s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבלוף של שפטל
מאת: איתמר לוין  |  03/03/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מחכה למאמר של שפטל שיעשה ממך
  מגיב ותיק   3/03/17 13:07
קציצות.

כי למיטב הבנתי אתה נאחז כאן בזוטי זוטות (ואין לי כוח כעת להכנס לפרטים, אני מכיר טוב את תהליך המשפט)

איתמר, לדבר על בלון שפטלי ? הרי משפט זה היה יום כיפור של מערכת המשפט הישראלית ושפטל הוא הוא היה זה שתקע סיכה בבלון הנפוח הזה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אם שפטל היה שמאלן כמו איתמר
  לא היה כותב כך !   3/03/17 16:06
כהרגלו, איתמר כותב גיבובי שטויות ויורד על כל ימני טוב, כרגע לשפטל אין זמן לבקר את השטויות של איתמר, הוא חייב להספיק לכתוב את הערעור לחייל אלאור ויש לו מעט זמן לכך, נחזיק לו אצבעות שיצליח בעבודת הקודש שלו, למרות שלדעתי המשחק מכור והשופטים ימצאו מתחת לאדמה תירוצים להרשיע את אלאור, הלוואי ואתבדה ! כולנו מחכים שהחייל שלנו יצא לחופשי בלי הרשעה, בעזרת השם שפטל יעשה ויצליח !
כתוב תגובה ל- לא היה כותב כך !
משהו מוזר עובר על איתמר לוין
  לוין,חבל שהתדרדרת   3/03/17 16:34
אתמול/שילשום תקף את שרת המשפטים שקד, היום את שפטל... עם פרטי זוטות זניחים. כנראה שבאמת אין לו משהו חשוב יותר או דחוף יותר.
כתוב תגובה ל- לוין,חבל שהתדרדרת
קוראים לזה הגינות בסיסית
  אלטע קאקער   3/03/17 18:13
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
ממשיך בשקרים שלו ובשטויות
  שום דבר מוזר לוין   5/03/17 10:43
אין להאמין לשום דבר שלוין כותב, לא להגיגיו העלובים, המנסים למצוא חן בעיני השמאל, הוא תמיד יוצא נגד הימין. בארה"ב לא היו מגיעים למשפט אחרי שעגלון כישלון טיפשון והרמטכלון זיהמו את האפשרות לעשות משפט צדק עם דבריהם המתועבים על חייל שרצח (לא פחות !) וסרח, שנועדו להשפיע על השופטים וכל הבכירים שעלו לעדות, הם היו צריכים לעמוד לדין על כך ! איתמר לוין, אתה לא מגיע ולא תגיע לקצה קרסוליו של שפטל היקר !
כתוב תגובה ל- שום דבר מוזר לוין
למגיב , עושה רושם שקינאת איתמר
  מסעודה לייבוביץ   3/03/17 16:35
עושה רושם שקינאת איתמר בשפטל אפילו בטלנבולות לא ראינו זאת, חוץ מלכתוב בתכלס של החיים מה שווה איתמר
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
הבלוף של איתמר לוין
  איתמר מוטב שתתנצל   5/03/17 00:10
כבר לא קראתי גיבוב של שקרים והסטה גלויה כנגד עו"ד שפטל במסווה של כתבה כביכול "אובייקטיבית "
לו אני הייתי מר שפטל הייתי תובע אותך על הוצאת דיבה ! ממש כך.!
אצטט את ויקיפאדיהשאינם הם או אחר על השתשלות הענינים תרצה מקורות אחרים אצרף גם אותם

".....דמיאניוק ערער על ההרשעה. בינתיים התחממו מעט היחסים בין ישראל לברית המועצות והתובע מיכאל שקד יצא להביא עדויות חדשות מארכיונים שם. לדבריו, "הגיע אליי מידע לפיו בברית המועצות התנהל משפט של פושע מטרבלינקה והעידו שם הרבה ואכמנים. הרעיון הזה, שיש חומר שלא הגיע אלינו, הטריד את מנוחתי בתור civil servant. אמרתי לעצמי שאם אני יודע את זה - אני צריך להגיע לשם... בכל החומר הזה לא מצאו את השם דמיאניוק, וזה יצר את הספק שהוביל לזיכוי. אני מאמין שבית המשפט העליון נקלע לסיטואציה שאני בעוונותי יצרתי אותה".[5][6] לעומת זאת, פרקליטו של דמיאניוק, יורם שפטל, טוען כי הציג ראיות חדשות, שהושגו בביקורו בברית המועצות המתפוררת בספטמבר 1990, ובהן עדויותיהם הכתובות של 32 שומרים ושל 5 אסירים בטרבלינקה, לפיהם שם משפחתו של איוואן האיום היה מרצ'נקו (Marchenko) ולא דמיאניוק (Demjanjuk).

ב-29 ביולי 1993 קבע הרכב בן חמישה שופטים של בית המשפט העליון בראשותו של נשיא בית המשפט העליון מאיר שמגר, סגנו מנחם אלון, השופט אהרון ברק, השופט יעקב מלץ והשופט אליעזר גולדברג שזיהויו של דמיאניוק כ"איוואן האיום" מוטל בספק, ועל כן הוא זכאי מחמת הספק. זאת הגם שאין ספק בשקריות גרסתו של דמיאניוק, לפיה העביר את המלחמה כשבוי, היות שלכל הפחות סייע לנאצים בעת ששימש כשומר במחנות. בסיום פסק דינו קבע בית המשפט העליון כי "תם ולא נשלם. השלמות איננה נחלתו של שופט בשר ודם". בספרו על המשפט, ציין שפטל כי גם אם זיכויו של דמיאניוק בערעור נבע מזיהויו של "איוואן האיום" כאיוואן מרצ'נקו, הרי יש בכך להראות כי זיהוי דמיאניוק כ"איוואן האיום" במשפט הראשון לא התבססה על ראיות מספקות.

