|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מרס טורקי כפול
מאת: יהודה דרורי  |  17/07/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לדעתי ינסה להוציא אותם להורג
  אבי כהן   17/07/16 16:45
תלוי בתגובה של העולם. ארדואן מסוכן לעמו ולעולם ונחנו צריכים להיזהר ממנו
כתוב תגובה ל- אבי כהן
2
דומה להיטלר
  נטע אורי   17/07/16 16:48
רק היטלר עשה זאת יותר חסכוני ויעיל בשריפת הריכסטג
כתוב תגובה ל- נטע אורי
3
יש לך ראיות?
  גולדבלט משה   17/07/16 17:10
קשה מאד לבצע הונאה בסדר גודל כזה מאחר שיש יותר מדי אנשים שיודעים ולכן כדאי להמתין לראיות. ביחס לשופטים המודחים אין לכך שום קשר לאמונה בשריעה כי השריעה אינה החוק בטורקיה ןשופטים שם גם אם היו רוצים הם לא יכולים לשפוט לפי השריעה אלא אם יחוקקו חוקים מתאימים . השופטים נחשדים באהדה לפטהוללה גולן שהוא כידוע איש דת מוסלמי ולכן גם בנושא זה התאוריה לא מתאימה לעובדות שאתה טוען להן.
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
ישנן הנחות והסתברויות הגיוניות
  יהודה דרורי   17/07/16 17:49
יתכן ונודע לו על נסיון המהפכה ובכוונה נתן לזה לקרות..זוהי אפשרות אבל כולם רואים מהפכה דמיקולו... לא כל השופטים בעד גולן, ובכלל הלא הם מחוייבים לחוקה כמו שאתה טוען ואני גם כן. ארדואן רוצה לשים שם אנשים שלו שיקבלו חוקי שריעה בלי להתנגד.
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
אם יש לך כמה פרובוקטורים
  סניל   17/07/16 17:53
מהסוג של אבישי שמפנייה - הדברים נעשים פשוטים למדי...
כתוב תגובה ל- סניל
4
בגיהנום מוסלמי כזה רביןפרס עשו
  "הסכם"עם ג'יהאד   17/07/16 17:16
כתוב תגובה ל- "הסכם"עם ג'יהאד
5
ומי כאן הפרשן "הטיפש והפלצן" ?
  שלמה המגיב   17/07/16 21:00
דרורי "המומחה" לענייני תורכיה , קובע בידענות "שבטורקיה לא הייתה כלל הפיכה , אלא הצגה של ארדואן.." !!. וואלה , פרשנות רדודה ומוזרה , של אזרח ישראלי מן השורה , שניזון מהטלויזיה ואינו בקי במה שקרה באמת. נו , מה אתם אומרים על דרורי , שמגדיר "הצגה" , את הסיטואציה שבה נהרגים 265 חיילים , שוטרים ואזרחים תורכיים ונפצעים מאות , וטנקים שרופים , ולינץ בחיילים מבוהלים ( ומדובר בחיילים בשרות חובה שהם בעצמם בחלקם בחלקם הגדול , בנים למשפחות מוסלמיות שתומכות בארדואן ) , ומעורבים נוספים שמבקשים מקלט מדיני ביוון. , אך "לסיכום" התובנה שלו , קובע דרורי בפסקנות , שמי שלא מסכים עם פרשנותו שהכל היה "הצגה של ארדואן" , זה כל העולם "האוכל את השטויות על מהפכה" וכל זאת בגלל "תיקשורת פלצנית וטיפשים ברץ ובעולם" !. איך באמת לא מבינים כל "הטיפשים והפלצנים" בארץ ובעולם , את מה שרואה דרורי , המומחה הגאון לענייני תורכיה , שיושב בסאלון ביתו ורואה באופן ברור את "ההצגה של ארדואן" בטלויזיה ? . נו , פרלמנט שכונתי , זה אוניברסיטה , לעומת התובנות והפרשנות של דרורי. ואנו מדברים על אדם משכיל ורחב אופקים ( עפ"י קורות חייו בבלוג שלו) ולא באיזה באסטיונר בשוק !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תגובתך צפויה כבור חסר השכלה
  הקורא הוותיק   17/07/16 21:49
כתוב תגובה ל- הקורא הוותיק
ובכל זאת , קורא ותיק
