s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טבח יהודים בבית חרושת "היוצק"
מאת: אורי מילשטיין  |  09/12/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סוף מעשה במחשבה תחילה.
  ראומה   9/12/16 13:56
החלטתם של טליק ושל נחום אריאלי לתקוף עם שחר, מתוך חשיבה והבנה של המציאות, מצביעה על הדרך שבה יש לנהל פעולות ומערכות. חשיבה, לא רק בדרגים של ההנהגה ושל הפיקוד העליון, אלא בכל הדרגים , ובכל פעילות ופעילות. נחום אריאלי הפך לשם דבר גם בחייו ואחרי נפילתו בקרב הקסטל. ותודה לאורי מילשטיין, שבפרוט המאורעות, נותן לנו תחושה כמעט של היינו שם.
כתוב תגובה ל- ראומה
נחום אריאלי היה מהגיבורים
  אורי מילשטיין   9/12/16 19:50
האמיתיים של מלחמת העצמאות.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
עוד פרק מרתק, תודה.
  מגיב ותיק (ר.ש)   9/12/16 21:33
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק (ר.ש)
תודה!
  אורי מילשטיין   9/12/16 21:40
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אתה מיושן ולא מעודכן
  נחשון   10/12/16 12:28
מגיב קשיש-ישיש איפה היית בשנת 1989 כאשר מילשטיין פירסם את הפרק הממוחזר הזה?? עברו מאז 27 שנים ולא התעדכנת ?? אתה חי בבועה.
כתוב תגובה ל- נחשון
אוי ואבוי !
  מגיב ותיק (ר.ש)   10/12/16 16:00
הודיעו לנו שאתה בהסגר, אבל לא לקחנו בחשבון כי הייתה פרצה בגדר ונמלטת...
עניין לגורמים הוטרינריים...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק (ר.ש)
אל דאגה ר.ש.מצאתי לך תרופה
  נחשון   10/12/16 16:40
נסעתי במיוחד לרמת אפעל למצוא תרופה ל"שפעת החזירים " הייחודית בה חלית,לאחר בדיקה מסר לי הוטרינר כי יש תרופה בהליך ניסוי, שהופעלה על שכנו מילשטיין, ונראה כי יש תוצאות טובות. זה מתאים מאד בעיקר לותיקים[קשישים] מבולבלים. יגיע אליך שליח עם התרופה ונקווה שהסימפטומים של החזירות יעלמו.
כתוב תגובה ל- נחשון
"ראומה " נא הסבירי
  נחשון   10/12/16 12:34
איך תמיד את מגיבה ראשונה למאמריו של אורי כאן, ובמשך שנים לא היה לך דבר ביקורת אחד על כתיבתו??אפילו לא מילה....הוא אלוהי ולא טועה מעולם ?? ואולי יש לך קירבה משפחתית אליו ואת משוחדת ? ואולי בכלל קוראים לך שפרה מ' ??
כתוב תגובה ל- נחשון
ראומה בהלם קרב
  נחשון הצעיר   10/12/16 16:52
נאלמה, נעלמה, גזה והתאיידה. אבוי מי יגיב ראשון? מי ישבח ויהלל את "שמש העמים"? והעיקר מי יפעיל את המקללים מקיבוץ יגור שתגובותיהם האידיוטיות מכפילות ומשלשות את מספר התגובות= "המשך אידיוט מיגור,האא.."המשך , התגובות שלך עושות רק טוב לרייטינג... בקיצור ראומה את זקוקה לניעור וריענון.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
2
אין ספק שקרו הרבה ניסים
  אופירה   10/12/16 06:06
בדרך להקמת המדינה! כי המילציות היהודיות דאז ועד היום, הם די קיקיוניות!!!
