s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סגן הרמטכ"ל צודק
מאת: רון בריימן  |  08/05/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תודה על החזרת השפיות לשיח
  ללא שפה מכובסת   8/05/16 12:49
כתוב תגובה ל- ללא שפה מכובסת
דברים נכונים ומדוייקים אבל
  משה מיכאל   10/05/16 13:33
אבל אני חושב שלא לשם כיוון סגן הרמטכ״ל המהולל את דבריו. אני חושב וחש שסגן הרמטכ״ל לא חש חמלה כזאת על אזרחי ישראל תושבי יהודה ושומרון. אגב, אנשים מסוגו של סגן הרמטכ״ל, יוכלו בבוא העת, להשמיץ (בלי שמץ חרטה) ולהדיר אוכלוסיות יהודיות אחרות (תושבי עוטף עזה לצורך הדוגמא) כאשר גם אלו יהיו ״מכשול לשלום״ בחלומותיהם ההזויים של הנאורים בעיני עצמם.
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
2
אוברחוכם
  בן הארץ   8/05/16 13:17
רון אני נמנה עם מעריציך ו"נומינלית" את צודק אבל בעת הזאת צריך להעיף את החלאה לא להרוויח כמה נקודות מפיגוע זוועתי שכזה כמו נאומו של סגן הרמטכ"ל אפילו הכותרת יכולה להטעות תמימים
כתוב תגובה ל- בן הארץ
כותרת מבריקה!
  שרגא   15/05/16 15:47
כתוב תגובה ל- שרגא
3
איפכא מסתברא - זוהי חוכמה
  שולמית ל.   8/05/16 13:44
יהודית והדוגמא - המאמר שלפנינו.
כתוב תגובה ל- שולמית ל.
ולכן אני אוהב את מאמריו של פר
  שרגא   8/05/16 15:42
ולכן אני אוהב את מאמריו של פרופסור בריימן.
כתוב תגובה ל- שרגא
4
חשיבה יצירתית
  א-דפנה   8/05/16 14:35
החשיבה היצירתית שלך, רון, מהממת. אקרובטיקה אינטלקטואלית ייחודית. אבדה כבדה לפרשני התנ"ך
כתוב תגובה ל- א-דפנה
באה לקלל ויצאה מברכת
  שרגא   8/05/16 15:52
כתוב תגובה ל- שרגא
5
הכחשת שואה , נוסח בריימן
  שלמה המגיב   8/05/16 15:49
וואלה , לא הספקנו לשכוח את ההשוואה המטופשת והמקוממת של סגן הרמטכ"ל ,בין התנהלות בישראל כיום ( אלימות , שנאה וחוסר סבלנות וגזענות) , לבין "תהליכים היסטורים בגרמניה בשנות השלושים של המאה שעברה" , והתעורר לנו פתאם האידיוט הנוסף , אדון בריימן , שמזהה אותם "תהליכים מעוררי חלחלה " בהיסטוריה , עם תהליכים פוליטיים שמציעים אופציה של פינוי מתיישבים מהשטחים , כחלק מהסכמים פוטנציאליים בדרך לפתרון הסיכסוך שלנו עם הפלשתינאים !!. אתם הבנתם את בריימן ? פינוי אזרחים ישראלים לתוך ארצם שלהם ,תוך פיצויים הולמים ושיקום בתוככי ארצם , במסגרת הסכמים טריטוריאליים , דומה לגירוש היהודים ממקום מושבם באירופה , ע"י הנאצים , בדרך לשריפתם במחנות ההשמדה !!. נו , האם ישנה "הכחשת שואה " גדולה מזו , בסוג נבזי כל כך של השוואה ? הרי אם היטלר היה נוהג ביהודי אירופה , כפי שלטעמו של בריימן , נוהגים עם המתיישבים בשטחים , הרי לא היתה בכלל שואה !!. לאחרונה , כל אידיוט שחושש , שתובנה שלו בעניין זה או אחר ,לא תשכנע את השומעים לו , מגייס את "התהליכים בשואה" כדוגמא למה שיקרה , אם לא יממושו התובנות שלו. גועל נפש ! איזה אנשים רדודים ועלובים , ממש מביש ואנו מדברים על אנשים משכילים ורהוטים ( סגן רמטכ"ל ודוקטור לכימיה במקרה הנוכחי ).
