s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עובדות על טראמפ
מאת: איתמר לוין  |  22/01/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אובססיה
  duducohn   22/01/17 10:21
האובססיה שלך מר לוין כנגד טראמפ הגיעה לדרגה של גיחוך.
כתוב תגובה ל- duducohn
אכן, כתבה מגוכחת, להצדקה עצמית
  אינו   22/01/17 10:54
כתוב תגובה ל- אינו
הכותב השפוי ביותר
  ק.ר.   22/01/17 11:27
הכותב השפוי ביותר במחלקה ראשונה הינו איתמר לוין. אין לו אובססיה, הוא פשוט בהלם שטיפוס מטונף הגיע לתפקיד של נשיא ארה"ב. כמוהו מיליונים בכל העולם.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
האם כך התרגש לוין מאובמה?
  אורי רעננה   22/01/17 12:49
כתוב תגובה ל- אורי רעננה
2
צריך לשבור מצב
  גדי   22/01/17 10:44
העובדה שאתה יודע להתמודד עם יצור רדוד כמו קלינטון הוא אולי יתרון בשבילך. שלטון אובמה דרדר את ארצות הברית ואת העולם לשפל שלא היה כמוהו הרבה זמן. האיסלם משתולל בכל העולם ודת הפוליטיקלי קורקט מגיבה בתגובות מגוחכות. טראמפ ממש לא נחמד והדעות שלו ממש לא נחמדות. אז מה? צריך עכשיו משהו אחר וזה בדיוק טראמפ.
כתוב תגובה ל- גדי
3
טרמפ לא היפסיד את הבחירות
  juju   22/01/17 11:01
טרמפ לא רק ניצח באלקטורים (וזה מה שחשוב, אחרי שהיפסידו בשיטה הזאת פיתאום רוצים לשנות את השיטה) הדמוקרטים לא היסכימו שהמצביעים יצטרכו להציג תעודה מזהה, וכך איפשרו למיליוני הצבעות לא חוקיות. אפשר לענות גם על הטיעונים האחרים אולם זה יהיה באורך המאמר עצמו. המסקנה שלי מקריאת המאמר: שהטיעונים של התיקשורת גנבו את דעתך!!!
כתוב תגובה ל- juju
אי אפשר לבוא לאחר מעשה
  משה מיכאל   22/01/17 16:07
אנשים הגונים לא יכולים לבוא לאחר מעשה ולטעון שבשיטה אחרת קלינטון נצחה (ר״ל). הבחירות היו על בסיס אלקטורים וכך נערך טראמפ במסע הבחירות שלו, תוך שימת דגש על מדינות ״מתנדנדות״. אם הבחירות היו על בסיס אחר (נניח פופולרי) גם מסע הבחירות היה מתנהל אחרת וגם אז טראמפ היה מנצח. שלא להזכיר שבשיטת האלקטורים, במדינות כמו קליפורניה וניו יורק, שבהן היה לקלינטונית רוב ברור מלכתחילה, מיליוני רפובליקנים לא הלכו להצביע כי הצבעתם לא היתה משנה את התוצאה במדינתם.
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
4
לרשימת העובדות שפירטת
  עמעד   22/01/17 11:11
לרשימת העובדות שפירטת יש להוסיף: (1) טראמפ הוא הנשיא העכשווי של ארה"ב, בזאת אי אפשר לפקפק. (2) שיטת האלקטורים פועלת פעם לטובת זה ופעם לטובת השני, זו השיטה הקיימת החוקית בארה"ב - יש בה גם הגיון - היא מבטאת את היותה של ארה"ב -, כפי שהיא נקראת ארצות הברית - אוסף של מדינות שהתאחדו, אך שומרות על קיומן העצמאי, ולכן הרוב נקבע לפי רוב של מדינות עם השקלול המתאים.(3) הנשיא החדש ראוי ל-100 ימי חסד, (4) אין שום סיבה שהפלסטינים והערבים יקבלו פיצוי על העברת השגרירות לירושלים, ובוודאי לא על חשבון ישראל. זו גישה שמאלנית מובהקת. אני מקווה שטראמפ יגלה מנהיגות, יראה לערבים ולכל העולם מי כאן בעל הבית, ולא יתרגש מהאיומים של העכבר מרמאללה.
