|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ספירת העומר - חינוך לקדושת מיתוס הכוח (כ)
מאת: איתן קלינסקי  |  29/05/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איתן המחנך יחנך להגיש את הלחי
  ה.א   29/05/16 12:08
איתן המחנך יחנך בדרכו התבוסתנית של הגשת הלחי השניה, עם ישראל החכם והמבין יחנך את ילדיו להכות מכת מוות ברוצים להרגו, ואז נראה מי יגיע רחוק יותר. הלחי השנייה או הכדור בין העיניים נגד אלה שבפועל רוצים את דמנו או אף מטיפים לכך ומסיתים לכך.
כתוב תגובה ל- ה.א
2
איתן המחנך יחנך להגיש את הלחי
  ה.א   29/05/16 12:08
איתן המחנך יחנך בדרכו התבוסתנית של הגשת הלחי השניה, עם ישראל החכם והמבין יחנך את ילדיו להכות מכת מוות ברוצים להרגו, ואז נראה מי יגיע רחוק יותר. הלחי השנייה או הכדור בין העיניים נגד אלה שבפועל רוצים את דמנו או אף מטיפים לכך ומסיתים לכך.
כתוב תגובה ל- ה.א
3
התייחסות למגיב הראשון
  משה.   29/05/16 16:47
המגיב הראשון בשם ה.א יש לו טענות לאיתן,

את הטענות חייב המגיב הראשון להפנות לחלק הארי של חברי הסנהדרין, שהתנגדו למרד, ומסתבר שהם צדקו בקביעתם שהמרד הזה יביא רק אסון. אם איתן אינו תומך בדעה של רבי עקיבא והמשיח בר כוזיבא , הרי קדמו לו גדולים כדוגמת רוב חברי הסנהדרין.

טוב ש-62 שנים קודם לכן, אנשי הספרא כמו רבן יחוחנן בן זכאי גברו על אנשי הסיפא והביו לעם היהודי את הנכס הגדול ביותר שהתפתח בכרם דיבנה ונחתם בשנת 200 לספירה על ידי רבן יהודה הנשיא, וכך קיבלנו את האוצר היפה שנקרא משנה, בזכות אותם אנשי ספרא שמאסו בקנאות שהביאה לחורבן הבית השני בשנת 70.

ב-132 קנאי הסיפא בגיבוי מצער של רבי עקיבא גברו על רבים מאנשי הספרא , ופרץ המרד שמתוצאותיו ההרסניות בשנת 135 קשה היה לעם היהודי להשתחרר, במיוחד במחיר היקר של מאות אלפי יהודים שנטבחו על ידי הזוועה הרומאית.

זה בהחלט בסדר, שמגיב כמוך אינו מסכים לגישה של איתן, אך אפשר אולי לנהל שיח לא מתלהם.
כתוב תגובה ל- משה.
אני, מתלהם? איתן מתלהם
  ה.א   29/05/16 18:10
איתן לא חדל להתלהם, האם הכיסוי המלאכותי של דבריו כאילו דברי נועם מבלבלים אותך? איתן הוא בכיר המתלהמים כאן באתר. הצגת חצי תמונה היא אמ אממא של ההתלהמות, הטיית התמונה כך שתיראה כאילו צודק היא אמ אממא של ההתלהמות. השמאל הליבראלי לכאורה הוא אבי אבות הפאשיזם, בוא נקרא לילד בשמו. הבט על סטאלין הקצב. הבט על העוני המרוד שהביא הסוציאליזם החולה לעולם שהאמין בו. פקח עיניים אחי. הרוג את הקוראים להרוג בך, לעולם אל תגיש את הלחי השנייה. הסבא והסבתא שלי האמינו בעולם טוב, האמינו בקדוש ברוך הוא, אז הם מתו, ירו להם בראש הכלבים. NO MORE - עכשיו אנחנו יורים בראשים של אלה שמסכנים את חיינו, או אפילו מסיתים לכך, ואתה כמו איתן תמשיך להגיש את הלחי השנייה. רק תזכור שבן אדם מת גם להתלהם לא יכול.
כתוב תגובה ל- ה.א
אפרים, עזוב אותך
  מגיב ותיק   29/05/16 19:31
איתן הסוגד לפשיזם השמאלני קיצוני, מסתיר מהציבור כאן כי הוא השתתף בערב לזכרו של הרוצח הדרום אמריקאי צ'ה גווארה שרצח עשרות שבויים מכוחות בטיסטה במו אקדחו, בסגנון זהה למה שעושה דעאש.

