s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חיים ומוות בצל השקר; חשש ממעצר והתאבד.
מאת: יואב יצחק  |  29/04/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
השאלה המרכזית שאינך משיב עליה
  פועה   29/04/16 14:14
בכל הכתבה הארוכה הזאת והיא שאלה מהותית: האם ועד כמה, היו מעשיו הפסולים של ברכה, בידיעת ו/או ברשות הממונים עליו?! זאת כחלק מתכנית מקפת לחדור ולהפליל גורמים כמו פינטו שבחשו בתוך מערכות המשפט והאכיפה. ו/או האם הבין ברכה שהגורמים האלה מתכוונים להפוך אותו "לשעיר לעזאזל" כדי להגן על עצמם?!...
כתוב תגובה ל- פועה
טעות פתאל
  שוקי משעול   29/04/16 19:13
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
{{פינטו עבריין. יואב יצחק יודע
  ברכה צדיק.   30/04/16 19:03
רואים את הכתבה לומדים את הסיפור והלב כואב .
כתוב תגובה ל- ברכה צדיק.
עדי מאירי - בושה לרשת ב'
  חושף הרעלות   30/04/16 22:37
"המחמאות" של יואב יצחק על עדי מאירי, אינן במקומן.! זה מספר חודשים שהיא צורבת את אוזני המאזינים ב-"דחקות" ורמת הגשה ירודה ביותר.
הדבר בולט מאד על רקע הגשה אינטליגנטית של קרן נויבך במשבצת השידור שלפניה, ולמעשה לאורך הימממה. משתתף בצערו של שותפה למשר בני טייטלבאום שעושה רושם כי הוא סובל קשות.
מנהליה ברשת ב', אני פונה אליכם לנקות את משבצת השידור בבוקר מעונשה של עדי מאירי. המאזינים הנאמנים מצפים וראוייים להגשה מקצועית, ידענית ולא מתלהמת.! אין ספק שיש בנמצא כאלה שמתאימים יותר.!!!
כתוב תגובה ל- חושף הרעלות
  תעוט   2/05/16 04:12
גברת זליבנסקי אני בז לך - זזזזזזזזזז
כתוב תגובה ל- תעוט
להוריד את עדי מאירי מהתכנית
  נעמה   4/05/16 21:13
מסכימה לגמרי עם דבריך לגבי רמת ההגשה הירודה של עדי מאירי אני הפסקתי בגלל זה להקשיב לה ובאמת צר לי על בני טייטלבוים כמה נעים לשמוע את קיטל המחליף עכשיו את עדי מאירי!
כתוב תגובה ל- נעמה
2
יואב יצחק.האובססיה
  כלל לא תמים   29/04/16 14:26
עצם העובדה שיצחק חוזר באופן אובססיבי פעם אחרי פעם לעניין ברכה מוכיח כאלף עדים את האימרה " על ראש הגנב בוער הכובע"....
יואב: המצפון מציק לך??
כתוב תגובה ל- כלל לא תמים
אובססיה? אולי אצלך
  אחת מהעם   29/04/16 23:18
אני רואה אותך שוב ושוב מגן על המערכת בכלל וברכה בפרט. אצלך זו אובססיה או סתם הגנה על המערכת והכיסא שלך?
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
3
מפחיד ועצוב באם אלו "שומרינו"!
  א. וינשטיין   29/04/16 14:38
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
4
מצטער - אבל אינני מסכים איתך
  דניל'ה כנען.   29/04/16 14:55
אפרים ברכה לא התאבד משום שחשש ממעצר.
אפרים ברכה התאבד כי פסו כוחותיו להלחם ולעמוד על נקיון ידיו לאחר שננטש ע"י "חבריו" במשטרת ישראל שפשוט בגדו בו.
זה היה מעשה בבחינת ותמות נפשי עם פלישתים. הוא מת פיסית אבל הפלישתים - משטרת ישראל על כל קודקודיה המושחתים מתו מוסרית.
אינני מבין את האובססיה שלך נגדו מחד, ואת תמיכתך בפושע-ברשות-תורה מנגד.
זה רב זה?
זה חלאת אדם.
אלהיו אינו אלוהי ואני יהודי עשרת מונים יותר מהחלאה המושחתת הזו - פינטו.
אבל אות ומופת , לקח אחד למדנו כולנו: להתרחק מכל אותם "רבנים" כמו מאש מאכלת המתקרבת.
כתוב תגובה ל- דניל'ה כנען.
מצטער, אבל אינני מסכים אתך
  ארי כספי   29/04/16 16:45
אילו היה זה סיפור של "תמות נפשי עם פלישתים", אדם כמו ברכה היה לפחות משאיר אחריו את כל הידוע לו על הנעשה במערכת "אכיפת החוק" של רפובליקת הבננות שלנו. בהתאבדותו הוא יצר כסת"ח למספר לא קטן של פושעים שממשיכים לצחוק כל הדרך אל הבנק.לדעתי, הוא פשוט נשבר כפי שעשו לא מעט פושעים שנתפסו על חם ובזכות התאבדותם הפכו (לפחות בתקשורת) ל"קורבנות לינץ' ציבורי".
כתוב תגובה ל- ארי כספי
ראש פירמידת החוקרים
  תמימות או טפשות   29/04/16 21:05
החוקר מס'1 במדינה שחקר את בכירי המושחתים לא היה אמור להבהל מחקירה נגדו באם ידו לא היתה במעל!!מנסיונו העשיר הבין שהתאבדות תסיים את מחול השדים שעלול היה להשחיר את שמו עם אות קין של הסתאבות ושחיתות!! הפתרון שבחר השאיר את כל הפרשה עלומה ואין להתפלא אם יזכר כדמות מופת שלחם בפשע השחיתות! יש להניח שרבים משועי המדינה נשמו לרווחה משום שמעשיהם נקברו עמוק באדמה!
כתוב תגובה ל- תמימות או טפשות
דניל'ה אני מסכימה עם מה שכתבת
  עיניה   3/05/16 00:50
כתוב תגובה ל- עיניה
5
ובמותו צווה להם את החיים
  שבץ חלובה   29/04/16 14:59
הפרקליטות וראש המשטרע ידעו על כוונתו של מלכה להתאבד אבל לא מנעו זאת ממנו ביודעם שרק עם מותו יסגר התיק וכל הפרשיות שלו ושל ראשי השלטון יקברו יחד איתו וזה בעצם מה שקרה. מלכה הוא עוד תפוח רקוב שהרקיב במפכ"לות המשטרה והוא מזכיר לי את הפרקליטה רות דוד ורונאל פישר שני חיידקי איידס ממאירים שפלשו למסדרונות החוק שלנו והשחיתו שם כל חלקה טובה. הצרה ששני אלה לא מוכנים להתאבד כי הם אוהבים את החיים המתוקים. הם גם יודעים שתופרים להם עיסקת טעון מקלה כך יסתמו את הפה ולא יסגירו את השופטים הבכירים שתפרו גזרי דין לפי הזמנת המשלם. ללכת היום ולהנציח את התפוח הרקוב הזה ברכה בכל מיני אולמות על שמו זה הוספת חטא על פשע.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
6
עדי המאירי........
  דניל'ה כנען.   29/04/16 15:06
אני מסכים עם כל מלה כתובה שלך אודותיה. יתרה מכך - להכרתי כתבת בלשון המעטה. המחמאה בדבר כישוריה - לטעמי היא פרי הזיה.
מאז החלה לתפקד ב"הכל דיבורים" - חדלתי אנכי להאזין לתכנית הזאת.
כתוב תגובה ל- דניל'ה כנען.
עדי מאירי עשתה עבודת קודש!
  רונית יער   1/05/16 14:37
כתוב תגובה ל- רונית יער
7
לעניות דעתי אתה טועה מר יצחק.
  מסעודה משדרות   29/04/16 15:08
עם כול הכבוד שיש לי אלייך כעיתונאי, ואם יש אחד בארץ הזו שאני מעריך, מוקיר ומכבד זה אתה יואב, ואולם לדעתי אתה טועה.

ההסבר שלי - לא התאבדות מרצון אלא התאבדות בכפיה, לניצב ברכה היה כנראה כול כך הרבה מה להסתיר וכול כך הרבה אנשים להפליל לו פתח את פיו והחל לזמר, כך שנמצא מי שישים לו אקדח על השולחן וירמוז לו שעדיף שיעשה מעשה אחרת תפגע למשפחתו.

יום טוב.
