s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לחדש את משפט זדורוב
מאת: ראובן לייב  |  18/01/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זדורוב = ברנס
  חשדנית   18/01/17 10:45
מערכת משפט פושעת מנוולת חסרת רחמים ! השופט שהרשיע את זדורוב פוטר מנשיאות בית המשפט בנצרת בהיותו פושע מין שהתעלל במזכירותיו, לא קיבל שום עונש כתמורה לשירותיו בהרשעה. פרקליט המדינה שיקר בעדותו לנציבת הפרקליטות גרסטל בעניין משפט זדורוב ויצא בלי שום עונש ! פרקליטות שניסו להטות עדות רופאים במכון המשפטי באבו כביר נגד זדורוב לא קיבלו שום עונש ! רופאה שלא הסכימה להתגמש לרצון הפרקליטות כמעט הודחה מתפקידה ונלחמה נגדם ובעד האמת באומץ ובנחישות של גיבורה !
רבותי, זה לא בית משפט זאת מ-א-פ-י-ה משפטית !! מאפיה שפועלת בשיטות של דון קורליאונה ! ביזיון למדינה שיש לה מערכת משפט שפועלת נגד האמת ונגד הצדק בגלוי ובלי שום מורא בכלל. הסמולנים האלה אוכלים אותנו מבפנים !! הגיע הזמן להתעורר ולשלוח אותם לכל הרוחות
כתוב תגובה ל- חשדנית
אכן מאפיה של רשויות החוק
  צפריר   18/01/17 19:05
למשל לשוטרים זייפנים לא נעשה דבר. דוקטור שור הזייפן ללא כל מעצורים צריך היה להיות בכלא, הפושע. מה שמאפשר זאת הוא קיומם של מגעילים שכל הבל ורעות רוח שבית המשפט יטען, הם יצדדו בזאת כי זה בית המשפט. דוגמא 'היהודי הנצחי' ותגובתו המגעילה.
כתוב תגובה ל- צפריר
2
רודפי פירסום ושערוריות
  היהודי הנצחי   18/01/17 11:41
בית המשפט שקל את מכלול השיקולים והגיע למסקנה חד משמעית: אשם. ראובן לייב יודע טוב יותר. חבל שבמקום להיות כתב עיתון לא בחר ראובן לייב להיות משפטן.אכן האנושות הפסידה משפטן דגול.
כתוב תגובה ל- היהודי הנצחי
אז מה?
  עודד הגאון   18/01/17 18:46
בהמ״ש גם אמר שברנס אשם. א מהז? גם שופטים יכולים לטעות. אם בכוונה אי שלא בכוונה. חייבים לפתוח את התיק. הרוצחים מסתובבים חופשי!
כתוב תגובה ל- עודד הגאון
3
השיעה של הרוצח לא שיחת לזדורוב
  טוב   18/01/17 12:23
השיערה של המרצח שנמצאה מתחת לציפורן של תאיר שייכת לרוצח נשלחה לבדיקת מעבדה באנגליה ושם התגלה שהשערה לא שייכת בכלל לרומן זדורוב החף מפשע. שופטי בגץ הם עבריינים פליליים רשעים שעוברים על החוק רק משום שהם עבריינים הפלילים והלא חוקים האפסים.
כתוב תגובה ל- טוב
מאין לנו שהשערה שייכת לרוצח ?
  יהודה דרורי   18/01/17 13:07
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
אם לא לרוצחה - אז לתקפיה לפחות
  borisdo   18/01/17 14:39
כתוב תגובה ל- borisdo
4
מזמן היו צריכים. זה תיק תפור
  אחת מהעם   18/01/17 13:21
ככל שנחשפים יותר לעובדות, ברור שתפרו כאן בן אדם. איש חלש כמו ברנס או כמו כנופית מעצ או כמו סולימאן אל עביד, או כמו אלפי אחרים לפי פרופ'סנגרו.