כתוב תגובה ל- אופירה
נצחנו בזכות המעשה ולא בנס
  נחשון הצעיר   10/12/16 12:46
אופירה את פרימיטיבית. אין נסים ,אלה אמונות טפלות של מנשקי מזוזות וקברי צדיקים נוכלים. צה"ל שאת ופטרונך מילשטיין בזים לו -למפקדיו ולוחמיו- ומבקרים אותו בהיסטריה ועם קצף על השפתים-הוא צבא מעולה, שמנצח בכל המלחמות[רגילות ונגד טרור], הולך מחיל אל חיל, הצבא הטוב ביותר במזה"ת. מומלץ שתעסקי בעריכת הוידאו והיוטיוב של הבוס שלך , שהם מגניבים ומשעשעים בטמטומם. אני נקרע מצחוק כאשר אני צופה בהם.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
3
חוויתי כל זאת בילדותי בחולון
  רבקה שפק ליסק   10/12/16 08:59
בשבילי הסיפורים הללו הם חלק מחוויות- טראומות הילדות שלי- בייחוד פרשת 7 הנוטרים שהיומלבד שמיר חולונים ואחד מהם גר לא רחוק מבית הורי.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
וזה גרם להתקפתך על אזריה
  מתתיהו   10/12/16 12:19
טראומות הילדות שלך מחולון גרמו כנראה לכתיבת המאמר החולני בו את תוקפת בנבזות את החייל אליאור אזריה ואת משפחתו, במקום את מפקדיו שהתנהגו באירוע כמסוממים ואיבדו שליטה. עליך להתנצל בפניהם. ואגב דוקטורית ממחזרת נכבדה =כותבים "מקבים" ולא "מכבים", את בכלל לא מעודכנת.
כתוב תגובה ל- מתתיהו
אמנם אתה מתתיהו אבל מקבים!
  פועה   10/12/16 12:34
אינה שגיאת כתיב אלא דעה היסטורית על אופי אותו מרד קנאים יהודים שבעקבותיו ולכרם נחגוג בקרוב את חג החנוכה. ובאשר לאלאור אזריה הוא שייך לחוגי הקנאים של ימינו, למרות ששרת כלוחם בצה"ל. ולהבדיל אלף אלפי הבדלות נשיא מצרים סאדת ז"ל שהסתכן בעשיית השלום עם מדינת ישראל נגד דעת רוב העם המצרי, נרצח ע"י קנאים ששרתו כלוחמים בצבא המצרי! ודי בזה כדי להסביר לך את מה שאינך מסוגל להבין, מדוע לא נדרשת שום התנצלות מהגברת.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה הירק(ה)
  מגיב ותיק   10/12/16 16:12
גב' רבקה תקפה את משפחת אלאור אזריה בניבזות, בטיפשות ומתוך בורות.

נדרשת גם נדרשת התנצלות, זו חוצפה לפרסם מאמר בנושא כל כך שנוי במחלוקת ולא לתת לקוראים להגיב, לא נותנת מקום להגיב ולהביע דעה, לא צריך, לא נכנס ולא נקרא.

ואת(ה) לקרוא לחייל הזה "קנאי" מסביר את הניתוק המוחלט שלך ממה שמתרחש בצה"ל.

אגב, פעם אחת ולתמיד, יש תשובה לשאלה הזו ?
news1.co.il
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
יש אחת חוזה בכוכבים טובה ספרא
  פועה   10/12/16 18:10
שמקבלת באתר דרוג גבוה היום מקום מס' 9 פעם דורגה בצמרת, וגם היא באופן קבוע מפרסמת שטויות ולא מאפשרת להגיב. מעניין שעל חוזה בכוכבים אין לך טענות אבל על אחת "שחוזה" באנשים אתה מלא טענות כרימון סדוק, על שאינה מאפשרת למנבלי פה ונבלי דעת לשפוך את מררתם לנאץ ולגדף.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה
  מגיב ותיק   10/12/16 18:58
1. לא קורא אסטרולוגיה ולא מעניין אותי והדוגמה שהבאת לא רלוונטית.

2. מי דבר על קללות ? מדובר על הערות לגיטימיות בדיוק כפי שאת מקפידה להעיר בבלוג זה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
1. בלית ברירה חפצתי מאד להגיב
  למגיב ותיק   11/12/16 11:09
לדברי הבלע של רבקה על משפחת אזריה ועל-כן נכנסתי למאמרה הקודם "כורזים, ישוב מימי בית שני" (1.12.16), ושם הגבתי בנדון. את מאמריה על מקומות ואתרים היא לא חוסמת. 2. פועה הוא גבר. זה ברור ומוחלט. הראיה היא שכשמגיבים לו בתור זכר - הוא לא מוחה ולא טוען שאשה הוא....... (שתיקה כהודאה).
כתוב תגובה ל- למגיב ותיק
אם כך, אז שתי אפשרויות
  מגיב ותיק   12/12/16 01:03
1. מדובר במתחזה מסיבות לא ברורות.
