s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הכנות של ישראל לסיפוח שטח C
מאת: איתן קלינסקי  |  20/02/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עלק מתקן עולם
  באום   20/02/17 13:11
אם קלינסקי כל כך דואג לפלסטינים ,הוא צריך לומר להם דבר פשוט.תניחו את החרב.זה הכל.כל זמן שהם לא מוותרים על החרב,מצבם יהיה גרוע ולא יעזרו מתנדבים מאיטליה וכסף מנורבגיה.בדיוק כמו עבריין שחייו תמיד בזבל וכדי לצאת מהזבל הוא צריך לא להיות עבריין.לא בטוח שישראל כל כך אכזרית לפלסטינים כמו שקלינסקי מתאר אבל יש לה את כל הזכות להיות אכזרית ולהילחם על האדמה וזאת משום שזהו שם המשחק והפלסטינים קבעו את החוקים שלו.אם הפלסטינים רוצים לגרש אותנו מפה,למה שאנחנו לא נרצה גם לגרש אותם מפה?איפה פה בדיוק הבעיה?מה בדיוק קלינסקי רוצה,שנאכל את הלוקשים שהוא אוכל?שניהיה נאיבים כמותו?שנחשוב כמותו שהפלסטינים הם תמימים ומסכנים ובסך הכל רוצים לנגן בחליל לצאן שלהם? קלינסקי לא יכול לוותר על הדוקטורינה הקומוניסטית שהוחדרה למוחו כשהיה צעיר וזה אחרי שנים שהקומוניזם נפל אל הקרשים וכל השקרים שלו נגלו לעיני כל.עכשיו בא קלינסקי ומנסה לאחז את עינינו בדיוק כמו שסטאלין ניסה לאחז את עיני הרוסים וכל העולם.כמו שסטאלין היה שמש העמים,הפלסטינים הם מסכנים שישראל דורסת אותם.נכון, חוץ מקלינסקי ישנם עוד אי אלו עשרות אלפים בארץ שהאינטלקט שלהם התעוות עד כדי כך שהם מחזיקים מעצמם יפים ונאורים עד אין קץ.הם לא.לסיכום,לא קלינסקי ולא אירגוני השמאל רוצים לעזור לפלסטינים,הם רוצים לעזור לאגו ולתדמית הנאורה שלהם.הפלסטינים לא חשובים,התדמית הנאורה ומתקנת העולם היא החשובה.
כתוב תגובה ל- באום
לבאום
  לבאום   20/02/17 14:24
מכל הקביעות שהבהרת בתגובתך, קשה לי לקבל את קביעתך - "...אבל יש לה (לישראל) את כל הזכות להיות אכזרית ולהילחם על האדמה" וזאת לאחד שאתה אינך סבור שישראל נוהגת באכזריות. אני סבור, שיש מידה של אכזריות לקחת אדמות פרטיות של פלשתינים ולהקים בהן את גבעת הראל, והמועצה אזורית מטה בנימין מעבירה מיליון ושבע מאות אלף שקל מכספי משרד הפנים למאחז בלתי חוקי. שוד של קרקע מפלשתינאים ושוד של כסף מהקופה הציבורית. כך כלפי מבנים בלתי חוקיים, כמו ישיבת "אהבת חיים" בכוכב השחר. והדוגמאות הן רבות. אני סבור, שיש מידה של אכזריות לקחת אדמות פרטיות של פלשתינאים ולהחליט שעל אדמתם יקום אזור תעשייה בתרקומיא, כשבקרית ארבע שאינה רחוקה יש כבר איזור תעשיה שיותר מ-70% מהמבנים שבו שוממים, ואין בהם שום פעילות תעשייתית. כך זה שלוקחים 200 דונם אדמה מפלשתינאים בעציון לאזור תעשייה שרק 60 דונם מתוכו בקושי מנוצלים. חבל שאתה סבור שלקיחת אדמות מפלשתינאים זה חלק ממה שמותר לנו לעשות, ואני סבור כמו חבר הכנסת בנימין בגין שמדובר בגזל, שמקבל עתה גם חותמת של חוק, שהוא למעשה חוק הגזל, שמתנכר למערכת הערכים של ספר, שהוא בוודאי יקר לך.
כתוב תגובה ל- לבאום
צריך לבדוק
  באום   20/02/17 16:37
