s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפשיזם כאן, חי ובועט
מאת: צ'לו רוזנברג  |  08/08/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פאשיסט אדום הוא פאשיסט אדום
  פאשיסט אדום   8/08/16 17:32
שנים של סתימת פיות לימין לא הפריעו לצבועים האלה. כשנדמה להם שהעסק עומד להיות הוגן - הם מתעוררים.
כתוב תגובה ל- פאשיסט אדום
צלו הנביא- הבטיח צונמי וחרם
  ב,ל   9/08/16 07:12
הקשקשן הכי מטופש
כתוב תגובה ל- ב,ל
לא תצליח לבלבל שמאלן עם עובדות
  קידי   10/08/16 03:49
כתוב תגובה ל- קידי
2
כשפשיסט אדום מקונן על'פשיזם חי
  קורןנאוה טבריה   8/08/16 18:56
ובועט' סימן שהוא מבין שהסיכוי שלו לנצח בקלפי שואף ל-0 וזה סימן טוב לימין היהודי! איך יכול להיות שהיסטוריונים שמאלנים כצ'לו לא מפיקים לקחים וממשיכים לשקר להעליל להכפיש לריק ולסלף עובדות? אין ימני אחד שלא זכה לכינוי 'פשיסט'- על לא עוול בכפו- לעומת הבולשביקים משמאל ולמרות שזכינו בארץ הזאת לדמוקרטיה רק במהפך 1977 כשבגין עלה לשלטון ושחרר אותנו מהבולשביקים הגזעניים והאדומים שפשעו ליהודים יותר מהערבים!!! צ'לו תפנים=השמאל מת באוסלו ושום הכפשה עלילה והשחרה לא תועיל לך- עם ישראל התפכח מאז שלטון הפשיזם האדום!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
כמה הערות לקשקוש הלז :
  מגיב ותיק   8/08/16 19:01
1. אין לך מושג מהו פאשיזם, הייתי מסביר לך אבל אין סיכוי שתבין.

2. גב' גמליאל הנה תואם ציפי ליבני, רק בליכוד יכולים לצמוח חכ"ים חסרי אידיאולוגיה ופופוליסטים כמותה, אז אמרה.

3. מעולם אבל מעולם, מצבה של מדינת ישראל לא היה יותר טוב, כך בבטחון, כך בכלכלה (ולא שאין מה לשפר, לדוגמה בתחום הדיור) וכך בשאר התחומים, ניתן להוכיח קביעה זו ע"פ מספר מדדים אבל כפי שאתה נשמע ונקרא, אין סיכוי בעולם שתבין מדדים אלו (דומה למצבך בסעיף 1)

4. חוקי השקיפות אינם חוקים פשיסטיים, אבל אם אפשר לשקר, אז למה לא ?

5. איני מאוהדיו הגדולים של ביבי (למרות שבחרתי בו בבחירות האחרונות כשסכנת בוזיציפ הייתה ברקע) אבל באופן שאתם מתנהלים, בהיסטריה, בקריאות הק(רע) ק(רע) ק(רע), באופן שאתם מכפישים את שם ישראל ברבים, בדרך הזו תשארו לעולם באופוזיציה.