  שלמה המגיב   18/07/16 06:38
אולי כדאי שתתייחס לסיטואציה , שבה כל מיני מגלומנים , חסרי שום נתונים וידע בנושא שהם דנים בו במאמריהם , מטמטמים כאן את הקוראים בכל מיני פרשנויות מטופשות ועוד יש להם את החוצפה ללעוג לבעלי הידע בתיקשורת בארץ ובעולם , ולכנות אותם - "פלצנים וטיפשים" ? נו באמת , ביומיים האחרונים ראיינו בכל רשתות הטלויזיה והרדיו בארץ , מומחים לא מעטים לנושא תורכיה באקדמיה , ולא שמעתי אפילו אחד , שיגדיר את מה שקרה בתורכיה - "הצגה מבויימת של ארדואן" , ואנו מדברים על פרשנים שבקיאים בנעשה בתורכיה ועוקבים יום יום על מה שקורה שם וגם מבינים את שפתם !. מילא אם מדובר בטוקבקיסטים משועממים וחסרי השכלה כמוני , אך כאן מדובר בבלוגר שעל פי איך שמתאר קורות חייו , הוא כבר יכול להתמנות כנשיא אוניברסיטה , אך בפועל , מפרסם תובנות שמתאימות לדיון בפרלמנט שכונתי של זקנים נרגנים בגן ציבורי , והמבין יבין !. באתר זה יש לא מעט בלוגרים כאלה , ואני אמשיך לחשוף את ערוותם , כל עוד הם ממשיכים כך , לטמטם ולהסית את הקוראים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ערוותך כאימפוטנט בלוגריסטי
  ואתה חושף   18/07/16 08:40
כתוב תגובה ל- ואתה חושף
אז אתה לא רואה סנטימטר
  עיניים לו ולא ירא   18/07/16 08:46
אחד מאפך. מה שמאכילים אותך אתה אוכל. גם זו דרך חיים . אבל לכל מטבע יש שני צדדים ומותר להעלות השערות מהמקרה האכזר והמוזר הזה שבשורה התחתונה משרת אינטרסים.
כתוב תגובה ל- עיניים לו ולא ירא
"השערות" , נוסח דרורי
  שלמה המגיב   18/07/16 10:59
דרורי לא עשה שום "השערות" , או הערכות , או חשדות ואפילו לא תחושות בטן שלו , אלא קבע נחרצות באופן מגלומני כבר בפתיח של מאמרו , כי "בטורקיה לא הייתה כלל הפיכה , אלא הצגה של ארדואן.." !!. ולא רק זאת , אלא אף לעג בבוטות לאילו שלא מסכימים לקביעתו זו , וכינה אותם "פלצנים וטיפשים" וראוי שמי שמנסה "להגן ולהסביר" את ההתנהלות הרדודה הזו של דרורי , יתעמק ויקרא את המאמר .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
6
במדיה זה ישאר תא״ק
  בוריש   18/07/16 01:16
לאנליסטים בשרות לא הייתה בעיה לפענח את "מהפכה האסלאמית ליית׳״. זולטאן הזה די טיפש. נדמה לי כי הוא מדפדף את ספרי צ׳רצ׳יל בלילות...
כתוב תגובה ל- בוריש
7
בןגוריון מינף את רצח ארלוזורוב
  אבי געזונט   18/07/16 02:06
כדי לדכא את יריביו הפוליטיים. גם רצח רבין בויים למעשה כניסיון לרצח במטרה לאפשר לרבין לפעול בכוח נגד הימין האידאולוגי והמתנחלים. רק שתקלה בביצוע של השב"כ הביאה בסופו של דבר למותו של רבין.
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
8
נוצרה לו סיבה לכלוא מאות ואולי
  ולא רק זה   18/07/16 05:49
אלפי אנשי צבא וקצינים מודרנים וחילונים, כדי להפטר מהם. והוא מתכנן לשנות את החוקה ולקיים עונש מוות. הוא ימלא תחתם את שורות הצבא בטרוריסטים איסלמיסטים. טורקיה תשנה פניה לחומרה. החצר האחורית של אירופה תהיה מעתה מאופיינת ע"י רדיקליות והקצנה דתית. מסגדים יכשירו הסתה, פונדמנטליזם וטרור ויעודדו את הקריאה לג'יהאד. הטרור יכה עוד יותר בבטן הרכה של אירופה. והערה: מי שמח ועלז על האירועים האלה? החמאס כמובן.
