|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
הציץ ונפגע |
|
28/05/16 14:21
|
|
|
|
אכן, יש מקום לחלק נרחב מהביקורת על אלשיך שמינויו רחוק מלעלות יפה. אפשר לומר, אפילו מדובר בכישלון מסוכן. עד כאן מובנת הכתבה המפרטת כמו חשבונית בסופרמרקט את פגמיו. אבל בחשבונית הזאת נמצאת גם הסיבה האמתית לכתבה: המפכ"ל דיבר בשבחו של תת-ניצב אפרים ברכה שהתאבד בקשר לפרשת פינטו, הפושע הנבל שיואב יצחק שכב פתאום על גדר תיל למענו. כל מי שמזכיר בחיוב את הקצין שהתאבד מקפיץ את יואב יצחק, מכיוון שזה מזכיר לו שפעם היה עיתונאי-חוקר עד שמכר נשמתו לשטן. דבר לא יעזור ליואב יצחק. את מעמדו כעיתונאי כרסם וביזה בעצמו - והוא רק מעורר רחמים.
|
|
כתוב תגובה ל-
הציץ ונפגע
|
|
|
|
2 |
|
|
ליואב יצחק |
|
28/05/16 14:39
|
|
|
|
ולא כפי שכתבת , לא מדכה ובנוסף : ניצב...ןכן לא נציב
|
|
כתוב תגובה ל-
ליואב יצחק
|
|
|
|
3 |
|
|
יעקב גל |
|
28/05/16 14:40
|
|
|
|
אם הבחור היה סגן
מה שווה השב"כ ואנשיו
|
|
כתוב תגובה ל-
יעקב גל
|
|
|
|
|
|
|
סגן ראש השב"כ |
|
28/05/16 19:10
|
|
|
|
ויש לו עוד סיכוי להיות ראש השב"כ.באמת מפחיד.
|
|
כתוב תגובה ל-
סגן ראש השב"כ
|
|
|
|
4 |
|
|
מה עם אודיטוריום |
|
28/05/16 14:43
|
|
|
|
|
5 |
|
|
רחובות |
|
28/05/16 14:48
|
|
|
|
תתבייש לך . אתה סכנה לחופש העיתונות .
|
|
כתוב תגובה ל-
רחובות
|
|
|
|
|
|
|
סדום ועמורה |
|
30/05/16 07:40
|
|
|
|
אם הפוסל, במומו פוסל. מה פוסל אותך במה שכתבת?? אדון רחובות
|
|
כתוב תגובה ל-
סדום ועמורה
|
|
|
|
6 |
|
|
באשר ל'המשך...' |
|
28/05/16 14:52
|
|
|
|
|
7 |
|
|
חוקר |
|
28/05/16 14:54
|
|
|
|
|
8 |
|
|
חוקר |
|
28/05/16 14:59
|
|
|
|
ידעתי כי ברחוב שלנו המצב של השחיתות גדל מאז שהוא נכנס
|
|
כתוב תגובה ל-
חוקר
|
|
|
|
9 |
|
|
urixo |
|
28/05/16 15:33
|
|
|
|
בלי התימני רודף הבצע ..יואב יצחק
|
|
כתוב תגובה ל-
urixo
|
|
|
|
|
|
|
דז'יגן |
|
28/05/16 19:36
|
|
|
|
קרוב לוודאי שביצועיך חלשים ומכאן שרחלי מהחברה העדיפה את צדוק ומאז הפכת למכפיש תימנים, או שגרוע מכך ואף את אשתך תפסת רועה בשדות הגת. אתה ושכמותך כתמים המכערים את החברה!
|
|
כתוב תגובה ל-
דז'יגן
|
|
|
|
10 |
|
|
7 שחור |
|
28/05/16 16:26
|
|
|
|
ממש אמיץ היואב. לא פוחד שיעצרו אותו!
שרת המשפטים, גם הקימה וועדה לטובת הגנה על מקבלי שכר מהציבור. הגנה מפני ביקורת הציבור עליהם.
ובכול זאת יש כאלה שלא פוחדים מהרשות הרביעית.
קיצר, הנפל מינה שייח למפכ״ל, וקבלנו משהוא ברמה של דנינו וונשטיין
|
|
כתוב תגובה ל-
7 שחור
|
|
|
|
11 |
|
|
שלום כלפה |
|
28/05/16 16:32
|
|
|
|
ניכר שאלה התוקפים כאן את יואב יצחק,הם טרולים שתולים בידי מאפיית שלטון החוק צחוק,
ליצחק יש מעמד איתן יצוק,כחושף שחיתויות ללא חת,זאת הסיב המרכזית שהוא אינו עובד בשביל אף אחד,תמשיך כך יואב,רוב עם ישראל,היהודים שבתוכו,וגם הגויים שוחרי האמת והצדק,תומכים בך ואוהבים אותך,
מאפיית שלטון החוק צחוק,הפעקליטות ובתי המשפח יודעים שיומם קרב ובא,והם מנסים להכפיש ולזרוע פחד, האמת תנצח,כי יש לה ביקוש עצום
|
|
כתוב תגובה ל-
שלום כלפה
|
|
|
|
12 |
|
|
יו |
|
28/05/16 17:12
|
|
|
|
מזוכיסטים שורצים בקרבנו אך תופעה מחליאה אלו העיתונאים וכל שדרני המדיה השונים. יש כתבים שהשתן הציף את מוחם השזור בדברי בלע ניאוץ ושקרים. אנא הציבור מעריך העיתונאים כאפס גדול. לכן שפיכם יחריש. וידכם תתאבן לפחות לשבוע. בושה שישנם כתבים נתעבים ושקרנים. (אדון יואב יצחק תרחק מהם כמאש ואל תאמץ דעות ריקניות.)