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
כנראה שאתה צודק
  אהרון שחר   29/04/16 23:47
כולם ידעו שהוא במצב רוח על סף התאבדות. איך זה באמת שלא החרימו את אקדחו? כנראה שזו לא הייתה רשלנות... יש להניח שרבים נשמו לרווחה, ושמחה רבה פרצה במערכת המושחתת עם היודע דבר התאבדותו. במותו הוריש לנו את המשך תרבות השחיתות.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
8
אין שחר לטענות נגד יואב יצחק
  משה, עורך-דין   29/04/16 15:15
הטענות נגד יואב - חסרות שחר. כאשר אני קורא סדרת כתבות שבה נחשפים דברים מכוערים בקשר למישהו, אינני מתעניין במניעיו של העיתונאי החושף, האם הוא צדיק או רשע. כקורא, מעניינת אותי רק השאלה האם התוכן הוא אמת. אם זה בקשר ליואב יצחק ואם בקשר לכל אחד מעשרות העיתונאים הכותבים בתקשורת, שאולי למי מהם יש עניין אישי בחשיפה ואולי לא. ברכה היה בהכרח איש קשוח, שאלמלא כן לא יכול לחקור כראוי נחקרים קשוחים רבים. אינני מאמין כי איש כמוהו, מנוסה ביותר, היה מתאבד אילו טפלו עליו עלילת-שקר ואפילו הביאו אותו לחקירה או אף למעצר. על פי השכל הישר, איש כזה היה לוחם על חפותו ואף מוכיחה. אילו תוכן הכתבות של יואב היה שקר, היה ברכה נוקט צעדים משפטיים, כמו תביעת דיבה או דרישה מהיועץ המשפטי לממשלה שיצהיר בראש חוצות כי אין יסוד לכתבות בדבר חקירה נגדו. פשעים רבים נחשפו ביוזמת אנשים שהיה להם עניין אישי בגרימת נזק לפושע, והדבר לא הפחית מחומרת הפשע שהלה ביצע. לכן, כל הטענות נגד יואב יצחק הן מגוחכות, והאשמתו באחריות למותו של ברכה היא-היא עלילת-דם. אך אם באמת היתה זו עלילת-שקר נגד ברכה, על פיקוד המשטרה להסביר לציבור, כיצד איש שמצבו הנפשי היה כה חלש, עד כי התאבד בשל פתיחת חקירה נגדו בגין מעשים שכלל לא עשה, הגיע לצמרת הפיקוד ולעמידה בראש הגוף החוקר החשוב ביותר של המשטרה. הציבור רשאי לצפות כי פיקוד המשטרה, כמו הפיקוד של כל מערכת שלטונית ובמיוחד בתחום הביטחון, יורכב מאנשים בעלי חוסן נפשי המסוגלים לעמוד בתנאי לחץ קשים וגם בבשורות קשות.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
ומה עם עו"ד יוסי כהן?
  עזרא מנצור   29/04/16 18:21
יואב יצחק טיפל ללא רחמים וחשף את פרצופו האמיתי של האיש החביב על צרה נתניהו, עו"ד(?) יוסי כהן, ואף האשים אותו בעבירות מין. אבל מה קרה ליואב יצחק כשלפתע הפסיק להזכיר את העו"ד-העבריין... מהי בדיוק הסיבה?
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
יוסי כהן-יגאל זילכה-משה בובליל
  אחד שזוכר   1/05/16 13:27
יוסי כהן הנו, בן היתר, עורך דינו של יגאל זילכה. יגאל זילכה הנו שותפו לעסקים של משה בובליל. ליואב יצחק יחסים מיוחדים\חבריים עם משה בובליל. בשלב מסוים השותפים בובליל וזילכה הסתכסכו ויואב יצחק תקף וחשף וגילה ופרסם אודות זילכה ומרשו. לאחר זמן הסכסוך הסתיים בפשרה כלשהי וראה זה פלא, יואב יצחק חדל מלפרסם אודות יגאל זילכנ, רעייתו שירלי ומרשו עו"ד יוסי כהם. פלאי פלאים!!!
כתוב תגובה ל- אחד שזוכר
חוסן נפשי ?
  ארי כספי   29/04/16 18:24
אתה באמת מאמין שבעלי תפקיד רגיש מתמנים תוך תשומת לב לחוסן הנפשי שלהם ? הרי במשך שנים הסתירו מהציבור את "החוסן הנפשי" של הרמטכ"ל בתקופת מלחמת ששת הימים ואף עשו ממנו ראש ממשלה. אז מדוע שהסיפור יהיה שונה לגבי ברכה ? לגבי שאר המאמר - אני מסכים אתך במאה אחוז.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
כב' עו"ד, עובדות נתנות לפרשנות
  פועה   29/04/16 18:53
מי כמוך אמור לדעת זאת? בהנחה שברכה אכן התאבד, העלמות מכשיר הסלו' שלו היא עובדה מרכזית חשובה. ואם המכשיר לא נלקח ממכוניתו בה התאבד, הרי שצריך להניח אפשרות שהוא הוסלק מראש או טמון באיזו כספת באיזה בנק תחת שם אחר. וסיבה אפשרית לכך היא שזה מהווה "תעודת ביטוח" עבור ברכה ו/או עבור משפחתו. את רוב "העובדות" שמביא יואב יצחק הוא שאב מחצרו של פינטו, אלה הן כנראה עובדות מוכתמות ומוכוונות שבמקרה "הטוב" משקפות רק את נקודת המבט האינטרסנטית של פינטו ושותפיו. לכן אין כאן סתם מניע אובססיבי של יואב יצחק. בין כל "הנבלות" המשחקות, יואב יצחק בחר או אולץ לבחור בנבלה אחת שאותה הוא משרת בנאמנות חסרת תקדים מבחינתו, והשאלה מדוע?! היא עוד שאלה חשובה שיואב יצחק נמנע בהתמדה מלהתייחס אליה.
כתוב תגובה ל- פועה
9
עדין ממשכים בשחיתות בקהילה
  חוקר   29/04/16 15:21
זה לא רק שחיתות זה מחתרת יהודית עם שלם מתעשר שהקבלנים עוסק ומעסיק ומשתף קהילה גדולה בנושא שלא נתן לתאר זה אך ורק לראות בשטח, ניצול שטחים ציבורים ומוסדות חינוכים מבוצעים שחיתות שלא נתן לתאר ומאחורים עומד צבא שלם שהם עובדי ציבור גדול בקיצור מאפיה כולל משטרת ישראל
כתוב תגובה ל- חוקר
10
יואב צריך ערוץ
  טלויזיה..אמת!   29/04/16 15:29
כתוב תגובה ל- טלויזיה..אמת!
11
שהמנוולים יעשו חשבון נפש
  הסטוריון אמת   29/04/16 15:45
אפרים ברכה החל במסע ההדרדרות שלו לפני שנים רבות מי שתרם לכך הם מפקדיו לאורך השנים והתפקידיו השונים שנמנעו מלהעיר לו ולהעמידו במקומו גם לאחר שבמספר תיקי פשע חמור שאותם ניהל זוכו פושעים רבים כשהרכבי בתי משפט כבר אז מתחו ביקורת נוקבת על התנהלותו ומהימנותו הדבר לא גרם למי ממפקדיו לקרא אותו לסדר היה נוח להם למנוולים לערוך מסיבות עיתונאים המכריזות על פענוח פשעים אך כשבתי המשפט זיכו בסופו של יום כל המנווולים נאלמו דום אפרים ברכה שיחק באש עם בכירי העברינים שלא יהיה ספק עבריין יודע שמקומו בכלא והוא מכבד שוטר וחוקר שהכניס אותו לבית סוהר בהגינות ולא ברמייה ובתרגילים מסריחים מה שעבריין רשאי לעשות לשוטר וחוקר אסור ועל דברים אסורים זכה ברכה לחיפוי גיבוי שסלל את נתיב ההרס בפרשת מקור מודיעיני הקליט ושרף המקור גם כי לא ידע להגיד לא למי ששלחו להקליט המקור ובתביעת המקור נגד המדינה בהחלטה של השופט בנימיני נכתבו על המנוח דברים שאזניים תצילנה למשמע הדברים על כך ערערה המדינה ובסופו של יום בפסק דין של העליון שולמו למקור מליוני שקלים דמי לא יפתח פיו גם כאן אף אחד לא טרח לעצור הקטר השועט ההרסני מלהמשיך להסתבך והסוף המר הקשר עם פינטו מנוולים שכמותם ידעו על הקשר ועל קשריו של פינטו עם עברינים איך לא מנעתם מהמנול המשך קשר הרסני זה? היתה למנוולים הסמכות להורות למנוח להפסיק הקשר אך הם החרישו והשתמשו שימוש פסול והרסני בברכה וברעיתו על מנת להפליל את פינטו אז לפני שפינטו הופלל אתם המנוולים לאורך שנים שהחרשתם ובכך אתם מופללים ערכית ומוסרית לדראון עולם עצם עריכת הראיון עם המשפחה לדעתי ולדעת אבים הביא נזק רב מתועלת גם למשפחה המיוסרת שהולכה שולל על ידי חברו הטוב של המנוח ששיתף מאחורי הקלעים פעולה עם כתבת צמאת דם כפויית טובה שאפילו לא טרחה להגיע להלווית מי שהעניק לה אות אומץ אריה אבנרי ז"ל ובכך ניתן באופן הכי ברור עם מי עסקינן מי יתן וכל ה"מקורבים"יניחו לנוח על משכבו בשלום תנצבה
כתוב תגובה ל- הסטוריון אמת
12
יאשייהו פינטו
  רון-אשקלון   29/04/16 18:23
אני מסכים עם הטענות של מר יואב ייצחק כפי שהועלו בכתבה.
