בעוד שהראש שלי היה במקום אחר לגמרי...
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
גם ז'בוטינסקי
  אורי מילשטיין   19/03/16 19:13
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
בקרוב אורי מכנס עופות מוזרים
  פועה   19/03/16 21:59
כנס שיתקיים בחסות עירית לוד ושיעסוק בטעויות ובתקלות האבולו/ציוניות ובו יוצגו סיפוריהם של עופות מוזרים שלא שרדו את מלחמת הקיום של הברירה הטבעית. הכנס יצולם ויועבר באינטרנט ביו טיוב בשידור ישיר. חובת אזהרה גם עופות מוזרים מותרים לאכילה ובלבד שהשחיטה תהיה כשרה! בניגוד למיתוסים ולפרות קדושות עופות מוזרים מותר לשחוט!... עופות מוזרים, ראו הוזהרתם! אזהרת משא כבד שאתם נושאים על גבכם שנים על שנים. בכנס תינתן לכם הזדמנות בלתי חוזרת לפרוק אותו וסוף סוף לנוח השלום על משכבכם.
כתוב תגובה ל- פועה
כנסים של עופות לא מוזרים
  אהרון שחר   20/03/16 21:59
יש כל הזמן. היטלר היה הצלחה מסחררת, אובאמה, סטאלין. אנשים מצליחים ומוצלחים הם עופות לא מוזרים? לבריאות. מי שעבורו הצלחה זה עסקנות מתאים להיות כבשה בעדר.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
מי זה ז'בוטינסקי הזה ??
  ישראל ישראלי   25/03/16 12:11
מה עשה בארץ ישראל ..כמה שנים ומתי חי כאן . כמה עצים שתל וכמה ביצות יבש . ואת מה הוא בכלל מייצג ???????????
כתוב תגובה ל- ישראל ישראלי
16
מה לעשות זה טבע האדם
  םםםם   19/03/16 19:12
1. מנהיגים לרוב מעדיפים נאמנות על פני כישרון

2. כל מנהל בכל דרג שבוחר עובדים או כפופים לו יעדיף אנשים פחות טובים ממנו שלא יאיימו עליו. ושניראים ונשמעים וחושבים כמוהו. בתורם כולם יתקדמו וישתדלו להכניס אנשים עוד ופחות פחות טובים לתחתית הפירמידה. לא תמיד הם יצליחו.
לכן ארגונים נוטים להתנוון עם הזמן אלא אם כן פועלים עליהם כוחות חיצוניים שמאיימים על ההשרדות שלהם.

לכן זה טוב לאירגון שיש כל מיני מחלקות בצד שבהן יכולה להתפתח מנהגות איכותית. שאם מאתרים אותה לוקחים אותה למיין סטרים של האירגון. כמו ה101 של אריק שרון.

3. מלחמה היא המבחן של הצבא. מי שפחות טוב ולא מוכן ללמוד ישלם מחיר כבד. מצד שני מי שלא עושה לא טועה.
לפי דבריך דני מס פישל ושילם על החובבנות והשאננות שלו בחייו ובחיי החיילים שלו. רבין פישל ולכן הממשלה שלו השתלטה על פחות שטח. אולי לכן כמנהיג הוא השתדל לא לחרחר מלחמות כי הוא ידע עם איזה צבא יש לו עסק.

אבל אלה לקחים ברמת הגדוד חי״ר. אתה טוען שצהל כאירגון לעולם לא יחקור את עצמו כמו שצריך ולכן יהיה באיכות בינונית ואנחנו נקבל ממנו פאשלה אחרי פאשלה..

4. מוטיבציה ונכונות להקרבה ומיתוסים חשובים לא פחות מידע צבאי. לכן ניצחנו. בגלל המוטיבציה של המון אנשים איכותיים שהקימו את היכולת הצבאית-תעשייתית-מדעית של ישראל תוך כדי תנועה. אני יודע את זה כי אתה כתבת את זה. ומנהיגים שהיו עם הגב לקיר ולכן אפשרו להם.
נראה סביר שהמחנכים שלך שרצו להוציא דור של חיילים לוחמים נאמנים אידאולוגית ובעלי מוטיבציה ולא רצו לקלקל את הארגז בגלל תפוח סקפטי אחד. אפשר להבין אותם. ביקורת זה טוב לאקדמיה צבאית לא בטקס בתיכון.

5. כמו רופא שיניים שנותן לילד סוכריה או צעצוע לפני שהוא קודח נראה שמי שמבקר ארגון צריך לעשות את זה באהבה ועם חיוך. אולי פה קצת נכשלת ולכן נכנסת למשבצת של נביא הזעם. מצד שני אני מבין את הכעס שלך כמי שקצת רמסו ודיכאו ודחקו לשוליים את הכישרון שלך כל הדרך.

