s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא האמנתי שזה יקרה לי אי-פעם
מאת: חיים משגב  |  16/10/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שאלות קטנות מר משגב שמחייבות ת
  אורי... .   16/10/16 23:59
שאלות קטנות מר משגב שמחייבות תשובות ממך. האם אנו מגדלים אורז? האם אנו מגדלים סוייה? אז מר משגב למה אנו חייבים לגדל 100% עגבניה? למה אנחנו חייבים לגדל 100% עוף? למה אנחנו חייבים לייצר 100% ביצים.\ אז מר משגב משה כחלון מטפל בכול אלו שתופסים את הציבור בביצים ולא פלא שאתה נזעק איכן ראש הממשלה בנימין נתניהו. אז מר משגב אין לנו שטחים ומים לגידול בקר ואין שום סיבה לדרוש מהציבור לאכול חרה ומי שרוצה משר טרי שישלם הרבה בגלל שמר משגב דואג לחקלאי. מר משגב האם אתה חושב שלקופאית בסופר יש את היכולות הכלכליות לממן את השוד של החקלאים? אז להשכלתך (אולי היא רבה אבל עם שכל ריק לחלוטין) משה כחלון הוא מתנה שקיבל בנימין נתניהו בבחירות אלו. אז תמשיך לחפש דרכים לעשוק את כל העשירונים התחתונים ואני מאחל למשה כחלון דרך צלחה, ועוד הרבה שנים לעם ישראל. נ.ב.. שהחקלאים ילכו לעבוד בסופר או בהיי טק זה לא אכפת לי רק שיפסיקו לשדוד את הציבור!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אורי... .
דמגוגיה זולה
  gyg1   17/10/16 05:31
1.מה מחיר האורז בחו״ל ומה המחיר בישראל? 2. הבעיה אינה בחקלאים, אלה שרשרת התיווך עד שהירק ואו הפרי מגיעים לצרכן. 3. עגבניה שנקטפת ירוקה ומובחלת איננה עגבניה. 4. מאד פשוט להוריד את פערי התיווך ולזה צריך אומץ.
כתוב תגובה ל- gyg1
אורי אתה צודק
  צורי   17/10/16 11:20
אך לחקלאות מלבד פרנסתם של העוסקים בזה הוא ערך שכך נשמרות אדמות המדינה מחמדנותם של הערבים כאן והשתלטותם האגרסיבית על האדמות . סע לערד דרך צומת להבים וראה זאת במו עיניך. סע מבאר שבע לדימונה וירוחם וראה מה מצב הקרקעות שם.תחרות היא דבר חשובמאד אך החקלאים מקבלים הכי מעט על עמלם (היום של התאילנדים) שווקי הירקות נשלטים ע"י אנשי עולם תחתון אין דרך אחרת לנקוב בשמם וחמדנות חסרת גבולות של רשתות המזון. שמונעים תחרות אפילו בשווקים.
כתוב תגובה ל- צורי
ולמה לגדל דווקא אידיוטים?
  סניל   19/10/16 08:13
כתוב תגובה ל- סניל
2
מר משגב צודק ב100%
  ישראלי זועם   17/10/16 01:43
חשוב להפטר משר טיפש זה כמו מראש הממשלה שאינו עושה מאומה פרט לשמירת הכסא לעצמו ולבניו אחריו. האם לא הגיע הזמן להשליך את מוצצי הדם הללו לכל הרוחות? כן רבתי זה מענה העם ! לכן איחולי העם לזוג נבלותת אלו: ביבי ושר האוצר המושחת שלו, זוג מושחתים שיתרת חייהם צריכה להסתיים בכלא!
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
משגב&שור זועם>קומו לכו לג'הנם!
  ע_הראל   17/10/16 23:22
יש לכם מקום שמור במרתף 5- VIP בג'הנם כמו כל הסמולנים הנאמנים. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
3
מיישהו יודע מנין התואר ד״ר של
  מלג״ה   17/10/16 01:53
משגב? שמעתי שהוא כמו של ה״ד״ר״ עו״ד שמואל סעדיה. זה נכון? מעשהו?
כתוב תגובה ל- מלג״ה
אל תשמיץ את משגב, מעורכי הדין
  הניה   17/10/16 10:37
המרשימים ביותר בהופעתם החיצונית בבתי המשפט, ואשר בצעירותו היה מקור חלומותיהם הרטובים של רבות מהמתמחות. הוא אמנם לא מבריק בליטיגציה, אך עצם היותו ליכודניק שרוף מספק לו אליבי לאי-חוכמתו היתרה.
כתוב תגובה ל- הניה
סמולני דפוק מקנא בהצלחת הימין!
  ע_הראל   17/10/16 20:55
משגב והניה כמו סיר והמכסה שלו; שניהם ימותו מהר בגלל קנאתם בהצלחת ממשלת הימין נתניהו-כחלון; §¥§¥§ ותוך שנה בס"ד תתפוצץ בועת הנדל"ן, ויחד איתה גם יתפוצצו הסמולנים הארורים. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
הניה ואני מבין שאם עו"ד משגב
  צורי   19/10/16 16:28
הוא איש תנועת הליכוד הוא לוקה בשכלו? הניה את או אתה לו היו צריכים לעטוף את בינתך בניר היו עוטפים רק אויר באין בנמצא בינה. יש עלובי נפש ואת עונה נפלא לתיאור בתוספת הכינוי רפש גם זה מתלבש אצלך ככפפה ליד.