אני (לפחות) מאחל לו ולנו הצלחה. ברוך שפטרנו מהאיסלמיסט השקרן והצבוע, צורר ישראל, הנואם -הדברן- והקשקשן, שישב על הכיסא 8 שנים, לא עשה כלום, רק הזיק, הביא אסונות על ארה"ב והעולם, והראה את קטנוניותו בפעולותיו ברגע האחרון. וטוב שלא ניצחה הכפילה שלו הלבנה.
בהזדמנות זאת עם ישראל צריך להודות לראש ממשלתנו, מר בנימין נתניהו, שעמד בגבורה ובהצלחה, ונווט את ישראל בבטחה ב-8 שנות התקופה השחורה של צורר ישראל בבית הלבן, ומאחל לראש הממשלה לצלוח בהצלחה גם את עננת הזבובים, היתושים, והיבחושים המזמזמים, מרעישים, עוקצים ומוצצים את דמו.
כתוב תגובה ל- עמעד
5
חבל שהמחבר נסחף
  בן שלמה   22/01/17 11:48
איתמר לוין עושה אותה טעות כמו אלה שהעניקו פרס נובל לאובמה. רק שהוא מזדרז להעניק לטראמם פרס איג נובל. לכאורה טראמפ טוב לישראל, ארה"ב, ולעולם המערבי. לכן, הופתעתי שעורך משפטי של מחלקה ראשונה כותב דברים כה רדודים. נכון שגם אני טעיתי כשלא האמנתי לממצאי ועדת כהן על אריאל שרון. אך כעת כל הנימוקים של לוין אינם משכנעים כלל וכלל. חבל שהמחבר נסחף אחרי "התקשורת לאנשים חושבים".
כתוב תגובה ל- בן שלמה
6
לא התעייפת איתמר היקר?
  שעין   22/01/17 12:19
חסרים עניינים לקשקש עלייהם?
כתוב תגובה ל- שעין
7
ומדוע אתה כזה אנטי טראמפ ?
  ישמעאל   22/01/17 12:42
מדוע אתה כזה קשקשן ?
כתוב תגובה ל- ישמעאל
8
אתייחס לצידוקיך לביקורת
  שוחר-שלום   22/01/17 12:53
אובמה התחנך אצל כומר הזוי, אפשר לומר כמעט מופרע. ובכל זאת, בזמן שלטונו הוא גילה אחריות רבה ובגרות רבה (ואני אומר זאת למרות התנגדותי העצומה למדיניותו). בלי ספק טראמפ הוא לא כוס התה שלי אבל הוא מוקף בצוות לא רע בכלל, סגנו אדם מצויין ואפשר להניח שכל הצוות ינהל את ארצות הברית, לא רק טראמפ. לכן אי אפשר לדעת לאן תנשב הרוח, וממילא זה לא הזמן לצעוק "זאב, זאב". המהפכה שהוא מדבר עליה מתבקשת וחשובה לאור האנומליות שצצו כפטריות אחרי הגשם בתקופתו של אובמה. לכן יש סיכוי טוב שהתיקון המונח לפתחנו יהיה לחיוב ולא לחובה.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
9
אובססיה
  פרופ ברנרד בלאסן   22/01/17 13:25
האובססיה שלך מר לוין כנגד טראמפ הגיעה לדרגה של גיחוך. המשפט נכתב על ידי מגיב אחר וכל כך מצוין שאני לא רוצה לשנותו...
כתוב תגובה ל- פרופ ברנרד בלאסן
10
עובדות על לוין
  עובדתי   22/01/17 14:26
הוא מתפרנס מלשכת רואי החשבון בישראל בעודו משמש העורך לענייני משפט של האתר הזה המרבה לעסוק בענייני ראיית חשבון. הוא מוציא ספרים בהוצאת ידיעות אחרונות בעודו כותב באתר הזה על עניינים הקשורים לבעלים של ידיעות אחרונות.