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
צר לי על השמאל הקיצוני
  שרגא   8/05/16 16:11
אם הוא זקוק לשכירי חרב זולים ברמתו של שלמה המגניב.
כתוב תגובה ל- שרגא
אולי תתייחס לנושא , שרגא ?
  שלמה המגיב   8/05/16 17:34
מה הקשר בין הנושא ( ההשוואות לתקופת השואה ) , ובין השקפות אידיאולוגיות ,שמאל או ימין ? , מה אתה מטמטם כאן את הקוראים , אדון שרגא ? "שכירי חרב זולים" עאלאק ! , אם אין לך התייחסות עניינית לנושא , אז תשתוק ואל תגיב כמו איזה טמבל . אם אין לך מה לומר על ההשואות הנואלות הללו לשואה , אז ההתייחסות "המעמיקה" שלך , היא לקטלג אדם שאינך מכיר בכלל לשמאל או לימין , בלי שום קשר לנושא ? זהו ? זה מה שיש לך לומר על מחאתי המנומקת , כנגד ההשוואות הללו של בריימן לשואה , שחוזרות ונישנות ? אני לא "עושה חשבון" וגם לא "מאתרג " שום אידיוט , כולל אדם עטור זכויות כמו סגן הרמטכ"ל , שבסגנונם הנלוז , עושים כאן למעשה "הכחשת שואה". מי שמלין על התנהלות לא ראוייה לטעמו בכל נושא שהוא ( סגן רמטכ"ל או בריימן או כל אידיוט אחר ) , שלא יעיז להשוות למה שעשו לעמנו בשואה , אתה הבת את זה שרגא ? , אפילו אחמד טיבי " אוהב היהודים " הידוע , אומר לא פעם ,שהשואה זה הפשע הגדול בתולדות האנושות , ורק אצלנו , קמים כל מיני אידיוטים ( יהודים !!) "ומוזילים" את הפשע המחריד הזה כלפי עמנו ( וגם כלפי עמים אחרים ) ,כדי לשכנע בדעותיהם בנושאים שונים ,שלא קשורים בכלל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
התעמרות ביהודים- זו ההקבלה
  בתיה אבן   8/05/16 19:17
שלמה המגיב צודק, אין שום דבר הדומה או מקביל לשואת יהודי אירופה. וטוב אם הנושא יהיה מקודש ולא יגרר לויכוחים הפוליטיים בתוכנו. אך מאחר והשמאל ונציגו במטכ"ל ניצל את יום השואה כדי לפגוע ביהודים בעלי דעה שונה משלו. וראשי השמאל החרו והחזיקו וקשרו כתרים לדבריו הפוגעים של הקצין הבכיר. נכון ונבון עושה הפרופסור כאשר הוא מציג ומראה שעיקר הדמיון לדרך החשיבה הנאצית האנטישמית המפלה והמתעמרת ביהודים, נמצא במחוזות השמאל והערבים תומכיהם. תופעת גזיזת הזקנים - המתקיימת עתה בצה"ל, יש בה דמיון רב להתנהגות ההיא. התופעה של מעצר מינהלי אדם בשל דעותיו בשל היותו "נכד של יהודי". הצעקות "דרוס כל דוס - השמד כל חרד" הם מבית מדרשו של השומר הצעיר. והמשטרה המבצעת סלקציה כנגד היהודים - למי מותר ולמי אסור להתפלל בהר הבית. הקצין צדק, יש בארצנו תופעות המזכירות את השנים ההם. כ 20 אחוז מהאוכלוסיה בארץ מתפללים ועושים ופועלים - ומצביעים לנציגיהם לכנסת, כאשר מטרתם היא מניעת קיום של מדינה ליהודים בארצנו. ולהם חוברים סוגי קאפו ויודנראט, התומכים בכך, ומירב מיכאלי נעזרת בייחוס אבות ומורשת סבים כדי לפעול ברוח זו.
