s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרקליטי סדום
מאת: יואב יצחק  |  08/04/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השואה יפה אבל שטחית משהו.
  פועה   8/04/16 11:10
ההקלה ללופוליאנסקי נתנה רק ע"י בית המשפט העליון! ולא ע"י השופט רוזן שדווקא החמיר עם הנאשם. ההבדל הוא העיקרי טמון בנסיבות העבירה. לופולינסקי לא ניסה לשחד אנשי חוק בכירים, ולא הפעיל מערכת ריגול והטעיה בלב לבו של שלטון החוק. לופוליאנסקי מה גם לא לקח את כספי השוחד לכיסו הפרטי. לכן בהשוואה לפינטו ולפשעו גזר הדין של לופולינסקי היה חמור באופן צורם. רב מזה פינטו קיבל הקלה גדולה מאד בעונש כשהלך וחתם על עסקת טיעון עם הפרקליטות, ועל זה בית המשפט הביע תרעומת! עכשיו מנסה פינטו בדרכי ערמה להתחמק מלמלא את מכסת עונשו המופחת למרות שידע היטב את מצבו הבריאותי עוד בטרם חתם על עסקת הטיעון. לכן יואב יצחק ממשיך להפגין תמיכה בלתי מתקבלת על הדעת וחריגה בהשואה לעמדותיו בענינים אחרים, בעניינו של פינטו.
כתוב תגובה ל- פועה
{{{פינטו עבריין ומלשין=עובדות
  יואב יצחק יודע   8/04/16 12:27
לופולינסקי גם הוא עבריין .
כתוב תגובה ל- יואב יצחק יודע
{{{ניצב משנה ברכה היה צדיק.
  נלחם בעבריינים.   8/04/16 14:49
ברגע שהרב שלו ביקש שיתנהג כעבריין הבין ברכה שיש עסק עם אדם שמפר חוקי המדינה היהודית היחידה בעולם.בית המשפט שלח את פינטו לכלא גם בערכאות העירעור הסכימו עם הפסיקה.
כתוב תגובה ל- נלחם בעבריינים.
{{{כל העניין של רבנים ודתיים
  חרפה לעם היהודי   8/04/16 17:32
רבנים כוללים אולפנות ישיבות בבות עמותות בתי דין רבניים כשרויות שיטה לשלוט באנשים תמימים כדי לסדר לאנשים מהסוג של פינטו הון על חשבון הציבור.
כתוב תגובה ל- חרפה לעם היהודי
ועוד דבר קטן "תרם מיליארד $"?
  פועה   9/04/16 10:06
יואב יצחק מאיפה הבאת את זה? בדקת את זה? או קיבלת נתון מהחצר ולא טרחת לבדוק אבל פרסמת?....
כתוב תגובה ל- פועה
2
לשחרר את הרב ומיד
  שרון ע   8/04/16 11:53
בושה וחרפה הימים הקודרים של המשטר הנאצי נמצא כאן אצלנו בארץ. אין חוק אין דין אמת ואין דיין. תופרים תיקים ומנסים לרצוח ולהרוס עם שלם כל בר דעת מבין ורואה את העוול שנעשה פה. איפה ביבי ושרת המשפטים איפה שר הבריאות כולם רוצחים בדם קר ואנחנו עוד בוחרים בהם בגלל מצע פוליטי. לאן נגיע? הפרקליטות זה השטן בעצמו והם יכולים להגיע לכל אחד ואחד תתעוררו יהודים תמימים
כתוב תגובה ל- שרון ע
רב שנתן שוחד ישוחרר?
  בלי קשר לניצן   10/04/16 07:42
שי ניצן אינו ראוי לתפקידו אבל לא בגלל פרשת פינטו. חבל שהאתר הזה מגלה את שי ניצן רק בגלל פינטו - שמשום מה נתמך כאן לאורך כל הדרך (למה? הרי לא מדובר בנקי כפיים וצדיק...). המחדל הוא שמינויים כמו של שי ניצן עוברים בשקט ומתקבלים - ואז נפגע כל האמון במערכת החוק. והיא אכן אינה ראויה יותר לאמון - לא בגלל הפרקליטות ולצערי גם לא בגלל איכות ורמת השופטים.
כתוב תגובה ל- בלי קשר לניצן
3
בבקשה ממכם אל תיכנסו לגיהנום.
  יעקב שאול   8/04/16 12:05
יש איסור חמור לדבר לשון הרע בפרט על צדיק.
אוי לכם מיום הדין על כל טוקבק וכל החרא שיוצא לכם מהפה והיידים עתידים להתבשל בסיר של צואה רותחת.
כתוב תגובה ל- יעקב שאול
4
היכן הבג"ץ בעניין הפסקת כהונה
  על שי ניצן   8/04/16 13:17
עדיין לא קראתי הרשימה לעיל
אבל - מעבר לכך, פרקליט המדינה שי ניצן לא אמין - הפכפך כנראה ואולי לעיתים מוטה ...נתקלתי בעבר וראיתי מקרוב בשני מסמכים פרי ידו - בחתימתו שמהותם - בסמיכות תאריכים - 'דבר והיפוכו'...מדוע אינכם תובעים הפסקת כהונתו בגין מעילה באמון הציבור או שמא אי מילוי התפקיד...? !
