|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בנט לא ימריא
מאת: משה גולדבלט  |  09/12/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אנא קרא את תגובתי, והשב.
  אהוד פרלסמן   9/12/16 19:17
תקציר משפט קצב בשני קישורים: ***** 1. קישור לפרוטוקול עדותו של ראש היחידה לאבטחת אישים בשב"כ, ובו, באמצע עמוד 15, מודה התובעת, רונית עמיאל, שקצב יצא בשעה חמש מארוע שהתקים בפארק הלאומי ברמת גן בתאריך 19.4.98, ושואלת "אוקי, מבחינתכם, בשעה חמש, לאחר שעזב, בשעה חמש הארוע הזה מסתים?" **** 2. קישור להחלטתו של השופט דנציגר לדחות את מאסרו של קצב עד לדיון בערעורו, בה מצוטט בראש עמוד 10 פסק הדין של בית המשפט המחוזי, שבו נכתב: "פלט השיחות היוצאות מהטלפון ברכבו של הנאשם מצביע על דממת אלחוט בין השעה 18:09 לבין השעה 19:27, דהיינו פרק זמן של שעה ו-18 דקות. פרק זמן זה מאפשר בהחלט את נסיעת רכבו של הנאשם מרמת גן לבית הטקסטיל בתל אביב, את כניסת השניים ללשכה הממוקמת שם ואת השהיה הקצרה שם במהלכה מתבצע מעשה האונס". ***** והמסקנה: השופטים, שאפילו לא העלו בדעתם שקיימת דרך בה ניתן להרשיע את קצב אם הוא יצא מהפארק הלאומי ברמת גן בשעה חמש, הרשיעו אותו כשהם קובעים שהוא יצא מהפארק אחרי השעה שש ותשע דקות. ***** והשופטים הבינו שאם הוא יצא בשעה חמש היא מעלילה עליו עלילה, ובודה מדמיונה את כל סיפור האונס, כיוון שהוא התקשר אליה מהטלפון הקבוע במכוניתו לטלפון הנייד שלה בשעות 5:58 ו-6:09, ולכן ברור שהוא לא היה איתה בבית הטכסטיל בשעה שלדבריה הוא אנס אותה שם. ולכן הם גם כתבו שהוא יצא מהפארק רק אחרי השיחה השניה שהתקימה בשעה 6:09. ***** והעיקר: השופטים לא הזכירו אפילו במילה את ההוכחות שהציג ראש היחידה לאבטחת אישים בשב"כ לכך שקצב יצא בשעה חמש, ואת ההודאה של התובעת עצמה בעובדה שקצב יצא בשעה חמש. ***** והמשפט התנהל בדלתיים סגורות, ואף אחד מקוראי פסק הדין לא יכול היה לדעת כלום על העדות, ועל ההודאה, ועל האמת שהיא שקצב יצא בחמש, ועל כך שהשופטים שמעו במו אוזניהם את האמת הזאת, והרשיעו את קצב בנימוק המצוי בסתירה מוחלטת(!) לאמת שאותה הם שמעו במו אוזניהם.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
כבר עסקנו בזה
  גולדבלט משה   9/12/16 19:55
לא כן? אמרתי בעבר שאיני מתכוון לחזור לפרשת קצב ולא משלמים לי להוכיח את חפותו .
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
לא משלמים לי, אבל אני אוהב צדק
  אהוד פרלסמן   10/12/16 01:10
מה שחשוב זה שהוכחתי לך, באמצעות קישורים לשני מקורות שמופיעה עליהם חותמת של בית המשפט, שהשופטים הרשיעו את קצב בהסתמך על נימוק המצוי בסתירה מוחלטת לאמת שאותה שמעו במו אוזניהם. השאלה היחידה שנותרה היא למה הם עשו דבר כזה, ועל השאלה הזאת תצטרך לענות לעצמך.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פרלסמן, ההתעקשות האבססיבית
  תשבי החשדן   9/12/16 23:17
שלך לדון ולדוש בהרשעת קצב, גובלת במספר תסמונות פסיכיאטריות שלכולם יש טיפול. ידידי ברמת השרון מכירים אותך כטרחן קשיש המשחית זמנו וזמנם של אחרים, בהתעסקות בקטנות, והתייחסות אל עצמך כאיש הצודק תמיד. ובכן, דע לך פרלסמן, שאני מתגורר במושב הסמוך מאוד לקריית מלאכי, ואת הסיפורים על נטיותיו המיניות של ידידך קצב שמענו כבר לפני שני עשורים ויותר מכך, כאשר שימש כראש המועצה. זה הולך אצלם טוב במשפחה וגם אחיו עורך הדין המהולל ליאור קצב, שירש את אחיו בתפקיד ראש המועצה, הואשם על ידי עובדת המועצה בהטרדה מינית בוטה. אז תרגיע פרלסמן, וכדאי לך לשקול מעבר לדיור מוגן באווירה פסטוראלית, מוקף על ידי קשישים נחמדים, המוטרדים פחות ממך שמא יושב קצב בכלא לשווא.