כתוב תגובה ל- ולא רק זה
9
מענה לשלמה המגיב -תקרא ותחכים
  יהודה דרורי   18/07/16 10:41
אין זו הפעם הראשונה שאתה משתלח בי ואני מעריך אותך כאדם פחות מהממוצע, קורא עתונים ושומע חדשות עם חינוך פחות מבוגר תיכון. אינך מתעמק בדבר, הכל אצלך ברור על פני השטח וכולך מלא קינאה על קורות חיי שאינם קורות חייך (העלובים כענראה). במקרה הטורקי אינך מכיר את הרקע הנאצי של ארדואן ואינך מבין שלמטרותיו 250 הרוגים סתם ככה זה אפס...לא שאלת את עצמך איך מתבצעת פארסה כלכך עלובה שקוראים לה מהפכה...לא הבנת עד עכשיו מדוע ארדואן פיטר מייד כ-2500 שופטים שלא היה להם חלק ב"מהפכה"...אנשים כמוך אני לא קורא ממטר ואני אודה לך אם לא תקרא את מאמרי כי אינך ברמה להבין אותם.
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
קראת ולא החכמתי , אדון דרורי
  שלמה המגיב   18/07/16 12:58
עפ"י הבנתו של אדם "פחות מהממוצע" כמוני , נראה לי וגם לכל הבקיאים בנושא שרואיינו בתיקשורת , שנסיון ההפיכה מנוצל "למטרותיו של ארדואן" לחיסול כל יריביו בצבא , משטרה ומערכת המשפט , אך מכאן ולקבוע בפסקנות (!) , שארדואן תיכנן מראש וביצע "הצגת הפיכה " כלפי עצמו , זה תובנה חריגה ומוזרה במיוחד , שדורשת ראיה של ממש , לפני שמכריזים עליה בבומבסטיות ובכאילו "ידענות" ובקיאות בנושא . טוב , אני לא "ברמה של להבין את מאמרך" , אך מעניין אם יש עוד אדם משכיל כמוך , שרואה עין בעין את התובנה הרדודה הזו שלך , וזאת רק מצפיה בטלויזיה ולא מבקיאות מיוחדת בנושא ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד על "רמה" ,נוסח דרורי
  שלמה המגיב   18/07/16 14:00
בתגובתו האחרונה , מתריס כנגדי דרורי , על כי "אינך מכיר את הרקע הנאצי של ארדואן" ,ואז כאדם בור ופשוט , רציתי לעשות "הכרה" ( שידועה רק לדרורי) , עם "הרקע" של ארדואן ומצאתי שהוא נולד בתורכיה בשנת 1954 , ( 9 שנים לאחר חיסול הנאציזם באירופה !) , ולא הוזכרה מעולם , שום התבטאות שלו כלפי יהודים , באשר הם יהודים ולא מצאתי שום רמז או ביקורת או הערכה , שהוא מתנהל באופן שבו התנהלו הנאצים כלפי עמם שלהם וכלפי עמים אחרים ,מלבד היותו מוסלמי אדוק ומגלומן לא קטן. נו , אז דרורי רחב האופקים יודע משהו "מעברו הנאצי" של ארדואן , שאף אחד לא מכיר ? או שפשוט אנו ממשיכים את הפרלמנט השכונתי הרדוד , של האדם שאף אחד לא מגיע "לרמתו" ההשכלתית והאינטלקטואלית ? ( אדון דרורי ). תהיה לי בריא אדון דרורי, אבל מה יהיה הסוף ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה שטחי והייתי בטוח שלא תחכים
  יהודה דרורי   18/07/16 14:39
ראה למשל baba-mail.co.il לא נכנסת לביוגרפיה המפורטת של ארדואן ומשפחתו. אצלך הכל שטחי בעיה גם של גילך. אתה צריך להבין שב-13 שנה של לימודים אקדמאים שלי ,אני יודע על מה להסתכל, מה לחפש, לבנות השערות ותזות הגיוניות, ולהיות כמה קילומטר לפני עיתונאים שיטחיים וסנסציונים שמפטמים אנשים כמוך בשטויות.
