s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה מריץ את עדי
מאת: שיה מלכין  |  23/03/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה מריץ את עדי
  נופל וקם   23/03/16 12:39
כתבה מרגשת ומעוררת השראה.
כתוב תגובה ל- נופל וקם
2
כתבה מבריקה
  עובר ושב   23/03/16 13:38
המתנתי בשקיקה לכתבה החדשה של שיה וכרגיל היא הפתיעה אותי. עינה הבוחנת והרגישה של שיה אינה מחמיצה את התופעה הכואבת של ילדים פגועים ממחלה ממארת . בכישרון רב היא מציירת את דמותה של עדי אישה ערכית שמקדישה את החייה לילדים פגועים אלה
כתוב תגובה ל- עובר ושב
3
Adi and Kfir
  Yankaleh   23/03/16 17:45
A beautiful and a moving article. It should push us all to do more for those who are unable to live a life that most of us enjoy.
כתוב תגובה ל- Yankaleh
4
עדי לוליק וכפיר
  צילה   23/03/16 22:49
אנדים שמאפשרים לנו לראות ולהבין- אנחנו זקוקים להם. היטבת כל כך לכתוב
כתוב תגובה ל- צילה
5
מה מריץ את עדי
  מטי   23/03/16 23:38
שיה היא אם גדולה מהחיים. פורשת כנפיים רחבות, מחבקת. מקור השראה. כתבה יפה ומכמירת לב.
כתוב תגובה ל- מטי
6
כפיר ולוליקייהי זכרם ברוך
  אלזה   24/03/16 00:17
שייהלה, אחת הכתבות היפות והמטלטלות שלך שבו היטבת ברגישות ובבהירות מירבית למצות את היופי שבילדים הללו, שרק ידעו ללמד אותנו את כל רזי הנתינהוהקבלה בחיים, שבלעדיהם, אולי לא היינו יכולים/מסוגלים להבין מספיק .בד בבד עם הנתינה מצידם והענקה ההדדית קבלתם בחזרה תמורה מדהימה . יהי זכרם של הילדים המקסימים הללו ברוך, ושיהיו תמיד נר לרגלינו לדעת לקבל את השונה ולהעניק מעצמנו תמיד.שאפו גם לאותה גברת צעירה ונמרצת שעשייתה ברוכה בצורה אדירה.
אפרופו,גם נשיא ארה"ב רוזוולט (תקופת מלחמ"ע 2 )היה בעל מוגבלות קשה ( אמנם ברגליו)מה שלא הפריע לו ולאומה האמריקאית לתת את מיטבו בתקופות המשבר של אמריקה(ואף נודע כמאהב שרמנטי...). א ה ב ת י!!!
כתוב תגובה ל- אלזה
7
לוליק כפיר ועדי
  קלונימוס 11   24/03/16 00:35
מסמך אישי מרשים ומרגש. יישר כוח !!!
כתוב תגובה ל- קלונימוס 11
קלונימוס 11
  שיוש   24/03/16 10:01
יקירתי טובהל'ה, אכן דרך ארוכה עברנו שתינו מאז קלונימוס 11....... והעבר על כל הרפתקאותיו, כולל הרוגע והסערה, מאפשר לנו להעלות על הכתב המון חוויות רגשיות עם פרספקטיבה סובייקטיבית ואוביקטיבית כאחד ועם המון נוסטלגיה..... תודה על התגובה המרגשת.
