s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בולשביזם חזירי
מאת: ד"ר חיים משגב  |  12/08/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ק(ח)לון
  ב(ו)זיון   12/08/16 22:25
עבד כי ימלוך .את מי אתה מנסה להרשים בפפוליזם הזול שלך?
כתוב תגובה ל- ב(ו)זיון
להכנס ללינק ולהצביע.
  חזרה לשפיות   14/08/16 01:18
atzuma.co.il
כתוב תגובה ל- חזרה לשפיות
2
דברים כדורבנות
  היהודי הנצחי   12/08/16 22:54
אלא שאין כל חדש בזה. מרבית המסוי היו גזל ושוד בצהרי היום. האבן הבלתי נלאה של הפוליטיקה לכסף שאינו יודע שובע מכה בכל מקום שרק אפשר. דוגמאות לכך יש באלפים. אפשר לומר בצורה גסה שכל מס מעל ל 30% הוא שוד והוא מזיק. לפוליטיקאים בכלל לא אכפת ומצביעים אינם מבינים כיצד גוזלים את כספם. ביבי היה פעם אחר. הוא תמך בהורדת מסים והפשטתם. אבל השלטון העלה לו את השתן לראש. לגבי כחלון לא היו לי ספיקות לגבי כוונותיו הזדוניות.וזו רק ההתחלה. חזרנו לימי מפא"י העליזים. צודק הכותב בכל דבריו. סטליניזם חזירי.
כתוב תגובה ל- היהודי הנצחי
מס על דירה שלישית=המוצדק בעולם
  ע_הראל   14/08/16 02:19
נתחיל בטענה העיקרית המגוחכת של משגב, שהכסף המושקע בדירות כבר שולם עליו מס הכנסה; נו אז מה? האם לא משלמים ארנונה ומע"מ ומכס - כי כבר שילמנו מס הכנסה? אולי גם לא נשלם אגרת נמל ולא טסט לאוטו כי כבר שילמנו מס הכנסה?! מה הקשר?! §¥§¥§ ומה עם מס רווחי הון? הרי אני משקיע בבורסה כספים שכבר שולם עליהם מס הכנסה, ומדוע עלי לשלם עוד! לסיכום, אינני רואה שום הבדל בין מס רווחי הון הקיים - לבין מס רווחי השקעות הון/נדל"ן אשר יוטל בשעה טובה על כל דירה שלישית ומעלה, בשיעור 1% לשנה! §¥§¥§ אך משגב לא מסתפק בטענתו המגוחכת לעיל, אלא עובר לשקר גס ומתועב בתור חגב סמולני בואש ושפל בשפלים, לאמור כאילו המס החדש מהווה הלאמת רכוש למעשה חלילה; וכי ממתי מס של 1% לשנה הוא הלאמה, כאשר באותה שנת מס עצמה אתה ממשיך להשכיר את הנכס בסכום של כ 4% מערכו לשנה? קל וחומר שאתה יכול לחמוק מתשלום המס הזה לחלוטין - אם רק תואיל פשוט למכור את הנכס במלוא המחיר? §¥§¥§ חגב סמולני פעיל BDS כבר אמרנו? §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
3
חזירות שלא לשמה
  כרמל   12/08/16 23:01
כחלון כנראה שכח מאיפה הוא בא הצלחתו החלקית בנושא התקשורת השאירה אותו שכור כחלון אל תשכח מי שהעלה אותך יפיל אותך בגלל התאבון החזירי.
כתוב תגובה ל- כרמל
4
מה אומר ביבי על כחלון?...
  עזרא מנצור   12/08/16 23:15
רק אתמול אמר נתניהו במו פיו, שהוא וכחלון היו שרי האוצר הכי טובים במדינת ישראל... שים לב, עו"ד משגב! יקירך נתניהו שותף לחוק של מיסוי הדירה השלישית, אבל אתה פחדן ובוחר להתנפל רק על כחלון הנכלולון!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
מנצור זכור לך שר אוצר אחד
  צורי   13/08/16 17:21
שאי פעם בהסטוריה החדשה שלנו הטיב עם בני העם? צעדי בלוף כאלה ואו אחרים בדיוק כמו עכשיו היה בכדי להשתיק את העדר. רק ששני אלה התבלבלו אין יותר עדרים על שניים. מסתבר ששני אלה הם אחרוני הבולשביקים המכניסים יד לכיס הציבור כאחרוני לוקחי "דמי החסות". לא נשכח ולא נסלח. הרי כולנו שילמנו על מה שיש לנו בדמינו. וזה לא מספיק לשני העלובים הללו.
כתוב תגובה ל- צורי
כחלון חושב נכון בנושא.משגב טעה
  יהודה דרורי   13/08/16 19:44
יש במדינה הזו מדיניות מיסים מאד ברורה ואין שום סיבה מדוע שלא תשלם מס על השקעתך בנדלן וכן תשלם קנס על ניירות ערך ומניות שגם הן השקעה.השקעה בנדל"ן הפכה אצלנו ל"מקלט מס" ללא כל הצדקה. ברור שטוב היה לולא היינו ללא מיסים בכלל, אבל אם משלמים מס, אז כולם.
