s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשת הרצוג ואבו-מאזן
מאת: רפי לאופרט  |  06/07/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נראה לי לאופרט שהתחרפנת
  הירונימוס   6/07/16 10:09
לחלוטין ושכחת שאתה חי במדינה דמוקרטית שבה מותר לכל אדם לדבר עם כל מי שמתחשק לו. שכחת שמדובר במנהיג פוליטי של מחנה גדול, המייצג בוחרים רבים, שדיבר עם מנהיג הרשות הפלשתינאית על מתווה של הסדר מדיני עתידי שאליו יוכלו הצדדים לשאוף אם המחנה הציוני ירכיב את הממשלה. הטענות המוטרפות שלך נגד הסדר כזה ונגד התומכים בהסדר הזה הן תערובת של בולשביזם, פשיזם ודמנציה, הגיע הזמן שתתאפס.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
נדמה לי הירונימוס, שאינך יודע
  רפי לאופרט   6/07/16 12:39
מה אתה שח.
איש לא טען שאסור להרצוג לדבר עם אבו מאזן, כל עוד האחרון אינו נחשב אויב, וגם זו שאלה טובה על רקע התנהלותו, במיוחד בשנה האחרונה.
לא מותר לכל אחד במדינת ישראל, במיוחד אם הוא עומד בראש מחנה פוליטי ומכהן כחבר כנסת, לנהל מו"מ עם גורם זר, כאשר מו"מ זה במהותו עומד בניגוד לחוק בישראל, ומהווה התחייבות בינלאומית מובהקת - כך רואים זאת ידידים ואויבים - להסדר שלא קיבל עליו מנדט מהעם ולא קיבל היתר לדבר עליו בשם מדינת ישראל.
לא יתכן שכל זב חוטם ומצורע ינהל בשם הציבור הישראלי מו"מ מדיני שככל הידוע, בשעה שהוא מתנהל, מנוגד למדיניות הממשלה הנבחרת בישראל.
ברור שיש כאן נסיון להונות את הציבור ולשרת לשם השגת טובת-הנאה פוליטית ערב הבחירות, וברור שיש כאן שחצנות וחוצפה בלתי רגילות של עכבר שמתחזה לאריה.
עכשיו בוודאי תספר לי שהרצוג איננו זב חוטם (הוא רק מתנהג כך), הוא עומד בראש מחנה גדול וכו'... אז מה? גם מזכיר ההסתדרות עומד בראש מחנה גדול וגם ראש העיר ת"א הוא נציג של מחנה גדול וכך גם ראש עיריית ירושלים. מישהו מעלה על דעתו שכל אחד מהם, ועוד רבים אחרים, ילכו לנהל מו"מ מדיני ככל העולה על רוחם עם כל מי שימצא חן בעיניהם?
נדמה לי שהאנרכיה הדמוקרטית שלנו עברה כבר כל גבול של היגיון ושכל ישר, והגיע הזמן לשים סוף לברדק.
כל מי שמאמין שהוא המושיע והגואל התורן שלנו, יבחר תחילה לראשות ממשלת ישראל, יקבל בכך מנדט מן העם להוביל מהלכים מדיניים, גם בטרם הוגדרו הדברים כראוי והובאו להכרעת הציבור, ואז ילך לדבר. גם אז מוטב יעשה זאת בשכל. מו"מ מדיני איננו משחק ילדים, ואת התוצאות של כשלונם של משאים ומתנים מדיניים שנוהלו בדרך חסרת-אחריות ראינו כבר לא פעם.
מספיק.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
ערימה של שטויות
  הירונימוס   6/07/16 15:04
כל אחד מבין שהרצוג ניהל את השיחות עם אבו מאזן בתוקף תפקידו כאיש ציבור בכיר וכמנהיג פוליטי בכיר של מפלגה גדולה שעשויה להרכיב ממשלה ולנקוט מדיניות של פיוס ופשרה. ואגב, השיחות היו חשאיות ולא פורסמו לצרכי בחירות. השיחות היו בנושאים לגיטימיים העומדים על הפרק מזה כמעט חמישים שנה, נידונים בכל מקום, על כל במה ובכל זמן. דיונים מעין אלה אינם שונים משום יזמה פוליטית אחרת של ארגונים ומפלגות שונות בציבור הישראלי, אינם שונים ממאמרים בעתונות, מנאומים בכנסת, מנאומים בפורומים שונים, ממפגשים בכל פורום אחר, ואין בהם שום דבר שלא נאמר כבר מאות ואלפי פעמים. ההתנפלות הפתולוגית שלך על הרצוג, כינויי הגנאי הבזויים שאתה זורק, הקשקשת המשפטית והפילוסופית שלך, מעידים עליך ולא על שום מציאות אחרת.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
טיעונים עלובים
  רפי לאופרט   6/07/16 17:40
אכן היו עוד עבריינים מלבד הרצוג, והמצער הוא שלא טופלו בשעתו.