כתוב תגובה ל- שיוש
8
תגובתה של תלמה נרי
  שיוש   24/03/16 09:17
תלמה נרי כתבה לי: שיה יקרה, הבטחת וקיימת, ישבתי לידך בזמן שעדי דיברה ומיד יצרת עמה קשר שאת פירותיו קראתי הרגע, תודה שנתת לי ולקוראיך הצצה לנבכי נפשך, זה מצביע על חוזק נפשי ועל סופר רגישות במובן הטוב של המילה. באשר לעדי- אין ספק שהיא אישיות כובשת ובלתי רגילה. אשרינו שיש לנו כאלה! אצלה באמת השמים הם לא הגבול ותמיד אפשר לצפות לעוד ועוד, שיניתי את שם הכתבה שלך ל: מה מריץ את שיה.......נשיקות והרבה תודה שלך תלמה
כתוב תגובה ל- שיוש
9
מה מריץ את עדי
  אלישבע ג   24/03/16 16:29
שיה יקרה, קודם כל כרגיל אני רוצה (שוב) להחמיא לכתיבתך היפה והזורמת. הסיפור שלך ושל עדי מרגשים עד דמעות. עבורי יש כמובן נופך נוסף שמעצים את ההתרגשות מסיפור שלך שכן הייתי לצדך בכל אותה דרך ובין השאר ביקרתי אתך את לוליק אצל הנזירות שעושות עבודת קודש. חוויתי את חיוכו השובה. זוכרת כשטלי התחילה להשתלב בחיי משפחתך. זוכרת את המשפחות העולות ש"אימצת". אכן אשת חייל מאין כמוך את ואני גאה להיות חברתך כבר 46 שנים... יישרי כוח אשה יקרה.
כתוב תגובה ל- אלישבע ג
10
מה מריץ את עדי
  ריןרין   24/03/16 21:20
כל חייך חסד ואהבה.המשיכי בדרך זו.
כתוב תגובה ל- ריןרין
11
אות הערכה לשיה
  jחסידה דנאי   24/03/16 22:26
שיה יקרה ,
תוך כדי קריאת הכתבה שטלטלה את כל גופי ונפשי למדתי להכיר צדדים שמעולם לא שיתפת אותי בהם ,למרות שישבנו 8 שנים יחד כחברות הנהלה בויצו, ולא מעט עסקנו בשיחות בנושאי חינוך ,וחינוך מיוחד ,שהרי ידוע לך שכל שנות עבודתי כמפקחת במשרד החינוך הקדשתי מתוך בחירה ואהבה לחינוך המיוחד.
הייתה זו מלחמה אין סופית עם "השלטונות" אך בכל נתינה ראיתי את הצד של הקבלה ..
גם כיום בחרתי להתנדב בסקטור קשה ועצוב של אוכלוסיית חולים במחלות קשות ופולשניות, וכל זאת על מנת להיטיב עם אותם הורים שגורל ילדיהם לא שפר להם , ממש מלחמת קיום,
שיה יקרה הכתבה ריגשה אותי עד דמעות ,וחבל שפתחת לי את ה"תיבה" העוצמתית הזו רק באמצעות הפגישה המיוחדת שלך עם הגב' אלטושלר היי ברוכה אישה מיוחדת .זוהי אחת הכתבות היוצאות דופן שלך.
כתוב תגובה ל- jחסידה דנאי
תגובה לחסידה דנאי
  שיוש   25/03/16 09:34
חסידה יקירתי מי כמוני יודעת כמה הקדשת מזמנך ואהבתך לעבודתך ההתנדבותית כיו"ר אגף הגיל הרך בויצ"ו עולמית ובנושא החינוך המיוחד. אין לי הסבר מדוע הנושא האישי שלי לא עלה מוקדם יותר. אולי נסיבות המפגשים לא התאימו , בכל מקרה השלב בו עדי אלטשולר הביאה את הנושא היה כנראה בשל במיוחד הן בגלל הדמיון וההזדהות למרות מרחק הזמן והגיל. תודה על המשוב המרגש. המשיכי בעבודת הקודש שאת עושה היום למען הילדים שגורלם לא שפר עליהם.
כתוב תגובה ל- שיוש
12
לוליק וכפיר
  כרמלה דקל   25/03/16 07:34
שיה יקרה, ריגשת אותי בצורה שקשה לתאר. גם אני ישבתי במלון הילטון בעת הועידה של ויצו ושמעתי את עדי אלטשולר ונמלאתי הערצה לאישה מיוחדת זו ולהישגיה. לא ידעתי על לוליק וגם לא על אישך המיוחד עד שקראתי את הכתבה. האהבה שאת נושאת איתך ומעבירה הלאה לכולנו ראוייה לציון מיוחד. ויצו גאה על היותך חלק מאיתנו. המשיכי והצליחי בכל!