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
5
האם למשגב יש 3 דירות ?
  שלמה המגיב   12/08/16 23:15
עפ"י ההתלהמות הזו של משגב כנגד מיסוי הדירות שמציע כחלון , יש לי תחושה שיש לו עניין אישי כאן ( "..בולשביזם חזירי..פרוטקשן..מאפיונרים..אפליה פסולה..פוגעניות.."). מה הוא "קופץ" ? כמשפטן ותיק ( דוקטור !) , אני מצפה שהוא יודע שרוב מיסי המקרקעין לסוגיהם , הינו מס "מרכוש שנרכש מתוך כספים שעליהם שולם מס כדין" , כמו מס רכוש לדוגמא. ומה עם מס עיזבון שנהוג ברוב המדינות המערביות , כולל ארה"ב ומוצע שוב ושוב להכיל אותו בישראל ? האם זה לא מס על כסף שכבר שולם עליו מס כדין ? איני "מתלהב" מהמס הזה של כחלון ואיני בטוח שיוזיל את הדירות , אך האם מדינה לא יכולה להכווין את תוכניותיה הכלכליות למטרות שונות , באמצעות "לחץ" של הגברת או הפחתת מיסוי ? ואם פתאם המדינה מחליטה לאלץ בעלי רב דיזל , להיפטר מרכבם כדי להפחית את הנזק מפליטת העשן , באמצעות העלאה מסיבית של האגרות השנתיות עליהם , זה לא "פרוטקשן" ? . דרך אגב , משגב מציג בהכללה את בעלי 3 דירות ומעלה (!) , כאיזה מיסכנים שחסכו גרוש לגרוש לקראת זקנתם , ולא רחמנא ליצן , כאיזה ספקולנטים בעלי ממון , וגם כאן ישנה גניבת דעת לא קטנה. טוב , מה נגיד על משגב , הרי אנו כבר רגילים למניפולציות שלו וההסתה כנגד מי שלא חושב כמוהו , לכן לא "נפלנו מהכיסא" מרוב הפתעה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קשקוש מפואר,
  מגיב ותיק   13/08/16 00:36
טיעונים נחותים ואד הומינם מטופש. השפעה של ידיעות אחרונות ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התייחסות למגיב הותיק
  שלמה המגיב   13/08/16 08:12
נו , אולי בכל זאת תתייחס לגופם של טיעונים והשגות , במקום לזרוק סיסמאות ? , ובעניין "טיעונים נחותים" , אני מבין שטיעוניו של משגב , כולל סיגנונו ("..מאפיונרים..פרוטקשן.." ), הינם "טיעונים מבריקים" לטעמך. נו באמת , מגיב ותיק , גם אתה שותף לתובנה הבסיסית של משגב , שבעלי 3 דירות ומעלה (!) , אז מה שמאפיין אותם , זה זקנים מיסכנים שאספו גרוש לגרוש ,לצורך פנסיה קטנה לעת זיקנה ? זהו ? ה 1500 ₪ לחודש מס , שכחלון רוצה לקחת מהם , זה מה שימוטט את הבסיס הכלכלי והמחיה הבסיסית של בעלי 3 דירות ומעלה ? ממש רחמנות עליהם , משגב ממש שיכנע אותי שכחלון מתעלל בקשישים פנסיונרים שעכשיו לא "יגמרו את החודש". , בחייך מגיב ותיק , אתה באמת מאמין שמשגב יכול להציג תובנה כולשהי בכל נושא שהוא , שמנוטרלת מאינטרס אישי שלו ? . תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כבקשתך
  מגיב ותיק   13/08/16 09:00
1. למה קשקושים וטיעונים נחותים ? כי להביא דוגמה של מיסוי על סולר כדי להפחית נזקי עשן (מצוקת דיור=נזקי עשן ? ) הוא טיעון לא לעניין במקרה הזה- מצחיק שצריך להסביר את זה .
זה שעשית כאן אד הומינם גם הוא שקוף וברור - מבדח שאתה לא רואה את זה.

רוצה הסבר יותר מפורט מדוע מצוקת הדיור לא תיפטר וגם לא בסנטימטר ? רוצה הסבר מדוע מס/קנס זה יגולגל על השוכרים ?
לו שר האוצר היה מבין דברים אלמנטריים בכלכלה, היה גם מבין שהמס הזה יגולגל לשוכרים (יודע שלמה מהו "ביקוש קשיח" = שינוי במחיר לא יקטין את הביקוש לדירות להשכרה ) ולכן המס הזה יגולגל לשוכרים בקלילות ע"י המשכירים...

אז תגיד שיש לו יועצים מבינים בכלכלה, אלה פוליטיקאים ולא יועצים (ע"ע טרכטנברג).