6. והערה אחרונה והכי חשובה - המאמר הזה הוא בלבול ביצים מטופש וקשקוש גמור.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
4
כה אמר סמולן דר'-אמריקאי טיפש
  יהודה דרורי   8/08/16 19:15
הפשיזם היחידי בעולם היום הוא הפשיזם המוסלמי למולו כל היתר ליברלים..
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
5
המומחה לפשיזם
  ברקוביצי   8/08/16 19:21
פתאום הוא תומך בשרה גילה גמליאל שהשתמשה במילה שהוא מחשיב את עצמו למומחה שלה. מתאים לצטט עליו, כמעט מילה במילה, מהמאמר שלו את שהוא כותב על דמות אלמונית שהוא אינו רוצה לשרת את מטרותיה ולהאדיר שמה: "אין בכוונתי להיגרר אחר התרגיל הבזוי, ולצערי המצליח, ולהתייחס ולו במילה לאחת הדמויות הביזאריות, אפילו הנלעגות, המהווה עלבון מכל בחינה שהיא לכל ההיסטוריונים או לגוף המכבד את עצמו. כל מילה על אותה הדמות היא מבחינת שירות חינם למטרותיה. לא אעשה זאת. מי שמצהיר ומשדר שנאה, פלגנות, ועושה שימוש בטור ה"היסטורי" שלו כדי לקדם אג'נדה גזענית, שקרית, שבינה לבין העובדות והמציאות אין כלום, זולת הרצון להסית אלה באלה, לגרום לריב ומדון, הכל למטרות פוליטיות ו"אידיאולוגיות", כן הוא נוהג כאחרון הפשיסטים". אכן, שיניתי שתי מילים וחצי כדי להתאימן למי שמכריז על עצמו מעל כל במה שהוא מתמחה בהיסטוריה פוליטית.
כתוב תגובה ל- ברקוביצי
6
שאלתי, אדון פאשיסט
  רחמים   8/08/16 19:23
לכותב, הפאשיסט המדופלם. שאלתי את עצמי באיזו מדינה אני רוצה לחיות. ותשובתי היא במדינה היהודית הדמוקרטית היחידה במזרח התיכון, היא ישראל. זאת, למרות פשעי מנהיגיה הנוכחיים שעדיין מאפשרים לך ולשכמותך, צורריה, פתחון פה בלתי מוגבל, ולמרות שתחנת רדיו צבאית המכונה גלי צה"ל עושה ככל יכולתה להרוס את צה"ל ולדכא את לוחמיו עד שיכוסו עפר ולמרות שרובם המכריע של עיתונאיה, עמותותיה ושאר מריעין בישין מוציאים דיבתה רעה, בכתב ובעל-פה, 24X7X365 שעות בשנה. בעת מלחמה ובין מלחמה למלחמה.
כתוב תגובה ל- רחמים
7
קומוניסט אדום הוא אנטי פשיסט
  הגוי..   8/08/16 20:06
אדום.. לא לחינם נצחו הקומוניסטים את הפשיזם ה"נאור" הגרמני למרות שהפשיסטים תקפו ראשונים וכבשו כמעט את כל חלקה האירופאי של רוסיה.. לא לחינם הקים סטאלין את מדינת ישראל שיושבת לפשיסטים כעצם בגרון גם אם הפשיסטים הם בני העם ה"יהודי" נושמים ומדברים היום עברית במקום גרמנית אם בכלל היו נותרים לדבר או לנשום אילו לא הקומוניסטים והעמים הסובייטיים בהם מליון חיל יהודים והרוסים הם רוב מוחלט. היטלר מת. היטלר חדש לא יקום ולא יהיה.. נגמרו הזמנים ה"טובים" ההם בהם "איש כטוב בעיניו יעשה". אתה חי ונושם בזכות האדום הזה אותו אתה שונא ואני מתייחס למגיב מס' 1.. אתה וה"ימין" תמיד תשרתו את האדום הקומוניסטי הזה אשר השמיד את הפשיזם הנאצי והקים (גם לכם הימין) את מדינת ישראל לחיות בה ולעולם לא תצאו מתסכולי ה"עבד כי ימלוך" שיודע כי לעולם יישאר עבד גם עם כתר זהב לראשו, עד אשר יכיר בעובדות מהן אין מנוס.. תודה. הגוי.. נ.ב. פתגם ערבי אומר: ,"האריה מת. בא הכלב ואכל מהאריה המת. והכלב נשאר כלב והאריה נשאר אריה".. ממש כפי שהעבד נשאר עבר והמלך נשאר מלך.
כתוב תגובה ל- הגוי..
גויצ'יק, הפעם התחרפנת לגמרי
  מגיב ותיק   8/08/16 21:16
1. הקומוניסטים היו משתפי פעולה עם הנאצים (ע"ע ברית ריבנטרופ מולוטוב) עד שאלה הנאצים בגדו בסובייטים, לכן כל האירוע וההתכתשות בין הסובייטים לנאצים היה בבחינת מלחמת כנופיות כאשר כנופייה אחת בגדה ברעותה - תתעדכן ידידי.

