|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הימין לא מאמין בסקרים וטועה
מאת: אהוד פרלסמן  |  13/03/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ממי שקוראת ספרים ולא סקרים.
  שתי הערות,   13/03/17 10:57
אם אני מבינה נכון, המאבק על ראשות הממשלה הבאה (בהתעלם מעניין חקירות נתניהו ותוצאותיהן האלקטורליות) הוא בין נתניהו ללפיד. פשיטא, ימין מול ימין. שמאל אין פה. ובעניין גיא בכור, לפני הרבה מאד שנים הוא היה חוקר בינוני. אז הוא היה בשיאו. מאז הוא רק מתדרדר. תחילה הוא הפך לשונא ערבים ומוסלמים מן המניין, חסר כל ערך אקדמי, ומאוחר יותר ירד נמוך יותר והפך לאחד שמקדם תיאוריות קונספירציה הזויות, שאינן מקובלות אפילו על הזיבורית של האקדמיה.
כתוב תגובה ל- שתי הערות,
חותם על שתי ההערות
  אהוד פרלסמן   13/03/17 11:27
וההערה השניה העלתה חיוך על פני, שטרם ירד מהם. שכחת רק לכתוב שהוא אחד מאלילי הימין, כמו שפטל.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אני לוקחת הפסקות טלויזיה.
  בין ספר לספר,   13/03/17 12:11
בעיקר ספורט (כדורגל, טניס, ואתלטיקה), סרטי אקשן ירודים וגם הקרקס הפטריוטי בערוץ 20. בעלי שיחיה מגדיר את שפטל כמשהו שהוא בין קומיקס לקריקטורה. נראה לי שהוא צודק. אגב, אתמול נתקעתי כמעט עד 3 בלילה מול ספרות זולה. ראיתי את הסרט הזה לראשונה בקולנוע, ואח"כ בטלויזיה חמש פעמים לפחות במלואו. אי אפשר להתיק את העיניים מהמסך. פשוט יצירת מופת.
כתוב תגובה ל- בין ספר לספר,
ואני ראיתי ברצלונה מפסידה 1:2
  אהוד פרלסמן   13/03/17 16:13
באותה שעה שאת ראית את הסרט, אני ראיתי את סוף המשחק בשידור חוזר. בחיים שלי לא ראיתי ספרות זולה, כי שמעתי שזו פורנוגרפיה אלימה. אני ימני, לא מסתכל בדברים כאלה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שיש לי עם בעלי.
  זה ויכוח ישן,   13/03/17 16:29
הוא לא מבין איך אני רואה אלימות בטלויזיה, ואני אומרת לו, שהדבר הכי אלים בטלויזיה זה ערוץ הילדים. במסווה של שמן זית זך, קיפצוצים, משחקים, שירים ופרסים, מחדירים לילדים את המסרים השמרניים ביותר שבנמצא, במטרה להפוך אותם לחיילים ממושמעים של המיליטריזם הקפיטליסטי. האקשן בטלויזיה לעומת זה נע בין ראוותנות מגוחכת (סטיבן סיגל, ואן דאם, ברוס לי ואחרים) לבין הגאונות של אנשים כמו קופולה או טרנטינו- ישר לפנים, חד ומזוקק, כמו פגז שמתפוצץ בתוך הלב וגורם לו להרגיש הכל הרבה יותר נכון.
כתוב תגובה ל- זה ויכוח ישן,
שמדובר באקשן בקולנוע.
  כמובן,   13/03/17 16:41
הטלויזיה היא רק מכשיר כדי לתווך את הקולנוע לעצמות זקנות כמוני.
כתוב תגובה ל- כמובן,
הדבר הנכון היחידי הוא המשפט
  בני בנקר   13/03/17 19:22
האחרון. אכן "ספרות זולה" הוא סרט גאוני שצפיתי בו 5 פעמים ולא בפעם האחרונה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אדוני, הנך מכריז מפעם לפעם
  "אליל ימין"   14/03/17 05:56
שאתה "ימין קיצוני" (פתטי....) אז כימין, גיא בכור הוא לא אליל שלך גם כן? כשנוח לך הנך מתחבר לשמאל, וכשלא - מחובר לימין. אדם מזוייף, ורחוק מלהיות "ימני קיצוני". (איך הוא כותב שם לשמאלנית: "החיוך לא מש משפתי......").
כתוב תגובה ל- "אליל ימין"
קיימת בעיה קטנה
  באום   13/03/17 12:47
בנוגע לגיא בכור.עד היום הוא צדק בכל ההערכות שלו.