כתוב תגובה ל- צורי
4
כשלפתע כחלון קם ועזב את
  כחלון = אסון   17/10/16 06:00
ממשלת נתניהו לפני מספר שנים - השמאל חגג. השמאל חשב שבדרך זו תיפול ממשלת נתניהו. אז החל מסע ההאלהה של כחלון. הם כינו אותו "כוכב נוצץ", "יהלום", "אלומת אור יחידה" ועוד. אחד השמאלנים כתב עליו: "עדיין לא נולד בארץ כוכב חברתי זוהר שכמוהו - לא בשורות הליכוד ולא בשום מפלגה זולתה. מן הראוי, לכן, שיחזור ויתרום את תרומתו הנדיבה לציבור, גם אם תהיה זו הפעם מפלגה עצמאית משלו".... פתטי. אבל עתה כל המקלסים השמאלנים האלה בועטים בו. האמת היא שמתחת ל"כוכב הנוצץ" של השמאל קיימת אישיות בומבסטית, מרוצה מעצמה, רדודה ואוהבת פרסום, כבוד וממון, ותמיד מחייכת. אכן צודק מר משגב, התגאנו תמיד שאנו מדינה חקלאית המייצרת בעצמה את תוצרתה ואפילו מייצאת (אבוקדו, מלון, תמרים, רימונים ועוד), והנה בא כחלון והורס את חקלאות ישראל, כמו גם אנשי "עמך" רבים שבזעת אפם רכשו 3 דירות. חבל שנתניהו מחריש.
כתוב תגובה ל- כחלון = אסון
חקלאים יוצרים מחסור שקרי בשוק!
  ע_הראל   17/10/16 21:38
לא יודע אם מועצת הפירות עוד קיימת, אבל גם היום יש קנוניה מתחת לשולחן ליצור מחסור מתוכנן מראש בשווקים; למשל הם מחליטים ביניהם שבחודש מסוים לא להוציא שום עגבניות לשוק - ושהמחירים מאמירים אז הם מוציאים עגבניות לשוק במחירים אסטרונומיים! §¥§¥§ יתכן שרשתות השיווק ו/או השוק הסיטונאי הם היוזמים של הקנוניה - והחקלאים משתפים איתם פעולה בעל כורחם, אך הממשלה חייבת להתערב כדי לשבור את הקנוניה הזו, בעיקר על ידי היתרי ייבוא מוגדלים; האם למישהו יש שיטה אחרת לשבור הקנוניה החקלאית הזו (אני אומר קנוניה חקלאית ולא קנוניה של חקלאים, כי לא החקלאים בהכרח הם שיוזמים את הקנוניה)!?! §¥§¥§ יתכן גם שצריך לקשור בין היתרי הייבוא לתחזית של כמויות הייצור; נניח למשל שהשוק הישראלי זקוק ל 80,000 טון עגבניות בחודש; ובכן אם משרד החקלאות יכין תחזית ייצור עתידית, כלומר ירשום לו כמה טונות מתכוונים מגדלי העגבניות לספק לשווקים בכל חודש מחודשי תשע"ז, ואז אם יתברר שבחודש מסוים צפוי מחסור של 30,000 טונות, הריי יופקו למפרע היתרים לייבוא הכמות החסרה הנ"ל באותו חודש; אך כעת מה נעשה אם היבואנים יצטרפו לקנוניה ולא ינצלו כלל את היתרי הייבוא שלהם? אוף, זה מתחיל להיות מסובך!!! §¥§¥§ כך חזרנו למשבצת האפס; אין ברירה אלא להגדיל את היקף היתרי הייבוא בכלל, לתמיד - אין ברירה, נקודה. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
לקחו לך שני גרוש אז אתה זועם
  םק22   17/10/16 06:42
הסיפור של מס על 3 דירות הזוי, ברור שכחלון לא יצליח להשפיע בכלל על מחירי הדיור בישראל כי פרט לקרקעות המתוכננות לבנייה שהן בידיים שלו וטוב הוא עושה ששינה את שיטת המכרזים מדובר בשוק משוכלל.
השוק זקוק למשקיעים וייפצה אותם היטב גם על הנזקים וחוסר הוודאות מתוצרת כחלון

מצד שני חצי מהעם בישראל מרוויח פחות מ 6000 ברוטו לחודש. כל הפחתה קטנה ביוקר המיחייה עוזרת לרוב הציבור. וגם המגזר היצרני ירוויח מהפחתת המיסים והעלויות והגדלת המשכורות האפקטיביות לו ולעובדים שלו.

ואם החקלאי הפולני יודע לגדל את הפרה בחצי מחיר מהחקלאי הישראלי למה לא לקנות ממנו במקום מהמפעל בבעלות סינית.
הממשלה רוצה לקדם את החקלאי - שתשלם לו ישירות מהתקציב שלה ולא באמצעות מכסים שכלל הציבור סופג ואז אולי נדע למי בדיוק הולך הכסף כמה עולה לנו התענוג.
כתוב תגובה ל- םק22
6
אין לך בושה נדלניסט קטן
  עמך קטן   17/10/16 07:08
כחלון שר האוצר האמיץ ביותר וברור שאותך בעל הרבה דירות שהתרגל לחיות על חשבון אחרים זה מדאיג
כתוב תגובה ל- עמך קטן
המכונית היפה של השכן שלך
  עיניים גדולות!   17/10/16 09:53
לא מעצבנת אותך? רק דירות? לך תספר לסבתא של אפרים. גם כחלון גם אתה, באתם ממקום שחינכו לקנא! במקום לעבוד.