הכוונת תוכניות כלכליות ע"י המדינה? אפשר בהחלט, אלא שיש לשנות את השיטה הכלכלית לשיטה הסוציאליסטית הקיצונית וכנגד זה יוצאים אלה מימין.

כחלון ? שמעתי אותו לפני כשלוש ארבע שנים באסיפת בחירות מקומית כלשהיא, הוא דבר שם בכוון הפוך לחלוטין, כאיש ימין וכאיש ארץ ישראל השלמה, כפי שהוא מתנהל כיום ברור לי שאין לו אידיאולוגיה חוט שדרה פוליטי בגרוש.

(אגב, רפורמת הסללור ש"עשתה" את כחלון כמושיע הציבור, היא רפורמה שנעשתה ע"י שר התקשורת הקודם לו - אטיאס והאיש כחלון צבר תהילה לא מוצדקת)

עוד אגב, לו רצה להקטין את מצוקת הדיור ברצינות, (ולא ע"י קנס בלתי יעיל של בעלי רכוש) היה פועל להחזרה לידי המדינה של מיליוני דונמים שנמסרו למגזר החקלאי (קיבוצים ומושבים) לחקלאות ואין בהם יותר חקלאות, אלה הם אדמות מדינה, אבל כאן אין לו אומץ פוליטי והוא פופוליסט חסר עמוד שדרה .

תודה על איחולי הבריאות.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
צדק חברתי לשלמה המגיב
  היהודי הנצחי   13/08/16 10:07
מי שיש לו 3 דירות שרכש באופן חוקי אשריו וטוב לו. אני שמח עבורו ומאחל לו המשך חיי עושר. אבל שלמה המגיב לא הצליח להגיע ל 3 דירות. למה? בגלל שהוא אינו מרוויח מספיק? מוציא יותר מדי? בטלן? הקנאה נוזלת לו מהאוזניים.אבל גם תאוות הבצע.הוא יקח מאחרים כמה שיותר, לקחת ממי שיש, כמה שיותר. והעיקר, שלאחר לא יהיה כדי ששלמה לא יקנא. גם מס עיזבון הנו מס דרקוני וגזלני. אבל אנשים כמו שלמה המגיב יתמכו בו כי הם לא הצליחו או בזבוזו את רכושם. לכן אפשר לשדוד את אלה שחיו בחסכון כדי להוריש לילדיהם משהו. אפשר להסית נגדם ולקרוא להם ספקולנטים (זה כמו לקרוא להם יהודים, חזירים, קפיטליסטים, מלים נבובות ובלתי מוגדרות שמשמשות להסתה). ולעצם העניין:למדינה אסור לה להפלות בין מקורות הכנסה למיניהם. אם יש לי 3 טרקטורים או 10 מקסחי דשא או 30 דירות שאני משכיר אזי ההכנסה היא הכנסה לכל דבר ואינה תלויה בשאלה איך היא נוצרה. למרות שגם כאן המס הוא גבוה הוא עדיין מאפשר לאזרח לבחור בעצמו את מקור הכנסתו. למה לא להטיל מס על מגדלי מלפפונים? או מס על גלידה? אבל כחלון בחושיו המחודדים הבין שאפשר לקנות את ליבם של הבוחרים המקנאים ע"י ציד המכשפות שנקראים ספקולנטים. כי מי שיש לו רכוש חזקה עליו שהוא נוכל, גנב או מעלים מס וזו מצווה לקחת ממנו בחזקת הגונב מגנב. אבל כחלון הוא הגנב בזירה הזו. הוא מלמד אותנו להסתיר את רכשנו מתחת לבלטה אחרת יבואו הקלגסים של כחלון וייקחו. הוא חוזר ומראה לנו שהמדינה היא הגזלן הגדול ביותר במדינה. שום שודד אינו מגיע לרמת גזל שכזו. חיים שגב צודק לגמרי. הארגון המאפיונרי הגדול ביותר בארצנו הוא מדינת ישראל בראשות כחלון וביבי והיא נתמכת ע"י אנשים מסוגו של שלמה המגיב.
