|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלוף (מיל') יצחק בריק
אלוף (מיל') יצחק בריק
"הכרזותיו של בנימין נתניהו וחבר מרעיו שלא נפסיק להילחם עד שננצח, הן בגדר הכרזות חלולות שאין דבר וחצי דבר העומד מאחוריהן. הכרזותיהם שקריות ויש בהן רמיית הציבור. יש לישראל רק דרך אחת...
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לסקול את ההומופביה
מאת: איתן קלינסקי  |  24/07/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הפוסל במומו פוסל
  ה.א   24/07/16 10:44
(1) איתן מוח נגד ההתנסחות הקיצונית של הרבנים בעניין המיני לעומת התייחסות מינורית שלהם לנושאים אחרים, ואיתן עובר ללשון סקילה שהיא הרבה יותר חמורה מכל ההתבטאויות של הרבנים גם יחד (2) לשייך את הביקורת המקוממת של הרבנים להפרעה קלינית (פוביה) זה בדיוק כמו ליחס לאידאולוגיה השמאלית בישראל סממנים של הפרעה קלינית ובדברו על הרבנים בלשון הוולגרית הזו, איתן מדבר בפועל לעצמו. (3) בשורה התחתונה השמאל הקיצוני והימין הקיצוני הם היינו כך, אלה מדברים על תועבנה אלה מדברים על סקילה - אותה גברת ואפילו כמעט עם אותה אדרת.
כתוב תגובה ל- ה.א
אני ה.א כדרכי מגיב כשוטה.
  אני ה.א ...   24/07/16 18:57
סקילה זה עונש בידי שמים. זה אינו עונש בידי אדם. יש לסקול את ההומופביה מר ה.א
כתוב תגובה ל- אני ה.א ...
בורות, בזיון לארון הספרים
  ה.א   24/07/16 20:46
הסקילה היא אחת מ 4 מיתות בית דין - סקילה היא בברור הרג בידי אדם אשר אצל המוסלמים היא גם קורית בתוך המשפחה ללא בית דין. איזה בורות מבזה, איזה ביזיון של ארון הספרים היהודי. והאידיוט שמגיב חושב שייחול למותו של אדם בידי שמיים איננו הסתה, פשוט אידיוט הוא חושב שלקרוא לאדם סוטה זה יותר חמור מאשר לייחל פומבית למותו, ממש אידיוט. כפי שאמרנו, אידיוטים גמורים וחסרי תקנה יש בשני הצדדים הקיצוניים של המפה ואת הקיצונים צריך לדחות ולבודד ולהוקיע, הם אותו דבר, אותו דרעק משני עבריו של הציבור הנבון החכם בישראל, בין אם הוא ימני ובין אם הוא שמאלי.
כתוב תגובה ל- ה.א
האם נסקול מחלל שבת?
  למגיב ה.א   24/07/16 23:37
אז קדימה בידי אדם נסקול , כדברי ה.א, כל מחלל שבת. נלך בעקבות ה.א את כל שחקני הכדורגל שמשחקים בשבת וכל קהל הצופים שנסע ברכבו למגרשי הכדורגל ביום שבת , חובה עלינו לסקול. ולא לנהוג כמו שנוהגים הרבנים, המבקשים בדרכי נועם וסבר פנים יפות לחבק גם את מי שמשחק כדורגל ביום שבת וצופים שנסעו ביום שבת למגרש.
כתוב תגובה ל- למגיב ה.א
האידיוטיזם המסוכן שולט בכיפה
  ה.א   25/07/16 03:54
מאז ימי הבית השני נאסרו 4 מיתות בית דין, כך שסקילה אסורה על פי ההלכה, רק קלינסקי מתיר לסקול רבנים שלדעתו הם הומופבים בגלל שהם מכנים בשמות גנאי מבזים (שאינם מקובלים על דעתי) את ההומואים והלסביות. חבורה של אידיוטים מסוכנים ומסיתים מן השמאל ההזוי התקבצה לה כאן ומראה את פרצופו המסוכן מאד של השמאל הקיצוני והמסית למותם של אנשים - וזאת כאשר הם טוענים להיות ליבראלים הדואגים לחיי אדם באשר הוא - טיפשות ואווילות זו הנחה בשבילם. בפועל חייבים להאמין שהם אכן מתכוונים למה שהם אומרים כלומר - מסיתים לגרימת מוות של אנשים. ההלכה התקדמה קצת מאז חרב הבית, אבל קלינסקי וחבריו נשארו אפלים באפלת סטאלין הקצב.
כתוב תגובה ל- ה.א
איתן אינו סוקל רבנים !!!!!
  ה.א משקר   25/07/16 10:54
ה.א , ההתלהמות שמורה לך . איתן כתב במפורש שהסקילה היא בידי שמים .

איתן כתב במפורש שהסקילה אסורה . , שהרבנים נוהגים באהבה רבה כלפי מחללי שבת ההולכים למגרשי הכדורגל ועושים הכל לקרבם , הם אינם מתייחסים אליהם כסוטים , כחולים הגם שדינם הוא סקילה . כי סקילה היא בידי שמים .