כתוב תגובה ל- באום
במיוחד בקשר לדעא"ש
  ד.ה   13/03/17 13:00
הוא מנבא כבר כמה שנים את ניצחונם המוחלט
כתוב תגובה ל- ד.ה
הוא לא מנבא את נצחונם
  באום   13/03/17 13:39
הוא רק אומר שהם לא הולכים לשום מקום.מי שחושב שהם נעלמים טועה.הם יצוצו בוורסיות שונות,במקומות שונים עם נשקים שונים.זה לא נגמר עד שזה נגמר.יום אחרי פינוי עזה,בכור אמר שכבר נכנסים לשם טילים.מי שצחק אז,בוכה היום.בכור ניבא את הכאוס באירופה.מי שצחק אז,בוכה היום.כדי להבין את בכור צריך להגביה עוף,למי שאין כנפיים נתון בבעיה.אגב,בכור יכול גם לטעות,מעולם לא פגשתי אותו אבל כנראה שהוא בן אדם כמו כולנו.נכון,בכור מפריע לאי אלו שעוד שרים את שיר הרעות בכיכר.
כתוב תגובה ל- באום
לא שהיא לא מבינה את בכור
  אל: באום   13/03/17 21:34
אלא שהיא שמאלנית קיצונית אשר דמות כבכור הצודק, משבשת את קו המחשבה שלה והורסת את שטיפת המוח ששטפו אותה. כה מפריע הוא לה שהיא הורידה אותו מטה מטה ("התיאוריות שלו אינן מקובלות אפילו על הזיבורית של האקדמיה"). חצופה.
כתוב תגובה ל- אל: באום
לאקדמיה אין
  באום   14/03/17 04:08
זיבורית,היא עצמה הפכה לזיבורית.מי ששמע לאקדמיה,כמעט שנעלם כמו השמאל הישראלי.
כתוב תגובה ל- באום
ביום בו מובארק עף מהשלטון,
  בעיה גדולה.   13/03/17 13:01
באותו הבוקר, אמר גיא בכור, שהוא הולך לנפנף בקלות את ההתנגדות נגדו. כאמור, זה החלק הטוב אצלו. מאז העניינים רק הלכו והחמירו. היום אין איש באקדמיה שמתייחס לליצן הזה ברצינות.
כתוב תגובה ל- בעיה גדולה.
בכור הליצן אפילו לא בעיה קטנה.
  גדולה? תמהני   13/03/17 14:27
הוא לא מעניין את אף אחד ולא פקטור לכלום, מלבד אצל הימין הטיפש ההזוי והקונספירטיבי, דוגמת באום.
כתוב תגובה ל- גדולה? תמהני
כמה שאת מבדרת
  שוחר-שלום   13/03/17 18:11
אם היו לך אלפי שניים לפנייך בהם יכולת להתפתח ולהבשיל היית מצליחה להגיע לתובנה שחסרות לך רבבות שנים כדי להשיג את שגיא בכור השיג. הביקורת עליו משמאל היא פתאטית לפחות כמו ביקורת של מוכר חמוצים בשוק על פיזיקאי מחזית הפיזיקה.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
דברי הבל על ד"ר גיא בכור.הוא
  בני בנקר   13/03/17 18:37
מקפיד באתרו להפנות לכתבות עבר שלו,שנים אחורה,בהן אפשר לראות בבירור שבדרך כלל הוא צדק בתחזיותיו. לטיעון החשוב ביותר שלו,שאסור לישראל להסכים לפסאדו מדינה "פלסטינית" ביהודה ושומרון,אפילו אם יקרה נס ומנהיגי העם המומצא, (לפי יאסר ערפת ןד"ר עזמי בשארה),יסכימו להכרה במדינת ישראל כמדינת העם היהודי,לוויתור על מה שהם מכנים "זכות השיבה",למדינה מפורזת עם שליטה ביטחונית ישראלית בגבול עם ירדן ובשמי יש"ע,יחתמו על סוף הסכסוך וסיום הדרישות מישראל,מי ימנע מהם לפתוח את שערי "המדינה הפלסטינית" בפני מליוני פליטים מדומים,ג'יהדיסטים מטורפים,שתינתן להם האפשרות לחדש את הלחימה ביהודים כמטחוי מרגמה מנתב"ג וגוש דן,איש לא מתייחס. כמובן שכל האידיוטים השימושיים מבני עמנו בשרות אויבנו, חולמים על "אופק מדיני",זה הקו הדמיוני שאף פעם לא מגיעים אליו ומתעלמים מתרבות ההטעיה והשקר,שהיא במהות האיסלם כנגד אויביו.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
כיצד המלומדת הגיעה למסקנה
  ל-קוראת הספרים   13/03/17 21:25
שלפיד הוא ימין? האם נעלמה מזכרונה העובדה שעוזריו הנאמנים ביותר, שהוא צמוד אליהם, הם שמאלנים-קיצונים (ע. שלח, י. פרי - השתתף בסרט העוין לישראל "שומרי הסף", סגלוביץ', י. גרמן, מ. כהן ועוד), והוא כמותם, רק שבשנתיים האחרונות הוא מתעתע בציבור, כדי לצבור קולות. ובעל הסקרים חותם בשתי ידיו על דברים מסולפים אלה......