בעיה נוספת היא שככל שחולף הזמן, מרשים לעצמם המנהיגים הלא מוסמכים שלנו להרחיק לכת עוד ועוד.
מה שהציע הרצוג איננו פשרה אלא כניעה טוטלית לגחמות הערביות. הציבור מבין זאת, ואין פלא שלא בחר בו לנהל את המדינה.
ניהול השיחות "בחשאי" כביכול הוא החלק הכי מבדח בטיעון שלך. נדמה לך שיש מישהו שצריך היה לדעת את תוכן השיחות ולא ידע אותו?
אם הכל היה חסוי, מדוע פתאום פרצו הדברים אל ראש מהדורות החדשות; שיטת שרון, אולמרט, פרס - כגודל האזו או ההסתבכות גודל הויתורים?!
בחייך!
נסה להיות רציני.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
כגנב בחשכת הלילה
  באום   6/07/16 19:05
מבחינה חוקית ההבנות של הרצוג עם אבו מאזן צריכות לעלות לדיון בפורום המתאים אבל נשאלת השאלה למה הרצוג הסתיר את ההבנות שהיו לו עם אבו מאזן.היא ניסה לשקר את חברי מפלגתו?את הציבור?את הממשלה? משהו מסריח עולה מההתנהלות של הרצוג שהולך ועושה מגעים עם הפלסטינים ולא מדווח ולא חושף לציבור.פה למעשה הרצוג עלה על שולי הדרך והתגלה כאדם לא ערכי,פחדן ושפל.זה מנהיג מפלגת העבודה לידיעת אלה שעוד לא קלטו.כגנב בלילה,דרך החלון,ומחביא את הסחורה הגנובה ליום שהוא יוכל למכור אותה.
כתוב תגובה ל- באום
צודק
  ירדנה   7/07/16 07:30
כתוב תגובה ל- ירדנה
2
הרצוג בסך הכל סבור שאנחנו
  סניל   6/07/16 10:38
היהודים כובשים בארצנו.
מה פלילי פה?
גם עראפת חשב כך ולא העמידו אותו לדין
כתוב תגובה ל- סניל
הבעיה איננה המחשבה
  רפי לאופרט   6/07/16 14:11
על מחשבה לא מעמידים לדין. מעמידים לדין על מעשים, ובמקרה הנדון הרצוג לא הסתפק בחשיבה, לא הסתפק באצמירה אלא בחר ללכת ולעשות מה שאסור היה לו לעשות. על כך הוא צריך לעמוד לדין.
אגב, שנינו מבינים את הסרקאזם שבדבריך, אבל העדפתי למנוע אי-הבנות לגבי כוונתי. המתנגדים משתדלים בדרך כלל לא להבין...
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
3
כל שמאלן שרוצה להיות ראש ממשלה
  קורןנאוה טבריה   6/07/16 11:34
מוכר את המדינה מאחורי גבינו ומבטיח ויתורים חד צדדיים לערבים שלא מתכוונים להכיר בישראל במדינת היהודים= קוראים לזה בגידה בכל מדינה דמוקרטית!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
אכן, הרצוג זה, האדם הרכרוכי,
  נפל רחוק מן העץ   6/07/16 13:42
הלא-מנהיג שמשום מה מכנים אותו "מנהיג" - נוהג לרוץ בכל פעם למוקטעה ולחבק את מחמוד עבאס. ואין הוא עושה זאת מתוך אמונה, או מתוך כנות ויושר. מובילים אותו ההתרפסות והחנפנות כלפי ה"פרטנר" והרצון להיראות בעיני הגויים כאיש המעש, הפוך מנתניהו. ואותנו - האזרחים זה מבחיל וגורם לקבס. ובאמת, צודק לאופרט, יש לשים לזאת סוף ע"י העמדתו לדין של הרצוג זה. ראוי שכתבה זו תועבר לידיעת רה"מ, השרים ויו"ר הכנסת.
כתוב תגובה ל- נפל רחוק מן העץ
5
כבר מעבר לפאשיזים
  יוסי מ   6/07/16 15:08
אדון לאופרט. בלי להסכים עם שום דבר שהרצוג עושה או עם שום מילה מדבריו אומר,ואני רחוק מהמחנה שלו כמו שאתה רחוק מהגדרת שפיות, זה מדהים לרואות עד להיכן היתדרדר הדיון הציבורי, בעיקר על ידי כותבים כמוך, שהמונח פשיסט הוא כבר לא עלבון עבורו אלא עבור הפשיסטים ההם המאה הקודמת באירופה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
מתי כבר תפסיקו להכניס את
  זקן   6/07/16 16:29
"הפאשיזם"לכאורה שלכם לכל חור הנירא בעינייכם? אמם שכחתם או בכלל לא ידעתם מה זה פאשיזם וממה הוא בנוי. כנראה בשל היותכם צעירים יש לכם שתיפת מוח חזקה. עכשיו מה תעשו כשיבוא פאשיסט אמיתי? מה תגידו לא? שהוא פטריות כפי שאתם מקללים אנשים של עמך? שהוא דואג על שלמות בית ילדיו? נו מה תגידו? או תגידו שאנו לא ידענו. תעמיסו מוחות כבר ותתחילו להבין מי הם היו פאשיסטים. רמז: הם היו מתנסים מתנסים ועוד פעם מתנסים. דיקטטורים? כן היוץ אבל היו הרבה מאוד דיקטטורים אנטי פאשיסטים
