|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
שמחה סיאני
שמחה סיאני
איך נפלת גיבור? איך נפלת עידו, אך לא בידיים ריקות    השארת אחריך ידיים מלאות במורשת קרב ואהבה למולדת, עם הטוב והפחות טוב שבה    בית חם הותרת אחריך אישה וצאצאים שיאהבו את הבריות ואת ה...
איתן לסרי
איתן לסרי
יש לשמור על עקרון ההדדיות בתגובות כדי שהצד השני המבין היטב את כללי המזרח התיכון ויבין גם שיש כאן מדינה ריבונית מפותחת וחזקה בכל ההיבטים היכולה להגיב בהתאם ולהשיב לו כגמולו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
היה זה לילה קסום
מאת: חיים משגב  |  12/11/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מסכים עם כל מילה
  יויו 123   12/11/16 07:50
גם אני נשארתי ער כל הלילה ושמחתי לראות את פרצופה האבל של יונית לוי ככל שנקפו הדקות. עתונאינו הזחוחים לא השכילו להבין לאן הרוח נושבת ואני לא בטוח שהם יפנימו שהכפשות יכולות לעשות את ההיפך . כי מה שטוב להם לא בהכרח טוב לאזרח וכמו באמריקה גם כאן ההתגייסות והשנאה הגיעו למימדים מפלצתיים ממש.
כתוב תגובה ל- יויו 123
מצטרף
  יויו גם   12/11/16 10:47
כתוב תגובה ל- יויו גם
משגב=ליצן סמולני המחופש לימין!
  ע_הראל   12/11/16 18:50
כדי שיוכל להסיר את תחפושתו מתי + בעתיד, לאמור אני הרי ימני, אך אני חייב לומר את האמת - כי ביביהו פחדניהו הכי גרוע שבגרועים וכו'. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
2
"לילה קסום" , נוסח משגב
  שלמה המגיב   12/11/16 07:59
הלילה שבו הדמוקרטיה הגדולה בעולם , בחרה בנשיא , קבלן בניין עשיר , חסר נסיון מינימלי , חסר ידע והבנה בנושאים שאמור לנהל , גס רוח , גזען , סקסיסט חרמן , שקרן ומניפולטור , קשקשן בלתי נלאה ובעל מאפייני אישיות של ילד בגן ילדים , זה "הלילה הקסום" של אדון משגב ! . וואלה , ועוד החוצפן והמניפולטור הזה , משגב , מנסה להשוות במובן מסויים את טרמפ המגעיל הזה , לראש ממשלתנו ולאותן נסיבות של בחירתו ובכך עושה עוול משווע לנתניהו וגם לבוחריו. אתם הבנתם מה עושה למשגב "לילות קסומים" ? טוב , מחר ייבחר גם אורן חזן או דוד ביתן או מירי רגב לראש ממשלה בישראל , ויהיו למשגב עוד "לילות קסומים". והעיקר עבור משגב , זה "דפקנו את התיקשורת " שתמכה ביריבה של טרמפ הליצן , וזה שפסיכי כזה כנשיא ארה"ב , עלול להשפיע משמעותית על חיינו בישראל , מתוקף ההשפעה של ארה"ב עליהם , זה סתם פרט שולי עבור משגב , היודע להבדיל בין תפל לעיקר.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
עוד אחד שיודע ה כ ל
  ארי כספי   12/11/16 09:38
אחרי שבגין נבחר בפעם הראשונה , זעק אחד שהדבר לא מצא חן בעיניו "דם יישפך" (יצחק בן אהרון זצוק"ל). גם בגין גבר על אחד הפוליטיקאים המלוכלכים ביותר שלקח שנים רבות להיפטר ממנו (פרס). לפחות בעשרות השנים האחרונות ראינו מספיק נשיאים "בעלי ניסיון" שבזמן "כהונתם" לא השתפר המצב של ארה"ב והעולם כולו פרט לקרובים לצלחת. אז גם אם נבחר אחד יותר - נעבור גם אותו. אינני מתכוון לנחם את הקלינטונית שעם כל "נסיונה" לא הבינה אפילו מה לא בסדר בפרשת המיילים.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
כמה הערות לשלמה הפתי
  מגיב ותיק   12/11/16 09:55
לא אומר שטראמפ הוא נציג מלאכי השרת עלי אדמות אבל

1. שלמה, ממתי עושר הוא סיבה שלילית ?