כתוב תגובה ל- כרמלה דקל
לוליק וכפיר תגובה לכרמלה
  שיוש   25/03/16 12:59
כרמלה יקרה, תודה על המשוב המרגש. הכתיבה אכן מוציאה ממני את עוצמת החוויות שלי ושל משפחתי וכל אלה שהיו איתנו בשנים הקשות אך הבונות. תודה על ההזדהות והמילים הטובות. לזמן אין תחומים בנושאים כאלו, העבר נתן ונותן אותותיו בכל מעשינו ודרכנו גם עכשיו, בהווה. אז שוב תודה על העידוד והאיחולים.
כתוב תגובה ל- שיוש
13
אשרינו שזכינו במנהיגות כמותכן!
  א. וינשטיין   25/03/16 17:15
התרגשתי מאד בקריאת הכתבה הרצופה בגישת הטוב והנתינה!. אכן אשרינו כעם וכחברה שזכינו במנהיגות פורצות דרך כעדי אלטשולר המקסימה, וכמובן כשיה מלכין ועוד רבות ("רבים" :)?) אחרות, המקדישות את חייהן מתוך מודעות עצמית "מגויסת" לטובת החלשים מאתנו בחברה הישראלית!. בגילוי נאות ובתקווה שאיני חוטא כעת ב"חטא הגאווה"; ברצוני לציין שבמסגרת פעילותי היצירתית חברתית זכיתי להכיר רק לפני מספר חודשים את עמותת "כנפיים של קרמבו" וכמובן "נישבתי" מיד בקסמיה, כל זאת באמצעות אופירה רותם המנכ"לית הנהדרת, אשר פגשתיה במהלך פעילותי לאיתור עמותה ארצית (נוספת) הפועלת בהצלחה מרובה לטובת הילדים המאותגרים המקסימים שלנו, וזאת על מנת להקדיש לעמותה הנבחרת את ספרי החדש: "מחבקים את קיפודוני" ("אוריון" 4/2016, עריכה ואיורים: נורית יובל) שיראה אור בעוד כשבועיים ויכלול גם את תרומתי האישית הצנועה, במתכונת תרומות "מעשר" מכלל הכנסותיי שייתרמו לעמותה נפלאה זו. בהוקרה ובברכת הצלחה בהמשך הדרך, אשר וינשטיין, משורר עברי ויזם חברתי
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
תגובה לא. וינשטיין
  שיוש   25/03/16 20:51
לאשר המצפוני, תבורך על שילוב תרומת המעשר שלך מכלל הכנסותיך - פרי יצירותיך הספרותיות -לעמותה של ילדים מאותגרים כדבריך. כל הכבוד. ותודה על המשוב החיובי לכתבה.
כתוב תגובה ל- שיוש
14
מה מריץ את עדי
  אהובה אילן   26/03/16 16:54

שיה, בכתבתך נתת ביטוי למצוקתם הקשה של ילדים חריגים ומאבקם של הוריהם כנגד שאר העולם. רגשת אותי במיוחד בתיאור מאבקך האישי בגידולו של לוליק.
תמשיכי לכתוב לנו סיפורים מהחיים!!!

כתוב תגובה ל- אהובה אילן
15
כפיר
  דוד עברין   28/03/16 10:48
'מיהו הילד כפיר שהניע את עדי אלטשולר להקים את תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו"?' תשאלי את אימו- קלאודיה קובי. היא תוכל לספר לך אודותיו .
כתוב תגובה ל- דוד עברין
כפיר ואמו - תגובה לדוד עברין
  שיוש   28/03/16 23:55
שלום דוד, כפיר עבורי זהה ללוליק שלי, אינני זקוקה לשאול את קלאודיה אמו, אני יודעת וחשה אותה שכן אני הייתי באותה סיטואציה ובאותה מערבולת רגשות. כפיר ולוליק, שניהם היו מלאכים שקיבלו את אהבת אמם ומשפחתם ללא גבול והיוו מנוע לשיפור וקידום התנאים החברתיים עבור ילדים עם צרכים מיוחדים ביחד עם ילדים נורמטיביים. חשתי בכאב שלך המהול בגאווה על מי שהיה כפיר ומי שהיא אמו. תודה שהגבת, אני מעריכה זאת ביותר.