כתוב תגובה ל- עיניים גדולות!
7
מנהגו של השמאל הוא להתלות
  שמאל לא חכם   17/10/16 07:55
על קנה רצוץ ולייחל שזה הקנה, יגרום לקריסת הממשלה. זו טפשות. כך הם עשו גם עם כחלון. כל כך פארו ורוממו אותו ועתה הם מתנערים ואפילו סולדים ממנו. אבל רבים בימין ידעו, הבינו והכירו בעובדה שכחלון הוא חבר של טייקונים, תאב בצע, תאב פרסום וכל מהלכיו מונעים ע"י תשוקות אלה. הוא מסוכן לממשלה ולציבור. הוא גורם לנזקים. רק להזכיר את גישתו למתווה הגז, את חנפנותו לבית המשפט העליון ("לא נאפשר להגביל את כוחו של בית המשפט העליון"). --- מפחד פן תיפול הממשלה - הכל דוממים ושותקים, ומאפשרים לו להשתולל, גם נגידת הבנק. והערה קטנה: הופעתו ומראהו של כחלון מעידים על דרכו. תמיד מוזנח ובלוי, לעולם אינו מגיע למשרדו עם עניבה וחליפה מחוייטת כיאה לשר בממשלה. תמוה עד מתי תמשך התנהגותו הפרועה והמזיקה? מי יחסום אותו?
כתוב תגובה ל- שמאל לא חכם
8
בגלובס רבע מהעונים קבעו
  כחלון=אפס   17/10/16 08:45
למעלה מ 70% קבעו לכחלון ציון פחות מ 60% שהמשמעות האיש כישלון. מאחר והחיוך המטומטם תקוע אצלו כמו אבן במצולות הוא אפילו לא מבין את מצבו האמיתי.
כתוב תגובה ל- כחלון=אפס
כמו במשבר המניות>יבכו בכי מר
  ע_הראל   17/10/16 23:02
אף אחד מקוראי גלובס לא חזה (למשל) את משבר המניות של שנות ה80; כעת כאשר בועת הנדל"ן בס"ד תתפוצץ, הם יבכו כנראה על מר גורלם. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
9
וגם לי זה קרה !
  שלמה המגיב   17/10/16 09:15
גם אני "לא האמנתי שזה יקרה לי פעם " , שאתמוך בתובנה כולשהי של משגב , אך מה לעשות ? כשמשגב צודק , אז חייבים להודות בכך , באשר ברור לכל בר דעת וגם כמעט לכל בכירי הכלכלנים , כולל נגידת בנק ישראל , שכחלון "מוביל אותנו לתהום של אי ודאות כלכלית " וכל מה שמנחה אותו זה "פופוליזם" רדוד שעלול למוטט את המשק הישראלי , כולל החלשת יציבות הבנקים , איבוד מקורות פרנסה של עשרות אלפי עובדים וערעור יציבות שוק ההון שיבריח משקיעים מחו"ל. אך כמובן שמשגב לא יכול להסתפק בנימוקים ראויים לחיזוק טיעוניו , והוא כמנהגו המתנשא , חייב (!) ללוות את ביקורתו בלעג אישי , קטנוני וחסר רלוונטיות כלפי מבוקריו , כאשר מציין שלכחלון "יש דירת פאר בחיפה השווה מיליונים רבים " , נו מה הקשר ? ראשית , אכן יש לו דירה נאה בכרמל בחיפה , אך היא לא שווה "מיליונים רבים" , ובודאי שהיא פחות מנכרת ובעלת שווי מהוילות של נתניהו בקיסריה , של הרצוג בשכונת צהלה בתל אביב , של לפיד בצפון תל אביב , של ברק במגדלי אקירוב , של ציפי לבני בשכון בבלי בתל אביב , של אולמרט במוצא , של ארנס בסביון , של סילבן שלום ואשתו ברמת גן ועוד רבים מראשי המדינה בעבר ובהווה , והסגנון הנלוז הזה של משגב , שחוזר לצערנו מדי מאמר , לעשות מניפולציות על הקוראים , הוא מגעיל , ואת זה הוא עושה אפילו שיש נימוקים ראויים להוכחת טיעוניו , וחבל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה, לא האמנתי שזה קורה לי
  מגיב ותיק   17/10/16 10:47
אך אני נאלץ הפעם להסכים איתך בכל מילה. נתניהו, מהמושחתים בראשי ממשלותינו ב-68 השנים האחרונות, הוא זגזגן, פחדן פוליטי שלא יעז לנקוט שום יוזמה בכל נושא, מבקש להישרד כראש ממשלה לפחות עוד 10 שנים עד שבנו ההולל יאיר יחזור ממסעות העינוגים שלו בעולם (מלווה על ידי 3 אנשי שב"כ השומרים אותו על חשבוננו), וייבחר לראשות הליכוד, ובהמשך יהפוך לראש ממשלה, בעלה של אישה חולת רוח הלוחשת על אוזנו ומתערבת בניהול המדינה, נואף גדול בעברו (וראה פרשת רות בר), שקרן ומתהדר בהישגים לא לו, חושש משרים בעלי הישגים כמו ישראל כץ, וכך הלאה. כל התכונות הללו של ביב שופכיו זה, היו גורמות לו בכל מדינה מתוקנת לעוף מזמן ולהיעלם לנו מהעיניים, אך לא במדינה פרימיטיבית כמו שלנו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התגובה הזו היא של מתחזה בזוי
  מגיב ותיק   17/10/16 20:52
כאילו בשמי.
