|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרצוג וסרטן הגזענות
מאת: רון בריימן  |  10/04/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ד"ר בריימן כתמיד חושף את השמאל
  דוד איש   10/04/16 14:20
חושף את השמאל בקלונו המוסרי. אלה המתהדרים בכבוד האדם וחירותו - השמאל, התישקורת הממוסדת, בג"ץ וחונטת המשפטוקרטיה - נעשים אוטיסטים גמורים כאשר מדובר בזכויות האדם ביש"ע. אז האדם הופך למתנחבל, הנוער מוקע ונרדף מעונה בשיטות שלא היו מביישות את הגיסטאפו, בתיו ורכושו נהרסים בכל מיני תחבולות משפטיות נלוזות, כבודו נרמס זכויותיו כאדם לא נלקחות בכלל בחשבון. כדאי גם לציין שבראש מערכת הרמיסה הזאת של זכויות האדם עומד לא אחר מאשר הדיקטטור של יו"ש הלוא הוא שר הפקרת הביטחון בוגי יעלון. הלז גם חרת על דגלו את האתיקה "המוסרית" הקם להורגך, חתור לתת לו הזדמנות משופרת! שנייה. הבוז לדיקטטורים, רומסי כבוד האדם, המלאים צביעות וצדקנות כרימון, המרקיב מרוב תולעיו.
כתוב תגובה ל- דוד איש
בתשקורת הרצוג מוצג כהולך ימינה
  שרגא   10/04/16 15:39
בתשקורת הרצוג מוצג כהולך ימינה אבל במציאות הוא שמאלן מצוי וטיפוסי.
כתוב תגובה ל- שרגא
2
פרופ' בריימן צודק אבל עדין מדי
  שרגא   10/04/16 14:30
כתוב תגובה ל- שרגא
בריימן "צודק" , שרגא ?
  שלמה המגיב   10/04/16 17:53
מה הקשר בין "גזענות" ובין החלטה פוליטית לחלק את הארץ לשתי מדינות לאום ? הרי עצם הקמת מדינת ישראל ללאום היהודי בארץ ישראל , עלולה עפ"י הפרשנות המטומטמת של בריימן , להיחשב "כגזענות" ( של העם היהודי !) בעיני מדינות העולם , ואז אנא אנו באים ? רוב מדינות העולם הוקמו פחות או יותר , כמדינות לאום ומדוע הקמת מדינה לפלשתינאים , היא "גזענות" נגד היהודים ? מדוע הקמת מדינה ליהודים ( בחלקה המערבי של ארץ ישראל ) עם מיעוט ערבי מוסלמי , זה בסדר , והקמת מדינה לפלשתינאים בצד המזרחי של הארץ , עם מיעוט יהודי ( המתיישבים שגרים שם ), זה "גזענות" נגד היהודים ? האם חלוקת הארץ לשתי מדינות , עם הסכם שבו כל יהודי שגר בחלק הפלשתינאי , לא יפונה , במידה ויעדיף להמשיך להתגורר שם , תהיה מקובלת על בריימן ? ברור שלא ! , הרי הוא טוען שכל ארץ ישראל שייכת רק "ליהודים" ולפלשתינאים אין כל זכויות בה , אז הוא מלין על "גזענות" ? אתם הבנתם את בריימן ? זה שתמך בעבר במפלגת הטראנספר של גנדי , מלין על "גזענות" !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ארץ ישראל כבר חולקה לשתי מדינו
  שרגא   10/04/16 18:38
ארץ ישראל כבר חולקה לשתי מדינות: ירדן/פלשתין ממזרח לנהר הירדן וישראל ממערב לו. שלמה הגזען רוצה לנשל את היהודים גם מפיסת הארץ הקטנה שנותרה להם.
כתוב תגובה ל- שרגא
מה השטויות הללו , שרגא ?
  שלמה המגיב   10/04/16 20:09
"גזען..לנשל יהודים.." , מה קורה לך שרגא ? נדבקת בשטויות ובמניפולציות של בריימן ? , היכן הבחנת שאני "רוצה בנישול יהודים" , שרגא ? בנתיים מי שרוצה "לנשל" מישהו , כנגד עם "מגזע" אחר , זה אתה ובריימן , שרוצים "לנשל" את הפלישתינאים , לכיוון ירדן , ואילו אני לא רוצה "לנשל" אף אחד , ואיני תומך בשום פתרון כולשהו עם הפלשתינאים , בדרך לשתי מדינות , שיכפה על המתיישבים היהודים בשטח הפלשתינאי העתידי ,להתפנות ממנו. כמו שיש מיעוט ערבי במדינת הלאום היהודית , כך יכול להיות מיעוט יהודי ( מי שירצה בכך ) במדינת הלאום הפלשתינאי , ואף אחד לא מגורש מביתו וכל מיעוט יכול לבחור באיזה מדינה הוא רוצה להיות אזרח , במדינת הלאום שלו , או במדינת מקום מגוריו ובא לציון גואל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
להיות עם חופשי בארצנו
  יהודי מפוכח   10/04/16 21:20
שכחת את "התקווה" והחלטת שמספיק שנהיה עם נשלט בארצנו ובהמשך עם נשחט בארצנו. אתה נושא לשווא את שמו של החכם מכל אדם.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
שטח ארץ ישראל של שרגא !