|
|
כתוב תגובה ל-
יו
|
|
|
|
13 |
|
|
אני 321 |
|
28/05/16 17:57
|
|
|
|
אפשר לראות בבירור שכל מה שכתבת זה מזווית אישית ומדעתך האישית הנגועה והמטופשת
|
|
כתוב תגובה ל-
אני 321
|
|
|
|
14 |
|
|
צרעה |
|
28/05/16 18:01
|
|
|
|
חונכנו להאמין שהמשטרה אחראית נגד פשיעה ויש למשטרה ענין בהפחתת עברינות ופשיעה. אכן תפקידה הרשמי של המשטרה הוא לדאוג לבטחון הציבור, לטפל בפשיעה ולעשות הכל כדי למנוע אותה ולהציל אנשים מפני פושעים ולמצא את החשודים בפשעים שנעשו להפחתת הפשיעה. אלא שהמשטרה איננה ישות כי אם אירגון המורכב מפרטים ועניינם שונה מהמטרות שהוצבו למשטרה כאירגון. ענינם העיקרי הוא להראות כמתפקדים כדי להחזיק במשרות בפרנסה, בטובות ההנאה ובתנאים הסוציאליים. ארגון המשטרה גם אינו מפוקח. כאשר התוצאות האמיתיות אינן מעניינות, יש לכך השלכות על אופן התנהלותם. כאשר שלום הציבור אינו מענין ואילו קיומו של האירגון והמשרות הוא הענין, המשטרה מציגה מראית עין שהיא עושה את תפקידה. היעד הקל ביותר להצגה הוא כמות ההרשעות בתחומים שונים. לראשי המשטרה החשוב מכל הוא הסטטיסטיקות כדי להראות תפקוד. במשטרה מלכתחילה נקבעים יעדים סטטיסטים ובהתאם לכך הפעילות. אוי למי שיצא נגד שגרה זו של ראשי המשטרה מלעסוק כמעט בלעדית בסטטיסטיקות. חבר הכנסת והרמט"ל לשעבר רפאל איתן המנוח עמד להיות שר המשטרה. הוא התכון להנהיג רפורמות מרחיקות לכת במשטרה. אלא שראשיה לא אהבו זאת כלל, בשליטתם שאינה יודעת גבולות תוך שיתוף פעולה עם הפרקליטות אשר גם היא עובדת לפי תוצאות רצויות שנקבעות מראש "סידרו" כתב אישום נגדו. לא נותר לו אלא לותר על משרה זו.
כאשר הפעילות איננה מכונת מטרות אלא רק מראית עין של תפקוד יש לכך השלכות על כל הבט של התפקידים. על כן פעולות אחרות נדחקות הצידה למשל מניעת עברינות ופשיעה וגם הצלה. לדוגמא ברוב המדינות הדמוקרטיות, כאשר שוטר רואה אדם שיכור שהולך אל רכבו, הוא מזהירו ועושה כדי למנוע ממנו לנהוג. בישראל שוטר רואה אדם שתוי, הוא ממתין שיתחיל לנהוג ואחר כך דולק אחריו, כך הוא תופס אותו בשעת מעשה. לגבי עברות ופשעים שכבר נעשו, המשטרה טופלת חשדות על מי שנוח לה. כל שקר וכל זיוף כשרים כדי להביא לכך שיוגש כתב אישום וכדי שתיהיה הרשעה. לגבי תלונות במיוחד עם המוסר בדה מספיק אודות אנשים מסוימים, המשטרה נוהגת באותה הדרך. בכל המקרים הללו הנחקר יכול להסביר בכל דרך שלא קימת אפשרות שעשה את המיוחס לו. דבריו יכולים להיות הגיונים ואמיתיים אך את המשטרה זה אינו מעניין כלל. הוא יכול להמשיך להסביר כדי שיאמינו לו, אך מצד המשטרה זה איננו הענין. "חוקרים" עושים הכל כדי לטפול אשמה ולא משום שאינם מאמינים לנחקר אלא משום שמפקדיהם רוצים תוצאות של אשמה והם גם למדו שיטות להשיג זאת. כל אזרח הינו בכח מי שבהזדמנות יטפלו עליו אשמה כלשהי עלפי הנסיבות.
תלונות מעלילים יכולות להיות מופרכות ביותר, "חוקרים" כלל אינם מתיחסים לחוסר ההגיון, וגם אינם טורחים לאמתן כדי שלא יצטרכו להפריכן. במקום זאת טורחים לבנות תרחיש לא הגיוני ולהדביקו לנחקר. כך המשטרה מעודדת עברינות באמצעותה. לדוגמא ביום תאונות דרכים שלא קרו הפכו מזמן למכת מדינה. העברינים הכבדים יותר נעזרים באלימות או באיום באלימות כלפי קורבנם. לקורבנות אלו אין כל סיכוי שהמשטרה תחוש לעזרתם. לפעמים אותם עברינים אף ממשיכים להתנכל והם מחבלים ברכבי הקורבנות. עברינים אף הורסים כלי רכב מבלי שהמשטרה תנקוט כל פעולה. בכל מקרה וודאי שלא עוזרים למואשמים בגרימת תאונה גם כשזו לא היתה כלל. זו רק דוגמא אחת מני רבות לאי העזרה מצד המשטרה לפונים אליה במצוקתם. אם כפי שהמשטרה מתימרת לתת שרות לאזרח שומר החוק, היא אינה טורחת כלל לברר מיהו שומר החוק ומיהו העבריין.