כתוב תגובה ל- בתיה אבן
תגובתך מעולה. תודה.
  לבתיה   8/05/16 20:05
כתוב תגובה ל- לבתיה
אסור או מותר להשוות, בתיה?
  שלמה המגיב   8/05/16 20:45
בתיה טוענת " שאין שום דבר הדומה ומקביל לשואת יהודי אירופה" ,אבל בהמשך מצדיקה ומבינה את ההשוואה הנואלת הזו , באשר לטעמה "נכון ונבון עושה בריימן , שמציג את הדמיון לדרך החשיבה הנאצית.. שנמצאת במחוזות השמאל .." !!. אתם הבנתם את בתיה , אסור להשוות לשואה , אבל היא משווה את "דרך החשיבה הנאצית כלפי היהודים לזו שנמצאת במחוזות השמאל " !! . האם את לא יכולה לבקר ,לטעמך , את החשיבה של סקטור אידיאולוגי כולשהו , בלי ההשוואה הזו ? השמאל "מתעמר ביהודים " , כמו בדרך החשיבה הנאצית ? זהו ? זה התובנה שלך לדרך המחשבה של חצי מעם ישראל ? אינך יכולה שלא להזכיר ולהשוות כך ? מה קורה לכם ? האם כל התנהלות לא ראוייה לטעמך של סקטור זה או אחר , כלפי סקטור אחר בעם היהודי , צריכה להיות מוצגת באמצעות ההשוואה הנלוזה והשקרית הזו ? אין לך דרך אחרת , בתיה ,להסביר ולשכנע בתובנות ובדעות שלך לגבי מה שקורה במדינה ? מה זה ? האם כל הפסיכים התרכזו כאן באתר להגן את התובנות של "הדוקטור הגאון" בריימן ? ממש מביש !
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אסור להשוות כפי שאסורה אלימות
  בתיה אבן   9/05/16 07:39
אין כאן סתירה. כפי שאני למשל מתנגדת לשימוש באלימות, אך אגיב באלימות מול מי שמפעיל זאת נגדי. כך נכון עשה הפרופסור כאשר בתגובה לדברי נציג השמאל בצה"ל שבחר להשתמש בשואה כדי להביא מסר פוליטי - אנטישמי, הראה והוכיח שהדמיון לתקופה הנוראית הזו מופיע במעשי השמאלנים וידידיהם הערבים בבואם לנגח את היהודים והיהדות ולעודד פגיעה בהם. חשוב שנבין. אחד האחראים והמעודדים לשואת היהודים באירופה היה המופתי המוסלמי של ירושלים. אל חוסייני. שהיה מנהיגם של ערביי ישראל. ורוחו וגישתו משלהבת עד היום את ערביי ישראל ויו"ש. אותם ערבים שהשמאל השתמש בהם כדי להביא לכאן את ערפאת, כדי לגרש את יהודי קטיף, ומקווה להפיל בעזרתם את השלטון הפרו יהודי בארצנו. הלקח החשוב מהשואה הוא לזכור ולא לשכוח עם מי יש לנו עסק, לדעת לא להאמין לדברי החלקלקות של תועמלני גבלס או בל"ד. ולהזהר ממשתפי הפעולה כדוקמת קסטנר או נכדתו
כתוב תגובה ל- בתיה אבן
התייחסות נוספת לבתיה
  שלמה המגיב   9/05/16 09:17
השימוש שלך במושג "תעמולני גבלס " , לאנשים שאינך מסכימה עם דעתם , הינה בעייתית בלשון המעטה , באשר זה נכון גם לסגנונו של בריימן ולחלק "מהעובדות" והתובנות שאת מציגה כאן. 1)סגן הרמטכ"ל אינו "נציג השמאל בצה"ל " , ואל תקטלגי כך אדם שאין לך מושג למי הצביע בבחירות ושמעולם לא הביע דעה פוליטית או אידיאולוגית שמזהה אותו כשמאל או ימין. 2) "דוקטור" בריימן ( הוא לא "פרופסור" ) משווה את פינוי המתיישבים מגוש קטיף ,למעשי הנאצים , כבר עשר שנים במאמריו , וההשוואות הנבזיות הללו לא היו "בתגובה לנציג השמאל בצה"ל ". 3) מי "שגירש יהודים מביתם " בעבר היו רק ממשלות הליכוד , ואפילו נתניהו הצביע בעד חוק פינוי גוש קטיף בכנסת , ולא "השמאל" , אך למרות זאת הן לטעמך "שילטון פרו יהודי" שהשמאל רוצה להפיל . בקיצור בתיה , תעשי מאמץ לבקר את הדעות שאת מתנגדת להם , ללא איזכור השואה בכל תחום , תיצמדי לעובדות , ואל תעשי מניפולציות על הקוראים .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