את כל הטענות שלך אחת לאחת על לקיחת אדמות פרטיות של פלסטינים עם אנשים שמומחים לעניין כי לי אין שום אמון באירגוני השמאל שמדווחים גם לך בין השאר על אותו גזל ושוד לכאורה או לא לכאורה.אבל מעבר ליום יום,מבחינה היסטורית,פילוסופית וסופר ערכית,מותר לנו לקחת אדמות ואפילו לנשל את הפלסטינים מאדמותיהם משום שהם רוצים לנשל אותנו מאדמותינו ולחסל אותנו פיזית.אין דבר כזה שהם ישחקו משחק אחד ואנחנו נשחק משחק אחר.לא קיים.בדיוק כמו אם אירן לדוגמה תתכונן לשלוח אלינו טיל אטומי,מותר לנו להגיב ראשונה ולהשמיד את טהרן וזה אותו מקרה בדיוק כמו עם הפלסטינים רק עם נשק אחר.כל אחד שיוצא נגד האחר,לא יכול להסתתר מאחורי סינור של גננת ולבכות שמגיבים לכוונות הזדון שלו.יחד עם זאת,עוד לא הגיעה העת בה אנחנו צריכים לנשל ואכן,לא צריך לעת עתה לקחת אדמות פרטיות אבל,להערכתי זה יגיע אלא אם כן אירגוני השמאל יעשו תפנית,באמת יהיה איכפת להם מהפלסטינים,הם יתנתקו מעטיני הקולוניאליזם האירופאי החדש והם יצליחו לשכנע את הפלסטינים להניח את הנשק.אם לא,תיהיה נקבה 2.זה לא תלוי בי או בך,אבל זה מה שיקרה.
כתוב תגובה ל- באום
תא"ל שפיגל כבר בדק
  אין צורך   20/02/17 18:23
לא את הכל. אבל הרבה. haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- אין צורך
אורי בלאו
  באום   20/02/17 19:14
מוכר וידוע,שייך לשמאל הקיצוני וכתבותיו וקימבוניו את העובדות גם הן ידועות.בכל מקרה,יש לשער שנלקחו שטחים שהיו רשומים על שם פלסטינים אבל כשיש מאבק על אדמות אז יש מאבק.לא לקחו אדמות מעם תמים שרצה לראות את הצאן,לקחו אדמות מעם שרצה ורוצה לקחת את האדמות שלנו ועל הדרך לחסל אותנו.שום גילגול עיינים של אורי בלאו לא יוציא מעם ישראל את יצר ההישרדות עם כל הצער שזה גורם לאותו עיתונאי/קומיסר/פוליטרוק.
כתוב תגובה ל- באום
אם אין לך דבר חכם להגיד,
  קישקוש.   20/02/17 23:23
עדיף שלא תגיד כלום. אופס, בעיה. אף פעם אין לך. בסדר, בלית ברירה, תגיד שטויות.
כתוב תגובה ל- קישקוש.
לקישקוש
  באום   21/02/17 07:29
ניפקת טקסט קלאסי של אחד שאין לו יותר טיעונים, לא מוכן לוותר ואז יוצאת הג'יפה.זה שקוף.
כתוב תגובה ל- באום
נתנו לך קישור טוב, תתמודד.
  לבאום הטיפש   21/02/17 09:43
אתה חופר עם השטויות שלך
כתוב תגובה ל- לבאום הטיפש
לטובתך אחי
  באום   21/02/17 11:22
אל תלכלך כי זה מוריד אותך ליגה.תאמין לי.
כתוב תגובה ל- באום
עכשיו תתייחס לדו"ח של שפיגל,
  בסדר   21/02/17 11:38
ולא למי שפירסם אותו. הוא נמצא כאן keremnavot.org
כתוב תגובה ל- בסדר
אני לא בר סמכא
  באום   21/02/17 12:41
בעניינים משפטיים בכל עניין שהוא כולל ענייני שטחים ואדמות.אם הייתי רוצה להתייחס לדו"ח,הייתי מתייעץ קודם עם בעל מקצוע בנושא.כמו שיש דו"ח טליה ששון ויש דו"ח אדמונד לוי ששניהם מדברים על אותה סוגיה אבל המסקנות שונות,כך יש ודאי דו"ח שסותר את הדו"ח של שפיגל אבל אותו אורי בלאו לא טרח לחפש."הארץ",אתה יודע.בכל מקרה,ואמרתי זאת כבר,אם נלקחו אדמות מפלסטינים הרי שמוסרית וערכית זה נכון בדיוק כמו שהקיבוצים והמושבים לקחו אדמות מהערבים.הפלסטינים הם לא עם שפלשנו אליהם,הם עם שרוצה לחסל אותנו ואת המשפט האחרון תשנן חזור ושנון עד שזה יכנס.אין לך שום טיעון נגד העובדה הזו ולהכניס את הראש לחול ולהתעלם כמו שאתה עושה,זה לא בריא בכל מקרה.אני לא בעד לקחת אדמות של פלסטינים אבל מה שנלקח, יכול להיות מוחזר בכסף.לזה השמאל מתנגד ודי ברור למה.הפלסטינים לא ממש מעניינים את השמאל והשמאל למעשה רק מזיק להם.אחרי חמישים שנה שהשמאל רק דופק את הראש בקיר,הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש.