כתוב תגובה ל- היהודי הנצחי
התייחסות ליהודי הנצחי
  שלמה המגיב   13/08/16 14:05
היהודי הנצחי שואל באירוניה "..למה לא להטיל מס על מגדלי מלפפונים..או מס על גלידה..?". נכון , הוא צודק , אז למה באמת קיים מס\אגרה על רכישת כלי רכב , על סיגריות , על דלק לרכב , על משקאות אלכוהול ויש עוד דוגמאות רבות , נו אדון היהודי הנצחי ,זה לא מס על כסף שכבר שולם עליו מס ? מה פתאם "קופצים" כאן כל מיני פופוליסטים ותופסים "טרמפ" על התובנות המניפולטיביות של משגב ? מה ניזכרתם כעת עם סיפור הדירות ולא אמרתם מילה (לדוגמא) על מיסוי משמעותי של סיגריות ,שכאן מנצלים אנשים מכורים מיסכנים ( ברובם מעשירונים נמוכים) , שלא מסוגלים להפסיק לעשן , גם אם ישלמו 100 שקל לקופסא ? זהו ,מי "שרחמנות" עליו , מי שגוזלים לו את הפנסיה , זה בעלי 3 דירות ומעלה ? אילו "המיסכנים" שלא יגמרו את החודש לאחר המס של כחלון ? .דרך אגב , כמעט כל אגרה שמשלמים האזרחים ( אגרת רשיון רכב וכיוצ"ב ), זה למעשה מיסוי על רכוש או שרות , שנרכש בכסף שכבר שולם עליו מס , אז מה קרה כאן כעת עם כל הצדקנים , חובבי המוסר והצדק ? . נ.ב. איני "ממתלהבי" כחלון , וגם איני תומך במיסוי הדירות הזה , אך בגלל שלא ישיג את מטרתו ויגרום להעלאת שכר הדירה לשוכרים , ולא בגלל שהוא "גוזל" את המיסכנים , ולא בגלל העיקרון ( שלא קיים באף מדינה ) שלא צודק לגבות מס על כסף \רכוש , שכבר שולם עליו מס. תהיה לי בריא יהודי נצחי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
זה אפילו לא מס אלא סתם גזילה
  אחד העם   13/08/16 18:14
מס נגבה לפי סכום הכסף ולא לפי מספר הפריטים. לא סביר שאחוזת פאר ששוויה 30 מיליון תהיה פטורה בעוד ששלוש דירות ששווין ביחד 3 מיליון יחויבו במס. זה לא מס אלא סתם גזילה. דירות זו צורה של חיסכון לפנסיה, כך מקובל בכל העולם. רק אצלנו מתייחסים למי שחסך בצורה זו כאל פושע... למה? ובנוסף, מי שמחזיק דירות נוספות גם משכיר אותן, וללא זה לא יהיו כלל דירות להשכרה.
כתוב תגובה ל- אחד העם
לי יש רק 46 דירות על שמי ועוד
  שרגא בירן   13/08/16 21:03
102 דירות הרשומות על שם ילדי. אני מתנגד לחוק הדירה ה-3 בכל תוקף.
כתוב תגובה ל- שרגא בירן
6
ביבי הצביע בעד החוק וישלם
  לשעבר ליכודניק   12/08/16 23:50
וישלם בבחירות
כתוב תגובה ל- לשעבר ליכודניק
7
ולשדוד רוכש דירה שניה זה בסדר?
  א.לץ   13/08/16 00:42
להטיל על רוכש דירה שניה מס רכישה של 8% הוא פשע לא פחות קטן מההיטל על בעל דירה שלישית.
כתוב תגובה ל- א.לץ
8
ד"ר חיים משגב,הרם הכפפה והגש
  לבג"ץ עתירה   13/08/16 01:18
בשמי ובשם 50,000 איש שיש להם יותר משתי דירות.
בבחירות האחרונות הצביעו 4 מ' בוחרים. הליכוד קיבל כמיליון קולות ל-30 מנדטים.
אני מעריך את הנפגעים שהם בני הזוג =100,000 בוחרים.
שלשה ילדים נשואים ובני זוגם 150,000 בוחרים
ההורים של בני הזוג 150,000 מצביעים
הדיירים שיפגעו 180,000 בוחרים
בקיצור להעיף לכל הרוחות את ביבי , הליכוד וקחלו עם כולנו.
חובה להכין התארגנות של בעלי בתים להשכרה ולהראות למאפיונרים ביבי את קחלו מאיפה משתין הדג.
כתוב תגובה ל- לבג"ץ עתירה
9
משגב , כמה דירות יש לך ?
  מס רכוש 0%.   13/08/16 01:24
מאחר ובכל העולם יש מס רכוש לאלו המחזיקים בחצי דירה נוספת אז ראוי וצודק להטיל מס דירות השקעה
כתוב תגובה ל- מס רכוש 0%.
10
מס רכוש בררני ולכן לא צודק
  אהוד פרלסמן   13/08/16 01:58
לא צריך להיות גאון בשביל להבין מה פה קורה פה. מטילים מס על אנשים שיש להם רכוש, אבל לא על כולם, אלא על אלה שרכושם הוא דוקא דירות. רוצים להטיל מס על הרכוש? שיחייבו את כולם להגיש הצהרות הון, ויחליטו כמה כל אחד ישלם על פי עושרו. וככה מי שיש לו מיליארד שקל מושקעים בבורסה ישלם פי מאה ויותר ממי שיש לו שלוש דירות שאינן דירות פאר. אבל מה שהם עושים זה שהמיליארדר לא ישלם כלום, וזה שיש לו שלוש דירות ישלם. זה פשוט מס לא צודק וחסר כל היגיון.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לי יש רק דירה אחת בקרית מלאכי
  משה קצב   13/08/16 11:02
ואני לא אמור לשלם מס.
כתוב תגובה ל- משה קצב
איןסתירה=כחלוןצודק&גםאתה צודק!