עתירות להעמדתו לדין של דמיאניוק באשמת היותו ואכמן בסוביבור נדחו על ידי בג"ץ, לנוכח התנגדותו של היועץ המשפטי לממשלה, יוסף חריש, שקבע: "אין זה מאינטרס הציבור לפתוח בהליכים נגד דמיאניוק באישומים חילופיים אם בסופו של דבר אין ביטחון כי לא יזוכה גם בהם. זיכוי נוסף ייצור תחושה של מפולת ואין בידינו כל ביטחון כי זיכוי כזה אינו אפשרי".

דמיאניוק גורש בחזרה לארצות הברית, שם הושבה לו אזרחותו."

העינינו הרואות , גם ניתן לשאול את שפטל עצמו שהוא אישית ביקר בברית המועצות והשיג את ראיותיו החדשות כנרשם

"פרקליטו של דמיאניוק, יורם שפטל, טוען כי הציג ראיות חדשות, שהושגו בביקורו בברית המועצות המתפוררת בספטמבר 1990, ובהן עדויותיהם הכתובות של 32 שומרים ושל 5 אסירים בטרבלינקה, לפיהם שם משפחתו של איוואן האיום היה מרצ'נקו (Marchenko) ולא דמיאניוק (Demjanjuk).

וזאת ללא כל קשר למה שמצא התובע .
כיצד מעיז איתמר לוין לקרא למאמציו ועבודתו הקשה של שפטל "בלוף" זו חוצפה שאין כדוגמתה
נסיעתו של שפטל אינה סותרת את נסיעתו של התובע מיכאל שקד שהודה לאחר קבלת מסמכים באצילות נפש
"....בכל החומר הזה לא מצאו את השם דמיאניוק, וזה יצר את הספק שהוביל לזיכוי. אני מאמין שבית המשפט העליון נקלע לסיטואציה שאני בעוונותי יצרתי אותה" אכן גדולת נפש מהתובע אבל אין בה כדי להפחית מעבודתו הקשה והמעולה של הסנגור שפטל שמצא את מסמכיו שלו שרק השלימו וחיזקו את דברי התביעה .
מסקנה
תתבייש לך איתמר כתב עלוב נפש ושטחי בצד המקל או מוטה ומסית בצד המח
כתוב תגובה ל- איתמר מוטב שתתנצל
2
כל הכבוד לאיתמר לוין
  אזרחית ותיקה   3/03/17 13:10
כתוב תגובה ל- אזרחית ותיקה
כרגיל כבר במשפט הראשון - שקר
  שרגא קלסון, ערד   3/03/17 14:47
כרגיל כבר במשפט הראשון המצטט את שפטל מסלף איתמר לוין. שפטל מעולם לא הוציא את המשפט "אני אזכה את אלאור אזריה". להפך הוא מדגיש תמיד כי רק עו"ד נוכל ורמאי שיש להתרחק ממנו ישתחצן שיצליח בערעור, בכל עירעור. איתמר לוין מתבקש לספק את מקור הציטוט, מקור הניתן לבדיקה, אחרת בעיני הוא שקרן כרבים כמותו.
כתוב תגובה ל- שרגא קלסון, ערד
לוין שמאלן שפוט שמקומו ב'הארץ'
  לוין לא מתאים כאן   3/03/17 16:46
כתוב תגובה ל- לוין לא מתאים כאן
לויןאיתמר?חייב ללקק לאסתר חיות
  ע_הראל   3/03/17 15:49
איך לא מתבייש איתמר להתווכח על עובדות? אוקונור "השיג" מהמחוזי עונש מוות בתליה, ושפטל השיג זיכוי (זיכוי מחמת הספק - אשר הפך ברבות הימים לזיכוי מוחלט למעשה, כאשר בית משפט גרמני שב והרשיע בערכאה ראשונה את דמיאניוק בזהות אחרת לחלוטין מאשר איוואן האיום). §¥§¥§ והאמת לגבי הערעור של שפטל (למיטב ידיעתי) היא כדלקמן:- המסמכים מהארכיון הרוסי, אשר הוכיחו כי דמיאניוק אינו איוואן האיום, היו בידי התביעה בארה"ב עוד לפני (לפני!) שהתביעה בישראל ביקשה להסגירו אליה! לכן סירבו בתוקף בתחילה בארה"ב להסגירו. §¥§¥§ אלא שהתביעה בישראל כדרכה בקודש, הציגה מצג שקרי כלפי האמריקאים כאילו יש בידיה עוד ממצאים נוספים אשר סותרים את המסמכים מרוסיה (ושהיא רוצה להשאירם כביכול בתור "הפתעה" במשפטו)! §¥§¥§ כלומר האמריקאים נפלו לתרמית ישראלית זולה, ורק אז נגררו להסגיר את דמיאניוק! וכל השאר היסטוריה. §¥§¥§ ובכן עו"ד שפטל טען בערעור שהתביעה (או שמא בתי המשפט) בארה"ב כבר בחנו את המסמכים מרוסיה, וכבר קבעו שלא מדובר באיוואן האיום, ומה לנו נחזיר את הגלגל אחורה? אך התביעה המשיכה בתרמיתה, והעמידה פנים שלא ידוע לה על שום מסמכים מרוסיה - ואם כבר נודע לנו שיש ארכיון בעל ערך שכבר נפתח ברוסיה, הרי התביעה דורשת לנסוע לשם בעצמה כדי לאתרם! §¥§¥§ ועל זה השיב עו"ד שפטל שאין לתת לחתול לשמור על השמנת, וכי אין לו שמץ אמון בתביעה מישראל - שמא תתחיל בבידוי ראיות מחדש, והוא מתנגד כמובן שהיא תסע חלילה לרוסיה, ודורש לחילופין להביא כבר את המסמכים הרלוונטיים שנבחנו ממילא בארה"ב (יחד עם התרגום הרשמי שלהם לאנגלית)! מכאן בא השקר הטרי של איתמר לוין (שאין לו שמץ בושה), כאילו עו"ד שפטל "התנגד" כביכול לשיחזור המסמכים מרוסיה !!! §¥§¥§ אך היותר גרוע הוא שאין לאיתמר בושה לשבח ולהלל משום מה את אסתר חיות, שמונתה ברגע האחרון ע"י בייניש (לפני פרישתה של זו האחרונה בפברואר 2012) לדון בבקשתו האחרונה של "הנידון למוות" משה קצב, לקיים דיון נוסף בהרכב של 5 בעליון (במקום ה3 נאור קרא וארבל - שקיבלו את כל עדויות השקר והזימה נגד קצב, בידיעה מראש שכולן שקריות)! §¥μ¥§ ועל שערוריית דחיית בקשתו של הנשיא משה קצב לדיון נוסף (בהרכב 5 או 7) ע"י השופטת אסתר חיות - ארחיב בהקדם את הדיבור בס"ד, יען אני רץ לסידורים אחרונים לשבת - ואם לא אספיק כעת אז רק במוצ"ש. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
תרחיב בבקשה
  אהרון שחר   3/03/17 23:19
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
3
אתה צוחק עלינו? זה המטרה של עו
  ליצן מקומי   3/03/17 13:56
עוכרי דין
להפוך הכל על מנת להביא לזיכוי
וזה בדיוק מה שנדרש כאן במשפט הזה
הכל מותר בדיוק כמו שהביאו להרשעתו של הילד
ובזה שפטל מעולה
זה עורך דין ממולח ותותח
לך תלמד קצת ואז תדבר עליו
כתוב תגובה ל- ליצן מקומי
4
{{{אם שפטל יהודי עדיף להתנצר
  או אפילו להתאסלם.   3/03/17 13:57
כתוב תגובה ל- או אפילו להתאסלם.
אתה צריך להתנצר ולהתאבד בלי
  קשר לשפטל   3/03/17 15:48
כתוב תגובה ל- קשר לשפטל
5
שפטל , תתבע לשון הרע
  מ.ל   3/03/17 14:22
עו"ד שפטל היקר, אם מה שכתב איתמר לוין לא נכון ושימך הטוב נפגע, נראה אותך , תובע על הוצאת דיבה , את האתר ניוז 1 + איתמר לוין.
כתוב תגובה ל- מ.ל
6
קשקשן, נגמר לך מטראמפ ???
  חה חה חה   3/03/17 14:28
כתוב תגובה ל- חה חה חה
7
שפטל איש ענק, ימין שפוי 100%
  רון ה.   3/03/17 14:39
ראשית לא רוצה בכלל להיכנס לפרשת דמאניוק, לא מבין בזה כלום ואולם, אליאור אזריה קיבל פקודה מפורשת לירות בזבל הערבושי ששכב שם, טוב עשה רק חבל שלא ריקן עליו מחסנית.

יש סרט וידאו מפורש שמראה שאליאור היה בכלל עם פניו לכיוון אחר מהערבוש, פתאום יש מאין פונה אליו קצין או מפקד של הכוח ומורה לו לירות, מפקד אמרתי? עוד זבל מעדר הזבלים בחטיבת הבדיחה הזו - כפיר, עד כאן אין ווליום בסרט.

אליאור מכוון *45 מעלות בודק משחרר נקירה של כלום, דורך בשנית ויורה בזבל, הפקודה מפורשת גם ללא הקול, כול טמבל ששירת בצה"ל יודע זאת !!!

לך על זה שפטל ותחשוף פעם אחת ולתמיד את פרצופם האמתי של מפקדי צה"ל הבכירים מדרגת חטיבה ומעלה - משתפ"ים עלובים של הפרקליטות, נבלות שידרכו על כול גוויה אפשרית בשביל להתקדם, אין גוויה ?, ימציאו אחת.

שבת שלום.
כתוב תגובה ל- רון ה.
8
אוי לנו לשים את אלאור אזריה
  הנוקמים יזדעזעו   3/03/17 14:50
על יד דמניוק ממש מזעזע, איך משפחת אזריה הסכימה בכלל לעבוד עם האיש המחליא הזה עו"ד שפטל. הנוקמים יזדעזעו ויתהפכו בקברם מהעו"ד שמעניין עם מייצג את אלאור אזריה לשם שמיים. כל תאוותו היא פירסום, בא להקיא משפכטל הזה.
כתוב תגובה ל- הנוקמים יזדעזעו
9
איתמר אתה איש מסכן !
  ישמעאל   3/03/17 14:52
אינך כותב שום מאמר שמותח ביקורת על השמאל . אתה אנטי טראמפ , אנטי ביבי וכעת גם אנטי שפטל לא יעזור לך וליצורים כמוך כלום ! השמאל יגיע לשלטון בישראל אולי בעוד יובל !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
אין סיכוי בעוד 4 יובלים....
  Simon111   3/03/17 17:53
לאור "שיתוף הפעולה" בין מפלגת האבודה האדומה ואשת הדמים שפיצר, ובהתחשב בסירחון המבעבע 24/7 במסדרונות המפלגה, אותו תאר רק לפני יומיים מר איתן כבל הצדיק, נראה שלרשימה המשותפת של ערביי ישראל יש סיכוי טוב יותר להרכיב ממשלה. ניתן לומר בביטחון של 96% שקיים סיכוי גבוה יותר שהגברת זהבה גלאון או ציפורע שפיצר, יתחילו שוב לבייץ, מאשר מפלגת שמאל תוביל הרכבת ממשלה בארצינו. ובהזדמנות זו, נאחל לשתי המקומטות המוזכרות למעלה, שישובו לבייץ ולקבל מחזור כל 60 יום...הציבור דורש לראות טמפונים בתיקים שלהן.