והליצן הזה מקשקש כאן על סגידה לכוח.

וגם המוישה שנכנס לנעלי היהודים לפני כאלפיים שנה מחרטט לא לעניין.

חבל"ז.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
צודק!!!
  ה.א   30/05/16 02:14
כתוב תגובה ל- ה.א
אין צדק זולת זה הסוציאליסטי.
  קשקשן.   30/05/16 11:22
ידוע, שהרוצה לשקר ירחיק עדותו, עד סטאלין ושאר קישקושים. אבל את מה שמתחילים להבין אפילו במעוז הנאו קפיטליזם קשה להסביר למי שלא מוציא את האף שלו מהמקלדת, כשהוא לוגם אספרסו משובח באחד מבתי הקפה המפונפנים בתל אביב. calcalist.co.il הלפרין, לך ותטייל בארץ. תפתח את העיניים. צפויות לך הפתעות. ynet.co.il
כתוב תגובה ל- קשקשן.
סוציאליזם זה לא סטאלין
  לקשקשן   30/05/16 16:57
הסוציאליזם זה הפיתרון היחידי , זה המוצא היחידי לחיים של חברה , ולא תחלואי הקפיטאליזם. סטאלין הביא אסון לחזון הסוציאליסטי . אין כיום מפלגה קומוניסטית בעולם זולת צפון קוריאה, שאינה מוקיעה את פשעי סטאלין .
כתוב תגובה ל- לקשקשן
כתבתי את זה לקשקשן הלפרין,
  נכון   30/05/16 17:40
וזה נכון גם לכל הקשקשנים האחרים.
כתוב תגובה ל- נכון
אנא האר את עיניי
  ע.ב   30/05/16 21:51
כמה מדינות יש כיום בעולם בהן שלטת התפיסה הקומוניסטית
כתוב תגובה ל- ע.ב
מנסה להאיר את עיניך
  הדס..   31/05/16 10:03
יש בעולם מדינה אחת שמדברת קומוניזם אבל מעוותת אותו בדיקטטורה אלימה וקלגסית.