יש לי הערכה טובה מי הוא הנבל ויש סיבה שהוא בלחץ.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תמוה שזה עבר. בדרך כלל
  ל-ותיק   17/10/16 21:02
המערכת חוסמת שמות קיימים, ומבקשת מהגולש למצוא לו שם אחר.
כתוב תגובה ל- ל-ותיק
המתחזה שכתב בשמך את התגובה
  למגיב ותיק   17/10/16 21:07
המחוצפת הוא "שלמה המגיב" עצמו!!!! ראה נא למטה תגובה המתחילה ב: "במאמרו של אביתר בן-צדף", שם ה-IP של "שלמה המגיב" זהה ל-IP של המתחזה! תקרא התגובה הזו ותבין.
כתוב תגובה ל- למגיב ותיק
לידיעת הקוראים: שלמה זה מחליף
  עיוות   17/10/16 10:53
שמות כזיקית, הוא גם מכנה עצמו כ"צחי לרר" ואולי שמות אחרים, וזה נקרא: הולכת שולל. ולענייננו: שלמה חביבי החכם, ד"ר משגב לא הזכיר את דירת כחלון לשם רכילות. דובר לא אחת שהחוק אשר כחלון מבקש לחוקק (מס על 3 דירות) אינו הוגן, משום שאם לאדם יש דירה השווה מיליונים, שערכה גדול מ-3 דירות קטנות (שלפעמים בעליהן עבדו עליהן כל ימי חייהם או קיבלו בירושה אחת מהן) אזי בעל דירת הלוקסוס פטור מתשלום מס, ואילו אותו גימלאי או איש קשה-יום המתפרנס מדירותיו אלה, חייב בתשלום. דהיינו, כל האישים בעלי הדירות הנוחות והמפוארות אותן הזכרת, וגם זו של כחלון עצמו, פטורים מתשלום מס. אין יותר מעוות מזה.
כתוב תגובה ל- עיוות
התייחסות לעיוות המעוות
  שלמה המגיב   17/10/16 11:28
ראשית , מעולם לא הזדהתי בשום שם או כינוי אחר , מלבד שלמה המגיב , וניתן לבדוק זאת בקלות עפ"י רישום i. p . בכל תגובה ותגובה ואיני מבין מהיכן המצאת את " העיוות" הזה !. ולענייננו - אזי מי "שמוליך כאן שולל " את הקוראים ועושה עליהם מניפולציות "ומעוות" נתונים , זה אתה ומשגב ועוד דמגוגים , שמגדירים בעלי 3 דירות ( !) , כאיזה מיסכנים , גימלאים , אנשים קשי יום , שאספו גרוש לגרוש , כדי להתפרנס מדירות אילו בעת זקנתם. מדוע אנשים שאספו גרוש לגרוש והפקידו את כספם בשוק ההון לעת זקנה , עליהם לשלם מס על השקעות כאלה , אפילו סולידיות , ואילו ספקולנטים וגם תושבי חוץ , שרכשו דירות כהשקעה לעתיד והרוויחו הון תועפות מעלית מחירי הדירות בשנים האחרונות , הם פטורים מתשלום מס על רווחים אילו ? ובכלל להגדיר את בעלי 3 דירות ומעלה , כאיזה "גימלאים קשי יום" , זה "עיוות" המציאות שזועק לשמים. גם אני חושב שהמס על הדירות , הוא מיותר ורק יגרום להעלאת שכר הדירות בארץ , אך לא מפני שזה יפגע " במיסכנים קשי היום " שרק מנסים להתפרנס "ולגמור את החודש".
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
במאמרו של אביתר בן-צדף
  לשקרן   17/10/16 17:14
מה-10.10.16 כבודו הגיב 2 תגובות: תגובה מס' 5 (תגובה בוטה ביותר של אדם ללא כבוד) החתומה ע"י "שלמה המגיב" הה-IP שלה הוא 77.138.13.18. ועוד תגובה, מס' 6 החתומה ע"י "צחי לרר" וה-IP שלה זהה לקודם, אף הוא 77.138.13.18. דהיינו 2 תגובות אלה נכתבו ע"י אותו אדם בשני שמות שונים. --- אמנם במאמר זה של משגב ה-IP שלך, אדוני המתעתע, שונה (46.120.145.191), בודאי נכתב ממחשב שונה, מאיזור שונה. וזה רק מוכיח כמה הנך אדם הרחוק מיושר ומהגינות, מרמה ומטעה. זאת בנוסף על היותך מניפולטיבי וגס רוח. תקן את עצמך.
כתוב תגובה ל- לשקרן
שם מאמרו של בן-צדף הוא:
  תוספת   17/10/16 20:15
"הספד על איש לא-ראוי מאד" (10.10.16).