כתוב תגובה ל- Simon111
10
כבר הפתיח איננו אלא סילוף
  שרגא קלסון, ערד   3/03/17 15:03
כבר במשפט הראשון:"אזכה את אלאור אזריה כפי שזיכיתי את דמיאניוק" כל טיעוניו של איתמר לוין שווים בעיני כקליפת השום. שפטל לא הוציא מפיו משפט שכזה. נראה את איתמר לוין מביא ציטוט הניתן לבדיקה המוכיח את דבריו, אחרת איננו אלא שקרן.
כתוב תגובה ל- שרגא קלסון, ערד
קבל את הציטוט
  מוזר   5/03/17 15:33
לדוגמא maariv.co.il אלא אם כן תטען שכל האתרים האלו משקרים
כתוב תגובה ל- מוזר
11
לא שכנעת
  אילנה_כפס   3/03/17 15:08
איתמר לוין: לא שכנעת אותנו. ברור מהכתבה ששפטל פעל "כמו בולדוזר" עבור הלקוח שלו; וברור גם, שה- bottom line (ה"שורה התחתונה") היא ששפטל הצליח ליצור את ה"ספק הסביר", ולהשיג את מטרתו - הזיכוי. השאלה באם ראיות כאלה או אחרות הגיעו בזכות פעולות התביעה או ההגנה - זו שאלה משנית. העיקר הוא: מבחן התוצאה - ושם שפטל ניצח. אז תרגע, איתמר לוין.
כתוב תגובה ל- אילנה_כפס
12
ההבדל בין שני האשכנזים, לוין ו
  המבדיל   3/03/17 15:21
ושפטל, היא באינטלקט. בעוד שפטל מצליח כבר שנים להזיז נאשמים מן הגרדום (מאסר עולם - סוג של גרדום), הרי שלוין, העו״ד השני, נאלץ להסתפק ב״ביקורת״ . שפטל עושה מיליונים משכר טרחה, ולוין, עו״ד כזכור, כלום. שפטל מתמיד בקו האידאולוגי החאומי שלו, ולוין מבצע זה זמן פניה חדה שמאלה, כדי לזכות במעט צשומת לב תקשורתית.
כתוב תגובה ל- המבדיל
13
עדין לא מאוחר לפטר את שפטל
  למשפחת אזריה   3/03/17 15:25
לפני שבנכם יחטוף 5 שנים בפנים.
כתוב תגובה ל- למשפחת אזריה
5 שנים-נקמת ביהמ"ש על הערעור?!
  ר.א.   4/03/17 09:50
כתוב תגובה ל- ר.א.
14
לווין סותר את עצמו .
  א.ל. רמת-גן   3/03/17 16:26
עובדה ברורה וידועה לכל הזוכרים והמתמצאים במשפט דמיאניוק: עו"ד יורם שפטל הביא לזכויו של דמיאניוק בעזרת המסמכים מארכיון הק.ג.ב.הסובייטי ,וללא שפטל גופתו של דמיאניוק היתה מתנדנדת תחת חבל התליה.להלן משפט המפתח-המחץ מתוך כתבתו של לווין עצמו: " נכון, היה זה שפטל שהעלה לראשונה את המידע לפיו יש בברית המועצות מסמכים כאלה..."
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
15
תאכל את הלב שלך שמאלן בזוי
  שלום איש   3/03/17 16:34
שפטל הוא גיבור לאומי והוא יעשה את כל הנידרש ויותר למען אלאור ואתה איתמר הקטן מעיך יתהפכו ויחד אתך מעי כל השמאל, כיצד החייל של כולנו יצא זכאי ואתם מורשעים.
כתוב תגובה ל- שלום איש
16
מדוייק
  גימל   3/03/17 16:52
לאיתמר לוין-יישר כח. כתב רציי ומעמיק. שפטל גורר את אזריה לתהום וחבל.
כתוב תגובה ל- גימל
17
איתמר,הארת את עיניי!תודה!
  איילה   3/03/17 17:16
כתוב תגובה ל- איילה
18
בשורה התחתונה
  עודד ב   3/03/17 17:38
לא שאני מעריץ או משהו כזה של שפטל אבל,בשורה התחתונה,במשפט דמיניוק הוא היה הסנגור ולקוחו זוכה
כתוב תגובה ל- עודד ב
19
איתמר אין לי הרבה אימון לא
  צורי   3/03/17 17:53
בך ולא בשפטל הן שניכם עורכי דין ובעיקר עוכרי דין כמו כל המערכת הרקובה.
כתוב תגובה ל- צורי
20
שפכטל יקבור את אזריה
  הירונימוס   3/03/17 18:15
תזכרו מה שכתבתי
כתוב תגובה ל- הירונימוס
21
אף אחד לא יכול לקחת מעו"ד שפטל
  שבץ חלובה   3/03/17 19:08
את "הכבוד" של זיכויו של דימניוק והצלתו מהגרדום שלנו...זה הכל עבודה נטו שלו וכל הממצאים היו שלו וכל החיטוט בארכיונים היו עבודת הפרך שלו ועל כך הוא עלה לגדולה אצלינו. אני סומך על שפטל שכמו שהוא הציל את דימניוק ככה יציל את הסמל אזריה
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
22
נשיא קצב
  גדעון 111   3/03/17 19:16
קצב בהחלט חף מפשע בעניין אונס אין לי ספק גם אם כול ביתי המשפט יטענו נהפוך כול העובדות לציידי, בראותי כרמון הנאנסת אין ספק שמי שעמד בסכנה זה קצב לאונס ולא כרמון , בושה לדראון עולם לבית המשפט שנכנע ללא קרב מההסתה נגדו.
