|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
מגה |
|
4/01/17 12:21
|
|
|
|
ראו את מלחכך הפנכה לוין. הוא לא עו"ד ואינו מומחה למשפט ועל כן "הרשיע" את עזריה ברצח למרות שהנ"ל הורשע בהריגה!! תחזור בך מהקריאה "רוצח"!
אתה מהאום? אתה סבור שיש בך חוכמה יתרה מאחרים שהנך בהתנשאות רבה חופר במוח את דברי ההבל שלך.
מי שמכיר אותך יודע שהנך אדם בינוני בכישורך "עיתונאי קטן" ולא נחשב, שמתיימר לחנך את ..כוללםם.
|
|
כתוב תגובה ל-
מגה
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
4/01/17 15:58
|
|
|
|
מצווה לשחרר את איזנקוט בתום שלוש דש שנים - כלומר נשאר לנו עוד שנה להיפטר מהצרה - לפני שיסרס את כל חיילנו הגיבורים; אך רק חאג' ריבלין (בני עמי בחרו בדרך האלימות) נתקע לנו כמו קוץ בישבן עוד 5 שנים!
§¥§¥§
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
2 |
|
|
דורון.צ |
|
4/01/17 12:29
|
|
|
|
רק כך אפשר להבין את פסק דינה, שלא מצא נקודת אמפתייה אחת במשך שעתיים כלפי בחור(ילד של כולנו) בשעה שתפקד בארוע חבלני נתעב...
סגן רמטכל מטומטם, רמטכל פוליטי, בית משפט פוליטי- גם אנחנו פוליטים.
בושה וחרפה!!
|
|
כתוב תגובה ל-
דורון.צ
|
|
|
|
3 |
|
|
משפטן בכיר |
|
4/01/17 12:39
|
|
|
|
ועד סופו. לא יעזרו כל הפילפולים. הוכתבה הרשעה מראש ע"י שר הביטחון והרמטכ"ל. האתנן, קידום בתפקיד ודרגה, ניתן לשופטות מראש, הרמכ"ל דאג לתת אזהרה לשופטים יום לפני מתן פסק הדין. אם זה לא פוליט, אז מה כן ?
|
|
כתוב תגובה ל-
משפטן בכיר
|
|
|
|
4 |
|
|
נטענו ולהסיק -- |
|
4/01/17 13:31
|
|
|
|
א. המחבל לא היה מנוטרל - מנוטרל הכוונה לבדוק ואזוק ולא לשוכב עם מעיל נפוח בניגוד לכל יתר האנשים בזירה שהיו בקצר
ב. הזירה נוהלה בצורה רשלנית ולו המחבל היה עם מטען והיה מפעיל אותו היום הינו בוכים למה לא ירו במחבל עם מעיל חשוד אלה כל העולם ואחותו הסתובבו סביבו ולמה אף אחד לא יזם את ניטרולו המידי
ג. החקירה זוהמה תרתי משמע ע"י שר הבטחון ר"מ הרמטכ"ל ומטה
ד. כל העדים החיילם שהיו במקום תודרכו ע"י הפיקוד הזוטר והגבוהה איך להעיד בשיחות ארוכות עם פסיכולוגים ומפקדים גבוהים
ה. כל הפיקוד הרשלן שלא קודם עד למקרה הזה פתאום מקבל קידומים ומעיד ע"פ "רוח המפקד" לכיסוי התחת של עצמם
- המ"פ, המג"ד המח"ט והשופטת
ו. הצבא מוציא מיליוני ש"ח על עו"ד יקרים בכדי להרשיע בכל מחיר את החייל
ח. אף אחד מהשופטים וועדי התביעה לא היו בארוע ולא הרגישו את האוירה שהיתה במקום חוץ מהמ"פ והסמ"פ, הס' העיד לטובת החייל ושוחרר מהצבא.... המ"פ העיד נגדו וקודם.
|
|
כתוב תגובה ל-
נטענו ולהסיק --
|
|
|
|
5 |
|
|
yust |
|
4/01/17 13:53
|
|
|
|
השופטת לא אמרה אפילו לא נקודת זכות אחת שהתגדרה רק בפסילת כל מילה ומשפט שהעלתה ההגנה. קידומה הצבאי לפני פסק הדין - שערוריה.
