s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שידורי גלי צה"ל: איבדו את המצפן או את המצפון
מאת: רפי לאופרט  |  08/08/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לאופרט אתה משעמם
  הירונימוס   8/08/16 18:28
ואחוז דיבוק. אם גל"ץ לא טובים לך תמיד את היכול לקרוא את החינמון של סרסור ההימורים ממקאו
כתוב תגובה ל- הירונימוס
השעמום איפיין ויאפיין אותך
  א.כ   8/08/16 21:51
תמשיך להנות מדעותיך הדימיוניות ,ותמשיך להשתעמם מלראות את האחרים יוצרים בונים חוקרים ומגלים ומובילים את המדינה להשגים בינלאומים
כתוב תגובה ל- א.כ
שלום ידידי, אנחנו בדמוקרטיה
  רפ לאופרט   9/08/16 13:22
לפי שעה. אין חובת הקריאה חלה עליך...
כתוב תגובה ל- רפ לאופרט
2
הירו אתה משעמם עד מוות. די
  למגיב הזדוני   8/08/16 19:59
הבנו אותך וקצנו בך.
כתוב תגובה ל- למגיב הזדוני
3
גלי צה"ל או גלי אש"ף?
  יהודי מפוכח   8/08/16 20:40
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
4
לאפסן לאלתר את גל"צ-למעט התכני
  קורןנאוה טבריה   9/08/16 03:56
התכנית של אראל סגל=להשיב את גל"צ לצה"ל שלנו!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
תיקשורת נוסח לאופרט
  שלמה המגיב   9/08/16 07:49
מבלי להיכנס לויכוח , אם צריך או לא צריך את גלי צה"ל , או האם הדיון על דרוויש היה נחוץ או לא , אזי רק לראות את מה שלאופרט מצפה מתיקשורת הוגנת ומיקצועית המדינה דמוקרטית , ולהתחלחל , נו , מה אתם אומרים על תיקשורת , נוסח לאופרט ,שסבור שצריכה להיות "..מנגנון יצירת אחדות..הדגשת המשותף על המפריד..יוצרת סולידריות לאומית.." ,וואלה אדון לאופרט , זה תיקשורת או כלי נאומים של פוליטיקאים ביום העצמאות בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל ? אסור להעביר ביקורת על התנהלות מיגזר זה או אחר בעם , או על נציגיו בפוליטיקה , כי זה מפריע "ליצירת האחדות" , ואסור להעביר ביקורת על מערכות הביטחון ( ועל שר הביטחון !) , כי זה נגד " הסולידריות הלאומית" הדרושה לעם שעלולה לערער את ביטחון העם בצבא ובמערכות הביטחון שלו , ואסור לעורר ולנהל דיון על מחלוקת בעם בנושא זה או אחר , כי זה רק "מדגיש את המפריד על המשותף" !!. נו , אני מבין שלאופרט "מתלהב" ממה שעושה כעת ארדואן בתורכיה , שגם הוא חושב שתיקשורת היא "מנגנון ליצירת אחדות ,המדגישה רק את המשותף ויוצרת סולידריות לאומית" ". לא להאמין !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה רואה צל הרים כהרים. כל אדם
  בני בנקר   9/08/16 09:21
עם מעט יושרה, יסכים עם הרמטכ"ל אייזנקוט,שצה"ל איננו צריך לבזבז עשרות מיליוני שקלים בשנה על תחנה שהיא(אני אומר,לא הוא) מוטה פוליטית לשמאל בצורה חריפה ומעודדת בפועל את אויבנו,כולל בזמן מלחמה. צה"ל לא צריך אותה הוא אומר,אז קדימה מר ברברן ליברמן, שאיננו עושה דבר בתפקידו חוץ מלריב עם הידידה הגדולה שלנו,קבל את המלצת הרמטכ"ל והסר את התמיכה והשם מהתחנה שמשרתת חלק שולי מהעם. שימצאו מממן אחר,או שיסגרו. יש אינסוף תחנות שידור.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
התייחסות לבנקר
  שלמה המגיב   9/08/16 12:41
אין לי שום התנגדות , שגלי צה"ל יוצאו מאחריותו ותקציבו של משרד הביטחון , ולא מסיבות של תוכן. מעניין , אדון בנקר , שאתה נמנע מלהתייחס לפרמטרים של לאופרט ,לתיקשורת ראוייה לטעמו. ובעניין "תיקשורת מוטה " לצד זה או אחר בפוליטיקה , ראוי לציון שכאשר יש לימין עיתון "מוטה אידיאולוגית" פר אקסלנס ( ישראל היום) , הוא משתווה "באובייקטיביות" שלו לעיתון "הארץ" , ובא לציון גואל , ולימין אין צורך בנהי ובכי. דרך אגב , בכל העולם הדמוקרטי מערבי , העיתונים השונים "מוטים" פוליטית\אידיאולוגית , כל אחד וסיגנונו ,ואף אחד לא מייל , שהוא מקופח. נ.ב. הימניים מקבלים את העיתון "שלהם" חינם (!) ,ואילו השמאלנים המיסכנים ,צריכים לשלם עבור עיתון הארץ, והמבין יבין, אדון בנקר.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
