s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תגרן פרשנויות
מאת: ד"ר חיים משגב  |  30/07/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
משגב, אל תתגולל על אמנון שתרם
  הניה   30/07/16 09:28
למדינה הזו קצת יותר ממה שאתה תרמת. אצלך, עורך דין שכוח-אל, כל שקשור לימין כשר וכל דעה מנוגדת טריפה. חשבתי שברחוב דימיטרי שוסטקוביץ מתגוררים אנשים משכמם ומעלה, אך נראה שיש גם יוצאי דופן לתנאי זה.
כתוב תגובה ל- הניה
לא נתגולל אבל נחשוף את פרצופו
  מגיב ותיק   30/07/16 09:43
הנבזי והשקרני .

עשה למען המדינה ? נהג הטנק הזה סה"כ הציל את נפשו כשהטנק שלו בער, זה לא נותן לו חסינות להיות נבזה אינסופי.

סביב הרבה קשקשנים נוצרה הילה מזוייפת, בעיקר בזכות פיהם הגדול וטיפשות סובביהם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התייחסות למגיב הותיק
  שלמה המגיב   30/07/16 16:25
זילזול בהתנהלותו תחת אש , של נכה צה"ל קשה מאד , ובעל עיטור המופת על התנהלות זו , היא לא לעניין ( בלשון המעטה) וראוי להזכיר לקוראים , שבעלי עיטורים בצה"ל , לא מעניקים אותם לעצמם , והמבין יבין. אני מניח ,לעומת זאת , שאת התנהלותו של החייל אליאור אזריה , שלא תחת אש (!) , אתה מעריך ומוקיר , וואלה התייחסותך לאברמוביץ הינה ממש עניינית וראוייה לציון , ומרוב שאיפתך "לחשוף את פרצופו האמיתי" , שכחת להתייחס "לפרצופו האמיתי" של משגב "וההילה המזוייפת" שלו , כאשר מאשים את השמאל שביצע את "הגירוש הגדול מגוש קטיף" ואף מאיים עליהם בשל כך, והמגיב הותיק שותק (!) ולא מתלהב "לחשוף" את האמת ! וואלה , אובייקטיביות ויושרה ראויים לציון , מגיב ותיק ותהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה
  מגיב ותיק   30/07/16 18:45
טענתי היא כי "התנהלותו" של אדון אברמוביץ אז (שלטעמי הייתה מובנת מאליה, ואני מכיר היטב את פרטי המקרה המצול"ש) אינה מקנה לו זכות לשקר ולהיות נבזי היום.

ומהיכן אתה יודע מה דעתי על אלאור עזריה ? אם שאלת, אז תשכיל, לטעמי, אלאור עזריה הנו קורבן לצביעות ושקר של מתיפייפים מקצועיים רבים.

בצה"ל (ובין חלק מהפוליטיקאים) יש "בלבול" בין כשל פלילי לבין כשל מבצעי (או שלא מתבלבלים אלא תופסים פוזה...)

ה"בלבול" בין כשל מבצעי לכשל פלילי החל מזמן, עוד מפרשת הפללתו של מפקד בהד 1 בעניין מות צוער מהתפוצצות רימון יד, או פרשת הכשל של הסגן בדרום לבנון כשכוחותנו ירו בכוחותנו והיו עוד מקרים.

אגב, כאיש חה"א לשעבר, במו עיני ראיתי ולא במקרה אחד, כי לאחר שמחבלים הופצו לכל עבר ונוטרלו לאחר התקפה אווירית, המטוסים חזרו וכתשו כל מה שנשאר.

לטעמי, החייל היורה, אם יש לבקר אותו, יש לבקר אותו ברמה מבצעית/תחקירית ולא לזרוק אותו לבין גלגלי אוטובוס השמאל השועט (פרקליטות, תקשורת, אברמוביצ'ים ושאר ליצנים).

טעויות ופעילות לקוייה בעת פעילות מבצעית צריכה להבדק ברמות תחקיריות וצבאיות - לא בדרג הפלילי.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"כשל מבצעי" (עאלאק!) , מגיבי ?
  שלמה המגיב   31/07/16 08:46
"יש לבקר את החייל ברמה המבצעית\תחקירית " ולא ברמה הפלילית ,טוען המגיב הותיק , על פרשת החייל אזריה. נו , כדאי לקוראים לעיין בכתבה בעמוד 4 בעיתון ידיעות אחרונות , ונבין עם מי "יש לנו עסק" ! , "כשל מבצעי" עאלאק , הרי מדובר במשפחת כהניסטים דיבילים , שמהווים סכנה לשלום הציבור ! , מחר יעצבן את מי מבני המשפחה , איזה ערבי בתור לאוטובוס , או בקופה בסופרמרקט , והם ידפקו לו כדור בראש ,כי "יעריכו" שמדובר במחבל חשוד ! , או יותר גרוע כאשר יזהו איזה יהודי בעל חזות מזרחית , הולך בדיזנגוף , חגור באקדח ברשיון , ויחשדו שהוא "ערבי" ( רחמנא ליצלן ) וינטרלו אותו. חיילים אידיוטים כמו אליאור אזריה , שלא "סופרים" את המפקדים שלהם בשטח , ופועלים כמו אנשי מליציות לבנוניות , הם בושה לצה"ל , ואסור לגייסם בכלל מראש , כמו שלא גייסו את הכהניסטים בן גביר וחבורתו "הפטריוטים בגרוש". טוב , והמגיב הותיק , לא רואה כאן שום "כשל פלילי" ורק עיטור המופת של נכה צה"ל אברמוביץ , נראה לו קצת מפוקפק. יאללה , מגיב ותיק , תתחילו להתעשת , כל מתלהבי החייל אזריה , לפני שצה"ל יהפוך לצבא של כנופיות , כדברי הרמטכ"ל. מה קורה לכם ? אתם עיוורים ? האם האוריינטציה הפוליטית\אידיאולוגית שלכם , יכולה עד כדי כך ,לשבש את היכולת האנליטית שלכם ? אלוהים ישמור !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
במחילה שלמה, כתבת דברי הבל
  מגיב ותיק   31/07/16 10:00
והסתה.

אתה הדוגמה לאדם מוסת , כדוגמת חלק מהאספסוף שהתנפל על החייל עזריה.

