|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשת נתניהו-מוזס: הרקע יכריע
מאת: איתמר לוין  |  11/01/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שוב יואב יצחק מעגל פינות
  ש. שאול   11/01/17 16:42
בנסיון להציג את נתניהו כצדיק תמים שואל "העיתונאי החוקר" יואב יצוחק למה שאדם יחזיק הקלטה שבה הוא מפליל את עצמו? התשובה פשוטה ומעוגנת בעובדות שפורסמו: נתניהו לא החזיק את ההקלטות. הן נמצאו בחיפוש שערכו חוקרי יאח"ה אצל הרי הרו.
כתוב תגובה ל- ש. שאול
אני רוצה ראש ממשלה נהנתן
  מסעודה לייבוביץ   11/01/17 20:43
לא אוהבת מנהיגים סגפנים, משום שכך הם מאלצים עמם לחיות בסגפנות ללא יכולת הנאה, העובדה שמר נתניהו נהנתן גורמת לו לתפיסת עולם שאזרח מעבר לשירות מילואים ולעבודה יום יומית גם צריך להנות וכך בדרך הזו הוא פותח עבורנו כלכלה יותר קלה להגשמת משאלות הנאות בשעות הפנאי.. כמו רכבים לכל משפחה ומשפחה מה שבעבר היה חלום היום מאז כהונותו של מר נתניהו כראש ממשלה הפכו למציאות. נסיעות לחול בעבר רק קבוצה אחת בישראל הצליחה לטייל בחול , היום עם כהונתו של מר נתניהו כראש ממשלה כ80% מהעם יצא וטייל בחול האם תקראו לכך נהנתנות לא ולא זה רצון לגיטימי של כל אזרח ואזרח להיטיב את חייו . והגיע הזמן לומר למר נתניהו תודה מכל הלב על הכלכלה המטיבה שזכינו לה מאז כהונתך כראש ממשלה.
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
הו מסעודה די לחנפנות
  מכלוף ז'וזלחרה   12/01/17 02:21
כשאחוז מדהים של ילדים בארץ מוגדר עני כשאין בתי חולים מספיקים בפריפריה וצריך לחכות שנה לבדיקות כשהכבישים פקוקים למרות שהנהגים שילמו כבר במיסים גבוהים עבור כבישים והכסף נבלע.. ואלה דוגמיות.. מה קפצת לספר לנו שמחירי הטיסות הוזלו זה לא ביבי, זה למרות ביבי, רק לפני כמה ימים איבדה עצמה לדעת לאחר שרצחה את בנה ז"ל אישה אומללה שלא היה לה איפה לגור ומה לאכול טיסה נעימה לך קח את ביבי איתך..
כתוב תגובה ל- מכלוף ז'וזלחרה
2
נתניהו לא הקליט אלא עוזרו
  ירדנה   11/01/17 17:02
די לשקר במצח נחושה.. הרי הקלטת נתפסה בחקירה של עוזרו לשעבר אירו שנחקר במשטרה איני יודעת את שמו במדויק הוא הקליט וכשהמשטרה חקרה אותו תפסה את הקלטת שהוא הקליט בזמנו את המפגש עם נוני. לכן נתניה ו לא היה צריך לדווח על כך ולכאורה כאילו לא ידע כי לא היה לו חלק בהקלטה
כתוב תגובה ל- ירדנה
זו אופציה פלילית
  אהרון שחר   11/01/17 21:26
כי לפי חוק האזנת סתר רק לאחד המשוחחים מותר להקליט.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
3
ביביהו נופל
  הירונימוס   11/01/17 18:54
בהתחלה אמרו: כן, חרא של בן אדם, אבל לפחות בימיו יש פחות טרור. עד שזה לא היה נכון. אמרו: כן, אבל בימיו היתה רווחה כלכלית. עד שזה לא היה נכון.
אמרו: כן, אבל טוב בהסברה וביחסי חוץ. עד שזה לא היה נכון.
אמרו: כן, אבל לפחות לא מושחת אישית. עד שגם זה לא היה נכון.
מחר תאמרו: כן, אבל קוסם ושרדן. עד שגם זה כבר לא יהיה נכון
כתוב תגובה ל- הירונימוס
4
רוכברגר איננו מושחת.