  שלמה המגיב   10/04/16 21:44
"ארץ ישראל" נוסח שרגא , משתרעת מהים עד גבול ירדן\עיראק , באשר היא זו שלטעמו "חולקה כבר לשתי מדינות.." !, אתם הבנתם את הראש של שרגא ? נו , הירדנים\הפלשתינאים עוד צריכים להודות לשרגא , שהוא מרשה להם להקים מדינה , בשטח של ארץ ישראל שממזרח לירדן !! ,ששייך גם הוא במקור ליהודים !. ועכשיו "החוצפנים" הללו ( הפלשתינאים) , לא מסכימים לעבור לשטח ממזרח לירדן שהוא הקצה להם למדינה , ומתעקשים להמשיך לגור כבר מאות שנים , ביהודה ושומרון , ולא לעבור עם מטלטליהם לחלק המזרחי של ארץ ישראל , ובכך "מנשלים" הפלשתינאים "הגזענים" הללו , את היהודים !. נו , חבורת המעודדים של בריימן , מפיקה תובנות מבריקות , שלא חשבנו עליהן קודם.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מקום תחת הים או תחת האדמה
  יהודי מפוכח   10/04/16 22:49
זה השטח ששלמה המגניב מקציב ליהודים ברוב נדיבותו הגזענית.
שמאלן קיצוני חסר תקנה!
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
התייחסות ליהודי הלא מפוכח
  שלמה המגיב   11/04/16 08:25
ולהקת המעודדים של בריימן , מאוהדי מפלגת הטראנספר של גנדי , מתייגים את כל מי שלא זורם עם השטויות והשקרים שלהם - "גזעני..שמאל קיצוני.." !!. בן גוריון וכל מייסדי המדינה , הקימו את מדינת היהודים בארץ ישראל , על בסיס תוכנית החלוקה של האו"מ בנובמבר 1947 , וכל העם היושב בציון יצאו במחולות , ואילו מי שמאמץ את האידיאולוגיה הזו כיום ( שתי מדינות לשני עמים ) , הוא בעיני היהודי הלא מפוכח ובריימן ותומכיו , מתוייג כגזעני וכשמאל קיצוני ? נו , אם כך אפילו נתניהו שהכריז לא פעם ( נאום בר אילן , זוכרים ?), שזה החזון שלו , הינו גזען ושמאלן קיצוני , כמו בן גוריון ומייסדי המדינה ! . אתם הבנתם את חבורתו של בריימן ? % 90 מעם ישראל ( עפ"י הסקרים ) הוא "גזעני" כנגד היהודים עצמם ! ואת זה אומרים בריימן ותומכיו , פעילי זכויות האדם הידועים מתומכי גנדי ואידיאולוגיית הטראנספר שלו !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה מוכיח שגם יהודי יכול להיות
  יהודי מפוכח   11/04/16 21:57
אתה מוכיח שגם יהודי יכול להיות אנטישמי.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
3
בוז'י בתגובה:"בעיה שפרץ מרוקאי
  קורןנאוה טבריה   11/04/16 04:22
מאת אטילה שומפלבי 13/4/11: "....חדשיים לפני הבחירות לכנסת ה-17 נפגש ח'כ הרצוג עם דיפלומט אמריקאי בכיר. במהלך הפגישה שעסק בירידה בתמיכה ב'אבודה', הסביר הרצוג כי אחת הסיבות לכך היא:'התפישה הציבורית של פרץ כבלתי מנוסה, אגרסיבי ומרוקאי' עם זאת ציין הרצוג שהוא אופטיני משום שיש:'רשימה מצוינת אשר כוללת חברים אשכנזים, כדי לאזן את הרקע הספרדי של פרץ"-עד כאן מתוך כתבתו של שומפלבי! איתן כבל בתגובה לדבריו הגזעניים של המתנשא לריק בוז'י: " מה שהרצוג אמר, זו אמירה גזענית, אי אפשר להקל ראש בזה. אני נפגע שחבר בכיר במפלגה שלי מדבר בשפה כזו. אני לא נפגע רק בשביל עמיר, אני נפגע בשביל עצמי. אני בז לאמירות כאלה"! ומי תומך עד היום בגזען הרצוג? אמרתי לכם: זה הפרצוף הצבוע והמכוער של המפלגה הכי צבועה הכי גזענית והכי שקרנית ומוליכה שולל!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
