s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בעזה ובשדרות ילדים רוצים לחיות
מאת: איתן קלינסקי  |  26/06/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אז מה הרעיון הנהדר שלך לשלום
  בן הארץ   26/06/16 17:38
כלל עולמי עם המוסלמים בכלל והפלסטינאים בפרט ? רעיון איש, רעיון לא סיסמאות .
כתוב תגובה ל- בן הארץ
2
הילדים שם לומדים להרוג יהודים
  קישקוש שמאלני   26/06/16 17:38
אז מה אתה מקשקש ליהם ?
כתוב תגובה ל- קישקוש שמאלני
3
לא נכון, אתה טועה.
  שוחר-שלום   26/06/16 17:46
בעזה - ילדים רוצים להרוג (יהודים). לא בגלל שהם בהכרח רעים במיוחד, פשוט משום שלזה הם חונכו מיום היוולדם, ושנאה דתית יוקדת הם ינקו משדי אימם. בשדרות - ילדים רוצים לעשות שלום. לא בגלל שהם טובים במיוחד אלא משום שלזה הם חונכו משחר ינקותם. הניסיון הנואל להציג סימטריה בית התרבות היהודית שוחרת השלום והחיים ובין התרבות הערבית שוחרת השנאה והמוות - הוא-הוא חטא כל החטאים. הנסיון הזה גם מקשה מאוד להשיג שלום היות והוא ממרק את השנאה ואהבת המוות של הערבים בעזה. הלוואי ויבוא יום ויפקחו עינך ותראה כמה עוול אתה מעולל לטוב וכמה "טוב" אתה מרעיף על בני עוולה. ביום הזה אמנם תוריק מבושה, אבל זה יהיה גם היום הנפלא שבו תצא מעבדות הדימויים והתדמיות לחרות הרוח והאמת. בהצלחה.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
4
וואלה הפעם איתן קלינסקי ההזוי
  שקרי השמאל ההזוי   26/06/16 18:12
קשות "צודק" ילדות וילדים בעזה רוצים לחיות ולכן ההורים שלהם שולחים אותם לבתי הספר של אונר"א שהחמאס שולט עליהם ולכן ההורים של ילדות וילדי עזה וגם ביהודה ושומרון שולחים את בנותיהן ובניהן לקייטנות של החמאס שבהם מלמדים אותם שנאה אנטישמית ליהודים באשר הם וכן מלמדים אותם בקייטנות של החמאס איך להפעיל נשק ואיך להרוג יהודים ובדרך להפוך לשאהידים באמת אחלה חינוך "לשלום" מקבלים ילדות וילדי עזה,,,
איתן קלינסקי טול קורה מבין עיניך ועד מתי תמשיך לנסות להמציא את המציאות המדומיינת ווהזוייה שלך ושל כמותך מהשמאל?,,,רק אסון תביאו על העם היהודי ועל מדינתו,,,
ותגיד לי איתן קלינסקי מתי היתה הפגנה בעזה או ביהודה ושומרון של "הבלסטיזים" חביבך בסיסמאת השקר שלכם "יהודים וערבים מסרבים להיות אוייבים"?,,,רק לאחרונה האשים אותנו בהאשמות אנטישמיות חביב השמאל זה שהשמאל בארץ מעריץ ועולה אליו לרגל אל "משיחם" המחבל בחליפה האנטישמי מוחמד מאזן השקרן שישראל טובחת ורוצחת המוני "בלסטיזים" או שרבנים הציעו לממשלת ישראל להרעיל את מי השתיה של "הבלסטיזים" ושלאחר שגמר להסית לרצח יהודים אמר כך על רצח יהודים "התקוממות בדרכי שלום",,,
כתוב תגובה ל- שקרי השמאל ההזוי
בזבוז. זמן ואנרגיה
  עודד ב   26/06/16 22:57
אתה אדוני,כמו רבים וטובים כמוך, מבזבזים זמן ואנרגיה לענות לאדם זקן עם קיבעון מחשבתי בלתי הפיך בו הוא מחופר.מרגיז אוכל,מקומם אותכם מה שהוא כותב. פשוט,אל תענו לו.העורכים , ברגע שהוא לא ימשוך אש , יורידו אותו מהאתר
כתוב תגובה ל- עודד ב
5
מנהיגי הערבים רוצים שתמונה
  ה.א   26/06/16 19:18
תשאל את מנהיגי החמאס, תקרא את אמנת החמאס, אם הילדות רוצות לחיות אנא תעלינה לשלטון ותשלחנה לכל הרוחות את הנהגה הנצלנית שלהן החיה על חשבונן, ועל חשבון הכשרתן לשאהידיות. תשאל את מנהיגיך כאן בישראל מעודדי הטרור מדוע הם עושים כזה עוול לילדות של עזה. תשאל את עצמך, איך אתה מעז בכלל לחשוב על תמיכה במנהיגים רעי לב ואכזריים שכאלה.