  ע_הראל   14/08/16 07:43
למס "הבררני" של כחלון יש גם מטרה מסוימת כמעט קדושה (חוץ מגביית כסף למדינה) - והיא לפוצץ את בועת הנדל"ן! לבעלי דירה שלישית יש אופציה לספוג את המס (מה שהופך את השכרת הדירה לקצת פחות רווחית), או לחילופין יכולים למכור את הדירה - ובכך יסייעו לפוצץ את בועת הנדל"ן, כאשר ישנו כעת מלאי של כ 28,500 דירות "יוקרה" בידי קבלנים שיהיו חייבים להוריד מחירים מתי שהוא כדי למכור (בנוסף לכמעט 110,000 דירות במחיר למשתכן בשנים הקרובות)! לכן מוטל מס משמעותי של 1% על דירה שלישית ומעלה. §¥§¥§ אך גם אתה צודק שיש מקום להטיל מס רכוש שנתי אחיד על כל רכוש בכלל (נדל"ן ומזומן ומניות ואחזקות פיננסיות ובעלות על מפעלים ועל עסקים בכלל) - אך זאת בשיעור צנוע יותר של 0.1% - 0.2% לשנה לדעתי. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
אני מתנגד(!) לכל מס רכוש
  אהוד פרלסמן   14/08/16 09:57
לא כתבתי שאני בעד מס על רכוש או על הון. כתבתי רק שהמס הזה בלתי צודק כי הוא בררני. אני בהחלט מתנגד גם להטלת מס על רכוש ועל הון, בניגוד להטלת מס על רווחי(!) הון, שיש כבר עכשיו. תיקח שני אנשים, שהרויחו אותו דבר, ואחד מבזבז את הכל, והשני חוסך, הראשון לא ישלם כלום, והשני ישלם מס כל שנה על זה שהוא חסך. זה צודק זה?! זה הבולשביזם שכתבת עליו משגב, ואם נלך בדרך הזאת, של מיסוי העשירים עוד ועוד, הם כולם יברחו מפה, ואנחנו נלך בדרך של ונצואלה. זה מה שאתה רוצה?!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
11
עוד החלטה אומללה של ביבי
  נגרי משה   13/08/16 06:46
שהרי קחלון לא היה מגיש חוק לא צודק זה על דעת עצמו. ביבי שעשה כ-40 מיליון שח' מהיותו פוליטיקאי לא היה מרשה לקחלון להגיש את החוק לאישור הממשלה אם היו לו עצמו 3 דירות על שמו.
כתוב תגובה ל- נגרי משה
12
קשקשן חזירי עוד מישגב
  רחובות   13/08/16 07:49
מצרך הדירות במדינה מוגבל ומי שרוכש דירות עוד ועוד על חשבון חסרי הדיור הם הם החזירים,

אז שישלמו מיסים כחוק, יש מילארדרים בארצנו שיכולים לקנות את כל הלחמים שבמרכולים,

ולא ישאר לשאר האזרחים, אז מה ניתן להם להרעיב או להשכין ברחוב את חסרי הדיור?

אגב לגילוי נאות עוד מישגב כמה דירות את מחזיק?
כתוב תגובה ל- רחובות
הידד!
  Hatsofe   13/08/16 11:00
סוף סוף מישהו העיז לומר משהו אמיתי ללא חשש.אני מוריד את הכובע.
כתוב תגובה ל- Hatsofe
13
כמה נדל"ן יש לך מר משגב.....
  אזרח שגם חושב   13/08/16 08:35
מספיק עם הבכיות, חלק גדול מבעלי הדירות הרבות עשה את הונו בדרכים שלא נרחיב עליהם את הדיבור, אז לא יזיק להם לשלם קצת.....
לא מזמן "התבשרנו" על הפסק דין שאחזקת 24 דירות הם לא עסק ולכן על העורך דין שהוא הבעלים לשלם מס מופחת.....
לא רק זה התברר שלשופט "הכרות מוקדמת עם השופט ומקורביו" והוא גם לא הודיע על כך
אז היכן בדיוק הבולשביזם והשחיתות????
אני מבין שלטעמך מי שצריך לשלם מס מלא אלה הם השכירים והעניים ועורכי הדין צריכים לצבור הון ע"ח חשבון כולנו
כתוב תגובה ל- אזרח שגם חושב
לאזרח חושב: די עם תחושת הקיפוח
  הניה   13/08/16 09:24
יש בארץ למעלה מ-100,000 בעלי 3 דירות ומעלה, והשופט ברק בעל 24 דירות, לכן אני חושבת כמי שגרה ברישון 43 שנה בדירה שכורה, שהמס צודק, ואני מברכת את כחלון על החוק החשוב, וכנראה שאצביע שוב בבחירות לנתניהו, אחד ממנהיגינו הגדולים שאינו חוסך זמן ואנרגיה להיטיב עם העם, בלי לתת דעתו לעשירים. אני גם מאחלת בהזדמנות זאת מז"ט לרעייתו הנאמנה שרה ליום הולדתה ה-54, למרות שהיא נראית צעירה בהרבה מגילה. גם ידידתי הקרובה רותי בר מצטרפת לברכות, ומאחלת לזוג המלכותי שלנו עוד הרבה שנים מאושרות ביחד, בנאמנות הדדית.