כתוב תגובה ל- תוספת
פתרון התעלומה למפקפקים
  שלמה המגיב   17/10/16 23:30
i.p. שלי הינו 46.120.145..191 , וכל מי שמזדהה בשמי ב i.p שונה , הינו מתחזה. לאור הסבת תשומת הלב של המפקפק למאמרו של בן צדף מתאריך 10.10.16 ,קראתי את המאמר והתגובות ואכן אין לי שום קשר למי שהגיב למאמר והזדהה בשמי , ובתאריך זה ( 10.10.16 ) הייתי בכלל בחו"ל. סגנון התגובה של מי שהזדהה בשמי ,למאמרו של בן צדף , אינו סגנוני ואינו מקובל עליי בכלל. זהו , נא להירגע ולחזור לשיגרה . נ.ב. איני מבין את אילו המגיבים בכינויים ובשמות שונים , למאמרים שונים ובזמנים שונים, מה הם רוצים להשיג ? למי שיש דעה , אזי שיביע אותה , מדוע שיזדהה בשם או בכינוי של מישהו אחר ?. טוב , כנראה שלא חסרים כל מיני פסיכים שמגיבים באתר , וכדאי באמת לשים לב אליהם , פן יגיבו בשמי ויבלבלו כאן כל מיני חשדנים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
גם בעבר הרחוק ועד ימים אלה
  לא נולדנו אתמול   18/10/16 16:32
לא שינית ממנהגך, הונית ורימית את ציבור הקוראים. והנך סבור שאנו הדיוטות ובורים ומיד נקנה את ה"פתרון המקושקש" שהבאת כאן. רק שאלה: הגבת גם במאמרי בן-צדף אחרים, למשל במאמר מה-3.8.16 (פוליטיזציה של הצבא), ובעוד מאמרים באתר, וה-IP שלך "מחליף צבעים" ולא נשאר קבוע. אם קיים מתחזה מדוע לא נזעקת עד היום ולא ביקשת הסברים על כך? וזו הוכחה חותכת שהנך אדם לא אמין ונוכל. תבוש, שוטה שכמותך.
כתוב תגובה ל- לא נולדנו אתמול
התייחסות נוספת לחשדן
  שלמה המגיב   19/10/16 07:21
לאור תגובתך הנוספת , איתרתי את מאמרו של בן צדף מתאריך שציינת ואכן מישהו מזדהה שם בשמי ואיני מבין מאיזה סיבה הגיונית. זה נראה לי ממש מטופש , אך מה הקשר למושג "אמינות" , כאן ? איזה נימוק הגיוני יכול להיות לי להגיב מדי פעם בשמי , מ i.p. שונה , כאשר אני מגיב בקביעות כבר שנים באתר זה ב i.p. הקבוע שלי , ללא מורא ובאופן ברור ובסגנון עקבי ( בלי קללות ובלי שקרים ובשפה רהוטה ונמנע משפת שוק ) ? . נו טוב , נראה לי שמי שאין לו תשובה נאותה על השגותיי בתגובות , מתעסק בשטויות ( עוקב ומנסה לאתר i.p. של מגיבים ומשווה !!), במקום להתייחס לגופו של עניין - ".. מתחזה..רימית את הציבור.." , עאלאק , יאללה , רד כבר מהשטויות האלה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
10
שאלה למר משגב
  יוסי מ   17/10/16 10:31
יש לי רק שאלה אחת למר משגב. לפני כן גילוי נאות, לא קראתי את סבר פלוצקר שאותו אני מעריך מאוד ולכן אני פטור מתהיחסות לכתבה שלו, אלא לענין העקרוני: אם דבריך נכונים,והנתונים שאתה מספק על מה יקרה במשק בגלל מהלכי כחלון הם נכונים עובדתית, איך אתה מסביר את התנהגותו של נתניהו?? האם לא ניתן להסיק ממנה, שהוא משמר את שלטונו אפילו במחיר פגיעה חמורה במגזרים שונים, כמו שאתה מציין??? ***********גילוי נאות: תמיד התיחסתי לכחלון כאל משהו חלול. מיד כשברח מהליכוד של נתניהו, התיצב לחומות העיר העתיקה, ליד נתניהו והליצן מעירית ירושליים והשתתף בשקר שהפיץ נתניהו כאילו ימנה את כחלון לראשות מינהל מקרקעי ישראל וה שקרה הוא שהשקר התפוצץ מיד אחרי הבחירות. הוא הראשון שקפץ לקואליצית נתניהו בבחירות האחרונות למרות שהיה יכול לנווט להקמת ממשלה מרכזית יותר ובכך, בגד בבוחריו. בקיצור, בועה מלאת אויר, אבל למה מתאפשר לו להזיק כל כך? אולי כי מישהו בונה לעצמו שעיר לעזזאל לקראת הבחירות הקרובות??? תנסו לחשוב במקום לקלל.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
11
כמה דירות יש לך משגב?
  😎 קשקשן   17/10/16 10:32
לא יעזור לך ההשמצות משגב אתה תשלם עבור הדירות מעל שלושה או שתמכור.

יש זוגות ויחידים שאין להם ולו דירה אחת.
כתוב תגובה ל- 😎 קשקשן
12
כחלון צריך לדרוך על עוד
  צורי   17/10/16 10:47
יבלת או שנים של העם כדי למוחקו מן הפוליטיקה לצמיתות.
כתוב תגובה ל- צורי
13
מאמר נכון מאד. כחלון פופוליסט
  שיישו3   17/10/16 11:24
זה התחיל במהפכת הסלולר שגרמה לפיטורים המוניים בענף. וכדי להמשיך את ההצלחה יהרוס גם את החקלאות ועוד. זה טוב לטווח הקצר להמונים טפשים שטופי מוח של התקשורת.