גירוש יהודים - בצער או בשמחה
  בתיה אבן   9/05/16 11:18
אכן היו גם מקרים בהם מנהיגי ימין נכנעו ללחצים וגירשו יהודים מביתם. ההבדל המהותי הוא במוטיבציה. בעוד השמאלנים שמחים לפגוע ביהודים שנאמר "דרוס כל דוס - השמד כל חרד" או "הכו במתנחלים", הרי אנשי ימין עושים זאת מתוך כניעה וחולשה, ולעיתים כמו במקרה של שרון, וממשיכו "בקדימה", כדי ל"אתרג" את פשעיו ופשעי משפחתו, ולזכות בתמיכת שמאלני התקשורת וכנופיית החוק. בתוך הימין יש חילוקי דעות קשים בנושא, אך בקרב השמאל הגישה היא אחידה "הכו ביהודים". בין אם יש לכך צורך מדיני, ובין סתם מתוך הנאה סדיסטית אנטישמית. הצבעתו של נתניהו בעד גירוש קטיף היתה טקטית, כדי למנוע גירושו מהממשלה, דבר שיכול היה לפגוע קשות בכלכלת המדינה. ומתוך אמונתו התמימה של נתניהו שאריק שרון אכן יקיים הבטחתו ויביא את הנושא למשאל עם ולהצבעה בליכוד לפני קבלת החלטה סופית. וכאשר התברר לו שהמחסומים האחרים נפלו, נתניהו ניצב בראש המתנגדים לפשע הלאומי. בביטוי שהשתמשתי "תועמלני גבלס" התכוונתי להם עצמם, ולא בהמשלה או השלכה על השמאלנים והקאפוים לסוגיהם אז והיום.
כתוב תגובה ל- בתיה אבן
"היו מקרים" , בתיה ?
  שלמה המגיב   9/05/16 16:36
כל (!) המקרים שבהם יזמה ישראל הכרה בעם הפלסטינאי היושב בארצנו ( הסכם קמפ דייויד - בגין , מול חוסר הכרה בהם כעם - גולדה ) , פינוי מתיישבים ישראלים והחזרת שטחים ( חבל ימית 1982 בגין וגוש קטיף וצפון השומרון - שרון , מול שלום עם ירדן של רבין ללא החזרת מטר לירדנים וללא הזזת יהודי מביתו ) , היו של ממשלות ימין וללא שום "לחץ" , באשר ניתן תמיד לעמוד "בלחצים" ( ראה ממשלת שמיר ) וזה נימוק מגוחך לצורך "לגרש יהודים" , הלא כן בתיה ? . את מי מעניין ומה זה רלוונטי מי שמח ומי הצטער בעקבות " גירוש היהודים " ע"י ממשלות הימין ? מי שיזם , החליט בכנסת וביצע בפועל את "גירוש היהודים מבתיהם" וכן "ההכרה בעם הפלשתינאי בארץ ישראל , זה רק ממשלות הימין ולא "היו מקרים" , אלא "כל המקרים , אבל אצל בתיה ואצל בריימן הכל באשמת "השמאל" !!. ומי שמדמה את "הביצוע " ( ולא מי ששמח או בכה עליו ) "לתהליכים מעוררי חלחלה בהיסטוריה" , זה בריימן ואת מצדיקה אותו וממשיכה בסגנונו המניפולטיבי להטעות את הקוראים ולהסית אותם נגד השמאל , תוך השוואות לתקופות "חשוכות" בהיסטוריה. דרך אגב , בתיה ,לאחר "גירוש היהודים מגוש קטיף" ע"י שרון הליכודניק , הוקמה מפלגת קדימה "ממציאת הגירוש" ,ובבחירות הכלליות שלאחר "הגירוש" , הצביע רוב העם בעד קדימה "המגרשת " ,ופירק את מה שנשאר מהליכוד "הפטריוטי" ל 12 מנדטים ! נו , אז מה רוצה העם , בתיה ? האם רוב העם הוא "שונא יהודים ..אנטישמי" ? נו , בתיה , אולי נחליף עבורך את העם ונשאר עם ברוך מרזל , בנצי גופמן ואיתמר בן גביר ובא לציון גואל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כמה איוולת יש לשלמה
