s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
החושך בלע את ההר
מאת: איתן קלינסקי  |  29/06/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עדיף שתכתוב שירים
  אביטל   29/06/16 17:37
כתוב תגובה ל- אביטל
מי הסיר את הכתבה איפה נרניה
  ב.ל   2/07/16 13:10
אותה כתבה עלובה(שכנראה הוסרה מהאתר) המוכיחה את הטרוף שאחז במיסיונר הגרבוזי
כתוב תגובה ל- ב.ל
2
ברח מהפובליציסטיקה
  כתוב שירים..   29/06/16 18:30
אמי מציע לך לכתוב שירים ולברוח מהפובליציסטיקה במיוחד באתר הזה.
כתוב תגובה ל- כתוב שירים..
3
היו היה פעם לפני הרבה שנים
  ב.ל   1/07/16 12:18
פעם לפני הרבה שנים בסבך ביצה וגומא בקע
יצור נורא בן כלאים ליתושה ומיקרוב
זיפיו זקורים וכולו קדחת שנאה וטרוף בעניים .
חלפו שנים הביצה יבשה אך הקדחת נותרה
צומחת ומתפתחת עם קום המדינה קדחת אדומה
בן כלאים שטוף שנאה גדל בערוגות המדינה
פנקס אדום באבנטו ותורת הגזע על לשונו

נדד היבחוש מדומן לצואה עד אשר מצא
עיר פועלים עניה מנוצלת ושחוקה
תושביה פתיים מאמינים ונדיבים
את ילדיהם אסף הרעיל וצרב בגזענות ובשנאה
נשמות ילדים שרף במשנתו התועבה
שם בין הרים נשאים בצל חרמון ושניר
עקץ ונשך מצץ דם וירק רעל את אהבתו נתן
למקשי נפשם של הילדים אותם אסף
כתוב תגובה ל- ב.ל
4
מצאתי שני ראובן ז"ל - אחרים
  אישית לאיתן   1/07/16 17:39
שם המשפחה קלינסקי הופיע גם הרבה פעמים ב'עיתונות יהודית היסטורית' . לי עניין מיוחד - בשל משפחתי - מ'הפרשים' המייסדים 'בבוקר לח בשנת תרל"ח...' בפתח תקוה . על שכיחות השם קלינסקי הגבתי אליך בעבר - ללא תגובת מענה חוזר ממך . ב'עיתונות...' מצאתי עתה לאור שורותיך לעיל , 'ראובן קלינסקי ז"ל' אחדים השוטר ןעדותו בדבר השגרירות הסובייטית וכן ראובן ז"ל מ 'צופית' ונוספים...הללו , כנראה ממשפחתך . אבל במבט ראשון , לא אביך ז"ל . את המצבה על קבר אמך ראיתי בעזרת 'גוגל'...אם יש לך עניין ותמסור מעט פרטים נוספים ואף שם משפחת מוצאה של אימך אוכל , אולי , גם להגיע לשמות דורות ראשונים - קודמים אף בעזרת העיתונות היהודית שפורסמה בחו"ל...החיפוש לא מטיל עלי לא קושי ולא טורח ואם תעדכן...אעשה זאת ברצון רב .
כתוב תגובה ל- אישית לאיתן
5
למגיב האלמוני שרוצה לעזור
  איצי יעקובי   2/07/16 10:26
מדוע המגיב נשאר באלמוניותו , אם הוא סבור שהוא יכול לעזור.

כל סיפורם של האחים מרדכי, אריה, לאה וראובן קלינסקי נכתב על ידי מחלקת המחקר של התאחדות האיכרים אותו ניתן למצוא בבית האיכר ברחוב נורדאו בפתח תקווה. גם הסיפור העצוב על אביהם צבי , שנפטר צעיר מאוד בעת עבודתו בפרדס גם על הסבא שלהם שהיה גם רב ורעייתו שרה .