איתן מבקש אותן מידות חסד להפעיל כלפי אנשים ונשים שהגדירו את מיניותן באופן שאינו מקובל על פי דין תורה , בדיוק כמו שהפעילו כלפי מחללי שבת .

א.ה, אפרים הלפרין, לא קרא בשום מקום שאיתן מבקש לסקול רבנים , אבל למתלהם כמוהו אין כל מניעה לייחס לו אמירה של סקילת רבנים .

מה שכן חובה לסקול, מה שכן חובה לעקור, מה שכן חובה לקבור זה את השיח ההומופוביה .

ההתלהמות והסילוף אינם מוסיפים כבוד למגיב
כתוב תגובה ל- ה.א משקר
האידיוטים משמאל משקרים
  ה.א   25/07/16 15:06
קריאה למותם של אנשים בשל היותם אוחזים בדעות מסוימות היא הסתה זולה של אנשים חסרי ערכים, אנשים זולים, אנשים שאני בזה להם, ממש כפי שאני בז לחבריהם מהצד השני לכאורה של המתרס, אשר בפועל הוא באותו מתרס, ואשר לועגים לקבוצות של אנשים רק בגלל דפוסי התנהגותם. בקריאתכם למותם של אנשים אתם מסיתים ההסתה החמורה ביותר שעלתה אי פעם במדור הזה היא מביאה להרגשת קבס של ציבור הקוראים מהכותב ומחבורת החסידים השוטים שלו. סטלין הוא הדוגמה המאד רלוונטית לצורת החשיבה הזו, מי שלא חושב כמוני שימות, אבל אני לא מלכלכל את הידיים בדם, על מנת לבוא נקי לארוחת הערב, אלוהים יעשה את העבודה בשבילי. גועל נפש.
כתוב תגובה ל- ה.א
2
יואילו הלהט"בים לעשות באופן
  בני בנקר   24/07/16 10:56
פרטי מה שהם רוצים עם בני מינם ובלבד שהם בגירים ובהסכמתם. מצידי שיעשו זאת גם עם כבשה בגירה, שהשמיעה "מהה" של הסכמה. אבל שלא יתקעו אצבע בפרהסיה לתוך העין של מי שחושב אחרת על התכונות המיניות שלהם. יש להם ילדים קטנים והם זכאים לחנך אותם כנגד התופעה הלהט"בית. היחס לקהילה הלהט"בית הוא כל כולו מוסכמה חברתית, שתקפה היום ולא הייתה תקפה בעבר. במזרח הרחוק,בשר כלב על המנגל זה מוסכמה חברתית. בארץ,מי שיעשה זאת יועמד לדין. זכותם המלאה של אנשים דתיים לראות בתופעה הלהט"בית התנהגות סוטה, בהתאם לתורה שהיא לב אמונתם.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
3
איתן , חבל על המאמצים שלך .
  חבל על הזמן   24/07/16 11:06
איתן, חבל לי על המאמצים שאתה משקיע מול קהל קבוע של מתלהמים , שרק רואים שמך וישר משפריצים את מנת הקללות הקבועות .
כתוב תגובה ל- חבל על הזמן
4
משכב זכר,הינו איסור חמור
  פלא יועץ   24/07/16 16:56
מהתורה.אין ולא יכולה להיות שום פשרה לגביו כלל.ובוודאי שאין לאפשר את המפגן המוחצן חסר העכבות ושלוח הרסן של מצעד התועבה המבחיל ברחובות הערים ובמרחב הציבורי.הוא אך מבקש להתריס ולפגוע בציבור היהודי השומר על צביונה של היהדות בא"י.ולכן יש להקיאם מקירבנו בכל עוז ותעצומות המוסר,אין להתבטל בפני אותם סוטים ולא לאפשר את הפצת המגיפה הזדונית בקרב בני נוער וילדים.לגבי נשים-אין איסור מן התורה,אך יש איסור חכמים,ולכן גם פה באם הדברים נעשים בעזות פנים ובחוצפה אין לאפשרם במרחב הציבורי.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
5
הכי טוב שנבער מקרבנו את הבוגד
  ב,ל   24/07/16 17:12
כאלה שכל דרכם זדון ורשעות
כאלה שחקקו על ליבם את חורבן ישראל
כאלה החותרים יום ולילה תחת אושיות המדינה
כאלה המצטרפים אל אויבנו בכל הזדמנות
כאלה הדוגלים בהקמת מדינה ערבית סטרילית מיהודים בלב ארץ ישראל הבה נסקול את הבוגדים שבנינו הקוראים השלום משחרר השלום משחרר השלום משחרר
כתוב תגובה ל- ב,ל
6
להטביע את הקומוניזם בים
  ה.א   25/07/16 15:13
איך נראה ככותרת? האם זו הבעת דעה או הסתה לשמה, איתן אתה תחליט. לא זה לא בידי אדם זה בידי שמים
כתוב תגובה ל- ה.א
7
למחוק את האסלמיזם מפני האדמה
  ה.א   25/07/16 15:14
לא בדיד אדם, בידי שמים, איך זה נראה כמו הסתה או כאמירה מקובלת???
כתוב תגובה ל- ה.א
8
דין כרת למשתמטים
  ה.א   25/07/16 15:17
ולכל הבורים, כרת (בניגוד לסקילה) זה בידי שמים (וסקילה היא בידי אדם כמובן), אז כמו מה זה נשמע כאמירה לגיטימית או הסתה למה?
כתוב תגובה ל- ה.א
9
להבעיר את ההתנגדות להר הבית
  ה.א   25/07/16 15:19
לא בידי אדם כמובן בידי שמיים, אז כמו מה זה נראה כמו הסתה או כמו אמירה לגיטימית?
כתוב תגובה ל- ה.א
לסקול את ההסתה של ה.א
  למגיב המשתטה   25/07/16 16:26
לסקול את ההסתה של ה.א נגד ערבים ואת ההסתה של מוסטפה נגד יהודים. לסקול את השנאה של ערבים ליהודים ולסקול את השנאה של יהודים לערבים. לסקול את ההומופביה על כל גווניה.!!!!!!!!!!! לסקול את הפרשנות המעוותת של המגיב שחוזר ושונה את בדיותיו. כשמנחם בגין פתח את נאומו בכנסת ישראל נגד השילומים -"יש לסקול את החתימה על ההסכם המחפיר", הוא לא ביקש לסקול באבנים את הקאנצלר אדנואר ואת ראש הממשלה בן גוריון. הוא לא ביקש לסקול לא בידי שמים ולא בידי אדם.
כתוב תגובה ל- למגיב המשתטה
איתן והרבנים מסיתים
  ה.א   26/07/16 08:08
הרבנים (כמובן רבנים מסוימים) מסיתים במילות גנאי מבזות ואיתן מסית תוך שימוש בסקילה באבנים (הרג) בידי שמיים, ("המורה - זה לא אני זה הוא.... אני לא הרבצתי לו, אלוהים הרביץ... פתאום יש לו בומבה בעיין, זה מלאך זה לא אני.....") מעניין ההסתה של מי יותר חמורה. וכל המשפטים לעיל (וזה הסבר למטומטמים) רק נועדו להציג לאיתן וחבריו איך נראים ונשמעים דבריהם המסוכנים והמעלים קבס לאנושות בכלל ולחברה הישראלית בפרט. חבורת אנשים עם דעות חשוכות, חבורת אנשים מזיקים וחסרי כל אחריות.
כתוב תגובה ל- ה.א
10
לסקול את השטיות של ה.א ו-ב.ל
  לסקול..לסקול...   25/07/16 17:30
לסקול את השטויות וההתחרפנות של ה.א וגם ב.ל ולהשאיר אותם בריאים.
כתוב תגובה ל- לסקול..לסקול...
11
בעלי הברית של ה.א
  בעלי הברית   25/07/16 17:51
לביטויי השנאה ולדברי ההבל של ה.א לערבים יש בעלי ברית ערבים עם יותר מדי דברי הבל ושנאה כלפי יהודים.