כתוב תגובה ל- תשבי החשדן
הסיפור הוא השופטים, לא קצב
  אהוד פרלסמן   10/12/16 01:33
ברמת השרון אני מוכן כליצן, שתמיד מצליח להעלות בת צחוק על פניה של בת שיחו, וכמי שתמיד שמח לעזור לאמהות עם עגלות תינוקות להעלות אותן במדרגות. ואני משער שאותך מכירים במושב כאיש מריר ונרגן, שהפעם האחרונה שהוא צחק היתה כשהוא היה בעגלת תינוק. ואני לא משער, אלא משוכנע, שאתה גם מוכר בתור אדם קשה הבנה, המכונה ראש בלטה, שגם כשאתה מסביר לו, ומוכיח לו, הוא מסתכל עליך כתרנגול בבני אדם, ולא קולט כלום. אז אני אסביר לך עוד פעם, בתקוה שיווצר איזה סדק בבלטה, שדרכו יחדור למוחך איזה שהוא שמץ של הבנה: הסיפור הוא לא קצב, ולא אח שלו, אלא שופטים ששומעים במו אוזניהם את האמת, וכותבים את ההפך ממנה. הבנת?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פרט המעיד על הכלל
  ה.א.   10/12/16 04:05
פרלסמן היקר, מהעובדה שאיש לא מתרגש מהנתונים שאתה מציג ניתן להסיק את המסקנה העיקרית והיא שכל ההרשעות או לפחות רובן נראות כך, ומכאן שהרבה זכאים יושבים בכלא על לא עוול בכפם. אני מניח שהמערכת המשפטית מתייחסת למצב הזה כאל מכת גורל, כמו תאונות דרכים, ואיש כאמור לא מתרגש.
כתוב תגובה ל- ה.א.
לא נכון! הם אידיוטים או פחדנים
  אהוד פרלסמן   10/12/16 06:11
גולדבלט כבר מבין את האמת, אבל פוחד להודות בה, ואילו המושבניק הוא פשוט אידיוט. אני עכשיו מאוד פעיל בפייסבוק, ויש עשרות או מאות אנשים שהתוכחתי איתם, וכולם(!) ברחו בסוף. אין אחד שהצליח לסתור מילה אחת מדברי. יש אמנם כאלה שמספרים לי על עוד משפטים שלדעתם גם בהם היתה הרשעה בלתי מוצדקת, דוגמת ברנס או זדורוב, אבל כמובן שגם הם לא טוענים שאני טועה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
2
אוי השנאה השנאה......והפחד
  פנחס   9/12/16 19:23
כתוב תגובה ל- פנחס
ממש כך
  ים תיכונית   10/12/16 00:53
לא ניחנתי באהדה יתרה לבית היהודי, אך הרשימה הנ"ל חובבנית.
היא לוקחת אמירה וחצי ומנפחת אותה לממדי קריקטורה, שכלל אינם משקפים את הבית היהודי.
הכותב עשה מיש-מש מכל מיני עניינים סובייקטיביים שהוא רואה בעיניו הטרוטות, ומשליך אותם ברדידות מביכה על המציאות.
המאמר הזה רק מוכיח עד כמה הוא אינו מכיר את הלך הרוח בציונות הדתית ומנותק מדרך החשיבה של ציבור זה.
יכולתי להרחיב, אבל אין טעם. גולדבלט תקוע בתפישותיו מעוותות המציאות ורק רופא עיניים יעזור לו, אולי.