כתוב תגובה ל- שיישו3
טמבל שכמוך=באת לקלל ויצאת מברך
  ע_הראל   18/10/16 04:09
מה שנדרש ממנהיג זה לא "ידע" - אלא נחישות לבצע למרות הקשיים והאיומים מסביב; למשל לבן גוריון לא היה ידע צבאי, אך הייתה לו נחישות להכריז עצמאות - ואומץ כדי לצאת למלחמת מגן נגד 7 מדינות אויב. §¥§¥§ כנ"ל במהפכת הסלולר, כחלון הוכיח נחישות ואומץ לבצע את מה שנדרש, למרות איומי הטייקונים בהרס הכלכלה, נפילת הבורסה ופיטורים המוניים; בסוף כל נפגעי הרפורמה מצאו עבודה בחברות סלולר חדשות, למעט כ 100 אנשי גביה כולל עורכי דין שעסקו בעושק ורדיפת הקשישים וחסרי ישע בפריפריה דרך ההוצאה לפועל - וזאת לאחר שהחתימה אותם במרמה על כל מיני חבילות סלולר מנופחות (כולל שירותים "נוספים" כאלה שהקשישים לא ידעו כלל ולא הבינו מעולם על מה מדברים איתם)! §¥§¥§ מכאן לנחישות שהפגין כחלון בכניסתו לממשלה, עת דרש וקיבל את כל המשרדים החשובים אוצר כלכלה ובינוי, וכן מגוון הפונקציות שקשורות לבניה כגון מינהל התכנון, רשות המקרקעין וכו'; ואת אותה נחישות גילה שוב כחלון בקידום מיזמי מחיר למשתכן, מיסוי לדירה שלישית ומעלה (ועוד נושאים חשובים אשר פורסמו בתקשורת)! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
14
ארוחת מלכים ב-70 ש"ח
  מתיו   17/10/16 13:01
סע ליוון אירופה או ארהב. תהנה מארוחת מלכים בשבעים ש"ח ותבין שמשהו חולה בכלכלה.. מה שמצדיק כל מהלך של כחלון
כתוב תגובה ל- מתיו
15
מאמרו הדוחה של משגב
  Ram Shimony   17/10/16 13:01
אני קורה ומסרב להאמין. המאמר הדוחה של החיים משגב הזה מוכיח כי מה שקורה בחיינו נשגב מבינתו המקובעת. הוא אינו חסר עמוד שדרה הוא רק עמוד שדרה ונראה כי אינו קשור ללוגיקה או להיגיון שלא לדבר על אתיקה עיתונאית. אני מבנימינה משגב הנלוז - אל נא תתקרב לטריטוריה שלי פן אקיא מגועל על שכתבת ועל האופי שאתה משדר במאמריך.
כתוב תגובה ל- Ram Shimony
16
פלוצקר אינו פרשן כלכלי רציני
  יונתן רובנר   17/10/16 14:40
עו"ד משגב היקר, פלוצקר אינו פרשן כלכלי רציני ובעיתונות יודעים זאת היטב. פלוצקר מאוהב וסוגד לעשירים ( חושב שהם יחודיים וחכמים- קרא על ג'ק ליברמן ז"ל ואחרים) ודעתו אינה נחשבת. חבל להוציא מילה מיותרת על פלוצקר שבגד בחבריו ובערכיו לפני שנים. חג שמח.
כתוב תגובה ל- יונתן רובנר
17
דעתי חסרת הפניות
  ידיד מלומד   17/10/16 14:47
אני מבקש לתת את תגובתי שהינה חסרת נטיות פוליטיות , והינה האמת לאמיתה.
יוקר המחיה בישראל גבוה מאוד. יש לו שתי סיבות עיקריות.
האחת שאינה תלויה בממשלה וזו הצפיפות הגדולה אשר מאמירה את מחירי הקרקע וגורמת לעלויות גבוהות לבתי עסק ומסחר אשר חייבים לגבות מחירים גבוהים לכיסוי עלויות גבוהות.
השנייה , הינה סיבה שבאחריות הממשלה
באחריות הממשלה יש שתי סיבות עיקריות ליוקר המחיה,
אחת סיבה פיסקאלית אשר ייקרה את השירותים לציבור בשירותים הכרחיים כמו חינוך ובריאות ובכך מקטינה את ההכנסה הפנויה,
והשנייה, סיבות רגולטוריות.
מניעת הממשלה מחוקים אשר מונעים ריכוזיות, וחוקי מכס למיניהם אשר מונעים הוזלת מוצרים ומונעים התייעלות עקב העדר תחרות.
שר האוצר הנוכחי עושה U turn בנושאים רבים, כמו הגדלת תקציבים לסבסוד אשר מוזילים את השירותים שהממשלה נותנת בעקיפין כמו תחבורה,
והקטנת מכסים להוזלת מוצרים.
רפורמה חשובה זו של הקטנת מכסים , היעילות שלה נבחנת ביחס שבין הנהנים לנפגעים.
אם ברפורמה מסוימת נהנים מיליונים רבים ונפגעים מאות או אלפים, זו רפורמה מוצלחת הן בטווח הקצר והן טווח הארוך.
מה שכחלון עושה בנושא ביטול או הפחתת מכסים לא שונה משרי אוצר קודמים כמו יורם ארידור שהוריד מכסים, ובייגה שוחט שהוריד מכסים על מוצרי טקסטיל והוזיל בעשרות אחוזים את עלות הבגדים.
