|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
דן מרגלית
דן מרגלית
יתכן כי בימים אלה אתם נושכים את השפתיים ומשלימים עם החלטות הנראות לכם בלתי נכונות    לא, זה כבר לא זה, הממשלה בדרך להחלטות פליליות
המנהיגות עדיין נעדרת [צילום: אורי פרקש]
יואב שורק
אחרי 7 באוקטובר היה ברור לכולנו שמה שהיה לא יהיה עוד - שהמנהיגות תתחלף ושנתפכח מרעיונות מסוכנים שהובילו לאסון    כל זה התכרסם לאיטו בחודשים הארוכים שעברו    ההצעה הישראלית לעסקה מלמד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ה"דעות" של ידיעות אחרונות
מאת: רפי לאופרט  |  16/06/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"סולידריות לאומית",נוסח לאופרט
  שלמה המגיב   16/06/16 23:15
לאופרט מגדיר את העיתונאי ברנע , כחסר "סולדריות לאומית" , וזאת מאיזה נימוק ? לא תאמינו , על כי העיתונאי מעביר ביקורת על נתניהו ועל מדיניותו. נו, זה לא פעם ראשונה שלאופרט מציג תובנה במאמריו , שמי שלא מזדהה עם מדיניות הממשלה ( שתואמת במקרה את השקפותיו של לאופרט ) , הינו פועל בניגוד לאינטרסים של המדינה ! , אתם הבנתם ? המדינה היא לאופרט ומי שלא מסכים עימו , הוא "לא יודע מהי סולדריות לאומית" והוא פועל נגד המדינה. וואלה , סגנון של משטר מסויים , במדינה מסויימת במאה הקודמת , והמבין יבין. ואחר כך מופתעים אצלינו , על השוואות מסויימות שעושים סגן רמטכ"ל ומנהיגים אחרים , בין הלכי רוח אצלינו ובין כאלה שארעו במדינה מסויימת במאה הקודמת. ברנע "חסר סולידריות לאומית" עאלאק ! . רק לאופרט הוא בעל "סלידריות לאומית" . רק חסר היה שלאופרט יאשים את ברנע בבגידה , על כי מעז להעביר ביקורת על נתניהו .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלום שלמה, כמעט התחלתי
  רפי לאופרט   17/06/16 06:59
להתגעגע אליך.
אתה כמינהגך נוהג: בוחר משפט חלקי ממאמר שלם ומשתלח בו משל היית אתה השור והמשפט המבוקר "הסמרטוט האדום".
חבל, שאינך מנסה לנפק לשיח הציבורי שבאתר משהו מקורי משלך, איזה רעיון "בלתי שגרתי", איזו תובנה חדשה הנגזרת מעובדות או מטיעוני נגד לדבריהם של בעלי פלוגתא - כלום, שום דבר. הכל סיסמאות, השתלחויות, הטחות דברים, ושימוש פרימיטיבי בנייר הלקמוס המודד מי "ידיד" ומי "אויב".
לא אחזור כמובן על הדברים שבמאמר, אבל אני עוקב אחרי כתיבתו של ברנע, וכן אני סבור שהוא עובד דרך קבע בשרותם של יריבי נתניהו. הוא יחיד אבל הוא מתמיד.
מותר, לך שלמה, לא להסכים. אבל אם תסביר פעם לשם שינוי מדוע אינך מסכים, זו תהיה רוח רעננה.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
אסביר "מדוע אני לא מסכים"
  שלמה המגיב   17/06/16 09:11
1) אני "לא מסכים" שברנע "עובד בשרות" של מישהו , אלא מביע דעה ביקורתית לגיטימית עפ"י דעתו שלו , אם נזדהה עימה או לא. 2) אני "לא מסכים" , שכל מי שמביע דעה כולשהי , כביקורת נגד נתניהו או כנגד מנהיגות פוליטית כולשהי במדינה , הינו "עובד דרך קבע" בשרותם של יריביהם , אלא זו דעתו ויש להתמודד עימה , מבלי לתייג אותה כך ברדידות ובפופוליזם. ( "עובד דרך קבע בשרותם של יריבי נתניהו" עאלאק !!) בסגנון של שוק . 3) אני "לא מסכים" שאני מדבר "בסיסמאות" , אלא מנמק את דעותיי , ומי "שמדבר בסיסמאות" , זה אתה אדון לאופרט , כאשר אתה מתייג את מי שמבקר את נתניהו "כחסר סולידריות לאומית" (!) , מבלי לנמק תיוג כזה לאזרח ישראלי פטריוט לא פחות ממך ( ברנע לא שרת בקריה או באפסנאות כמו ליברמן הפטריוט , אלא עשרות שנים בסדיר ובמילואים ובמלחמות כלוחם בצנחנים ). 4)אני "לא מסכים" שאני מתייג אנשים "כאויב" או "כידיד" , עפ"י דעותיהם , ומי שנוהג כך זה אתה , שאפילו מלווה את ביקורתך על דעה של אדם שאינך מסכים עימו , בתיוגו באופן קיצוני , שקרי , לא הגון ופרובוקטיבי ( "חסר סולידריות לאומית" ) ומסית , וזאת מבלי שתסביר ותנמק מדוע אינך "מסכים לדעתו" ובמה הוא טועה. לסיכום , אדון לאופרט , 75 אחוז מאזרחי ישראל ,לא הצביעו עבור נתניהו בבחירות האחרונות , ואהדה כה ירודה של עם במנהיגו , הינה די נדירה בעולם הדמוקרטי המערבי , ולכן ראוי שגם אתה אולי תחשוב פעמיים , לפני שתכנה את מי שאינו "מתלהב" מנתניהו , כחסר "סולידריות לאומית". תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