כתוב תגובה ל- ה.א
החלטתי לרדד את השיח.
  האני ה.א   28/06/16 10:52
מה שאמרו אותן ילדות אמר בדיוק אחד, שעשה טיפה יותר מהמגיב ה.א , שמו מאיר דגן ז"ל. מה שאמרו אותן ילדות אמר בדיוק אותו דבר תת אלוף תת אלןף עמוס מאיר, שעשה טיפה יותר למען ישראל ממה שעשה המגיב ה.א המרדד את השיח .
כתוב תגובה ל- האני ה.א
ככה עונים אנשים רדודים
  ה.א   28/06/16 11:20
כאשר אין מה להשיב, מאשימים את הצד שכנד ברדידות, כאשר זה השמאל אין פלא שהמדינה הולכת שנים שנים ימינה והשמאל צריך לחפש בפינצטה כל מיני כוכבים שיצדיקו את עמדתו.
כתוב תגובה ל- ה.א
6
מעניין מי בניוז1 מעכב תגובות
  יהודה דרורי   26/06/16 19:49
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
אכן
  שמ   26/06/16 20:45
שאלה טובה.
כתוב תגובה ל- שמ
7
הבא : אל תתנו להם רובים !
  מלל מיותר   26/06/16 20:18
כתוב תגובה ל- מלל מיותר
8
לא
  שמ   26/06/16 20:20
נכון.כדרכך אתה משקר בשין רבתי ובריש גליי כשזה מתאים לך. במרבית הזמן אתה מפמפם שקר אחר שקר.ילדי עזה רוצים למות כשאהידים ג'יהאדיסטים ומי אתה שתחליט בעבורם שלא כך הדבר,כשהם חוזרים על כך השכם והערב.אפילו חבר כנסת ישראל המוסלמי הערבי הגניקולוג מתעלף מרוב התלהבות כשהוא מהלל אתה הג'יהאדה והשוהאדה.ילדי שדרות רוצים מאוד לחיות.אין הם חפצים ליטול את חיי הילדים המוסלמים הבילסטינים שמחכים לרגע בו יוכלו לטרוף חיים אותם,את ילדי שדרות.כרגיל, אתה עושה כמו כל בולשביק יהודי נבל שהתמחה בלוחמה פסיכולוגית,מניפולציה על האמת שלך האורווליאנית,ומכסה ומסתיר את האמת לאמיתה.
כתוב תגובה ל- שמ
9
'אל תתנו להם רובים' 1934 *
  אל : אלתרמן *   26/06/16 20:29
* בהמשך לאיזכור לעיל , אני מציע למתעניינים לקרוא ולהאזין - למרות כמובן הנסיבות ההיסטוריות השונות , את השיר של נתן אלתרמן , אל תתנו להם רובים'משנת 1934 - ראו גם באתר 'זמרשת' , ההמלצה להאזין לביצוע של : 'חבורת שהם' , ראו ב 'זמרשת' ההקלטה משנת 2000 .
כתוב תגובה ל- אל : אלתרמן *
10
צודק ב 50 אחוז
  אהרון שחר   26/06/16 21:19
בעזה ילדים רוצים למות. כמו כלב שאומרים לו שכתו. תרבות אחרת.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
11
מי שמדבר על הסתה
  ה.א   26/06/16 23:15
איתן הבט בתמונה המלווה את מה כתבת, בטח לא אתה בחרת בתמונה, סתם תמונה, במרכז אדם עם שלט, הפגנה של השמאל, על השלט צילום של מחנה אושוויץ ועליו כתוב "ביבי ירדת מהפסים" אז מי מסית אחי? מי מתלהם. בושה וחרפה, אוי לה לצביעות הזו.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א בוחר תמונות כדי להלעיז
  למגיב ה.א..   27/06/16 06:26
ה.א יודע, שאת התמונה בוחרת מערכת האתר. אבל מה זה חשוב. העיקר להסית נגד איתן. איתן הביא דעה של תת אלוף בצה"ל, שעשה משהו למען ביטחון מדינת ישראל, אולי יותר מכל מה שעשו יחד כל המגיבים כאן, והוא הגיע למסקנה שהביטחון לישראל יוקנה בשתי מדינות לשני עמים. אדם שסיכן חייו בהפלת 7 מטוסים מצריים וסורים הוא הגיע למסקנה , שסכינאות אינה תוצאה של הסתה ברשות הפלשתינאית , אלא בכיבוש, שעוד מעט "יחגוג" 50 שנה. על זה המאמר , והיתר זה בולשיט של מגיבים.