2. מדובר במגיב ביסקסואלי.

נקח זאת בחשבון.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
שפק-ליסק מנעה פרסום תגובות
  מתתיהו   10/12/16 15:58
מסתבר שהשמאלנית הפחדנית דרשה ממערכת האתר למנוע משלוח תגובות על מאמר הבלע שלה שמשמיץ את החייל אזריה ומשפחתו.. הרכיכה לא מסוגלת לקבל ביקורת.
כתוב תגובה ל- מתתיהו
פתרון פשוט
  מגיב ותיק(ר.ש)   10/12/16 16:03
לא נכנסים ולא קוראים מאמרים של רבקה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק(ר.ש)
4
ביטוי למצב בו לריבון אין שליטה
  פועה   10/12/16 10:46
מצב בו הצבא, הזרועה החזקה שאמורה לממש בשטח את שלטון הריבון המנדטורי, אינו אפקטיבי יותר, והמפקדים הזוטרים בשטח נקלעים למצבים בלתי אפשריים. ההוראות לצבא כבר אינן ברורות הפיקוד העליון אינו מעביר פקודות ברורות לדרגי הביצוע, הצבא מתעסק בשיטור אלים ותוקפני על שני הצדדים הלוחמים החוזרים ופוגעים זה בזה, צבא הריבון יודע כבר שהוא עומד להסתלק תוך זמן קצר, החיילים חוששים להיפגע מכדורים טועים, וממלכודי הטרור, אך הם נשלחים שוב ושוב אל תוך אש הקרבות שאינם שלהם. המדיניות היא לסייע לישובים לערבים המותקפים ע"י יהודים כתגמול על הפגיעות הערביות בדרכים, דרכים שצבא הריבון נכשל במשימתו לאבטח. זה הופך למלכוד מתסכל כי החייל הבריטי, מצד אחד נחשף להפליה מובנית כנגד היהודים, מצד שני אין לו אהדה למרצחים ערבים, ומצד שלישי הוא רוצה כבר לחזור הביתה בשלום. זה ביטוי לכישלון המדיניות הבריטית הדואלית ולספר הלבן. זה מצב של הידרדרות שאין ממנה חזרה ויש לה רק נתיב אחד לעימות טוטלי !
כתוב תגובה ל- פועה
למרות *טראומת הלידה,יפה כתבת
  חבר קיבוץ   10/12/16 16:34
* או בגלל. אוסיף רק שעם כל "הקקפוניה " מסביב בעת ההיא,מזל שניצחנו וזה מראה יותר על חדלות האישים של אוייבנו ולא על איזה שהיא עליונות שלנו. שוב תודה על הפרק לד"ר מילשטיין.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
הכלבלב של אורי וראומה חזר
  נחשון הצעיר   10/12/16 18:58
אל קיאו. אז מי מהשניים מפעיל את הכלבלב השוטה המכונה "חבר קיבוץ" ?? שימו לב שרק כלבלכ זה קורא לאורי ד"ר מילשטיין, תמיד זה ד"ר מילשטיין,ולמי יש רגשי נחיתות בתחום התואר ההיסטורי ?? צדקתם...אל דאגה עוד מעט יופיעו החרפות והגידופים האופיניים ל ="ד"ר"...אידיוט מיגור המשך,האא... אגב מתי יופיעו שמונת הכרכים החסרים של הספר "תולדות מלחמת העצמאות" ?? בשנת 2028 ?אז שחרר בינתיים איזה פרק מהכרך העוסק בקרבות "עשרת הימים"...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
5
עוד תרומה יפה של אורי לכולנו
  שמעון מהצפון   10/12/16 13:21
הידע האין סופי שלך אורי, בהחלט אוצר הלוואי והיה במחלקת היסטוריה של הצבא מישהו שרק אוסף את המידע שלך..... גלי צהל הייתה יכולה להיות התחנה ,אבל זה לא מעניין אותם, כי זה לא פוליטיקה .