|
|
כתוב תגובה ל-
צרעה
|
|
|
|
15 |
|
|
צרעה |
|
28/05/16 18:08
|
|
|
|
משטרה פושעת נגד האוכלוסיה
חונכנו להאמין שהמשטרה אחראית נגד פשיעה ויש למשטרה ענין בהפחתת עברינות ופשיעה. אכן תפקידה הרשמי של המשטרה הוא לדאוג לבטחון הציבור, לטפל בפשיעה ולעשות הכל כדי למנוע אותה ולהציל אנשים מפני פושעים ולמצא את החשודים בפשעים שנעשו להפחתת הפשיעה. אלא שהמשטרה איננה ישות כי אם אירגון המורכב מפרטים ועניינם שונה מהמטרות שהוצבו למשטרה כאירגון. ענינם העיקרי הוא להראות כמתפקדים כדי להחזיק במשרות בפרנסה, בטובות ההנאה ובתנאים הסוציאליים. ארגון המשטרה גם אינו מפוקח. כאשר התוצאות האמיתיות אינן מעניינות, יש לכך השלכות על אופן התנהלותם. כאשר שלום הציבור אינו מענין ואילו קיומו של האירגון והמשרות הוא הענין, המשטרה מציגה מראית עין שהיא עושה את תפקידה. היעד הקל ביותר להצגה הוא כמות ההרשעות בתחומים שונים. לראשי המשטרה החשוב מכל הוא הסטטיסטיקות כדי להראות תפקוד. במשטרה מלכתחילה נקבעים יעדים סטטיסטים ובהתאם לכך הפעילות. אוי למי שיצא נגד שגרה זו של ראשי המשטרה מלעסוק כמעט בלעדית בסטטיסטיקות. חבר הכנסת והרמט"ל לשעבר רפאל איתן המנוח עמד להיות שר המשטרה. הוא התכון להנהיג רפורמות מרחיקות לכת במשטרה. אלא שראשיה לא אהבו זאת כלל, בשליטתם שאינה יודעת גבולות תוך שיתוף פעולה עם הפרקליטות אשר גם היא עובדת לפי תוצאות רצויות שנקבעות מראש "סידרו" כתב אישום נגדו. לא נותר לו אלא לותר על משרה זו.
כאשר הפעילות איננה מכונת מטרות אלא רק מראית עין של תפקוד יש לכך השלכות על כל הבט של התפקידים. על כן פעולות אחרות נדחקות הצידה למשל מניעת עברינות ופשיעה וגם הצלה. לדוגמא ברוב המדינות הדמוקרטיות, כאשר שוטר רואה אדם שיכור שהולך אל רכבו, הוא מזהירו ועושה כדי למנוע ממנו לנהוג. בישראל שוטר רואה אדם שתוי, הוא ממתין שיתחיל לנהוג ואחר כך דולק אחריו, כך הוא תופס אותו בשעת מעשה. לגבי עברות ופשעים שכבר נעשו, המשטרה טופלת חשדות על מי שנוח לה. כל שקר וכל זיוף כשרים כדי להביא לכך שיוגש כתב אישום וכדי שתיהיה הרשעה. לגבי תלונות במיוחד עם המוסר בדה מספיק אודות אנשים מסוימים, המשטרה נוהגת באותה הדרך. בכל המקרים הללו הנחקר יכול להסביר בכל דרך שלא קימת אפשרות שעשה את המיוחס לו. דבריו יכולים להיות הגיונים ואמיתיים אך את המשטרה זה אינו מעניין כלל. הוא יכול להמשיך להסביר כדי שיאמינו לו, אך מצד המשטרה זה איננו הענין. "חוקרים" עושים הכל כדי לטפול אשמה ולא משום שאינם מאמינים לנחקר אלא משום שמפקדיהם רוצים תוצאות של אשמה והם גם למדו שיטות להשיג זאת. כל אזרח הינו בכח מי שבהזדמנות יטפלו עליו אשמה כלשהי עלפי הנסיבות.
תלונות מעלילים יכולות להיות מופרכות ביותר, "חוקרים" כלל אינם מתיחסים לחוסר ההגיון, וגם אינם טורחים לאמתן כדי שלא יצטרכו להפריכן. במקום זאת טורחים לבנות תרחיש לא הגיוני ולהדביקו לנחקר. כך המשטרה מעודדת עברינות באמצעותה. לדוגמא ביום תאונות דרכים שלא קרו הפכו מזמן למכת מדינה. העברינים הכבדים יותר נעזרים באלימות או באיום באלימות כלפי קורבנם. לקורבנות אלו אין כל סיכוי שהמשטרה תחוש לעזרתם. לפעמים אותם עברינים אף ממשיכים להתנכל והם מחבלים ברכבי הקורבנות. עברינים אף הורסים כלי רכב מבלי שהמשטרה תנקוט כל פעולה. בכל מקרה וודאי שלא עוזרים למואשמים בגרימת תאונה גם כשזו לא היתה כלל. זו רק דוגמא אחת מני רבות לאי העזרה מצד המשטרה לפונים אליה במצוקתם. אם כפי שהמשטרה מתימרת לתת שרות לאזרח שומר החוק, היא אינה טורחת כלל לברר מיהו שומר החוק ומיהו העבריין.