קידום המג"ד המ"פ שפעלו באופן רשלני בזמן האירוע - שערוריה.
לציבור הישראלי אסור לותר, יש צורך להפוך הכל כדי להפסיק את הקרקס שבראשו עומד אייזנקוט.
חבל על הזמן המשפט שגזר הדין בו נכתב מראש טלטל לריק את החברה הישראלית.
רמטכ"ל - עם פזילה לשמאל ולפוליטיקה
שר בטחון לשעבר מושתל השמאל- ראה צוק איתן שנמשך 6 שבועות ללא הכרעה
והכל תחת כיסוי מלאכותי של חוק שהוא בסך הכל צ-חוק
אם זה לא היה הילד של כולנו - גם אני הייתי צוחק .
|
|
כתוב תגובה ל-
yust
|
|
|
|
6 |
|
|
ימני שפוי |
|
4/01/17 14:11
|
|
|
|
|
7 |
|
|
ע_הראל |
|
4/01/17 14:35
|
|
|
|
זו עוד המחשה לאסכולת השיפוט הרקובה; 2 אלופים +תא"ל במיל העידו שהתנהגות אזריה סבירה; ויש כ"כ הרבה ספקות, המחבל לבש מעיל - והיה חשש למטען (מנכ"ל מד"א העיד שסירבו לפנות את המחבל כל עוד לא עבר בדיקת חבלן); והיה חשש שהמחבל יתאושש (כפי שקרה לא פעם) - וימשיך לתקוף עם הסכין שעל הריצפה, או עם סכין אחרת או אקדח שמא יש ברשותו (ועובדה שהמחבל זז ונע, והיו צעקות שמא יש מטען)!
§¥§¥§
השופטת גם ממציאה דברים הזויים אחרים המנותקים בעליל מהמציאות; טענתה כאילו רק אזריה חש סכנה וכל האחרים לא - היא לא יותר ממגוחכת, הלא דווקא זהו צל"ש כי החייל גילה תושיה, והיה פנוי ברוך ה' ע"מ לשים לב לסכנה (קל וחומר שעל רקע צבאי ברור ודאי כי "אם יש ספק אז אין ספק"); כמו גם הטענה ההזויה כאילו אזיה הציג את טענת הסכנה לו ולקהל רק עבור שעתיים ממקרה הירי (יתכן בעצת פרקליט) - הרי זוהי בדיוק הסיבה שחשוד זקוק לעורך דין, כדי להפיק ממנו את המניעים והנסיבות שהם חבויים אולי בתת הכרתו.
§¥§¥§
ראייתה של השופטת היא מעוותת גם בעניינים טכניים פשוטים - לדוגמא היא טוענת שהמעיל שלבש המחבל אינו חריג, מפני שהיו אחדים בזירה שלבשו מעילים; נו שופטת יקרה, האם אין זה סביר לחשוד כי המעיל של המחבל (בניגוד לאחרים בזירה) מסתיר בתוכו מטען!?
§¥§¥§
עוד טוענת השופטת היקרה כי אזריה גילה שלוות נפש יחסית לפני ואחרי הירי; נו, מה הבעיה עם שלוות נפש לפני שנפל האסימון אצל החייל המצטיין אזריה, כי אז זיהה את מנעד הסכנות בזירה ופעל בקור רוח כמצופה מחייל מצטיין בצבא מקצועי; ואילו לאחר שהצליח בזה ומילא את חובתו כראוי, מדוע שלא יגלה שלוות נפש?!