הטענה שלי כלפי מר יואב יצחק , שהוא מעניק לאורך זמן יחס מקל
ליאשייהו פינטו (בכוונה אני לא מכנה אותו רב)
כדוגמא , הוא כותב בכתבה זו :
"ברכה קיבל במשך השנים טובות הנאה כספיות בהיקף של מאות אלפי ש"ח לפחות מהרב"
שזאת "מילה מכובסת" ל קבלת שוחד מהרב.
פינטו שיחד את ברכה !
ברכה קבל שוחד !
כתוב תגובה ל- רון-אשקלון
ברכה דיווח על השוחד כדי להפליל
  אתם טיפשים   30/04/16 00:13
אם הוא היה רוצה את הכסף הוא לא היה מדווח. הוא עשה את עבודתו נאמנה, חכמולוג. במקום להעריך את זה אתה תוקף אותו.
כתוב תגובה ל- אתם טיפשים
13
הדס שטייף מגבה את יואב יצחק
  אהוד פרלסמן   29/04/16 18:37
להלן ציטוט מתוך דף הפייסבוק של הדס שטייף: "ביום ראשון בבוקר, הבוקר בו הוא שם ברכה קץ לחייו ישבתי לפגישה בהולה עם מקור שבקש לפגוש אותי בדחיפות. השעה הייתה שש וחצי בבוקר. המקור היה בדרכו לירושלים. הפגישה התקימה בבית קפה בנתניה. הוא הניח על שולחני חומר שאסף. בחומר ראיות לכאורה על התנהלות בעייתית שלא לומר יותר מזה של אפריים ברכה. החוקר מס 1. הבטתי בחומרים המומה כשלפתע צלצל הטלפון הנייד שלי... על הקו היה משהו שהודיע לי שאפריים ברכה שם קץ לחייו. סגרתי את הקלסר עם החומרים הבעיתיים. הבטתי במקור ששמע את השיחה. הבנו שהפגישה שלנו התייתרה. אבל החומר הזה שנמצא אצלי עדיין, התכתב עם השאלה הבאה: מדוע נפתח מחדש תיק החקירה נגד גבי אשכנזי? למרות ש ניתב יואב סגלוביץ קבע שהחקירה מוצתה. מדוע דלפו חומרי ם מתוך החקירה והגיעו לאחדים מכלי התקשורת? החומרים הללו התכתבו עם השיחה הסגורה שקיים היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין עם כתבים ועורכים רבים כשנפרד מכיסאו. החומרים הללו הסבירו למה מצא לנכון אפריים ברכה החוקר מס 1 להעלים את הטלפון הסלולרי שלו לעד. אתו חלק ממה שמספר את סיפור התאבדותו כולו. והערב בסרטה של עדי מאירי על אפריים ברכה, מודה אישתו במה שניסו גורמי מח"ש להסתיר... בבוקר בו שם החוקר קץ לחייו הוא היה אמור להתייצב לחקירה קשה במחלקה לחקירות שוטרים... החומרים שיש בידי גורמים לי לבחילה." להלן קישור לדף הפייסבוק שלה: הגיבוי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
טעות שיואב מסרב להגיב !?
  שוקי משעול   29/04/16 19:16
אם מותו של אפי ברכה נקבע לשעה 03:00 כפי שפורסםם בכתבה של יואב יצחק ואם זה נכון ,הרי שאפי ברכה היה צריך להשמיד את הטלפון הנייד שלו לפני השעה 03:00 השעה בה מצא את מותו !! ( מי חקר ומי קבע שאפי ברכה אכן התאבד ????) אשתו של אפי ברכה איילה מעידה בסרט שהיא התקשרה לנייד של אפי ברכה 7 פעמים בשעה 05:00 וכל פעם הטלפון צלצל ולא היה מענה , היא גם העידה שאח"כ ביקשה מחברו נוימן לעשות איכון טלפוני כדי לאתר את אפי ברכה וכך גם היה ! .. כלומר הטלפון היה פעיל ונמצא ליד גופתו של ברכה גם אחרי מותו . מסקנה - אין סיכוי שבעולם שאפי ברכה הוא שהשמיד את המכשיר כפי שנאמר בכתבה . ונשאלת השאלה למי היה חשוב כל כך להשמיד את המכשיר ולמה ? אם בכלל ?? וגם קשריו של אפי ברכה עם רות דוד ורונאל פישר מעולם לא נחקרו ??!!
כתוב תגובה ל- שוקי משעול
שוקי, מה דעתך ליצור עמי קשר?
  אהרון שחר   1/05/16 17:49
הרי ברור שהמדינה צריכה דחוף לערוך חשבון נפש רציני בנושא תרבות השלטון. אך זה לא מכבר הלך לעולמו המומחה מספר אחד לשחיתות במדינה. יש לו רקורד עצום של הצלחות. האם הוא יכול לרשום על מצבתו שהוא הוריש לילדינו מדינה טובה יותר?... ניצח בהמון קרבות, אך תמיד נכשל במערכה. השחיתות היא מפלצת על בעלת כוחות סופר על שלא ניתן לנצחה. היחיד שיודע לנצחה הוא אני, משום שאני יודע באילו משקפיים להתבונן: משקפי התרבות. דרוש דיון ציבורי בנושא תרבות השלטון! צריך להעלות את השאלה: האם יש תרבות שחיתות במערכות השלטון בישראל על סדר היום! אתה איתי? או שאתה ממשיך לרדוף אחרי הרוח? המושחתים מאוחדים, אנו מפוצלים, אם נמשיך כך גם על מצבותנו יהיה כתוב אותו דבר: נוצחו על ידי השחיתות.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
shachar1_a@walla.co.il
  אהרון שחר   3/05/16 10:40
shachar1_a@walla.co.il
 למקרה הצורך
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
לא מדויק. בכתבה של המאירי,אשתו
  בני בנקר   29/04/16 21:19
של ברכה ז"ל אומרת במפורש, שמקור במח"ש מסר לברכה כי ביום ראשון יעצר כחלק מהחקירה שנפתחה נגדו.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
14
"הצדיק" פינטו
  גיגי   29/04/16 19:21
אך יואב כמה אתה מהלל את המכונה הרב פינטו. מליונר שעושק מסכנים משחד סידרתי שאינו מסוגל לברך ולרפא את עצמו אבל מוכר ברכות למטומטמים שמאמינים בקדושתו.ספרדי מרוקאי שממלמל במבטא אשכנזי אפילו אביו מחזיק שתי עיריות כרב ראשי קרית מלאכי ואשדוד ומסרב לפנות את קרית מלאכי עד שיכשיר עוד שרלטן ממשפחתו. חבורת באבות שאין בזקנם אלא הונאה ושוחד ואיפה משרד הדתות חבורה של משת"פים.