כתוב תגובה ל- ל-קוראת הספרים
עשרים וכמה הערות
  עשרים וכמה הערות   13/03/17 22:50
נתניהו - התקבל בכבוד מלכים ברוסיה, בסין, ביפן, בהודו, באפריקה ובשלל מדינות באירופה, ואירח בישראל את נשיא רוסיה, ראש ממשלת יפן, סגנית נשיא סין ונשיא פראגווי. נתניהו - בתקופתו התל"ג לנפש גדל ביותר מ100%, התמ"ג בשיא של כל הזמנים, יתרות המט"ח צמחו ב-300% ויותר, החוב הלאומי צנח לרמה הנמוכה ב-60% לעומת רמתו בתקופת קום המדינה, והאבטלה בשפל של כל הזמנים. נתניהו - בתקופתו גדל מספר נוסעי הרכבת פי 106. נתניהו - בניית התשתיות, הכבישים, המחלפים, קווי הרכבת, נמלי הים, שדות התעופה, בתי החולים והערים החדשות בתקופתו, בשיא של כל הזמנים. נתניהו - בתקופתו יושם חינוך חינם לפעוטות שהוקפא 24 שנה. נתניהו - בתקופתו החלה להיבנות הרכבת התחתית בת"א ש-40 שנה מדברים עליה. נתניהו - בתקופתו התיירות הנכנסת, מכירת המכוניות, וכמות הישראלים שטסים לחו"ל מצויה בשיא כל הזמנים. נתניהו - בתקופתו התקבלה ישראל לגוש מדינות ה-OECD. לפיד - בקושי סיים 12 שנות לימוד ואפילו לא קיבל תעודת בגרות. לפיד - האיש ששירותו הצבאי היה בתפקיד כתב העיתון "במחנה". לפיד - בשנת 2011 התקבל ללימודי דוקטורט באוניברסיטת בר-אילן, על סמך הצלחה בכמה קורסים שלקח מתוכנית הלימודים לתואר שני ועל סמך "הישגיו הספרותיים והעיתונאיים", אף שלא עמד בתנאי הקבלה הנדרשים לתוכנית. לפיד - האיש ששווי נכסיו והונו על פי הערכה של פורבס ישראל, עמד בשנת 2012 על כ-22 מיליון ש"ח אבל הוא לא מתבייש לשאול אותנו "איפה הכסף?"
כתוב תגובה ל- עשרים וכמה הערות
משום מה שכחת את ההישג הגדול
  בני בנקר   14/03/17 09:25
ביותר של נתניהו,הקמת הגדר בינינו למצרים,שמנעה הפיכתנו לאירובה וחיסלה כמעט לחלוטין את פלישת המסתננים המוסלמים. כישלונו הגדול: כניעתו להפיכה השיפוטית של בית המשפט העליון כנגד נבחרי העם,הפוליטיקאים והפיכת פקידים ממונים עם השכלה משפטית,שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת, לשליטי המדינה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
צריך דמיון מופלג
  משה מיכאל   19/03/17 08:52
צריך דמיון מופלג כדי לתאר את יאיר לפיד כימין. מפלגה שכוללת כוכבים כמו עופר שלח ויעל גרמן לקרוא לה ימין זה מעבר לכל דמיון זאת ממש הזיה
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
2
בין בחירות לבחירות
  באום   13/03/17 11:06
יש לראש ממשלה עליות ומורדות.הסקרים לרוב נערכים כאשר ראש הממשלה נמצא במורד,כאשר הוא יעלה שוב והוא יעלה,הסקרים ידומו עד שהוא ירד שוב.ככה זה עובד.אבל העניין הוא שיעלון לא יוכל להיות בשמאל כמו שיאיר לפיד לא היה יכול להיות אח של בנט.כיוון שהם היו אחים לזמן מה,אנחנו יודעים כבר מה זה משפחה מעוותת.על העניין הפלסטיני יקום ויפול דבר ומי שרואה את יעלון יושב עם זהבה גלאון,רואה כנראה לא משהו.בכל מקרה,העולם זז ימינה וישראל היא חלק מהעולם.אירגוני השמאל יקבלו הרבה פחות כסף,אהוד ברק איבד כבר את המפתח לחוזים שמנים כך שהוא יסתום,גנרלים בדימוס תמיד ידעו איפה מרוחה החמאה,השקעות מאירופה המשתנה ירימו את כלכלת ישראל והאזרח יאמר "היידה ביבי".מלחמות תפרוצנה,דם ברחובות אירופה,אמריקה משנה סדר יום ורק מינה צמח נשארת לנצח.