כתוב תגובה ל- באום
ואודה לך אם תפסיק לחפור.
  שיננתי היטב,   21/02/17 12:52
זה מה שאתה כתבת: "צריך לבדוק את כל הטענות שלך אחת לאחת על לקיחת אדמות פרטיות של פלסטינים עם אנשים שמומחים לעניין כי לי אין שום אמון באירגוני השמאל שמדווחים גם לך בין השאר על אותו גזל ושוד לכאורה או לא לכאורה" על תא"ל ברוך שפיגל אתה יכול לקרוא כאן he.wikipedia.org הוא נראה לי "מומחה לעניין", שלא שייך לאחד מ"ארגוני השמאל".
כתוב תגובה ל- שיננתי היטב,
אתה דורש ממני
  באום   21/02/17 13:23
הסברים ואחר כך אומר לי להפסיק לחפור.אז אל תשנן,פשוט תבדוק מה לא בסדר איתך ואיך אתה פותר תיסכול.תם הטקס.
כתוב תגובה ל- באום
אל תספר לי על הערבים.
  חבר, אתה חופר.   21/02/17 17:08
ביקשת מידע מאיש מקצוע, שהוא לא איש שמאל, בעניין הקרקעות. קיבלת. תתיחס למידע שקיבלת.
כתוב תגובה ל- חבר, אתה חופר.
התייחסתי
  באום   21/02/17 18:14
אם יש למישהו בעיות בהבנת הנקרא,אני מרים ידיים.
כתוב תגובה ל- באום
בה"ס בחן אל חמר כמו בכל העולם
  ב,ל   20/02/17 17:59
בית הספר המדובר בחן אל חמר יותר טוב מרוב בתי הספר בעולם הערבי וגם כך בית הספר שם מעניין את התושבים הערבים שם רק כאמצעי ניגוח נגד ישראל השכלת הילדים הערבים היא במקוא אחרון בדאגות שלהם רק המיסיונר הבזוי מבכה את מצבם העלוב
ואכן חוק ההסדרה מכוון לסיפוח שטח c כולו ואחר כך b וכן הלאה
כתוב תגובה ל- ב,ל
הסטוריה יפה למוסלמים וליהודים
  יש הסטוריה יפה   20/02/17 15:45
מר באום קבע שהפלשתינים הם זבל שאוהבים לחיות בזבל . בדיוק כמו באום דיברו על היהודים . לא יפה מר באופ לאמץ טרמינולוגיה אנטישמית ולהעבירה לאותיות עבריות , כשהיעד הוא האסלם והעם הערבי .
כתוב תגובה ל- יש הסטוריה יפה
חדשות מומצאות
  באום   20/02/17 17:04
זה היום באופנה אבל נא לא לנסות את השיטה עלי.קרא שוב את מה שכתבתי,תיווכח שלא אמרתי שהפלסטינים הם זבל ואז פרסם התנצלות.אחרי הכל אתה אדם ערכי,כך אתה טוען, אז בוא ונראה את זה הלכה למעשה.
כתוב תגובה ל- באום
הפלסטינים רוצים את חירותם,
  קישקוש מוחלט   20/02/17 16:05
מבלי להיות תלויים בגחמות של השלטון בישראל. כל אדם זכאי להיות בן חורין ושום כח שבעולם לא יכול למנוע ממנו את הזכות להאבק על כך. כל הסיפורים של הפוליטיקאים, מגלאון עד בן גביר, וכל "תכניות השלום" בנוסח אוסלו/אוטונומיה/מדינה מינוס/רשות פלסטינית וכו' זה בוקיסריקי ורמאות עצמית. או שיש חירות לכולם, או שאין לאף אחד.
כתוב תגובה ל- קישקוש מוחלט
הפלשתינים יקבלו את חירותם
  איצי   20/02/17 17:06
למרות שישראל מצליחה לתמרן באמצעות הליצן שבבית הלבן , רק חבל שישראל מתעקשת שאנחנו נחיה עוד ימים רבים במציאות של שפיכות דמים .