|
|
כתוב תגובה ל-
צרעה
|
|
|
|
16 |
|
|
שורש הרעה החולה |
|
28/05/16 18:25
|
|
|
|
הרעה החולה שיכולה לעוות את דרך חשיבתו ונאמנותו של יהודי דתי למדינה, חוקיה ופקודות צה"ל ומפקדיו. ברגע שאדם דתי מאמין שהדת, אלהים והפאתוות של האייתולות הרבניות מעל המדינה, חוקיה ומעל פקודות צה"ל ומפקדיו מתחילה בוגדנותו של הסוס הטרויאני הדתי.
|
|
כתוב תגובה ל-
שורש הרעה החולה
|
|
|
|
17 |
|
|
Boby1 |
|
28/05/16 19:04
|
|
|
|
לא כל כך אהבתי לכל אורך הדרך את קביעותיו הנחרצות של יואב יצחק בנושאים שונים כאילו היה תובע,שופט,ותליין ביחד.אך דבר אחד בולט כותב המאמר הנכבד יסודי,ואמיץ בצורה בלתי רגילה
|
|
כתוב תגובה ל-
Boby1
|
|
|
|
18 |
|
|
ליואב יצחק |
|
28/05/16 19:09
|
|
|
|
|
19 |
|
|
א. וינשטיין |
|
28/05/16 19:24
|
|
|
|
|
|
|
|
אח"מ - צא ולמד * |
|
28/05/16 23:14
|
|
|
|
* אף 'תרתי משמע' : במשטרה - אח"מ = אגף חקירות ומודיעין .
|
|
כתוב תגובה ל-
אח"מ - צא ולמד *
|
|
|
|
|
|
|
א. וינשטיין |
|
28/05/16 23:37
|
|
|
|
|
20 |
|
|
אהרון שחר |
|
28/05/16 20:18
|
|
|
|
למה בוויינט יש פי מאה תגובות מכאן? גולשים שם 80 מיליון איש?
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר
|
|
|
|
21 |
|
|
ממש לא טוב |
|
28/05/16 21:03
|
|
|
|
|
22 |
|
|
יצחק מאלקנה |
|
28/05/16 21:31
|
|
|
|
שבוע טוב
יואב יצחק "ירד מהפסים" ואינו מכיר כלל וכלל את המפכ"ל רוני אלשיך
על מנת שהקוראים יבינו מי הוא המפכ"ל אני מצרף דבר תורה שפורסם השבת בחוקותי
שנכתב ע"י רוני אלשיך.
אשרינו שיש לנו מפכ"ל שכזה.
אני יודע שלרבים מכם דברי תורה אינם מסוג הקריאה שלהם ובעיקר לאלו שכותבים בשבת ומגיבים בשבת.
זה מסמך WORD ולאחר שתקישו הקובץ ירד. מכל מקום אם לא הצלחתם תקישו בגוגול - מניעה מצבית במשטרת ישראל - כופין אותו עד שיאמר רונה אני ?
biu.ac.il
|
|
כתוב תגובה ל-
יצחק מאלקנה
|
|
|
|
|
|
|
יצחק מאלקנה |
|
28/05/16 21:56
|
|
|
|
|
23 |
|
|
ייחודי |
|
28/05/16 21:48
|
|
|
|
מאחר ובשב"כ עובדים כמעט ללא ביקורת ציבורית וכד' , נראה שהאיש התרגל לשיטה וקשה לו לעבור ולעבוד באור זרקורים .
האם מישהו חשב בכוון זה ?
|
|
כתוב תגובה ל-
ייחודי
|
|
|
|
24 |
|
|
ששון |
|
28/05/16 21:54
|
|
|
|
התקשורת. בארץ כולל הבעלים
הם מתנהגים כמו פשע מאורגן המפכ"ל. מטריד
רק אותם
|
|
כתוב תגובה ל-
ששון
|
|
|
|
25 |
|
|
מיע |
|
28/05/16 22:24
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
מיע
|
|
|
|
26 |
|
|
ryh |
|
28/05/16 22:38
|
|
|
|
יצטטו את טורים אישיים של דעות מאתר NEWS1
שבו כל שמאלן ויפה נפש מפריח את דעותיו
וזה מתקבל כאילו זה בחסות האתר ניוז 1 בעל האופי הימני המובהק
שמישהו מהאתר הזה יפנה לגוגל ויעדען אותם היכו נמצאים הלינקים של חדשות באמת באתר
|
|
כתוב תגובה ל-
ryh
|
|
|
|
27 |
|
|
אייל להב |
|
28/05/16 22:43
|
|
|
|
אבל לא מצאתי בה אפילו סיבה ממשית אחת לכל הכותרות המתלהמות.
להפך כמה וכמה דברים שהכותב הבכיר דאג להבליט רק חיזקו את האמון שלי במפכ"ל החדש ואף גרמו לי להעריך אותו יותר ויותר
בעיקר נושא המתלוננות הסדרתיות באנונימיות, ספורט לאומי שהפך למכת מדינה שהרס וממשיך להרוס חיים של כל כך הרבה אנשים לחינם. העובדה שהמפכל החדש מסרב לציית לפופוליזם של מעצבי דעת הקהל וארגוני הנשים הטורפות, ומפעיל הגיון בריא, רק מגדילה את ערכו בעיניי כגבר וכאדם וכאיש משפחה.