כתוב תגובה ל- באום
ב-2006 הליכוד קיבל 12 מנדטים
  אהוד פרלסמן   13/03/17 11:34
ואלה היו הבחירות שאחרי(!) ההתנתקות, שבהן ניצח מחנה השמאל-ערבים בתוצאה 50:70. לא הסקר של מינה צמח הזכיר לי את זה, ולא מהיום אני מתפלא על הביטחון המוחלט של הימניים בכך ששלטונם מובטח לנצח.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
זה לא עניין של ימין ושמאל,
  אהוד ידידי.   13/03/17 12:26
שכן העבודה/מר"צ אינן שמאל ומעולם לא היו כאלה. המיתוס של נתניהו כמנצח הוא טפשי ונלעג ומעיד עם אפס בהבנה פוליטית. כל פעם שהוא ניצב מול יריב ראוי הוא הפסיד. פרס הוא לוזר ולא ניצח אף פעם את אף אחד, למעט את האנס קצב, וגם זה בקושי. ברק (הימני מנתניהו) היה מתמודד ראוי והביס בבחירות 99 את נתניהו ללא שום קושי מיוחד. לאחר מכן, שרון, אולמרט ולבני כראשי קדימה (ימין עוד יותר מברק ונתניהו) הביסו את הליכוד של נתניהו ללא תנאי. רק טיפשותה של לבני מנעה ממנה להיות ראש ממשלת ימין לשנים ארוכות, וטיפשותה של המפלגה שלה גרמה לה לבחור את שאול מופז ולהתרסק. האבודה מצידה לא העמידה מאז ברק בראשה אף אחד שראוי לנצחון, ולשיא היא הגיעה עם הרצוג, שהוא לא יותר מסחבה פוליטית.
כתוב תגובה ל- אהוד ידידי.
שרון הביס את ברק
  באום   13/03/17 13:29
לא את נתניהו.אולמרט ניצח את נתניהו רק בגלל ששרון פיצל את הליכוד וכולם רצו לשחק בקבוצת הכוכבים של שרון.נתניהו נשאר עם קומץ,התרוממם מהקרשים וניצח את לבני.למרות שללבני היו יותר מנדטים,גוש הימין המפוצל ניצח את השמאל עם נתניהו מנהיגו.כל התאוריה על מנהיג ראוי נגד נתניהו נופלת.אגב,ברק ניצח את נתניהו הצעיר אבל נתניהו ידע לעשות שעורי בית מה שברק לא ידע.משום כך איפה ברק היום ואיפה נתניהו. המחשבה שהשמאל מפסיד רק בגלל שאין לו מנהיג ראוי,תוקעת את השמאל.השמאל מפסיד בגלל שהוא טועה בהשקפה שלו והוזה בהקיץ.
כתוב תגובה ל- באום
כך גם באום, המעריץ השוטה שלו,
  כמנהג הטראמפ   13/03/17 14:22
ממשיך עם פייק ניוז.
כתוב תגובה ל- כמנהג הטראמפ
פייק ניוז אמרנו
  באום   13/03/17 16:22
כלכלה שעלתה על דרך המלך,מטבע חזק,רמת חיים עלתה,אבטלה ירדה,השקעות מגיעות מכל העולם,קשרים נרחבים עם מדינות חדשות בכל העולם,שמירה על הביטחון באזור שהוא הר געש,מספר נפגעים בטרור קטן בהרבה לעומת ראשי ממשלה קודמים,התעצמות צבאית חסרת תקדים,עמידה בלחצים של אובמה ואי הפקרת שטחים ולבסוף,חידוש היחסים הטובים עם ארה"ב שישפיעו על כל המערכות.כל זה אתה אומר,פייק ניוז.אני אזרח קטן ותיסכולים של טהרנים ויפי נפש מעניינים לי את הישבן.אני רוצה שורה תחתונה מראש ממשלה ונתניהו נותן אותה.פה זה מתחיל ופה זה נגמר.