רון בריימן משקר ומסית
  אחד העם   11/04/16 13:45
ציטוט: "איסור גזעני על יהודים להתגורר לא סתם במקום כלשהו בעולם אלא בלב ארצם". =>> מדינת ישראל מעולם לא קבעה כי איו"ש הוא חלק ממדינת ישראל, גם לא אחרי 35 שנות שלטון הליכוד. שקר והטעייה. ציטוט: "מי שכל הבסיס לגישתו המדינית הוא האיוולת של "פתרון" שתי המדינות, כלומר איסור גזעני על יהודים להתגורר לא סתם במקום כלשהו בעולם אלא בלב ארצם, וגירוש גזעני וכוחני של יהודים מבתיהם בלב ארצם כדי לאפשר לכובש הערבי להתפשט ולהשתלט על כל יהודה ושומרון כבסיס להשתלטותו העתידית על ישראל שבתוך "הקו הירוק" - אדם כזה איננו דמוקרט, איננו ליברל, איננו נאור ואיננו שוחר שלום. ועל כן, יש להניף כלפיו דגל שחור מול סרטן הגזענות" =>> הסתה!!! - רון בריימן משתלח ומסית כנגד מי שמחזיק בדעה שונה משלו. ננסח את אמירתו מחדש, תגובתו מעניינת: "מי שכל הבסיס לגישתו המדינית הוא האיוולת של שילטון כוחני לעולם ועד, כלומר איסור גזעני על ערבים להיות אזרחים שווים בארצם, כדי לאפשר לכובש הישראלי להתפשט ולהשתלט על כל יהודה ושומרון - אדם כזה איננו דמוקרט, איננו ליברל, איננו נאור ואיננו שוחר שלום. ועל כן, יש להניף כלפיו דגל שחור מול סרטן הגזענות.
כתוב תגובה ל- אחד העם
צה"ל איננו כובש בארץ ישראל
  שרגא   11/04/16 18:18
כתוב תגובה ל- שרגא
5
תכניסו לעצמכם טוב טוב בראש
  שבץ חלובה   13/04/16 07:36
הטיפש והסמולני שלכם שלשנוא ערבים ורצות לגרש אותם משטחי ארץ ישראל זאת לא גזענת אלא מצווה מהתורה הקדושה האומרת ושיכלת את אויבך לפי חרב בכל אתר ואתר....ואם התורה מתירה אז מי אתם שתאסרו עלינו לעשות זאת?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
6
בוז"י -יו"ר האופוזיציה בישראל
  מלכה מרי   15/04/16 01:37
מי מנציח את הגזענות נגד הספרדים ובני עדות המזרח? האם זה בגין ויורשיו או מנהיגים קודמים של ישראל ויורשיהם? לאיזה מחנה משתייך בוז"י? ואיזה הצלחות הוא יכול לרשום לזכותו בתור יו"ר האופוזיציה חוץ מאשר לפגוע בכבודו של ראש ממשלת ישראל, להקניט אותו ולהשמיץ אותו בכל הזדמנות ולהבטיח לעם ישראל שהוא בוז"י יחליף את ראש הממשלה ויזכה בבחירות? הייתי מציעה לבוז"י שלפני התעסקותו בדברים בטלים יעשה סדר וניקוי יסודי, לפני פסח, במחנה הציוני שלו. הוא צריך להעיץ מהמחנה הציוני שלו את שונאי ישראל ואת שונאי המדינה היהודית ואת שונאי חוקי הדת היהודית ואת שונאי הדגל כחול-לבן ואת שונאי הימנון ה"תקוה" ואת שונאי חוק השבות המבקשים למחוק אותם מספר החוקים של מדינת ישראל. הוא צריך לעשות זאת בדחיפות לפני שהמחנה הציוני שלו יעיף אותו מראשות המחנה ויכתיר את יחימוביץ או את הכוכב התורן הבא לתפקיד זה.בכל מקרה הוא צריך לדעת שאין עתיד להנהגת המחנה הציוני בשמו הנוכחי או בכל אחד משמותיו הקודמים או בכל שם אחר שהם ימצאו לנכון לקרוא לעצמם. העם פשוט ימשיך לדחות אותם והגיע הזמן שהם ירדו מבמת ההיסטוריה של מדינת ישראל.הם סיימו את תפקידם זה מכבר ואין שום טעם למאבקיהם הפוליטיים.
כתוב תגובה ל- מלכה מרי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il