כתוב תגובה ל- גיגי
15
עירית**** ...:
  עוד סתם אזרח   29/04/16 19:25
למה הדוגמא מעירית: בשקיפות הגם עוד סתם אזרח: למה הדוגמא כולמשל כדווקא ומעירית: עירית יתכן שיש לה גם דעות שהן אחרות. דעות מגוונות שניתן ככן או לא להסכים איתם. (ככמובן לדון בהגינות וביושר). עם זאת עירית מישתדלת ומקיימת עיקר ומהות: ואהבת לרעך כמוך. הגם ועוד סתם אזרח: עירית היא והדוגמא, כללא שום היכרות כנכון שזה כעת כבהיר והיתרשמות כממש תחושת חובה להוסיף להגיד: היא הדוגמא. הגם ומעוד סתם אזרח: ברכות והערכה רבה לך עירית, כבהיזדמנות זאת חג שמח והרבה טוב לצופים ולצופות. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
16
לא מאמין למילה של עתונאי צללים
  Henry Levy   29/04/16 19:59
כתוב תגובה ל- Henry Levy
17
פעם הוא צלצל לנחקר עוצרים אותך
  זינגלה   29/04/16 20:28
אם כל הנחקרים שלו היו מתאבדים היו בתי הקברות מפוצצים מה קרה הפסיד חברים שוטרים שהבינו שהוא סרח שיביאו את אישתו ורות דוד להדליק משואה לזכר הצדק שהיה פעם במדינה
כתוב תגובה ל- זינגלה
18
תגובה ליואב יצחק
  ברירז   29/04/16 22:38
מר יצחק היקר. נראה ששום דבר ושום מצב לא גורם לך להחריש. בן אדם שהוביל את אגף החקירות במשטרה להצלחות לריווחת העם ועקב מחויבות עמוקה הכניס את משפחתו למערבולת של שנים בצל הפחד, שם יד בנפשו, אבל לך אין קווים אדומים ואתה ממשיך לנסות להראות כמה אתה ידען ומוצלח. פשוט בושה וחרפה. אם לתת טעימה קטנה לרדידות הפסקנית של דבריך, הרי שהמשפט ״שתי בדיקות פוליגרף הוכיחו״ היא דוגמא אחת מיני רבות, שהרי התוכנית האחרונה על הפוליגרף הבהירה לכל דיכפין כי הפוליגרף לא ״מוכיח״ שום דבר, אולם אתה לא נותן ל״זוטות״ שכאלו לבלום את הגיגך, שהרי מה הקהל מבין ? לסיום - הסרט הראה כמה בני משפחת ברכה יפים פנימית וחיצונית ומובן שכדי לגדול להיות כאלו היה גם אפרים ז״ל כזה מן הסתם. ממליץ שתניח להם באבלם ומצא אובייקטים אחרים לפאר את שמך על גבם.
כתוב תגובה ל- ברירז
מה עם התייחסות לעובדות שהוצגו
  בני בנקר   29/04/16 23:11
בסרט,למשל עדותה של אשת המנוח כי הודלף לו ממח"ש שהוא עומד להיעצר ביום ראשון בעקבות חקירת מח"ש ? מסקנה: יואב יצחק כתב אמת וכתבלבים המתחזים לעיתונאים,כמו גם רמאים בצמרת הפרקליטות, תקפו אותו בדיוק כמוך על לא עוול בכפו ! כאשר הופכים קצין משטרה שחשד כבד ביותר של מעשים פליליים אופף אותו, לסמל של שוטר מוצלח,אין ברירה,צריך לומר את האמת למרות האסון שנפל על משפחתו.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
19
עדי מאירי נחשפת במערומיה
  אפרים שבתאי   29/04/16 22:39
מאוד שקופה המגמתיות של עדי מאירי. היא מסוכנת מעט פחות מהשחיתויות של אפרים ברכה, שי ניצן ויהודה ויינשטיין. מאמין לכל פסיק בכתבה
כתוב תגובה ל- אפרים שבתאי
20
עדי מאירי פרצופה של העיתונות
  אחת מהעם   29/04/16 23:24
עדי מאירי היא כלבת השמירה של המערכת. היא אחת העיתונאיות שעושות עבודה כדי לשמור על יציבות המערכת. הבעיה היחידה שאי אפשר לדעת אם מאירי היא מטומטמת, מושחתת, או סתם בעלת אמונה בלתי נדלית במערכת שכבר התגלתה במערומיה.
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
הזרזירה והעורב
  מיקרופון סמוי   30/04/16 13:18
הזרזירה מאירי המניפולטיבית שרימתה לאורך כל הדרך כשידעה בדיוק על מעשיו הפסולים של המנוח הלכה אל הזרזיר תאב הפרסום י"ידיד" המשפחה שלא התאפק וויתר על אזכור שמו בסוף הכתבה ושידך לזרזירה את בני המשפחה השבורים לעייפה שנלכדו ברשתם של השניים כביכול באו לברך בפועל העצימו הקללה כמו אותה כותרת על מעללי המנוח בכתבת תחקיר בידיעות אחרונות של שוש מולא לפני כשבע עשרה שנים שכותרתה אז היתה הברכה והקללה זרזירה ועורב המבוכה שגרמתם חשפה פרצופכם האמיתי אתם לא פחות מקללה תתביישו
כתוב תגובה ל- מיקרופון סמוי
21
הקשרים עם יוסי הררי וברכה -
  חשדנית   30/04/16 00:10
בראיון עם מאירי אמרה אשתו של ברכה שפינטו אירגן 'סולחה' בין אפריים ברכה לבין ראש ארגון המאפיה יוסי הררי. לא ברור במה מדובר אבל ממתי שוטר בכיר במשטרה עושה 'סולחה' עם עבריינים שאותם חקר ? מוזר מאוד. והשאלה שמייד עולה היא - מה מקור הכסף שקיבל לכאורה מפינטו. האם מדובר בכספים של העולם התחתון, נניח, במסגרת הסולחה שאירגן פינטו ?
וחוץ מזה, אפרים ברכה נרצח ! ולא התאבד.
הוכחה אחת - המשפחה הודיעה שהצליחה למצוא את אפרים ברכה במכוניתו באמצעות איכון הטלפון הסלולרי שלו. סימן שהטלפון הסלולרי היה אצל ברכה במכוניתו כל הזמן עד שנתגלה באמצעות איכון סלולרי שלו. הטלפון לא הושמד על ידי ברכה ! אז מי לקח משם את הסלולרי ולמה ? לא ברור...ארדן רצה להקים ועדת חקירה לבדיקת ההתאבדות אך זו סוכלה ולא קמה עד היום. מדוע ?
עוד פרטים בתגובות שלי כאן -
news1.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
וואוו
  אהרון שחר   30/04/16 10:27
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
22
אפילו מוזמניה של עדי מאירי לתכ
  צוחקים   30/04/16 04:08
כנית הרדיו ברשת ב׳, לא לוקחים אותה ברצינות! דיבר של פוסטמה , דפ״רית.
כתוב תגובה ל- צוחקים
23
אין ברכה בקצין משטרה מושחת
  מוטי הקרייתי   30/04/16 06:01
תמהני שנטפלים לכתב השקדן והמסור יואב יצחק.
הוא הביא בפנינו תחקיר מקיף המגובה בראיון
שנערך עם משפחת ברכה המעידים על מצוקת לב.

העלמות הטלפון הנייד וההתאבדות המצערת
מחזקת את הדעה שמר ברכה חטא במעשיו.

אין צורך להרפות את ידי יואב יצחק
לחקור עבורנו שחיתויות למכביר.

בימי-קדם נהגו להרוג את השליח
שהביא להם בשורות שלא מצאו-חן
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
24
הציבור כבר התרגל לזה שהפיקוד
  שבצ"י חלובצ"יק   30/04/16 06:44
העליון של המשטרע מושחת ועוד פרשה כמו של ברכה לא מוסיפה ולא גורעת מההתרשמות הזאת. מי זוכר שכ 10 ניצבים הודחו בשתיים האחרונות רק בגלל הטרדות מיניות? דווקא אם ימצא שם צדיק אחד בסדום המושחת אולי זה יפתיע אותנו אבל עד היום לא שומעים הפתעות מסוג זה אלא להפך. משטרת ישראל יכולה ללמד את משטרת סדום ועמורה כל מיני טריקים מלוכלכים איך לנצל את התפקיד לטובת הכיס ולטובת הזין. משטרת ישראל היום זה גוף מדולדל חסר בטחון עצמי שבהנף יד אחת חיסלו לו את הפיקוד העליון שצמח בתוכה. המשטרה היום מזכירה לי את צה"ל בשנים 1949-55 שהפך להיות אבר מדולדל אחרי שהזקן בחמת זעם חיסל את הפלמ"ח ושלח אותו על מפקדיו המהוללים וחייליו המסורים הביתה בגלל שסרבו להתפרק. הזקן השיג את שלו במחיר דלדולו של הצבא ממיטב המפקדים שהביאו לנו את הנצחון במלחמת העצמאות. אנשים כמו הגיבור ואיסטרטג העל יגאל אלון נשלחו לפנסיה ומפקדים דרג ז" כמו דיין קודמו במהירות על מנת לסגור את החורים בפיקוד העליון. תגידו אתם משווים את השרלטן דיין למפקד העליון אלון? אלון היה בשבילנו כמו מונטגומרי בשביחל האנגלים או פטון בשביל האמריקאים. את מהלכי המלחמה שלו לומדים ע היום באקדמיות הצבאיות. מי לומד היום את מהלכי הקרבות של דיין חוץ מאשר את קרבות חדר המיטות שלו?