  אהוד פרלסמן   11/01/17 19:02
אין כל חשש שימני קיצוני כמוני יצא סתם להגנתו של איציק רוכברגר, שהיה כל חייו בהסתדרות של המפא"ינקים. אבל להגיד עליו שהוא מושחת זה עיוות המציאות. רוכברגר במקרה הכי גרוע קיבל שכר שאסור היה לו לקבל, שזה ממש, אבל ממש לא קשור לשום שוחד ושום שחיתות. אם לוין היה כותב שרוכברגר עברין, לא הייתי מוחה. גם סטודנט שנותן שעורים פרטיים בלי חשבוניות הוא עברין. אבל הוא לא מושחת.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
5
איתמר יקר
  אהרון שחר   11/01/17 21:15
ההתלבטות שלך חמודה. פלילי או ציבורי? במקרה אני מקדים את זמני בכמה מאות שנים ואשמח לתת לך את התשובה. למרבה הצער אין נביא בדורו אז ניאלץ להמתין כמה מאות שנים עד שתוכל להבין אותי. התשובה היא: להעלות את התרבות למודעות! הפתרון הוא לא פלילי ולא ציבורי. הפתרון מצוי במילה אחרת, מילת הקסמים היא: תרבות! האם יש תרבות שחיתות בשלטון? שאלה שאף גולם לא יודע לענות עליה! אף גולם אינו מסוגל אפילו לשאול אותה! למה? שאלה מצויינת. שאל את עצמך, מדוע אתה כעיתונאי מאוד אינטיליגנטי, לא מסוגל! אפילו לשאול! את השאלה: האם יש תרבות שחיתות במסדרונות השלטון השונות במדינת ישראל? אם יש מה זה אומר? מהם מאפייניה של התרבות הזו? האם מדובר בסטטוס קוו שיטתי של מחדלים, שערוריות, כשלים, חלמאויות, מנהל לא תקין, חוסר רגישות לכספי ציבור, רעות חולות, נורמות פסולות, ניהול כושל, פגמים בטוהר מידות, נפוטיזם, ג'וביזם, אגואיזם, חזיריזם, פרוטקציוניזם. זלזול, בזבוז, נהנתנות, הוללות, הפקרות, אטימות, היבריס, סיאוב, שחיתות? האם באמת נכון לרדוף כל פעם אחרי הדג השמן התורן עם חכה, או שמא בשלה העת להתחיל להסתובב עם רשת ולאסוף את כל הלהקה?... מה מימדי השחיתוחת? פרופ' זליכה אמד אותה בסדר גודל של חמישים מיליארד שקל בשנה כשהיה האדם היחיד בהיסטוריה שהואיל בטובו לאמוד אותה לפני 7 שנים כחשכ"ל. האמדן שלי פי 10 ממנו, כחצי טריליון שקל בשנה. משום שאני משתמש במושג שחיתות במובן הרחב. מושג המורכב מ 3 הגדרות משלימות. 1. ניצול סמכות לרעה. 2. כל מה שלטובת האליטות על חשבון הציבור. 3. כסף ציבורי שאינו מגיע לידי הציבור. וזה כולל 200 מיליארד הון שחור, 100 מיליארד הון לבן - הטבות מס, 100 מיליארד שחיתות במובן הצר, 100 מיליארד עושק, 100 מיליארד יוקר המחיה. מדוע אף גולם לא אומד את מימדי התופעה? שאל את עצמך בני ונען. איך יתכן שהמפלצת הזו, מפלצת השחיתות תמיד מנצחת את כל האנושות שהגיעה למאדים? אולי השחיתות היא הכל? היא המדינה, המערכת, השיטה, התרבות, ההון, השלטון, העתון, החוק, האקדמיה ועוזריהם, הרשות השופטת, המחוקקת ,המבצעת? זה יכול להיות דבר כזה? אף גולם לא יודע. תוך כמה מאות שנים נדע... מה אנחנו יודעים על המושג המדעי בעליל "קשר האליטות"? מדוע טבע סרטו של כבוד חה"כ מיקי מאוס "שיטת השקשוקה" באוקיאנוס המלל? מדוע מעולם לא הוקמה ועדת חקירה לחקר השחיתות? ושוב, מדוע אף גולם בתקופתנו אינו מסוגל להעלות על דעתו