2. שקרן ומניפולטור ? אולי, צריך להוכיח זאת ,יש להניח שמשפחת קלינטון לא נעזרת בשירותי הסעד בארה"ב, מה שאין צורך להוכיח והתבררו כעובדות הם, את חתונת הבת צ'לסי ע"ס 3 מיליון דולר מימנו מהתרומות לקרן קלינטון וכספים שנתרמו לאסון בהאיטי קמפין הבחירות של הילרי שעלה פי 3 על של טראמפ מומן בין השאר ע"י קטאר (ספונסרית טרור ידועה) וע"י סעודיה (מדינה ששמה על דיגלה את זכויות הנשים).
שלא לדבר על שימוש מושחת בכספי תרומות לקרן קלינטון, ומתן שוחד תפקידים ומינויים ליקירי הקרן.

3. אישיות של ילד בגן ילדים ? אתה יודע שלמה ? עקבתי דרך הרשת אחרי כמה אסיפות בחירות, של טראמפ שמילא אולמות ענק(וגם של הילרי שבקושי הצליחה למלא אולם) , טראמפ נשמע הגיוני, מאוד לא פוליטיקאי, שולט בחומר ובעיקר סוחף, הילרי דיקלמה סיסמאות ריקות מתוכן.(זה בעניין הקשקשנות)

4. סקסיסט ? אולי, האם אדון שלמה מכיר את הסקנדלים המיניים של בעלה של המועמדת אז הילרי תקפה את המתלוננות נגד ביל קלינטו ואיימה עליהן ? אם אתה לא מכיר אז חפש באינט'- זה שלמה בעניין ההכתרה העצמית של הילרי כמגינת הנשים .

5. גזען ? מילת גנאי מוכרת במקומותנו, בעיקר משתמשים בה נציגי הערבים ושמאלנים שלא מבינים מדוע מדינת ישראל צריכה להתגונן נגד אוכלוסיות הנוטות לטרור ומסתננים בלתי חוקיים בת"א , מי שקראה למצביעי טראמפ "אנשים נחותים" והעליבה מחצית מתושבי ארה"ב - היא הגברת קלינטון, בנוסף התברר ממסמכי ויקיליקס כי הגזענות וביטויים נגד שחורים, היו דבר נפוץ במטה קלינטון ובמיילים שעברו בינהם - מה שהתקשורת האמריקאית הסתירה.

6. אכן זה היה לילה קסום בו ראינו בין השאר את נציג התקשורת הישראלית יעקב אילון שהלך לחגוג את ניצחון קלינטון במערכת הסי אן אן, קבל תבוסה של הגברת ואיבד את עשתונותיו בשידור חי.
שלא לדבר על יונית לוי כאן אצלנו שבתגובותיה לנצחון טראמפ, לא הצליחה להסתיר את הדכאון שתקף אותה .

6. בחייך שלמה, מסתבר שגם אתה לא למדת דבר, נצחון טראמפ ותגובת התקשורת הייתה חזרה מדוייקת על מה שקרה כן עם נצחון ביבי בבחירות האחרונות.

7. יש בזה גם צד חיובי, מסתבר שהשמאל לא למד דבר וכשל לומדים, חוזרים על הטעויות ונשארים בופוזיציה.
וכך צריך להיות עם השמאל הישראלי.

אה שכחתי...