הרעיון לצרף שני שלישים משטחי יהודה ושומרון למדינת ישראל ולהשאיר קרעים מבותרים של שטחי A. B. כבסיס למדינה זה רעיון עועים שמזמין לנו רק עתיד של אימה , כי מעם אי אפשר לקחת את השאיפות לחרות ולעצמאות מדינית בהחלטות כאלו או אחרות של מנהיגי הליכוד והבית היהודי.




כתוב תגובה ל- איצי
עניתי לך למטה.
  איצי הנכבד   20/02/17 17:36
האבות הרוחניים של איתן, עאלק סוליאליסטים ועאלק תנועת העבודה, הם שהמציאו את הדיבור הכפול-מדברים שלום ועושים מלחמה ודיכוי. הם אדריכלי הגירוש, ההריסה של הכפרים, הממשל הצבאי, הטבח בכפר קאסם והחנינות שלאחריו, ההתנחלויות (אלון ופרס) ועוד ועוד. מאז ועד היום, שום דבר לא השתנה. - ומאז ישראל עושה רק את זה כבר עשרות שנים. אינני מטילה ספק בכוונות הטובות שלך או של איתן, אבל ההתרפקות על העבר, והפלת כל התיק על נתניהו בנט וליברמן זה שקר וצביעות.
כתוב תגובה ל- איצי הנכבד
איצי גאון של אמא קלינסקי
  ב,ל   20/02/17 23:53
איצי כמו הרבה מוגבלים אינו מסוגל לקלוט שינויים הוא איטי בחשיבה וכבד מאוד בהבנה ולכן ממשיך ומתאר את הנשיא כמטורף ועוד לא הבין שהנשיא כבר התחלף והשחור שישב בבית הלבן כבר לא שם .אבל לא מבלבלים אצת איצי עם עובדות הוא הרי יודע כמו המיסיונר הפלשתיני שהפלשתינים לא יוותרו על חרותם ושוב כמו שעון מפגר ממשיך איצי לדקלם מנטרות מהעידן הקודם כאילו יש באיזה שהיא מדינה ערבית חרות או דמוקרטיה אבל איצי המוגבל ההשיך לנעור את מה שלימד אותו המיסיונר אי אה מדינה אי אה בלסתינית אי אה אי אה אה אה
כתוב תגובה ל- ב,ל
את הפלשתינאים לא מעניינת שום ח
  מגיב ותיק   20/02/17 18:24
חירות ואתה כותב כאן שקרים גסים כי :