קל מאוד להיות פופליסט ולללכת בתלם של מעצבי דעת הקהל השמאלנים וכל מלחכי בג"צ למינהם, קשה הרבה יותר לעשות סדר מתוך הגיון בריא ולא לבצע מהלכים שמונעים מכל סקר דעת קהל "מוזמן" של עיתונים ואנשי תקשורת
הכתבה הזאת בעצם הבהירה לי דבר אחד ברור: המפכל החדש לא רוקד לפי החליל של אנששי תקשורת ולא לפי האג'נדות של ארגוני נשים פסיכיות שממיטות שואה של משפחות רבות כל כך בישראל.
כלומר מפכל שעובד בריא לשם שינוי
יבורך על כך !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אייל להב
|
|
|
|
|
|
|
ללהב ההזוי |
|
29/05/16 00:42
|
|
|
|
מוטב שלא תקליד תגובה - אם אינך נותן לעצמך דו"ח באשר ל'תוכן' !
|
|
כתוב תגובה ל-
ללהב ההזוי
|
|
|
|
28 |
|
|
שבץ חלובה |
|
28/05/16 23:19
|
|
|
|
לנו ואנחנו קנינו בלית ברירה על תקן של גאון מהשב"כ. זה אדם שבא מהחושך ורגיל לעבוד במחשכים בלי ביקורת דמוקרטית. לא רצינו את הפיקוד הבכיר של המשטרע שמעל בתפקידו וקיבלנו פי 10 יותר גרוע מהם. המדינה שלנו עומדת בפני אסון אם אחד כמו רוני מייצג את צמרת השב"כ. אני מתחיל לפחד לישון בלילה פן הפתעת מלחמת יום הכיפורים תחזור על עצמה אבל בלי הגיבורים של אז...אנא אלוהים שמור עלי מידידי משונאי אדע להשמר בעצמי....
|
|
כתוב תגובה ל-
שבץ חלובה
|
|
|
|
|
|
|
פמפ"ח |
|
29/05/16 02:23
|
|
|
|
|
29 |
|
|
שרון. |
|
29/05/16 00:10
|
|
|
|
|
30 |
|
|
ספי |
|
29/05/16 01:27
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
ספי
|
|
|
|
31 |
|
|
קורא ותיק |
|
29/05/16 01:35
|
|
|
|
|
32 |
|
|
שלום.ב |
|
29/05/16 01:55
|
|
|
|
|
33 |
|
|
שלום.ב |
|
29/05/16 02:07
|
|
|
|
קש לעכל את כתבתו של יואב יצחק בעינינו של רוני אלשיך.
אולם,אם העובדות נכונות בכתבתו של יואב יצחק,ואני מניח שהם נכונות,אז זו בושה וחרפה למדינת ישראל שנותנת יד לגחמות של מפכ"ל חדש,המפר את הבטחותיו לשינוי דרמתי בהיתנהלותה המקוממת והעברינית במשך שנים של משטרת ישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלום.ב
|
|
|
|
34 |
|
|
רוני בגלזר |
|
29/05/16 02:31
|
|
|
|
כתבת מתוך עצבים. אין אדם מושלם. וכך גם אתה. משטרה זה לא חברים מהשכונה. משטרה זה סדר במדינה. התקשורת מנסה לקעקע את אושיות המדינה. וכך גם אתה. אני לא מאמין שאתה נקי מכל רבב. אבל אתה כותב כאילו שאתה כזה. אז האם נאמר שגם אתה שקרן לא קטן?
|
|
כתוב תגובה ל-
רוני בגלזר
|
|
|
|
35 |
|
|
ציפיות וסדינים |
|
29/05/16 05:59
|
|
|
|
ממפכ'ל שלמד בישיבת נתיב מאיר איפה שלמד שי ניצן וגם אלעזר שטרן .במקום לחקור איך זה שישיבה שאמורה להיות דתית מוציאה פסיכופטים שונאי ישראל ,מפתחים ציפיות .
|
|
כתוב תגובה ל-
ציפיות וסדינים
|
|
|
|
36 |
|
|
השייך |
|
29/05/16 06:17
|
|
|
|
|
37 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
29/05/16 06:45
|
|
|
|
ומי ששילם את המחיר היה יצחק רבין!! אוי ואבוי לנו אם השיטות הללו יתממשו גם במשטרה - אלוקים ישמור אותנו!
