|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עונש לא קצוב לקצב
מאת: אסתר שניאורסון גרי  |  21/03/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בני ציפר כבר כתב על האמנים:
  מסכימה עם הכותבת.   21/03/16 12:14
"שאמנים לסוגיהם — במוזיקה, בשירה, בספרות ובציור — רשאים לחיות חיים בוהמיים ושזה חלק מאותו הסכם לא כתוב בין החברה ליוצריה, שמוקצה להם מעין מרחב מופשט משלהם, שחלים עליו חוקי מוסר והתנהגות פרועים, ובכלל זה בתחום המיני...אמנים, מגתה ועד אייל גולן, מרחפים בתוך שיכרון אוויר הפסגות של העשייה האמנותית, אך מוכרחים גם לחוש באינטנסיביות את הדברים הנחשבים הכי נמוכים ויצריים בחיים, כגון משגלים עם מעריצות צעירות. בלעדי זה לא תהיה יצירה, עם כל הצער שעלול הדבר להסב לצעירות הללו, שחייהן אולי נפגעו". גם קצב הוא אמן בדרכו שלו. רב מעללים ורב מג בפוליטיקה. נהדר וייחודי, שאין שני לו, כפי ששניאורסון כותבת נכון ויפה: "הרי משנות העשרים שלו כבר דרך כוכבו, והוא היה לראש העיר הצעיר ביותר, ואז דילג משררה לשררה. שר כזה ושר אחר, עם כוח ביד. ונשים ביקשו את קרבתו. הוא לא היה צריך להגיע לאינוס. הן רצו אחריו. הן רצו אותו. הבחור החזיק כל כך הרבה טובין ביד" מה שחסר לנו פה זה את אהוד פרלסמן, שיביא לנו את הקישורים שלו, שיעשה לנו סדר בכאוס הנורא, שיהיה לנו למורה נבוכים במציאות המתעתעת, שישמש לנו מצפן מוסרי במקום שהשמאל גרם בו לאבדן המוסר, שיהיה לנו מגדלור של אור בחשיכה הנוראה שנפלה עלינו עם הדחתה של האור (סיונוב) שבחיינו, שיושיט יש לאומללים שממאנים להתנחם מהפסדה המשפיל של סרינה לאזרנקה. פרלסמן, אייכה?
כתוב תגובה ל- מסכימה עם הכותבת.
2
רבין נרצח בשנית כשקצב נבחר
  אהוד פרלסמן   21/03/16 12:56
העיתונאי זאב גלילי הציג לעינינו את מיטב התבטאויותיהם של השמאלנים עם בחירתו של קצב, להלן הקישור, ויש לשים לב שהמאמר נכתב בשנת 2000: שוב גנבנו להם את המדינה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
3
כרגיל דופקים את השחורים
  שרה מועלם   21/03/16 13:14
עולם כמנהגו נוהג ופרס חוגג מעל כולם.
כתוב תגובה ל- שרה מועלם
4
חוצפה האם אין חוק שווה לכולם?
  מדינה ללא חוק   21/03/16 15:45
כתוב תגובה ל- מדינה ללא חוק
5
אסתר כמה את צודקת
  שרה מועלם   21/03/16 16:06
עד לקריאת מאמרך לא ידעתי מכל העובדות שציינת. איפה הצדק. אסתר יישר כוח והמשיכי בדרכך המוסרית והנאורה להפיץ הרבה אור אמת.
כתוב תגובה ל- שרה מועלם
צר לי, אבל את ממשיכה לא לדעת.
  שרה יקירתי.   21/03/16 16:40
הטענה כאילו"בכל מקרה שום אנס לא היה מקבל שבע שנים בכלא" היא הבל, כפי שתראי בקישור, ynet.co.il ואילו הטענה כאילו הטילו על קצב עונש "לא מידתי" היא הבל גדול עוד יותר נוכח העובדה, שהוא הורשע באונס, הטרדה מינית ומעשה מגונה בשתי נשים וכן בשיבוש הליכי משפט.