כתוב תגובה ל- באום
עוד קצת FAKE NEWS בשבילך:
  בני בנקר   13/03/17 18:47
השמאל צודק ! המצב של ישראל גרוע יותר מאי פעם ! המצב הכלכלי של המדינה נורא. רק 70% ממשקי הבית בישראל הם בעלי דירה בבעלותם,לפחות שתי מדינות מ OECD עולות עלינו. בין השנים 1997 עד 2012 הייתה עליה של 50% בלבד בעשירון התחתון של בעלי דירות משלהם, מ 27% ל 41%. במרתפי בנק ישראל יש רק מעל 100 מיליארד דולר עודפי מטבע זר. בארבע השנים האחרונות היה עודף של רק למעלה מ 10 מיליארד דולר בשנה במאזן התשלומים. אחוז החוב הלאומי מהתוצר הלאומי בירידה מתמדת למרבה הבושה. האבטלה בשפל של כל הזמנים, רק 5 מליון איש בשנה עוברים בנתב"ג,רק האלפיון העליון. כל שנה נשבר שיא הקניות של רכבים חדשים,איזה בזבוז. התוצר הלאומי לנפש עובר רק את צרפת,אנגליה עדיין לפנינו, שפל כלכלי נורא. וכל זה לפני ההכנסות הצפויות משדה הגז ליוויתן,שפיתוחו עוקב ע"י בולשביקים מהשמאל ובית משפט הזוי. היכן הימים הטובים של שלטון מפא"י וההסתדרות ? אנחנו צריכים ללמוד מוונצואלה, איך סוציאליזם במיטבו משפר את מצב העם ! רק 85% מהאוכלוסייה שם בתת-תזונה... ועוד קצת FAKE NEWS בשבילך: "... היש עם בעמים אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל יסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אוייב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות? אכן, ברוסיה ב-1881, בעצם ימי הפרעות, ישבו בנים ובנות לעם ישראל והדפיסו בחשאי מתוך מסירות נפש, פרוקלמציות, הקוראות לפוגרומים, מתוך תקווה שהדם היהודי שישפך יעזור להתקוממותו של המוז'יק הרוסי. אכן יודעת ההיסטוריה העברית כל מני רנגטים ודגנרטים. צורות של שמד. כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על-ידי יסורי הדורות ומשא הנפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו, של 'עבדות בתוך המהפכה', ויטרפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפלשתינים שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפיגיון שבמזרח - אל ידע מצפוננו שקט." ~ נאום 1 במאי 1936,פורסם בדבר. התבלבלתי,זה REAL NEWS.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
עם תיקון קטן
  אכן כך,   13/03/17 14:53
שרון הביס את נתניהו בכל ההתמודדויות ביניהם בתוך הליכוד, ואלמלא בעיית הבריאות שלו, היה עושה זאת גם לליכוד של נתניהו בראשות קדימה, כפי שעשו אולמרט ולבני. נתניהו אכן לא ניצח מעולם מועמד ראוי, לא במפלגתו ולא בבחירות הכלליות, וגבר רק על פרס הלוזר ושאר מועמדי העבודה הסמרטוטיים.
כתוב תגובה ל- אכן כך,
שרון נגד נתניהו
  באום   13/03/17 16:12
בזמנו,לא שייך לתקופה שלנו.שרון היה בשיא כוחו,בעל עבר מפואר וחברי הליכוד האמינו בו יותר מאשר בנתניהו שהוא יביא ניצחון.צריך לזכור שהציבור אז רצה לגמור עם הטרור שהשתולל ברחובות ושרון היה התקווה של העם.הוא אכן הדביר את הטרור אם כי באיחור מה.השיטה של "אם לסבתא היו גלגלים" טובה לסיפורי אותה סבתא וההמתנה ל"מועמד ראוי" הכחידה את השמאל.מסתבר שהפאשיזם נמצא בשמאל,שם מחכים לאיזה "מועמד ראוי" שיציל אותם ממות קליני.אני מבין פולחן אישיות למנהיג קיים אבל פולחן אישיות למנהיג שלא קיים זו כבר בדיחה.כמו שכבר ציינתי בעבר,לשמאל אין מספיק אינטלקט כדי להבין ששום מנהיג לא יכול לנצח עם קונספציה דפוקה שהוכח כבר פעמים רבות שהיא אכן דפוקה.
כתוב תגובה ל- באום
זה לא פשיזם, אלא ריאל פוליטיק.
  מועמד ראוי,   13/03/17 16:36
אופוזיציה זה תפקיד חשוב, אבל מפלגה אמורה גם לנסות להגיע לשלטון, ולשם כך היא צריכה מועמד רציני, ולא סמרטוטים מהסוג שהאבודה מעמידה בראשה. בעניין פולחן האישיות, קטונתי. מאז שאני זוכרת את עמי אני בשמאל, בעוד שכל מי שהזכרתי פה מהאבודה/ליכוד/קדימה הם כולם אנשי ימין, שבחלום הכי שחור שלי לא הייתי מצביעה להם.