כתוב תגובה ל- שמעון מהצפון
שמעון אין לך מושג מיהו מילשטי
  נחשון   10/12/16 13:44
מילשטיין הוא לא היסטוריון אלא שכיר מיקלדת פוליטי, המחליף את אדוניו חדשות לבקרים. במשך שנים רבות היה שכיר של ותיקי הפלמ"ח,עבד כמרצה בממינר הרעיוני של הקיבוץ המאוחד וליקק לגלילי, יגאל אלון ,רבין, לאחר מריבה ערק לליכוד והחל לעבוד בשירות מכון ז'בוטינסקי, מרכז מורשת בגין ועוד גופי ימין. לאחרונה שמעתי שגם איתם הוא לא מסתדר והסתכסך[הוא איש ריב ומדון מנעוריו], ומילשטיין מחפש פטרון חדש, כיון שהוא משמיץ ללא הרף את צה"ל ומערכת הבטחון אולי תציע לו לחבור לאיימן עודה ולהקים "מכון למורשת הנכבה", יש שם הרבה כסף מקאטר....
כתוב תגובה ל- נחשון
6
מילשטיין וראומה נרדמתם??
  צייד מתחזים   10/12/16 13:53
כבר שעתיים משמיצים כאן את מילשטיין ועדיין לא שלפתם מהארסנל את "חבר קיבוץ יגור",את "חבר קבוץ" ואפילו לא את "א.ב." שיכתבו את התגובה הקלאסית: "אידיוט מיגור,אהה.." "המשך אידיוט ,זה מביא רייטינג ליואב.. פישלתם. ממש בושה.
כתוב תגובה ל- צייד מתחזים
לא
  נורא!   10/12/16 18:29
כתוב תגובה ל- נורא!
7
להעניק למילשטיין פרס ישראל
  ראובן גרפיט   11/12/16 14:13
ד"ר ישראל מילשטיין על חשבונו וביזמתו חשף אמיתות שהוסתרו ושינה את תולדות ההיסטוריה הישראלית כפי שגדלנו עליה כילדים (אני בן 68) מלפני קום המדינה ותולדות מלחמת השחרור והלאה. ד"ר מילשטיין מצד אחד חשף אירועים שלא פורסמו ושלא ידענו עליהם ומאידך שבר מיתוסים שיקרים! חשף באומץ לב ,ותוך כדי ספיגת חרפות והחרמות , שקרים והתנהלות לקויה של גופים ומנהיגים ומפקדים כמו הפלמ"ח, ההגנה, אצל לחי וצה"ל. כאחד הקורא זה שנים כל פרסום שלו וכחובב מושבע של היסטוריה של תולדות ארץ ישראל( למרות שההתמחות שלי תקשורת מחשבים וכלכלה), מאמין באמונה שלמה שעלינו להוקיר לו תודה והערכה. רוצה לארגן קבוצת אנשים שנפעל יחדיו לפנות וללחוץ (הכל פוליטי וכמובן שיש משנאים ומפגעים ושועלים בכרם ההיסטוריה הישראלית , על שר החינוך מר בנט להעניק לד"ר מילשטיין פרס ישראל. מפעלו ראוי יותר ,מאות מונים , מחלק מאותם שקבלו פרס ישראל רק הודות לקשרים פוליטיים. אולי בסיוע העיתון מקור ראשון נתארגן ונצרף שמותינו ותארינו לצורך הגשת מכתב לשר בנט.
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
ישראל גרפיט מפגר-על
  נחשון הצעיר   11/12/16 16:00
אפילו את שמו הפרטי של מילשטיין אתה משבש.קוראים לו אורי ולא ישראל.... אני ממליץ להעניק לו את "פרס ישמעאל". מילשטיין הוא זקן ממורמר, המשמיץ הלאומי, מגדף ומבזה את מפקדי צה"ל ולוחמין. רואה שחורות,אין לו מילה טובה אחת על מדינת ישראל, פוגע ברוח הלחימה פגיעה אנושה. אם כבר הייתי מעניק לו את פרס "עוכר ישראל".
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
8
מילשטיין פג-תוקף
  נחשון   13/12/16 18:54
שימו לב המילשטיינים נאלמו דום , מאז יום שני אין תגובות. הסיבה: 1.משעמם טיכו...2. הטרולים שכירי המיקלדת של מילשטיין התאיידו... 3.שפרה חולה בשפעת ... 4. אורי חולה בשפעת חזירים...פחחחח,
כתוב תגובה ל- נחשון
9
מילשטיין פג-תוקף
  נחשון   13/12/16 19:07
שימו לב המילשטיינים נאלמו דום , מאז יום שני אין תגובות. הסיבה: 1.משעמם טיכו...2. הטרולים שכירי מילשטיין התאיידו... 3.שפרה חולה בשפעת ... 4. אורי חלה בשפעת חזירים.. מספיק כבר עם החומר הממוחזר משנת תרפפ"ו,...זה ישן,עבש ופג תוקף.