את אומה אבדין העוזרת הקרובה והאנטישמית.
ת גב' קלינטון מצהירה יחד עם סוהא ערפאת בעזה לפני כעשור וחצי שנים, על כי ישראל מרעילה את הפלשתינאים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
האות "א" עשתה לי צרות
  מגיב ותיק   12/11/16 09:59
בסוף התגובה.
מתנצל והולך להחליף מקלדת...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
צרה קטנה אבל תגובה מצויינת
  עוקב   12/11/16 11:56
כתוב תגובה ל- עוקב
התייחסות למגיב הותיק
  שלמה המגיב   12/11/16 13:12
1) ציינתי את "העושר" של טרמפ בסרקאזם , כמאפיין אפשרי שמלהיב אספסוף שרואים בכך תכונה חיובית למנהיגות ראוייה. 2) איני "ממתלהבי" הילרי קלינטון , אך גם כך , אין זו סיבה לבחור את יריבה הבור והליצן. 3) "למלא אולמות" באסיפות בחירות יכול לעשות כל בדרן וטרמפ הפך את הופעותיו "לבידור להמונים" , והמבין יבין. 4) "הסקסטיזם" של ביל קלינטון אינו רלונטי באשר אינו המועמד , וסביר להניח מן הסתם , שגם הילרי לא "התלהבה" מתכונה מגונה זו של בעלה. 5) "הגזענות" של טרמפ , היתה מקוממת וההכללות שלו למאפיינים שליליים של מוסלמים , שחורים , היספאנים , נשים , היו בולטות כמעט בכל נאומי הבחירות שלו ובתגובותיו לשאלות של מרואיינים , נו בחייך , מגיב ותיק !!. 6) הדימוי של ניצחונו של נתניהו והימין בבחירות אצלינו ,לנצחונו של טרמפ , הוא ממש מקומם וגם מעליב את נתניהו ובוחריו , עקב השוואה שכזו , נו באמת מגיב ותיק , אפילו מתנגדיו של נתניהו , לא ישוו את יכולותיו , כשרונו , נסיונו , השכלתו , רוחב אופקיו ובקיאותו בנושאי ממשל ופוליטיקה , עם המאפיינים של טרמפ !! . מי שבחר ליכוד בבחירות , אמור להעלב קשות מההשוואה הזו. . דרך אגב , לקואליציה של נתניהו יש רוב בעם ואילו טרמפ נבחר בארה"ב , למרות שיותר מצביעים בחרו בקלינטון ( יתרון של 400000 איש !!) , וזאת עקב שיטת הבחירה האזורית בארה"ב , שמאפשרת סיטואציה כזו , כך שהסוקרים והפרשנים לא "פישלו" כל כך בהערכותיהם וכדאי להביט על התוצאות בפרופורציה הנכונה ולא להתלהב ( תומכי טרמפ ).
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
עוד טיפש,שכאשר תוצאות הבחירות
  בני בנקר   12/11/16 13:29
אינן לרוחו,אז "יש בעיה" עם השיטה. קלינטון "זכתה" ברוב זעום כי בגלל השיטה, שהיא טובה משלנו בהרבה בהקשר למשילות,הרבה רפובליקנים בקליפורנייה ובמדינות רבות נוספות,לא טרחו להצביע הצבעה חסרת תכלית,שתוצאותיה ידועות מראש. בניגוד למגיב,האמריקנים מבינים את השיטה והיא מקובלת עליהם,בדיוק כמו שהם מקבלים ומכבדים את שיטת בחירת שופטי ונשיאי העליון שלהם,ע"י הנשיא המכהן, בכפוף לשימוע בקונגרס ו/או הסנט ואינם רואים במינוי שופטים ע"י פוליטיקאים "קץ הדמוקרטיה". ברור לכל בר דעת,בייחוד לאור(בעצם לחושך) ההתערבות הבוטה,שמתעלמת מעקרון הפרדת הרשויות במדינה דמוקרטית,של שופטי העליון בנושאים פוליטיים,כלכליים,חברתיים ודתיים,שהם בלתי שפיטים בעליל,שבית המשפט העליון הפך עצמו לשחקן ראשי במגרש הפוליטי ומכאן התגובה הנגדית של המחוקקים, שאיננה מספיקה לטעמי.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
שלמה, אתה ממשיך בשגיאותך
  מגיב ותיק   12/11/16 13:53
עוד כמה הערות :

1. לקרוא לקהל כל שהוא של מצביעים לזרם מסויים - אספסוף, זו השגיאה שלך ושל השמאל הישראלי (עודד קוטלר הנודד - ועדר הבהמות הליכודניקי...) כלפי מצביעי הימין.
אני יכול להודיע לך כי קבוצת חברים שלי בבוסטון, כולם מהנדסים בהייטק, הצביעו לטראמפ, מה ? אלה אספסוף ?

2. לא חושב שטראמפ הוא בור, בכ"ז יש לו תואר בכלכלה, הוא נשמע אוטנטי ושולט בחומר, בניגוד להילרי המדקלמת, אתה יודע, כך ממש דברו גם על רייגן שהתגלה כאחד מהנשיאים הטובים שהיו לארה"ב.

3. לא דברתי על ביל כמועמד, אלא על אשתו (מגינת הנשים המהוללת) שאיימה על המתלוננות נגד בעלה הצצקס.

4. טענתי היא שטראמפ הוא מוחצן לטוב או לרע, בעוד שהילרי צבועה - בייחס לנשים (ע"ע איומיה על מתלוננות נגד בעלה כמושל ארקנסאו של לפני הרבה שנים)

נכון, טראמפ הוא לא שבוי של הפוליטיקלי קורקט הממאיר - וטוב שכך, והגיע הזמן לכך אחרי שמונה שנים הרסניות של אובמה.