גם לעשות השוואות, אם רוצים,
  רפי לאופרט   9/08/16 14:33
צריך לדעת. אתה משווה את "ישראל היום" של הימין כביכול ל"הארץ" של השמאל כביכול?! אם זו ההשוואה הראויה בעיניך היא בלתי-רלוונטית בעייני. ה"ארץ" איננו עיתון של המשאל כי-אם עיתון שונא ישראל. ו"ישראל היום" איננו עיתון של הימין, כי אם עיתון שתומך בנתניהו, ונתניהו איננו כל הימין. יש בישראל עיתונים, תחנות טלוויזיה וערוצי רשתות חברתיות שרובם מוטי-שמאל, אוהדי שמאל או מייצגי עמדות השמאל מידיעות אחרונות ועד ערוץ 10; גלי צה"ל נמצאת עמוק בתוך מקבץ זה. יש גם עיתון נוסף "מקור ראשון" שמייצג את רוח הימין וערוץ חדש יחסית "ערוץ 20", שמאזן מעט את התקשורת המדוברת הפרו-ימנית. אבל בשום מקרה אין כאן איזון או דבר-מה קרוב לאיזון. זו תמונת התקשורת האזרחית, ובדמוקרטיה היא לגיטימית אבל לא במימון ציבורי. גל"צ היא תחנה במימון ציבורי ובשליטה צה"לית ולכן חריג בלתי-נסבל בנוף התקשורתי שלנו. אם נבחן את האיזונים הללו במבחן הזהות הפוליטית של כתביהם, שדריהם, מנהליהם ועורכיהם, יהיה העיוות חמור עוד יותר. כל עוד נמשכת המציאות בה אין שום סייג או תיחום בין הבאת עובדות לידיעת הציבור לבין הבעת דעות חופשית של העובדים בערוצי התקשורת, עיתון אחד פרו-נתניהו, אינו מתקן את העיוות, אפילו לא למראית-עין קלה.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
כולם יודעים עבור מי "ישראל
  בני בנקר   9/08/16 20:16
היום" עובד,אבל הוא לא מתחזה כמו "בילאדי" כעיתון ציוני,הוא כזה. אני מבין שלצנינים בעינך, שקם עיתון שנותן במה לימין בישראל ועדיפה מבחינתך אחדות דעות שמאלנית בתקשורת. מדוע שלא תהיה תחנת טלוויזיה עם מגמה ימנית,כמו למעלה ממחצית העם ? לא נראה לך שזה מתבקש מבחינה דמוקרטית ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
שלמה, חזרת לסורך. מתי תתבגר?
  רפי לאופרט   9/08/16 14:16
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
ובכל זאת , לאופרט
  שלמה המגיב   9/08/16 19:10
מה תשובתך לתמיהתי , על הפרמטרים שאתה מצפה מתיקשורת ראוייה , גם אם היא רשות ציבורית ? האם היא צריכה להיות "סולידרית" ? האם היא צריכה להדגיש רק את "המשותף ולא את המפריד" ? האם היא אמורה לייצג "איזונים בעם ובדעותיו" או להביע בחופשיות דעותיה וביקורתה ,ללא קשר "לאיזון" בין דעות , אלא התייחסות אד הוק לגופם של נושאים ? כל גוף תיקשורתי ( עיתון , רדיו , טלויזיה ) , ציבורי או פרטי ,במדינה דמוקרטית , יבטא בחופשיות כל מה שבא לו ( חוץ מעבירות על החוק ), גם אם זה מעצבן סקטור זה או אחר בעם , ולא צריך לעניין אותו שום "סולידריות" ושום "שמירה על המשותף ולא על המפריד " , באשר הוא לא פירסומים רשמיים של המדינה ולא צריך להיות לו מחוייבות לשום "איזונים" או הקפדה על "אחדות העם" או על "המורל" של העם , אלא לאמת בעובדות , ולהתנהלות אתית ויושר אינטלקטואלי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
טול קורה מבין עיניך. אתה
  בני בנקר   10/08/16 08:17
מצקצק על חופש הבעת הדעה ומתעלם מההיסטריה השמאלנית שנחשפה לעיני כל, כאשר "העזו" להציב בתכנית אקטואליה מגיש ימני,הראל סגל,רחמנה ליצלן. כאן נשכחו עקרונות הפלורליזם,חופש הבעת הדעה ושאר הדברים, שראויים ועומדים לרשות רק למי שבעל הדעה הפוליטית "הנכונה".