כתוב תגובה ל- שרה יקירתי.
אז מה אם הורשע
  שרה מועלם   21/03/16 21:01
גם דרייפוס הורשע. גם עמוס ברנס. 50 אחוז מהיושבים חפים מפשע.
כתוב תגובה ל- שרה מועלם
גם במשפטי נירנברג הורשעו
  דוגמאות מצויינות   21/03/16 21:27
וגם אייכמן. באיזה חמישים אחוז ההרשעות האלה?
כתוב תגובה ל- דוגמאות מצויינות
קרא את הספר
  שרה מועלם   22/03/16 08:43
של פרופ' בועז סנג'רו ראש החטיבה למשפט פלילי ולקרימינולוגיה . "הרשעת חפים מפשע בישראל ובעולם " ותיווכח בעצמך.
כתוב תגובה ל- שרה מועלם
שכמות ההרשעות פה בלתי נסבלת,
  אין ספק,   22/03/16 10:29
ומעידה על הרבה הרשעות שוא. אני תומכת בכל לב במאבק הצודק של הסנגוריה הציבורית בעניין הזה. העניין הוא, שהכותבת שניאורסון לא כותבת על זה ולא מעוניינת בכלל בצדק במשפט. כתיבתה כולה מכוונת לדבר אחד בלבד- הפצת שנאה, הסתה וארס כנגד כל מה שנראה בעיניה כ"שמאל", שלרוב הוא בכלל לא כזה. בנוסף, כפי שהודגם בהודעות למעלה, כתיבתה גם לוקה בעוות קשה של העובדות. אני מאחלת לך יום טוב וחג שמח.
כתוב תגובה ל- אין ספק,
לשמאלנית המקנאה
  למתפוצצים.   22/03/16 12:41
לעולם לא תוכלו להתמודד עם שניאורסון על כן כל הארס והשנאה. ככל שתכתבו היא תכתוב יותר ואמת ונכון.
כתוב תגובה ל- למתפוצצים.
היכן מתבטאת השנאה
  שרה מועלם   23/03/16 00:15
של שניאורסון? ראי מאמר זה בו מובאות עובדות לגבי משפטו של משה קצב .העובדות על פסיקת השופטים ועל רמיית אנשים. אני רואה במאמר שכולו לב גם חמלה וגם אוביקטיביות לגבי מה שקרה עם הנשיא קצב. את זו שכולך שנאה כי אם ישאלוך - האם לשחרר אותו או שימק בכלא עוד 3 שנים ? את תצהלי לאפשרות השניה.
כתוב תגובה ל- שרה מועלם
מה הקשר בין משפט קצב לשמאל?
  בכל מילה   23/03/16 09:40
אין לי שום עניין בהארכת מאסרו. הוא קיבל עונש קל יחסית לפשעים בהם הורשע, ולא זכאי לשום מתנה או הנחה. שירצה את העונש שנקבע לו.
כתוב תגובה ל- בכל מילה
וגם אובייקטיביות?
  את רואה חמלה?   23/03/16 09:57
זה מה שכותבת שניאורסון:"אררנו, ביזינו, גידפנו, דיברנו דופי, העוינו, ונדטה ביקשנו, זדנו, חבטנו, טפלנו, יודנרטים היינו, כווינו, לעגנו, מאסנו, ניאצנו, סלדנו, עבטיט עליו זרקנו, פרהדרין להרשיע ישבנו, צהלנו לפסק הדין, קדדנו, רמסנו, שללנו בכבלים, תשנו אותו עד דק. מגיע לו לחוצפן. איך, איך, גבר בן המעברות הליכודניק, על שמעון שלנו? אז איימנו שנארוז מזוודות ונרד מהארץ! לא נישאר כאן רגע אחד מיותר ! טוב, רק איימנו, אבל חיכינו ליום נקם ושילם. ידענו שבוא יבוא הגדול בימים, ואיתו נקמה ופירעון. נפרענו. הו, הו, איך שעשינו זאת. שמאל נקמות אנחנו. ולא סתם, אלה צדיקים בני צדיקים" מי שרואה פה דבר אחר מאשר ארס, שנאה והסתה זקוק/ה לבדיקת עיניים.