5. גם ביבי התחיל כחסר ניסיון.

6. אגב רוב ומיעוט בשיטת בחירות זו, מתברר כי במדינות צבועות לגמרי בכחול (הילרי) בחוף המערבי והמזרחי, תומכי טראמפ לא יצאו כלל להצביע עקב שיטת ההצבעה הרובית/איזורית/אלקטורית שהופכת את הצבעתם לחסרת משמעות.
בכול מקרה, רק שיטה רובית ארצית (כמו בארצנו) תוכל להדגים לנו למי יש רוב אמיתי בכלל האזרחים אז לכול קול תהייה משמעות ושיטה כזו עדיין לא נהוגה בארה"ב.


כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק משתבח בראש ממשלתו
  כלב בן-יפונה   12/11/16 15:21
ביבי, האסון הגדול ביותר שקרה לנו עם היבחרו של ביבי לראשות הממשלה.
כתוב תגובה ל- כלב בן-יפונה
למגיב ותיק, מוזר לי שאדם בעל
  ביתן משה   15/11/16 19:33
כושר שכנוע כה עלוב, ממשיך להקליד את רחשי ליבו. יודעי דבר המכירים אתך אישית, סבורים שניצני השיטיון מתחילים לתת בך את אותותיהם.
כתוב תגובה ל- ביתן משה
כל מה שאמרת על טראמפ נכון
  שוחר-שלום   12/11/16 11:19
ועדיין הוא עדיף אינספור מונים על בית לבן פרוגרסיבי בראשותה של היא-רע-לי רינגטון.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
חסרונותיך כמו של טראמפ
  סב   12/11/16 14:19
כנראה הסתכלת במראה תוך כדי כתיבת דברי הבלע שלך: חסר ניסיון, חסר ידע, גס רוח, גזען, שקרן, מניפולטור, קשקשן, ילדותי, חוצפן. באופן בלתי נלאה אתה מפעיל את חסרונותיך נגד רבים מהכותבים באתר זה.
כתוב תגובה ל- סב
לידיעתך, הכותב הוא דוקטור!!
  ולא מאונ. לטביה!   12/11/16 14:56
כתוב תגובה ל- ולא מאונ. לטביה!
וממתי תואר דר' =תבונה?טיבי,צ'ה
  ועוד שוטים.   12/11/16 18:02
כתוב תגובה ל- ועוד שוטים.
3
9-11 חג טראפ שמח
  ב.ל   12/11/16 08:46
כתוב תגובה ל- ב.ל
4
נכון, שום לקח לא נלמד. הפנלים
  המדיה ה"מפוארת"   12/11/16 08:49
השמאלניים השונים בטלויזיה ממשיכים עם פרשנויותיהם (כאילו הם אדוני העולם), כפי שהיה, כמו-כן כל אנשי המדיה הישראלית (ראיתם את הלעג של יעקב אילון לטראמפ?). אין במנהגיהם שום צניעות, לא ראשים שפופים, לא סגנון אדיב, ולא מכובדות. הם ממשיכים בדרכם כמימים ימימה. ולנו בא להקיא מהתנהגות זו. אין מנוס מלהכריז: אנו, האזרחים הפשוטים חכמים מהם. שוטים שכמותם.
כתוב תגובה ל- המדיה ה"מפוארת"
5
ובקיצור - משגב שייך לזן הנדיר
  הירונימוס   12/11/16 10:04
של אנשים שמוכנים לחתוך לעצמם את האף כדי להרגיז את הראי
כתוב תגובה ל- הירונימוס
היכן מצאת זאת בכתבה ? בסך הכל
  בני בנקר   12/11/16 13:37
הכותב מעריך,כי החלפת משטר ה pc ההזוי של חוסיין אובמה בממשל רפובליקני, שערכים של נכון/לא נכון,צודק/לא צודק, חשובים לו יותר מה"רב תרבותיות" ותרבות "המגיע לי" כי אני חלש ועני,לא כי אני צודק ומוכן לעבוד וללמוד כדי לחיות מעמל כפי ולא מהקצבות סוציאליות שממומנות מיצרנים עבור פרזיטים,שפולשים למדינות ריבוניות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
"ממשל רפובליקני" , בנקר ?
  שלמה המגיב   12/11/16 14:14