כתוב תגובה ל- גדעון 111
23
המסמכים שהביאה התביעה
  דב אנשלוביץ   3/03/17 19:18
כדאי שמחבר המאמר יקרא על פרשת הערעור בספרו של שפטל "פרשת דמיניוק", כי אין לו שום מושג על דרך מציאת המסמכים שהובאו ע"י התביעה. זה נכון שהתביעה הביאה את המסמכים ממוסקבה, אך איך הם נפלו עליה ? מי שטרח למצוא אותם בעבודת בלשות מופלאה היא דווקא הסנגוריה. ורק בגלל בירוקרטיה מסויימת במשרדי הקגב במוסקבה שעקבו את הבאתם לארץ ואחרי שהסנגוריה יידעה את התביעה בקיומם, נסע שקד למוסקבה והביאם, כשנסיעתו המסתורית מתחבאת מאחורי "שרות מילואים" שלא היה.
כתוב תגובה ל- דב אנשלוביץ
התביעה הונתה את ארה"ב +טישטשה!
  ע_הראל   4/03/17 21:07
כפי שהסברתי בתגובה 2 לעיל, המסמכים מהארכיון הרוסי אשר הוכיחו כי דמיאניוק אינו איוואן האיום, היו בידי התביעה בארה"ב עוד לפני (לפני!) שהתביעה בישראל ביקשה להסגירו אליה! לכן סירבו בתוקף בתחילה בארה"ב להסגירו. §¥§¥§ אלא שהתביעה בישראל נקטה כהרגלה בהונאה, והציגה (בשקר) כלפי האמריקאים כאילו יש בידיה עוד ממצאים נוספים אשר סותרים את המסמכים מרוסיה (ושיש בכוונתה להשאירם כביכול בתור "הפתעה" במשפטו)! §¥§¥§ כלומר האמריקאים נפלו קורבן להונאה ישראלית זולה, ורק אז נגררו להסגרת דמיאניוק! וכל השאר היסטוריה. §¥§¥§ לכן בניגוד לדרישת שפטל בעירעור להביא ישר את המסמכים מארה"ב (עם תרגומם לאנגלית שמוכיח כי דמיאניוק אינו איוואן האיום), שופטי בג"צ עשו קנוניה כדי לסייע לתביעה לטשטש את הונאתה כלפי ארה"ב, ואישרו לתובע (שקד?) לטוס לרוסיה לאתר בעצמו את המסמכים; וכך הצליחה התביעה בישראל לטשטש את ההונאה המכוערת - תוך שהיא מיתממת כאילו שזו פעם ראשונה ששמעו על פתיחת הארכיון הרוסי. §¥§¥§ כלומר כבר אז לפני עשרות שנים היה צורך בנציבות ל ביקורת על הפרקליטות, כדי שהאחראים לתפירת התיק הגסה (תוך הונאת הקולגות בארה"ב) יושלכו לכלא. §¥μ¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
24
אני יודע את זה כבר שנים רבות
  דובר אמת   3/03/17 20:12
אני מכיר ויודע את הסיפור הזה שנים רבות. יצא לי להיות נוכח במסגרת עבודתי בכ - 85% מהדיונים של משפט דמניאניוק. כאחד שצפה בכל כך הרבה דיונים, ונוכח כל הראיות שהתביעה הביאה, אי אפשר היה שלא להרשיע את דמניאניוק כאיוואן האיום. באותה תקופה לא הכרתי את התובע מיקי שקד. כעשר שנים לאחר המשפט, יצא לי להכיר את מיקי שקד בחוג לריקודי עם, ואני מכיר אותו כבר אולי 20 משנים. בהפסקות של הריקודים יצא לי לשוחח אתו על המשפט ועל הזיכוי מחמת הספק של דמניאניוק,והוא סיפר לי סיפור קצת שונה. הוא סיפר לי שבאותה תקופה התנהל משפט לפושע נאצי בקנדה, והחומר שהתגלה במשפט זה גרם לתביעה לבקש זיכוי מחמת הספק עקב ספק בזיהוי. אבל לא שפטל הביא לזיכוי אלא התביעה, ואת זה אני יודע שנים רבות
כתוב תגובה ל- דובר אמת
עבדו עליךחמוד=קרא האמת@תגובה23
  ע_הראל   4/03/17 21:19
כתוב תגובה ל- ע_הראל
עבדו? כי זה לא מה שאתה מאמין?
  חזקי שנאן   6/03/17 23:56
אולי אתה טועה ואצלו האמת? דמניוק אולי לא איוון גרוז'ני אבל בהחלט פושע נאצי מטרווניקי ומסוביבור, בזה הודה.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
25
מדוע התביעה לא בקשה לקבל
  סער פלסנר   3/03/17 20:25
אם ככה מדוע התביעה לא בקשה לקבל את הערעור. הרי לפי דברייך נציגי הפרקליטות מצאו את הראיה המכרעת לכאורה אמורים היו לומר סליחה טעינו וכמעט הרגנו אדם חף מפשע. כנראה בכל זאת שפטל היה שם בזמן
כתוב תגובה ל- סער פלסנר
דמיאניוק לא חף מפשע.הוא רק לא
  ר.א.   4/03/17 10:34
היה איוואן האיום.ד' הורשע בארה"ב כנאצי, אבל לא כאיוואן האיום.
כתוב תגובה ל- ר.א.
26
של נעליך,איתמר.שפטל עושה בי"ס,
  ואיש אמיץ וידען.   3/03/17 20:31
כתוב תגובה ל- ואיש אמיץ וידען.
