|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתן אשל - עבד נרצע של ראש הממשלה
מאת: איתן קלינסקי  |  06/06/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אשל נתן שמנת
  כהן צדק   6/06/16 13:58
לא מובן על מה יצא קיצפו של קלינסקי ? אז אשל כתב מאמר , ובבטאון החמאס, נו אז מה? בגלל זה להזכיר את מעידתו הטיפשית ? אסור לשכוח שאשל ע׳י נתניהו היה משענת קנה ברזל, ומאז לכתו, נתניהו מעד כמה פעמים בשטויות , ולו אשל לידו , זה היה נמנע! סתם כתבה רכילותית ולא רצינית של קלינסקי!
כתוב תגובה ל- כהן צדק
אשל משענת קנה רצוץ
  לכהן צדק   6/06/16 14:48
אשל מוכר מרכולת זולה, לפיה, כישלון יוזמת השלום של נתניהו היא רק בגלל השמאל שאינו עוזר לו. השמאל שלא הצטרף לממשלה, "נושא באחריות היסטורית שלא הושג הסכם שלום" זה טיעון רציני?? זה טיעון, שנכתב על ידי נתן אשל, שלמעשה הוכתב לו על ידי אדונו, שהחליט להאשים את השמאל, רק בגלל השמאל נתניהו לבדו אינו יכול להשיג הסכם שלום. טיעון אווילי של נתן אשל, שמתווסף למניות המוסריות שצבר כעובד בלשכתו של נתניהו.
כתוב תגובה ל- לכהן צדק
נתן מוכר מרכולת זולה--וקלינסקי
  יולו   7/06/16 20:04
מרכולת מרקיבה-עוד משהוא מצחיק--קלינסקי מדבר על עבד נרצע--הרי קלינסקי בעצמו הוא סמן של העבדים הנרצעים הוא המוכשר שבהם בעיניין הנרצעות
כתוב תגובה ל- יולו
חמור מתוך בחירה.
  יוסי מ   7/06/16 13:40
אתה קורא לעצמך כהן צדק, ובא נראה מה אתה באמת. נתן אשל, איש עם כיפה על הראש, צילם את אחת הפקידות בלשכה, מתחת לשמלה שלה ובלי ידיעתה או הסכמתה, תוך שהוא מנצל את היותו ממונה שלה ושהיא במצוקה אישית קשה עקב גירושין. את כל זה הוא עשה במצלמת טלפון שקיבל מהמדינה במסגרת תפקידו. זה האיש וזו דמותו המוסרית וכשאתה מתייחס בקלילות לעבירת מין כזו, אתה לא טוב ממנו, וכמוך גם מי שהעסיק אותו ומעסיק אותו בעקיפין ומשתמש בו ככלב חוצות שוטה. ממש כמו שהוא מתיחס גם לקהל מעריציו, שטוף המח, ואתה דוגמא לאחד כזה. באשר למאמר בעיתון ההוא זה בבחינת מצא מין את מינו, אלה ואלה שונאי ישראל, אויבי העם והמדינה. זה רצה להעביר מסר של אדונו ואלה רצו להלבין את פני הבוס הגדול. ובאמצע, אדיוט שטוף שינאה וחסר בינה ודעת משל היית חלק מהמון נבער ומוסת ממש כמו בכיכרות טהרן. אכן אתה ונתניהו ונתן אשל, כולכם כהני צדק. גם ארדואן.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
2
נתן אשל נתו שיעור במוסר פוליטי
  שיעור במוסר   6/06/16 19:15
נתן אשל שעמד בכל מבחני המוסר, נותן לשמאל שיעור במוסר פוליטי, בכך שהוא מטיל על השמאל את האחריות על כך שבנימין נתניהו לא יוכל להגיע לשלום הנכסף. אי הצטרפות השמאל לממשלה היא שמונעת את הסכם השלום "הממתין" בפתח. ההתנהגות "המוסרית המופתית" של נתן אשל, שבעטיה נאלץ לחתום על הסכם מביש עם נציבות שירות המדינה, "מעניקה לו את הזכות", לדעתו, להטיף מוסר לשמאל, תוך הטלת כל האחריות על כתפיו, שרק בגללו נתניהו אינו יכול לממש את חזון השלום.
כתוב תגובה ל- שיעור במוסר
3
את מי מעסיק בנימין נתניהו
  להקיא   6/06/16 19:58
מנהל משרד ראש הממשלה מתלונן על התנהגות של מטרידן מיני בשם נתן אשל. נתן אשל אדם פיקח מחליט לחתום על הסכם מביש ומתפוטר מתפקידו כראש הלשכה. ןעכשיו הוא נכנס ויוצא חופשי במשרדו של ראש ממשלתנו ומנפיק מאמר עלוב, בו הוא מאשים את השמאל, שרק בגללו לא יכול נתניהו לעשות צעדים אמיצים למען השכנת שלום. והוא עוד חותם ידיד משפחת נתניהו. להקיא ממטריד של עובדת לשכה במשרד ראש הממשלה, המציג עצמו כידיד משפחת נתניהו.