כתוב תגובה ל- שבצ"י חלובצ"יק
25
יצחק מאז שנודע לי שפינטו האליל
  מכביסט   30/04/16 09:18
שפינטו האליל והגורו שלך אני קורא כל מה שאתה כותב בערבון מוגבל. מוגבל מאוד
כתוב תגובה ל- מכביסט
26
העלמת הטלפון הנייד המפתח
  aaeius   30/04/16 10:14
או שנרצח והנייד הוסלק או שהתאבד (יריה בחזה צורת התאבדות מאד לא מקובלת ) ודאג להשמיד הנייד קודם על מנת לטייח על הפשע, להגן על פשעי אנשי החוק (צ-חוק) וקרוב לודאי להגן על משפחתו שיקבלו את כל זכויותיו שיתכן והיו נשללות אם היה מואשם בפלילים
כתוב תגובה ל- aaeius
קיימת אפשרות נוספת
  ה.א   30/04/16 12:14
קיימת אפשרות נוספת (שלדעתי האישית היא סבירה ביותר), שזו הייתה התאבדות, ומי מאלה שהגיע ראשונים לשטח סילק את המכשיר ומסר אותו למשטרה. בדיווח של תמר איש שלום ביום ההתאבדות היא דיווחה כי הרכב אוכן על ידי מכשיר הטלפון, אשתו מעידה שיצא עם מכשיר הטלפון ובשעה 05:00 (שעתיים לאחר שיצא מן הבית, וטרם חיפשו את רכבו) הטלפון הזה השמיע למתקשרים צליל צלצול כלומר סביר שהיה מחובר לרשת, בכתבה של אשרת קוטלר לפני מספר חודשים היא תיארה את השתלשלות העניינים כאילו הוא כיבה את מכשיר הטלפון ואז שלח יד בנפשו, בבדיקה עם הרשות השניה הם הודיעו לי "על פי חקירת המשטרה, ברכה ז"ל השמיד את מכשיר הטלפון הנייד שלו בטרם שם קץ לחייו ולא כיבה אותו , כפי שנאמר בטעות בכתבה." הם רק לא הוסיפו "חקירת המשטרה כפי שפורסמה". (כאשר עיתונאי אומר כזה דבר והוא יודע את ה"סיפור" הפורמאלי מירב הסיכויים שהעיתונאי יודע על מה הוא מדבר, היינו שאכן הרכב אוכן באמצעות המיקום האחרון בו פעל, שהוא גם מקום האירוע, באמצעות מכשיר הטלפון) ואפשר בכלל להפליג למחוזות אחרים. המשפחה מתארת מצב חרדתי קשה שברכה היה שרוי בו לאורך שבועות או ימים, במצב הזה הוא יכול היה אף להאמין שרצח את ארלוזורוב ורבין גם יחד. מצב כזה עלול גם להעלות חששות אצל הקרובים לו בעבודה ובמשפחה כאילו הוא אשם בדברים חמורים, בעוד שהדבר אינו כך כלל ועיקר. מנגד אנו יודעים מההתכתבות עם אברהם זינו שמניפולציות חקירתיות ושימוש בהפרחת שמועות לא היו זרים לו כלל ועיקר. אני מאמין שזו מחלה של כלל המשטרה משורש המערכת עד לצמרתה אז, ואולי אף הצמרת של היום. לכן לא ניתן גם לשלול שכל הדיווח הפורמלי של המשטרה על הפרשה הוא מניפולטיבי. אני בטוח שיואב יצחק לא ממציא את הדברים, הדברים מתאמתים מרגע לרגע, ליואב יצחק יש מקורות, כנראה מקורות טובים, מה האינטרסים של אותם מקורות? האם הם מדברים מאהבת הציבור? האם אינטרסים אישיים? אני בטוח שזה תמיד מתחיל לשם שמיים, ואחרי כן עלול לרדת מן הפסים. האם בחקירת החשוד כרוצח הסדרתי המשטרה לא משמשת במניפולציות בעיתונות? לכאורה לשם שמים?. ניתן אולי להאמין שיש כאן רכבת שלמה, פרקליטות, משטרה שדוהרים בכלל "על יד" הפסים ולא על הפסים, שיכרון של כוח ושל סמכות מעלה אותם לעתים לגבהים שם הם סובלים מהיפר וונטילציה, ואז המניפולציות הופכות דרך חיים, ומהגבהים האלה אפשר רק ליפול לעמקי הבורות, ועל מנת להסתיר מניפולציות מפני הציבור ממשיכים באותה שיטה, עם לחיצה הרבה יותר עמוקה על הגז. ומי שנמצא בתוך הבור אינו כשיר להסתיר, ייתכן שמי שמסתיר הם אחרים המגוננים על עצמם ועל השיטה. הפתרון לכל אלה הייתה הילה גרסטל, ואף אותה הצליחו המניפולציות לסכל. כל אדם ששכל בראשו אמור להיות מוטרד מאד מהמצב הזה.
כתוב תגובה ל- ה.א
כמו שאמר אחד העיתונאים הישרים
  בני בנקר   30/04/16 12:41
האחרונים שקיימים,קלמן ליבסקינד: אין שום חשיבות למקור הידיעה של עיתונאי,שני דברים חשובים,אמינות הידיעה והעניין הציבורי בפרסום הידיעה. כל השאר קשקשת,(זה אני אומר).
כתוב תגובה ל- בני בנקר
יש עוד דבר שמפריע
  aeeius   30/04/16 17:53
התאבדות עם ירייה בבית החזה - אני לא פתולוג משפטי אבל נראה לי שהתאבדות ביריה לחזה קשה לביצוע ובנוסף יש נתונים על הגוויה שיכולים לאשר או לשלול מי ירה. כולל בדיקת סימני ירי על יד המתאבד,כיוון הירי, ועוד הרבה דברים שאני לא מבין אבל למומחים יש ידע. לאחר שהפקירו את השופטת גרסטל לכלבים - אין סיכוי שנדע את האמת.
כתוב תגובה ל- aeeius
צל של אמת מספר 2
  אהרון שחר   3/05/16 10:30
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
27
ממש כמו ברצח רבין
  חשדנית   30/04/16 10:47
מיד אחרי מותו של ברכה החלה מקהלה שלמה לצעוק הוא צדיק הוא צדיק הוא צדיק כל הכתלבים כולל דרוקר וברוך קרא יצאו לטובתו כאילו היה אליל הדור ואחרי זה המשטרה הקימה אודיטוריום להנצחת שמו ומורשתו של ברכה...זה קופי אחד לאחד רצח רבין. את הרצח של רבין על ידי פעיל ימין ביימו ואת 'ההתאבדות' של ברכה גם כן. בשני המקרים הרוצחים היללו את הקורבן שלהם, שכביכול היה צדיק הדור ואחרי זה הקימו מפעל הנצחה אדיר להנצחת שמו ומורשתו של הנרצח...משפחתו שתקה כי קיבלה הטבות שחבל על הזמן ושיתפה פעולה עם הרוצחים, העיקר שתישאר לו 'חזקת החפות' שברוך קרא מיהר להכריז על כך כמה וכמה פעמים מיד אחרי הידיעה על מותו של ברכה, כנראה בהוראה מלמעלה.
כתוב תגובה ל- חשדנית
28
נראה לי שאתה חש נקיפות מצפון
  גילה הראל   30/04/16 12:20
אני חושבת שאתה חש נקיפות מצפון אחרי פרסום הראיון עם בני משפחת ברכה. אתה מיודד עם הרב פינטו, זו עובדה ידועה...
כתוב תגובה ל- גילה הראל
לא נראה שהבנת את הניכתב...
  המורה דליה   30/04/16 23:48
כתוב תגובה ל- המורה דליה
29
כמה זבל נפשע הותיר אחריו היועץ
  צורי   30/04/16 12:41
(אחיתפל) המשפטי ווינשטיין? אפשר היה להקים מפעל קומפוסט שיספיק לכל ארצות הים התיכון.