|
|
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה
|
|
|
|
38 |
|
|
שבץ חלובה |
|
29/05/16 07:11
|
|
|
|
חיסולו של הרוצח. למרות הבקורת עליו הוא גם יודע לעבוד כשצריך. אמנם בסגנון של השב"כ אבל כשצריך לא בוררים בציציות וכל דרך טובה כדי לחסל כלבים שוטים. אנחנו התושבים דורשים מהמפכ"ל להראות נוכחות של שוטרים ברחובות הערים ולטפל קודם כל בעבירות תנועה שמשתוללות בגלוי. אנשים נוסעים באדום צהוב כאיו אין רמזורים ולא ירחק היום וזה יתחיל להרוג נהגים תמימים בצמתים. לא ראיתי מלכודות של שוטרים בצמתים מה שכן ראיתי זה שוטרים עוצרים פולניות זקנות על זה שלא עמדו בדיוק על קו עצירה ועל זה תוקעים להם רפורט של 500ש"ח. תתבישו לכם להטפל לזקינות במקום לטפל בפושעים המשתוללים. עושה רושם שהם מחפשים קורבנות תחת הפנס ברחוב כי זה הכי קל....יצא החוק החדש נגד נסיעת אופניים חשמליות על המדרכות. לא רואה שזה מזיז למישו מהפושעים הצעירים. הם יודעי שאין משטרה וכן מצפצפים על החוק גגלוי על חשבון הזקנים שהולכים מפוחדים תחת מתקפת הטרור היהודי עליהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
שבץ חלובה
|
|
|
|
39 |
|
|
טיל אוילנשפיגל |
|
29/05/16 07:47
|
|
|
|
|
40 |
|
|
עטרה שגב קלימי |
|
29/05/16 08:44
|
|
|
|
יואב יצחק גם עם יש לך ביקורת על מפכ"ל המשטרה חשוב לעשות זאת בנחת, משום שביקורת שמטרתה לתקן בנחת נשמעת
שבוע טוב ומבורך
|
|
כתוב תגובה ל-
עטרה שגב קלימי
|
|
|
|
41 |
|
|
ירושלמית |
|
29/05/16 08:45
|
|
|
|
|
42 |
|
|
אתי יהודה |
|
29/05/16 09:09
|
|
|
|
האיש לא הפנים את העבודה התקינה במשטרה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אתי יהודה
|
|
|
|
43 |
|
|
ארז האחד |
|
29/05/16 10:08
|
|
|
|
יואב יצחק הולך ונעשה פאתטי מיום ליום.
מאז שהפך להיות השופר של עבריין מורשע, נוכל שע"פ הודעתו ניסה לשחד את תנ"צ אפריים ברכה.
השופר ואדונו , ראש משפחת הפשע פינטו לא סלחו לברכה, הפיצו ומפיצים עליו שקרים גם לאחר שגרמו לו להתאבד.
פינטו איש נאלח . כמוהו גם יואב יצחק.
|
|
כתוב תגובה ל-
ארז האחד
|
|
|
|
44 |
|
|
הגוי.. |
|
29/05/16 10:09
|
|
|
|
יואב יודע על מה הוא כותב.. יואב אינו טועה וזאת בלשון המעטה.. "חזק ואמץ ואל תחטא" ..
|
|
כתוב תגובה ל-
הגוי..
|
|
|
|
45 |
|
|
משה פרץ |
|
29/05/16 10:28
|
|
|
|
תן לרוני קרדיט, הוא פועל כשוטר סמוי בקרטל סמים (אין המשל דומה לנמשל).
חבריו מעידים עליו שהוא חרוץ ישר ונבון, בשלב ראשון הוא חייב להשתלב במערכת, יצבור כוח ויבצע שינויים משמעותיים. אני מאוד מקווה שאני צודק ואתה טועה, אם אתה צודק זה אסון.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה פרץ
|
|
|
|
46 |
|
|
יוד יוד |
|
29/05/16 11:12
|
|
|
|
לכנות מי שנמצא עשרות שנים בחזית העשייה מסוכן לשלטון החוק ?
יתכן שיש נושאים שהביקורת שלך מוצדקת. מכאן ועד מסוכן לשלטון החוק.
כקוראים רבים שנכנסים לכתבותיך ונחשפים למידע שהמפלגה התקשורתית מעלימה מאיתנו,אני חושב שהלכת רחוק מידי.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוד יוד
|
|
|
|
47 |
|
|
ו- |
|
29/05/16 11:22
|
|
|
|
כל הכבוד לך, יואב יצחק.
צריך המון אומץ והמון כוח נפשי כדי לעשות את מה שאתה עוצה.
בערוץ 20 מאד מעריכים אותך, הלואי והם יתמכו בך במאבקיך.
מעניין היה לדעת מהי עמדת יואב סגלובסקי בפרשת ברכה, היות וכעת הוא מצטרף לפוליטיקה ואומר שהוא ילחם בשחיתויות.
|
|
כתוב תגובה ל-
ו-
|
|
|
|
48 |
|
|
יש מפכ"ל ? |
|
29/05/16 12:03
|
|
|
|
שוטרים מכים אזרחים תמימים-עבירה פלילית אפילו אם האזרח פושע
המשטרה משקרת-עבירה פלילית ובמיוחד כשהשקר בבתי המשפט
המשטרה מתרצת את האלימות והשקר למרות שהן עבירות פליליות לכל דבר ועינין
המפכ"ל שותק. מבחינתו זה המצב הרצוי
|
|
כתוב תגובה ל-
יש מפכ"ל ?
|
|
|
|
49 |
|
|
פועה |
|
29/05/16 13:54
|
|
|
|
מהדהד על האהדה שמגיעה לאתר זה. מכל הפרסומים עד היום עולה המסקנה שפינטו היה ועודו נוכל ומאחז עיניים.
גם סדרת "ההתאבדויות" הכושלות של רעייתו היא חלק בלתי נפרד מתכסיסיו הערמומיים של פינטו שלא בוחל בכלום כדי להשיג את מטרותיו.