כתוב תגובה ל- למגיב ה.א..
איתן הוא חלק ממחנה ארכי מסית
  ה.א   27/06/16 09:14
איתן הוא חלק ממחנה ארכי מסית, ומתהדר בנוצות של ליבראליות ושוויון, איתן לא בחר את התמונה, אבל התמונה היא מהפגנת השמאל, ובהפגנה הזו, מסתבר, הלבישו מפגינים את נתניהו בבגדים של אושוויץ ורכבותיה, ואין ביקורת, אין כלום - שקט. איפה הליברליזם? איפה השוויון? האם המפגינים דחו את השלט הזה? האם נואמים (ככל שהיו נואמים) הוקיעו את השלט הזה? או שמא הם ראו אותו והחרישו, בבחינת שתיקה כהודיה. צבועים.
כתוב תגובה ל- ה.א
מי מסית?
  ה א מסית !   27/06/16 18:36
איתן הביא מדבריו של מפקד טייסת. שטוען כי הסכינאות אינה תוצאה של הסתה זו תוצאה של כיבוש. והוא רק מבקש שיקשיבו לאותו קצין.
כתוב תגובה ל- ה א מסית !
איתן הוא חלק ממחנה ארכי מסית.
  ה.א   28/06/16 11:15
כתוב תגובה ל- ה.א
מי מסית?
  ה א מסית !   27/06/16 18:36
איתן הביא מדבריו של מפקד טייסת. שטוען כי הסכינאות אינה תוצאה של הסתה זו תוצאה של כיבוש. והוא רק מבקש שיקשיבו לאותו קצין.
כתוב תגובה ל- ה א מסית !
איתן הוא חלק ממחנה ארכי מסית
  ה.א   29/06/16 21:03
כתוב תגובה ל- ה.א
12
האם נזכה אי פעם לשמוע "מילים
  פלא יועץ   27/06/16 13:02
חמות" בתוספת "חיבוק אוהד" למסכנים שגורשו מחבל קטיף וישובי צפון השומרון,ואשר ביתם נחרב על ראשם ועד היום אינם מצליחים לשקם את חייהם שחרבו.היכן "החמלה והחסד" של הקומוניסט הקשיש ושל חבריו אנשי המידות "המסרבים להיות אויבים"? שלא לדבר שבדיוק אותם אנשים מעוטף עזה היו אלה שעזרו לגרשם וזאת בשמחה לאיד לא מוסתרת. אין גבול לצביעות השמאלנית. תתעשת.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
13
ומי מפריע להם לחיות?
  קורןנאוה טבריה   28/06/16 09:29
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
הם חפצים בחיים ואתה מסרב להבין
  שאול א.   28/06/16 22:06
אין כאן שאלה של כיבוש או מדינה פלסטינית, כי אם מהות הקיום היהודי בארץ ישראל. אפילו אבו מאזן, שנחשב מתון, לא מסוגל ולא רוצה להגיע להסכם שלום שמשמעותו הכרה בזכות הקיום של יהודים במדינה עצמאית בארץ ישראל. אז תמשיך לרמות את כולם, ובעיקר את עצמך, בהזיות שווא על שלום ועל חיים משותפים. אילו אתה ודומיך היו מנהלים את המדינה, אין לי ספק שהיית מביא לשואה נוספת.
כתוב תגובה ל- שאול א.
לשאול א.
  נירית..   29/06/16 08:55
לשאול א. אבו מאזן לא יחתום על הסכם שלום, כשנותנים לו את יהודה ושומרון מבותרים לרצועות אורך ורוחב, ולמעשה מונעים מהקמת מדינה פלשתינאית. ישראל למעשה כבר הכינה את הקרקע לסיפוח כל שטח C, שזה שני שלישים של יהודה ושומרון . כל הכספים, כל המשאבים מופנים מצד ישראל לא להסכם ש/לום , אלא לסיפוח , וזאת כאשר מצליחים לסמא את דעת הקהל בישראל, כי אבו מאזן סרבן של שלום.
כתוב תגובה ל- נירית..
15
תוכלו להיווכח כיצד ילדים בעזה
  סניל   30/06/16 10:06
Gaza Kindergarten Graduation Ceremony

רוצים למות כדי לחיות.
בתוכנו חיים גם קשקשנים כמו קרלינסקי

youtube.com


כתוב תגובה ל- סניל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il