כתוב תגובה ל- על שי ניצן
5
כתבה כואבת ומפחיד לגור פה
  אדם לאדם   8/04/16 13:40
שלא ניפול לרשעים האלה בידים מדינה אכזרית ביותר אין לא דין ולא דיין קק טיוח ודאגה לצלחת
כתוב תגובה ל- אדם לאדם
6
אחחח איפה אנחנו חיים מושחתים
  נימאס   8/04/16 13:41
כתוב תגובה ל- נימאס
7
פרקליטות זה ארגון טרור
  קרולין   8/04/16 14:00
ממשלת ישראל לא אשמה כי גם רומסים את ביבי ואת שרה שש שנים מי שאשם זה הפושע העבריין שי ניצן שמנהל ארגון פשע וטרור רוצחים תחת השם פרקליטות רצחו את ברכה עכשיו רוצים לחסל את האדמור הפשעים של הפרקליטות נחשפו על ידי עיתונאי שה' יברך אותו יואב יצחק שפירסם את כתבות התחקיר והעובדות אכן המדינה בהלם הפשעים של המערכת בפרקליטות חזן רחלי מקומה בכלא היא עבריינית שיחדה ומכרה את התיק שיחדה שופט מודריק ואת העורך דין רוזובסקי אייל כעת גם שיחדה את מני מזוז והכל תחת העבריין הראשי האשם בכל הפשעים של המערכת הרקובה שי ניצן ,אלו הם העבריינים שמקומם בכלא הצדיק האדמור פינטו דיווח גם ברכה מעיד שהוא נתן עזרה ודיווח אין עברה אמריקה מעידה על כך גם וינשטין ,להתעלל ככה להכניס לכלא אדם חף מפשע חולה צדיק יסוד עולם מנהיג עולם הדת בושה וחרפה איבדו את השפיות שם בפרקליטות הם פשוט לא רק שולחים חפים מפשע לכלא אלא מנסים לרצוח אותם ,עברינים שצריכים להעניש למה לא פונים לזכויות האסיר והאזרח בעולם , יש זכויות לאדם להתרפא ולהחלים ולחיות אפילו השופט אברהם טל היה בעד לשחרר למה השופט לא הכריע בענין בעצמו למה הוא צריך לקבל אישורים הרי ששופט כזה פועל בדיוק כמו אותם רשעים בפרלקיטות שרוצים לרצוח אדם חי שחולה במקום להעניק לו החלמה ,מה שחובתם הם מסכנים הנה המצב החמיר זיהום קשה בגופו של הצדיק מראה זאת ,בושה וחרפה ופשעים כאלו העולם צריך לשמוע,זעקת עם שלם נגד שי ניצן שמנהל ארגון פשע גם בבג"צ ממנים שופטים שמאלנים ששונאים חיילים צדיקים את העם את עולם התורה את המדינה בג"צ מנסים לחסל את הממשלה את השרים את ביבי את האדמור את כולם למה לא פועלים לבטל את הפושעים האלו הפרקליטות ובג"צ או למנות אנשים מזרחיים ימין ואנשים בעלי דת ומצוות שיעשו צדק במערכת הרקובה טוב שיש את שרת המשפטים שקד אבל לא שומעים ולא מקבלים תגובות ממנה גם לא שומעים תגובה מנשיא המדינה ששוגר אליו מכתב דרישה לשחרר את האדמור למה הרצון לרצוח אנשים חפים מפשע בפרקליטות מה הם שונים שי ניצן וחבריו הרוצחים מדעאש רק שהם עובדים מאוחרי התחזות אנשי חוק ה' ישלם למי שמעיז לפגוע באדמור פינטו ומשפחתו אנו נילחם ונעמוד על רגלנו והכי חשוב אנו נתפלל לה' והוא יוישיע וירפה את מורנו ורבנו קודש הקודשים צדיק יסוד עולם חף מפשע ,שי ניצן ה' יקום בך ,יבוא יומך ויום של חזן רחלי פלדמן ורוזבסקי ומודריק ומזוז מושחתים שה' ישלם לך בדין שמיים הכי קשה שתקבלו עונש מאלוקים וזה העונש הכי קשה שיבוא עליכם .