קרא את העדויות הסותרות של מפקדו הישיר בעניין ההתרחשויות מיד לאחר הירי ותבין לאיזה שפל הגיעו חלק ממפקדיו.

ואתה המוסת הפכת את החייל לכהניסט,אז כבר שפטת אותו, נחמד.

לא, רואים שאין לך מושג מהו שדה קרב, מהם הסיטואציות הבלתי אפשריות להן נחשפים, אינך מבין מהו כשל מבצעי, ומהו כשל פלילי - חבל על המאמץ להסביר לך, לך קרא את ידיעות אחרונות.

אתה יודע ? לטעמי ישנם שני אירועים מכוננים בצה"ל בעשור האחרון החושפים את עומק הריקבון שפשה במפקדי צה"ל, פרשת שליט ופרשת עזריה.

אם אינך מסוגל לנתח את תגובת העיתונות, המפקדים, האידיאולוגיה שהובילה להיכן שהעיתונות השופטת העמידה את השניים והתנהלות המפקדים - אינך מבין דבר.

פשוט חבל"ז, לך לקרוא את ידיעות אחרונות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"אין לי מושג מהו שדה קרב" ?
  שלמה המגיב   31/07/16 10:42
לאפיין כך אדם שאינך מכיר , זה יומרה רדודה שאינך מתאימה לך ,אדוני המגיב הותיק. טוב , אני מניח שאם תכיר אותי בעתיד , למרות שאני מקווה להישאר אנונימי , תחוש מבוכה גדולה , נוכח הגדרה זו. דרך אגב , האם המ"פ , המג"ד ( בעל העיטור ) , המח"ט והאוגדונר של אזריה , שחושבים פחות או יותר כמוני , על התנהלותו של החייל , "אין להם מושג מהו שדה קרב" ? . חבל מאד שאתה מתעקש על דעתך השגוייה כל כך ואף נותן ציונים ואיפיונים לאדם שאינך מכיר. תהיה לי בריא מגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
החייל טעה: אך את דמו שפכו
  צורי   31/07/16 16:10
שר בטחון לשעבר וטוב שכך ורמטכ"ל עוד בטרם חקירה. גם אם טעה היכן הגיבוי של מפקדיו.? הם עסוקים בעיקר בשמירת עכוזיהם. זה לא פיקוד זאת לבלרות עלובה וכמובן רוחם שורה על פקודיהם במערכת המשפט הצבאי.
כתוב תגובה ל- צורי
צורי, בימי הטורקים כאשר אתה
  פועה המיילדת   8/08/16 04:04
לחמת בשורות ניל"י נהגו כך להרוג פצועים חסרי ישע.
כתוב תגובה ל- פועה המיילדת
אסור
  שמ   31/07/16 13:28
לשכוח ולהשכיח את מותו בגסיסה שנבעה משפיכת דמותרתי משמע, שנמשכה שש(6)שעות של חייל צה"ל יוסף מאדחאת זכרו לברכה,בקבר יוסף,כשמסביב חוגגים אלפי פורעים מוסלמים,כמו באורגיית ההוצאה להורג של הל"ה הי" ד ז"ל בעוד מהחפ"ק צופים ומשקשקים מפחד גיבורי ישראל,אפסים מוחלטים כמו שר הבטחון,הרמטכ"ל,אלוף הפיקוד,האוגדונר,המח"ט,הסמח"ט,התרח"ט,המג"ד וכל הפמליות שנס(ש)רח(כ)ות אחריהם בהזדמנויות " חגיגיות " כאלה.אתה כאיש ח"א ואני כלוחם נ"מ יודעים שכל מה שהיה צריך שם - שני מסק"רים שיורים אל שני צידי חומת הקבר החיצונית במצולב.לאחר שמסיימים צד צפון/מזרח עוברים לצד דרום/מערב.השטח מתנקה מאלפי פורעים תוך שניות,והדרך לחילוץ הילד הדרוזי,בנם של אנשים כמוני,כמוך,כמו של חלק מהמגיבים,לא כולם חלילה,לא של אלה שמלכלכים בקביעות,נפתחת לחלוטין,ולעולם הפורעים היו זוכרים כי בקבר יוסף לא עושים מעשים מגונים בחיילי צה"ל.אבל, ערימת גיבורי ישראל, פוליטיקאקים במדים וללא מדים(כמו רמטכ"לנו הגיבור דהיום שהאשים את חייליו כי הם מרוקנים מחסניות בילדות בילסטיניות אומללות לופתות סכיני שחיטה וכל רצונן רק לשחוט ולאיטבח אל יאהוד,וכמו הקצין הבכיר האידיוט שלאסוננו מכין עצמו להיות רמטכ"לנו הבא,שטען שאני ורבים מאוד מבין אזרחי ישראל מוליכים את העם לנאציזם.שכח האידיוט שכל הפוסל במומו פוסל,וכנראה ראה מהגיגי מוחו הקודח).
כתוב תגובה ל- שמ
למגיב הוותיק: עם כל הכבוד אני
  שליסנר הפסיכולוג   3/08/16 19:29
מזהה אצלך סימנים מוקדמים של שיטיון טרנס-אורביטלי. עליך להתחיל לטפל בעצמך בהקדם, ויש כיום תכשירים שעשויים להאט את התהליך הסנילי הזה. אם תסכים לסור למרפאתי ברח' סוטין בתל-אביב, (כתובת מלאה תוכל למצוא בגוגל תחת פסיכולוג רח' סוטין) אני מבטיח טיפול מסור ולא יקר...
כתוב תגובה ל- שליסנר הפסיכולוג
והיכן היתה טעותו של ד"ר משגב
  צורי   31/07/16 16:00
ביחס למגורשי גוש קטיף" היתה זאת התנהגות בריונית של ראש ממשלה שרצה להציל את עורו מאימת הדין במעשה נבזה ובסיועם של אנשי החצר הביזנטית שלו.ורמטכ"ל שהתאים לרוח הפשעים.
כתוב תגובה ל- צורי
מגיב ותיק ומיותר
  יוסי מ   31/07/16 10:19
בלי להתייחס לכתבה ולוויכוח, התגובה שלך על "נהג הטנק שהציל את עצמו..." היא תגובה אופיינית למי ששינאה היא מהותו. יש דברים בחברה הישראלית, שהם מעבר לוויכוח. מלחמה ונפגעים בה הם עניין חשוב מכדי שיתלכלך על ידי מנוולים כמוך. ואתה מנוול בלי שום ספק ובלי קשר לעמדה פוליטית שלך. אתה מתגולל עליו כי אינך יכול לעמוד על ידו בכל הקשור לפרשנות והבנת המציאות. כאשר אצל בני בריתך הפוליטיים משתפי הפעולה שלך מש"ס ואגודה, יהיו נהגי טנקים (כמו שאתה מזלזל באברמוביץ),תוכל להתווכח איתו. תגובתך היא בושה אישית של מי שמאפייני התנהגות שהיו נפוצים בגרמניה ההיא הם מאפייניו . בבחירה בינך לבין אברמוביץ, אני בוחר בו בלי ספק ובלי היסוס. אולי הוא טועה באמירותיו אבל אתה לא טועה, אתה בדיוק מה שמשתקף מהן. תערובת של פשיסט ובולשביק.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסיניו
  מגיב ותיק   31/07/16 11:13
כפי שאתה משתקף, אתה לא שווה תגובה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק ועוד יותר מיותר
  יוסי מ   31/07/16 14:21
וראה זה פלא, אין לך יכולת לענות ואיך להתעמת עם הדברים שכתבתי והתשובה היחידה שעולה במח של אחד כמוך היא "לא שווה התיחסות". היה טוב יותר עבורך ועבור דמותך, אילו היית כותב שבצד הביקורת על אברמוביץ, אתה חוזר מדברי הבלע על פציעתו במלחמה ועל כלל ההתיחסות לחלק זה, אבל איך אפשר לבקש מלאומן כמוך התיחסות מושכלת???
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ואני חשבתי שהניה גר בעזה
  מענה להניה   30/07/16 10:31
אם חטפת כוויות בטנק במלחמה זה עדיין לא נותן לך לגיטימציה לפתוח פה גדול ולצפות שירחמו עליך ולא ישיבו לך. את הגמול הרחום יקבל רק בצ'ק של משרד הביטחון...
כתוב תגובה ל- מענה להניה
אברמוביץ, אכן נכה מלחמה. אבל,
  פרשן שמוליך שולל   30/07/16 11:33
את הצופים. משקר להם מעוות את העובדות וכן הלאה. נכות פיזית זה נושא לאמפתיה או רחמים. אבל בתפקיד הפרשן, אין מקום לערבב. הוא שייך למיעוט שחושב שבכוחו להפיל ממשלה או ההפך.
כתוב תגובה ל- פרשן שמוליך שולל
לא ידעתי שהשמאל פינה
  את גוש קטיף....   30/07/16 13:55
מכיוון שאני מתייחס למאמרים ברצינות - אבקש לדעת האם הכותב מזייף והמאמר ליצני ושרלטני, או שאולי החמצתי משהו בתולדות המדינה: אמנון אברמוביץ והשמאל הפ שפינו את גוש קטיף - או שזו היתה מפלגת הימין המאוחדת של אריק שרון, מייסד ההתנחלויות ומלך ישראל של הימין, מפלגה שבה הרוב היו בכירי הח"כים של הימין שנבחרו קודם לכן ברשימת הליכוד?
כתוב תגובה ל- את גוש קטיף....
שרון דרס את מתפקדי הליכוד!
  אפרתקקק   31/07/16 14:39
עוד פעם מנסים לשנות את ההיסטוריה. שרון עשה משאל בין מתפקדי הליכוד על ההתנתקות. מתפקדי הליכוד היו נגד ההתנתקות. אז שרון לקח את המנדטים שהם נתנו לו, פרש מהליכוד, יצר את קדימה והשאר היסטוריה!
כתוב תגובה ל- אפרתקקק
ומה באמת רצו "מצביעי" הליכוד ?
  שלמה המגיב   31/07/16 16:37
"מתפקדי הליכוד" , אינם מדגם מייצג "למצביעי" הליכוד , וההוכחה לכך הינה , שלאחר ההתנתקות ( "והגירוש"!) ,עברו רוב "מצביעי" הליכוד למפלגת "הגירוש" קדימה , בראשות אולמרט , והשאירו את הליכוד של מתנגדי ההתנתקות עם נתניהו , על 12 מנדטים ! , כאשר קדימה עם אולמרט ( אבי רעיון "הגירוש " ) קיבלו 30 מנדטים ולקחו את הבחירות בהליכה . נו , אז מה רצו "מצביעי" הליכוד ? מה רצה "העם" ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אין לבוא בטענות לאלה הטוענים
  צורי   31/07/16 16:18
שלא השמאל ביצע את גירוש יהודי גוש קטיף. את העוולה עשה מתחפש לימין ושמאלן מבטן ובעיקר מושחת חסר גבולות שרון היה שמו שייזכר בדפי דברי הימים כנבל.
כתוב תגובה ל- צורי
"שמאלן" , נוסח צורי
  שלמה המגיב   31/07/16 22:23
את "העוולה ( הגירוש מגוש קטיף) עשה מתחפש לימין ושמאלן מבטן.. (שרון) " , מרכיז בידענות אדון צורי , נו ואיזה "שמאלן מבטן" עשה את הגירוש מחבל ימית ב 1982 ? האם מנחם בגין גם הוא "מתחפש..שמאלן..מושחת..חסר גבולות..נבל.." ? ,וואלה , סגנון חלק מהמגיבים כאן , ראוי לשמש בסיס לתוכניות ההומור והסאטירה בתוכנית הטלויזיה ארץ נהדרת. הרדידות והקרקס בהתגלמותם.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה המגיב צר עולמך כעולם
  צורי   1/08/16 09:50
נמלה. אתה משווה בין שני המעשים ותוצאותיהן? אתה משווה בין נוכל לבין מי שהביא שלום חשוב מאין כמותו? צדק צבי הנדל בוודאות שאמר בימים של טרם גירוש שאצל שרון עומק הנסיגה יהיה כעומק החקירה של המושחת שרון ואנשי החצר הביזנטית שלו. הן בנו לא הושלך לכלא בגלל מעשים הגונים. אגב אני יודע שאבות נשכבים על הגדר למען הבנים במקה הזה היה זה הפוך הבן נשכב על הגדר למען אבא מושחת.
כתוב תגובה ל- צורי
וכרגיל אצל השמאלנית העלובה
  צורי   31/07/16 15:24
העלתה כמה הבלים ביחס לאברמוביץ' את יודעת כמה פצועים בדומה לו יש בין לוחמי צ.ה.ל. ולא מעט קשים ממנו כמו אלה שאיבדו את מאור עיניהם או גפים ואולי זה וגם זה.צר לי על פציעתו אך כעיתונאי הוא לא יותר מעכבר אשפתות שקרן ובודה אמיתות שלא היו ולא נבראו. צודק ד"ר משגב התיעוב אל האיש מקיף קשת ענקית של הציבור כאן. אני מניח שהוא הרבה יותר מקובל בגופי הבגידה כמו הקרן לישראל החדשה ובבוגדי בצלם ושוברים שתיקה שם הוא ישו כוכב עליון.
כתוב תגובה ל- צורי
2
צודק=מי מאמין למאתרג אתרוגים מ
  קורןנאוה טבריה   30/07/16 09:45