כתוב תגובה ל- ים תיכונית
3
אם בנט ימריא
  באום   9/12/16 19:43
או לא ימריא,זה כבר דבר משני.מה שחשוב זה שהארץ תישאר שלנו.אבל גולדבלט יכול להתפתל במחוזות פילוסופים קרובים ורחוקים,הוא יכול להאחז בדוקטורינות שונות ומשונות משפינוזה ועד ליבוביץ׳,בובר וא.ד.גורדון אבל בסופו של דבר הכל נופל ונוזל מבין האצבעות ומה שנשאר זה הציווי האלוהי שהארץ היא שלנו.לא יעזור כלום ואני בכלל לא דתי.אני גם לא חילוני אבל זה כבר סיפור אחר.איך שלא תסובב את הרולטה,הכדור תמיד יפול על ההבטחה של אלוהים לאברהם.אפשר להגיד שזה פונדמנטליסטי,אפשר להגיד שזה דאעש ואפשר להגיד עוד הרבה דברים שהנאורים מהשמאל מקריצים חדשות לבקרים מעל או מתחת למקלדת אבל את העובדה שהכדור תמיד יפול על אותו פסוק,הם לא יכולים להכחיש.כי הנאורים מהשמאל עברו במשך מאה שנה עשרות תאוריות ואידיאולוגות וגולדבלט עצמו רצה להגשים את עצמו ביחד עם חבריו בקומונה סוציאליסטית אי שם באיזה ואדי עלום עם כמה צריפים ואוהל מטבח.אופס...זה התפקשש.גולדבלט, כמו שאר חבריו שרצו פעם וזה לא הלך,לא שואל את עצמו לאן הוא הולך בעצם? עד מתי הוא ימשיך לרדוף אחרי פתרונות לרגע?כמה תחפושות אפשר להחליף במשך תקופת חיים? מסוציאליזם לסוציאליזם פרגמטי, לקאפיטאליזם סוציאלי,לבורגנות צודקת,לערכיות תומכת,לצרכנות כאידיאולוגיה,קבלת האחר בכאילו והדובדבן שבקצפת שהביא את השמאל לשיאים שלא היו,בניית פסל מוזהב של גביע מילקי והצבתו בכיכר מלכי העירייה עם רשיון וחותמת של ראש עיר שחושב שמצעדי גאווה בעירו יעשו אותו חבר במועדון האקסלוסיבי של ראשי הערים הנחשבות.טעות של פרובינציאלי ממוצע.אז לחבר׳ה מ״הבית היהודי״ יש את השריטות שלהם כמו לכולנו.עוד לא פגשתי מעולם אדם שהוא לא שרוט ופגשתי הרבה,אבל הקשר של עם ישראל לארצו הוא הקשר האלוהי,כך היה וכך יהיה.
כתוב תגובה ל- באום
4
בנט לא דתי ולא ימני
  בינטו   9/12/16 21:22
בנט הוא חייל של נוני מוזס, אח של יאיר לפיד, שכל תפקידו להחליש את הליכוד ואת נתניהו בתחפושת של דתי-לאומי.
כתוב תגובה ל- בינטו
ממש כך .צודק
  ירדנה   10/12/16 08:47
כתוב תגובה ל- ירדנה
5
במשרד החינוך יודעים מי השר
  שטיסל   9/12/16 22:23
אני לא יודע חייל של מי הוא או אח של מי הוא לדעתי "מטרד ציבורי" ואינו ראוי להיות שר או לשאת באיזה שהוא תפקיד ציבורי
כתוב תגובה ל- שטיסל
6
ההתנשאות היא מן העבר השני
  ה.א   10/12/16 03:07
ההתנשאות הפומפוזית היא מן העבר השני, שלי יחימוביץ, תמר זנדברג, מירב מיכאלי, אהרון ברק, ולהתנשאות של ה"ליבראלים" אין כל אחיזה במציאות כי הם מתמעטים והולכים, תורתם פושטת רגל, והם נאחזים בקרנות המזבח ובמקביל עושים קולות של מי יודע מה. ואילו לגאווה של הציונות הדתית, ככל שקיימת, יש בסיס, הם ממלאים את שורות הצבא ביחס הפוך לגודלם, הם ממלאים את שורות המסחר והמקצועות החופשיים ביחס הפוך לגודלם, הם ממלאים את שורות התעשייה המתקדמת ביחס הפוך לגודלם, החינוך אצלפ הוא מעל לכול, הם מגדילים את אחוז היהודים במדינה ביחס הפוך לגודלם, כך שוודאי יש להם סיבה להיות גאים בעצמם, וייתכן מאד שמעיניים מאד מתנשאות של השמאל המתרוקן מכל תוכן זו נראית התנשאות. מסכים עם הכותב שבכל קהילה יש עשבים שוטים, ואין בעשבים האלה כדי להכתים את כל הקהילה.