כתוב תגובה ל- קרולין
8
לרומן זדורוב כלמייצגיו
  עוד סתם אזרח   8/04/16 14:06
(לרומן זדורוב כלמייצגיו(גם שפנייה זאת חוזרת, גם אם ופעם המי יודע וכמה)). כלשם עיקר ומהות הצדק והיושר כהפנייה היא ואליכם/ן כבעיקר ובמהות ובשם: ***** רבות ורבים טובות וטובים ***** 1. האם טוענים ואמת לחפות מפשע ? 2.אם כך וללא שום מסקנה מטענתכם לכאן או לכאן: האם מוכנים עקרונית לבדיקות אמינות ובמכונת אמת ? לא תהה שום 'סנקציה' למעט אולי וכספית(קנס מסויים) ואם ונמצא בבדיקות ובוודאות שהמורשע רומן זדורוב עשה את מה שהורשע בו. מצד אחר יש סיכוי טוב וסביר שבהענותכם/ן בחיוב לכך והיה ונמצא בבדיקה בוודאות וחף מפשע זה: באופן חריג ביותר זה יהווה סיבה ובאופן חריג ביותר גם עדות מכריעה כנוספת למשפט חוזר ובמשפט חוזר. אין לייחס שום חשיבות להסכמה לבדיקה זאת, אלא ורק לאחר תוצאותיה, עם ומיותר הבדיקה גם תתועד, הבדיקה תתועד ותפורסם ולמעט בשאלות שקשורות לנושאים רגישים ובעברו של מי שהורשע. {לעניין וודאות: אם למשל יהיו 5 מסלולים דומים בשאלות וגם רק ב 4 מהן נמצא והכל אמת כאמת לחפות מפשע זה סביר שזה גם וודאי=הבדיקה ולא למטרה של הכשלה כמו וכן יהיה פיקוח וייצוג ##### תשובתכם בשקיפות וביושר מיתבקשת ##### בשקיפות וביושר פנייה זאת נשלחת גם לאתר כלכתבה שבו שעוסקת בעניין זה. כהתגובה הקודמת: לצופים ולצופות שלום רב נשלחת אם ושוב ושנית ולאותו האתר שלפחות כרגע כותרת התגובה שבראש התגובות: 14.רומן זדורוב חף מפשע. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
### ווי-ווי-נט.??? ###
  עוד סתם אזרח   8/04/16 17:11
### כבלי שום קשר לפנייה זאת כהמתנה לתשובה ### ~ווי-ווי-נט(פורצלינה)~ ולהקות העידוד ושלא מתמימות. נקודה נקודה נקודה. זה ממש לא נושא מצחיק עם זאת מ: ~ווי-ווי-נט(פורצלינה)~ שנותר לגחך, כפשטות האמת ובמערומיה ולמצער. עם זאת יש גם רשת שחושפת את האמת כנותנת לה בהגינות וביושר להבדק: ווי-ווי-נט ????? כתודה והערכה לכם ולכן הצופות והצופים כתשומת הלב שבזאת. ####:: כבלי שום קשר לפנייה זאת כהמתנה לתשובה ::##### כבהצלחה רבה ורבה, בברכה. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
כעם ואם ומיותר:
  עוד סתם אזרח   11/04/16 07:04
כנאמר כבהגינות וביושר: #####וההצעה פתוחה#####: אז מה בדיוק הבעיה??? מה אתם חוששים מעניין הקופה ????? (מה קרה???: 50,000,000 ש"ח , זה אפילו לא ודולר: זה פסיק וכלום בשבילכם, רגע רגע ואולי גם תרוויחו הרבה הרבה כסף: שהייתם נחושים בדעתכם, מה קרה ????????, כבכלל איפה בדיוק ההגינות והיושר הבסיסי). (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
כאם ואם ואם ואם
  עוד סתם אזרח   11/04/16 07:10

כאם ואם ואם ואם ~הלוגל~? ~הגונגל~? ורק למשל.
כמובילי התודעה העולמית האפליות חינם לא מקובלות נקודה.
(789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
9
מה קרה ב-9 ימים שברכה חשב...
  חומר למחשבה   8/04/16 14:31
כתוב תגובה ל- חומר למחשבה
10
יואב יצחק אף לא דמות אחת
  צורי   8/04/16 15:40
מאלה העולים בכתבתך לא יקיר אלא פושע. הרב פינטו לופוליאנסקי וכן לא שי ניצן חלילה. הפרקליט היה צריך מזמן להיות מחוץ למערכת האכיפה. יותר מידי עוולות קשורות בשמו. אם במערכת יש עוד רות דוידים וכנראה שיש אנא אנו באים. התנדדותו הנחרצת של ניצן לביקורת אולי מצביע על הסכנה שהסחי יצוף לעיני כל.