כתוב תגובה ל- עובדתי
11
רדוד ושיטחי
  קורא ותיק   22/01/17 14:44
מר לוין, כתיבתך בענייני ארה"ב אינה מעמיקה בלשון המעטה, מקובעת ואובססיבית. אין לך כל יתרון על פני כל אחד אחר, וככל הידוע אין לך השכלה מוכרת בתחום. באופן כלל אתה עוסק בלצטט עיתונאים אחרים ובלבכות על הפסדה של הילארי. ובכן - לא הגיע הזמן להרפות? טוב תעשה אם תחזור למאמריך המשפטיים או להיסטוריה\מחקרי שואה והנח לתחום
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
12
חבל שאתה לא בפוליטיקה הישראלית
  Abu   22/01/17 14:55
כתבה מצויינת .
כתוב תגובה ל- Abu
13
הסיסמאות של לוין מול העובדות
  אהוד פרלסמן   22/01/17 15:51
איתמר לוין כותב בזיוק(!) את הדברים שאני יכול לכתוב עליו(!) כשאחליף את המילים "דונלד טראמפ" במילים "משפט קצב", כדלהלן: "מן הסתם אני מכלה את זמני לריק. מי ששבוי בססמאות, אינו מעוניין בעובדות. ... ובכל זאת: כמה עובדות מרכזיות על משפט קצב - ואני מדגיש: עובדות, מהסוג שאינו שנוי במחלוקת." והעובדות הן: 1. הנשיא קצב הורשע באונס של אישה אחת, א' ממשרד התירות, שהעידה על מעשי אונס שבוצעו לדבריה למעלה משמונה שנים לפני שסיפרה עליהם לראשונה, ושלא היתה כל ראיה לביצועם פרט לעדותה. 2. הראיות שהוצגו במשפט הוכיחו שתי עובדות עיקריות: 2.א': עדותה על שני מקרי האונס היתה עדות שקר מוחלטת. 2.ב': קצב בכלל לא היה איתה באותו מקום בשעות שלדבריה הוא אנס אותה. ***** אבל כאמור, אני מכלה את זמני לריק, כי לוין שבוי בסיסמאות ואינו מעונין בעובדות. אבל מי שכן מעונין בעובדות, יוכל למצוא אותן במאמר שבקישור שלהלן: המשפט.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
14
טוב עושה לוין כשהוא מציין
  ב_שמואל   22/01/17 17:06
טוב עושה לוין כשהוא מציין שדעותיו ימניות, כי ממקרא הכתבה לא ניתן למצוא הבדל של ממש למה שהיה כותב אדם בעל דעות שמאלניות קצוניות. תמיכה בקלינטון זו תמיכה בשמאל הישראלי הקיצוני, זה השואף לחסל את מדינת ישראל. כשעם ישראל בסכנת קיום, יש להוריד את התלוי ובלבד להציל את המצב. מי שאינו שמאלני - לא יכול לתמוך בפרשנות ("עובדות") של לוין.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
15
הלו, הבחירות שם נגמרו. התחלקת?
  קידי   22/01/17 19:02
השמאלנים (לא התבלבלתי הוא לא ימני) אצלנו ושם באמריקה - לא מסוגלים להבין שדמוקרטיה זה שלטון העם ולא משהו אחר. כשם שאובמה קיבל פרס נובל לפני שעשה משהו (וגם אחר כך לא עשה) - כך טראמפ חוטף לפני שהתחיל - מאלה שטוענים שהדמוקרטיה זה שיטת שבה הם ורק הם נבחרים לשלטון. אם הם לא נבחרו - זה לא דמוקרטיה. ושמאלן זה לא רק מה שהצבעת בעבר - זה היכולת לא לתת לעובדות לבלבל אותך. היכולת לשקר להציג שקרים כעובדות - זה כושר שמאלני מיוחד. אתה בדרך לאיזה מפלגת שמאל - מתי זה קורה.