כתוב תגובה ל- הניה
האזרח החושב
  היהודי הנצחי   13/08/16 10:15
כנראה שחסר לו את האמצעים לחשוב. לא מדובר על אנשים שהרוויחו את כספם שלא באופן חוקי. אי אכיפת החוק היא כשלוש של המדינה! תפקיד המדינה הוא להעניש את העבריינים ולא את כל האזרחים ללא אבחנה. אבל האזרח החושב ביתו אינה מגיעה להבנה שכזו. אולי הוא קורא את העיתון לאנשים החושבים.
כתוב תגובה ל- היהודי הנצחי
איןסתירה=מס כחלון+מס הכנסה/מעמ
  ע_הראל   14/08/16 09:38
ברגע שתהיה לנו בשעה טובה רשימה של כ 100,000 בעלי דירה שלישית ויותר, אז בנוסף למס כחלון החדש - קרוב לוודאי שמס הכנסה ומע"מ "יתלבשו" על כולם! §¥§¥§ ומי שינסה להתחכם, ולהעביר בעלות "בהול" על אחת מדירותיו נניח לקרובי משפחה, הרי דווקא אותו יבדקו בזכוכית מגדלת! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
14
ייעוץ משפטי "עקום"
  מיקי מירושלים   13/08/16 08:56
כדאי שנזכור שמרבית "התספורות" שעשו לנו הטייקונים היו ביעוץ מלא ואולי גם בשותפויות (גלויות. עקיפות וסמויות) של מספר עורכי דין (עוכרי דין) "מאכרים" (שכולנו מכירים) ומספר בנקאים שאפשרו זאת, אז תבדוק כמה נדל"ן אספו כל אלה,
כהערת אגב: שוחד ושלמונים ניתן לתת ולקחת לא רק במעטפות טלנסקי,
נראה לי שאתה מנסה להגן על כל אלה

כתוב תגובה ל- מיקי מירושלים
15
אחרי 20 שנה שלא הצבעתי לאף אחד
  אניטט   13/08/16 09:30
הצבעתי אני ומשפחתי לכחלון מי היה מאמין שדווקא הוא יהיה הכי גרוע למעמד הביניים וטוב מאד לעשירים גועל נפש
כתוב תגובה ל- אניטט
16
והחבר השופט שלי דואג רק לי!!!!
  יש לי 21 דירות   13/08/16 09:32
כתוב תגובה ל- יש לי 21 דירות
17
ד"ד התבלבלת! הקפיטליזם חזירי!
  פועה   13/08/16 09:33
לא יקרה לך שום דבר אם תשלם מס על הדירות הרבות שרכשת ומניבות לך תשואה נאה. אם אני משלמת מס על רווחי המזעריים בבורסה גם אתה צריך לשלם מס על רווחיך הנאים מהשקעותיך בנדל"ן המניב שלך! לצווח בדמעות תנין "בולשביזם חזירי" זאת דרכו מאז ומתמיד של כל קפיטליסט חזיר שנמלט למקלטי מס וחי על חשבונם של משלמי המס.
כתוב תגובה ל- פועה
18
לכל נפגעי כחלון\ הכנסו
  כנכל   13/08/16 10:33
כדי לחסוך לתקופות קשות אין טעם להשקיע כאן. כל מיני כחבונים כאלה ואחרים כבר ידאגו לשדוד מכם את פרי עמלכם.ולהשאירכם חסרי כל . מוצע לכם להשקיע ביפן. בעל רכוש מוגן על פי החוק. התשואות : 10-17% פרטים tokyo1212@gmail.com
כתוב תגובה ל- כנכל
19
Bullshit
  Hatsofe   13/08/16 11:27
בעלי הדירות הרבים משכירים את הדירות האלה במחירים מטורפים לאלה שיאן יכולים לרכוש. אין שום ריסון על זה וההפקרה נמשחת והולכת. עלות המחייה במה שאמור להיות המרכז היהודי הלאמי - ישראל,היא "לא ייאומן כייסופר" ! רדיפת בצע בלבד היא המניע העיקרי ברכישת דירות נוספות.ספקולציות והעלות המחירים בלתי פוסקות הופכות את החיים של כול אלה המתחילים את דרכם העצמאית במדינה הזאת לבלתי נסבלת ורבים נושרים.