כתוב תגובה ל- צורי
11
אחרי גל בק
  הבנו טוב טוב   8/04/16 16:41
כתוב תגובה ל- הבנו טוב טוב
12
מדינה דקטטורה הכל מושחת פה
  מוטיש   8/04/16 17:17
כתוב תגובה ל- מוטיש
13
חובה לבער הרוע האשכנזי מקרבנו
  שלום המהפכן   8/04/16 18:05
זה לא חוק,זה לא שמאל ימין, זה לא צדק,זה לא משפט, זה דבר מאוד בסיסי ופשוט, זרע עמלק כוזארי, נגד העם היהודי, הפרעקליטות ,בית משפח, קובעי הטון והטעם,כולם גויים דוברי עברית,מה שעשו לכם בשואה,ניסיתם לעשות ליהודים האמיתיים, רצחתם ילדי תימן,מזרח,בלקן,עשיתם בהם ניסויים מחרידים נוסח מנגלה,גרמתם להם לסרטן עם הגזזת,עשיתם בהם שמד רוחני, אז אלה היו,בן גוריון,אשכול,בן צבי,שרת,ועוד אחרים,היום אלה הצאצאים הארורים,המשומדים,הערלים, פרקליטי השטן,הרקב שופטים רקוב, כולם עד אחד אשכנזים כוזרים לא יהןדים, שגרמו צער,אובדן,ילדים שנחטפים מבתיהם,על ידי זונות הרווחה,הכנסתם יהודים אמיתיים לבתי הכלא בסיטונות כאשר בני משפחות של חלקם שהיגרו לצרפת,קנדה,ושאר אירופה, חלק גדול מהם גדולי עולם בכל תחום שהוא,עיוותתם דין בין מזרחי לכוזרי,גרמתם להתאבדויות,התמכרויות לסמים, גרמתם לבני נוער אתיופים לשלוח יד בנפשם, האסימון בתהליך ירידה,יותר ויותר אנשים מבינים מה קורה כאן,יותר ויותר מבינים שאין כאן שמאל ימין,יש כאן יהודים ושאינם יהודים במסווה יהודים,כשיבשיל התהליך,כדאי לכם,אתם בני העוולה,לברוח מכאן, לא תינקו, החשבון יוגש קר וצודק,אין הדברים מכוונים חלילה לרבים מאחינו האשכנזים שהם טהורים, מי שהדברים מתייחסים אליו,יודע היטב ,מצויין, והוא מזיע,וקר לו,ויהיה יקר לו, ואנשי הרוע הערלים,עם כיפות ובלי,נמצאים בשמאל ובימין,למעלה וגם למעלה,ובעיקר נמצאים במגדלי השן הפזורים במסדרונות מאפיית שלטון החוק צחוק, החשבון נכתב בימים אלה,פינטו הוא רק סימפטום להתנהלות הרוע המוחלט, חכו, חכו
כתוב תגובה ל- שלום המהפכן
14
מפחיד . כמו הגנרלים בארגנטינה
  מ.ל.   8/04/16 18:08
שי ניצן. אם זה נכון מה שיואב יצחק כותב ? אז כנראה שאתה מחזיק את ביבי בביצים והוא מפחד לפטר אותך. מפליא אותי שהגב' שקד שותקת , מענין אולי גם לה קופת שרצים ששי ניצן מחזיק נגדה. נראה לי שאנו הפכנו כמו ארגנטינה בתקופת שלטון הגנרלים שם.
כתוב תגובה ל- מ.ל.
15
רות דוד ופרשת באק.
  נייר הלקמוס   8/04/16 22:35
מי שלא התעורר בתדהמה לבדוק מה קרה בפרשת הנער שנדרס... ועניינו טוייח בצבע גס, או במעשי התמוהים של רות דוד ,שקיבלה מתנות "צנועות" בניגוד לתקשיר..., כנראה יודע למה הוא לא חוקר את הפרקליטות..... הסיבה...כדי לא לעשות גלים, ולא לנער את הבניין ,ברקבונו. עצימת העיניים הכפולה גם במקרה השלישי שנמצא, מעידה על שיטה..שיטה בביצוע, שיטה בטיוח...וחוסר תמימות בחסימת כל בדיקה. שי ניצן רק מסכם את מה שמרגישים כולם, שהפרקליטות לא יכולה לטעות..כי רק צדיקים גרים שם.
כתוב תגובה ל- נייר הלקמוס
16
זה ברור שלופליאנסקי רימה את
  שבץ חלובה   8/04/16 23:01
את השופטים והם מכל מיני סיבות לא ברורות החליטו לקנות את השקרים שלו ולפטור אותו ממאסר. היום הוא חוגג בבית ומשתין על כולם עם המיליונים בכיס. לא חולה ולא נעלים. זה ששיחררו בפרוטקציה את אורי לא אומר שגם פינטו חייב להנות מהשחיתות של בתי המשפט. כמו שנאמר יומת איש בחטאו....פינטו הוא פושע משחית שבגלל התאבד קצין משטרה בכיר. גם פיתה אותו לקבל שוחד וגם הסגיר אותו למשטרה כדי למלט את עצמו...פינטו מנוול שפל חסר מצפון וכל מה שמעוללים לו בכלא זה פחות ממה שמגיע לו. מצידי שימצצו את דמו עד שידמם למוות. בן מוות הנבלה החרדית הזאת.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
17
כסף מבלי דין לדעת ניצן מותר
  אריק מולד   8/04/16 23:04