מה קרה לאלפי עובדי הטקסטיל בשנות ה -90 ?
נכון , מצבם היה קשה אבל מיליונים נהנים מביגוד זול.
אני חושב שכחלון פועל נכון ביותר.
כחלון פועל להגדלת התחרותיות ולהורדת יוקר המחיה.
דרך אגב, בנושא הרפורמה בבשר הוא דחה לשנת 2020.
ולסיום, מדוע חיים משגב לא תוקף את נתניהו אשר הסכים שהחל משנת 2022 ישראל לא תוכל להמיר את הסיוע הביטחוני לשקלים והסכמה זו במסגרת הסכם הסיוע הביטחוני שנחתם לאחרונה יביא נזק עצום להרבה מפעלים ביטחוניים ובעיקר לקטנים, ולפיטורי אלפי עובדי התעשיות הביטחוניות?
כתוב תגובה ל- ידיד מלומד
18
היה ידוע לרה"מ שכחלן חסר נסיון
  מיכל מירושלים   17/10/16 18:46
מה עשה בחייו לפני שהגיע לפוליטיקה - לא עסק בסוגיות כלכליות ואין צורך לחזור איך דרכו הייתה סוגה בשושנים. מי ריפד אותה...( האם שכחנו שהוא הוציא עצמו מהכרעה בעניין הגז?)
לכן נשאלת השאלה איפה האחריות של רוה"מ כשמינה את כחלון לתפקידו - כנראה שרצה להראות לכולנו ולא רק ל"כולנו" שהאיש הוא בבחינת "בער" בנושאים המדוברים כיום.
או שרצה רוה"מ לומר ולרמוז לכולנו - אתם בחרתם בו - אז תאכלו אותו.

מכל מקום העניין הוא חוסר אחריות של רוה"מ ומצב ביש.
ייתכן מאוד שהליכוד ייפול בגין מחירי הדירות ועוד. הצעירים
בוודאי שלא יבחרו בליכוד. אין ספק שבחירה ברוה"מ היא ברירת מחדל, כי באמת אין לנו ולו אדם אחד בכל ה-120 בוקים שנבחרו לכנסת (גם אם לא כולם בוקים מספרם עולה על מחצית חברי הכנסת)
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
לא ברור אם הביטוי שהזכרת כאן
  למיכל   17/10/16 20:55
בקשר לנתניהו "חוסר אחריות" הוא מדוייק. ישנן מספר סיבות להתנהגות רה"מ: קיימת ההססנות שלו. קיימים החשש והחרדה הרבים שלו מן השמאל ומן הגויים (כך בחר את לבני הבוגדנית והאיומה לשרת המשפטים ולממונה על המו"מ עם הערבים; כך מינה אנשים בעייתיים כיהודה ויינשטיין, כשי ניצן הרשע, מספר רמטכ"לים שמאלנים, שרה מעצבנת המתרפסת לשמאל (גילה), ניצן אלון ועוד). כך החריש כשהתעללו בטהורה הילה גרסטל עד שהתפטרה, כך בקלות רבה קיבל את התפטרותו של אחד המנכ"לים הטובים ביותר במשה"ח ועוד ועוד. בשל מיעוט המנדטים של הליכוד לצורך הקמת ממשלה רחבה ויציבה, נוצר האילוץ לבחור בחסרי נסיון (ככחלון). בדרך זו אנו מוצאים עצמנו במצבים גרועים ומתסכלים כאלה מפעם לפעם.
כתוב תגובה ל- למיכל
אם זה מפריע לך אני אנסח כך:
  מיכל מירושלים   17/10/16 22:52
האילוץ מביא את נתניהו לנהוג במצב שבדרך כלל הוא "חוסר אחריות" לאומי.
כתבתי שהוא ברירת מחדל בבחירות. אני תמיד בוחרת בו, אבל לאחרונה אני חשה שעליי לומר את אשר על דעתי ולבי:

הפחד של ראש הממשלה מפני הקבלנים- הבונים (או יותר נכון ההורסים) "הבונים" את הארץ הוא הרסני. אלה הפכו ל"שודדי" קרקעות. הם אינם בונים בכוונה תחילה (נכון שחסר להם כוח אדם) כדי לייקר את הדירות. צריך לקחת מהם את הקרקעות שנרכשו עבור בנייה לעם. הקרקע היא אינה של אבא שלהם - הם רכשו אותה במטרה לבנות עליה. ומי שלא בונה - צריך למסות אותו כך שירצה להחזיר את הקרקע.
ילדינו אינם יכולים להקים משפחות - זו בעיה לאומית מסוכנת ביותר ממדרגה ראשונה - אז אם כאן הוא "מ-פחד" - אז הוא הופך
לברירת מחדל שלי.
באשר לכחלון - הייתי מצפה ששר אוצר יהא אדם שעסק במשך חייו
בבעיות כלכליות - שיתחיל מלמטה ויבנה עצמו אט אט. אבל אצלנו זה לא קורה. כך היה עם לפיד קודמו - ונתניהו הרוה"מ נושא באחריות.
באשר לכחלון " פוחד" למסות דירה שלישית, בתואנה שהדבר יביא להעלאת שכ"ד, לכן יש למסות רק דירות שאינן מושכרות.