2. למרות כל מה שאמרו לך הבולשביקים מתוצרתנו, סטאלין לא הקים את מדינת ישראל זה נכון שהשומר הצעיר התנגד להקמת מדינה יהודית, אבל ברגע שהטיראן האדום המשופם תמך, גם הם הצטרפו לתמיכה - תתעדכן ידידי.

3. מסכן אתה, מורגש שאתה מרגיש מחנק (מהפאשיזם הישראלי היום, אלא מה?), רואים את ההשפעה בחוסר הקוהרנטיות במשפטים המבולבלים ששרבטת, ייתכן כי מעבר לצפון קוריאה או קובה יחזירו לך את האוויר הרענן והאדמדם לו אתה זקוק - תתעדכן במה שקורה בעולם ידידי....

4. נע'בע'ך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
גוי מנסה להיות חכם (יהודי)
  ב,ל   8/08/16 21:35
אם בסיכום דברי ההבל המבולבלים שלך אתה באותה דעה כמו הפלגמט מדרום אמריקה אז אני מציע לשניכם הדרך פתוחה ומי שלא מתאים לו מוזמן לחזור לדמוקרטיה הנאורה ממנה הוא בא
כתוב תגובה ל- ב,ל
הדמוקרטיה של אדולף מתאימה
  הגוי..   9/08/16 10:58
לשניכם.. סטאלין O.K בכל 100 ה %..אתם נושמים היום הזה בחסדו ובחסדו הקים לעם ישראל את מדינת ישראל. כעת לכו שניכם להודות לאלהים על היותכם חיים כי כך החליט סטאלין. להבדיל מליצנים כמוכם איני מתנשא עליו, איני משונאיו ואיני מחובביו, אני להבדיל מכם יודע להודות באמת ובניגוד לכם לדומיכם שבחרו לחיות בשקר ולהכפיש את מי שהצליח הציל את העם והעולם משמד נאצי בטוח ומאובטח וזאת עובדה ממנה אין לחמוק.. כבר אמרתי לא אחת, פתגם ערבי אומר: "האריה מת. בא הכלב ואכל מהאריה המת והכלב נשאר כלב והאריה נשאר אריה".. ככה גם אתם שניכם, לעולם לא תהיו כאריות..תמיד תהיו עבדים מוצלחים לשלטון זר..אני בן-חורין. אני יודע מה אני אומר..
כתוב תגובה ל- הגוי..
הוא רוצה שאקרא לו "יהודונצ'יק"
  הגוי..   9/08/16 13:20
זה לא יקרה לעולם. רחמים עליך מגיב וותיק..החברים של ווישי כבר מסרו אותך לאדולף לפני 71 שנה ועד היום אתה העבד הפרטי שלו. שב בפריז ותמשיך להגיב משם ותמשיך להיות פשיסט אירופאי קטן. היית קטן עלי ונותרת קטן ולא לחינם אתה זנב לתגובותיי וזנב תישאר.. תודה.
כתוב תגובה ל- הגוי..
טמבל
  מגיב ותיק   9/08/16 14:05
טמבליקו, הקונטרה של גוי אינו יהודי, במקרא הכינוי גוי הוא כינוי לעם לכן גם עם ישראל נקרא גוי (בבראשית יב,ב - ה' לאברהם : " ואעשה אותך לגוי גדול") אז מתי תלמד בכיין קטן ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הסובייטים בין הסכם ריבנטרופ
  מגיב ותיק   9/08/16 13:57
מולוטוב לבין ברברוסה :

