|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
לא צריך להתפלסף |
|
26/12/16 13:29
|
|
|
|
|
2 |
|
|
מגיב ותיק |
|
26/12/16 14:05
|
|
|
|
צריך לדעת כי איש כושל זה ומפיל מטוס ישראלי (אפ 15) בתאונה פזיזה, היה צריך להיות שר בטחון בממשלתו של בוזי/ציפי וזה אומר הכול.
מאמר מקושקש.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
3 |
|
|
אלטע קאקער |
|
26/12/16 14:32
|
|
|
|
תהיתי למה ״הניתוח״ הזה חצי קפה-חצי תה ואז ראיתי את הכיתוב בסוף הרשימה. זהו פמפלט תעמולה שמציג מחשבות מבולבלות וסותרות. חביבי, דעת הקהל בישראל רלוונטית רק לפוליטיקאים ישראלים לשאר העולם לא איכפת, לכן אם הישראלים חיים בשקר ואשליה עצמית זה לא תפקידו של אובמה לשתף פעולה. ומידת הסבירות של הגשת כתבי אישום בבית הדין הפלילי בהאג כנגד ישראלים הייתה 100% כבר לפני ההחלטה. אם באמת היה איכפת לך מתהליך מדיני ולא היית מנסה לקושש קולות היית מברך על החלטה שאין בה שום דבר מחדש ושחוזרת על עשרות החלטות קודמות. כי תמיכה כלשהי בהתנחלויות מנוגדת להסדר מדיני והיא גם פשע מלחמה. אין טריק אחר.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלטע קאקער
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
26/12/16 17:34
|
|
|
|
1. שום התנחלות אינה פשע מלחמה כמו שכול הישובים שמעבר לגבולות החלוקה אינם פשע מלחמה, אתה חוזר על מנטרה שמאלנית בזוייה וכותב מתוך בורות.
2. אתה כמו כול העולם יודע שהבעייה אינה "משא ומתן" ושהפלשתינאים דחו בעבר 4 פעמים הזדמנויות לקבל מדינה אבל זה לא מפריע לך לחנטרש עוד הבלים ולתעתע בציבור.
חרפה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
אלטע קאקער |
|
26/12/16 18:37
|
|
|
|
כל ההתנחלויות הן פשע מלחמה וכל מדינות העולם עושות את ההבחנה בין מה שנמצא בגבולות 49 ומה שמחוץ להם. זה שאתה לא מסכים לא מעניין אף אחד כפי שהודגם ביום שישי האחרון. חשוב מזה, אם אתה רוצה להכשיר את ההתנחלויות ע״י טיעון שכל מדינת ישראל כבושה אני בטוח שישנם מספיק אנשים שישמחו לשתף איתך פעולה רק שהתוצאה של זה בהכרח לא תהיה לרוחך.
אני מסכים איתך שישראלים ופלסטינים לא מעוניינים בהסדר, השאלה אם טראמפ אי פעם ידע את זה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלטע קאקער
|
|
|
|
|
|
|
מגיב ותיק |
|
27/12/16 00:13
|
|
|
|
"כול מדינות העולם עושות את האבחנה" - ממש הוכחה משפטית כי ההתנחלויות הנן פשע מלחמה.
מתאים לשמאלן מסית, תת רמה ובזוי שכמוך.
בושה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק
|
|
|
|
|
|
|
עובד 1 |
|
26/12/16 22:54
|
|
|
|
לא רק שההתנחלויות ביו"ש הן חוקיות, אלא הן גם יעמדו על תילן הרבה אחרי שביה"ד בהאג ישבוק חיים, שזה יקרה מוקדם מכפי שאתה משער.
|
|
כתוב תגובה ל-
עובד 1
|
|
|
|
|
|
|
צודק לגמרי. |
|
27/12/16 06:05
|
|
|
|
|
4 |
|
|
באום |
|
26/12/16 15:48
|
|
|
|
מבסס את התזות שלו על ההנחה שבסופו של דבר יהיה תהליך שלום.אבל הבעיה היא שלא יהיה תהליך שלום.כלומר,ידלין הולך אל מטרה שאינה קיימת.אם עד לפני עשור או שניים היה אפשר עוד להבין טעות כזו,הרי שהיום כבר אי אפשר.מי שחושב שאי פעם יהיה תהליך שלום,חי באשליה ואשליה מסוכנת.ראינו כבר מה יכולה לעולל אשליה מסוכנת כאשר אזרחי ישראל פחדו להסתובב ברחובות במשך שנים רק בגלל שהשמאל שאף לקירבו את הסם ששימון ועוז סיפקו לו.ידלין יושב בקוקפיט וטס לשום מקום,מה שנוגד גם את רוח חיל האוויר וגם את הוראות מגדל הפיקוח.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
5 |
|
|
מושיקו |
|
26/12/16 16:00
|
|
|
|
הטענה שממשלת ישראל אחראית להצבעה באו"ם היא טענת כזב מכוערת. אין לישראל מה להציע במשא ומתן מדיני אשר יהיה מקובל על הפלשתינים וגם יאפשר לה להמשיך להתקיים. העובדה שמי שהיה ראש אמ"ן לא מבין זאת (או רק מעמיד פנים שאיננו מבין) היא פשוט מזעזעת.