  יהודי מפוכח   12/05/16 22:20
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
6
למעורר החלחלה יאיר גולן
  אניהי   8/05/16 16:09
טיפוס מעורר חלחלה המתחנף לשמאל כי מתכנן את עתידו הפוליטי על חשבון עם ישראל!
כאן בקירבנו היום באלפיים וששעשרה איננו זקוקים לאידיוט מרושע כזה!
יה מחליא באמת אין קל ופשוט יותר מלהשניא את מי שגילו ומגלים נגדם שנאה ומי שרצחו וממשיכים לרצוח - הינו את היהודים!
אין יותר קל ופשוט מלעורר חרדות ומלהלך אימים נגד עם ישראל יה אידיוט!
אין יותר קל ופשוט מהתבהמות והתקרנפות והתחסדות כפי שהוא חרד דוקא מפני קורבנות הפשע הנורא באנושות ונגד קורבנות אלו האדיוט יוצא!
הרי ביום השואה ראוי שתתבונן ביכולתך לתפוש ולו מעט את אשר קרה בתקופת השואה ולכבד את הקורבנות יה אידיוט!
עליך גם לפעול נגד אלימותך ההרס העצמי שלך והתדרדרותך המוסרית וחוסר אנושיותך המוחלט תוך התחסדותך המבחילה כפי שגילית!
אכן עוכר שלוה ועד שלא תסתלק לא תהיה שלוה.
כתוב תגובה ל- אניהי
סלקטיביות נוסח אניהי
  שלמה המגיב   8/05/16 17:45
וואלה , מילים קשות , אניהי , אך חייבים להודות שהן ענייניות ונוגעות בשורש הנושא , אך לא ברור לי כיצד "ההשוואות" של בריימן במאמרו הנוכחי ( ומעשה גם בהרבה מאמרים קודמים) , לא מטרידות את "מנוחתך" ! נו טוב , כנראה שגם את מאילו שסוגדים לגורו בריימן ,וגם הביקורת שלך מותנית , בנושא שאליו משווים את השואה , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
7
תוחזר השפיות והציונות לצה"ל!
  אזרחית   8/05/16 17:54
כתוב תגובה ל- אזרחית
8
פרשנות מתחכמת.
  רחמים   8/05/16 19:25
פרופ' בריימן. אילו רק התירו לסגן הרמטכ"ל להגיב לרשימתך, הוא היה מייד מפרסם הכחשה גורפת ומפורטת לפרשנות המתחכמת שנתת לדבריו הנלוזים. אני מסכים לחלוטין עם דבריו של שלמה המגיב שאין כל מקום להשוות בין השואה לבין כל מה שעשתה ועושה מדינת ישראל, ליהודיה ו/או ליתר אזרחיה ותושביה. אין קצה קצהו של דימיון. אני מסכים איתך שהכנת הלבבות נגד המתנחלים היתה תנאי הכרחי לצורך השגת התנאים הדרושים לגירושם של מתיישבי גוש קטיף, בעוד כל העם בישראל יושב בשקט, פסיבי, או מסכים בשתיקה לעוול הנורא שנעשה להם, למרות שקבלו פיצוי כזה או אחר. כעסי על ס. הרמטכ"ל ורצוני שהוא ילך הביתה באותו יום שדבר, נובע מכך שאני מצפה ממנו שלא יהיה פוליטיקאי, אלא ידבר בלשון ברורה שאינ משתמעת לשני פנים.אם הוא סבור שיש בינינו סימנים נאציים, שיגיד. אם הוא סבור שהתקשורת מסיתה נגד ישראל, שיגיד. ואם כך הוא מדבר אל העם, ניתן להבין איך הוא נותן את הפקודות בצבא. פקודות הניתנות לפרשנות הפוכה, הן תחילת האסון.