מי שהחליף את שילטונו של אובמה , היה ליצן ובור וגזען ולא "ממשל רפובליקני" , באשר אפילו רפובליקנים מפורסמים כמו משפחת בוש ,גון מקיין ועוד מנהיגים רפובליקנים ( מושלים , סנטורים ,חברי קונגרס ) ,לא הצביעו בעדו וטרמפ , לקח למעשה "טרמפ" על המפלגה הרפובליקנית , כעצמאי , שדעותיו בנושאים שונים , אינם זהות בכלל למצע הרפובליקני. לא כל מי "שדופק" את המועמד השנוא עליך , בנקר , הינו מתאים לתפקידו ואמור להיות "מולבן" , למרות שכל מי ששכלו בראשו , מבין את המבוכה שיש בעולם מהבחירה בטרמפ. כמו ( לדוגמא) שלא כל ליכודניק , יסכים שאורן חזן יהיה מועמד הליכוד לראש ממשלה , גם אם זה יביא לנצחון הליכוד , הלא כן ? . האם הליכודניקים יסכימו שכל "שמוק" מטעמם , יהיה ראש ממשלה ? , נו באמת ,בנקר , טרמפ החרמן שמחליף נשים כמו גרביים ואין לו בכלל ערכים משפחתיים מסורתים כמו של הרפובליקנים , ושהשתמט מהצבא ושרות בוייטנאם , ושלעג לגון מקיין הרפובליקני , על שנשבה בוייטנאם בעת היותו טייס קרב , הוא זה שמייצג את הערכים הרפובליקנים ? לינקולן הרפובליקני , ששחרר את השחורים מעבדות ובגינה פרצה מלחמת האזרחים שם , מתהפך בקברו לנוכח "הגזען" טרמפ , שמייצג את הרפובליקנים , עאלאק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בגלל התקשורת הצהובה,שחודרת
  בני בנקר   12/11/16 14:23
לתחתונים של כל מועמד לתפקיד ציבורי,אנשים ראויים מדירים רגלם מהפוליטיקה והשרות הציבורי ואנו נידונים,(בכל העולם המערבי),לאורן חזן המביך,בוז'י שומר זכות השתיקה בחקירה,ציפקה שפיצר-ליבני,שמחליפה אידיאולוגיות ומפלגות יותר מהר מגרביים,יאיר המקריא המעולה מהטלפרומטר ודומיהם. ג'ון קנדי,הנשיא הנערץ,הרים כמעט כל חצאית שפגש וגם קלינטון לא טמן ידו ?? בצלחת...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
6
אהבתי את
  נאור....   12/11/16 10:39
התקשורת בישראל עוד לא פרסמה תמונות עירום של אשת המועמד אמירה קולעת ביותר אמירה מיוחדת במינה שמבהירה בצורה הברורה ביותר את השנאה של התקשורת לימין בכלל ולביבי כמוביל בפרט
כתוב תגובה ל- נאור....
7
התמקמתי מול הטלוויזיה בפעם
  ר.א.   12/11/16 11:14
הראשונה אחרי הרבה שנים של התנזרות מפרצופי המגישים ופטפוטיהם מלאי החשיבות, רק כדי לחזות בהם, הפעם בשמחה, "מסבירים" מתוך עוגמת נפש, אבל באותו טמטום, למה המועמדת "שלהם" הפסידה.
כתוב תגובה ל- ר.א.
8
זו רק המסיכה שנפלה-הייתה קודם
  מרק_טווין   12/11/16 11:23
כתב שדיווח גילוי נאות שהוא תומך ב X או Y , נחשב כהגון,גם אם מצפים ממנו לדווח אמת,ולא משאלות לב. אבל כשרוב אוחזי המיקרופון ,רק מחפשים סיבות לחיזוק דעותיהם ,זו לא שידור אמת,אלא עיוותי מציאות ,במעטה שיקרי. המסיכה הייתה כל הזמן,פשוט לחלק מהם היא נפלה עם התוצאות,שחשפו אותם במערומיהם השיכליים,השקריים והמקצועיים. אלו לא היו חדשות,רק תעמולת בחירות.
כתוב תגובה ל- מרק_טווין
9
העם ו המדינה קורבן ל חבורת
  ישע   12/11/16 12:42