27
הבלוף של איתמר השקרן
  יוספוס..   3/03/17 20:41
0 מאופס שמנסה לגדל ביצים. צווח ומשקר ללא הרף . ראינו את כתבותיו על הבחירות בארהב. איך תפר את החליפות לקלינטון ונחל אכזבה גדולה, וקיבל פצצה לפנים כול הצהרותיו וכתבותיו התבררו כהזויות כול התאוריות שלו התמוטטו. אבל הוא ממשיך לפגוע ולסלף. מצער שיואב יצחק נותן לו להיות הכתב המרכזי שלו. האתר הזה מתחיל להיות במו ידיעות אחרונות שקרים וסיפרי מעשיות. חבל שהאמת כבר לא נר לרגליו. חבל שהנרקסיזים שלו גובר על היושר שלו. עליו אפשר לשיר איך הפשפש עלה למעלה..
כתוב תגובה ל- יוספוס..
28
שטויות,שפטל הסנגור מס'1 בארץ
  א-ת   3/03/17 21:18
ואגב רק במדינת היהודים שפוחדים מהצל של עצמם ו מהאנטישמים זיכו את איוון האיום שהוסגר מארה"ב לגרמניה.
כתוב תגובה ל- א-ת
29
לוין, כתבה קלאסית לעיתון הארץ
  אסף בן אהרון   3/03/17 23:33
הקורא הסביר יכול להבין כי בזכות התביעה זוכה דמיאניוק- מובן שלא כך הדבר. הקורא הסביר יכול להבין כי שפטל אינו סנגור מצוין שמזכה נאשמים ברצח ומצילם ממאסרי עולם, אלא שרלטן- מובן שלא כך הדבר. מר לוין, נכשלת בחוסר אמינותך. בין כל מבקריו של שפטל, שונאיו ומתעבי סגנונו, יש הסכמה מקיר לקיר, האיש הוא סנגור- לוחם משפטי לתפארת נמתין בסבלונות לכתבת ההתנצלות.
כתוב תגובה ל- אסף בן אהרון
30
היינו פה אז
  מקס הזוכר   4/03/17 00:16
מה יש לפשפש בפסק הדין של הנאורים בבית המשפט העליון ? הרי היינו פה, וראינו את המשפט בערכאה הראשונה, בשידורי הנסיון בערוץ 2. לא היה בארץ עוד משפט ראווה מכור מראש, כמשפט הזה. השופטים לוין דורנר וטל היו שלושתם עוינים בצורה קיצונית לעו"ד שפטל, והתעמרו בו, לאורך כל המשפט. כל מי שהקשיב לשפטל, שמע קול צלול- את קולו של ההיגיון. אבל, כאמור, זה לא עזר לו. פסק הדין כאילו נכתב מראש. מובן ששלושת הנאורים קיבלו שלושתם קידום לבית המשפט העליון. מזל שעדויות נוספות הצילו את מדינת ישראל מן הבושה, להרשיע אדם ולשלחו למוות, כאשר קיים ספק סביר לגבי זהותו.
כתוב תגובה ל- מקס הזוכר
31
רוכב אל על על החמור עזריה
  הגוי..   4/03/17 07:52
כי נגמר לו הסוס הנאצי דמיניוק.. תודה.
כתוב תגובה ל- הגוי..
32
התביעה שיקרו?גזר דין מוות סתם?
  א.נ   4/03/17 08:01
האם התובע במשפט דמיוניוק ידעו שמנהלים משפט שקר ! נגד אדם חף מפשע ? ורק בגלל התערבותו של עו'ד שפטל הודו שניהלו משפט שקר והיו מוציאים להורג אדם שאולי היה חף משפע ? אם שפטל לא היה מגיש ערעור התביעה היתה יודעת שמוציאים להורג =רוצחים בחסותה אדם שאולי לא קשור וחף מפשע ? . האמת הפסקתי להאמין לתביעה או לבתי המשפט בישראל פשוט שולחים אנשים חפים משפע לבתי הסוהר כמו עמוס ברנס או מי יודע במשפט תאיר רדא. מפחיד לחשוב שאולי בשביל קידום עו"ד וחוקרים מוכנים להרשיע חפים מפשע או אולי ספק חפים מפשע בחסות בתי המשפט ! אני ממתין לתגובת עו'ד שפטל על האשמות החמורות נגדו . מפחיד !!!
כתוב תגובה ל- א.נ
33
בהמשך למה שכתבתי ב 23
  דב אנשלוביץ   4/03/17 09:58
חשוב לציין שדמיניוק באופן חד משמעי אינו איוון האיום ולא "מחמת הספק". "המסמכים" הם פרוטוקולים של משפט שהתנהל באי קרים באוקראינה נגד שותפו של איוון האיום ובו הופיעו עדים שהכירו את איוון האיום בשמו "מרצ'נקו" שהיה אדם מבוגר בכעשר שנים מדמיניוק. ואכן בית משפט לערעורים בארצות הברית ובו 11 שופטים קבע פה אחד ובאופן חד משמעי ולא "מחמת הספק", מספר שבועות אחרי הזיכוי בעליון אצלנו שדמיניוק אינו איוון האיום. איתמר לוין הסתמך אך ורק על פסק הדין של שופטי העליון שבו טרחו בקפדנות לא לבייש את חבריהם השופטים אלה ששלחו אדם חף מפשע למיתה, שהגיעו לסביבתם בשיטת "חבר מביא חבר" ואת חבריהם מהתביעה, וכך עקמו קצת את המציאות בשזירת מילים יפות כפי שהם יודעים לעשות. מי שיטרח לקרוא את הספר של שפטל "פרשת דמיניוק" ייקל עליו להשתכנע שהזיכוי היה תוצאה ישירה של עבודה מזהירה של הסנגוריה. את הסיפור שנמצא שם פשוט אי אפשר להמציא, וקל להשתכנע שזה אכן מה שקרה במציאות.