מושחתים ומתנשא לריק כאמנון אברמוביץ'? למרות זאת שאינני סובלת אותו ושכמותו בתשקורת וזאת בלשון המעטה- אני חייבת לאמנון אברמוביץ' תודה ענקית, על כך שהקדים את הרב בני אלון וחטף ממנו את הסקופ והוא זה שחשף את זהותה של 'השמפניה' כסוכן שב"כ לפרובוקציות ועלילות סרק סרק כלפי הימין והבנימין- אחרת מי היה מאמין ל'רב' 'מתנחל' 'קיצוני' ודודה של הכסת"ח והפרקליטות מרגלית הר-שפי כבני אלון ? לעומת העיתונאי והפרשן הכי אמין בתשקורת הערפדית בעיני השמאל הקיצון?! ברור שאברמוביץ' הביע חרטה עמוקה על החשיפה המעוררת חלחלה בדומה לרוסיה, אירופה וגרמניה טרום שואה- של שימוש פוליטי בסוכן שב"כ נגד יהודים וערבים חפים מפשע במטרה לכפות על עם ישראל את תרמית פשע אוסלו על חודו של מיציבושי- כי הצדיק אברמוביץ' לא רצה לתת "מתנות חינם" לימין כלשונו - אתם הבנתם את זה? בדמוקרטיה מתוקנת הלז אברמוביץ' היה נזרק לתהום הנשייה! אך זה היה הרגע בו איבדתי את האמון שלי בכל מערכות ישראל ליגוני!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
כרגיל נאווה עם תאוריות מהישבן
  זאבה123   30/07/16 15:54
חתיכת כלום תקראי את הכתבה האחרונה על השחיתות של התמ״ת בטבריה ₪ מועלם) . רק חסר לנו היה שימשיכו להשאר ברצועה המסריחה. בטח לה פמיליה היו עושים שם סדר. ליכודניקים ניחנים במוח מצומצם , אי הבנת הנקרא. חוסר חזון למעט שוד כספי הציבור ושחיתות מרכז הליכוד. כנסי לחור שלך 212 מטר מתחת לאפס ותשחקי דוק
כתוב תגובה ל- זאבה123
אד הומינם=זמ"ש אופייני!
  קורןנאוה טבריה   31/07/16 04:04
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
מקומו
  שמ   30/07/16 09:55
של העיתונאי,כחייל שלחם על הגנת המדינה וגם נפגע קשה בשל כך,מובטח לוובצדק רב ובזכות מלאה.אין לזה ולהתנהלותו הלא ראויה כעיתונאי שום קשר.עיתונאי אמור להביא חדשות וידיעות שיש לציבור ענין בהן.אם הוא רוצה להיות פרשן,זכותו,אבל אין רשות לו ואין זכות לו להטות מידע וידע ופרשנות לכיוונים שקריים או לא נכונים.זו הסיבה שאיני צופה כמעט בערוץ 2,צופה בהסתייגות רבה בערוץ 10 כי תמר איש שלום הרבה יותר מקצועית ולא מפרצפת ולא מנופחת ולא מלאה מעצמה כמו ההיא מערוץ 2.בערוץ 2 אני נוהג לצפות בתוכנית הבוקר של אברי גלעד, הישר בעיניי, הרבה יותר מזוג המוטים המטים בערוץ 10.לא מבין למה הכותב אינו ראוי, לדעת המגיבה, לומר את דעתו בלא כחל וסרק(ולא במסגרת שמור לי ו......).על פי מה שראיתי,כאמור בצמצום רב ועל פי תגובות רבות וקשות כנגד העיתונאי במשך שנים הכתבה של הכותב אומרת דברים נכונים על העיתונאי.
כתוב תגובה ל- שמ
4
רק זה היה חסר לשפירא, תמיכתך!
  פועה   30/07/16 10:15
משגב אתה רחוק מלהיות דוב, אתה בקושי דובי קטן עם פה גדול. אתה אפילו לא מצליח לחבק את שפירא בגלל פערי הגודל ביניכם. "הגדלתך" כאן היא בס"ה ניפוח של NEWS1 אותך...
כתוב תגובה ל- פועה
5
משגב השמיע קול יצאת הפוך
  זא12345   30/07/16 10:37
אם שלשת הקנדידטים הינם ישרי דרך אזי ארגון הפשע שמנהל את המדינה ייסע באטובוסים לכלא אשמורת ותהייה לך עבודה. אתה קשקשן שעבר זמנו. זה שאתה מצדיע לתתי רמה האנטי ציונים המושחתים שמנהלים את המדינה לדוגמא השר לענייני אוטבוסים מסין ( קופמן מרכז הליכוד) שמשמיד עבודה עברית. מטורללי הבחת היהודי וגנבי החטיבה להתיישבות. השרצים החרדים שמוצצים את דם האנשים היצרנים ( לא עורכי דין כמוך). ולבסוף תחתית הבור ראש הממשלה שכולו שקרן מסית גזען מפחיד כלי ריק שררעל מתווה הגז יש להכניסו לכלא יחד עם סריסיו ל50 שנה. משאתם של טייקונים מריח למלך הקזינו. ק אתה וכל הימין באתם להרוס את המדינה שיד בה אנשים נפלאים שהילדים שלהם לא יכולים לקנות דירות בגלל האפס שמנהל את המדינה ב9 שנים האחרונות. שלהגיע עם רכב מבנימינה לתל אביב צריך שעתיים בבוקר בגלל שהזבלים מעבירים תקציב להתנחלויות מטורללות במקום להשקיע פי 3 אצל אלו שמייצרים פה כסף ולא עלוקות ומוצצים .ציונים עלאק . בפה שלהם בכיס גנבים ומודחתים. ממשלה שרק אפשרלהקיא ממנו . הדור הןלך ונעלם מה נשאר מירי רגב והאייל גולן ואורן חזן ונאווה בוקר אלקין ושרר הירקות תחתית המיץ של הזבל . מד
כתוב תגובה ל- זא12345
עבר זמנך מפאיניק מנוון
  ב,ל   30/07/16 21:30
אתה יצרן!!!! (מושבניק או קיבוצניק )מסובסד עד צוואר
גם אם יכפילו פי אלף את ההשקעה בהתנחלויות לא יגיעו
לעשירית הסכום שהוטבע בקיבוצים ובמושבים
אנחנו מעדיפים פי אלף את מירי רגב על פניה של הציפורה הריקנית שכל דאגת נתונה לפלשתינים או הרצוג העבריין
מדינת ישראל מעולם לא הייתה כל כך מבוססת וחזקה כלכלית ומדינית כמו היום ,ונכון הרבה מאוד בזכות בנימין נתניהו .לעולם לא נחזור לימי רבין שקרא להדק את החגורה כשאישתו פיטמה חשבונות בנק בדולרים ימי הבולשביקים והפנקס האדום חלפו לבלי שוב ,מאוד מהנה להקשיב ליבבות שלך ושל לדומיך הגרבוזים כך אנו יודעים שהמדינה בידיים הנכונות
כתוב תגובה ל- ב,ל
הוא שאמרתי: בבון זה קוף.
  בבון זה קוף.   31/07/16 08:44
להגיד לכם שוב ? בבון זה קוף.
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף.
קשקשן
  מגיב ותיק   31/07/16 10:19
"להגיע מבנימינה לת"א לוקח שעתיים" ?