את השאלה: האם יש תרבות שחיתות? בתקווה שתתעורר. בוקר טוב. אם רק תעלה את המושג תרבות שחיתות ללקסיקון המושגים המדובר שגור, במוקדם או במאוחר תפתח תיבת פנג'ורה שהלאבה הצואתית שתושפרץ ממנה תהיה כה עצומה שכבר לא יהיה ניתן לסגרה. הציבור יודע על שחיתותיות. הוא יודע. כמו שברגע שבכיר פותח את הפה מיד מגיעות סדרת מתלוננות, כך יגיעו הסיפורים ברגע שיהיה נתיב שיאפשר ניקוז הזוהמה. צא לדרך ונקה את הארץ. בהצלחה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
6
הבה נגילה
  באום   11/01/17 22:42
בנוגע לנהנתנות של נתניהו אז צריך להבין שנתניהו חושב וחי בסטנדרטים אמריקאים ולא ישראלים.הוא למעשה יותר אמריקאי מאשר ישראלי ובאמריקה התנהלות כמו של נתניהו זה דבר רגיל ומקובל ואף אחד לא עושה מזה עניין.בזכות היותו חצי אמריקאי,נתניהו הצליח לעמוד שמונה שנים מול אובמה,הוא הצליח לפתח את הכלכלה בארץ בזמן שהעולם שנמצא במשבר כלכלי,הוא קשר קשרים בכל העולם,הוא אחד המנהיגים הדומיננטים בעולם,הוא פעל צבאית במקומות רחוקים תוך כדי שיתוף פעולה עם השכנים שלנו וכל זה בגלל היכולת שלו לראות רחב.אם לא היתה אופוזיציה שמורכבת מילדי פעוטון,הוא היה עושה יותר.עכשיו נשאלת השאלה מה יותר טוב,ראש ממשלה פרובינציאלי מישראל שאוכל פאלפל,שהיה כבר נסוג משטחים,כלכלה על הפנים,מדינה שהולכת אחורה,פיצוצים ברחובות ועוד צרות מצרות שונות,או ראש ממשלה שמעשן סיגרים ולובש חליפות לפי מקורות זרים ומוזרים אבל הקפיץ את מדינת ישראל.בעיני הישראלים התנהלות נתניהו מגעילה אבל הישראלים נמצאים עוד ב"הבה נגילה".
כתוב תגובה ל- באום
לא מדויק
  דייקניהו   12/01/17 00:12
אלה שיוצאים נגד הנהנתנות-כביכול של נתניהו הם נהנתנים בריבוע. הם רק מעמידים פנים. אם תבדוק איפה גרים ובאילו מכוניות נוסעים ובאילו אתרים מבלים המבקרים הקולניים ביותר של "נהנתניהו" - תגלה שהם לא יותר סגפניים ממנו, וההבדל הוא רק שהוא הרוויח את כספו בזכות כשרונו, חריצותו והמוטיבציה שלו והם פשוט חלבו את עטיני הקופה הציבורית בחסות מפלגת העבודה ומרצ.
כתוב תגובה ל- דייקניהו
זה לא מדויק
  באום   12/01/17 07:24
הרבה מהם הרוויחו ביושר,אי אפשר לומר שאין אנשים מוכשרים בארץ אבל קיימת בעיה של פרובינציאליות מובנת גם בשכבות העשירות והאליטות.האליטה הישראלית היא למעשה פרובינציאלית ואכולת קנאה אחד בשני.אפשר לומר שהשמאל הישראלי לדורותיו אכן יצר אדם חדש אבל דפוק בכמה מקומות.דרוש תיקון.האובססיה לגבי הנהנתנות של נתניהו היא שזה מתלבש עליו טוב ועליהם לא.זה כמו שני ילדים עם אותו הצעצוע והאחד יודע מה לעשות איתו והשני לא.
כתוב תגובה ל- באום
מר באום. לא כל אדם שלא מסכים
  שמאל ? חה חה חה.!   13/01/17 13:39
למה שקורה בארץ הוא שמאלן. מה השטויות והריקנות הזו? מה שטוב - נהדר והללויה. מה שלא מוסרי ונכון ובשם המוסר והחינוך שקיבלנו -זה לא! מה זה שייך למפלגה!? לשכבה חברתית וכ"ו? לכל היותר המוסר שלך ירוד ומי שחינך אותך לא היה מחנך! אם אני בשמאל אתה לא מחונך!