כתוב תגובה ל- את רואה חמלה?
תיאור מדויק של השמאל
  בן קיקי   23/03/16 11:37
היזכרי במה שהתקשורת עשתה, איך יצרה את אווירת העליהום נגדו. את ההשפלות שספג, את השמחה לאיד, את המשפט ה'עקום'. אז אם מתארים בלשון ציורית ונכונה את ההתנהות, הזו שנאה ?
כתוב תגובה ל- בן קיקי
נשיא מואשם בסדרת עבירות מין,
  לא הבנתי   23/03/16 11:48
מהחמורות שיש בחוק העונשין, העיתונות מסקרת את זה בהרחבה, הנשיא יוצג ע"י מיטב עורכי הדין, ומואשם בשתי ערכאות, שדוחות את כל הטענות שלו, ו"השמאל" אשם? מי שטוען כך קיבל מקלדת במקום תבונה וכישורים קוגניטיביים.
כתוב תגובה ל- לא הבנתי
המאמר מתאר את רצון
  דרך השמאל-רמייה   23/03/16 15:14
השמאל לראות את הנשיא שהביס את שמעון פרס -בכלא. היכן כתוב שהשמאל- אשם? זו עוד רמייה והיפוך האמת מבית מדרשם של שמאלנים. המאמר מתאר התנהלות שהייתה כאן, עיוות הדין, של השופטים והשמחה לאיד של השמאלנים.
כתוב תגובה ל- דרך השמאל-רמייה
משפט עושים בבתי המשפט,
  אתה מסתבך בשקריך.   23/03/16 16:27
ולא בבתי המשפח של שרלטני המקלדת מסוגך. לגבי השמחה לאיד של "השמאל", זו עוד אחת מההזיות המשונות של שניאורסון ודומיה.
כתוב תגובה ל- אתה מסתבך בשקריך.
קצב
  דוד ל   23/03/16 03:28
היה מגיע לו לפחות 10 בפנים
כתוב תגובה ל- דוד ל
6
דרך השמאל לפגוע במי שלא במחנהו
  סגירת חשבונות   21/03/16 18:32
כתוב תגובה ל- סגירת חשבונות
7
מעולה, פשוט כתיבה של כשרון
  לאסתר   21/03/16 21:33
גדול. תודה. הכל נכון.
כתוב תגובה ל- לאסתר
8
אוהב אותך
  רמי רצון   21/03/16 23:00
מדהים איך שאת כותבת, כל כתבה כל רעיון מובע בצורה מבריקה... כל הכבוד.
כתוב תגובה ל- רמי רצון
9
כולנו יודעים שקצב לא אנס!
  יוסי ארגואן   22/03/16 06:58
כולנו יודעים שהפרקליטות גזענית ונקמנית . הלסדום ועמורה הפכתם??תמיד הייתם סדום ועמורה.! לדעתי בבוא היום יש לבוא חשבון עם השופטים החשוכים.והפקליטות האפילה! יש להעמיד שופטים ופרקליטים שפעלו ממניעי גזענות. עבירה פלילית קשה וחמורה. הדיו לא יבשה מפרשת פישר פרייס רוט דוד. ומנסים בכל שיטה להסתיר את השרץ. הפרקליטות טובלת ושרץ בידה. שיסלחו לי האשכנזים ההגונים והמוסריים . לצערי המון אשכנזים החל מפלייליסט גלי צהל הגזעני וגו בפרקליטות. סובלים משנאה מירמור גזענות חושך חוסר מוסר ברמות מפחידות. ולכן הם לא ראויים לא להיות בגלי צהל ולא על כס המשפט ולא בפרקליטות. ממש חובה מוסרית היא להרחיקם מעמדות כח מסוכנות לסדר הציבורי. הם עלולים בבוא היום לייצר כאן מלחמת אזרחים. הם ממלאים את המדינה בשנאה.הרי הפגיעה בקצב.כמו בזמר המזרחי. גורמת לצד מסויים לשנוא את הצד השני.האנשים האלה מטעינים. את ישראל בדברים שליליים ומסוכנים.מוכרחים להרחיקם מכל קבלת החלטות.