אתה יודע ? עיסוקי כיום הוא בהי טק ועד לפני כשנה עסקתי ביישום מסויים שצריך להשתמש במפות הכבישים בארץ, כסיוע נעזרתי במפות של מערכת הניווט (ג'י פי אס) של איי גו.

קצב השינויים בכבישים היה כזה עצום שהסתבר כי עידכון רבע שנתי של המפות לא מספק.

בכמה מקרים יצאתי לשטח לראות את המציאות ושפע הצמתים, המחלפים והכבישים החדשים שנגלו לנגד עיני היה לא רגיל עד כדי איבוד המיקום שלי.

אני מסתובב בארץ ונוהג בכבישיה כחמישים שנה, (והסתובבתי גם באירופה על רוב כבישיה ויש לי יכולת להשוות)

מעולם, אבל מעולם דרכי התחבורה בארץ לא היו ברמה כה גבוהה.
גם מדינות אירופאיות "מתקדמות" יכולות ללמוד הרבה מאתנו.

כרגיל, גם אתה כתבת דברי הבל והסתה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מסר נוסף לבבוונחם מהימין
  ברברה   2/08/16 04:42
תקבלו פרס נובל על בניית כבישים . מתי נסעת פעם אחרונה בכביש מחיפה לתל אביב בבוקר או יצאת מתל אביב בשעות הצהרים . התשובה אצלך הזמן נעצר כמו הממשלהa שנשלחה לאשפוז בגין פשיזם . לא אני אמרתי שרים מהממשלה. באשר ליצרן והייטק יש לך מה ללמוד . האם אי פעם השקית בסטארט טפ , נהלת , מכאת לחו״ל לרחת סיכון נעל . החרדים והמתנחלים ומושחתי מרכז הליכוד זה הסטארט אפ הרווחי ביותר במדינה יום יום העלוקות והמושחתים מוצצים את המדינה. זוכר הנהג של ליברמן 30 מיליון שקל יל פיקוח כביש בן 3 קילומטר. אתם מדברים על מפא״י הם גנבים דרדסים ליג מרכז הליכוד והשחיתות.. 100 אחוז עלייה במחירי הדיור בזמן אפסיהו. שכיארות בנתניה לגירה מצורמקת 4500 שקל. הבנת נציג חבורת המוצצים ק אנשים פה משעבדים את החיים שלהם ועבדים למשכנתא בגלל האפסים שמנהלים את המדינה הזאת 40 שנה והיא מתפתחת למרות העונש. ולאחר צוק ביזיון איתן אתם פותחים את הפה בבונים שרובם לא שרתו בצבא . במדינה מתורנת אפסיהו ולהקת הטפסים היחתה נזרקת לפח ההיסטוריה. לך שים לו קצת שטרלינגים בגרביים ותקרא לסריס עוזי דיין שיחלק אותם. חבורת גועל נפש בע״מ לא ציונים לא יהודים בתם אפסים
כתוב תגובה ל- ברברה
שכחתי לך תקרא את הדו״ח oced
  ברברה   2/08/16 04:49
מגינת ישראל נמצאת במקום הלפני אחרון ומפגרת ב30 שנה . אבל אתה כמו כל ימני ממוצע לקרוא יד לך בעייה והבנת הנקרא היא כלום . כח אם היחת מבין בטח לא היית תומך באפסיהו ובכץ בידור עבודה למרכז הליכוד קןפמן אוטובוסים סיניים. תתבגר . אתם כולכם או חיים בפחד או בשנאה והמלכתם עליכם כלי ריק ואפס גדול. אם היה לך מושג מינימלי בתחבורה היית מבין דמי שלא משקיע טת רוב הכסף ברכבות ובנסעה ציהורית נוא מטומטם ורכבת עירונית בונים באוויר זה כבר נעשה בכל העולם ותקרא טת דוחות הקונגרס האמריקאי . פה בונים כמו במאה ה19 טרם ותחתית במקום הפרדה מפלסית כי זה עולה פי 4 ויש לחברינו איפה לגנוב ולגזור קופון ולסדר עבודה למדל נת״ע. יאללה לאשפוז אנטי ציונים ואנטי חברתיים ומסבסדי עלוקות
כתוב תגובה ל- ברברה
גב' ברברה (קוראים ברברה)
  מגיב ותיק   2/08/16 09:38
ניכר בך שאת גם עילגת וחסרת השכלה, אז את רוצה להתווכח על היי טק ?
בדיחה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
מי שמך לדבר בשם הציבור
  צביקה מירושלים   30/07/16 10:48
היית ונשארת חנטריש, מי שמך לדבר בשם הציבור, דבר בשמך ושמך כידוע לא מצטיין בדיוק ואמינות, אז טול קורה מבין עיניך
כתוב תגובה ל- צביקה מירושלים
צביקה, מידע אישי,אברמוביץ מביא
  רק חצאי עובדות   30/07/16 11:28
לפני כמה שנים שמעתי אותו בנושא שידעתי את הפרטים עליו, בגלל קשרים מקצועיים, נדהמתי אז שהוא מספר רק חלק מהעובדות, כדי להשפיע על דעת הצופים, בחשיבה שתהיה כמובן שלילית או ביקורתית על אדם מסויים. במיקרה נוסף עשה זאת גם לגבי ראש ממשלה שיושב היום בכלא. אז כנראה ניסה לאתרג אותו. הבנתי אז שיש גם נושאים אחרים שאין לי ידע או מידע ומי יודע מהי האמת. מאחר ובמיקרים שאני כן מכירה, סיפר "סיפורים". מאז אינני רואה את חדשות ערוץ 2, ברור לי ולכל מי שכבר למד לחשוב שהאמת וההגינות והוא לא נמצאים ביחד. פרשנות שלו מותאמת למה שהוא רוצה שיהיה, כלומר לייצר מציאות ווירטואלית. חבל.