אין קשר משפחתי בין סגן ראובן קלינסקי שקבור בבית הקברות הצבאי בצופית ובין משפחת קלינסקי בפתח תקווה .

את סיפור המשפחה ניתן גם לקרוא גם בספרה של חנה ציזלינג- קלינסקי, בתו של מרדכי, האח הבכור של ראובן , צעיר הבנים, אבא של איתן .

כתוב תגובה ל- איצי יעקובי
תודה . אנא - הפניות לעיתונות
  לאיצי - שלום   2/07/16 12:05
תודה רבה לך על תגובתך . האם נוסף לספרים שציינת הופיעו התולדות או חלקם בהדפסה אותה אוכל לקרוא באינטרנט ? אנא - פרט או ציין בפרטים שיש בהם שושלת - גנאולוגית כולל של האמא - לצורך חיפוש - כמובן אם תרצו בעזרת העיתונות היהודית ההיסטורית בה אני מרבה מאד לעסוק. כוונתי 'לחסוך' ממני בעבודת החיפוש בספריות . באשר ל'פלוני אלמוני' - למה לך שמי ? והוא אכן לא פלאי . היכן שדרוש / נחוץ פרסמתי בשמי המלא , ונוסף - גם 'פלונים' ולא מעטים מופיעים בכתובים היהודיים ראה למשל את הספר המפענח את : 'בדויי השם' .
כתוב תגובה ל- לאיצי - שלום
מן העיתונות...צבי וגם מרדכי...
  לאיצי - דוגמות   2/07/16 12:26
מייד לאחר תגובתי לעיל , בדקתי 'שטחית' בעזרת 'מנוע החיפוש' והעליתי : בעיתון ה'השקפה' של בן יהודה ברשימת התורמים מפתח - תקוה לבית חינוך עוורים - בירושלים מיום 20 במרץ , שנת 1906 , עמוד 6 מופיע עם רבים נוספים גם צבי קלינסקי ( אולי - סבא רבא ...) ובעיתון 'דבר' מיום 25 ביוני , 1958 מסופר על מותו של מרדכי קלינסקי - יליד פתח תקוה...
כתוב תגובה ל- לאיצי - דוגמות
למגיב שמבקש לעזור
  איצי יעקובי   2/07/16 13:43
מרדכי קלינסקי היה האח הבכור של ראובן קלינסקי . מרדכי קלינסקי אחיו של ראובן נפטר בשנת 1958 . עיתון דבר היה עיתון עליו היה מנוי מרדכי . בתו של מרדכי חנה קלינסקי נישאה לבנו של שר החקלאות הראשון , אהרון ציזלינג, מקיבוץ עין חרוד ומי שחתום על מגילת העצמאות . חנה כתבה את ספר המשפחה.

אם תקליד את הערך העליה הבילסטוקאית תמצא פרטים גם על יתר בני משפחת קלינסקי .
כתוב תגובה ל- איצי יעקובי
ראיתי עתה תגובתך - במבט חטוף
  לאיצי - תודה   2/07/16 15:42
ראשית - עלי להודות לך מאד על תגובותיך . כבר עיינתי ב'עיתונות יהודית היסטורית' והנה משה קאלינסקי מהעיר לאמזא , בעיתון 'המגיד' משנת 1858...כאשר אתפנה - אחפש נוספים...אגב , מרדכי קלינסקי ז"ל - בעיתון 'דבר' משנת 1958 בכרוניקה השוטפת - מותו ליד הקיוסק בכפר ב.סבא ...ולא 'בשל' היותו 'מנוי' על העיתון... ספר היובל על פ"ת מצוי עמנו , אבל ב'מחסן' באשר לעליית בני ביאלסטוק , וודאי כתב עליהם גם...אהוד בן עזר... עיינתי אף ברשימה של איתן מלפני כחמש שנים באתר זה על חנה ציזלינג - קלינסקי...במידה ותמצאו עניין ב'תוספות' מן ה'עיתונות היהודית ההיסטורית' אוסיף ואיידע....