כתוב תגובה ל- אחת מהעם
5
רומן זאדורוב - הרשעה חסרת שחר1
  צפריר   18/01/17 17:07
אין אף ראיה ממשית חיצונית לנאשם!!! מה שניסו לזייף ומובן שזהו זיוף נפשע היא סימן הסוליה שמכמה וכמה סיבות מובן שהיא זיוף! הכנסו אתם ל ערוץ 1 מבט שני והסכיתו! ישנן הוכחות ממשיות שלא יכל להיות הרוצח: אין טביעות אצבעות, אין DNA שלו וגם לא עקבות שלו על הרצפה או בשום מקום אחר זולת אותו זיוף! חסרונום של אלו מעיד שהוא לא היה שם! בידיה של תאיר ראדה נמצאו שערות בלונדיניות ראוכות תאיר נאבקה ותלשה שערות של הרוצח הן אינן של זדורוב, . גם שני אנשים השתתפו ברצח. גם בית המשפט מסתמך על "מומחיותו" של איש המשטרה ובקיצור הוא מסתמך עליו בגלל סמכותו ולא ענינית. מעדיף את עדות המדינה על פני הסנגוריה ויהי מה!מומחיותו של איש המשטרה מקלה עליו מאוד לזייף. על כן לקח זמן עד שגילו שהעקבה בנוסף לאי היותה העקבה של נעלו של זדורוב היא בכלל אינה עקבה . אצל הפרקליטות מצאו צילום של תחילת זיוף הטביעת הנעל, כאשר עוד לא הצליחו לתת צורה של נעל ורואים שם שזו בכלל איננה נעל! הפרליטות כמובן לא מסרה לבית המשפט את אותו צילום אלא מסרה רק צילום השלב המתקדם יותר של הזיוף כשכבר קיבל יותר צורה של נעל! אלא שאז בית המשפט דחה טענה זו בתירוץ שאמרוה מאוחר מדי. הכאילו נעל גם לא יכלה להשאיר כזה סימן היות וחלק מהכאילו עקבה בכלל נמצא מאונך לרצפה מצדה של הרגל. אז לפי זה היה למי שהשאיר כזאת עקבה שאיננה למעשה עקבה של כף רגל ונעל שמסוגלת להתכופף בזוית של 90 מעלות! ואילו יכל לעשות את הבלתי אפשרי – היה נגמר בנפילתו!!

חלק מ"העכבה" בירך האחורית! גם בלי זה אילו עלה על ירך של תאיר לא היה לו על מה להשען כי הי היתה שכובה עם פלג גופה התחתון קדימה מעבר לאסלה וכל מי שהיה עומד עליה כך גם ללא הכיפוף היה נופל. אצל הפרקליטות נמצא מאוחר יותר צילום של אותה כביכול עקבה שרואים שאינה עקבה כלל –צילום אשר ניתן לפרקליטות בטרם הזיוף הושלם! על הקיר היו עכבות של נעליים קטנות שאין לא לשופטים הפושעים ולא לפרקליטות הסבר על זה. בערוץ 1 זה מוסבר! הסכין שבה הרוצח שיסף את גרונה היתה משוננת ואילו התביעה הדביקה את הסכין היפנית שברשותו לצרכי עבודה לסכין הרצח! סכין יפנית הינה בעלת להב חלק. החתך שעל צוארה הוא ברוחים שוים חלקו נקודות עמוקות, וברוחים שוים חתכים רדודים יחסית. חתך שיכול להעשות רק על ידי להב משונן! המשטרה חיפשה בביתו סכינים אך לא מצאה סכין משוננת מתאימה. חוסר התאמה מהותי – גם זה אינו משנה לשופטים. השופט כהן החליט שהמומחה שקבע עובדה שכל אחד רואה אינו פתולוג לכן אינו מוסמך. במשפט החוזר כאשר הביאו פתולוגית משפטית זה לא סיפק את השופט כהן שידע טוב ממנה כדי לקטול אותה. לא מצאו את המכנסיים שהשתמש בהם באותו יום הרצח כיון שזרק אותם כי היו קטנים עליו. בטענה שרומן זדורוב מכנסיו הכביכול מרשיעים שלא נמצאו, התביעה הפכה היעדר ממצא מרשיע לממצא מרשיע בשים לב לסתירה הפנימית של תאור זה. מאוחר יותר נמצאו מכנסיים המתאימות לתאור אך לא נמצא עליהם דם לכן מי להעלים אותם בהעדר הממצא המרשיע המיוחל היתה דוקא המשטרה.
כתוב תגובה ל- צפריר
כל עכבה לטובה
  אהרון שחר   18/01/17 20:51
מספיק להתווכח, רומן זדורוב הוא הרוצח הסדרתי שרצח את רבין וארלוזורוב. די כבר. מה לא ברור?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
6
שפע של מילים בלי הוכחה אחת!