כתוב תגובה ל- ה.א
7
בנט זהו פופוליסט זול
  הגוי..   10/12/16 11:06
שעולה לממשלת ישראל ביוקר. מאד ביוקר.. משמע, העם משלם את המחיר.. ראו את נפוליון והעם הצרפתי ואת היטלר והעם הגרמני ומה נהיה מהם, עמי סמרטוט חסרי תוכן ריקי חיים הגוססים את חייהם באושר ובעושר ולא רק הם.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
8
בנט לא ראוי לתפקד בשום תפקיד
  גבעתיים הרצליה!   10/12/16 11:12
במדינה דמוקרטית!. כפיה דתית לפי העקרונות שלו! ושל כל דומיו מזכירה את האינקוויזיציה ומשטרים אפלים אחרים. באשר להתנשאות. זו לא התנשאות זו החוצפה שאין לה גבול שמאפיינת את המיגזר הזה בלי יוצא מהכלל.!!! בנט, מביא שואה על מדינת ישראל! הצעירים הטובים והמוכשרים שלנו אורזים ועוזבים את הארץ עם ילדיהם. לא את הארץ הזו עם הפסיכוזה הדתית הלכתית הפגנית הם רוצים לשרת ו/או שילדיהם התחנכו כפגנים. הם לא מעוניינים להקיז דמם או לתרום לאבסורד הזה. הם ילחמו ויפרנסו קבוצה ענקית של פרזיטים ומאידך במקום להעריך כופים עליהם דת שאיננה כתובה בתורה!!! אם בנט הפך אותנו לדאעש זה לא מקומם ולא מקומם של כל בוני הארץ הזו! - שמאלנים, ימינים, ביתר, השומר הצעיר ,מכבי וכ"ו. מנובלים, נצלנים, ואנשים אפלים עלינו , הורסי כל חלקה טובה - שילכו לעזאזל.!
כתוב תגובה ל- גבעתיים הרצליה!
מדינה יהודית -הכוונה
  הטרבלמייקר מרעננה   10/12/16 13:35
למי שהוכרז כיהודי בתעודת הזהות וכדי להבדלו מנוצרי , מוסלמי , בודהיסטי וכו . יהודי- בהכרזת המדינה , לא מוגדר כשייך לאיזה זרם דתי!!! לא חויב לא להלכה ,לא לתפילות , לא קברי צדיקים וכו. יהודי חויב להגן על ארצו ולתרום לבניית ארץ אבותיו.! זה מה שאנחנו עושים שבעים שנה בלב שלם ובדאגה לעוד עם רב של פרזיטים חצופים! ופנטיים!. אנחנו יהודים חילונים שחושבים שככה הקדוש ברוך הוא רוצה שנחייה בעידן הזה! אחרת לא היה נותן לנו את הטכנולוגיה. מי זה בנט הפישר הזה שיכתיב לנו לילדנו ולנכדינו את דרכי חייו הפגניים? מי הוא?. ומי הוא שימציא את מגילת עצמאות של מדינת ישראל שלא היתה ולא נבראה בנוסח פגני ואפל! במקום חיה ותן לחיות. אנחנו נראה איך זה יגמר.
כתוב תגובה ל- הטרבלמייקר מרעננה
9
להוציא לימודי דת מבית הספר
  סתם   10/12/16 12:17
בנט וכנופייתו רוצה להפוך את ילדינו למנשקי מזוזות וממלי תפילות פגניות שאין להם כל קשר ליהדות ליברלית ופתוחה של המאה ה-21
כתוב תגובה ל- סתם
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il