כתוב תגובה ל- דב אנשלוביץ
דמניוק אינו חף מפשע,
  חזקי שנאן   6/03/17 23:37
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
דמניוק עוזר לנאצי, לא חף מפשע
  חזקי שנאן   6/03/17 23:49
אין ויכוח כי הוא שירת במחנות ההשמדה והתאמן בטרווניקי וכן שירת בסוביביור. דמניוק היה פושע נאצי וראוי למיתה משונה. בושה שאדם עם שם יהודי מכנה את המנוול הזה חף מפשע. היה ספק שהוא איוון האיום גרוז'ני אבל לא היה ספק שהוא פושע נאצי. הוא שוחרר ולא נשפט כפושע נאצי כי הפשעים האחרים שהתגלו לא הופיעו בבקשת ההסגרה שנמסרה לארה"ב.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
הבהרה פלוס
  דב אנשלוביץ   8/03/17 09:30
כשכתבתי "חף מפשע" התכוונתי לפשע שבו הואשם במשפט הספציפי שהתנהל כאן, דהיינו היותו איוון האיום ואולי הייתי צריך לנסח את דבריי בצורה יותר מדויקת. אשר לאחריותו לרציחות ללא קשר להיותו איוון האיום, כאן אתה טועה בכך שאתה אומר שעל כך אין וויכוח. לאחר זיכויו בעליון הוגשו לבג"ץ מספר עתירות שבקשו לא לשחררו לביתו אלא להאשימו בפשעים אחרים, והתביעה, התביעה! טענה שיש סיכוי רב שלא יורשע גם בעבירות אלה, דבר שיגדיל את בזיון המערכת המשפטית שלנו, ובגלל עמדתה זו הוא שוחרר. הוא מעולם לא הודה שהיה שומר במחנה ריכוז ושהוא אחראי לאיזה שהוא רצח. זה נכון שסוף הסיפור היה שהוא הורשע בכך בבית משפט גרמני. אבל דובר בבית משפט בערכאה נמוכה עם שופט יחיד, ועל פסק דין זה הוגש ערעור. כיוון שדמיניוק מת לפני שהתברר הערעור פסק הדין הזה בוטל בהתאם לחוק הגרמני, כך שבעצם מעולם לא הורשע גם בכך.
כתוב תגובה ל- דב אנשלוביץ
התמונה המעוותת והתקשורת
  דב אנשלוביץ   8/03/17 10:36
בזמנו עקבתי אחרי חלקים נרחבים מהמשפט שהתנהל במחוזי. אמנם היו לי כמה הסתייגויות מהתנהגותו של אב בית הדין כלפי הסנגוריה, ולא הבנתי בכלל את הקטע שלמרות שההגנה לא הכחישה את השואה אלא רק טענה שישנה טעות בזיהוי, הובאה בהרחבה עדותם של עדים לא רלוונטיים, לא היה לי אז ספק שדמיניוק הוא איוון האיום, במיוחד בגלל הופעתם של שני עדים שהכירו אותו ולכאורה זיהו אותו, ולמען האמת גם די בזתי, והיום אני מתבייש בכך, לסגוריה בראשות שפטל "המוזר". החלק הזה של הפרשה היה מוכר וידוע לציבור. אחר כך השתרר שקט בתקשורת ואיש לא ידע מה קורה בערעור כשלפתע כרעם ביום בהיר יצא הזיכוי מחמת הספק, וגם אז הציבור ואני בתוכם לא הבנו בכלל מה קרה, וגם התקשורת לא טרחה במיוחד לפזר את הערפל. לגמרי במקרה התגלגל לידיי ספרו של שפטל "פרשת דמיניוק", ספר שאיש ממכרי לא שמע עליו, וכשקראתי אותו חל אצלי מהפך, וקבלתי מספר תובנות על התנהלות המערכת המשפטית שלנו ועל האופן שבו התקשורת מציירת לנו את התמונה. כדי להבין ולשפוט צריך לשמוע את שני הצדדים, ואצלנו מערכות המשפט והתקשורת הן אותו צד. את העובדות היותר חדשות שאינן מופיעות בספר, אני מכיר מתוכניתו של שפטל ב 103fm. העובדות הן עובדות. אי אפשר להתווכח אתן.
כתוב תגובה ל- דב אנשלוביץ
34
עדת מטומטמים שמתעקשת להטמטם
  פועה   4/03/17 13:30
איתמר אתה מקלקל להם את התמונה המטומטמת בשחור לבן, שהם מתעקשים לראות לנגד עיניהם. קודם קלקלת להם עם טראמפ, המשיח הרוכב על שלד של חמור. ועכשיו אתה נצבעת באדום לוהט כשהעזת לספר למטומטמים את האמת על אלילם המקומי העלוב, על שפטל. איתמר, שלא תעז להמשיך כך! כי זה נתיב מסוכן שיוביל אותה היישר אל ההגדרה "סמאלן". למה את צריך את זה איתמר? תן להם את מה שהם אוהבים לראות תן להם להנות מהטמטום הפשטני החד גוני שאותו הם מסוגלים להכיל "המגיבים הותיקים" למיניהם.
כתוב תגובה ל- פועה
"שמאלן",,, זה יהודי כזה כאילו?
  הגוי..   4/03/17 14:26
פועה, את מדברת כמו מפא"יניקית טהורת גזע ושותלת בנוסף איום סמוי, יען אם לא תחשוב כמוני ול תכתוב לטעמי, תמצא את עצמך בשמאל.. זה מה שאת חושבת אשר עושה אותך ל"ימנית" או ל"יותר ימנית"?
כתוב תגובה ל- הגוי..
היום נתניהו מפא"יניק יותר ממני
  פועה   4/03/17 16:10
ואם עוד לא קלטת את זה, כנראה שקשה לך להשלים עם ההכרה שמפא"י השנואה שקפה יותר מכל מפלגה אחרת את מציאות חיינו במקום הזה.