בקובה ישנם דפוסים חברתיים של קומוניזם, אך עשרות שנים סבלו מאמברגו כלכלי קשה שגרם לקשיי חיים יומיומייםף ועתה ניכרת התאוששות מועטה כתוצאה מסרת האמברגו הכלכלי שהיה קשה מאד למדינה חקלאית , שאינה עשירה בחומרי גלם ובאוצרות טבע.
כתוב תגובה ל- הדס..
אלא סוציאליזם. כל ההבדל שבעולם
  לא קומוניזם,   31/05/16 10:32
כתוב תגובה ל- לא קומוניזם,
"מעשה ברבי אליעזר ורבי יהושע
  פלא יועץ   1/06/16 09:33
ורבי אלעזר בן עזריה ורבי עקיבא ורבי טרפון שהיו מסובין בבני ברק,והיו מספרים ביציאת מצרים כל אותו הלילה עד שבאו תלמידיהם ואמרו להם:רבותינו,הגיע זמן קריאת שמע של שחרית." [הגדה של פסח] ונשאלת השאלה:מה פתאום עזבו אותם גדולי ישראל את ביתם ומשפחתם דוקא בחג והלכו לעשות את הפסח עם ר' עקיבא ב-ב"ב? ובמה בדיוק היו מספרים? ואיך יתכן כי לא ידעו שהגיע זמן קריאת שמע של שחרית? הם נתאספו בחשאי בכדי להכין את המרד,שהגלות נקראת לילה,ולא כל שכן גלות פנימית בא"י,ולכן מובאים בהמשך דבריו של ר' אלעזר:"הרי אני כבן שבעים שנה,ולא זכיתי שתאמר יציאת מצרים בלילות עד שדרשה בן זומא:שנאמר,למען תזכור את יום צאתך מארץ מצרים כל ימי חייך, ימי חייך-הימים,כל ימי חייך-הלילות.וחכמים אומרים:ימי חייך-העולם הזה,כל ימי חייך- להביא לימות המשיח." ולאחר שדנו בדבר כל אותו הלילה,ותלמידיהם היו שומרים מבחוץ מפני הרומאים,הגיעו להכרעה פה אחד כי הגיע זמן קריאת שמע של שחרית.ז"א-יש לפעול למען יציאה מחשכת גלות אדום אשר אסרה את לימוד התורה והסמכת החכמים וביקשו לעוקרה מישראל לחלוטין.וכפי המשל הידוע של ר' עקיבא אודות השועל הבא אל הנהר ורואה את הדגים בורחים כל העת מפני הסכנה האורבת להם,אמר להם רצונכם לדור עימי ביבשה ואני אשמור עליכם? אמרו אתה הוא זה שאומרים עליו כי הוא החכם בחיות,והלא טיפש הינך.אם במקום חייותינו אנו מתייראים במקום מיתתנו לא כל שכן.שהתורה נקראת מים חיים,וללא לימוד התורה אין עם ישראל יכול להתקיים כלל.את המרד ברומאים הכינו במשך יותר מעשרים שנה באופן מעורר השתאות,ורק משום שלא נותרה בידם ברירה אחרת יצאו למרד.בר כוכבא אכן היה דמות מופת מרשימה ביותר ולכן הלכו אחריו עשרות אלפי לוחמי חרות ישראל.ויש לזכור כי המרד בתחילתו הצילח ביותר והביא לחרות דתית ומדינית במשך כמה שנים.דודו של בר כוכבא אלעזר המודעי היה מגדולי חכמי ישראל וישב בביתר.וכל העת עסק בלימוד התורה.ורק משום שהיתה בגידה מבפנים [כמו בימינו אלה] והלך אדם מישראל לרומאים ואמר להם שלא יוכלו לכבוש את ביתר כל עוד אלעזר המודעי נמצא שם.מה עשה הלך ולחש דבר מה באזנו,והוא אף לא שמעו,משראו זאת הלוחמים אמרו לבר כוכבא כי דודו משתף פעולה עם הרומאים נגדו,הלך בכעסו והרגו בבעיטה. -וגם כיום עלינו לשאוף כל העת לגאולה שלמה בארצנו בב"א.למינים ולזדים על תהי תקוה.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
4
הסכנה בסגידה לכוח
  ضصث يبل ؤرلاىة   29/05/16 18:21
מה שקורה לשתי החברות הפלשתינית והישראלית, שהן שבויות בעיוורון של הסגידה לכוח, ואינן מוכנות לראות כל אפשרות לפיתרון שפוי.