כתוב תגובה ל- בני בנקר
נו , אז מה , בנקר ?
  שלמה המגיב   10/08/16 11:53
מה איכפת לי "ההיסטריה השמאלנית" , ומדוע זה סותר את דעתי , אדון בנקר ? גם אם הייתי בעל גוף תיקשורת עם "הטיה שמאלית" , הייתי שוכר כשדרן את אראל סגל , כי הוא כתב מעולה ואיש תיקשורת הגון ומעניין , וכל גוף תיקשורתי יכול להפעיל איזה שדרן שמתאים לו , ללא התערבות ממשלתית , במדינה דמוקרטית. אני חוזר על דעתי , שכל אחד ישדר מה שהוא רוצה ויעסיק את מי שהוא רוצה , בכל גופי התיקשורת ולא יהיה מחוייב לשום "סולידריות" ולשום "מורל העם" ולשום "אחדות העם" , באשר אין זה תפקידה של תיקשורת במדינה דמוקרטית. אין לי שום "בעייה" עם עיתונים "מוטים" כמו ישראל היום והארץ , שזכותם להפיק את מרכולתם , ומי שירצה יקרא אותם , ואם הם "מעצבנים" חלקים רבים בעם , עקב "ההטיות הפוליטיות\אידיאולוגיות שלהם , אז שלא יקראו אותם ובא לציון גואל. נו בחייך בנקר , אפרופו פסילת כתבים עקב דעותיהם ( אראל סגל ), האם ישראל היום או העיתון במקור ראשון , יעסיק אצלו את גדעון לוי ( מהארץ) , או את יגאל סרנה ( מידיעות אחרונות ) ? . מצידי , כל אחד יפסול או יעסיק את מי שהוא רוצה , עפ"י הבנתו , כיצד הוא רוצה לראות את גוף התיקשורת שלו וזהו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אני מבין שהיום בו שר התקשורת
  בני בנקר   10/08/16 13:04
יכריז, כי כל מי שישלם עבור רישיון,יוכל לפתוח ערוץ טלוויזיה, שיהיה רשאי לשדר חדשות ,יהיה יום מאושר בחייך.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בהחלט כן , אדון בנקר
  שלמה המגיב   10/08/16 14:14
כך זה מתנהל בכל העולם המערבי הדמוקרטי , ולא ראיתי שתיקשורת כזו פירקה להם את המדינה. ברור שכל גוף תיקשורתי מחוייב לחוק ( איסור לשון הרע , איסור הסתה , איסור פגיעה ברגשות דת , איסור פירסומי המרדה וכיוצ"ב ) , אך ביקורת על גורם שילטוני או ביקורת על התנהלות יחידים או סקטור זה או אחר , או העברת מידע "שמעצבן" את הנ"ל , אינה עילה שלא לתת להם רישיון , באשר זה מהות התיקשורת במדינה דמוקרטית. מי "שמעצבן" אותו ערוץ 10 בטלויזיה ,יעביר לערוץ 20 , ומי שלא "סובל" את עיתון הארץ , יעבור לישראל היום , ולהפך , ובא לציון גואל .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
גם שלדון אדלסון יכול מבחינתך
  בני בנקר   10/08/16 19:31
לממן ערוץ טלוויזיה ימני בסגנון fox news ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אם אתה שואל ברצינות:
  רפי לאופרט   10/08/16 12:21