§¥§¥§
אגב האלוף ביטון חזר וקבע שוב בראיון לאחר הרשעת הסמל אזריה, כי התקיימו במקרה אזריה שני התנאים שמתירים ירי בהוראות פתיחה באש - הכוונה והיכולת!
§¥§¥§
הרי על כוונת המחבל אין ויכוח, ולגבי היכולת שלו יש קצת ויכוח! כי כבר היו לא מעט מקרים שמחבל כן קם והתאושש מההלם והפגיעה הראשונית - כי אז המשיך במסע ההרג שלו; לכן מה שקובע כאן, דברי ביטון, מה הייתה הרגשתו האישית של החייל אזריה - כי אם הוא חש בסכנה, אזי ודאי כי מותר לו לירות במחבל ולנטרל אותו לחלוטין - מבלי לשאת בשום אחריות פלילית.
נו, אסכולת השיפוט מנותקת מהמציאות כבר אמרנו?!
§¥§¥§
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
8 |
|
|
סיר המפרי יעלון |
|
4/01/17 15:24
|
|
|
|
חזינו בהופעה מרגשת של הסידרה בתל אביב
אבל זה ממש לא היה מצחיק
|
|
כתוב תגובה ל-
סיר המפרי יעלון
|
|
|
|
9 |
|
|
באום |
|
4/01/17 16:35
|
|
|
|
באמצע הדרך ואיתמר לוין אומר שאם היא תזוז,אנחנו באנרכיה.שנים אחרי שמערכת המשפט הפכה פוליטית,נזכר לוין להתריע שאוי לנו אם מערכת המשפט תיהיה פוליטית.שנים אחרי ש"הילדים של כולנו" חייבים להיות בדמותו ובצלמו של גלעד שליט,בא לוין ואומר שאוי לנו אם נבחן את הפליליות דרך פילטר פוליטי וחברתי.לוין היה צריך להזהיר אותנו מפוליטיזציה של המשפט אחרי שבוגי יעלון קודם בחן את מוצאו של אזריה ורק אחר כך כינה אותו רוצח.פה היתה הנקודה שממנה פוחד לוין ולא היום.לוין כמומחה למשפט צריך כבר לדעת שאין דבר כזה חוק,יש דבר כזה פירוש לחוק וכל זמן שבמערכת המשפטית האזרחית והצבאית יושבים רק אנשים שמפרשים את החוק שמאלה,המערכת המשפטית נגועה.אם תבוא אנרכיה,זו בדיוק הסיבה ולא מחאה סביב הכרעה משפטית של חייל שבסך הכל לא רצה שעוד מישהו יהרג בשטח ממטען נפץ על גוף מחבל.מה הוא אמר לפני,מה הוא אמר אחרי,מה הוא כתב בפייסבוק,מי הם החברים שלו,כל זה לא מעניינו של בית המשפט.מחבל שוכב עם מעיל,אף אחד לא בדק,צריך להרוג נקודה.צבא מסואב לא התייצב מאחורי החייל,נראה איך יתמודד צבא מסואב עם המלחמה הבאה והמלחמות האחרונות לא מבשרות בשורות מרנינות.
|
|
כתוב תגובה ל-
באום
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
4/01/17 21:53
|
|
|
|
הסמול שנתמך ע"י אסכולת השיפוט הרקובה, פועל להפוך את צה"ל מצבא מנצח - לצבא של מסורסים.
§¥§¥§
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
10 |
|
|
אחד העם |
|
5/01/17 19:55
|
|
|
|
לרוב אני לא מסכים עם איתמר, אך הפעם מאד מסכים.
וכל התגובות המתלהמות למאמרו רק מוכיחות עד כמה הוא צודק.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד העם
|
|
|
|
11 |
|
|
אחד העם |
|
5/01/17 20:47
|
|
|
|
לרוב אני לא מסכים עם איתמר, אך הפעם מאד מסכים.
וכל התגובות המתלהמות למאמרו רק מוכיחות עד כמה הוא צודק.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד העם
|
|
|
|