הספקולציה בקרקע ובדיור משרתת את אויבי ישראל.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
מיכל מטמאת בטיפשותה את ירושלים
  ע_הראל   17/10/16 22:47
כחלון בוגר כלכלה שכיהן כחבר ועדת הכלכלה ואח"כ יו"ר שלה עד 2009; ועד 2013 הוא היה שר התקשורת והרווחה במקביל - וביצע כידוע את רפורמות הסלולר בנחישות ורגישות וזאת למרות איומי הטייקונים; בשנת 2014 כחלון למד במסלול לכלכלה ומינהל ציבורי של אוניברסיטת הרבארד היוקרתית (מיוחד עבור בכירי ממשל וחברה מרחבי העולם = תואר 2+)! §¥§¥§ נתניהו גם בחר פומבית מראש במשה כחלון בתור שר האוצר העתידי לפני מועד הבחירות של 2015 - כלומר זה עבר את הכרעתם הדמוקרטית של 40 מנדטים של הליכוד וכולנו! §¥§¥§ וכן לגבי הגז, כחלון הציג חוו"ד חד משמעית של היועץ המשפטי של משרד האנרגיה שאסור לו לפעול בנושא משום ניגוד העניינים; אך ליתר ביטחון כדי לא להפריע לממשלה ולקבינט שכבר אישרו את מתווה הגז, כחלון התפטר ממילא מהכנסת (לפי החוק הנורווגי) - ובכך עשה עוד מצווה כי איפשר לאיש דרוזי מכולנו להכנס במקומו (והוא הדרוזי היחיד בכנסת הנוכחית). §¥§¥§ וכן אין ספק לגבי רצינותו של כחלון בנושא הדיור, מה גם שהודיע שלא יציג את עצמו שוב לבחירה - אם לא יוזלו הדירות עד סוף הקדנציה (2019); אין גם ספק כי בס"ד בועת הנדל"ן תתפוצץ במהלך 2017 או 2018. §¥§¥§ נדמה לי שאמרו שאווירה של ירושלים מחכים, נכון - מחכים בני אדם ולא אתונות. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
לימודים תנאי- לא מספיק. לא עבד
  במשרדים מלמטה   17/10/16 23:50
אלא קפץ לוועדות כלכלה.
חוץ מזה המלה "טומאה" מוכיחה על זילות הנושא מצדך.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- במשרדים מלמטה
באשר להרווארד מדובר בקורס
  מיכל מירושלים   18/10/16 00:08
לא בתואר אקדמי מהתחלה עד הסוף.
ידוע לי על מימונם של יהודים אמריקנים לקורסים האלה, והם אינם שווי ערך ללימודים עם תארים אקדמיים - ראשון ושני.
במבחן התוצאה נכון להיום הנושא לא קודם הישגים חיוביים. (מובן שאין לדרוש ממנו הצלחה מיידית) והשתקת השמאי הממשלתי - כמוה כטאטוא העניין מתחת לשטיח.

שילמדו מהמפא"יניקים שבשנותיה הראשונות של המדינה נאלצו לקלוט מספר שווה של עולים כמספר התושבים (וגם התושבים הוותיקים רובם גרו בצורה מחפירה עוד מתקופת המנדט). אז היו תחזיות אוכלוסייה ובנייה לשנים הבאות. בנו את רמת אשכול את גילה אך מאז שעלה הליכוד לשלטון וקיבל את משרד השיכון (ד.לוי-וסגנו משה קצב) כנראה שחלה התדרדרות בנושא. לא עזר הקבלן אפל לעניין וגם לא הקבלן שברח לארה"ב (שכחתי את שמו).

קצת צניעות. הליכוד לא היטיב עם העם בנושאים האלה.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
19
פלוצ(קר)
  זמביש רמי   17/10/16 18:52
אם פלוצקר מתנצל בפני כחלון מטעם ידיעות המטרה ברורה לנגח את נתניהו,פלוצקר מכיר את השיטה הקומוניסטית
כתוב תגובה ל- זמביש רמי
20
אתיחס לשני נושאים
  מועצת החכמים   17/10/16 21:52
מגדלי הבקר,ישנם מגדלים במירעה הטבעי שמונע שריפות,ישנם מגדלים ברפת החלב שאת הזכרים מגדלים לשיווק,יבוא עגלים לגדילה.כולם צורכים מיספוא שמגדלים מעמק יזרעאל,הגליל העליון וצפון הנגב.שטחים אלו ינטשו בגלל חוסר הכדאיות לגידול,תגיע השתלטות עויינת.המשמעויות ברורות לכל ...
מס על השכירות מוביל להעלאת שכ"ד ,עלול ליהיות האטה בבניה.שיביא למיתון,מסוכן למשק.צריך לאפשר חלוקת דירות גדולות לקטנות, לתת ליזמים קטנים לבנות דירות להשכרה.להציף השוק בדירות להשכרה.כך שהמדינה תיתמקד ביצירת תנאים לפיתוח כלכלי ביצור ,חברות הזנק.בכל הארץ
הדבר העיקרי להטיל על ישראל כץ לטפל בנושא הדיור.הוא מוכיח שמביא תוצאות ,כמו במערכות הסעות המונים,נמלים,שדות תעופה,שמיים פתוחים ,רישוי רכב במיקוד חוץ.צריך לפעול גם בועדות הבניה למיקוד חוץ.
כתוב תגובה ל- מועצת החכמים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il