שי ניצן חושב שזה בסדר ולכן לא נפתחה חקירה פלילית נגד ורדה אלשיך.... השיטה של הזוג אלשיך להרוויח מתאגידים שהיו צד לדיון • בקשות פסלות כנגד השופטת אלשיך נדחו, ובערעור על דחיית הפסלות אומצה גרסתה הכוזבת של השופטת כגרסת מלאכים שאין לדרוש ולהרהר אחר גרסתם, שהרי כמעט כדברי אלוהים חיים הם. • בהליך פסלות, מערכת המשפט הישראלית ערוכה לפקפק בגרסה עובדתית של צד לדיון, אך איננה לוקחת בחשבון כי שופט יכזב, (מה גם שבעת ההיא טרם גילתה מערכת המשפט את אופייה האמיתי של הנתבעת 1 שהתגלה היטב בפרשות עו"ד ארגז ורחל סופר). על כן בהליך פסלות לא מתבקש שופט, אפילו זה שנטען כלפיו כי יש לו קשרים אישיים המגיעים כדי חשש ממשי למשוא פנים, ליתן בתצהיר גרסתו המכחישה קשר אישי פסול או להיחקר על גרסתו ביד הצד שכנגד ובידי בית המשפט, כנהוג בשיטתנו האדוורסרית. • במצב דברים זה, חשה ו. אלשיך כי ניתן לכזב בתוך המערכות המנהליות השונות המיושנות והעצלות של הנתבעת 5 ובתוך המערכת המשפטית אשר נתנה בה אמון, מערכת אשר אינה ערוכה לזהות ולעצור מיוזמתה שופט כזבן, מניפולטור ומושחת (ולכל היותר מתירה לצדדים לבקש זאת ממנה). אלא שלמרבית המזל, ככל הנראה אין - פשע מושלם. בזכות תקלה מבורכת הצליח לימים עו"ד ארגז לקבל לידיו את הפרוטוקול של הדיון עוד בטרם נשתלו בו כזביה של הנתבעת 1, ובאמצעותו הצליח להוכיח את מה שאיש לא היה מאמין לו בלעדי הפרוטוקול 'האמיתי'. • עד אותה העת שבה נחשף קלונה של הנתבעת 1 בפרשת עו"ד ארגז, הצליחו בני הזוג אלשיך להרוויח כסף רב מעיוורונה וחוסר האכפתיות של המערכת, תוך שהנתבעת 1 צוברת כוח ויוקרה כשופטת הכלכלית המובילה בישראל, בעוד בעלה, בניגוד להישגיו הדלים בששת העשורים הראשונים לחייו, עושה לביתם, ועושה הרבה, תוך שהוא מפתח לעת זקנתו קריירה מפוארת הנסמכת כביכול על כישורים כלכליים יוצאי דופן, שהתחבאו כמעט כליל מעיני העולם כל תקופת עבודתו בטרם גיל הפרישה לגמלאות. • כך למשל, בתקופה שבין התאריכים 11.06.87-21.09.03, 17.12.2003-01.06.2001 כיהן י. אלשיך כדירקטור בחברת פי.בי. בעלת השליטה בבנק הבינלאומי, יובנק ופז. חשבון הבנק של הזוג אלשיך התעשר בעקבות תקופה זו בתגמול המוערך במיליוני שקלים. בתקופה זו נדונו בפני ו. אלשיך עשרות תיקים שחברות אלו היו צד להם, למשל: פש"ר 1474/86 הבינלאומי נ' גלוקסא וברוש, בתפקידם כמפרקי חברת נאות מרינה בע"מ. פש"ר 590/97 ח.א מזון בע"מ נ' הבינלאומי (פרשת פיקנטי), פש"ר 1930/01 הבינלאומי נ' רון שרויטמן, פש"ר 1251/06 הבינלאומי נ' עו"ד נשר בתפקידו כמנהל מיוחד לנכסי דיאמנט שמואל, פר"ק 40721-09-12 קבוצת מעריב נ' בנק לאומי, בנק מזרחי והבנק הבינלאומי. בפש"ר 2325/03 פז נ' בורגרנץ ו. אלשיך נתנה צו וכעבור שבוע פסלה עצמה בתיק זה. • בתקופה שבין השנים 1997-2008 נדון בפני ו. אלשיך תיק פש"ר 590/97 ניצולת הקרטל נגד ח.א מזון, ובו ניתנו החלטות המשפיעות בצורה דרמטית על רשת הרבוע הכחול, למרות שלא הייתה צד לדיון. כמו כן נדון בפניה תיק פש"ר 1700/05 קלבמרקאט ואח' נגד רבוע כחול. בתאריכים 23.05.2001 עד 27.01.2005 ומתאריך 18.04.2007 ועד 17.04.2010 כיהן י. אלשיך כדירקטור ברשת הרבוע הכחול נכסים והשקעות בע"מ. חשבון הבנק של הזוג אלשיך התעשר בעקבות תקופה זו בגמול המוערך במיליוני שקלים. • בתקופה שבין השנים 2001-2002 נדונו בפני ו. אלשיך בש"א 25413/01 ובש"א 6725/02 בעניין דן אגודה שיתופית לתחבורה ציבורית בע"מ. ו. אלשיך דנה בשינוי מבנה דן וההתנגדויות לשינוי המבנה. לאחר החתימה של ו. אלשיך ע
כתוב תגובה ל- אריק מולד
ומה שלום הטיול שלה עם איתן ארז
  צדיקים   9/04/16 02:52
לגברת סופר בהרצליה ללא נוכחות עורך דינה זוג צדיקים עקומים
כתוב תגובה ל- צדיקים
"הבקרה העצמית" של בית המשפט1
  חיפוי   10/04/16 07:26
פסילת שופט
לפי בית המשפט אין בית המשפט זקוק לכל בקרה חיצונית לו אלא בית המשפט מפקח היטב על עצמו. אחת מדרכי הבקרה היא מנגנון פסילת שופט. סעיף 77א' לחוק בתי המשפט – עילות לפסלות שופט:
שופט לא ישב בדין אם מצא, מיזמתו או לבקשת בעל דין, כי קיימות נסיבות שיש בהן כדי ליצור חשש ממשי למשוא פנים בניהול משפט.
יש לשופט עניין או כספי או אישי בהליך או בתוצאותיו או בנפשות הפועלות בבעל הדין או במיצגו.