1. בריה"מ הייתה שותפה לאחריות לפרוץ מלחמת העולם השנייה בדיוק כמו גרמניה. ברה"מ הייתה שותפה לנאצים בפתיחת מלחמת העולם השנייה , ברית ריבנטרופ מולטוטוב הייתה קנוניה נאצית-סובייטית נגד פולניה ופינלנד והמדינות הבלטיות , וכעובדה, שבועיים לאחר פלישת הנאצים לפולין הרוסים הצטרפו אליהם , נכנסו לפולין והשתלטו על שטחים בפולין והיו גם כן אחראים לפרוץ המלחמה

2. ברה"מ פנתה למלחמה נגד היטלר לאחר שהוא הפר את הברית אתה ופלש לרוסיה וגרם לאבידות עצומות לרוסים ולכן הרוסיםצ ממש נלחמו על נפשם והיו חייבים לנצח את היטלר, לכן את המלחמה הרוסית נאצית אפשר להשוות למלחמת כנופיות רחוב תוך הכרה כי החייל הרוסי היה אמיץ ונלחם על נפשו ועל עצם שרידותה של רוסיה,

3. בנוסף יש לזכור כי בין התקופות של חתימת הברית בין הסובייטים לנאצים ועד להתקפה הנאצית על בריה"מ סטאלין בעצם נקט בגישה נאצית כלפי היהודים בבריה"מ.

4. לאחר פרוץ המלחמה בספטמבר 1939 (שנתיים לפי ההתקפה על ברית המועצות) החל המשטר הסובייטי לשתף פעולה עם האנטישמיות הגרמנית. אלפי יהודים גרמנים ופולנים חצו את הגבול הסובייטי-גרמני בניסיון להימלט מן הנאצים. הצבא האדום החזיר רבים מהם, ושומרי הגבול הגרמנים פתחו באש על ההמון יהודים חסר ישע.

5. יהודים גרמנים שמצאו מקלט בברית המועצות במהלך שנות ה-30' הוחזרו לגרמניה. פליטים יהודים מן הכיבוש הגרמני הוגלו לסיביר או לקזחסטן, או שנלקחו לכלא ולמחנות עבודה.

6. בתוך תחום הכיבוש הרוסי בפולין (כיבוש שנעשה במסגרת הסכם ריבנטרופ מולוטוב) אסר השלטון הסובייטי מנהיגים יהודים, ארגונים ותנועות נוער פוזרו, בתי כנסת נסגרו, המשחטות נסגרו ונאסרו קיום מצוות מילה ובר מיצווה.

7. כניסת הסובייטים לגרמניה לוותה במעשי זוועה שלא נפלו ממעשי הנאצים - פילדמרשל זוקוב נתן פרס לחייליו אחרי כיבוש ברלין - שבוע לבזוז ולאנוס.

8. רק ערמומיותו של סטאלין גרמה לכך שהפלישה של בעלות הברית לאירופה תהיה מצרפת , צ'רצ'יל התריע על כך כי סטאלין חושק במזרח אירופה,

9. לעומת הסובייטים שנלחמו על ביתם , האמריקאים חצו את מחצית כדור הארץ כדי לסייע לאנגלים ולרוסים ותרומתה של ארה"ב למלחמה הייתה מכרעת - לא סתם הבין את זה צ'רצ'יל מהרגע הראשון, (ולכן הוא כל כך צהל על מתקפת פרל הרבור שהכניסה את האמריקאים למלחמה,)

10. גם רוזבלט הבין את זה ,זה לקח לו זמן בשלב מסויים היה לו ברור כי ככל שיקדים לטפל בנאצים כן ייטב לארה"ב בעתיד, הוא לא סמך על כך כי הרוסים ינצחו את הנאצים כאשר אנגליה די מוגבלת באי שלה.

עוצמתה הכלכלית, הצבאית והלוגיסטית של ארה"ב הייתה כל כך אדירה וכל כך חיונית למלחמה זו, עד כי קשה לתאר כיצד היא הייתה מסתיימת ללא האמריקאים.