כתוב תגובה ל- זקן
אני מתרשם שאינך יודע מהו פשיסט
  רפי לאופרט   6/07/16 17:33
כשתלמד, נוכל להמשיך לדבר.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
גם פשיסט וגם אדיוט
  יוסי מ   7/07/16 00:35
מר לאופרט, ממך אין מה ללמוד. אני לא אערוך איתך מבחן של ידע והשכלה, בשניהם אין לך סיכוי. בין יתר מאפייני הפאשיזים יש מרכיב של אי הכרה בזכות לדעה אחרת, מה שאתה עושה ביחס להרצוג. הגיגיך ביחס לפוליטיקאי מתנגד לא שונים בכלום מקוי החשיבה של מוסוליני ושותפו הגרמני.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי,בזה הגדרת את השמאל בישראל
  בני בנקר   7/07/16 13:10
כפשיסטים,הרי הסובלנות של השמאל לדעות אחרים היא מן המפורסמות בהעדרה. השמאל מרשה להביע דעה רק אם היא תואמת את דעתו,אחרת הוא מיד צובע אותה בכינויים שלצערי גם אתה משתמש,"פשיזם","גזענות" ושאר דברי הבל. מספיק שאנשי ימין קבלו על השפיטה של החייל ע"י שר הביטחון,הרמטכ"ל ודובר צה"ל,לפני שתהליך החקירה של האירוע הסתיים ומיד מצמידים להם תוויות של "פשיסטים","מעודדי רצח" ועוד.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לבני.
  יוסי מ   7/07/16 21:25
ממך בני זה מרגיז לקבל אמירות כאלה. אני לא איש שמאל במובן שאליו התכוון נתניהו כשהפך את כל מי שלא כמותו ל"שמאל" ובמשתמע -בוגד. אני גם לא מחובבי הארץ, שאכן מדביק את כל מי שלא כמותו או מתנגד לו כפשיסט. זו באמת שיטה של מי שאבדן הדרך שלו במה שהם קוראים "מחנה השלום" מביאה אותו לפסול את האחר. הפרדוקס הוא שזה מה שמר לאופרט עושה. הוא פוסל את הרצוג ושם אותו כבוגד גם אם לא יגיד כך, ואתה יודע ומבין שאיש כמוני,לא משפוטי נתניהו, יכול לא להסכים למהלך של הרצוג אבל לקבל אותו כחלק מהמשחק. לאופרט שולל את הזכות לחשוב אחרת ולכן יש בדבריו סממנים של פאשיזים. אני לא מציע להכנס לפרשת החייל מחברון. לא שם תהיה תהילת "המחנה הלאומי" . כשאתה אומר שהם "קבלו" על דברי צמרת צהל ושר הביטחון על מעשהו של החייל אתה מכבס מילים. אם אתה מסכים למעשה שלו,אזי זו ביקורת עליהם, אם אתה מבין שבמקרה הטוב הוא חריג ועל סף הרשעה במעשה שהוא קצת פחות מחיסול מכוון ללא סמכות ועל רקע של תפיסת עולם אז צמרת צהל היא ערכית והגונה. אין כאן ימין ושמאל, יש כאן הגדרת מעשה החייל, והוא בבעיה חמורה והולכת ומעמיקה. עוד נדבר על האירוע הזה ושוב, אין כאן ימין או שמאל. זה הרבה יותר מהותי לחיינו ולדמותנו מהבלי ההגדרות הפוליטיות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
מר לאופרט מעולם לא פסל את
  בני בנקר   8/07/16 00:28
דעתו של איש לחשוב אחרת,כולל של הרצוג. לחשוב מותר,לחתור במעשים תחת ממשלה נבחרת, בחוסר סמכות או הרשאה, זאת התנהגות מופקרת שאין בינה ובין הדמוקרטיה דבר וחצי דבר. אשר לחייל,אינני תומך במעשיו אם היו ללא הצדקה,אבל אי אפשר לחרוץ דין בטרם סיום חקירה,זה הכל,גם אלופים בדימוס חושבים כך.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
הבהרה
  יוסי מ   8/07/16 14:49
אתה טועה בני. מה שמר לאופרט עשה זה בדיוק נסיון לסתמת פיות(אחרת,יעשו מה שהוא מבקש לעשות להרצוג. באשר לחייל אני מסכים לחכות לבית המשפט אבל מי שעושה רעש זה דוקא הצד שלו, אלה שינטשו אותו דקה לאחר שישלח לבית סוהר אם זו תהיה הפסיקה, רק שעכשיו הטרגדה שלו משרתת את האג'נדה שלהם..
כתוב תגובה ל- יוסי מ
נו, הפעם הוכחת אינטליגנציה