כתוב תגובה ל- רק חצאי עובדות
התנהלות התקשורת לאחר "אתרוגו"
  בני בנקר   30/07/16 12:15
של המושחת שרון בריש גלי ע"י העיתונאי המדומה אברמוביץ,היא החותמת הסופית לירידת מקצוע העיתונות מתחת למקצוע העתיק בעולם. האיש הפתטי הזה, היה צריך להיות מסולק מכל במה תקשורתית,אחרי שאמר בגלוי כי צריך "למחול" לעבריין פלילי על מעשיו,כי הוא באג'נדה הפוליטית הנכונה לפי אברמוביץ. אבל הוא ממשיך לגרוף ממון רב בעמדת הפרשן של ערוץ 22 עבור פליטת הבלים פה ושם. כמוהו בן כזבית,שהעליל עלילת דם על שופט העליון בדימוס,תיאודור אור,תוך הסתמכות על מסמכים מזויפים של עבריין ומעולם לא חזר בו או התנצל על התנהלותו הנלוזה ועדיין מקבל במה בערוץ 10 ועוד כלי תקשורת משרתי השמאל. ובעניין קשור: עיתונאים דורשים ומקבלים זכויות חוקתיות שאין לאנשים אחרים בגלל מקצועם. מישהו יכול לענות לי מי יכול להיחשב לעיתונאי מבחינת החוק ? מי שקורא לעצמו בשם זה ? בלוגר ? מי שקיבל תעודת עיתונאי ? ממי קיבל ? באיזה סמכות היא ניתנה ? איזה בחינות נידרש עיתונאי לעבור כדי לזכות בתעודה כזאת ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
שום דבר
  מגיב ותיק   31/07/16 10:06
לא נדרשת שום הכשרה מקצועית כדי שאתה תכריז על עצמך מחר כ"עיתונאי".
כל ליצן, בור ועם הארץ, עם אגו מתאים יכול להכריז על עצמו כ"עיתונאי".
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
7
סחיטה באיומים ?
  א.ל. רמת-גן   30/07/16 10:54
מדברי הפרשנות של אברמוביץ' בערוץ 2 בענין צוק איתן, אפשר להסיק שהוא מייחס למבקר המדינה סחיטה באיומים נגד נתניהו. כשמסר שהמבקר שפירא הבהיר לנתניהו שהוא יציע הקמת ועדת חקירה ממלכתית למבצע צוק איתן,אם הכנסת תחליט להטיל חיסיון על הדו"ח שלו למבצע, ובכך לא לאפשר את פרסומו.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
8
אמנון אברמוביץ"עיתונאי"
  belmondo   30/07/16 12:07
עיתונאי עם אגנדה פוליטית אינו יכול להיקרא עיתונאי , האפסיות שלו בלטה במיוחד במקרה האתרוג של אריק שרון, עד לניתוק הוא שתה עם קשית את הכבד של שרון מדי בוקר, עם הניתוק הבקורת שלו כלפי שרון פסקה לחלוטין , האי היווני טבע , הבנים של שרון עברו הלבנה , וזה אדם שקורא לעצמו עיתונאי
כתוב תגובה ל- belmondo
9
כשאברמוביץ' היה צעיר
  השקר כאג'נדה   30/07/16 12:49
אמנון הצהיר בעבר שכדי לקדם את האג'נדה שלו הוא מוכן לשקר . מאז עברו שנים והוא עומד במילתו. לכן אני מתיחס לכל ידיעה שאברמוביץ' מביא כאל שק ר אלא אם יוכח אחרת
כתוב תגובה ל- השקר כאג'נדה
10
משגב מלין על "מפיצי שקרים"?
  שלמה המגיב   30/07/16 13:05
משגב קובע (!) " שתמיד דרכו של מחנה השמאל "להפיץ שקרים" ,ובהמשך המאמר אף מאשים את השמאל "..גם על הגירוש הגדול מגוש קטיף ומצפון השומרון ,לא תינקו מעונש" !!. את הבנת את משגב השקרן , שמסתמך על זכרונם הקצר של הקוראים , שלא זוכרים את העובדה , שמי שחוקק את חוק ההתנתקות ( פינוי גוש קטיף וצפון השומרון) ב 16.2.2005 בכנסת , היתה ממשלת הליכוד , ואפילו נתניהו הצביע בעד החוק (!), ומי שביצע בפועל את "הגירוש הגדול מגוש קטיף" היתה ממשלת הליכוד , וממשלות שמאל ( גולדה , רבין ,פרס , ברק ) מעולם לא פינו יהודי מביתו מעולם , וגם את "גירוש היהודים " מחבל ימית ב 1982 , ביצעה ממשלת בגין , אבל משגב מייחס לשמאל את "הגירוש הגדול מגוש קטיף" ואפילו מאיים עליהם בגינו ( "לא תינקו" !). לבגין ושרון שהיו ראשי ממשלות ליכוד " וגירשו יהודים" , נותן משגב חנינה , אך לשמאל ,שלא פינה מעולם אפילו אוהל (!) , לא מוותר נביא הזעם משגב ומאיים עליהם בשל כך ! נו , אתם הבנתם מי כאן "מפיץ השקרים" וגונב הדעת שמסית ומטמטם כך את הקוראים ? . לא להאמין ! אין לו בושה למשגב הזה !
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
11
אברמוביץ
  שולה.א   30/07/16 13:15
פציעתו הקשה של אברמוביץ שייכת לעניין השמצותיו ושקריו, כמו שעניין "הכיבוש" והיחס המספרי בין יהודים וערבים בחברון שייכים לעניין עזריה. (המנחה, אמש ביומן, העיר לו שלא זה הנושא, אבל הוא חזר על השוואת מספר היהודים בחברון, מבלי בכלל להזכיר את תושבי חברון שנטבחו שם בתרפ"ט).