כתוב תגובה ל- Hatsofe
20
חזרו לימי סטלין -רק לא רוצחים
  מ.ל   13/08/16 11:42
כתוב תגובה ל- מ.ל
סטליןלקח רק רבע%על דירה שלישית
  ע_הראל   14/08/16 09:23
אבל ביבי את כחלון לוקחים אשקרה אחוז 1 שלם בלי למצמץ; נו האם זה לא גרוע מרצח?! אוי אוי ה' ישמור. §¥§¥§ יהודים רחמנים בני רחמנים, הצילו! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
21
נפתחה עצומה נגד החוק.אתר
  עצומה   13/08/16 12:11
כתוב תגובה ל- עצומה
22
והשתלטות על כספי ניצולי השואה,
  וינטר הניה   13/08/16 12:37
במשך עשרות שנים, לא היתה ואינה גזל לאור יום?
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
23
הקוסם
  באום   13/08/16 16:42
כחלון הוא קוסם שהצליח לו רק קסם אחד.הסלולר.תמיד נזכור אותו כמי שאיפשר לכל פרולטר שבקושי מתקיים להחזיק סמארטפון 5.5 אינטש ולהיות חלק מהעולם הגדול וההתפתחות הטכנולוגית מה שאותם "חנוטים בחליפות" מצמרת הכלכלה ועולם העסקים לא ממש רצו באותם ימים.אבל מאז, הקסמים שהוא מנסה לבצע לא מצליחים וכנראה שיש מקומות שקסם לא עוזר אלא רק פטיש 5 קילו שדופקים איתו מכה.מרגרט טאצ׳ר בשעתו הצליחה להרים את כלכלת בריטניה ולהחזיר אותה לליגה העליונה של כלכלות העולם רק אחרי שהיא לקחה פטיש 5 קילו ודפקה על הראש של הכורים בצפון אנגליה שתקעו את הכלכלה. היא נתנה להם לשבות חודשים ארוכים שעד שהם נשברו ואנגליה יצאה לדרך חדשה.הכינוי "גברת הברזל" לא סתם ניתן לה מה שמלמד שעל מנת להוריד את מחירי הדיור ולהפוך את חיי הישראלים לנורמלים צריך מישהו שעשוי מברזל שיכנס חזיתית בגורמים האמיתיים שגורמים למחירי דיור כל כך גבוהים.רמ"י,קודם כל ואחר כך כל אותה בירוקרטיה שמפרנסת עשרות אלפים ולא מוכנה לוותר על הרווחים שלה ועל הכספים שהיא גובה מאזרחי ישראל.במשרדי הממשלה,ברשויות,באירגונים שונים ומשונים נמצא בור שאליו נסחפים כספים במיליארדים שמעלים את מחירי הדיור לשמיים וגורמים לעיכוב של שנים רבות עד שמתרומם פה בניין.פה קוסם לא יעזור,פה צריך לעלות לבמה את "איש הפלדה" שמפרק במכה לבנים,רעפים קרשים וברזלים.
כתוב תגובה ל- באום
ה"קסם" אינו שלו
  מגיב ותיק   13/08/16 22:54
זו הטעות הרווחת, רפורמת הסלולר הייתה יוזמה של חבר כנסת מש"ס - אטיאס שבתמיכת ביבי החליטו להכניס מפעילים (וירטואליים) נוספים לשוק הסלולר הוא אימץ את מסקנות חברת הייעוץ NERA, והקים את ועדת גרונאו לגיבוש המלצות מפורטות לשוק הסלולר וקביעת מדיניות בעקבות המסקנות וסיים בגיבוש טיוטת רישיון למפעילים וירטואליים.

אטיאס עזב וכחלון נכנס.

והמשיך וקטף את כל התהילה שלא בצדק.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אומרים שגם
  באום   14/08/16 01:03
אדיסון לא היה זה שהמציא הנורה הראשונה,הוא רק יצא לציבור ראשון.בכל מקרה,החוכמה בכל עשייה היא לעשות כי תוכניות יש תמיד וועדות יושבות וקובעות וכולם רוצים אבל דברים לא יוצאים לפועל כי אין מי שיוציא אותם לפועל.כחלון הוציא את התוכניות לפועל וספק עם אטיאס היה מבצע זאת.בארץ חסרים אנשי מעשה,לא חסרים מוחות.