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
אני יודעת דברים אחרים.
  מי זה כולנו?   22/03/16 09:18
כתוב תגובה ל- מי זה כולנו?
לא אשכנזים ולא סמולנים
  יוסי ארגואן   23/03/16 05:44
כולנו עמך ישראל לא מפם לא מפאי לא הבית היהודי האשכנזי לא הרצוג לא גלאון.אתה בטח מבין .אבל מנסה לטשטש. אשכנזי מהבית היהודי ומקיבוץ וסבלים מאותה גזענות וחושך מנטלי. הרי הם בנו במו ידיהם וכיסם את כל התדמית היהודית העלובה. של גנבים עושקים חזירים .אף פעם לא קינאו לגנב. תמיד התקוממו ושאפו להעניש פושעים.מי שלוקח לכיסו בשמונה שנות בטלה כמנכל ים המלח 143 מליון שקל .הרי כולם מבינים שזה פלילי. שוב זה אותו כולם הגון שמתקומם נגד החזירים.מאוד טבעי. אתם חייבים להפנים לא מקנאים מגנבים.מתקוממים נגד התופעה!
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
חלק מהטענות שלך נכונות בהחלט,
  לא הבנתי   23/03/16 09:45
ואכן יש פושעים גדולים שלא נענשים. אבל מה זה קשור בכלל לקצב ומדוע משפט קצב קשור לשנאת השמאל ולכל הארס ששניאורסון מפזרת כנגד כל מי שלא מסכים עם הזיותיה המש׳חיות המשונות?
כתוב תגובה ל- לא הבנתי
10
אסתר היקרה
  הלל בן סירא   22/03/16 12:47
היום מסוכן להחמיא לאישה. אבל מזל שאפשר להסתתר מאחורי המילים. אני אוהב אותך בלי להכירך. כי את חכמה, כותבת כמו ששום אישה לא כתבה, כתיבתך מיוחדת, מתחילה בדימויים, בהברקות, מושכת את הקורא אל העיקר. והכול בחכמה ובשכל טוב. אינך משוחדת לכאן או לכאן, תמיד עובדות שאי אפשר לסתור אותן. את מספרת על הנושא ואז מביאה עוד עובדה ועוד גיבוי ועוד תיאור, והכול בטוב שכל. מעודי לא קראתי מאמרי כה מרתקים. יש הרסבה שכותבים ואפילו טוב ויפה ולא חוטא לעובדות. אבל לרוב המאמרים משמימים, מייגעים, לא מרתקים ולא מעניינים. אני אוהב אותך על כתיבתך המזהירה. היי ברוכה בכול אשר תעשי ועושה. חג פורים שמח.
כתוב תגובה ל- הלל בן סירא
לא למדת דבר מהלל הזקן,
  להלל הצעיר,   22/03/16 15:31
שהעמיד את התורה כולה על המשפט- את אשר שנוא עליך לא תעשה לחברך. שניאורסון כולה שנאה, זעם ורצון להרע לזולתה, עושה את ההיפך הגמור מעצתו של הלל הטוב, וכמוה גם אתה.
כתוב תגובה ל- להלל הצעיר,
11
לשחרר את הקצב עכשיו
  ציון מציון   22/03/16 15:10
נורא ואיום שאין דין ואין דיין! מריך להיות חוק שווה לכולם
כתוב תגובה ל- ציון מציון
12
קול נוסף של שפיות. קצב הורשע
  אבי123   22/03/16 19:06
לחינם ועל בסיס ראיות ועדויות מפוקפקות.
כתוב תגובה ל- אבי123
13
קצב והניצב
  אהרון שחר   22/03/16 23:17
או שמשחררים את קצב על הטרדה, או שמצרפים אל תאו את צמרת המשטרה שנחשפה ככנופיית אנסים סדרתיים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il