רק לדוגמה, במהלך שנת 1943 ארה"ב ייצרה כמות מטוסים ומפציצים שעלתה על כל מה שהרוסים והבריטים ושאר המדינות המעורבות ייצרו גם יחד.כל העוצמה האמריקאית הזו הופנתה נגד הנאצים והיפנים.

11. לכן מה שנקרא בפי הסובייטים : "המלחמה הפטריוטית הגדולה" לא הייתה אלא מלחמת כנופיות רחוב כאשר בין שני פושעים הופרה הברית.

7.למרבה הצער השמאל הישראלי ידע את העובדות העיקריות על מעשי הזוועה של סטאלין בעת התרחשותן. אף-על-פי כן, היו לסטאלין מעריצים כאן- בכל קשת השמאל ובעיקר אצל הגויצ'יק.


כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
טמבל עשה אותך אוויל מחריש..
  הגוי..   9/08/16 17:42
לך למד היסטוריה זנבנב שלי. צ'מברלים-היטלר קדם לריבנטרופ-מולוטוב והסכם פולנייה-היטלר קדם לצ'מברלין. על זה צ'רצצ'יל כינה את הפולני "צבוע..נשיא צ'כוסלובקיה ביקש עזרה מסטאלין וממשלת פולין הנאצית לא אפשרה לסטאלין להעביר כוחות לצ'כוסלובקיה. סטאלין שהבין יפה את הקנוניה המערב-היטלר, חתם על הסכם אי התקפה עם היטלר ולא על הסכם שלום. אתה גם זנבנב וגם בור שלם. ארהב ובריטניה נבהלו מהסכם זה ומפחד שההסכם יהפוך לברית נטשו את היטלר לאחר שתמכו בו ובעלייתו לשלטון הנאצי נגד רוסיה ועברו לתמוך בבריהמ לאחר שהיטלר פלש לרוסיה. הם הבינו יפה מאד שאם היטלר יכבוש את רוסיה ואת התשתית התעשייתית שלה זהו הסוף של שניהם, של ארהב ובריטניה.. סטאלין היה רוצח המונים לא פחות ממשה רבינו שחיסל כמובן בעזרת השם את האופוזיציה הקפיטליסטית-פשיסטית (כל העם קדושים) ששמה "עדת קורח" ובה יהודים בלבד. משה רבינו הוא בולשביק מס' 1 אז מה, משה רבינו היה אנטישמי? זנבנב, צא ולמד.. סטאלין חיסל את האופוזיציה הקפיטליסטית-פשיסטית שלו ואת ראשה טרוצקי שהיטלר הציע לו מקום בממשלתו. מה רע בכך? אולי כי טרוצקי היה יהודי טוב שידיו היו עד המרפק בדם עוד לפני שהיטלר טבל בו ידיו? לעסו לך היסטוריה ואתה בולע אותה כי אין לך שיניים ללעוס אותה בכוחותיך ובמילים אחרות ככל עבד עבדים אין לך דעה עצמאית וככל תוכי אתה חוזר על המנטרה אותה לעסו בעבורך ובנוסף גם יושר אין בך. אתה חומר משומש שחי מרכוש משומש..כעת לך ושק בישבנו של לנין. הוא ממתין לך במוזלאון במוסקווה. אולי תלמד משהו.. זנב היית וזנב תישאר. אין לך עתיד ואין לך תקומה..העולם התנהל על פי סטאלין ומתנהל על פיו 60 וכמה שנים אחר מותו ויתנהל על פיו כל עוד קיימת מדינת ישראל, בין אם תרצה או לא תרצה..תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
קשקשן
  מגיב ותיק   9/08/16 20:40
בהסכם (בנספח סודי) היה גם חלוקת שלל :

תקיפת פולניה במקביל לנאצים וקריעת נתחים ממנה (וכך גם היה במציאות)

בנוסף, קבלת שטחי המדינות הבלטיות.