כתוב תגובה ל- לאיצי - תודה
"מותו לא נגדם ב"של"
  טעם לפגם   2/07/16 19:26
המגיב שרוצה לעזור שילב הערה שהיה בה טעם מר. המגיב מצא לנכון להתייחס לאזכור של מודעת אבל בעיתון "דבר", עליו היה חתום הנפטר בחייו. לציין בתגובה "מותו לא נגרם ב"של" היותו מנוי על העיתון..." זו תגובה מעליבה הפוגעת בזכרו של אדם, שנפטר מדום לב ברחוב בכפר סבא. אגב היתה למרדכי קלינסקי חנות ירקות בכפר סבא ולא קיוסק. קיוסק היה לאח הצעיר, ראובן, במושבה פתח תקווה, אותו קיבל מעיריית פ"ת ב-1945, כשהשתחרר מהצבא הבריטי.
כתוב תגובה ל- טעם לפגם
הפוסל בזולתו - בלי שבדק = מומו
  אנא דייק   2/07/16 20:10
חבל שכך הבנת . לפניך מה שהופיע ב'דבר' ביום רביעי , 25 ביוני , 1958 : "מרדכי קלינסקי" 'מרדכי קלינסקי מת באופן פתאומי משבץ לב ביושבו אתמול אחר - הצהריים לנוח ליד קיוסק בכפר סבא . שתה כוס גזוז צנח ומת ( השורה הבאה לא ברורה בדפוס , אכנס שוב לעמוד העיתון להשלים )...הניח בן ובת - שניהם חברי קיבוצים . יליד פתח - תקוה . עבד כל השנים בחקלאות ובאריזה , ולאחר מכן - בסניף תנובה ולאחרונה - במחלקת הבנייה של הסוכנות .' כמו כן - רשמתי לפני לפי 'העיתונות היהודית ההיסטורית אזכורים מעניינים על מש' קאלינסקי בין השנים 1864 ועד 1935 כולל באשר לפ"ת . 'הנזיפה' שקיבלתי עתה לעיל מקטינה רצוני להציג זאת על הצג וחבל מאד שכך . כן אשלים השורה החסרה.
כתוב תגובה ל- אנא דייק
ההשלמה לשורה החסרה 'דבר' ע' 3
  רשמתי מ'דבר'   2/07/16 20:27
בתאריך הנקוב לעיל 25 ביוני , משנת 1958 בעמוד 3 : '...צנח ומת במקום בן ( אולי 51 או 61...הדפוס נמחק ) היה במותו...' לידיעת 'הנוזף' - לא סקרתי 'כלל' את מודעות האבל . הידיעה מופיעה כאמור בעמוד 3 מתחת לכותרת (של כרוניקה אחרת ) - 'כנס ארצי של חברי 'השומר' בטרנסילבניה'.
כתוב תגובה ל- רשמתי מ'דבר'
היה פרוטקציונר מאז ומתמיד
  ב.ל   2/07/16 20:17
כתוב תגובה ל- ב.ל
תגובה למטורף ב.ל
  תגובה למטורף ב.ל   3/07/16 06:29
רק מטורף יכול לכתוב על דודי, סבל שהעמיס ארגזי פרי וירקות ב"תנובה", כפרוטקציונר. רק מטורף , אכול שנאה, יכול לכתוב "פרוטקציונר" על אדם , שהוא גם דודי , שכל חייו עבד עבודה פיזית קשה בפרדסים ובהעמסת ארגזי פרי בחברת שיווק , ובשנה אחרונה לחייו התפרנס מדוכן לממכר ירקות .