כתוב תגובה ל- להקיא
4
גם אתה לא כותב כתומך חיזבאללה
  ב.ל   6/06/16 21:38
טוב להיות עבד נרצע למלך ישראל משפחחה חרופה לכל ערבי מזדמן
כתוב תגובה ל- ב.ל
5
עבדים נרצעים בשני הכיוונים
  ה.א   7/06/16 09:41
גם בצד השני עבדים נרצעים, לסטאלין, לדגל האדום, וחלקם אף עבדים נרצעים לטרור הרצחני. והם מצירים עצמם כשליחי השלום, ואת השלטון כנביא המלחמה בעוד המצב הפוך לגמרי. הם בפועל מחרחרי מלחמה, בעוד שהלטון, עם מדיניות בטחונית ברורה, אם כי לא ברורה דיה, מקדם את השלום.
כתוב תגובה ל- ה.א
6
עבדים נרצעים בשני הכיוונים
  ה.א   7/06/16 09:41
גם בצד השני עבדים נרצעים, לסטאלין, לדגל האדום, וחלקם אף עבדים נרצעים לטרור הרצחני. והם מצירים עצמם כשליחי השלום, ואת השלטון כנביא המלחמה בעוד המצב הפוך לגמרי. הם בפועל מחרחרי מלחמה, בעוד שהלטון, עם מדיניות בטחונית ברורה, אם כי לא ברורה דיה, מקדם את השלום.
כתוב תגובה ל- ה.א
"איש הרוח ה.א"
  איש האוח ה.א   7/06/16 10:16
אם המציץ למה שיש מתחת לשמלה של עובדת לשכת ראש הממשלהם מציג עצמו בעיתון הארץ כידיד משפחת נתניהו, הרי זה כתם על נתניהו. אפ מזכיר ראש הממשלה מצא לנכון להתלונן על התנהגות בלתי מוסרית של נתן אשל, והאשל הזה פועל בשרותיו של נתניהו, הרי מדינת ישראל מפקירה עצמה בידיים של ראש ממשלה מושחת מוסרית. ואיש הרוח ה.א נאחז בעבדים של סטאלין שמת בשנת 1953, והחליט שכותב הרשימה הוא עבד של סטאלין.
כתוב תגובה ל- איש האוח ה.א
יותר חמור, מצביע לטרוריסטים
  ה.א   7/06/16 11:24
מילא סטאלין שכבר מת אבל אני מדברים על בחירה במעודדי הטרור האצחני לכנסת, אלה שהולכים לפדות באש ובדם את מסגד אלאקסא. מזל שיש לנו כוח צבאי שמראה להם וימשיך להראות להם מאיפה משתין הדג. לצערי אנו נוהגים בהם בסלחנות יתר. רק דמשק ראויה להם, או אולי גם חאלב. נראה אותם משם פודים את אלאסא באש ובדם. את עצמם הם לא יוכלו לפדות, לא באש ולא בדם אפילו לא בכסף.
כתוב תגובה ל- ה.א
ההשוואה במקום
  יוסי מ   7/06/16 16:59
אתה וקודמיך צודקים בהשוואה. קלינסקי תמך בסטלין באופן עיוור וגורף ואתם תומכים בנתניהו באופן גורף ועיוור. אלה ואלה שונאי ישראל. הלך הזרזיר אצל העורב.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תומכים בנתנייהו מחוסר ברירה
  הץא   7/06/16 19:32
כי בשמאל יש חבורה של ליצנים, בשמאל ההזוי חבורה של שונאי ישראל, ליצנים אף הם, ובנט צעיר מידי, אבל הוא יגדל.
כתוב תגובה ל- הץא
שאלה למגיב ה.א
  יוסף סטאלין   9/06/16 16:01
ה.א, אתה קראת פעם משהו שכתב איתן בשבחו של סטאלין??? החלטת להדביק לאיתן את סטאלין, כשאיתן כותב על נתן אשל, שהחליט להאשים את השמאל, שרק בגלל סירובו להצטרף לממשלת ביבי לא ייחתם כאן הסכם שלום. היה כאן מאמר שנע בין מנות גדושות של שקר ובין מנות גדושות של אדיוטיות , שעליה חתם מי שמציג עצמו כידיד של משפחת נתניהו. ה.א, מה הקשר של סטאלין למה שכתב נתן אשל , שאי הצטרפות השמאל לממשלת ביבי מונעת את מימוש הסכם השלום.
כתוב תגובה ל- יוסף סטאלין
7
תת רמה של בולשביק
  נובל   7/06/16 20:43
מעריץ של גדול הרוצחים מהמאה הקודמת.