כתוב תגובה ל- שולה.א
12
יחיד בדורו
  באום   30/07/16 14:13
אברמוביץ הוא יחיד בדורו.רובספייר המודרני.איש ערכים נאצל אבל מה לעשות,אוהב לערוף ראשים.תחביב שכזה.לכן,בו זמנית,הוא גם שופט,גם תליין וגם מפרשן את ההוצאות להורג שהוא עצמו מבצע.הוא קשור למציאות? ממש לא.אין לו מושג מה קורה מסביב ולכן הסטיה הזו שלו לערוף ראשים,זה מחזיר אותו למציאות כי אין דבר יותר מציאותי מעריפת ראש.הוא קנה את עולמו בתקופה שלעם ישראל לא היו הרבה ברירות אלא לצפות בו או בחיים יבין. האינטרנט בקושי הפציע,הכל היה עוד סגור,לא היו שידורים מכל העולם ומי שהצליח להתיישב על כסא הפרשן,הפך לאלוהים וקנה חזקה על המיקרופון ועל החוכמה לעולמי עד. ואז השמאל התחיל לראות בחיים יבין לא מספיק "מכניס להם" ואמר לעצמו שאם אין לו חשק לעלות על הבסטיליה בגלל החיים הטובים,אז בואו לפחות ניצור רובספייר משלנו שיוציא להורג מצד אחד ואנחנו נמשיך לטוס ללונדון מצד שני.וכך נולד אמנון אברמוביץ.
כתוב תגובה ל- באום
13
מבקר
  גדעון כהן   30/07/16 15:46
לדר משגב מקווה מאוד שאתה צודק כי לצערי בפרשת ההוצאות או הבקבוקים או שנהיים (מרוב פרשות של התקשרות המסיתה לא בטוח) נכנע המבקר לתקשורת והוציא דוח לא מחייב לפני הבחירות למה הרי במודע ידע שזה פוגע בביבי שלא בצדק? האם יתכן שיש משהו בעברו שלא תקין שחלק מהתקשרות המסיתה יודעת? אגב להבנתי רוב עובדי משרד המבקר שייכים לצד השמאלי של המפה ניכר הן בנסיון על חלק מהעובדים וכמובן התקשורת המסיתה שירד מענין אולמרט והן פגיעה מהותית בעבודת המבקרת מרים פורת שקשה להוציא דוח חמור נגד ברק שכמובן התקשורת לא עסקה בכך כי ברק היה המלאך המושיע
כתוב תגובה ל- גדעון כהן
14
משגב, אתה בשיא השפל!
  עזרא מנצור   30/07/16 15:48
מה ניטפלת לאברמוביץ? מבקר המדינה אמר במו פיו שאם נתניהו יסתיר את הדו"ח, אז המבקר יבקש הקמת ועדת חקירה! לנתניהו רועדים הכדורים מהחשש שיאלץ לרדת מהכס הקדוש! להזכירך, משגב - לא אברמוביץ יזם את מבצע צוק איתן!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
מה אתה מחרטט, לא הבנת כלום
  אנונימוס 999   30/07/16 19:45
משגב צודק במאה אחוז. קצנו בהבלים ובהגיגים המעופשים והמעוותים של אברמוביץ, מבקר המדינה נאמן עלינו כמי שיפרסם את הדוח כנדרש ואם הכנסת תטיל עליו חיסיון, מבקר המדינה ינצל את סמכותו ביחד עם הוועדה לענייני ביקורת המדינה בכנסת כדי להקים ועדת חקירה. פשוט וברור גם למי שלא השלימו השכלה מלאה.
כתוב תגובה ל- אנונימוס 999
החרטטן זה אתה. מבקר המדינה
  בני בנקר   30/07/16 21:19
יכול להמליץ על הקמת וועדת חקירה,אבל לוועדה יש את מלוא הסמכות לדחות או לקבל את המלצתו. הכל תלוי ביחסי הכוחות בין הקואליציה והאופוזיציה בוועדה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לבני.
  יוסי מ   31/07/16 14:28
בני שלום. אני נגד ועדת חקירה. כל הועדות עד היום היו שדה קרב יותר פוליטי ממבצעי ומה הן שוות ומה תועלתן אנחנו יודעים היום. באשר להמלצת מבקר על הקמת ועדה, אתה באמת מאמין שאם הוא ימליץ, יעצור את הדבר איזה שהוא רוב בכנסת???
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי הוא יכול להמליץ אבל מי
  בני בנקר   31/07/16 17:37
שסמכותה להחליט היא וועדת ביקורת המדינה. נראה לך שהקואליציה תתן לאופוזיציה לחגוג על חשבונה, עם וועדה מיותרת בעליל, רק בגלל שמבקר המדינה רוצה ? אין מצב.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
ובכל זאת.
  יוסי מ   1/08/16 00:02
אמרתי לך בני, אני נגד ועדת חקירה אבל זה לא ענין של קואליציה ואופוזיציה כי בהצבעה בועדה שיש בה רוב של אחד לקואליציה ויש שם את סמוטריץ.... אתה לא יכול לדעת מה יקרה, כשהביית היהודי עומד מול נתניהו. ויש גם את ההד הציבורי של המלצת המבקר כך שהעסק לא סגור.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי,החוק קובע כי צריך רוב של
  בני בנקר   1/08/16 10:34