כתוב תגובה ל- קידי
16
כ"כ הרבה אי-אמיתות במאמר אחד
  alice   22/01/17 19:23
והמשפט הראשון שבו על דבקות בסיסמאות - זה מה שמאפיין את כותבים כמו הזה וכן את שאר הדבקים בתורות הסוציאליזם הנושק לקומוניזם שפשה בקרבנו, ואפילו מות סטאלין לא שחרר אותם מזה. כל שכן - כל הרציחות שנעשו בשמו, והמשיכו לנהות אחר תורתו.
כתוב תגובה ל- alice
17
באמת שקראתי עם ראש פתוח אבל
  יוסי321   22/01/17 19:52
4 העובדות הראשונות שלך הם שיט ששמאלנים אומרים,לביל קלינטון על מוניקה עשו את המוות עם חקירה שעלתה יותר מה9.11(כן אני יודע הזוי לגמרי) אבל סלחו לו בסוף, אגב 25 m לטראמפ זה 5000 שח לאדם רגיל אם לא פחות. ומה אם קצת עובדות על הילרי הרי אפשר לעשות על זה ספר, ובזכות ויקיליקס כולם יודעים מה היא חושבת על ישראל. לסיכום אני מעדיף את טראמפ שאולי בכוונה טובה יביא רעה מאשר להיפך. ואל תשכח שבסוף מלך מלכי המלכים קובע מה יקרה.
כתוב תגובה ל- יוסי321
18
אחת הכתבות היות מטומטמות שקרא
  יוני 76   23/01/17 06:45
הכותרת הבטיחה עובדות ונכנסתי בראש פתוח מצפה לקרוא עובדות מסמרות שיער. בפועל הכתבה מלאה בהאשמות ריקות מתוכן ובתחזיות שחורות כמו שהתקשורת אוהבת להציג כשהיא רוצה לעשות דמוניזציה למישהו. אין פה ולו עובדנ אחת רלוונטית שמעידה על טראמפ כרע לעולם או לארצות הברית. מה הוא שילם או לא שילם כאיש עסקים לא רלוונטי (אני בטוח שכלמעובדי הבית הלבן יקבלו שכר אין מה לדאוג) העובדה שהערבים יקבלו פיצוי על העברת השגרירות לירושלים זו אמירה מפגרת נטולת כל בסיס עובדתי. חוץ מלהשחיר את טראמפ אתה מנסה להשחיר גם את החתן היהודי הציוני שלו? אתה כתב טיפש ובזוי ואני די בטוח שהצבעת לציפי ליבני כי רק היא תואמת את גישת הלוזר העלוב שבחרת לך. כתבה מפגרת של עיתונאי קטן וציניקן שלא הצליח בכלום בחייו.
כתוב תגובה ל- יוני 76
19
האם סורוס תורם לאיתמר לוין ?
  מוסת נגד טראמפ   23/01/17 22:48
כתוב תגובה ל- מוסת נגד טראמפ
20
סעיף 1 פשוט שקר, הוא ניצח
  מיקי1   25/01/17 14:56
כתוב פה הרבה שטויות. סעיף 1 פשוט שקר, הוא ניצח, על אף שקיבל פחות קולות. (זה כמו לטעון שליכוד הפסיד בבחירות כשקיבל פחות מקדימה). 2. כל הקשקושים על מה הוא אמר למי מעניינים את סבתא - לציבור (ובמיוחד אותנו) מעניין איזה מדיניות הוא יישם. אם עשה משהו פלילי - ש יגישו תביעה, אחרת זה ברמת התעסוקה בשמפניה של שרה. 3. התלהבות שלו מפוטין - זה בעיקר הסיפור שרוסים מוכרים לעצמם, אבל גם הם כבר הבינו שכנראה השלו את עצמם. רוב המקורבים של טראמפ בשימוע ובהזדמנויות אחרות הגדירו את רוסיה כאיום. (כולל מזכיר המדינה) 4. הו, ולפי התגובות שלו בטויטר ובמופעים מול הקהל יש לו מלא חוש הומור, בטח יותר מהילרי הצבועה!
כתוב תגובה ל- מיקי1
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il