אם השופט היה קודם מעורב בעניין אם ישירות או בדרך של קירבה משפחתית של מי מהנפשות הפועלות לעניין הנדון. על פי תיקונים מהשנים 2002 ו 2004 בהתקים עילות אלו ואם היה מעורב בטרם מינויו לשופט, עליו לפסול את עצמו. ישנם תיקונים לסעיף - הסתייגות אם יש דחיפות יתרה, אם העברה לשופט אחר לא תשנה את המצב בטלים האיסורים.
כל אלו הם מצבים אוביקטיביים אותם לכאורה אין בעיה מיוחדת להוכיח אם כי שופטים הסתירו גם נסיבות אלו.

גם התנהגות פסולה של שופט בתהליך ניהול המשפט מהוה עילה לפסילתו.
גיבוש דעה לפני תום ההליכים. דעה מוקדמת אם הוא מביע דעתו על מהימנות בעל הדין בשלב מוקדם של הדיון בזאת מירב האפשרות למשוא פנים. גם אם השופט בטוח ביכולתו להתעלם מהראיות שראה ושמע מהתרשמותו השלילית מאמינות. הרי כבר הביע דעה שלילית על מהימנותו
קבלת ראיה על התנהגות שלילית קודמת גם אם דומה ועוד יותר אם פלילית של הנאשם כקבילה לפני הרשעתו. החריג לכלל זה סעיף 163 אם הנאשם מספר ומביא עדים לאופיו הטוב באם זה ענייני להאשמה
מעורבות יתר בהבאת ראיות התבטאויות שיפוטית בשלב מוקדם יחסית, מבלי שנשמעו כל עדי תביעה וסנגוריה.
לקיחת חלק בענייינו של אחד הצדדים ובזאת השופט הופך לפרקליטו של צד במקום לדון בטענות.
חוסר סבלנות וסובלנות. גילוי עוינות ואיבה חוסר ריסון בהערות ומגערות מיותרות. השתלחות אישית בבעלי דין ובבאי כוחם. השמעת הערות פסולות, לשון בוטה ביזוי והשפלה של בעל הדין או עורך דינו ובמיוחד פגיעה הנאשמים ו/או הנתבעים ובסנגורגורים שתוצאתה היא אך ורק יצירת אווירה עויינת, והרגשת אי צדק. אם כי הסייג: לא כל הערה או גערה הן עילה לפסילה.
שלילת הזכויות הדיוניות במשפט..
את אלו וכתוצאה את האפשרות הממשית למשוא פנים יש להוכיח. הדרך היחידה להוכיח זאת היא במידה ואלו ישתקפו בפרוטוקול. כיון שעל הפרוטוקול אחראי לא אחר מאשר השופט עצמו התבטאותו כלפי בעלי הדין לעולם אינם משתקפים בפרוטוקול הרי אף שופט לא יגלה את פשיעתו הוא.
כתוב תגובה ל- חיפוי
"הבקרה העצמית" של בית המשפט2
  חיפוי   10/04/16 07:38
התנהגות שופטים בפועל: באשר לדעה קדומה, דעתם של שופטים בדרך כלל קבועה מראש. אם מדובר במשפט פלילי דעתם של שופטים בכמעט כל המקרים הינה לצד המדינה לצד התביעה עוד לפני ששמענ עדות כלשהי. שופטים לא רק שאינם שומרים על לשון מרוסנת אלא שהם מרבים לפגוע בכבודם של הצדדים והפרקליטים במיוחד. שופטים במקום להתיחס לאישום בלבד, רומסים את כבודם וחומסים את זכויותיהם של בעלי הדין. בבוטות לא ניתנת אפשרות הוגנת להציג את טיעוניהם, ובמשפט פלילי שופטים לא חדלים מלהפריע בדרכים שונות בגסות רוח בצרחות בעיותי פנים אל המעיד בשעת עדדותו – כדי להראות עוינות ולהוציא מריכוז את מי שלא חפצים ביקרו, ואף להפסיק עדותם של נאשמים. לכל אלו כמובן שאינם נותניםביטוי בפרוטוקול. את הפרעותיהם והתפרצויותיהם בשאלות אינם רושמים אלא רק את מעננ בעל הדין. עקב כך עדותו נראית מבולבלת עם אמירות לא עניניות. גם הפסקת העדות אינה מתבטאת בפרוטוקול, נהפוך הוא הם מומחים לעריכה מחודשת כך שיראה כאילו סיים כל דבריו. ההתנהגות החמורה מכל כדבר שבשגרה הא זיוף תוכן הפרוטוקולים לשם הטית משפט, כך שהעדויות תראנה כמתאימות לפסיקה שהם חפצים בה.