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
שלמה זה הינו פרובוקטור. יש לו
  אל-מר יהודה דרורי   18/07/16 16:31
הנאה מזוכיסטית להציק ולהטריד בעלי מאמרים. ולא רק אותך הוא תוקף. הוא עובר מאחד לאחד אצל הימניים ומשתלח בהם. טיפוס נאלח ומתועב. הוא מרבה בסימני שאלה, דבר המעיד על חולשה. הדרך לנהוג בו היא להתעלם ממנו לחלוטין. אך לדאבון הלב, אנשים אינם מתאפקים ומדי פעם מתייחסים אליו. אם לא יקחו אותו ברצינות - הוא ייעלם מן האופק.
כתוב תגובה ל- אל-מר יהודה דרורי
10
ברור שזו פרובוקציה
  tאיציק   18/07/16 11:49
היטלר היה המורה עוד בחיסול ה אס-דה ואחכ,פרנקו התמחה וכך כל הדיקטטורים בעת החדשה,מי שלא מבין שעם מטוס אחד אפשר להצליח ועם 20 חיילים לא מנצחים במהפכה ,שיחסשוב וכשיגיעו ל10000 הרוגים ועשרות אלפים במחנות מעצר(טיורקים-זוכרים את הסרט) יבין שפה הכל מפוברק ,עם רשימות מראש ומוקדים מוכנים ואפילו דגלים וכרזות ורכבי הסעה,צבא לא עושה כך מהפכה ובטנקים יורים ולא מסתובבים עבור עיתונאים שלא מבינים מה קורה.
כתוב תגובה ל- tאיציק
11
הבל וראות רוח. ארדואן ניצח ודי
  פועה   18/07/16 12:47
למה?1. כי לפחות חצי תורכיה היא מוסלמית דתית לפני שהיא דמוקרטית וחופשית. והתומכים האלה מוכנים להלחם למען המנהיג שמייצג אותם ואת אמונתם. למה? 2. כי החצי השני הם כורדים, חילוניים, ומוסלמים סופיים לייט, אין להם מנהיג אחד, הם לא חונכו להאמין למנהיג אחד ולהלחם למענו, והם מאמינים בכוח שאין לדמוקרטיה. למה? 3. ארדואן בשנות שלטונו הצליח לפלג את הצבא התורכי ולהחדיר לתוכו נאמנים מוסלמים דתיים. והצבא איבד הרבה מכוחו הפנימי ומלכידותו. למה 4. כי הגנרלים מארגני הפיכת הנפל חששו שהם עומדים להיחשף, והקדימו לפעול מבלי שכוחותיהם היו מאורגנים ונחושים כנדרש. הטיהור הנרחב שמאלתר עכשיו ארדואן במהירות, עלול לעורר "אפטר שוק" ולהוציא לרחובות את מתנגדיו שיתנגשו עם תומכיו. וזה עלול לאחד את הצבא שיתערב הפעם כדי למנוע מלחמת אזרחים ואנדרלמוסיה בתורכיה. לכן השבועיים הקרובים יהיו קריטיים לתורכיה.
כתוב תגובה ל- פועה
מספיק שהנך נכשל בשגיאה
  לאדון פועה   18/07/16 20:06
כה בסיסית בעברית (ראות רוח במקום "רעות רוח")כדי לסווג אותך בקבוצה של מפוקפקים. ואין זו הפעם הראשונה בה הנך שוגה כמו תלמיד כתות נמוכות בבי"ס יסודי.
כתוב תגובה ל- לאדון פועה
צר לי אבל כוונתי למה שכתבתי
  פועה   19/07/16 15:39
דבריו של דרורי כאן אינם דברים בטלים! אחרת לא הייתי מתייחסת אליהם. דרורי רואה רוח ולכן כותב הבל. רוח היא אויר נע שלא ניתן לראות, אלא רק את תוצאתה על עצמים ברי ראיה. אם הייתי מצטטת את קהלת הייתי ממרחאת את הציטוט...
כתוב תגובה ל- פועה
שים לב שכתבתי "ממרחאת"
  פועה   19/07/16 15:48
ולא "ממרכאת" כדי שלא תקפוץ שוב וטטען בחום שאין פעל כזה...
כתוב תגובה ל- פועה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il