  אהוד פרלסמן   18/01/17 17:13
בן אדם מקשקש באויר, ולא מציג עובדה אחת להצדקת קשקושיו. שיכתוב (למשל) "הנה הוכיחו לנו שהרוצחת זאת המשוגעת הזאת, ובית המשפט לא התיחס לכך". אבל הוא לא אומר כלום. פשוט כלום!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אתה טועה
  שאול א.   21/01/17 19:54
הוא לא אמור להביא לך ראיות. הוא מפנה אותך לראיות ולטענות הקיימות והעולות מתוך הסדרה. למשל הסיפור עם א.ק. מסתבר שלא רק החבר לשעבר שלה טען שהיא הודתה ברצח, אלא עוד חברה שהיתה מאושפזת איתה במוסד לחולי נפש (לאחר שניסתה לרצוח את החבר השני שלה), חוזרת בדיוק על אותן טענות. יכול להיות שמדובר בהזייה. הכל יכול להיות. אבל לצורך הרשעה בפלילים יש צורך בהוכחה מעבר לספק סביר. האפשרות הזו של א.ק. על בסיס עדות זהה של 2 אנשים שלא היה בניהם כל קשר או תאום גרסאות, היא נסיבה שמחייבת משפט חוזר ואפילו זיכוי מחמת הספק. יש להבדיל בין מי שקובע שזדורוב אינו הרוצח. לדעתי זה מרחיק לכת. לעומת זאת יש רבים אחרים שיש להם טענה משפטית טובה ביותר: יש ראיות שמצביעות על האפשרות שזדורוב אינו הרוצח. אינו סיבה יש למערכת משפטית בישראל להימנע מלבדוק את זה? בארה"ב עושים משפט חוזר גם אחרי עשרות רבות של שנים. כאן מדובר בסך הכל ב- 10 שנים. יכול להיות שכל הטענות החדשות מצוצות מהאצבע. אבל כדי לקבוע זאת, צריך לבדוק תחילה.
כתוב תגובה ל- שאול א.
7
רומן זדורוב - הרשעה חסרת שחר2
  צפריר   18/01/17 17:45
ב "הודאה" רואים איך החוקרים מכריחים אותו והוא אומר כן כן אני... גם אומר בסוף אבל אני לא זוכר עונה לו ה"חוקר" אה היה ל black out – שכחה של מה שקרה, זה קורה... אתה לא זוכר!!! "החוקר" לכן עוזר לו להזכר ואומר לו מה היה שהוא אינו זוכר. ובכן אם הוא אינו זוכר כל ה"הודאה" שלו אינה הודאה!!! גם יש הפסקות ורמויות בהקלטות!!! בית המשפט קובע שההקלטה פסולה רק אם מוכח שהיה זדון בטיפול. עצם העובדה שיש הפסקות ושקטעים שלמים אינם מופיעים וקטענים אינם ניתנים לפיענוח איננו פוסל את ההקלטה גם לא העובדה שההקלטה בוצעה באופן המאפשר שינוי איננה מעידה על זדון בעיני השופטים. גם אילו לא היה זדון ההקלטה אינה מהמנה.

לשופטים כל מיני הנמקות: "אין חולק על כך שהוא היה בבית הספר ביום הרצח" - אמירה זו חוזרת פעמים רבות מאוד בפסק הדין - איזו הוכחה! לשני החדושים האחרים היה אליבי והם ידעו זאת. גם לרומן זדורוב היה אליבי אלא שהוא לא ידע זאת. בשעת הרצח רומן זדורוב המתין בשער למעביר שלו שיקחהו. כך עלפי עדויות השומרים וכך עלפי תדפיסי הטלפון שלו ושל מעבידו. אלא שרומן לא ידע על האליבי לכן לא עמד על בדיקת האליבי שלא כמו החשודים האחרים שלא עשו דבר מלבד להתחנן על בדיקת האליבי. חוקרי המשטרה ידעו זרת הטב לכן הזיזו את שעת הרצח כדי שתבטל את האליבי. לא היה לו כל מניע לכן המציאו עבורו במשטרה ספור מופרך שהיא שאלה אותו אם יש לו סיגריה עבורה והוא אמר לה שלא, כתגובה העליבה וגדפה אותו והוא כנקמה רוצחה, רמה של טעון! ממתי תלמידת תיכון מקללת בגלל סיגריה ממתי אדם רוצח ועוד ילדה בגלל שקיללה? אך תאיר ראדה גם כלל לא עישנה לפי עדות אמה! לכן ניסו טעון אחר שהתקבל בבית המשפט אודות "תסביכיו המיניים" כיון שלא רצה להתוכח עם הבנות שהפריעו בעבודתו. והוא לא התידד עמן - כאילו אדם בוגר מתידד עם נערות בגילן ולכן הוא מתוסבך ולכן הוא רצח! ועוד הם לטענת השוטרים מצאו במחשבו כי היה באתרי פרונו... לא היה דבר מיני ברצח. תאיר נותרה בבגדיה ושום איבר מיני לא נגוע! – ראש הרכב השופטים יצחק כהן עצמו חשוד! וסף לכך הקליטו אמירותיו למדובב, שכל אחד יתאר לעצמו שהוא סגור בתא מעצר אין לו שום אפשרות להפטר ממי שנמצא עמו וגם לא לברוח ממנו, ואותו מדובב אינו מניח מציק ומציק ללא לאות וגם לא נותן לישון.