כתוב תגובה ל- נחשון
10
אורי מילשטיין
  חיים יואבי   14/12/16 13:28
כל מי שמנבל את פיו, כנראה שאינו מסוגל להתמודד עם העובדות המרתקות שאורי מילשטיין מביא לנו. עובדות אלו הוסתרו מעם ישראל ,ע"י ההיסטוריונים מטעם השלטון הבולשיביקי.
כתוב תגובה ל- חיים יואבי
חיים רבינוביץ איש ימין קיצוני
  נחשון   14/12/16 14:16
חבל שלא זכית לשמוע לפני 30 שנה את הדברים שאמר מילשטיין על המיגזר שלך- הדוסים הלאומיים "הפועל המסרחי": "חבורה של אפסים מסריחים רודפי שלמונים, לא יודעים להילחם , ראינו את אפסותם ורפיסותם בגוש עציון.".... ועוד השמצות כהנה וכהנה. אז הוא היה שכיר המחנה שאתה קורא לו "בולשביקים", אח"כ כשפוטר בחרפה הפך עורו והפך להיות "היסטוריון ימיני", זה האיש וזה סברו. אגב אתה לא מספר לקוראים כאןן שאתה מפיץ את כתבי הפלסתר שלו=ספריו העלובים= ואתם מתחלקים באתנן. תתבייש.
כתוב תגובה ל- נחשון
או ...האידיוט צ מיגור חזר הא .
  חבר קיבוץ יגור   14/12/16 15:47
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מילשטיין האומלל מחזיר טרולים
  נחשון הצעיר   14/12/16 16:44
לאחר הפוגה של שלושה ימים בשל "שפעת חזירים נפשית",שלף מילשטיין הזקן את הטרולים המתחזים שלו ובראשם האויל המשריש המכונה "חבר קיבוץ יגור", טרול מצחין שמתקשה לחבר תגובה של יותר ממשפט אחד: "שוב האידיוט מיגור ,האא..".מדהים איזה עומק פילוסופי ,לעומתו אפילו מילשטיין ייחשב לגאון...הדפקט הזה הוא בת של הפילוסוף ההיסטרי-משמיצני ?
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
המשך אידיוט מיגור הא, המשך כלב
  חבר קיבוץ   15/12/16 02:57
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
חיים נמסר לי שיש לך בוס חדש
  נחשון   14/12/16 16:51
ושמו עוזי דיין, ואתה מארגן לו טיולים בהתנחלויות בגדה המערבית ? אז נטשת את מילשטיין התפרן לטובת המיליונר ממפעל הפיס?
כתוב תגובה ל- נחשון
11
מיקבץ הפסיכים מיגור חזד
  נחשון   15/12/16 14:07
לאחר גמר הטיפול הנפשי החזיר מילשטיין את חבורת המתחזים לפעולה. אתם בדרך לגניזה
כתוב תגובה ל- נחשון
לאידיוט מיגור,אתה לא בר שיח
  א.ב   15/12/16 14:58
ולא בר ויכוח .אתה האידיוט שמייצג בגאון את משפחת צ' מיגור ואת האידיוטיזם המהולל של התנועה הקיבוצית.לכן אף אחד לא מתווכח איתך ומניח לך להיתבוסס בקיאך וטימטומך-אידיוט הא.
כתוב תגובה ל- א.ב
א.ב. המסכן =מילשטיין הפר הסכם
  נחשון הצעיר   15/12/16 17:54
לפני שלושה שבועות סיכמתי איתו כי מכיוון שא.ב. מקיבוץ יגור לוקה באוטיזם מסוג ידוע וניתן לריפוי, אז אסור להתעלל בו ומומלץ שמכון השרידות של מילשטיין יממן את הטיפול. התנאי היה שהוא משבית אותך, ומפעיל רק שני טרולים: האידיוט= "חבר קיבוץ יגור", והדביל="חבר קיבוץ"...לצערי הוא כהרגלו הפר את ההסכם,ולצערי אאלץ לטפל בך טיפול קשוח למרות מוגבלותך...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il