אנסה להשיב ברצינות. בראש וראשונה תקשורת אינה אלוהים, שופט עליון ואינה הגורם היחיד ביקום שדובר אמת או יש לו מונופול על המחשבה והדעות. היא אינה צנזור ואינה נטולת פניות, אינטרסים ואג'נדה. לכן, אינני רואה שום צורך לעמוד "דום" לפני הוד רוממותה התקשורת. הואיל ובנוסף לכל החסרונות הללו, בתקשורת עובדים אנשים, היא זקוקה לביקורת ופיקוח בדומה לכל רשות או מסגרת דמוקרטית אחרת. יש כמובן להבחין בין תקשורת ציבורית, שבהגדרה אמורה לשרת את כלל הציבור, גם מפני שהיא ממומנת על ידו וגם מפני שזו הגדרת ייעודה, לבין תקשורת פרטית, שלה מטרות ויעדים פרטניים, אולם ההגינות והגילוי הנאות מחייבים שעובדות אלה תהיינה חשופות לפני הציבור. ככל שתנהג התקשורת הפרטית-מסחרית בכללי משחק דומים לאלה של התקשורת הציבורית, תהיה איכותית ופלורליסטית יותר, ואמון הציבור בה יהיה בהתאם. תקשורת היא אחד ממנגנוני הבקרה על ההגינות והחוקיות של מעשי השלטון או של מעשיהם והתנהלותם של גורמים המשרתים את הציבור גם אם אינם השלטון הנבחר עצמו. בקורת זו צריכה לחול על כל המערך השלטוני, לרבות האופוזיציה. בכדי שהתקשורת תמלא כהלכה את תפקידה, היא צריכה לזכות באמון הציבור, ולשם כל עליה להיות ישרה (דוברת אמת), עובדתית, הוגנת ומאוזנת בדיווחיה. אם היא מתכוונת להיות "שופרו" של גורם אינטרסנטי – פוליטי, כלכלי או אחר – עליה להכריז על כך קבל-עם. אנשים אינם מלאכים ,והואיל ואין דרך סבירה לאזן באופן מוחלט את עבודתה, תקשורת ציבורית נורמטיבית חייבת לקיים מספר עקרונות: איזון ההרכב הפנימי של עובדיה כך שישקפו פחות או יותר את כלל האוכלוסיה, אבחנה ברורה בין עובדות ונתונים, לבין פרשנות ודעות, אמינות בדווחים, וזיהוי מפורש של מהות המידע הנמסר – עובדות או דעות. כ"כ חייבת להתקיים רוטציה בתפקידיהם של מעצבי השידורים העקריים – עורכים, שדריםומגישים וכותבי הפרשנויות וקטעי הקישור העקריים. ככל שנכר קושי ליצור איזון סביר בתהליכי העבודה השוטפים, כך גדלה חשיבות הרוטציה בתפקידים הנ"ל. התקושרת הציבורית חייבת להיות נתונה לביקורת חיצונית למערכת התפעולית שלה, למשל: ע"י מבקר המדינה, או נציבות ביקורת / קבילות שאינה חלק מהאיגוד המקצועי הפורמלי של עובדיה. במילים פשוטות: התקשורת חייבת להיות כפופה ל"כללי משחק" ברורים ושקופים ולהיות מבוקרת שהיא אכן מקיימת אותם. האמור לעיל צריך לחול על כל סוגי ערוצי התקשורת , לרבות הרשתות החברתיות באינטרנט. אם מניחים לתקשורת להתפרע, היא פוגעת באופן אנוש בדמוקרטיה, ברצונו האמיתי של הריבון (=ציבור הבוחרים) ומתעללת ביחידים או בנבחרי ציבור, וזאת אין להרשות. גלי צה"ל היא מקרה מיוחד של תקשורת ציבורית, בגלל שיוכה ובשל מי שהיא אמורה לייצג. כאן דרושים כללי משחק מחמירים עוד יותר, ועל כך כבר עמדתי במאמר.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
לאופרט רוצה "כללי משחק"
  שלמה המגיב   10/08/16 13:59
התיקשורת לא צריכה להיות כפופה לשום "כללי משחק" , אלא רק להוראות החוק ( איסור הסתה לאלימות , איסור לשון הרע וכיוצ"ב ) , באשר המושג "כללי משחק" , אינו זהה לסקטורים השונים בעם ( ימניים , שמאלנים, נשים , גברים , יהודים , ערבים , דתיים ,חילוניים ,חרדים ,עשירים , עניים ועוד ) , ולכן גם הערוצים השונים של התיקשורת ,לא צריכים להיות "מבוקרים" תחת "כללי משחק" שכל סקטור מאמץ לעצמו , עפ"י מאפייניו. אם