כתוב תגובה ל- מועמד ראוי,
אופוזיציה צריכה
  באום   13/03/17 18:17
קודם כל דרך ורק אחר כך מנהיג.כשאין דרך,גם לא יבוא מנהיג.הדרך היא הפלטפורמה שעליה מנהיג מגיע.בלי פלטפורמה,הוא לא יגיע.לאופוזציה היום אין שום דרך,היא לא מצי עה כלום,היא לא נותנת שום תוכנית.טראמפ,מהיום שהוא נכנס לקמפיין לראשות המפלגה הרפובליקנית,הוא כבר דיבר תכלס ומה צריך לעשות אחד לאחד.זה מנהיג.מנהיגים כמו שיש היום באופוזיציה רק מעיפים סיסמאות ומקללים את נתניהו.זו אפילו לא אופוזיציה וחבל על המשכורות של אותם אנשים שיושבים בספסלים האחוריים.השמאל הולך ונעלם ואפילו לא עושה חשבון נפש בגלל דור שהוריו אמרו לו כמה שהוא ורק הוא חכם ויפה.זו התוצאה.אף אדם מעל הממוצע לא יצטרף למחנה מיושן ועתיק כמו השמאל הישראלי.ההמתנה למנהיג תחסל את השמאל אם היא לא חיסלה אותו כבר.
כתוב תגובה ל- באום
לאהוד ברק לא היתה שום דרך,
  קישקוש   14/03/17 12:15
שהיתה שונה מזו של נתניהו עובר לבחירות 99. הוא הביא אותה בתדמית המאצ'ו מהסבנה, עם תמומות של אבו עלי שהורג ערבים, ועמישראל קנה את הלוקש והצביע בהמוניו לראש הממשלה הגרוע ביותר בהסטוריה של ישראל (בתחרות עזה עם גולדה מאיר). האבו עלי התורן הוא הכלומניק היהיר, ועם גיבוי של איזה ביטחוניסט, שמומחה לשום דבר חוץ משחצנות מצ'ואיסטית, הוא יכול בקלות להעיף את לקחיהו הספינאי ואשתו השיכורה מרח' בלפור.
כתוב תגובה ל- קישקוש
אני לא מדבר על
  באום   13/03/17 13:13
שלטון הימין,אני מדבר על שלטון של קונספציה.הקונספציה של השמאל יורדת מהפרק בעולם המערבי,היא ממילא לא תוכל לשלוט בעולם ולא בארץ.מה גם,שבעשורים האחרונים היא שלטה בעולם ורק בישראל האזרחים העיפו אותה.ישראל היתה מגדלור של שפיות בתוך ים שמאלני.השמאל עשוי לחזור ולהיות השמאל של פעם ואז יש לו סיכוי לחזור לשלטון.כך שהימין לא ישאר בשלטון לנצח אבל הקונספציה של הציונות הקלאסית כן תישאר לנצח וזה מה שחשוב.כל ממשלה שלא תדבוק בציונות הקלאסית תתפרק מהר מאד אבל היא כן יכולה לעשות נזקים.ראינו את זה אצל רבין,פרס,ברק,אולמרט ושרון אחרי שהוא ירד מדרך המלך.לבני אפילו לא שתתה מהבאר.נתניהו,הפלא ופלא,נשאר שנים. דבר נוסף,בזמן שכל מנהיגי המפלגות עוסקים בקידום של עצמם והמפלגות שלהם,נתניהו עסוק בדברים קצת,אבל באמת קצת יותר חשובים.כשלפיד מדבר עם יעלון,נתניהו מדבר עם פוטין.אבל נתניהו כמו נתניהו,באילתור של רגע יכול להוסיף לעצמו עוד שישה מנדטים.מינה צמח צריכה לקחת זאת בחשבון.
כתוב תגובה ל- באום
3
המערכת העיפה פסיק מהכותרת
  אהוד פרלסמן   13/03/17 12:11
הכותרת ששלחתי היא "הימין לא מאמין בסקרים, וטועה", והמערכת העיפה את הפסיק, וזה נראה נורא. הייתי צריך לכתוב: "הימין לא מאמין בסקרים - וטועה"
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
4
שלושה דברים:
  ישראל עם רם   13/03/17 12:58
א. נכון עשתה המערכת שהשמיטה את הפסיק לפני "וו" החיבור. צודק במסקנתך לגבי המקף. ב. בכל אחד משלושת הסקרים ציינת הפחתה ממספר המנדטים החזוי כטעות "לטובת". הכיצד? ג. מבין השיטין של המאמר עולה אד דק מן הדק של כמיהה לנפילת נתניהו והימין, או שהאובך טרם התפזר כליל?