כתוב תגובה ל- פועה
מה נכון נכון..
  הגוי..   4/03/17 16:17
אלא שהוא מפא"יניקניק בייתרי מובחר..
כתוב תגובה ל- הגוי..
פועה, מהפיתום ?
  מגיב ותיק   4/03/17 21:07
אנחנו אוהבים שחור לבן ? שטויות, אנחנו אוהבים לדעת אם את/ה זכר או נקבה, זה הכל.

אגב, אף פעם לא היית מחובר/ת למציאות, איתמר קלקל לנו עם טראמפ, מהפיתום ? איתמר נפל על האף עם טראמפ.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
35
דמיאניוק הוא מרצ'נקו שזה
  alice   4/03/17 13:31
שם המשפחה של אמו. ברוסיה היה נהוג לרשום את הילוד עם שם המשפחה של האם. לכן, איוון דמיאניוק הוא גם איוון מרצ'נקו. ולכן - הו איוון האיום. כל מי שצפה כמוני בעדויות הניצולים במיוחד של רוזנברג, היה בטוח שזהו איוון האים. גם תיאורו הפיסי בספר "בשם כל בני ביתי" שכתב מרטין גריי, תאם בדיוק את מראהו של דמיאניוק. התביעה בחרה לחמוק מהטלת אשמת הרצח של מיליון ויותר יהודים ע"י איוון האיום בטרבלינקה תוך שימוש בתירוץ שסיפק להם שפטל במסמכים שהביא מרוסיה. כי התביעה נמאס לה הסחבת, והיא לא עשתה את עבודתה כראוי. אולי גם חששה מתגובה פוליטית של מדינות זרות, כפי שמוכיחים כל ראשי הממשלה שלנו מאחרי ב.ג ואילך. איוון הוא איוון. ובקשר למשפט עזריה - כאן בידי שפטל הוכחות אמיתיות, לא מזויפות, שלבטח יבטלו באופן מוחלט את האשמה שהטיל עליו בית המשפט. בכך יכפר שפטל על שהגן על רוצח המונים כמו דמיאניוק, ויימחל לו על כך מידי הבורא בבוא יומו.
כתוב תגובה ל- alice
ברוסיה נהוג לרשום על שם האב..
  הגוי..   4/03/17 14:45
לצורך טשטוש עקבות מלא משתפי נאצים ולא רק הם, שינו את שמם לשם האם ואף חלקם זכו בשמם החדש לאותות כבוד בקרב האוכלוסייה והמפלגה הקומוניסטית בעבור שרות ובצוע ערכי המפלגה אחר המלחמה כי לא נרשמו למפלגה בשמם החדש.. ברור כי אותות אלה נשללו מהם אחר חשיפתם ושפטתם וחלקם הוצאו להורג. אלה פשוט עובדות ונא לקבל דבריי כתיכון לטעות.. תודה.
כתוב תגובה ל- הגוי..
36
הכותב עושה,בדיוק מה שעה שר הבי
  ניבה ברששת   4/03/17 15:00
שר הביטחוןן לשעבר ותודה לאל לשעבר חיפש ד4ך להשפיע על מהלך המשפט , וזה בדיוק מה שכושה הכתב שלכם כרגע. מנסה להכפיש סניגור.
כתוב תגובה ל- ניבה ברששת
סתם קנאי בגרוש!הורס את ניוז 1
  פחחחח   5/03/17 06:35
ניוז 1 הופך ל'חלק' מה'ארץ'....עם שהידים שונאי חייל ישראל ב'ישראל'. אם זוהי ה'סחורה' שניוז 1 מספק?......אז חבל'ז..........
כתוב תגובה ל- פחחחח
37
עוד׳ שפטל !
  עזי חיימוביץ   5/03/17 17:21
האיש המאוס הזה , עושה באולמות המשפט של המדינה, במה והצגות של בזיון בית המשפט . מדינת ישראל מתירה למהרסיה מבית לפעול ללא הגבלות, אנו הצבור הרחב , ע״ י שתיקה מתוך סלידה , לא מוסיפה לבראתנו , לכן אני קורא לצבור לא לפי ימין או שמאל , אלא נורמליים מול לא נורמליים .
כתוב תגובה ל- עזי חיימוביץ
38
איפה שיש שפטל יש גועל נפש
  שמפל   5/03/17 21:13
יש שקרים ויש ריח של דם אנוש
כתוב תגובה ל- שמפל
39
מר לוין, הסתכל על גידולי הפרא
  אלטע קאקער   6/03/17 02:50
מה התגובות שמעלי מזכירות לך מר לוין? איזה טיעונים מהדהדים פה? יש לך את ההכשרה והניסיון לקרוא לדבר הזה בשמו ולהבין את ההרסנות שלו. אתה יודע לאן אומות מובילות את עצמן כאשר הגינות בסיסית נחשבת לבגידה.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
40
שפטל הצליח בגלל שברק תמך בזיכה
  borisdo   10/03/17 00:46
הרי לכולם ולשופט ברק במאוחד היה ידוע במה עסקו ואכתמנים אוקראינים במכונות רכוז. הוא ידע בהחלט שואכטמנים השתתפו ברצח יהודים... אהרון ברק, הו שערך פסק-דין מזכה פושע נאצי.. - זה לא היה טעות שיפוטי. זה היה מעשה שהיה קרוב לליבו של שופט ברק. אחרת לשפטל לא היה סיכוי להצליח. גם בלי שפטל היה ברור שמדובר לא באיוון איום מטרבלינקה.. - אלא היה ברור מכול שמדובר על משרת נאצי, ברוצח של יהודים.. אין כל ספק. לא רק בגלל השפעת שפטל זוכה יוון דמייניוק.
כתוב תגובה ל- borisdo
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il