מה כל אחד היה עושה כמובן מבלי שהוא מודע לכך שזהו מדובב? היה מספר משהו העקר שיניח לו! יכול גם חשוד שכופים עליו תרחיש להתעניין מיוזמתו בתוצאות מעשים אלו גם אם לא עשה אותם. את השופטים כמובן זה אינו מעניין כי אין להם ולו רמה הכי מועטה של יכולת להכנס לנעלי האחר להבין את מצבו כל מה שמעניין אותם הוא מה אפשר להכליל כהוכחה נגד. התברר גם שתרגמו את אמירותיו של זדורוב לא נכון אלא כדי שתתאמנה ל"וידוי". רומן זדורוב הורשע על סמך "הודאתו" שרואים שאינה אמיתית ולא צריך היה לתת לה כל תוקף. זדורוב אמר את מה שה"חוקרים" במשטרה אמרו לו לומר. תוך איום שאם לא יעשה כן, מצבו יהיה הרבה יותר רע ומר. אין זה משנה לשופטים מהן העובדות בשטח הסותרות לחלוטין כל אפשרות שהוא הרוצח! לצורך הרשעה השופטים נעזרו גם בשיטת הרמיזת ל"התרשמות גרועה" על ידי שימוש בהקנטות כמו 'הואיל בטובו.' רמה של תביעה לתובעים רמה של שפיטה לשופטים. הרשאתו נתאפשרה רק משום ששופטים קידמו חוק המאפשר להרשיע על סמך הודאה בלבד ללא התיחסות איך היא נגבתה. גם עוד משהו נוסף שהוא התרשמות שאין צורך לנמקה ואף אפשר רק לרמוז את קיומה!

בערעור בבית המשפט העליון השופט עמית פסק לגבי הערעור כי "ההתוודות בפני המדובב עומדת בפנ
כתוב תגובה ל- צפריר
השלמת פיסקא
  צפריר   18/01/17 18:54
בערעור בבית המשפט העליון השופט עמית פסק לגבי הערעור כי "ההתוודות בפני המדובב עומדת בפני עצמה. ההודאה בפני החוקרים עומדת בפני עצמה. גם השחזור עומד בפני עצמו. לפנינו שלושה נדבכים נפרדים ועצמאיים", אלא שכל "הנדבכים" הם מפיו של אותו איש- זדורוב , ולא מפיהם של שונים. יש בזה כשל לוגי.
כתוב תגובה ל- צפריר
8
תאיר נרצחה על ידי בני נוער
  איריס מירב   18/01/17 18:30
לפי כל עדויות הילדים שהיו בזירה בזמן הרצח. הם שמעו נייר מתגלגל, קול של בת ״תפוס״ ולא קול של בן. דנ״א לא של רומן , יש טביעות נעליים קטנות, שיער שחור ארוך בזירה בכל פינה .לרומן יש אליבי - הוא שוחח בטלפון עם מעביקו והמתין למשאית הדבק. רומן הודה כי הבטיחו לו הקלה בעונש. רומן נחקר שלא בשפה הרוסית ולא הבין מה רוצים ממנו. תפרו לו תיק למסכן וכך התילו את בני הנוער שקינאו בילדה המושלמת תאיר הנסיכה.
כתוב תגובה ל- איריס מירב
9
איזה אור חדש? אותה הסתה משופרת
  borisdo   19/01/17 08:31
נראה לי שמוגזם לגיד על אור חדש.. מה שראיתי, מדובר על אותה הסתה, עם שיפוצים, מגלים מטרה השמצה.. מה ראית חדש, אואיזה אור חדש גילית?? -אוטו מאמץ השמצה ויצור היסטריה שווא של ציבור נאיבי.
כתוב תגובה ל- borisdo
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il