כתוב תגובה ל- ישראל עם רם
שלוש תשובות
  אהוד פרלסמן   13/03/17 15:01
1. לא נכון עשתה המערכת. מותר לשים פסיק לפני וו החיבור. כאשר כותבים "תה, קפה וסוכר", באמת לא צריך לשים פסיק לפני המילה "וסוכר", אבל כאשר הפסיק מביע מעבר לנושא אחר, בהחלט מותר. 2. אם מינה צמח חזתה שהימין יקבל 66, והוא קיבל 65, היא טעתה לטובת הימין. כל הימניים בטוחים שהיא תמיד חזתה להם פחות(!) ממה שהם קיבלו בבחירות. 3. האד הדק מן הדק שאתה מגלה במאמר קים רק בדמיון שלך. אני ימני מובהק, ולתיק שלי שמונח לידי קשור סרט כתום. מה שכן עולה מן המאמר זה אד כבד של יאוש מימניים כמוני, שבניגוד לי בטוחים שהסקרים הם שקרים, וכמה שאני מוכיח להם שהסקרים מדויקים, זה כמו לדבר אל הקיר.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
הייתי מיואשת בעיקר מהעליבות,
  לו הייתי ימנית,   13/03/17 16:05
שמפגינים הקולגות שלי בימין, שבלי בושה עושים שכונה על הטריבונה. הסיפור עם הסקרים זה ממילא קישקוש ביחס לתוצאות הבחירות עצמן.
כתוב תגובה ל- לו הייתי ימנית,
5
לא צריך סקרים. העם לא שבע רצון
  דוסים החוצה ומייד   13/03/17 13:17
לא מהכיבוש הדתי ולא מממשלת הליצנים. המדינה מתדרדרת וכל יום יותר ויותר. בחירות ועכשיו.
כתוב תגובה ל- דוסים החוצה ומייד
כשהעם לא שבע רצון
  ישראל עם רם   13/03/17 13:42
בוחרים ביבי שוב ושוב. כשהוא ממש ממש לא שבע רצון, גוברים הסיכויים של מירי רגב להרכיב את הממשלה הבאה ושל אורן חזן להיות שר הבטחון.
כתוב תגובה ל- ישראל עם רם
אני באמת לא מרוצה מתפקודו
  בני בנקר   13/03/17 19:33
של הקמצן הנהנתן נהנתניהו. היה עדיף לימין, שמועמד אחר יעמוד בראשו,אם אפשר ללא שלדים בארון,שיחזיר את השפיות ליחסים בין נבחרי העם בבחירות דמוקרטיות לחונטה המשפטית,"המשפחה" של מישאל חשין ז"ל ואהרון ברק,יבדל לחיים ארוכים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
הכוונה, בחירות ועכשיו. הימין
  שינוי ודחוף!   14/03/17 09:09
לא אותו הימין שאנחנו מכירים. גם לא דומה לו. לפחות לפיד מדבר בשפה שאנחנו מכירים שפת הצברים אוהבי מדינת ישראל. אין מקום פה לכיבוש דאעש עם זקנים וכיפות וחזרה אחורה בזמן לימי האדם הקדמון! השינוי חייב להתבצע בדחיפות לפני שיהיה מאוחר.
כתוב תגובה ל- שינוי ודחוף!
6
שת"פ לפיד, הרצוג, גלאון, זועבי
  ה.א   13/03/17 18:48
ככל שחולף הזמן אנו רואים תמונה אפשרית של שת"פ בין לפיד, הרצוג, גלאון וזועבי/עודה, אין זה כלל חשוב מה אומר היום לפיד, זה משנה מה יאמר יום אחרי הבחירות, וכידוע במפלגתו ומחוץ למפלגתו גורמי השפעה מאד רציניים שהם שמאל קיצוני, והם אשר לא יוותרו על השלטון בשביל "שטויות" כמו זכות השיבה, וזכותם של היהודים למדינה בארץ ישראל. לדעתי בשביל כיסא הכבוד, לפיד "יקבל את דין התנועה".
כתוב תגובה ל- ה.א
7
שאלה לפרלסמן.