כתוב תגובה ל- באום
כחלון/ביבי=הכניסו תחרות לסלולר
  ע_הראל   14/08/16 06:12
מתפלא עליך מגיב ותיק איזה קשקושים אתה ממציא; §¥§¥§ אטיאס הכניס הגבלות קטנטנות וזניחות לחלוטין על חברות הסלולר, כמו למשל שהיו מחייבים בשיחה אם התקשרת למענה קולי, אך היום יש לך הודעה [הגעת למענה קולי וכו'] ואז תוכל לנתק ולא תחוייב בשיחה! §¥§¥§ או למשל אטיאס חייב אותם למסור העתק של החוזה שחתימו אותך (כן, מקודם היה העתק רק אצלם)! אך מזה לא הורידו מחירים ולו בגרוש, ויותר גרוע החברות סלולר המשיכו לרמות את כולם במיוחד את הקשישים בפריפריה, ולהחתים אותם על הוראות קבע תמורת חבילות שרות מנופחות שהקשישים לא היו צריכים ולא השתמשו אף לא בפסיק ממה שמכרו להם (וכמובן לא קראו את החוזה שנשלח להם בדואר); והחברות משכו מהקשישים אלפי שקלים בחודש (גם עשו להם הוצאה לפועל מהר מאוד ברגע שנגמרה המשיכת יתר בבנק)! §¥§¥§ לכן כחלון רתח על זה מכעס, ונשבע לסגור חשבון עם הטייקונים של הסלולר; אגב נתניהו דחה את ביצוע תוכניות כחלון מ 2011 ל 2012 כי פחד מהתמוטטות בבורסה אם רק יגעו בסלולר, מה גם שזה קרה ביחד עם ועדת שישינסקי שכיסחה בזמנו את המניות של חברות הגז והאנרגיה, וגם הוועדה של שטייניץ לביטול הריכוזיות שפגעה במניות הטייקונים במיוחד IDB, כך שבשורה התחתונה התחילה הבורסה לדמם ב 2011 באופן הדרגתי לתוך 2012 (להבדיל מנפילת פתאום)! §¥§¥§ והתברר שבמהלך 2012 השילו הטייקונים (סלולר וגז ונדל"ן ותקשורת ובנקים גם IDB ובכלל) - השילו 60 מיליארד ש"ח משווי המניות שלהם; ומזה היה נתניהו רגוע יחסית, שהבורסה תדמם בהדרגה אך אין נפילה פתאומית, ורק אז הוא אישר לכחלון לסיים את ביצוע רפורמות הסלולר שלו! §¥§¥§ לסיכום כחלון לא היה צריך להקים ועדות כמו אטיאס כדי להתחבא מאחורי הרעש והצילצולים שלהם, אלא הוא ידע בעצמו היטב מה צריך לעשות, ורק לו לכחלון היה גם האומץ לבצע את תוכניתו למרות האיומים של הטייקונים (ושל הבנקים) שהכל יתמוטט, הכלכלה וגם הבורסה ואפילו השמיים הולכים ליפול! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
24
בין ש ... ....
  עוד סתם אזרח   13/08/16 22:38
בין שהחוק החדש מעיד על מצוקת דיור אמיתית/מהותית, בין שהחוק החדש אם ולא חוקתי, שפע התגובות שלכם כשלכן מעידה על הנכונות בדיון עצמאי החשיבות והנכונות בדרך: בעשייה כבייצור העצמי. זאת הדרך כזה עשוי והניצחון הצודק שלכם ושלכן הצופים והצופות זאת גם הדרך ומבלי גריעה בבני ברית אמת מהלב והשיתוף ומבלי רצון לדרוס להכתיב ולהרוס לכם ולכן את החיים רק בעיקר ולמען האינטרס הצר(הזמני ביותר) שלהם, גם שיעשו כך בדרך לא דרך ובתיחכום וניצול תבונתם ובניסיון לסנוור תוך כדי ניצול עוצמות הכח והשררה שלהם. הגם ועוד סתם אזרח: כעת צריך את נכונות כהדרך כוהחשיבה: בצדק ובאנושיות הגם בהחלט ובשיתוף בני ברית לב כואמת לטווח ההווה כוהדורות הבאים כלטובה ולברכה. בין ש ... .... הדרך הארוכה והנכונה היא והדרך הקצרה. שאו ברכה. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
25
"בולשביזם חזירי"?! ע"י ביבי?!
  גדעון8   14/08/16 05:20
לא יכול להיות ש-'כתב החצר' יגדיר כך את ראש הממשלה. או , אולי הוא 'שכח' שלממשלה בה מכהן כחלון, יש ראש והוא ביבי נתניהו...[אגב, הממשלה הצביעה "פה אחד" בעד התקציב...].
כתוב תגובה ל- גדעון8
26
פשיזם חזירי. המלים הנכונות..
  הגוי..   15/08/16 12:26
יש לקרוא לילד בשמו..גם היטלר וה ד"ר גבלס טענו לבולשביזם חזירי והפכו את הגרמנים לעבדי קרופ, אופל (GMC), מרצדס ובייר אודי DKV וקונצרני המזון בגרמניה וכו' בעוד לאזרחים ולעובדים שצריך היה מהם "ראש שקט"' שכר מינימום וחיילים בחזית המזרחית ה"בולשביקית העוינת" של סטאלין דאגה המדינה הנאציונל-סוציאליסטית, היינו המפלגה הנאצית השלטת. דומה, לא? הרי המוזכרים לעי"ל ודומיהם היו קפיטליסטים טהורי גזע לא פחות מהעם הגרמני ומשליטי המפלגה הנאצית בניגוד גמור ולהבדיל מהבולשביקים ומסטאלין שבזכותם גם הד"ר חיים משגב חי, נושם ובועט בצלחת ממנה הוא אוכל במדינת ישראל אותה הקים אותו הבולשביק סטאלין..למה הבולשביק סטאלין? כי סטאלין היה בולשביק! ובנוסף זאת פשוט עובדה היסטורית.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il