6.ְאני מקווה שתזכה לראות בחייך קצת יותר הערכה למאמצים ולכישרון שלך שבסוף הם לטובת כולנו..
כתוב תגובה ל- םםםם
17
אם לא היית
  לוליק   19/03/16 20:37
היה צריך להמציא אותך! שאפו
כתוב תגובה ל- לוליק
18
בד"כ לא שולחים ילד לפנימיה
  אלון פלג   20/03/16 00:49
דוקטור מילשטיין. בספר על רבין, הבאת את ילדותו האומללה של רבין כביסוס לאישיותו כמבוגר הלום קרב. מדוע שלחו אותך הוריך לפנימיה? האם לא יכולת ללמוד בבית ספר רגיל?
כתוב תגובה ל- אלון פלג
מה זה קשור לאמת על הל"ה ?
  חבר קיבוץ יגור   20/03/16 02:45
האם יש לך נראטיב אחר על מה שהיה ואיך שהיה,אנא הבא אותו לכאן.אני חושב שכבר עברנו את שלב ההשמצות האישיות-רק אתה עדיין תקוע שם באינפנטליות,במקום להתייחס לגופם של דברים-שיבושם לך !
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
קרא שוב עיון, יש הסבר
  אורי מילשטיין   20/03/16 10:46
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
פנימיות וילדים
  אלון פלג   20/03/16 19:49
היום לומדים בפנימיות ילדים מבתים הרוסים, ילדים עולים שהוריהם בחו"ל. מה היה לפני שישים שנה? האם היו הפנימיות אז מוסדות החינוך הטובים ביותר? אם יש ביקורת על ראשי המדינה ועל דרך גידול ועיצוב אופיים, אז יש קו מקביל בין דוקטור מילשטיין ליצחק רבין. שניכם למדתם בפנימיה. ההורים של יצחק רבין היו עסוקים בפעילות פוליטית ולא היה להם זמן לגדל את רבין. מדוע הוריך שלחו אותך לפנימיה? ( בכתבה נאמר " שזה היה למעלה מכוחותיה של אימך")
כתוב תגובה ל- אלון פלג
יש קווים מקבילים בין כל
  אורי מילשטיין   21/03/16 10:03
בני האדם, גם בינך לביני!
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אדון פלג,חבל שאתה לא יכול
  חבר קיבוץ יגור   21/03/16 13:56
להפריד בין דעתך האישית על ד"ר מילשטיין לבין העובדות שהוא מביא בספריו ואו מחקריו על מה שהיה.אין קשר בין סביבת ילדותו או התנהלות משפחתו לבין האמת על תיפקודם של דני מס/עוזי נרקיס/צבי זמיר ואחרים בפרשת הל"ה ,או לגבי האמת על תפקודו של יצחק רבין במלחמת השחרור ולאחריה.הרצון לקשור בין התנהלותו של רבין (שכנראה אופן תיפקודו במהלך השנים ,נבע גם מתנאי ילדותו) לבין מחקריו והעובדות שמביא ד"ר מילשטיין (שגם ילדותו לא היתה כמו שלך)הוא ילדותי אווילי ומעיד יותר עליך כאדם הנתון להשפעות של אחרים ולא יכול לחשוב בעצמו ודי לחכימא ברמיזא....
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אני מעריץ את ד"ר מילשטיין
  אלון פלג   23/03/16 01:46
אבל כמו שאומרים את האמת הקשה על אחרים, צריך גם להיות נכונים להסתכל במראה ולהגיד את האמת. אכן אין קשר בין קרב הל"ה לבין הפנימיה בה למד ד"ר מילשטיין. ילדים אינם אוהבים לגור רחוק ממשפחתם. זה קטע טראומטי שמשפיע לכול החיים. יש כאלה שזה מחשל אותם ויש כאלה שזה הורס אותם.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
לא הבנתי מה אתה רוצה,להגיד
  חבר קיבוץ יגור   23/03/16 14:08
לנו, שמאחר וד"ר מילשטיין למד בפנימיה ,לכן התחשל וקיבל אומץ לפרסם את העובדות על מלחמות ישראל כהוויתן ולא כפי ש"האח הגדול הבולשביקי" רצה שנדע אותם ? אם כן,לדעתי זה פרט לא חשוב לעניין (אולי חשוב למי שיכתוב את הביוגרפיה של הנ"ל או לפסיכולוגים).החשוב הוא הצגת העובדות על מה שהיה או להפריך אותן ולהביא "תסריט" אחר ומבוסס.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
שנות ילדות
  ציון א.   21/03/16 08:46
אורי היקר, קראתי את מרבית כתביך. עד כה לא נתקלתי בסיפור הנוכחי. סיפור ילדותך בהדסים מרתק ומרגש עד מאד.
כתוב תגובה ל- ציון א.
תודה ציון!
  אורי מילשטיין   24/03/16 10:51
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
19
גלגול נשמות.ה-לה' ואסון הכרמל
  דניאל143   21/03/16 19:30
אולי,הכל כתוב מלמעלה?הכל מכתוב.שימו לב לדימיון המדהים בין ה-לה',להרוגי אסון הכרמל.2.12.2010 ###קבוצה של אנשי ביטחון.38 שיצאו לדרך.במחלקת ה-לה',הם יצאו,38 לוחמים,אבל שלושה חזרו.באו לתת תיגבורת,ובדיעבד לא היה בה צורך.הם טעו בדרך.כולם מתו,היו מחדלים קשים.וכל הגופות הושחתו בידיים או בשריפה.השוואה מדהימה###המסקנה היא,שכניראה היה כתוב להם מלמעלה.וזוהי גזירת גורל.והם גילגול שני.הסוהרים שמתו בכרמל,הם גילגול נשמות של הנספים במחלקת ה-לה'!
כתוב תגובה ל- דניאל143
הסתרת הליקויים ואי הפקת
  הלקחים   24/03/16 11:01
גרמו לעוד הרבה אסונות
כתוב תגובה ל- הלקחים
20
קרב גבעת התחמושת, נחקר?
  חזקי שנאן   22/03/16 05:33
בזמנו אחרי מלחמת יה"כ קראתי שוב את הספר הקרב על ירושלים כמבוגר ואז הזדעזעתי. גם בקרב הזה היה מעורב עוזי נרקיס. גבעת התחמושת הוא קרב גבורה של החיילים אבל טקטית היה ניתן להשיג את היעד אחרת ובלי המחיר הכבד.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
21
עלילות מרדכי היהודי לפורים
  האח הגדול   25/03/16 12:18
מגילת אסתר בפרשנות חדשה של איש חולה רוח והזוי
כתוב תגובה ל- האח הגדול
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il