נראה שלא התקדמנו ממש.
  רפי לאופרט   18/06/16 09:47
לצערי לא הסברת שום דבר חדש וגם לא שאלת שום דבר חדש. בכל זאת אענה בקצרה:
ברנע כותב נגד נתניהו וביתו כמעט כמו סימה הקדמון. לגבי סימה הסכמת שהיא אובססיבית; אז מה כאן ההבדל?!
אינני קובע שברנע "חסר סולידריות לאומית" בגלל מי שהוא כותב נגדו אלא בגלל מה שהוא כותב. קרא שנית.
שאלת אחוז המצביעים איננה רלוונטית בשיטת בחירות כשלנו. כאן קובעת את הרכב הממשלה, תמיכת חברי הכנסת. כיום תומכים בו 68 חכ"ים (כ-57%). אילו היה הרצוג מנהיג לאומי, היה מצטרף לקואליציה ואז היו תומכים בנתניהו לפחות עוד 12 ח"כים (ללא לבני וחלק מהעבודה), כלומר: 80 ח"כים שהם כ- 67%!.
העובדה הפשוטה היא שנתניהו כבר בפעם הרביעית ראש ממשלה (ובסה"כ כ- 10 שנים) והוא עולה בכך על כל יריביו הפוליטיים בהווה ובעבר, לרבות הגאון התורן ברק.
מציע שתעסוק בעיקר לא בטפל.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
בגלל" מה שהוא כותב" ,לאופרט?
  שלמה המגיב   18/06/16 11:54
זכותו של ברנע להביע דעתו , מקובלת או מוצדקת או שגוייה או מטופשת , כל אחת וטעמו ,ועדיין לא הסברת , מה בכתיבתו גורם לך להגדירו "כחסר סולידריות לאומית " וחבל שאת ה מתעקש על איפיון כזה של אדם , שאתה חלוק עליו בהשקפותיך. לגבי התמיכה בנתניהו ומי שמבקר או אוהד אותו , ראה התייחסותי בהמשך ,לתגובה מספר 4. ולגבי סימה קדמון וכתיבתה , אזי , אכן כתיבתה אובססיבית ובלתי מהימנה לדעתי , אך גם אותה לא ניתן להגדירה "כחסרת סולידריות לאומית" . הגיע הזמן , אדון לאופרט ,שתפסיק להתייחס לבעלי דעה , עפ"י פרמטרים של פטריוטים או בוגדים , אהובים או שנואים ,בהתאם לאוריינטציה האישית שלך , אלא תסביר ותשכנע במה הם צודקים או במה הם טועים , ובא לציון גואל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בפעם האחרונה
  רפי לאופרט   19/06/16 15:49
אני מתיחס לכותבים אחרים אך ורק לפי הדעות שלי וההשקפות שלי. בניגוד לכותבים רבים אחרים שסבורים שהם נציגי הציבור, אני אינני מייצג אף אחד אחר, רק את עצמי.
אני שופט את דבריהם של כותבים אחרים רק לפי מה שהם כותבים ולא לפי מי שהם או מה שכותבים עליהם אחרים. ראשית, את רובם אינני מכיר אישית, ושנית מעשיהם יקדמום ומעשיהם יפילום.
גם אנטישמים מובהקים פוסט-ציונים מובהקים או פשיסטית מובהקים נשפטים ככאלה לפי דעותיהם כפי שהן באות לידי ביטוי בכתיבתם.
את ידידי ואויבי אני מזהה בכוחות עצמי, אינני זקוק לשם כך לאישור מאף אחד אחר.
לכן, כאשר כותב כברנע מצטייר בעיני כמי שמחבל בכרתיבתו בסולידריות הלאומית, כך אני מגדיר אותו על פי כתיבתו.
מותר לך, כמובן, לא להסכים.
במאמרים קודמים הגדרתי מיהו בעיני אנטישמי, מיהו פוסט-ציוני ומיהו פשיסט, ואין צורך שאחזור על כך בכל מאמר מחדש.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
ברנע ידוע ידע שרק כשיכתוב נגד
  נתניהו יקבל שכר.   17/06/16 14:39
האמינות של ברנע כבר מזמן בקרשים. הוא חלק מחבורה שעובדת בשכר על תנאי, רק לכתוב נגד ראש הממשלה. הסקר היום ברשת ב' מוכיח שהציבור יודע את האמת וברנע נמצא נזוף בפינה.
כתוב תגובה ל- נתניהו יקבל שכר.
2
הפשיסם המצאה סובייטית ב 1917
  ל-שלמה המגיב   17/06/16 09:59