המסקנה המתבקשת היא שחצרו של פינטו שמשה כמסלקה פעילה להעברת כסף שחור שלמונים ועמלות מחו"ל לכאן ולהפך. פינטו הלבין "למטיבים" וחילק בין "המוטבים" ולכן כולם הסתופפו בחצרו, גם מידענו ברכה היה שם התוקף תפקידו, ואולי גם מעבר?...
ואתה יואב יצחק מתעקש להעניק חסותך לחצר הבזויה הזאת...
אגב לתחושתי גם מיודענו מרטין שלאפ עושה אותם דברים "בחצרו" באוסטריה, לכן הרבה פוליטיקאים מסתופפים בצל קורתו...
|
|
כתוב תגובה ל-
פועה
|
|
|
|
50 |
|
|
אריק ויינשטיין |
|
29/05/16 15:34
|
|
|
|
קראתי בעיון רב אני מצדיע לך על הדברים ועל עמדת הראיות!! איך זה שאין אף אחד שמוכן לקחת אחריות ולהודות בהם,מה יותר מובן ומה יותר צריך להסביר לכל הגורמים הרלוונטיים שברכה ידע והבין שהוא עומד לאכזב את כל מי שהאמין לו שהוא בעצם ההפך הגמור.
עצוב לי על המשפחה שלו אבל אישתו שיתפה פעולה כשניסתה להפליל את הרבנית אז יש לה חלק בזה........ לפחות היא היתה ישרה ואמרה שהוא ידע ושהוא הרגיש שהוא הולך להעצר ביום ראשון והוא לא רצה שיום ראשון יגיע!!!
באמת אפשר להבין למה,אבל שלפחות מי שסוף כל סוף הבין, למה הוא אתבד ישתוק ולא יהלל אותו.
מי שקם על רבו בעלילת שוחד, ומי שיורק לקערה ממנה שתה במשך שנים,רק בכדי לקדם את עצמו בסולם הדרגות בסופו של דבר נשבר לו הסולם, והוא נופל ומפיל את כל מי שמיסביבו,אישתו היחידה שידעה כמה עזרה וכמה כסף ברכה משך מהרב פינטו במשך כל השנים.
אתה יואב יצחק חלש כנגד חזקים אבל ישתבח שמו לעד איתך ולצידך ורק הוא יודע את האמת ורק הוא יעזור לך לגבור על כל אחד ואחד מהם ולהציג אותם לפי ההתנהגות שלהם ישייר כח על ההתמדה והנחישות תצעק בכל רם המלך עירום,ראשי השילטון מושחתים, מסורסים, העם דפוק, ולכן משיח לא בא,חבל שככה מתנהלת המדינה זה לא נורמלי,אבל זה מה שיש הציבור מתנהג בטיפשות,לא מנסים ולא רוצים לגלות את האמת הכי קל להגיד זהו הוא אתבד צריך לכבד את המת...... הייתי מאד מכבד אותו אם היה משאיר מכתב התאבדות ומספר לפחות את האמת....... למה להשאיר את הרב במצבו הבריאותי והנפשי שהוא יש לו חלק גדול מאד בזה ......
הוא פחד להעצר אבל את הרבנית הוא לא פחד לעצור, הוא פחד להעצר אבל את הרב הוא לא פחד לשלוח לבית סוהר!!
יסלח לי הקדוש ברוך יסלחו לי ילדיו אבל הוא יצא לא בסדר וזה בשפה נסבלת ובכדי לא לקרוא בוגד.
הוא בגד בכולם הוא גרם לאנשים להגן עליו ועכשיו הותיר אותם לעמוד בפני וועדת חקירה,שתקום בעוד זמן קצר בעזרת השם
לא ננוח ולא נשתוק עד ששמו של הרב יהיה זך כשלג!!!
ועד שכל מי שידו בהתנהגות בעניין שידעו ולא הקשיבו,יצטרכו לעבור ביחד מסכת של חקירות ומשפט,אמן🙌🙌
בתקווה שהפעם האמת תצא לאור והרב ישוחרר לאתר הביתה מיד זה במינימום שניתן לעשות
|
|
כתוב תגובה ל-
אריק ויינשטיין
|
|
|
|
51 |
|
|
יהודהנמר |
|
29/05/16 16:52
|
|
|
|
בד"כ אתה בסדר
לצאת נגד אדם נחמד וישר כמו אלשיך?
לא מתאים לך
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודהנמר
|
|
|
|
52 |
|
|
חוסיין אובמה |
|
29/05/16 19:12
|
|
|
|
למרבה הצער יואב יצחק מקדם בכל כוחו מורשת של נוכל
אינו בוחל בשום אמצעי
בעיניי איבד יואב יצחק את היושרה העיתונאית מזמן.
אגב, מי בכלל העלה על דעתו שתתאבד?
יש רבים שמצפים כי תעשה את המעשה העיתונאי הראוי ותפרסם תחקיר ללא משוא פנים אודות העבריין פינטו ומעללי בני ביתו.
|
|
כתוב תגובה ל-
חוסיין אובמה
|
|
|
|
53 |
|
|
פנקס הקטן |
|
29/05/16 22:41
|
|
|
|
יעני עיתונאי אשר ממציא חדשות. שום דבר ממה שכתב כאן לא נכון אבל זה לא מפריע לו לחרטט. עיתונאי פח אתה יואב יצחק. עיתונאי פח
|
|
כתוב תגובה ל-
פנקס הקטן
|
|
|
|
54 |
|
|
מיתלונן במח''ש |
|
29/05/16 22:46
|
|
|
|
היתלוננתי במח"ש כנגד שוטרת בירושלים שהיתנכלה וחיבלה ברכב שלי ( בגלל תיסכולים אישיים שהיו לה בגלל מצבה ומשפחתי ונטיותיה ...) .בנוסף,ניסתה אותה שוטרת (בעצת "ידידים" במשטרה)להתנקש בחיי ,באמצעים ושיטות שאינני מפרט כאן .