  רפי לאופרט   7/07/16 13:47
גבוהה. אחרי הבורות זו בוודאי התקדמות מדמעותית. מהיכן אתה יודע מהם הגיגי?
מה שכתבתי על הרצוג אינם הגיגים אלא דעתי על התנהלותו כפוליטיקאי ישראלי שדרך התנהלותו אינה מקובלת עלי, ולדעתי משקפת אנרכיה שלטונית בישראל.
שמחתי לקרוא שאתה יודע שמוסוליני, פרנקו, ומספר דמויות מופת נוספות מאירופה המתקדמת נחשבים פשיסטים. אולי תצליח להסביר לי כיצד קשור הדבר להרצוג ולהתנהלותו שאותה ביקרתי?
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
מר לאופרט.
  יוסי מ   7/07/16 21:06
חבל מר לאופרט שאדם משכיל כמוך (וראיתי את רשימת התארים), לא מצליח להבין שביקורת כמו זו שלך על מהלך שעושה יריב פוליטי במדינה דמוקרטית, מציבה אותו כמועמד לבית סוהר ולהליך פלילי. אתה לא מצליח להבין, שהביקורת הזו משמעה לסתום פיות של מתנגד לדעתך, ושהמשמעות העמוקה של הדברים היא עירעור אדני יסוד של הדמוקרטיה וקבלת מאפיינים פשיסטיים, כי זה מה שבא במקום שמונעים זכויות דמוקרטיות. את הלעג שלך למה אני מבין או יודע, נשאיר בצד, גם זה הוא מאפיין התנהגות של פסילת מי שלא כמוך. אמרתי את דברי ואחרי חילופי הדברים אני משוכנע בנכונות דברי אבל גם מבין שאתה לא מבין את המשמעות. ולזה לא מספיקה השכלה רחבה, לזה צריך שכל וראש פתוח.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ליוסי
  רפי לאופרט   9/07/16 21:53
ליוסי:
חבל שאינך מצליח להבין שהבעיה אינה הבנה כי אם הסכמה. אינני מקבל את טענתך שבדמוקרטיה כל יריב פוליטי של הממשלה רשאי לנהל מדיניות ואף לעומתית לממשלה הנבחרת מול גורמי-חוץ שלפחות בהתנהלותם הם עדיין אויבים. הרפתקן פוליטי שסבור שחוקי המדינה – שלצערי אינם מקויימים כהלכה, ומולידים חדשות לבקרים הרפתקנים חדשים – אינם נוגעים לו, וכי עצם העובדה שהוא מייעד עצמו להיות הגואל והמושיע הלאומי שלנו, עוד בטרם קיבל לכך מנדט מהעם פעול בשמו ומנסה להכתיב מציאות שגם לפני מעשיו וגם לאחריהם הוכחה כלא מרובלת על רוב ציבור הבוחרים. זו, לידיעתך, אינה סתימת פיות, אלא קריאה לסדר לאומי נורמלי ולהפסקת האנרכיה.
חבל שלא שמת לב לכך שלא דובר כאן או באף מקום אחר על איסור דיבור או מחשבה, דובר כאן על איסור חריגה מהחוק (מעשה) ועל איסור לנהל מגעים פוליטיים בינלאומיים ללא היתר הגורמים המוסמכים במדינה. ועם להוסיף חטא על פשע, הרצוג טיננו אדם פרטי. הוא ראש מפלגה וח"כ וגם ראש האופוזיציה, ומעשיו אינם נתפסים שמשוגתו של הזוי (לצערי), אלא כאקט פולטי שלא הוסמך לעשותו בשם המדינה.
הלעג שלי נובע מהאופן השגוי בו אתה עושה שימוש במונחים שאמורים לתאר מציאות שאינה קיימת ובפועל משמשים כמילות גנאי, במקום כטיעונים עניניים. דבקותך בשגיאה לדידי אינה מדברת בשבחך.
אנימבין שבעקבות התכתבותנו אתה ממנה עצמך לשופט בשאלה למי יש ראש פתוח ומי נחן בהבנה לקויה. אני מאמין שמי שיקרא את כל חילופי הדברים, יוכל לוותר על המלצותיך ולשפוט זאת בכוחות עצמו.
הדיון שלך בשאלת הדברים שאמרתי לגבי החייל אלאור, אינה מצטיינת בהעמקה ובדות הבחנה. ראיתי שבהמשך הדברים "הסכמת" להתפשר בסוגיה זו, וזה יאמר לשבחך.
נותר לנו עוד רק ללבן את המושג הפשוט בעברית "סתימת פיות". אם לדעתך סתימת פיות היא אסור דיבור או נסיון למנוע זכות דיבור מאדם זה או אחר – אני מסכים. אבל אם "סתימת פיות" לדידך היא איסור מעשה בלתי חוקי, בלתי נורמטיבי, או בלתי מוסמך – אני כופר בפירוש זה. את הראשון לא עשיתי, ואם תחזור ותקרא את הדברים תווכח בכך, ולגבי השני אני עומד על דעתי שהרצוג חרג מהחוק ומכל נורמת התנהלות סבירה של איש ציבור אחראי, ויש להעמיד את מעשיו למבחן משפטי.