בשנת 1917 , עם תפיסת השלטון ע"י לנין/סטלין, נוסדה המדינה

הפאשיסטית הראשונה בזמנים המודרניים, מבוססת על מנהיגות על

של מנהיג אחד, ופולחן אישיותו של מנהיג זה: לנין /סטלין,

זה היה 20 שנה לפני מוסוליני/ היטלר, הסובייטים המציאו גם

מחנות הגולג עליהם שלחו 22 מיליון אזרחים שלהם, זה היה לפני

מחנות ריכוז נאצים, סימן נוסף לפשיסם הסובייטי זה הייתה

הגדרת מתנגדי המשטר כ-"חולי נפש הזקוקים לאשפוז", "מחרחרי

מלחמה" "מתנגדים לשלום" (להבדיל מ"מחנה השלום" הסובייטי)

השמאל הישראלי, וגם אתה, ירשתם ואימץ לעצמו כמה מושגי

הפשיסם הסובייטי, עד עצם היום הזה, כאשר אין ולא היו

פשיסטים יהודים ביננו. כי לא הייתה ולא תהיה, בישראל, פולחן

אישיות של מנהיג על בלתי מעורער. הגיע זמן שהשמאל וגם אתה

תפסיקו לברבר על פשיסטים יהודים, שלא נבראו ואין קיימים.
כתוב תגובה ל- ל-שלמה המגיב
מי כאן הזכיר "פאשיזם" ?
  שלמה המגיב   17/06/16 11:08
לא "ברברתי על פשיזם יהודים" , אלא התייחסתי לדמוקרטיה בסיסית , שבה יכול כל אזרח ,לבקר את ההתנהלות של מנהיגיו , לחלוק עליהם , לשאוף להחלפתם באופן דמוקרטי ולפעול לכך, ועדיין לא יטילו ספק בפטריוטיות שלו , בלגיטימיות דעותיו , ברוח הדמוקרטית שבו , וכבעל "סולידריות לאומית" , וינסו לתייג אותו בשל דעותיו ( מקובלות או שגויות , כל אחד וטעמו ) , כפועל משיקולים זרים , "כעובד בשירותו " של מישהו עלום ושלילי ויסיתו נגדו אישית , במקום לשכנע ולנמק שהוא טועה בהשקפותיו ( אילו שחולקים עליו ). מה כבר ביקשתי ? איך בכלל קישרת את התייחסותי לתובנות של לאופרט , עם "מושגי השמאל הסובייטי" ? נ.ב. ואני בכלל לא שמאלני בהשקפותיי , אלא סתם דמוקרט שלא אוהב את הסגנון הרדוד הזה , של פרלמנט שכונתי , בשיח הישראלי בנושאים הפוליטיים העומדים על הפרק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ההשקפות האנטי דמוקרטיות
  הירונימוס   17/06/16 11:38
של לאופרט הנן סממן קבוע ובולט בכתיבה המשתלחת שלו כנגד כל מי שמתנגד לממשלת הימין הקיצוני השולטת בישראל
כתוב תגובה ל- הירונימוס
3
השורשים של השמאל הישראלי
  ל- ל- שלמה המגיב   17/06/16 15:14
מובא על ידי שונאי נתניהו, כמו "ידיעות אחרונות" והכותבים