כתוב תגובה ל- צורי
30
נקודה חשובה למחשבה
  אנוכי   30/04/16 13:46
לאדם ישר אין מה לפחד מכל חקירה שצריכה להיות, כי הוא בטוח בצידקתו. או שבכיר כמו ברכה יודע על הקלות שניתן לתפור תיק לכל אחד גם אם הוא תת ניצב.
כתוב תגובה ל- אנוכי
31
  יושר   30/04/16 15:58
יואב יצחק
גם זבל אם מצפים בזהב הוא נשאר זבל מצופה זהב.
היית עיתונאי קטן ותשאיר קטן. .
כתוב תגובה ל- יושר
32
המסקנה ברורה לברוח מחצרות ...
  האזרח הפשוט   30/04/16 20:08
המסקנה חד משמעית להתרחק ולא ולהתקרב לחצרות רבנים ולצדיקים .... כנראה שהאדם הפשוט לא יכול להתקרב לרבנים שאלוהים נוגע בהם .... וכאשר האדם הפשוט מתקרב יותר מדי לחצרות של הצדיקים הוא ניכווה מהאור וההילה האלוהים שעוטפת את הצדיקים המורמים מעם .מאחר שאלוהים נוגע בהם ומדבר איתם ....
כתוב תגובה ל- האזרח הפשוט
33
יואב יצחק יש לך ביצים מברזל
  בבר   30/04/16 22:46
אם יהודה וינשטיין, רביב דרוקר וברוך קרא לא תובעים אותך על הוצאת דיבה במליונים יוצא שאתה תותח והם נוכלים מושחתים.
כתוב תגובה ל- בבר
34
אין ספק שהוא ....עשה משהו לא
  דנינו   30/04/16 23:18
ברור שלא סתם הוא שם קץ לחייו לי אין ספק שיש דברים לא כשרים שהוא עשה.....
כתוב תגובה ל- דנינו
35
ירחם השם כמה רוע
  אוריאנה   30/04/16 23:47
האיש נפטר מהעולם הרע והאנשים רעים מה הרעיון להמשיך ולבזות את זיכרון...שמעת על כבוד המת?? אין בך ערכים, את כולם אתה מגדף ומשמיץ...איפה המצפון שלך...איש נטול חמלה ורחמים..שחרר. תניח לאלמנט אני וניתוחים דייי כבר..
כתוב תגובה ל- אוריאנה
36
סתם תוכנית לפזר חול בעני הצבור
  מרבי   30/04/16 23:57
הציבור לא טיפש ויודע את האמת הבן אדם ברח בזמן זה הכל,אם היה נישאר אולי הרב עוד היה בחוץ היום אבל הממשל המושחת העדיף ככה שהוא יברח והם ימשיכו במעללים שלה מדינה של מושחתים ,איכס של משטר וממשלה חבל שהשקענו פה למעלה מחצי מאה
כתוב תגובה ל- מרבי
37
מתי נשמע על התאבדותם של
  שלום המהפכן   1/05/16 00:42
הרשעים הפושעים בחסות החוק צחוק, ווינשטיין, שי ניצן, ועוד כמה רקובים?
כתוב תגובה ל- שלום המהפכן
תשובה
  הקוקיה 46/3   1/05/16 10:16
למה אינך מוסיף לרשימתך את חצר הרב פינטו,ואת כל המושחתים מישראל שלנו ומן ההתנחלויות?
כתוב תגובה ל- הקוקיה 46/3
38
לכל מי שמדבר על הרב הצדיק!!
  יעקב שלום   1/05/16 01:16
בבקשה תחזרו בכם, אתם שורפים את החיים שלכם בעצמכם! לא יוצא לכם שום טוב אלא רק רע.
כתוב תגובה ל- יעקב שלום
39
הגיע הזמן להודות ל-news1
  מוטי הקרייתי   1/05/16 05:52
אחרי שקראתי את כל התגובות שהצטברו בעניין קצין המשטרה
והיו כמובן שתמכו בכתבה המפורטת כמו כאלה שבחרו בעלבון
אישי בגין יואב תוך השמצות מיותרות בהחלט לעניות דעתי.
לא נותר אלא להביע הערכה למנהלי הרשת-news1 שפרסמו
מבלי שצנזרו אותם למרות שנאמרו דברים בגסות יתרה.

אני מרבה להגיב ברוב אמצעי התקשורת בלשון נקייה
אבל...אם רוחם הפוליטית של העורכים לא נוחה להם
מדעתי האישית הם לא מפרסמים את תגובותיי וזאת
בניגוד לבמה הניתנת לנו כאן ועל-כך תודתי...

מוטב לנו שנגיב תמיד ברמה תרבותית לשמה.
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
כבעל בלוג בNEWS1 שותף לקריאתך!
  א. וינשטיין   1/05/16 09:36
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
40
האם יש קשר בין יואב יצחק לרב
  ניסים1960   1/05/16 08:14
פינטו על זה לא שמענו כלום
כתוב תגובה ל- ניסים1960
41
תת ניצב ברכה ז''ל
  הקוקיה 46/3   1/05/16 10:04
כשם שאורי אבנרי ושותפו כהן לא ירו בראשו של אברהם עופר שר השכון בממשלתו בראשונה של יצחק רבין. כן גם יואב יצחק עיתונאי שהיה מאד מעורך לא פחות ,מאורי אבנרי ושלום כהן. לא ירה בראשו של תת ניצב אפרים ברכה. תבדקו מי ביכלל זוכר את אברהם עופר,שר רב פעלים בשעתו,כך גם יהיה ספורו של תת ניצב ברכה,הרב פינטו יצא לחופשי לאחר עזרתו הנפלאה של יואב יצחק העתונאי הצדיק וימשיך להונות ולהנות מציבור מאמיניו השוטים,רק בני משפחתו של ברכה ילכו לעזעזאל,כל אחד בדרכו שלו.כפי שד''ר כהן עורך דין החצר של משפ' נתניהו עובד בונו ומופיע בתכניות טלביזיה ממלכתיות בתקשורת ההולכת ומאבדת את חוט שדרתה ואת אמינותה. אם יש אלוהים בשמים הוא ירחם עלינו ועל כל ישראל.
כתוב תגובה ל- הקוקיה 46/3
42
להמשיך לכופף הלוך ושוב
  ד"ר משה פרץ   1/05/16 11:02
יואב יצחק, המשך בכתבות המחקר שלך בנושא השחיתות של נושאי משרות ציבוריות. גם כאשר נראה שההתקדמות מזערית, על תתעייף. ניתן לשבור מוט ברזל ע"י כיפוף הלוך ושוב בנקודה מסוימת במוט. בשלב ראשון מתחילה התחממות זעירה בנקודת הכיפוף. ככול שמתמידים, המאמץ המושקע הולך וקטן, החום הנפלט הולך וגדל, עד לשבירה. בחר בזהירות את נקודת החולשה של ראשי המושחתים, והתחל לכופף.
כתוב תגובה ל- ד"ר משה פרץ
43
וינשטיין, דרוקר וברוך קרא הם ה
  בבר   1/05/16 11:12
וינשטיין, דרוקר וברוך קרא הם ההוכחה שיואב יצחק צודק וגילויו הם אמת שאם לא כן שלושת הנ״ ל היו חייבים לתבוע את כבודם על האשמות שיואב מטיל בהם כהוצאת דיבה עליהם. וראו איזה פלא, דממה! אין מי מהם שפוצה פה ואו מצפצף.
המשמעות היחידה ששלושת הנ״ל המכונים על ידו כשקרנים ווינשטין אף כאיש שקופת שרצים על גבו, עדיין חיים ואינם מגנים על שמם הטוב. כי ככל הנראה שמם אינו טוב והם ראויים לכל הכינויים שיואב יצחק הטיל בהם.
ולכל המגבים החולקים והפוסלים את דברי יואב יצחק שיתנו הסבר ומענה על האמור לעיל. ואם אין אז לפחות שיחרישו.
כתוב תגובה ל- בבר
האתגר של מר בבר
  מוטי הקרייתי   1/05/16 12:06
הרבה היגיון בדבריך אבל...אתה עלול לאתגר את הנוגעים בדבר
כך שאולי הם יעשו מאמץ לתפור תיק ליואב יצחק כדי להשתיקו.
כמובן שאני מאחל ש...חששותיי תהיינה מיותרות בהחלט.
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
44
ברכה החזיק את סגלוביץ בביצים?