כתוב תגובה ל- רחמים
9
מה מביאם לחרף כך את מדינתם
  דברי גולן ודומיו   8/05/16 20:29
ואזרחיה? הסיבה שאייזנקוט, סגן הרמטכ"ל, דובר צה"ל, גנץ, כל מיני דיסקינים ודגנים, ואפרים הלוים ושאר קצינים ואנשי בטחון בכירים, וגם פוליטיקאים ממרץ ומהמחנ"צ בעיקר – מפריחים את הדברים האיומים שלהם מדי פעם, היא משום שהם כל כך מתפוצצים ש"גנבו להם את המדינה". שצ'כצ'כים (בעיניהם) יושבים בשלטון ומנהלים את המדינה (ולא הם). מרוב זעם וחימה הם מכריזים הכרזות קיצוניות ועוברים על כל הקוים האדומים, על כל דבר שנחשב כקדוש עד לפני שנים אחדות. ---- אבל דבר נורא מאפיין אותם – הם רעי לב וחסרי אחריות. לא איכפת להם שהדברים הזוועתיים שהם משמיעים גורמים נזק עצום בתבל למדינה הקטנה. מוסיפים שמן למדורה, שכבר דולקת ומגביהים את הלהבות מעלה מעלה. וזה הולם כפטישים בלבם של המתונים שבינינו.
כתוב תגובה ל- דברי גולן ודומיו
10
מעניין העליתי פוסט באותה רוח
  דוד איש   8/05/16 23:28
הנהו לפניכם, לפני יומיים: במחשבה שניה יתכן שסגן הרמטכ"ל דווקא צדק, באמת יש כאן תופעות המזכירות במשהו את מה שהתרחש בגרמניה של שנות השלושים (לא שנות הארבעים!). תופעות של רדיפה אנטישמית של יהודים, כמו הפוגרום בעמונה בניצוחו של האלוף יאיר גולן, הטרנספר שבוצע בגירוש גוש קטיף, הבאת כנופיות פלשתינאציות חמושות מטוניס, חימושם בנשק וקורבנות השלום שבעיקבותיהם, ובכלל מדינה שבה קיימת אפליה אנטישמית כנגד יהודים, למשל ביו"ש, הריסת בתים באמתלות חוקיות מפוקפקות רק של יהודים, בג"ץ הפוסק באופן סיסטמטי כנגד יהודים, ואפילו החלום הרטוב של הסמול לבצע טיהור אתני רק של יהודים רק ביהודה. כמובן תקצר כאן היריעה מלמנותם. אודה לחברים אם ימנו עוד תופעות המזכירות את רדיפת היהודים בשנות השלושים בגרמניה.
 ישראל אור לגויים הלכה למעשה
כתוב תגובה ל- דוד איש
11
אין כוונתי להשוות...
  DG   9/05/16 01:24
כוונתי להצביע על תהליכים בעייתיים בצה"ל בין אם היתה או לא הייתה שואה. . . . "מכה קטנה בכנף" בכתגובה לשאלה "מה הרגשת כאשר חיסלת?" (על ידי פצצה מהאוויר), אמירה שאופיינית לקרנפים.
כליאת ילדות שמתחת לגיל האחריות הפלילית,
איזוק ילדות באזיקונים מאחורי גבן ותוך השכבת ה"איום" האזוק על האדמה,
רדיפה אחר ילדים על ידי חיילים החמושים בנשק אוטומאטי ....