כתוב תגובה ל- תגובה למטורף ב.ל
חשבתי שעסק במכירת ילדי תימן
  ב.ל   3/07/16 13:36
אתה עסוק בחיסול מדינת ישראל וחשבתי שזה משהוא שקיבלתה בתורשה
כתוב תגובה ל- ב.ל
6
לכל הוסקים בתולדות המשפחה
  איתן קלינסקי   2/07/16 23:19
תודה רבה לכולם. ועם תודתי זאת , אודה לכם , אם תניחו למתים לנוח על משכבם. בברכה איתן
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
היושרה חייבה התנצלות אלי וכלפי
  למבקש - כרצונך .   3/07/16 01:19
לאיתן קלינסקי . אתה יודע זאת היטב . מי שכתב על 'הפגם' באחת התגובות ממני , טעה . הסברתי זאת בפרטנות ! הבעיה היא העדר יושרה מצד 'הטועה / הנוזף' . במקום להודות בטעותו - אתה יצאת בתגובתך לעיל המספקת 'גב' להימנעות מבקשת הסליחה - הנדרשת אלי וכלפי...זה אומר דרשני...בנוסף - האם עלתה בדעתך מחשבה , על פי התגובות שלי שרציתי לפגוע במי ממשפחתך ? האמת - הפוכה מכך...!
כתוב תגובה ל- למבקש - כרצונך .
7
מתברר לפי האי פי שהעמדת פנים !
  לאיתן קלינסקי   3/07/16 01:38
השוויתי רק 'עתה' את 'בקשתך' לעיל מכל 'העוסקים...' עם מי שכתב אלי את 'הטעם לפגם' בתגובה למעלה - מסתבר שזו הייתה המקלדת שלך ! כלומר אתה הוא זה שלא בדק בעיתון 'דבר' בשנת 1958 - אבל כן העלבת אותי וייחסת לי עובדה 'לא נכונה' על כך דומני צריכה לאחוז בך גם 'בושה' ואתה היית עוד מורה בישראל ? לא באי הבנה שלך מדובר אלא ב'עיוות' שמקורו פזיזות - חוסר רצינות / העדר יסודיות ואולי 'עצלנות'... כל זאת במקום שהיה עליך לכתוב : איתן קלינסקי - טעה ומתנצל . אגב , אני שהערתי לך בתגובה לאחת מרשימותיך האחרונות על השיבוש / הטעות שהבאת בשמו של 'אחד העם' האם תיקנת ? האם שיגרת מילת 'תודה - אלי למתקן' ? ...חבל מאד שכך !
כתוב תגובה ל- לאיתן קלינסקי
8
חבל מאד שלא התנצלת אלי - כלפי
  לאיתן קלינסקי   3/07/16 10:30
לא התנצלת עד עתה - למרות שקראת התגובות שלי וגם המיועדות ישירות אליך לעיל . על כך ייאמר - יושרה מאין תמצא ? כנראה אבדה יושרה אף ממורה התנ"ך לשעבר...? חבל מאד שאתה ודווקא נוהג כך . האמנם - זאת הדרך הנכוחה - הנאותה והמקרינה שלאור הנתיבה המעוותת שלה בחרת אתה ועכשיו לנווט ? !
כתוב תגובה ל- לאיתן קלינסקי
איתן עסוק הוא מנחם את השהידים
  ב.ל   3/07/16 13:03
איתן עסוק הוא הלך לנחם את גיבורי התהילה הפלשתינים
שהצליחו לשחות ילדה יהודיה במיטתה איתן יהיה עסוק בחודשים הקרובים הוא יעזור למשפחה במסיק הזתים של העם הילידי הפלשתיני
כתוב תגובה ל- ב.ל
למגיב הנעלם
  א יתן קלינסקי   3/07/16 13:11
למגיב הנעלם שלום אם אני או מי מבני משפחתי שהגיב פגע בך, אנא קבל את התנצלותי הכנה. בברכה איתן קלינסקי
כתוב תגובה ל- א יתן קלינסקי
תודה -בהערכה 'וגם': יפה שעה...
  לאיתן קלינסקי   3/07/16 20:31
כתוב תגובה ל- לאיתן קלינסקי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il