במח"ש היכחישה הכל ,אבל כשביקשתי חקירת פוליגרף נגדה ,ביקשה
בתגובה ,התיעצות עם עורך דין ( חששה כי קלונה יתגלה ברבים וערוותה תחשף אז לעיני כל !!! ) .
ברור כי מתן הכשר לשרץ הזו לשרת במישטרת ישראל הינו מחדל זועק לשמיים .ראו הוזהרתם !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
מיתלונן במח''ש
|
|
|
|
55 |
|
|
תומס |
|
30/05/16 13:59
|
|
|
|
תחילת פרשת השוחד לבכירים בעיריית אשדוד החלה בעקבות מידע שהגיע למקור המקורב לעיריית אשדוד לפיו סוחר רכב וקבלן בניין ( קלוד נחמיאס ) נותן שוחד במעטפות לנושאי תפקידים בכירים בעיריית אשדוד לצורך קידום מתן היתרי בניה והקלות תכנון לקבלני בניין אחרים ( יצחק חדד , דני אמסילי , שמעון צרפתי , יחיאל אבו ועוד ).שמו של הקבלן אף נקשר לחשד לפיו הוא מהווה צינור להלבנת הון עבור אירגון הפשע של שלום דומראני. במהלך שנת 2003-2004 תועד הקבלן מעביר מעטפות כסף לראש העיר צבי צילקר , מהנדס העירייה בני מגדמן ולחברי מועצה אחרים. המידע והראיות הועברו ליחידת החקירות ברשות המיסים לאדם בשם שוקי. לאחר כשנה התברר כי החוקר שוקי מיסמס את החקירה וגנז אותה. במהלך השנים 2005-2009 הצטברו ראיות נוספות הקושרות את הקבלן וכן קבלנים אחרים למתן שוחד לבכירים נוספים בעיריית אשדוד לרבות סגן ראש העיר עמרם כנפו. במהלך אותה תקופה נפגש המקור עם חוקר מודיעין מיחידת ילא"כ ( גולן ) והעביר לו את המידע לרבות המידע שהועבר בעבר לחוקר שוקי ברשות המיסים. בעקבות מידע זה נפתחה חקירה סמויה ביחידה הכלכלית של משטרת ישראל במהלכה נפגש סיגלוביץ מלווה בשוטרת חוקרת עם אותו מקור. המקור העביר לידי סיגלוביץ תיק ראיות לעבירות השוחד הנ"ל. במהלך אחת הפגישות המקור היה עד לשיחה שהתנהלה בין סיגלוביץ לחוקר שוקי ואלו הטיחו האשמות אחד על השני בדבר חבלה ושיבוש החקירות. לאחר הפגישות הללו, סיגלוביץ ניתק מגע וקשר עם המקור ולא השיב לשיחות טלפון אליו. בעקבות תחקיר "עובדה" שנעשה עם קבלנים באשדוד עלו החשודים הנ"ל שוב לכותרות . בעקבות אותו תחקיר נעצרו בכירים בעיריית אשדוד וכן הקבלן יחד עם עוד קבלנים אחרים. נכון להיום לא הוגשו נגד כל המעורבים כתבי אישום. הערכה היא שתת ניצב אפרים ברכה יחד עם סיגלוביץ הכשילו את החקירה במכוון תמורת שוחד שהם קיבלו דרך עורך הדין רונאל פישר .
|
|
כתוב תגובה ל-
תומס
|
|
|
|
56 |
|
|
סתם אני. |
|
30/05/16 20:04
|
|
|
|
וממוסמך. אינו רודף סקופים ורכילות אלא כותב ונאבק עניינית. עד היום איש לא תבע אותו. אינו עיתונאי חדש וקריירה אמינה רבת שנים מאחוריו. ראוי מאד להקשיב לו.
|
|
כתוב תגובה ל-
סתם אני.
|
|
|
|
57 |
|
|
mtray32 |
|
30/05/16 23:47
|
|
|
|
מדינת ישראל, היא מדינה מושחתת, וזאת מתחילה מהראש, כלומר מראש הממשלה וכל הקואליציה!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
mtray32
|
|
|
|
58 |
|
|
חכם סיני |
|
31/05/16 00:12
|
|
|
|
מי שמבין בחוכמת הפנים לובן שנראה מתחת לאישונים של העיניים זה מראה על אדם שהוא רוצח במהות שלו ולמפכ'ל רואים המון לובן מתחת לאישונים של העיניים.
|
|
כתוב תגובה ל-
חכם סיני
|
|
|
|
59 |
|
|
לא נביא |
|
31/05/16 12:39
|
|
|
|
בס"ד אף אחד מהמגיבים לא התייחס לגישה המגוחכת שמציגה את שוטרי ישראל כזקוקים להגנה מפני הציבור במקום להתחייב בפני הציבור שהמשטרה תגן עליו (גם מפני עצמה)...
|
|
כתוב תגובה ל-
לא נביא
|
|
|
|