התיקשורת "מתעללת ביחידים" או "בנבחרי ציבור" , אזי יש לכך הגנה בחוק , ואם אין הגנה בחוק להתעללות ספציפית זו או אחרת ,אז זכותם "להתעלל" במי שהם רוצים. "רצונו האמיתי של הריבון" ( הבוחרים) , אינו מופר ע"י התיקשורת ,שלא כופה עליו מה "לשים בקלפי" , ועובדה שלמרות הטענה על תיקשורת "שמאלנית" ( רחמנא ליצלן ) , זה לא מפריע לימין לנצח שוב ושוב כמעט תמיד , כבר מאז 1977! . דרך אגב , דוקא שקיים ממשל ימני , ראוי וכדאי שהתיקשורת תהיה שמאלנית , ושהממשל שמאלי ראוי וכדאי שהתיקשורת תהיה ימנית ,ואם קיים ממשל שמרני ראוי שהתיקשורת תהיה ליברלית וההפך והמבין יבין , אדון לאופרט. וואלה , לאופרט , תיקשורת "לסולידריות" ותיקשורת להדגשת " המשותף ולא המפריד" , יש באיראן וכנראה הולכת להיות גם בתורכיה. "רצון הבוחר" , עאלאק , פתאם התיקשורת קובעת להלפרין למי לשים פתק בקלפי!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שתי שאלות:
  אני שואלת ברצינות   10/08/16 17:59
1. מה הקשר בין הדרישה ל"סולידריות לאומית רחבה" לבין עיתונות כלשהי(פרטית או ציבורית)? 2. מה הטעם בדיון על עיתונות עם מי שרואה בדרישה כזו תנאי לקיומה של עיתונות כלשהי (פרטית או ציבורית)?
כתוב תגובה ל- אני שואלת ברצינות
את לא שואלת ברצינות
  רפי לאופרט   11/08/16 10:24
עיתונות איננה תרופת פלא לשום מחלה ציבורית. עצם קיומה של עיתונות, אין פרושה שהעיתונות תורמת ליציבות הדמוקרטיה לחופש הדיבור, לטוהר המידות האזרחי או לאיכות המערכות השלטוניות. עיתונות תורמת לכל אלה אם היא משרתת מטרות שמקדמות נושאים אלה. לשם כך עליה לפעול במסגרת כללי משחק המבטיחים זאת. גם במשטרים טוטליטריים ישנה והייתה עיתונות אולם תרומתה לציבור הייתה שלילית עפ"י כל קנה מידה. עיתונות אמורה לשרת את הציבור. היא אינה יכולה לעשות זאת אם הנזק שהיא מחוללת גדול מהתרומה החיובית שלה. במקרה של גלי צה"ל, מדובר, כפי שהסברתי, בתחנה שהוקמה למטרות מסוימות, פועלת במסגרת המערכת הצבאית ולכן גם מייצגת אותה. המערכת הצבאית איננה מערכת פוליטית אלא מערכת לאומית. עליה לשקף את יחסי הצבא עם הציבור וכל גורם שמגדיל מחלוקת ביחסים אלה, אינו משרת מטרה זו. במערכת ציבורית, שממומנת ע"י כלל הציבור ומשרתת את כלל הציבור, דרוש איזו סביר לפחות בין הזרמים החברתיים והפוליטיים העיקריים שבחברה, על מנת שרוב האזרחים, לפחות, יראו בשירות שירות העונה לדרישותיהם וציפיותיהם - עניין אלמנטרי של הגינות. אסור שתקשורת תהיה כלי שרת בידי גייס חמישי פוליטי או אידיאולוגי וככזה ישמש אמצעי חתרני נגד הריבון (=העם). תקשורת איננה ממלכה עצמאית בזכות עצמה, למען עצמה ובשירות עצמה. על תקשורת כזו אני מוותר. כל שאר הנימוקים כבר נתנו בדברים הקודמים שכתבתי. המוקד מכל מקום הוא - תקשורת איכותית שמשרתת את הציבור, או גילו נאות שהיא איננה כזו, וכל אחד יעצב את עמדותיו כלפיה בהתאם למידע שבידו.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il