אופן פסילת שופט: בערכאה בה מוגשת הבקשה השופט הנילון אותו מבקשים לפסול, הוא אשר מכריע בה. כלומר, השופט אותו מבקשים לפסול עקב התנהגותו הפסולה שופט את עצמו. ערעור על החלטת אי הפסילה צריך להגיש אך ורק לבית המשפט עליון וזאת בתשלום – על המרגיש נפגע משופט לשלם על כך, בנוסף באי קבלת הערעור תתכן גם הטלת קנס – כתאות הקנסות של בית המשפט גרוניס תמיד קונס. שם תגובת השופט מתבקשת לעיתים רחוקות וגם כאשר היא מתבקשת היא איננה מועברת לעיון הצד המערער. כל ערעורי הפסילה על שופטים נדונים אך ורק על ידי נשיא בית המשפט העליון ובכך קובעת השקפת עולמו/ה. תוכן הדיון בבקשות לפסילת שופט מוסתר מעיני המבקש. לא מתקימת חקירת התנהגותו של שופט אלא מסתמכים רק על הפרוטוקול. קיימת נציבות תלונות הציבור על שופטים שתפקידה לחקור, אך תלונה לנציבות אינה קשורה לפסילת שופט מה עוד שמי שהגיש בקשה לפסילת שופט, הנציבות אינה מטפלת בו כיון שבקשה לפסילה היא בסמכות אחרת. זאת ועוד הנציבות אמנתם לפי החוק מורשית לחקור בכל דרך אך היא כפופה להנהלת בית המשפטי הכפופה לנשיאות בית המשפט העליון הקובעת את דרכי פעולתה והתוצאה היא אי חקירה. בעבר בעקבות בקשה לפסילת שופט הדיון נעצר עד לסיום הברור. בשנת 2011 הונהג תיקון לפיו הבקשה אינה גוררת עצירת דיון ואותו שופט שנגדו הוצאה בקשה פסילה ממשיך לדון בתיק כלומר התנאים עוד הוחמרו.

עקרונית המערכת אינה אוהבת פסילות רבות שפוגעות באמינות וביציבות. לפי בית המשפט בין יולי 2003 ליולי 2008 הוגשו בתחום האזרחי לבית המשפט העליון 413 ערעורים על בקשות פסלות., 24 התקבלו ו 321 נידחו ו-48 נמחקו. בתיקים פלילים נםתחו 398 תיקים, התקבלו 30 ערעורים, נידחו 336. בית המשפט מגן על כבודו ועל כוחו על חשבון זכויות היסוד של הציבור, עליו מפעיל בית המשפט איומים וכוח. לפי דעת נשיאי בית המשפט העליון, אהרון ברק ודורית ביניש "הדמוקרטים", שבסמכות כל אחד בעת כהונתו לדון בבקשות ערעור לפסילת שופט או בכשרותו – החלטות השופטים לפסול או לא לפסול את עצמם הן במרבית המקרים נכונות.
כתוב תגובה ל- חיפוי
"הבקרה העצמית" של בית המשפט3
  חיפוי   10/04/16 08:39
אהרון ברק למד אמירה אותה לא הוא המציא שהשופט עצמו עומד למשפט למען התדמית יחס אמריה זו לעצמו: "בכל יום בו אני יושב על כס המשפט אני עומד למשפט" אך בכל הנוגע לשמירה על התנהגות השופטים בפועל לא נהג כך הוא ביטל את תקנות האתיקה עליהם עמל השופט מאיר שמגר. אם נשיא בית המשפט העליון מבטל חשיבות אתיקה אזי מדוע ימשיכו ללמד זאת? כיום בבתי ספר למשפטים ובבתי משפט אין חינוך לאתיקה, לא במכון להשתלמות שופטים ולא בלשכת עורכי הדין. על פי החוק "שופט שמאיים על נאשם שאם לא יודה יישא בתוצאות, לוקה במשוא פנים ויש לפסול אותו לפי חוק בתי המשפט. שופט איים על נאשם בהטלת הוצאות אם לא יודה. הנאשם דרש ממנו לפסול עצמו ולאחר שבקשתו נדחתה עירער לנשיא ביהמ"ש העליון אהרון ברק. ברק קבע שהערת השופט לא מקימה עילת פסלות. הערעור נדחה. במקרה קודם איים השופט שאם הנאשם לא יודה יחמיר בדינו. אלא שבאותו המקרה הנשיא זוסמן פסל את השופט. ללא ספק ששופט שמאיים על נאשם שאם לא יודה יישא בתוצאות, לוקה במשוא פנים ויש לפסול אותו לפי חוק בתי המשפט".

אהרון ברק גם קבע שמי שמבקש פסילת שופט עליו להוכיח כי השופט הנידון לא יפסול את עצמו שהיא מסימה בלתי אפשרית. לפי בייניש: בקשה לפסילת שופט, יש בה משום פקפוק ביסוד האובייקטיביות השיפוטית לכן אין להגיש בקשה זו כדבר של מה בכך ... כך בקשה לשמור על התדמית של השופט האובייקטיבי המודע לטוהר תפקידו ששופטי ישראל הם ברמה מקצועית ואתית גבוהה ביותר וששופטים אכן נענים לציפיות להתנהגות מקצועית ומוסרית. דורית בייניש המשיכה את מסורת אהרון ברק למנוע פסילת שופטים היא חיזקה את החומה הבצורה סביב שופטים, למניעת אפשרות להביע ביקורת נגדם במהלך משפט ולא בחלה באיומים על עורכי דין. באותה הדרך בה מנעה מנציב תלונות הציבור על שופטים מלבצע את תפקידו כיאות. זוהי הדרך בה בית המשפט מבקר את עצמו. כלומר בית המשפט עושה הכל כדי להתעלם מהבעיות בו. הציבור הינו עד וגם קורבן להתנהגות השופטים על כן לא ניתן עד בלי די להונות אותו.