  רמי כהן   1/05/16 11:50
מתי כבר תחשוף באתרך, במה החזיק תנצ ברכה את מפקדיו. מה הן הסודות שלקח איתו בנושא של דודי, סגלוסביץ ודנינו? זה הסיפור הגדול והאמיתי.
כתוב תגובה ל- רמי כהן
45
עתונות?
  חוסיין אובמה   1/05/16 12:06
מדוע זה אין יואב יצחק מצטט את השקופית שהופיע בסוף הסרט? האם העובדה שהפרקליטות ניקתה את ברכה מכל חשד אינה אומרת דבר ליואב יצחק? דבר נוסף מדוע אין יואב יצחק או מי מטעמו מבצע תחקיר יסודי כפי שעשה על ברכה בו למשל יסביר העבריין פינטו כיצד משכר של רב הקים בית ענק? וכמו כן מה לגבי אי הסדרים בעמותת ישעיה. למה זה ממלא יואב יצחק פיו מים?
כתוב תגובה ל- חוסיין אובמה
שמיל בנושא חזון ישיעיה נסגר
  שמילו   1/05/16 12:27
התיק,תאמין לי שאם היה אי סדרים לא היה נסגר,והבעת ככל שהובא סתקשורת הוא לא של הרב וחוץ מיזה זה לא בית זה כמו ביצ כנסת לכל דבר
כתוב תגובה ל- שמילו
הפרליטות זיכתה - צ-חוק
  יוסיפון   1/05/16 13:03
הפרקליטות גם קבעה לרופאה באבו כביר מה משקל הלב של התינוק אם זו לא היתה הפרקליטות של המדינה שלי גם אני הייתי צוחק
כתוב תגובה ל- יוסיפון
מענה לחוסין אובמה
  וולדימיר פוטין   1/05/16 13:34
זה שהרב שפינטו כמו כל הרבנים וראשי הכתות וחצרות הם נוכלים ורמאים שחסידיהם השוטים נוהים אחריהם ותורמים מפת לחמם לנוכלים אלה שאמורים לסייע לקהילתם, גונבים את התרומות לעצמם וחיים בפאר ועושר מהתרומות והתקציבים שמגיעים לידיהם אין זה סותר שברכה היה בין מקבלי השוחד וטובות ההנאה מהרב גנב פינטו.
כתוב תגובה ל- וולדימיר פוטין
46
יואב יצחק - חרפת העיתונות !!!
  בוחן כליות   1/05/16 12:50
זו מציצת דמים של מת. יש הרבה מה לומר על פרשת פינטו ובבוא עת ייאמרו דברים קשים בנידון.
כתוב תגובה ל- בוחן כליות
47
בזה לך, יואב יצחק, מעומק לבי!
  רונית יער   1/05/16 13:08
יואב יצחק! עדיף היה שלפחות עכשיו תידום ולא תנסה לחפש משפטים כדי למרק את מצפונך המלוכלך! ביזיון אחד כל מה שכתבת עליו! האם הוא היה מסוכן לציבור? נראה לי שמי שמסוכן הוא מי שכותב דברים כאלה! ברור שחשש ממעצר! אתה לא היית חושש? ברור שנפל על עיתונאי שעשה מעשה בזוי וחשף את מה שהוא נתן לו ומקובל לתת לעיתונאים שסומכים עליהם, כי אחרת לא היתה עיתונות! לא מצדיקה את זה אבל מבינה! ואתה יואב יצחק, בוש והכלם לך ועדיף שתתרחק מכתיבה כי איבדת את זה... בזה לך מעומק לבי!
כתוב תגובה ל- רונית יער
תחשבי שאדם שהכניס כל כך
  שריתה   1/05/16 15:42
הרבה אנשים לכלא והוא בעצמו לא כשר,איך זה ?אולי זה היה סתם תפירת תיקים אולי צריך לפתוח את כל התיקים מחדש??? אולי אנשים שילמו מחיר יקר רק בגלל שהחוקר היה מושחת צריך לבדוק הכל!!!
כתוב תגובה ל- שריתה
שתי כוס שמן ברקס
  אהרון שחר   1/05/16 21:26
תירגעי. את כועסת על יואב כי את חושבת שהוא אשם בהתאבודתו של המושחת. ומה חטאו? שכתב שהוא מסוכן לציבור. ואם לא היה כותב מילים אלו, היית מעריצה אותו? עזבי, את היסטרית. בואי תתחילי בניקוי נעליו של יואב יצחק, והערכת פועלו הייחודי למדינה, אחר כך נמשיך. עובדתית יואב צדק בכל מילה, המושחת עמד להיעצר לאחר שחקירה הבשילה. הוא הבין שאף מקורב כבר לא יעזור לו וברח. אכן הצליח לו. הבושה נחסכה מזכרו ומשפחתו. זה קצת מוזר שמדינה מעודדת מושחתים להתאבד כדי לזכות בכבוד.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
מי אתה שתחליט את זה?
  רונית יער   2/05/16 06:00
גם אתה הפכת עצמך לחוקר, לתובע, לשופט ולתליין? מי אתה בכלל שאתה מרשה לעצמך להעליל עלילות כאלה על איש יקר שאין ולא יהיו לנו רבים כמותו! חוצפנים כולכם שאתם הולכים שולל אחרי כתבות צהובות שמסיתות נגד הטובים שבבנינו! תתביישו כולכם! אני היכרתי אותו! אני עבדתי איתו! אני יודעת כמה היה חשוב למדינה! ואתם? חורצים דעות בהבל מקלדות! בזה לכם!
כתוב תגובה ל- רונית יער
ואני בז לך,זאת שמתעלמת מדברים
  בני בנקר   2/05/16 08:37
ברורים שהושמעו ע"י אשתו של המנוח ואשרו את טיעוניו של יואב יצחק. איך אמר פעם עו"ד אמנון גולדנברג ז"ל, כשנשאל ע"י עד מה לומר בעדותו ? "גם האמת היא אופציה".
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לקית בעיוורון רונית
  המלאך גבריאל   2/05/16 10:27
גברת יער מי שלא יודע את היית ראש לשכת מפקד מחוז תל אביב גבי לסט כשאז החל למעשה מסע ההרס של המנוח שעסק בחריצות בחקירות אך לעתים מזומנות מדי תוך הפרת הכללים והחוק דבר שהוביל אז בתקופה ששירתת למספר זיכויים בתיקי פשע חמור שאותם ניהל המנוח כששופטי בתי משפט מחוזי לא אחת מתחו ביקורת נוקבת על התנהלותו ומהימנותו ולימים בחלק מהתיקים שולמו מליוני שקלים פיצויים לאנשים שישבו במעצר לחינם(עיי ני פסד שלבי שהואשם וזוכה ברצח) כן אז החל מסע ההרס שתרמו לו מפקדיו באותם ימים היה נוח להם לערוך מסיבות עיתונאים על גילוי רצח וכעבור זמן נאלמו דום עם זיכויים של נאשמים במקום שיאירו ויעירו ויעמידו המנוח במקומו לא נקפו אצבע ובכך אפשרו לו לשעוט אל השטויות והטעויות שהובילוהו אל הסוף המר אגב גם שלאא מנעו או אסרו לו קשר עם פינטו שהיה ידוע בקשריו עם העבריינים אז רונית פקחי עינייך ותפסיקי לשבח כסומא באפילה
כתוב תגובה ל- המלאך גבריאל
פחדן שמסתתר מאחורי שם של מלאך?