עבורו ב"דעות" שם, נוצרו על ידי הסטליניזם הסובייטי, המשטר

הפשיסטי הראשון במאה ה-20 , לפני היטלר ומוסוליני, דוגמאות:

הימין : "לא מעוניין בשלום, מחרחר מלחמות"

השמאל: " מחנה השלום, מוכן להילחם למען השלום"

הימין: "התיישבות מעבר ל"קו הירוק" מחזקת את אחיזתנו בא"י"

השמאל: "ההתיישבות מעבר ל"קו הירוק" מחבלת בתהליך השלום"

השמאל: "הימין אנשים בלתי שפויים שיש לאשפזם בבתי משוגעים"

וכך הלאה וכך הלאה, תמצא בשמאל של היום, שורשיו בסטליניזם

הסובייטי מ-1917 ! כולל הביטוי הגנאי של "פשיסט" על מתנגדיו.
כתוב תגובה ל- ל- ל- שלמה המגיב
4
66% בעד נתניהו כראש ממשלה
  ל- שלמה המגיב   17/06/16 15:50
בבחירות 2015 קיבלו הימין/דתיים/חרדים/מתיישבים/ הליכוד

2.165.903 קולות, שהם 66% מסך הכול הקולות הכשירים, וכך נבחר

נתניהו כראש ממשלת ישראל.

השמאל/לפיד/מרץ קיבלו 1.323.444 קולות, ערבים 446.583 קולות.

לפני שהנך כותב 75% בדוק את עצמך עם תוצאות אמת.

כתוב תגובה ל- ל- שלמה המגיב
מי בציבור בחר בנתניהו ?
  שלמה המגיב   17/06/16 17:20
הרכב קואליציוני , זה או אחר , אינו ראיה לאהדה לעומד בראשה , אלא פשרה בין דעות ומפלגות שמרכיבות את הקואליציה . המפלגות החרדיות אינן "אוהדות" נתניהו , וכך גם מפלגת כולנו ומפלגת הבית היהודי , אלא שותפות איתו בקואליציה, ובוחריהן בודאי אינן "מהמתלהבים" ממנו , שלא לדבר על ליברמן , שכבר הביע בפומבי את "הערצתו ושבחו" של נתניהו. אם ראשי המפלגות בקואליציה (!), מביעים לעיתים קרובות בתיקשורת , את ביקורתם על נתניהו בסוגיות שונות , אז מדוע עיתונאים , ובעלי דעה אחרים , אינם יכולים לבקר את התנהלותו , מבלי שלאופרט יחשוד בהם , שהם "משרתים" מישהו שלילי וחסרי "סולידרית לאומית" ?. אני מבין , שכאשר ראשי מפלגות בקואליציה ( ליברמן ובנט ) שהם חברי קבינט , תוך כדי מלחמה ( צוק איתן), יוצאים לתיקשורת ותוקפים בגסות את ראש הממשלה והתנהלותו במהלכי הקרבות , זה "תמיכה ואהדה והערצה ושביעות רצון" מנתניהו , אך ביקורת של עיתונאי או בעל דעה אחרת על נתניהו ( בשיגרה ולא בעת מלחמה !), זה "חוסר סולידריות לאומית" !. איזו גניבת דעת , ממש מביש.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il