כתוב תגובה ל- נובל
תגובה למגיב
  תגובה למגיב   8/06/16 07:45
מאחר שהמגיב קבע שאיתן מעריץ את גדול הרוצחים במאה הקודמת, הרי זה בסדר שנתן אשל יכתוב מאמר בעיתון הארץ ויטיל על השמאל, שבגללו הוחמצה ההזדמנות להקים ממשלת שלום. את הבדיחה המטופשת של נתן אשל , החותם כידיד משפחת נתניהו, יכול לכתוב רק מי שמצלם את הלבוש שמתחת לשמלה של עובדת לשכת ראש הממשלה, צילום חולני שהניע את מזכיר הממשלה להגיש תלונה.
כתוב תגובה ל- תגובה למגיב
8
עוד הוגה דעות של הארץ-אל ארד
  tאיציק   7/06/16 21:05
כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה ולטעון שזו אנרכיה,ובעצם הוא חלק מהפשיזם השמאלני שפשה בארץ מול דמוקרטיה ימנית
כתוב תגובה ל- tאיציק
דמוקרטיה ימנית משגשגת
  דמוקרטיה ימנית   9/06/16 09:30
דמוקרטיה ימנית "משגשגת",כשבעיתון הארץ מופיע מי שמעיד על עצמו ידיד משפחת נתניהו כתוספת לשם נתן אשל ומאשים את השמאל ברמיסת השגת הסכם השלום, רק בגלל שלא הצרף לממשלת נתניהו. זו לא דמוקרטיה ימנית כפי שמציג המגיב. זה קרקס של הפרחת שקרים
כתוב תגובה ל- דמוקרטיה ימנית
9
מתאים להיות יועץ של ביבי
  אני נתן אשל   8/06/16 07:59
אני, שמזכיר הממשלה גילה את כישורי הרומנטיים, ראוי להיות יועצו של ראש הממשלה. תודה רבה למר האוזר, שהחליט להתלונן על כישורי ויכולתי הבלתי מעורערת בצילום מה שנסתר מתחת לשמלה של פקידה בלשכה.
כתוב תגובה ל- אני נתן אשל
10
אני חייב לאמר לך משהו
  שוחר-שלום   8/06/16 10:55
שלום יכול להיכונן אך ורק בין טוב לטוב. אין ולעולם לא יהיה שלום בין טוב לרע. אמנם אנו לא בדיוק הטוב המושלם אבל הישות הפלסטינית לא רחוקה מלהיות הרע המושלם. מדובר באינספור כנופיות אלימות שהדבר היחיד המאחד אותם הוא השנאה לישראל. כל השאר מפלג אותם. על בסיס זה כל נסיון לשלום הוא צעד לקראת שואה. אני מבין שזה לא עולה בקנה אחד עם הפנטזיות האוטופיות שלך אבל זו המציאות. התבונן בסוריה, בלוב, בלבנון, או אצל האחים המוסלמים במצרים. התבונן בתימן ובעזה, בעיראק ובתוניס. הפלסטינים לא יותר טובים מכל אלו. נהפוכו - הם יותר גרועים ולו מהסיבה שאין להם כל היסטוריה משותפת, לבד מרגש הנקם והשנאה. אנא ממך, חדל לזרות חול בעיני עצמיך ועיני חבריך. אין ולא יהיה שלום בין האריה לתאו בסוואנה. זה תאב לאכול וזה תאב לחיות ושתי התאוות הללו נמצאות בסתירה מוחלטת. אנא התפכח מהאילוזיה. שלום יכון אך ורק על בסיס של אידאת השלום, והחברים שלך בצד הערבי (המשכילים שבמשכילים שבהם) עדיין לא מבינים את משמעות המילה אידאה, לא כל שכן את עומק המונח 'שלום'. בניגוד למה שאתה סבור, כל ניסיון שלך לתת להם את "שנגזל מהם" מחזק אצלם את הדחף לאלימות ואת השנאה. מדוע אתה וחבריך מתעקשים להמשיך ולשפוך שמן על מדורת השנאה הערבית? מדוע אתה וחבריך מתעקשים לשפוך מים על מדורת הציונות העברית?
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
11
נהנה מהתפקיד של עבד נרצע
  אני נתן אשל   9/06/16 09:14
אני נהיה מהתפקיד של מלקק לנתניהו. אני נהנה מהתפקיד של אדם המגחך עצמו לדעת, כשאני כותב שרק בגלל שהשמאל תפס רגלים קרות, ולא הצטרף לממשלה , נמנע מאיתנו השלום. לגרגת טמבליות כזאת אפילו המגיבים כמו י.ש ואחד בשם ב.ל לא יצליחו להגיע.
כתוב תגובה ל- אני נתן אשל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il