  רונית יער   3/05/16 15:08
כתוב תגובה ל- רונית יער
התוכן נכון
  המלאך הגואל   4/05/16 17:37
ולכן את מתמקדת בפחדן שמחדן
התוכן כולו אמת לאמיתה
את יודעת היית שפחה נרצעת בלשכת הממז
תעני רק כן או לא
התוכן נכון או לא
ואם הכל נכון אז תעשי גרעפץ ותירגעי
כתוב תגובה ל- המלאך הגואל
לזה שעבדת איתו לא אומר שסיפר
  חלש   2/05/16 16:04
לך אם קיבל משהו מימשהו באופן לא חוקי ,תסכימי איתי
כתוב תגובה ל- חלש
לזה שעבדת איתו לא אומר שסיפר
  חלש   2/05/16 16:04
לך אם קיבל משהו מימשהו באופן לא חוקי ,תסכימי איתי
כתוב תגובה ל- חלש
אני מתנצל, זה משהו אחר
  אהרון שחר   2/05/16 22:39
אם הכרת אותו אישית, אז ברור שאת באבל כבד וחלילה לי לפגוע בך. אני גם כואב את האבדן, במיוחד של המשפחה המסכנה שאיבדה אב. גם אני אוהב ריקודי עם ויכול להיות שהוא היה אדם טוב ביסודו. באופן טבעי השאלה כרגע היא כמובן למה הגענו לכך? התשובה לא פשוטה. יש הסבורים כמוך שזה בגלל מילה שכתב יואב יצחק (מסוכן לציבור), ויש הסבורים אחרת. שמעתי סברה שהסגלוביץ' הזה שהכריח אותו לטמון פח לאייקון שהוא העריץ גרם לו לדיסוננס פסיכולוגי ששבר אותו. את בטח גם כואבת ושואלת את עצמך: איך הגענו למצב הזה? כנראה השתלשלות ארוכה. למה הוא התדרדר למצב שהוא יותר מדי מקושר לעבריינים, מדליף, וכו'. אולי זה לא קשור לאישיותו, אולי ההפך, התפקיד שואב אותו לכיוון המושחת גם אם הוא היה טוב מיסודו? אני חושב שזה נכון כי להערכתי התרבות מושחתת. אולי הוא לא התאים לתרבות המושחתת הזו? בגלל זה הוא נשבר. אבל זה לא פשוט רונית, אל תתפתי להאשים את יואב. איתך באבלך מכל הלב, ואין ספק שעלינו לעשות חשבון נפש כדי למנוע לא רק סוף טראגי של מקרים אחרים, אלא בכלל למנוע כבר בשלב מוקדם יותר התדרדרות לכיוון הפלילי. המערכת רקובה מבסיסה, זאת הבעיה. דווקא הטובים נשברים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
48
יואב יצחק
  Yaerch   1/05/16 22:06
אתה לא מתבייש???? יעיתונאי פח אתה גרמת לזה שהוא התאבד!!! אתה עוד מנסה להאשים אחרים? בית המשפט קבע שהוא התנהג טוב מאוד! "מסוכן לציבור" אתה כתבת יזבל
כתוב תגובה ל- Yaerch
49
הופתעתי מהתוכנית בערוץ 2
  יגאל הירושלמי   1/05/16 22:20
הופתעתי מהתוכנית בערוץ 2 שבוצעה ע"י עדי מאירי, כי ידעתי עד כמה עדי מאירי תמכה בעמדת בברכה, ואילו הרושם שקבלתי מהתוכנית הוא שעמדת יואב יצחק היא ככל הנראה נכונה. חבל שאי אפשר לשתף הכתבה בפייסבוק.
כתוב תגובה ל- יגאל הירושלמי
50
ברכה
  שייקה ש   2/05/16 07:16
לא צריכים להיות חכמים גדולים בכדי להבין שברכה התאבד סתם כנראה היה לו הרבה מה להסתיר ולכן עשה את מה שעשה. אני לא ראיתי שפורסם שהיה לו בעיות אישיות בבית ומה נשער לחשוב רק מה שיואב יצחק פרסם כל הכבוד לך תמשיך ותגלה את כל השחיתות במערכת הציבורית כי הרבה הרבה מאוד
כתוב תגובה ל- שייקה ש
51
ברכה כמו יפני ביצע את הספוקו
  שבץ חלובה   2/05/16 12:23
ובזאת הודה באשמתו גזר את דינו וביצע אותו. איך אומרים? case closed/ די! לרדת מהאיש הזה....הלוואי שגם פינטו ופואד וקצב היו דומים לו....היו זמנים אז בשנות ה 60-70 שלשרים היה כבוד עצמי . ראה מקרה השר עופר. למה אולמרט והירשזון לא מתאבדים כמו ברכה? אך החיים המתוקים כמה קשה להפרד מהם. טוב להיות כלב חי מאריה מת...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
52
תגובה לכתבה
  כיפה אדומה   2/05/16 15:00
לא ברור לי מדוע יואב יצחק עוסק באובססביות בנושא ברכה ז"ל: האיש כבר מת ולכן בלתי אפשרי לאשש או להפריך את טענות יואב יצחק בעניין: הנח בבקשה למשפחתו הם סבלו מספיק. מה גם שהפרקליטות הודיעה כי לא נתקבלה החלטה לעבור לחקירה פלילית בעניין ברכה. דבר נוסף, מדוע מגן יואב יצחק בחירוף נפש על יאשיהו פינטו? הרי הוכח שהוא אינו נמנה על ל"ו צדיקים.. יתכבד נא יואב יצחק ויערוך תחקיר על חצר הרב, הכספים הרבים המתגלגלים בה (הלבנת כספים מו הסתם..), מדוע הושלך רימון על ביתו של פינטו בשנת 2011 ? מה פשר 20% מכל עסקה בשיחה עם דומרני? ועוד ועוד.. נראה שסיקור פרשת פינטו - ברכה ז"ל ע"י אתר זה, הוא לא אובייקטיבי וזאת בלשון המעטה..
כתוב תגובה ל- כיפה אדומה
53
אכזרי
  פאני   3/05/16 21:11
קראתי בעיון את דבריך . מזעזע עד כמה אתה ממשיך באכזריות להתעמר באדם מת ובבני משפחתו. אתה קובע אמירות כאילו נחקרו ונבדקו.מעניין שרק לך יש את המידע ואחרים הולכו שולל.כולל המפכ"ל הנוכחי. את דבריך אתה מסיים בהתייחסות לעמדת היהדות להתאבדות. אך לא מתייחס לגישת היהדות החומלת ודנה לכף זכות גם אדם ששולח יד בנפשו שמא התחרט ברגעיו האחרונים. תניח למשפחה ולנפטר. תגובתך ממעידה לא פחות עליך ועל מידותיך שאין בהם מידת הרחמים .חבל.
כתוב תגובה ל- פאני
54
אכזרי
  פאני   3/05/16 21:11
קראתי בעיון את דבריך . מזעזע עד כמה אתה ממשיך באכזריות להתעמר באדם מת ובבני משפחתו. אתה קובע אמירות כאילו נחקרו ונבדקו.מעניין שרק לך יש את המידע ואחרים הולכו שולל.כולל המפכ"ל הנוכחי. את דבריך אתה מסיים בהתייחסות לעמדת היהדות להתאבדות. אך לא מתייחס לגישת היהדות החומלת ודנה לכף זכות גם אדם ששולח יד בנפשו שמא התחרט ברגעיו האחרונים. תניח למשפחה ולנפטר. תגובתך ממעידה לא פחות עליך ועל מידותיך שאין בהם מידת הרחמים .חבל.
כתוב תגובה ל- פאני
55
חזרתי מחו"ל - נקי לא מתאבד
  עו"ד בועז גוטמן   6/05/16 11:07
אין הפתעה בחוסר הפתעה.קראתי בעיון.לשקר רגליים קצרות - אינו יכול לעוף.האמת תגיע - הגיעה.עופר, לוינסון , אלבין , ברכה , לא התאבדו כי היו נקיים.נקי לא מתאבד. אני מוסמך לדבר.גם שירתתי כראש מפלג חקירות ביאח"ה. גם נעצרתי כחשוד.נאזקתי ותזמורת התעמולה של דנינו מרחה אותי בזפת ונוצות - מעל ארבעים ערוצים אתרים ועיתונים."התיק" שדנינו ושותפיו ניסו לתפור לי נסגר תוך יממה מפנייתי לפרקליטות המדינה - אין אשמה.עברתי תקופה קשה ביותר.גם משפחתי.עם הדלפות שקריות ומרושעות שמקורן באנשים מרושעים וטיפשים מסוגו של אפרים ברכה.סופו מעיד על תחילתו.לא היה לי ספק לשניה שיואב יצחק צ ו ד ק.בנימין זיגל המנוח שהקים את יאח"ה הורה לקנות את כל ספרי יואב יצחק כשמתפרסמים.הוא ידע למה.המפתיע הוא שמשפחתו מ ו ד ה כי היה חשוד.חזור שנית.נקי לא מתאבד.הייתי פיזית בעצמי בסרט הזה ולא מרצוני.כשעיתונאי ביקש ממני חומר בהיותי בתפקיד - דיווחתי מיד.נפתחו נגדו הליכים.הורשע.שמו משה ליכטמן.מופיע בפסיקה.אפרים ברכה מת כחשוד.נ ק ו ד ה(איפוא הנייד?).הקבלות פה https://www.flickr.com/photos/32368051@N08/albums/72157631529809310
כתוב תגובה ל- עו"ד בועז גוטמן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il