שלא לדבר על שאר ההבלים ואי הדיוקים ששרבטת.

אוי גויצ'יק, אתה שטחי, בור ועם הארץ.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
גויצ'יק, אגב לנין במאוזוליאום
  מגיב ותיק   9/08/16 20:46
הייתה ידיעה רצינית כי חביבך לנין החנוט בחומה, התחיל להסריח ולכן פינו את נבלתו למזבלה.

סיבה טובה בשבילך לשבת 40 ימי אבל.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ככלב שב על קיאו - כסיל שוגה
  הגוי..   10/08/16 00:56
"ככלב שב על קיאו - כסיל שוגה באיוולתו". משלי כו יא.. כעת אתה יכול להתחיל לנבוח זנבנב קטן שלי.. יללה טיפש, נמאסת עלי ונמאס לי לעשות ממך צחוק בעיני הקורא והעורך, ככל פשיסט גם אתה גוש טמטום נייח וזה בחזקת "השב כסיל כאיוולתו פן יחשב לחכם בעיניו" וקבל זאת כמחמאה תמפיט..
כתוב תגובה ל- הגוי..
התרסקות מפוארת של הגויצ'יק
  מגיב ותיק   10/08/16 08:48
כשאין תשובה לעניין, אזי הגידופים עפים לכול עבר.

בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"חֹפֵר גּוּמָּץ בּוֹ יִפּוֹל"
  הגוי..   11/08/16 12:45
אמר קהלת.. "חֹפֵ֥ר גּוּמָּ֖ץ בּ֣וֹ יִפּ֑וֹל וּפֹרֵ֥ץ גָּדֵ֖ר יִשְּׁכֶ֥נּוּ נָחָֽשׁ׃".. אמר וכרגיל צדק.. חשבת להיות "חכם" בעיניך, מה? .. מטמבל יוצא טמבל סופר אידיוט.. לעולם לא תחדל להיות לי לזנב. כזה היית וזנב וותיק תישאר.. 0, אתה קטן עלי.. נ.ב. תמשיך עם ה"גוייצ'יק", זה מוצא חן בעיני ואפילו מאד מאד מוצקלה וזה מזכיר לי כי תמיד הייתי חביבו של האלהים וככזה אשאר גם אחרי לכתך נצנצ אנטישמי קטן.
כתוב תגובה ל- הגוי..
8
בישראל הפשיזם הוא של השמאל הקי
  יהודי מפוכח   8/08/16 20:38
בישראל הפשיזם הוא של השמאל הקיצוני, הגזעני ושוחר הטרנספר האנטישמי. כדאי שרוזנברג יתנער מן הפשיזם הזה.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
9
הפשיזם היחידי בעולם הוא האיסלם
  יהודה דרורי   8/08/16 20:52
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
10
יש לכוון את הצ'לו
  יוא"ב   8/08/16 21:42
הצ'לו קובע כי כל אדם שפוי צריך לשאול את עצמו אם כדאי להמשיך ולחיות כאן, (רמז ברור שלא כדאי), אז אולי באמת ישחרר אותנו הצ'לו מנוכחותו ודברי ההבל שלו .
כתוב תגובה ל- יוא"ב
11
בוא נתקדם
  באום   8/08/16 21:49
הנושא של הפאשיזם מוצה,נטחן מכל הצדדים,כל אחד אמר מה שיש לו לומר,בואו נתקדם.כטוקבקיסטים, אנחנו צריכים גירוי אינטלקטואלי ואין באפשרותנו לעמוד במשך חודשים באותו מקום ולדסקס שוב ושוב נושא שמישהו החליט שצריך לעסוק בו.אם לרוזנברג אין נושאים חדשים לעסוק בהם,למה שלא ינוח קצת ויפסיק למחזר את המאמרים שלו הלוך ומחזר.קצת רחמים עלינו לא יזיקו לרוזנברג ואם הוא כל כך נאור ואוהב אדם,שלא כמו אותם פאשיסטים שמסתובבים ברחובות, מכים אנשים,סוגרים חנויות ואוספים את המרצים מהאוניברסיטה בלילות חשוכים הישר אל מרתפי החקירות, מה שאפשר אגב לראות מדי יום,אז שיחשוב גם עלינו,הטוקבקיסטים, שרוצים נושאים חדשים ואופקים רחוקים.אני מקווה שהתקופה החשוכה הזו תעבור ושוב יהיה אפשר ללכת ברחוב מבלי להיתקל באותם לובשי מגפיים שחורות הצועדים בסך לכל הלמות תופים,מנפצים את מה שבא להם,עוצרים את מי שבא להם,שורפים את מי שמתחשק להם ואחר כך שותים בירה במרתפי העיר ושרים שירי שיכורים.ואז יבואו ימים יפים ויהיו מפלגות ואפשר יהיה לבקר את השלטון בלי פחד,ניסע סוף סוף לחו"ל ואפילו יהיו לנו סמארטפונים ונוכל לכתוב טוקבקים.
כתוב תגובה ל- באום
12
אם זה פשיסט שמאשים את
  אברהם 10100   8/08/16 21:51
האחרים בפשיזם, מפריע לעקור את הפשיזם שהתקבע פה במשך עשרות שנים על ידי השמאל בטענה שמדובר בפשיזם, וקורא למאבק במיגור האפליה הזו תחת הסיסמה של מלחמה בפשיזם, הרי שמדובר בפשיסט צ'לו רוזנברג.
כתוב תגובה ל- אברהם 10100
13
מכונת הצנזורה עובדת
  Hugo   9/08/16 02:20
פשיזם של ביבי הוא פשיזם מודרני מתוחכם. מכונת הצנזורה ענקית שלא רואים אותה מבחוץ עובדת שעות נוספות. רה״מ וחלק מן השרים לא מסתרים את בפרנויה שלהם. שמאל הפך לאויב כאשר זה חלק לגיטימי מן המפה פוליטית, רק לחרידים מותר ״לא להחזיק נשק ביד״, מינויים של רה״מ הם מזויים עם ימין, אחיזה ברשות השופטת ובפרקליטות לצרכים פוליטיים וכמובן הכל בשם בטחון. יש שלל של דוגמאות שמזכירות לנו פשיזם תחת שלטון של ביבי.
כתוב תגובה ל- Hugo
14
במדינה פשיסטית טיפש משמיץ
  דר יוסף מנחם   9/08/16 09:09
כמוך היה מזמן בכלא. אמרו ח"זל: גם אויל מחריש חכם יחשב. בכל פעם שרוזנברג כותב את דעותיו הקדומות הוא מוכיח שגם היפוכו של הפיתגם הוא אמת לאמיתה!!!!
כתוב תגובה ל- דר יוסף מנחם
15
נציגי הרוב הנבחר יכולים לקבוע
  הרכב רשות השידות   9/08/16 11:06
פאשיזם זה בדיוק שיש אליטה לא נבחרת שקובעת לרוב את התכנים של השידור הציבורי
כתוב תגובה ל- הרכב רשות השידות
16
מישהו בא לעצור אותך ?
  אני רק שאלה   9/08/16 21:30
מישהו בא לעצור אותך בעקבות כתיבת המאמר ? מישהו נתן הוראה שלא לפרסם את הגיגיך המטופשים בתקשורת ? מישהו מפריע לך להתייצב מול הכנסת או מול ביתו של נתניהו ולהפגין ? מישהו דוחה את הבחירות עד לאין קץ ? מישהו מפריע לרשימות אנטי ישראליות כמו בל"ד להשתתף בבחירות ? מישהו הוציא את מר"צ מחוץ לחוק ? (עד היום - רק כהנא הימני הוצא מוץ לחוק) אז על איזה פאשיזם בדיוק אתה מדבר ? פרופסור ? על כמוך נאמר "חמור נושא ספרים"
כתוב תגובה ל- אני רק שאלה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il