כתוב תגובה ל- שמאל ? חה חה חה.!
אם אלה הסטנדרטים שלו ,שיגיש
  הרצליה.   12/01/17 17:48
מועמדות לנשיאות ארצות הברית. רק טעות בידך, אלה סטנדרטים של הסולטאן סולימן בדיוק! ובכל זווית אפשרית. הוא! ובעזרת חבורתו גרם פה לסדום ועמורה דתי, גזעני וביטחוני. אין לי שום קשר מינימאלי לשמאל יש לי קשר לבחילה שהורסי הארץ הזו גורמים לא רק לי אלא לכל עם ישראל. ימיניים וגם מרכז!
כתוב תגובה ל- הרצליה.
הנחיות לטוקבקיסטים של הקרן
  דייקניהו   13/01/17 01:41
מתוך דף ההנחיות לטוקבקיסטים של הקרן החדשה לישראל: לכתוב כל היום נגד ביבי וכשאתם עושים את זה - להתחזות לאנשי ימין (כדי שהימנים הטיפשים לא יבינו שאתם מהשמאל).
כתוב תגובה ל- דייקניהו
שטויות בקוביות. זו המציאות!
  כל הרחוב קרן?????   13/01/17 11:57
אתה כנראה חייזר?! מהפלנטה של הסולטן התורכי.
כתוב תגובה ל- כל הרחוב קרן?????
חוץ מזה! מר טעותיהו, גם במרכז
  חינוך גבעתיים ושק   13/01/17 12:06
וגם בימין יש אנשים ישרים שלא אוהבים התנהלות לא תקינה. מי שמך להכליל אנשים ישרים שחינוכם - יושר כשמאל! מלקק ישבנים שכמותך.!
כתוב תגובה ל- חינוך גבעתיים ושק
7
איתמר כגב האומה.. כן אבל...
  קורא כותב   12/01/17 01:38
איתמר היקר, פוצצת לנו הראש עם הכן אבל שלך.. למה שפשוט לא תכתוב.. לא יהיה כלום כי לא היה כלום..?
כתוב תגובה ל- קורא כותב
8
מה שנאמר בקלטות עדיין חסוי
  דן ה   12/01/17 09:11
עיתונות הסמול עושה סיכול ממוקד בעזרת FAKE NEWS מאשימים רה"מ ואין שום הוכחה חוץ משמועות אותו תהליך בדיוק מבוצע על דונאלד טראמפ. תחת טראמם הסמול יהפוך ל XXS
כתוב תגובה ל- דן ה
למעשה התקשורת
  באום   12/01/17 10:03
הישראלית נכנסה למלכוד.מצד אחד היא נוקטת באותן שיטות של סיכול ממוקד אבל מצד שני היא עצמה עכשיו חשודה ומואשמת.נוני מוזס זה התקשורת.כלומר,ככל שהתקשורת מפמפמת יותר את הפרשה,היא למעשה תוקפת את עצמה כי הציבור יותר ויותר מבין מי זאת התקשורת ואיך היא עובדת.התקשורת חושבת שהיא עושה סיכול ממוקד לנתניהו אבל היא עושה סיכול ממוקד לעצמה ומי יאמין עכשיו לתקשורת.נתניהו יצא מהפרשה נקי אבל התקשורת לא.נתניהו נשכב על הגדר בשביל עצמו.
כתוב תגובה ל- באום
9
ביבי הקליט ולכן ברור ש
  מיכאל11   12/01/17 10:57
הוא שמר את הקלטות כדי לסחוט את מוזס מתישהו בעתיד. זה בעצם מה שאמר יואב יצחק, במלים המכובסות שלו, בידיעה הראשונה שלו על הקלטות. קלטות יום הדין. עכשיו פתאום ביבי מדבר על זה שהוא פחד מהמשטרה ולכן לא דיווח, למשטרה או ליועץ המשפטי הנאמן שלו ויינשטיין. אז שמר ליום הדין או פחד מהמשטרה?
כתוב תגובה ל- מיכאל11
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il