רכלנים \יות שמתחזים ל עיתונאים\יות אחד הפשעים החמורים של דקטטורה תקשורתית פושעת בוגדנית זה הלעמת עובדות מי אזרחי המדינה אילנה דיין ו כל החבורה הלעימה מידע על מעשה ג ג י ד ה ש גרם נזקים חמורים ומסכן את העם גם בעתיד :ראש המוסד מאיר דגן מסר לאנשי אובמה חומר סודי ביוותר כדי להכשיל את ראש הממשלה נתניהו.חובה לעמיד לדין את אנשי התקשורת ש שתקו למעשה בגידה של "מאיר דגן"
כתוב תגובה ל- ישע
10
השמאל מאז ומתמיד
  אזרח   12/11/16 13:21
מ 1948 השמאל עשה רצח אופי לימין ולעומד בראשו, מנחם בגין. בשנת 1977 הציבור בארץ הבין שהוא מובל כמו טיפש אחרי מפייאניקים מושחטים, ועשה מהפך. בשנת 2016 הציבור האמריקאי המושפל מזה 8 שנים, הבין (הרבה יותר מהר, מהציבור בארץ 8 שנים, לעומת 28 שנים) ובחר באדם שמייצג את האנטי מימסד, את האנטי פוליטיקל קורט. בארץ כל הפרשנים, בטלביזיה הם אנשים ברמה מאוד נמוכה ( אמנם עם אגו גדול) והם אינם מבינים לא מה קורה בארץ, ובטח ובטח לא מה קורה בארצות הברית של אמריקה. ולכן, כל הסקרים או השקרים לא מחזיקים מים.
כתוב תגובה ל- אזרח
11
טראמפ התיחס ל"סכסוך", משגב!
  עזרא מנצור   12/11/16 14:30
ידיעה די טרייה: הנשיא הנבחר דונלד טראמפ הודיע שהוא ישים קץ ל"מלחמה שלא נגמרת" במזרח התיכון. ככול הנראה הצהלה של עו"ד חיים משגב ןחבריו מוקדמת מידי. ייתכן אפילו שנקבל צינור גדול מדונלד החביב...
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
וואוו !!! כמה שנון..
  אמנון111   12/11/16 14:47
רפה שכל ..אפשר לראות בתגובתך את הריר שנוזל לך רק מהמחשבה שמישהו ישחיל לישראל "צינור".. משאלת לב שלך ושל השמאל עלוב הנפש לא תתגשם. תתחיל להתאבל. תראה את ה"כוורת" שהוא בונה סביבו ותבין לאן נושבת הרוח. אגב, שמעתי שמחירי הדירות ביו"ש עולים. .
כתוב תגובה ל- אמנון111
12
אבל נתניהו עדיין פחדן מוג לב
  רמץ   12/11/16 16:11
המאמר ראוי וצודק ולמרות כול זאת נתניהו עדיין ראש ממשלה פחדן ומוג לב.. האיש ראש ממשלה כבר עשר שנים ואיו לו את האומץ לספח את בקעת הירדן ואת שטח C שבו גושי התיישבות ושליטה בטחונית ואזרחית ומוסכם על כולם כי שטחים אלו ישארו בריבונות ישראל. אז מדוע הפחדן מוג הלב הזה נאחז בתרוצים שונים ומשונים אף אחד לא יכול לנחש.כנראה שזה באופי שלו להיות פחדן ולא לנסות לשנות את ההיסטוריה לטובת עם ישראל. לפחות נתנחם בעובדה שבקדנציה הבאה הוא יעוף.
כתוב תגובה ל- רמץ
רמץ=ליצן סמולני שמחופש לימין !
  ע_הראל   12/11/16 18:35
כדי לתקוף את נתניהו מימין, מוג לב וכו', ולמה? כי לא כבש את קפריסין ולא סיפח את תימן; אוי אוי, מוג לב! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
13
"הלילה הקסום" עשוי להיות
  יאיר 14   12/11/16 16:37
לנו ליל בלהות. ה- KKK (קלו קלוקס קלאן)מפגינים בשמחה ל"ניצחון" של טראמפ.
כתוב תגובה ל- יאיר 14
14
לד"ר חיים משגב ברכות
  צורי   12/11/16 16:40
מילים כדורבנות על סחי השמאל.
כתוב תגובה ל- צורי
15
ה-KKK בעד טראמפ. גם אנחנו?
  משה15   12/11/16 18:27
כתוב תגובה ל- משה15
16
מסכימה..נהנתי לקרוא
  יעל77   12/11/16 18:42
כתוב תגובה ל- יעל77
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il