כל אדם הוגן בוודאי שואל את עצמו באיזו מדמנה חינוכית צמח האיש הזה ידלין, המפנה בשעה קשה את האצבע המאשימה דווקא לראש הממשלה אשר עשה הכל כדי לרצות את הממשל האמריקאי וזכה ממנו בתמורה רק לקיתונות של שופכין.
|
|
כתוב תגובה ל-
מושיקו
|
|
|
|
6 |
|
|
Nir Dror |
|
26/12/16 16:07
|
|
|
|
הזוי עדיין שאנשים מדברים על תהליך שלום.
|
|
כתוב תגובה ל-
Nir Dror
|
|
|
|
7 |
|
|
מובן מאליו |
|
26/12/16 16:08
|
|
|
|
לאו"מ אין טריטוריה, לכן אין לו ריבונות,
לכן אין לו יכולת לחוקק.
באותה הזדמנות: אין כזה דבר "חוק בינלאומי",
אלא קונוונציות כלאמר 'מקובלות' הנתונות בכתב,
כולל "ביהמש הבינלאומי" שזה קנגורו-court למהדרין.
הרל"פ סיימה את 7 שנות הצ'רטר שלה במאי 2000
ומאז הינה שוהה בלתי-חוקית ודינה פירוק תאגידי.
את זאת ניתן לבצע במהלך ממוקד
עם פרישתם של חוסיין אנטיוכוס
ומיכאל הבועל מהבית הלבן.
|
|
כתוב תגובה ל-
מובן מאליו
|
|
|
|
8 |
|
|
Nir Dror |
|
26/12/16 16:16
|
|
|
|
|
9 |
|
|
העם אינו טיפש |
|
26/12/16 18:14
|
|
|
|
אשר סבורים שהם כה חכמים ונבונים, כאשר הם מציגים כאן את המשמעויות של ההחלטה האחרונה. ובכן, אדוני, כל הרשימה המלומדת והארוכה שלך כאן הינה הבלים ופטפטת, שהנבונים שביניננו לועגים לה. כך נהגתם לאורך הדרך, ומשום כך אינכם מקבלים את השלטון. הציבור אינו קונה את ה"המשמעויות" האלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
העם אינו טיפש
|
|
|
|
10 |
|
|
שמין |
|
26/12/16 21:11
|
|
|
|
... אתה מוזיקאי !?.?
אולי נדבר על גאומטריה של לובצ׳בסקי על כל הצירים כולל זאט ההפוכה עם צ׳ובצ׳יק למעלה ובפירוש של צ׳ומסקי נעם?
סלח לי, שאלה כזאת לא שאלתי אותך ולא הייתי שואל לפני עשור ואתה יודע עוד איך, למה?
סולו לא היה משהו, זיופים היו רק בתוכן. מה עוד? הרמוניה של בטהובן משולבת בתוך מוסיקה של הבאך?לא היה צורך לפרש לך את הכשלים של משיחיזם זדוני לפני קוראי עיתון ( זאת דעתי). כיצד הצלחתם לבנות את החמאס וחיזבללאה? ברק אובמה הוביל לאקורד?אובמה אוהב גיטרה קלאסית הלא מצונזרת, מר אובמה? בטח דיכטר לומד את כל מולקולה בביתי בגלל השקפת עולמי, אפריים מתוסכל ויובל המבולבל... חג חנוכה שמח שיהיה ואל תשכח כי חינוך היא ההשקעה משתלמת ביותר.
מדינת ישראל היא לא נס היא עבודה קשה לטובת העם היהודי הנטול יודופאשיזם.
כך אחריות, עמוס, מבחינתי ליברמן זבל.
|
|
כתוב תגובה ל-
שמין
|
|
|
|
11 |
|
|
נתין המדמנה |
|
26/12/16 21:19
|
|
|
|
הלבן השית על ישראל פשוטה, ורק מומחים מסוגו של ידלין, מתפלפלים בניתוחי מדיניות במקום להבין בפשטות שחוסיין אובאמה הוא מוסלמי! אולי זה אומר לך משהו, אדון ידלין? מה שאומר שהוא אנטישמי עוד יותר מקרטר שהוא רק נוצרי. כמוסלמי, הוא בטוח בעצמו ובששת יועציו - חברי "האחים המוסלמים", שלא כיהודי ידלין שעדיין שוגה בדמיונות "תהליך שלום".
|
|
כתוב תגובה ל-
נתין המדמנה
|
|
|
|