ואתה מתעלם בטימטום גמור מסירוב הפלשתינאים להצעות חלוקה בעבר (38 ועדת פיל, הצעת החלוקה ב- 47, קמפ דויד 1 וקמפ דויד 2, ניאפוליס) ושמעידים מה הם כוונותיהם האמיתיות של הפלשתינאים

אתה מתעלם במופגן מהחינוך הניתן בראשות הפלשתינאית של מאזן יקירך המלמד את דרדקיהם כי יש לחזור ליפו, עכו, טבריה ושייח מוניס.

כי אתה פשוט שקרן ובור ועם הארץ.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אני פשוט לא זוכרת את כל השמות,
  אני לא מתעלמת.   20/02/17 18:46
ומשתמשת ב"אוסלו" כשם גנרי מכובס למלכודת של המשך השליטה בפלסטינים באמצעות קבלני משנה פלסטינים, כפי שהגדיר רבין- "בלי בג"צ ובלי בצלם".
כתוב תגובה ל- אני לא מתעלמת.
"אני לא מתעלמת"....
  אליפז שצופר בלדד.   20/02/17 22:10
בהמה מטומטמת,הקישקוש הרביני "ללא בג"ץ וללא בצלם" הביאה להעברת השליטה הביטחונית לעארפת וחבורת הרוצחים שלו,התוצאה כ-1500 נירצחים ואלפים פגועי גוף ונפש והצריך את מבצע "חומת מגן" שהחזירה את השליטה הביטחונית לידי ישראל....
כתוב תגובה ל- אליפז שצופר בלדד.
את הפלשתינאים מענינת החרות
  ات قفغع   21/02/17 18:25
כמו כל עם גם את העם הפלשתיני מענינת החרות.
כתוב תגובה ל- ات قفغع
2
כ שמסתמכים על המטורף טרמפ
  איצי   20/02/17 15:56
הטירוף של הימין בכוונה לספח את כל שטח c מתוחזק על ידי האשליה , שהטירוף של הנשיא טרמפ ייתן גיבוי למהלך הזה . כמה חבל שהדמוקרטיה. האמריקאית הכריעה הכרעה דמוקרטית, שנפלה בפח של הדמגוגיה המתבהמת של הנשיא שנבחר .
כתוב תגובה ל- איצי
על איזה "ימין" אתה מדבר?
  איצי, ידידי   20/02/17 16:57
ראה את התשובה של זהבה גלאון: "אנחנו חושבים שהסדר מדיני הוא עסקת חבילה כוללת על בסיס קווי 67', חילופי שטחים, חלוקת ריבונות בירושלים ופינוי התנחלויות. עם זאת, נוצרה מציאות בשטח שתחייב התחשבות בגושי ההתנחלויות, חילופי שטחים מוסכמים ופינוי של כמאה אלף מתנחלים במסגרת חוק פינוי-פיצוי". haaretz.co.il מה ההבדל הגדול בינה לבין נתניהו או בנט?
כתוב תגובה ל- איצי, ידידי
לא מקבל את דרכה של זהבה גל און
  איצי .   22/02/17 17:14
למגיב שלום

אני דוחה מכל וכל את ההתפשרות של זהבה גל און עם מי שהיא קובעת עובדות בשטח איתן יש להתפשר .

אני דוחה מכל וכל את ההתפשרות של מרץ עם קולוניאליזם , שגזל אדמות מפלשתינאים . זהבה גל און מפקירה מחנה שהחליט להיות נחוש במאבקו למען סיום הכיבוש.

זהבה גל און עושה מה שעשו אנשי הציונות הסוציאליסטית למרטין בובר ולתנועת ״ ברית שלום״ .

נותר לי לכבוש את צערי שבימים ראשונים של מלחמה כמו ״ צוק איתן״ מרץ שותק ובצעדים איטיים ובקולות מגומגמים לאט לאט מצטרפת למאבק .
כתוב תגובה ל- איצי .
איצי הנחוש לך לשתות מים מהים
  ב,ל   22/02/17 19:39
איצי ה"גאון" נחוש להמשיך במאבק חחחחחחחחח התפקעתי מצחוק האינווליד עם יכולת חשיבה של בובת קש נחוש להמשיך במאבק נגד אקיבוש אפילו זהבה ימנית מדי בשביל המעריץ הנלהב של חג' אמין אל חוסייני
כתוב תגובה ל- ב,ל
3
סיפוח שטח סי אסון לישראל
  arv c/   20/02/17 18:50
כתוב תגובה ל- arv c/
4
סיפוח שטח סי הוא הרסני
  סיפוח שטח סי   21/02/17 11:05
כתוב תגובה ל- סיפוח שטח סי
5
להעמיד לדין את ארדן השקרן
  להעמיד לדין   22/02/17 15:53
כתוב תגובה ל- להעמיד לדין
6
לשודדי קרקעות של פלשתינים.
  יש תקציב   22/02/17 17:57
יש תקציב של מליונים לשודדי קרקעות של פלשתינים. אין תקציב לקשישיה של החברה הישראלית
כתוב תגובה ל- יש תקציב
7
ארדן והמפכ"ל העלילו עלילת דם
  ארז יעקב   23/02/17 18:39
כתוב תגובה ל- ארז יעקב
8
ארדן ואלשיך שיקרו
  ארדן ואלשיך שיקו   25/02/17 11:59
כתוב תגובה ל- ארדן ואלשיך שיקו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il