נדמה לי שמיצינו; לא כן?!
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
מאד ברור שביקרת היום אצל
  לחכם בעיני עצמו   6/07/16 18:36
אולמרט, שכן ברוב גסותך - לא רק שאינך מבין מושגים ומשבש אותם, אתה מעז לפנות בדרך בוטה לאחד הכותבים החכמים והנבונים ביותר כאן. תבוש לך, אדם וולגרי.
כתוב תגובה ל- לחכם בעיני עצמו
6
פאשיסם המצאה סובייטית 1917
  ל- זקן   6/07/16 17:35


הסובייטים הרוסיים, יסדו ב-1917 את המדינה הפשיסטית הראשונה

בעת המודרנית, מדינה מבוססת על שלטון של מנהיג על יחיד

(לנין/ סטלין) ופולחן אישיות ללא גבול למנהיג יחיד זה,

והמציאו את הכינויים "פשיסט" "בלתי שפויים" "אויבי מחנה

השלום", לגינוי אויבי המשטר, זה היה כ-20 שנה לפני הופעתם

של היטלר ומוסוליני, אשר אימצו את השיטה הסובייטית, למרבה

האירוניה, הגיחוך, והפלא השמאל הישראלי הביא ארצה באמצעות

מייסדי הקיבוצים החל מ-1920, את "הדיאלקטיקה הסובייטית"

