|
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
|
|
|
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
|
|
|
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
|
|
|
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מנכ"ל משרד הביטחון אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
|
|
|
|
|
אשת עסקים יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
|
|
|
|
|
לב הדילמה |
|
מאת: אהרון שחר  |  13/06/2016 |
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
אהוד פרלסמן |
|
14/06/16 05:50
|
|
|
|
קודם כל, הסיפור על שני מיליון הגרמנים שנרצחו על ידי איזנהאואר הוא שקר מטורף. אתה לא צריך לבלוע כל שקר שמספרים לך. ושנית, יש אבחנה ברורה בין מי שנלחם בחיילי צבא כיבוש, לבין מי שהורג אזרחים של המדינה הכובשת. זה אולי לא נעים לרבים מאיתנו לשמוע שערבי שהורג חייל שלנו ניתן להגדיר כלוחם חופש, וערבי שהורג אזרח מוגדר טרוריסט, אבל זו ההבחנה המקובלת. האצ"ל והלח"י לא(!) יזמו פעולות המכוונות להריגת אזרחים אנגליים ששהו כאן, וזה ההבדל ביניהם לבין המחבלים של הפתח והחמאס. וחוץ מזה, אתה אולי חושב שאתה היחידי שמבין שהאיסלם זו תרבות של רצח, אבל אתה טועה. אפילו טראמפ כבר מבין את זה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן
|
|
|
|
|
|
|
אהרון שחר |
|
14/06/16 13:04
|
|
|
|
אהוד, אתה יודע שמבחינתי קנית מקום של כבוד בתור הלוחם מספר אחד למען קצב. אבל זה לא אומר שאתה אף פעם לא טועה, אפילו אני בן אדם... הפעם אתה טועה ובגדול. ראשית 2 מיליון נרצחים זה לצערנו זניח, בהיסטוריה של האנושות. במקרה נתנו לי את הדוגמה הזו. כמה אנשים שלח סטאלין למוות? הירושימה, דרזדן? בעצם למעט העשורים האחרונים, מלחמה ופשעי מלחמה היו כמעט היינו הך, שכן מלחמות היו בין ישויות. רק לאחרונה השמאל החליט שהסכסוך הישראלי ערבי הוא בעצם מלחמה בין המחבלים למתנחלים, מטעמיו הוא... שנית, חמור מאוד שגם אתה נפלת בטעות של ציפי, אני מקווה שאחרי ההסבר הזה זה יהיה מאחרינו. מה ההבדל בין נאצי הרוצח תינוק יהודי לנאצי הרוצח פרטיזן? זה שרצח פרטיזן הוא חייל, וזה שרצח תינוק הוא רוצח? שטויות. לנאצים לא היה איכפת התחביב של היהודי. הם השמידו אותנו כי אנחנו יהודים. לא הייתה שום גזענות, או לפחות שום אפליה. הם השמידו יהודים זכרים ונקבות, צעירים וזקנות, חפים מפשע וחיילים. אותו כנל בדיוק המוסלמים. האישור להעניק להם לגיטימציה לרצוח יהודים כשהם לובשים בגדים ירוקים הוא טירוף! מה עוד שבפרשת שליט הוכח שכולם בעצם נחשבים בעינינו לוחמי חופש, ולאחרונה הוכחתי את זה בכך שאיש לא חתם על עצומתי. מקווה שחזרת בתשובה מדרכך הרעה ולא תוסיף להעניק לגיטימציה לפלסטינאצים לרצוח את בנינו כשהם בגיל צבא. אגב, המחתרות, גם כשרצחו אזרחים לא שאפו להשמיד את הבריטים. לכן ההשוואה שגויה. אם יש עוד קונספציות שגויות, בשמחה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר
|
|
|
|
|
|
|
בני בנקר |
|
3/07/16 09:48
|
|
|
|
הוא: האם אנחנו מאותו צד של המפה הפוליטית ? אם כן,אז כל מה שאתה עושה כשר ואם לא,כל מעשיך ודעתך פסולים ואתה פשיסט ולא שפוי. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא התמיכה של "הליברל" נועם חומסקי בחמהרוז',שטבחו באכזריות מיליונים מבני עמם. מעולם לא חזר בו מתמיכתו הנלוזה. בכלל,בכל העולם ההבדל בין ימין ושמאל הוא בראש ובראשונה בהתאם לדעות בנושאי כלכלה וחברה. רק בישראל ההבדל הוא אך ורק לפי השקפות פוליטיות וטייקונים הם "שמאל" ואנשי הפריפריה הם "ימין".
|
|
כתוב תגובה ל-
בני בנקר
|
|
|
|
2 |
|
|
סניל |
|
14/06/16 08:08
|
|
|
|
רון חולדאי התרומם ונגח לפינת השער.
אנא, אל תרד מהכותרות כדי להעניק מרחב מחייה לטייסי השמאל
בשירות הממלכה הפלסטינית.
אנא, השמע הרבה קולות בלילה כי אני מפחד בחושך.
|
|
כתוב תגובה ל-
סניל
|
|
|
|
3 |
|
|
לין 64 |
|
14/06/16 08:25
|
|
|
|
|
4 |
|
|
סתם אחד |
|
14/06/16 08:26
|
|
|
|
גם לא מגיע להקבר
צריכים לשרוף את הפגר ולהחזיר למשפחה בכד מעורב באפר חזיר
|
|
כתוב תגובה ל-
סתם אחד
|
|
|
|
5 |
|
|
אהרון שחר |
|
14/06/16 22:45
|
|
|
|
|
6 |
|
|
טיל אוילנשפיגל |
|
3/07/16 11:22
|
|
|
|
זה עוד איזו תוית חסרת משמעות שרק לוחצת על רגשות של רגשנים. המחבלים הם לוחמים, ולא חלה עליהם שום אמנה מסוג ז'נבה. חותמי האמנות האלה התחייבו זה לזה שלא לעשות זה לזה מעשים מסוימים. ובזה הם הכריזו שכל אותם המעשים שמכח האמנות הם נאסרים על חברי המועדון לעשותם לחברי המועדון - לעשות כל אותם מעשים למי שאינם חברים במועדון זה בסדר גמור.
|
|
כתוב תגובה ל-
טיל אוילנשפיגל
|
|
|
|
|