החרמת בית הכנסת ביצהר באפריל 2011 על ידי אלוף פיקוד המרכז ניצן אלון ומסירתו למג"ב תוך חילולו והפיכת אולם התפילה למכון כושר. נניח שביצהר כולם רעים, ממש סדום ועמורה, אז אפילו למען העיקרון אסור היה לו להפקיע את בית הכנסת; מה מבינים מכך החפ"שים? שמי שלובש מדים בין בסדיר או מילואים, מותר להפקיע בתי תפילה של אחרים... .
והפן השני של אותה תופעה של זלזול, התנשאות:
אפשר לוותר, לא צריך את זה, מי רוצה בכלל עוד ערבים? הטרור הוא בגלל העתעקשויות , .... ואם הם יעשו בעיות, אפשר לחזור לרמאללה/ עזה / תוך שעתיים ולהראות להם, ולהיכנס בהם..... וכמובן – להד"מ.
כתוב תגובה ל- DG
12
דברי סגן הרמטכ"ל-דוגמא להתקרנפ
  שמואל פישר   9/05/16 07:00
דברי סגן הרמטכ"ל-דוגמא להתקרנפות
דבריו החמורים וחסרי הבסיס של סגן הרמטכ"ל, יאיר גולן, רק משרתים את מערכת התעמולה הארסית של הפלשתינים ומסייעים להם להשחיר את דמותה של ישראל בעולם.
זאת ועוד, סגן הרמטכ"ל, גם השמיע ביקורת על ה'התקרנפות' שמתרחשת לפי דעתו בחברה הישראלית, אך הוא בעצמו נתן דוגמא מצערת לכך. "התקרנפות" היא פעולה כוחנית, חסרת מעצורים, תוך ניצול בלתי הוגן וחסר הצדקה של הכוח והסמכות. סגן הרמטכ"ל ניצל את מעמדו הרם כדי למתוח ביקורת על החברה הישראלית, ולא רק שחרג מהגדרת תפקידו אלא ניצל את מעמדו והשתמש ללא כל הצדקה בכוח שניתן לו.
כתוב תגובה ל- שמואל פישר
13
דברי האלוף יאיר גולן
  טוביה שלזינגר   9/05/16 07:07
מסכים איתך ניתוח מצויין ואמיתי
כתוב תגובה ל- טוביה שלזינגר
14
פוסל במומו
  אלישע האס   9/05/16 14:21
שתי הערות: א. ההמנון הגרמני אמר "גרמניה מעל כולם" ואכן מעשרה קבין של רשעות לקחה גרמניה תשעה, כך שאין לאזכר תהליכים בגרמניה בכל הקשר. ואת זה עשה הקצין באופן מפורש. ב. התקרנפות והתבהמות ראינו כאשר צה'ל התייחס להרס גוש קטיף כ"מעבר דירה בלבד".
כתוב תגובה ל- אלישע האס
לא צה"ל התייחס כך אלא ...
  שרגא   9/05/16 18:30
לא צה"ל התייחס כך אלא דרג מדיני שהתבהם ותקשורת שהתקרנפה ואנשי רוח במרכאות שמחאו לו כפיים, ועד היום אינם מודים בעוול ובנזק שגרמו.
כתוב תגובה ל- שרגא
15
מצויין! רשימה מצויינת!
  akdib   10/05/16 07:24
כתוב תגובה ל- akdib
16
דבריך המצויינים
  akdib   11/05/16 15:07
בהעדר כתובת בפייסבוק, אני מודיעה לך בדרך זו שהעתקתי קטע שלם ממאמרך והבאתי דברים בשם אומרם לפייסבוק.
הרשימה היתה מצוינת!
כתוב תגובה ל- akdib
חן חן
  ד"ר רון בריימן   11/05/16 16:56
אנא צור קשר אתי.
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
17
כותרת מושכת ותפנית מפתיעה
  חבצלת   29/05/16 16:54
כתוב תגובה ל- חבצלת
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il