לסקול את הברית של השנאה.
כתוב תגובה ל- בעלי הברית
12
להטביע את הקומוניזם והאיסלמיזם
  ה.א   25/07/16 18:04
רק לא להטביע את איתן הקומוניסט, ואת חבריו המוסלמים וגם לא בידי אדם אלא בידי שמים כמה שנאמר בארון הספרים היהודי:"אשירה לה' כי גאה גאה סוס ורוכבו רמה בים". אני שואל עצמי לפעמים האם זה נכון לתת לשמלאלנים החשוכים ולרבנים החשוכים לדבר, או שמא צריך לסתום להם את הפה, והדילמה לא קטנה. עם זאת נראה שהשמעת דעתם החשוכה של אנשים חשוכים מהשמאל ו/או מהימין היא בכל זאת עדיפה על כבישתה, כל מי שחושב קצת שמאלה ומגיע לאתר הזה, בורח מהשמאל כמו מאש, איתן פשוט משמש כמו הרבנים שטינקר להלכי הרוחות הפנימיים של החברות החשוכות האלה,וקרני השמש שאינם יכולים לטהר אנשים שמוחם נשטף כבר לעומק, לפחות מרחיקים מהקיצוניים האלה את הצעירים שדעתם עדיין לא התגבשה. לדעתי אין אויב גדול יותר לשמאל בישראל מאשר המדור הזה, אין אויב גדול יותר לציונות הדתית מרבניה האפלים (ויש כמובן כאלה שמאירים ואינם אפלים - הם רק פחות מרעישים, ממש כמו שיש צדיקים בשמאל שעושים עבדת קודש, כולל בעזרה לערבים בשטחים - אבל הם עובדים ולא מרעישים). גם את הרצון למנוע פגיעת בנפש בכביש לא מממשים באמצעות השבתת הרכבים, כך גם חייבים לתת למדור הזה להמשיך לברבר ולהתברבר, הוא אמנם מעלה קבס אך הוא חושף את החושך הרב השורר בקבוצה הזו ומרחיק ממנה את הציבור הרחב, ואפילו מרחיק ממנה את השוליים שלו.
כתוב תגובה ל- ה.א
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il