שני שליש בוועדה לביקורת המדינה, כדי להקים וועדת חקירה ממלכתית. אין מצב שיושג רוב כזה בניגוד לרצונו של נתניהו. אהוד אולמרט מנע הקמת וועדת חקירה ממלכתית למלחמת לבנון השנייה, כשאז היו נימוקים חזקים בהרבה להקמתה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בני.
  יוסי מ   1/08/16 11:08
יפה. לא הייתי מודע לדרישה לשני שליש.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
15
הפוליטרוק אברמוביץ
  דורנר   30/07/16 18:13
משגב טועה בקשר למנדלבליט ושפירא, הם אכן מקורבים לנתנייהו ולכן נבחרו. אלא שלפני מנדלבליט נבחר י.וייינשטיין לתפקיד היועץ המשפטי. ויינשטיין התנהג כמגינו של נתנייהו בכל פרשה שצצה. הוא ידע מדוע נבחר לתפקיד. אבל ויינשטיין הוא גם ידידו של אברמוביץ ולכן מעולם לא הוחשד ע"י אברמוביץ כעושה דברו של רא"מ.
כתוב תגובה ל- דורנר
16
משגב מייצג את הימין ההזוי
  ניקיטה גלזר   31/07/16 02:55
בלשכת עוכרי הדין לא סופרים אותו.
כתוב תגובה ל- ניקיטה גלזר
גלזר את התואר דביל קבל מאיתנו
  צורי   31/07/16 16:33
בהכנעה ואנו עוד משתדלים להטיב עמך אך לא נמצאו מילים חזקות לתאר את מצבך העגום סחבה שמאלנית.
כתוב תגובה ל- צורי
צורי דפוס קבוע של טמבל מהימין
  דרדלה   2/08/16 04:56
חברת לנתניהו שנשלח לאשפוז על ידי כחלון כדיי לנקות את ניצני הניאו פדיזם ( כמליאל) חבורת צחנהת שחיתות , ילוקות המתקיימות מהסתה הפחדה שנאה . בכי ונהי 40 דנה בשלטון של האנטי ציוניים מכזבי ההיסטוריה . בבונים חדלי אישים הסובלים מאי יכולת להבין את הנקרא ומתקיימים משנאה כאשר בראש שלהם חלול ושופע שטויות צור צורי רח ויטמין s ולך לישון איש קטן וקשקשן איכסא עליכום
כתוב תגובה ל- דרדלה
צורי, המלים שאתה משמיע כלפי
  הלפנד הפסיכולוג   7/08/16 22:06
אלה שדעתם לא נוחה לך, ידועים בספרות הפסיכיאטרית כתסמונת Gold-McMillen. הטיפול לגמילה ממחדל פסיכיאטרי זה לא קל, אך לאחרונה יצאו לשוק מספר תכשירים אנדורפיניים שמקלים על הסובל. אני מכיר אותך אישית מסבב הטיפולים הקודם שלך, שלא עלה יפה, אך אל תתייאש צורי, תמשיך לנסות, ובינתיים תרפה מקהל הקוראים הנחשפים לדברי הבלע שלך.
כתוב תגובה ל- הלפנד הפסיכולוג
17
יישר כוח!
  אריה קדוש   31/07/16 08:23
כתוב תגובה ל- אריה קדוש
18
אברמוביץ נשרף לפני שנים רבות
  סניל   31/07/16 08:25
אז מה אם יוצא ממנו קצת עשן?
תפרגן. האיש מתפרנס יפה מאוד מצרות.
כתוב תגובה ל- סניל
19
השינאה שבפנים יוצאת מאמנון
  מרק_טווין   31/07/16 12:42
אמנון איש חכם, וכתב מבריק אבל כשהשינאה בוערת, היא קורנת אפילו מפניו,ושיקול דעתו משתבש. כך היה עם שרון...לפני העקירה שינאתו הקצינה את מאמריו,כשהדהדה תכנית העקירה ..השינאה מותגה ולפתע חל שיבוש דעת חדש, ושרון אותרג... מסתבר שאפילו איש נבון כאמנון הלך שנים לאיבוד...
כתוב תגובה ל- מרק_טווין
20
נמאס מהנפנוף בצל'ש הצבאי שלו
  בשם בן גוריון   31/07/16 19:35
עמדותיו הפוליטיות של אברמוביץ נוצקו בו לפני גיוסו לצה'ל. פציעתו לא שינתה אותן. האדם הוא איש כזבים ממוקד מטרה. שמעתי את נבזויותיו עשרות שנים. אישית נכחתי גם בהרצאה שלו בפני קציני המשטרה - שכולה כזב, לא הוכחתיו כיוון שהייתי אורח. הטיפוס הזה חסר כל יושרה מינימאלית. אין אדם ראוי שיתייצב מולו ויאמר לו מיהו באמת!!שהרי נפצע בגבורה.. ועתה ישאלוני תומכי הכזב על שירותי הצבאי..
כתוב תגובה ל- בשם בן גוריון
21
כל מילה בסלע
  אריאל שריג   1/08/16 08:29
אין לי מילים להביע את הערכתי המלאה לכתבה זו. אסתפק באמירה אחת: "יישר כח".
כתוב תגובה ל- אריאל שריג
22
מבקר המדינה-אדם ללא חת?
  איריס בן ארצי   2/08/16 04:32
מצחיק לומר על המבקר את דברי שבח שכאלה.גם אתה מחבורת רוני בראון שהימלכה אותו? שלא לומר דליה איציק.אמנון אברומוביץ אולי התעייף אבל הוא לא יותר גרוע מרוני דניאל הקשקשן. כן,אתה חיים משגב משמש שופרו של ביבי ללא הבחנה.של נעליך הצבועות
כתוב תגובה ל- איריס בן ארצי
23
משגב הנשגב
  זאב לבן   3/08/16 00:46
לי נראה, שמי שהוא קוריוז וותיק בכל קריטריון, הוא בכלל המשגב בכבודו ובעצמו
כתוב תגובה ל- זאב לבן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il