כתוב תגובה ל- חיפוי
18
הכל ידוע לכל
  אזרח   9/04/16 00:51
הפרקליטות והעומד בראשה צריכים להתפטר לאלתר. זו חבורה גרועה מכל ארגוני הפשע בישראל גם יחד. הם סכנה לדמוקרטיה הישראלית. את זה כולם יודעים, ולא מהיום.
כתוב תגובה ל- אזרח
19
קבוצת אנשים מאותו צבע סכנה
  יוסי ארגואן   9/04/16 06:10
עם תפיסות עולם לא דמוקרטיות בעליל.הבגצ והפרקליטות. לא חושפות את המבנה הפנימי שלהן.יש לפלח השתייכות.לפני המינוי. כך גם נגיע לכל העבריינים ונימנע מפרקליטות מושחתת. יותר קבוצות אתניות ותפיסות עולם ימנעו את השחתת המערכת.וגזענותה. כששופטים מזרחי חובה יהיה לאזן בין השופטים.לראות את פרצופו. של שלי טימן בזמן שסינגרו על קצב.הספיק לי להבין שהוא היה שופט גרוע. תמיד האמת נחשפת בסופו של דבר.אי שחרור קצב פגע במערכת המשפט. פגיעה אנושה.קיבלנו פרומו לזה שהחלטות מתקבלות בהתאם לאימה. אותה התקשורת מובילה.התקשורת מנסה להכפיש עם נבון בעל דיעה חכמה. ולהפוך את העם ששלח את הבעלים של התקשורת הביתה. התקשורת נכון להיום בישראל לא שווה מנדט אחד.יותר נכון. מדובר באבן רועץ.מי שנתמך עי התקשורת נתפס כסמולן אויל . שניתק מגע עם המציאות .ואין לו הערכה אצל הציבור. כל מי שהתקשורת משבחת.אנחנו מבינים שאסור להצביע עבורו. החל מדיסקין דרך דגן ליבני פרי ושאר שומרי סף רומנים???
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
20
הפרקליטות ארגון מושחת
  בכיר במשפט   9/04/16 07:52
ללא ספק הפרקליטות היא ארגון מושחחת. לא במובן השחיתות הקלאסית של קבלת שלמונים, אלא במובן של קבלת יוקרה, כח, כבוד ואמצעים. לכל פרקליט במשפט, או מנהל, חשוב קודם כל הצלחתו האישית. האמת והצדק משניים
כתוב תגובה ל- בכיר במשפט
21
שאלה לנוכלים
  שוטר   9/04/16 08:56
שאלה לנוכלים: מה עלה בגורל כתב האישום נגד ניצב מנשה ארביב.
כתוב תגובה ל- שוטר
22
טבלה מזעזעת
  אהרון שחר   9/04/16 13:41
מדברת בעד עצמה, וכל המוסיף גורע!
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
23
בקורת ופרקליטות אינם זוג
  פרה אדומה   9/04/16 16:11
גוף שהורג בקורת כנראה יודע למה. במיוחד הגוף שמתיימר לטהר את המדינה, פרט לעצמו . הפרה האדומה שמתיימרת לטהר את השרץ, מטמאת את עצמה... והריח ..כה חזק, שכל הזעקות על רות דוד, הנער באק שמותו טוייח ,ואחרים , מראים שבקורת ונקיון אורוות אינם הוליכם יחד. זה הכל "כאילו". ברור שאיפה שנאיר עם הפנס, נמצא אפלה גמורה.
כתוב תגובה ל- פרה אדומה
24
שי ניצן הוא ממשיכו הטבעי של
  עידןסובול   9/04/16 17:24
שי ניצן הוא ממשיכו הטבעי של הנוכל המשפטי משה לדור :
 הולך ופוחת לדור
כתוב תגובה ל- עידןסובול
25
אל תעש עצמך כעורכי הדינים
  דורין אלן בל-דותן   9/04/16 23:03
"אל תעש עצמך כעורכי הדינים" הוא משפט הדרכה של התנא רבי יהודה בן טבאי, במשנה, מסכת אבות, פרק א', משנה ח'. עלינו לשנות את כל השיטה של בחירת הממשלה והשופטים במדינה. השופטים צריכים להיות נבחרים ע"י קהילותיהם. בכל קהלה יש אנשים הידועים בחכמתם ובצדקתם ובטוהר מידותיהם. הם צריכים להיות השופטים על עם ישראל וגם הנבחרים של הממשלה. בד"כ צדיקים בעלי חכמה אינם רוצים להיות מנהיגים ושופטים. עלינו לגייס אותם לטובת העם. זה המובן הנכון של גיוס. אסור שלאדם תהיה יותר שליטה על הציבור מאשר שליטה על יצרו דבר שהוכח ע"פ התנהגותו השגרתית. דרגות האחריות חייבות להיות בהתאם לשליטת האדם על יצרו.
כתוב תגובה ל- דורין אלן בל-דותן
26
אוי הרב פינטו אם הייתי הונגרי
  שרה   10/04/16 11:22
או ווזווז היית יקיר התקשורת צר לי עליך רב יקר של עם ישראל מקווים שהאמת תנצח.
כתוב תגובה ל- שרה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il