כתוב תגובה ל- שיוש
16
תגובתה של בתי
  עליזה   30/03/16 00:29
הפניתי את הכתבה שלך לילדיי ולהלן תגובתה של שרי מקוויר בתנו בלונדון: ״וואו, איזו כתבה עמוקה ומרגשת. אני ממש מתרשמת ותודה שהפנית אותי להכיר קצת יותר את שיה וחייה המאד לא קלים. אני אשמח לדבר איתה בהזדמנות, כי הרי אני עובדת עם ילדים עם צרכים מיוחדים ובין היתר יש לנו גם ילדים עם שתוק מוחין. אחד מהם הוא ילד שאני אישית אחראית עליו״.
כתוב תגובה ל- עליזה
17
מה מריץ את עדי
  יעל כץ פרין   30/03/16 23:23
מעניין מחמם לב ומרגש ! ! !
כתוב תגובה ל- יעל כץ פרין
18
מה מריץ את עדי
  יסמין123   31/03/16 17:15
שיה, מדהים לגלות איך החיים מובילים אותך לעולמות שלא חלמת עליהם כלל. דרך ההתמודדות של עדי ושלך ראויים להערכה והערצה, אין הרבה אנשים שלוקחים זאת בפרופורציות ורואים את המעבר, מקבלים את המצב כמו שהוא בחיבוק ידיים ומתרוממים מעלה. כתבה בהחלט מרגשת ומדברת אל הרבה מאד אנשים המתמודדים עם אותו סיפור דומה לזה.
כתוב תגובה ל- יסמין123
19
מה מריץ את עדי
  יסמין123   31/03/16 17:15
שיה, מדהים לגלות איך החיים מובילים אותך לעולמות שלא חלמת עליהם כלל. דרך ההתמודדות של עדי ושלך ראויים להערכה והערצה, אין הרבה אנשים שלוקחים זאת בפרופורציות ורואים את המעבר, מקבלים את המצב כמו שהוא בחיבוק ידיים ומתרוממים מעלה. כתבה בהחלט מרגשת ומדברת אל הרבה מאד אנשים המתמודדים עם אותו סיפור דומה לזה.
כתוב תגובה ל- יסמין123
20
מה מריץ את עדי
  עמי קולומבוס   3/04/16 10:19
שיה אהובה, בחן האנושי הטבוע בך, היטבת להעלות בקודש סיפורי חיים המשלבים אהבת אמת והתמודדות מפליאה. תודה לך על שיתפנו. עמי קולומבוס
כתוב תגובה ל- עמי קולומבוס
21
מה מריץ את עדי
  תחיתי   7/04/16 04:50
שיה״לה חברה אהובה שלי, איזו כתבה ענקית שלך, מלאה בנשמה וברגשות עזים. על כתיבתך המיוחדת והסוחפת, כבר כתבתי בעבר. הפעם אני רוצה דווקא להתמקד בך, האדם, האשה, האם, החברה. לא אחדש לך, את בעלת עין בוחנת, יודעת לדובב את סביבתך, יודעת להעניק לה מטובך הרב. את נשמה טובה, בעטיפה של יופי מהפנט. נפגשנו במקרה בשעה קשה של חיי, יכולת להעלם ולשכוח אותי, אבל בחרת לצלצל ולשאול לשלומי ולחמם את לבי בתדירות מפתיעה. ואני רק חלק קטן מעולם הנתינה והחמלה שלך. אין ספק, עדי בחורה בעלת כנפיים אדירות אך גם את, בעשייה שלך השקטה והחבויה, באור חיוכך התמידי והאופטימי, גם לך יש מוטת כנפיים אדירה. אוהבת אותך. חברה.
כתוב תגובה ל- תחיתי
22
גדלות נפש
  עמליה-נינה   9/04/16 18:02
כתבה מרתקת. אכן, פגעי החיים מגלים אצלנו גדלות נפש, תושייה ודברים נוספים אשר לא שערנו שקיימים אצלנו, וכל איש מנווט בדרכו הוא. רק באקראי מתגלים לנו אפשרויות הנפש שלנו שיכולים להימתח לגדלים בלתי אנושיים. תודה על כתבה מאירת עיניים.
כתוב תגובה ל- עמליה-נינה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il