וקראו לימין "פשיסטים" ו "בלתי שפויים", מבלי שיהיה להם

מושג ירוק מהמשמעות מושגים אלה, לדוגמה מתיישבי השטחים

"מעבר לק הירוק" הוא בעיני השמאל "פשיסט" "אויבי השלום"

"נאצים" "המחנה הבלתי שפוי" וכו'

למה ? כובע, אבל זה מצלצל יפה! אבל לשמאל, כרגיל אין כול

הסבר, רק להשמיץ, כי הישראלים לא יכולים להיות פשיסטים, כי

הם לא מסגלים לקבל על עצמם מנהיג על יחיד ולבנות עליו פולחן

אישיות קיצוני !




כתוב תגובה ל- ל- זקן
7
יהודי לא יכול להיות פאשיסט
  ל- רפי לאופרט   6/07/16 18:47
יהודי לא יכול להיות פאשיסט, כי יסוד היסודות הפאשיסם הם:

1 אמונה עיוורת במנהיג על ( לנין-סטלין-מוסוליני-היטלר)

המליט על דעת עצמו בלבד גורל עמו.

2 פולחן אישיותו של המנהיג על זה, בכל כלי התקשורת

הספרות, קולנוע, תיאטרון, במערכת החינוך, וכו'

כל זה לא היה ולא יהיה אצל יהודים, להפך הגמור, אצלנו כול

אחד גנרל, ומאמין שיכול למלא תפקידו של ראש ממשלה ללא בעיה,

והרצוג הנו לדוגמה קלאסית לכך !
כתוב תגובה ל- ל- רפי לאופרט
8
חייבים אלטרנטיבה
  יוסיפון   7/07/16 11:42
האם להמשיך בכיבוש ובהתדרדרות למדינה דו לאומית זאת דרך טובה יותר?
כתוב תגובה ל- יוסיפון
מי אמר שזו הדרך?
  רפי לאופרט   7/07/16 13:35
ומי אמר שאם נקים עוד מדינה ערבית בתוך ארץ ישראל היא לא תוצף במיליוני פליטים?
מה יעשו חכמי שתי המדינות אם ערביי חוץ וערביי פנים יחליטו לשנותא המציאות ההזויה שהענקנו להם "כפתרון" ברגליים, כשאנו איננו שולטים בשטחיהם?
מהיכן הביטחון שהם בכלל רוצים מדינת-ננס ששטחה פחות מ- 30% משטחי ארץ ישראל המערבית? (כ- 6% משטח המנדט הבריטי)?
אי אפשר לדון בנושא על בסיס עובדות במקום על בסיס סיסמאות סרק?!
ואולי רעיון שתי המדינות אינו מיועד בכלל לפתור את הבעיה הפלשתינאית אלא לחסל את הציונות, כתכנית שטנית חדשה נגד מדינת היהודים?!
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
לא חייבים להתדרדר
  באום   7/07/16 14:59
למדינה דו לאומית.קצת מחשבה,קצת אינטלקט ויציאה מדיכאון ויאוש כרוני שעמוס עוז הזריק פה למישהו ואפשר למצוא פתרונות שלא תיהיה פה מדינה דו לאומית.עד היום, אגב,לא קמה מדינה דו לאומית אז למה שתקום בעתיד? אם עד היום כל ההערכות של השמאל התבדו אז למה שההערכה הזו לא תתבדה? מה שברור ששתי מדינות זה מתכון לכאוס שלא יפתור כלום ויאלץ אותנו לכבוש מחדש את כל השטח.לי זה נראה שהשמאל ממשיך עם סיסמאות העבר שלו רק בגלל אי הרצון שלו להודות שהוא טעה.ברגע שהאינטיליגנציה אצל איש השמאל תגבר על האגו,גם הוא יוריד מסדר היום את ״שתי המדינות״.יש בעיה של אגו אצל איש השמאל שלא נותנת לו לחשוב נקי.
כתוב תגובה ל- באום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il