ך הולכים ומתדרדרים שני הצדדים לתפיסה הכוחנית "כולה שלי".
כתוב תגובה ל- ضصث يبل ؤرلاىة
5
כ צאן לטבח
  ב.ל   29/05/16 18:44
המיסיונר הבזוי מוכיח שוב את המניעים השטניים המדריכים אותו
ליהודים אסור להתחנך על מיתוסים של גבורה הם צריכים להיות מושפלים חסרי כוח הגנה להתחנך כנמושות חסרי כבוד כמו היהודים בגולה להתכופף לפני הפריץ שיוכל להצליף בנחת
רק מניע שטני של קאפו עיוור משנאה יכול להטיף לעמדה כזאת
כמו תוכי הנשמע כמו עורב הוא קורא השלום משחרר השלום משחרר השלום משחרר מבטיח קלו נסקי
כתוב תגובה ל- ב.ל
6
רמאים אדומים
  יולו   29/05/16 23:35
אין ספק שאיתן וחבר מרעיו האדומים , שהם קצת קולולולו -מיללים כמו חתולות מיוחמות על המרד ההוא ...למה פרץ ,הרי היה אפשר להמשיך להיות פרגמטים.....ועוד בלה בלה בלה את אותו היגיון רופס הם לא מציעים לערבים.להם הם מציאים תמיכה מורלית ותעמולתית שהצדק עם הערבים וזה אח הגיוני המרידות שלהם..... הם לוחמי חופשששש ואנשי בר כוכבא הם בנדיטים. איתן כמה הכל שקוף .פתטי. פלקטי. סמרטוט אדום כבר אמרתי? 100 שנה אתם נלחמים ביהודים ולא יכולים לנו...אין לכם דבר זולת צדקנותכם המבחילה
כתוב תגובה ל- יולו
7
למגיבים המתלהמים
  למגיבים המתלהמים   30/05/16 08:49
את איתן הם מאשימים בחצי אמת . אותם מגיבים מתעלמים מדעת הרוב המוחלט שהתנגד למרד, ותומכים במיתוס שנבנה סביב בר כוכבא. מי שאינו מצדד במיתוס של בר כוכבא ובמקרה הזה מצדד בדעת הרוב, רוב שממשיך את דרכו של יוחנן בן זכאי, לדעתם המוזרה - הוא מביא חצי אמת, ועבורם זב ביטוי להתלהמות של הכותב. הנה, כך סוללים את הדרך לדיאלוג "תרבותי" בעל אופי של מונולוג. מי שמנגן לפי תווי המוסיקה של המונולוג הוא פטריוט, ומי שאינו מנגן לפי תווי אותה מוסיקה הוא ראוי להוקעה. כך נסללת הדרך לדיקטט, שתוצאותיו הן הרסניות. וזה קרה במאה העשרים למדינות רבות במזרח אירופה ובמערב אירופה..
כתוב תגובה ל- למגיבים המתלהמים
8
היסטוריה מגוייסת
  יאיר4   30/05/16 13:17
לא כדאי לגייס היסטוריה שאין עליה שום תיעוד מקיף כדי להצדיק דיעות. האם נלמד מחזקיה שהעיז כנגד סנחריב, בגבוי ישעיה ו- הצליח? האם נלמד מירמיהו שהטיף להכנע לבבלים, ונכשל והבית ה 1 חרב? האם נלמד מזכריה בן אביקולוס שדיבר בג"צית והביא לחורבן הבית השני? מוטב לנו לנסות להבין ולנתח אירועים מתועדים כגון- מדוע יהודי אירופה המזרחית לא תמכו בציונות לפני השןאה? מדוע החרדים לא ייצרו כוחות מקומיים בחו"ל? האם החלטות ב"ג בעת הקמת המדינה היו רציונאליות?
כתוב תגובה ל- יאיר4
היסטריה מגויסת
  מיאיר   31/05/16 09:37
יש לברך כל מי שמתייצב נגד מעדיפי המלחמה ומאמץ את הקו של שוללי מלחמה
כתוב תגובה ל- מיאיר
9
קשה להסביר לאומיות לאזרח העולם
  איתן נחמד   31/05/16 09:24
אין שום בקורת מצד ר אלעזר המודעי דייק במקור יש הלשנת שווא
כתוב תגובה ל- איתן נחמד
10
תראו מי מדבר- מעריצי שמש העמים
  שרצח כמו היטלר   31/05/16 12:57
כתוב תגובה ל- שרצח כמו היטלר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il