  עמוס שנער   14/03/17 02:48
כמה יעלון מקבל בסקרים של מינה צמח? האם אתה משוכנע שהוא יעשה קואליציה רק עם הימין? אם כן אז אולי הימין לא כל כך בסכנה?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
ההפך! כללתי את יעלון בשמאל
  אהוד פרלסמן   14/03/17 11:11
בשורה השניה של המאמר כתבתי " בהנחה שמפלגת יעלון משתייכת למחנה השמאל-ערבים". יעלון מקבל אצל צמח ארבעה מנדטים, והוא ממש על סף אחוז החסימה. אבל בסקר של רפי סמית ברשת ב' מסתבר שיעלון מקבל את רוב קולותיו מהשמאל, ולא מהימין. איך שלא יהיה, אני חושב שהסקרים מעידים על סחף שמאלה, והשאלה היא רק מה גודלו. כמובן שבהחלט יתכן שהסקרים האלה מושפעים מהחקירות של נתניהו, ועד הבחירות יש הרבה זמן.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
8
מתיישבי יהודה ושומרון ישלמו מח
  מבשרת   14/03/17 05:37
כל זה כתוצאה מתאוות הייתר של מתיישבי יהודה ושומרון, לעם נמאס מהסגנון המתלהם שלהם . לאורך שנים 30 מנדטים של הליכוד תמכו במתיישבי יהודה ושומרון.בוחרי ליכוד ראו את האינטרס של מתיישבי יהודה ושומרון קודם לאינטרסים שלהם לא עוד !!!! על הבגידה בנתניהו הם ישלמו מחיר יקר על כך !!!!!, כלומר עוד הסכמים קשים ורעים לעם ישראל יותר מהסכמי אוסלו וכל זה ביד של השמאל שיעלה לשלטון בזכות בנט שקד וחבר מרעיהם אנחנו נביט בפינה ונאמר להם הזהרנו אותכם ולא שהיתם לנו !!!!! עדף נתניהו אחד מאלף בנטים ושקדים !!!!!!
כתוב תגובה ל- מבשרת
9
לספור את יעלון ואת הערבים ביחד
  טמבל   14/03/17 07:19
שיא החוכמה
כתוב תגובה ל- טמבל
10
הבעיה בימין היא רדידות וטפשות,
  אתה רואה, אהוד   14/03/17 09:17
ולא ההתיחסות לסקרים.
כתוב תגובה ל- אתה רואה, אהוד
11
בבחירות האחרונות כל הסקרים
  נאוה קורן טועה   14/03/17 09:22
ניבאו שבוז'י-ציפיטפוט ישלטו עלינו (נס שזה לא קרה). אז מדוע נאוה את מהללת את הסקרים? כך קרה גם בארה"ב, גם שם קרה נס שטרמפ נבחר ולא המושחתת. וגם שם כל הסקרים ניבאו שהקלינטונית תבחר....
כתוב תגובה ל- נאוה קורן טועה
12
לא אתפלא אם
  עמוס שנער   14/03/17 11:30
לא אתפלא אם בשם "הצלת המדינה" כביכול ובשם ה "רק לא ביבי" השמאל יציע לערבים משהו מפתה במיוחד והם יחברו לקואליציה. השמאל והערבים ביחד יכולים להשיג גוש חוסם של ממש ולהיות בשלטון אף על פי שעד כה או לפחות בבחירות האחרונות (לא עקבתי אחרי כל ההשתלשלות בהיסטוריה) הערבים נמנעו אפילו מהסכם עודפים עם מר"צ מתוך שנאתם לכל מה שמריח כיהודי.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אלה שאתה מכנה אותם "ערבים",
  לעמוס הנכבד   14/03/17 13:53
אינם שונאים יהודים, אלא רק מתעקשים שלא לקבל הוראות ותכתיבים מיהודים ששייכים למה שאתה מכנה "שמאל", או להיות גלגל חמישי בעגלה היהודית שלהם.
כתוב תגובה ל- לעמוס הנכבד
13
בכ"ז אינני נבהל מסקרי מינה צמח
  רפי לאופרט   15/03/17 13:28
ומאידך גיסא אינני מתרשם ואינני מקבל אל ההסבר הפשטני שבאמצעותו אתה מאזן את הסטיות בסקרים של צמח בשלוש מערכות הבחירות האחרונות. ראשית, הסקרים אינם בוחנים גושים מפני שבבחירות אלה לא עומדים לבחירה גושים ובתוך הגושים מתחוללים שינויים שאינם מתייחסים למאבק הפוליטי הבין-גושי.
ברור שמבחינה סטטיסטית תאורטית, כל תוצאה היא תוצאה אפשרית אבל איש אינו חוזה אותה או מעריך את רמת הסמך של תוצאה זו.
בחינה לוגית סיבות לאפשרות שינוי "במאזן הפוליטי הבינגושי" הן שלוש: מנהיג הגוש, העמדות בשאלת פתרון הסכסוך הישראלי ערבי, ההשקפה הכלכלית-חברתית. בשלוש סיבות אלה יש יתרון בדעת הקהל לעמדות גוש הימין (לרבות חלקיו שנפסלו בבחירות האחרונות בגלל שינוי אחוז החסימה). להערכתי, בבחירות הקרובות, חלק מקולות אלה יבוא לידי ביטוי בתוצאות בקלפי.
אם נתניהו יצא בשלום מהחקירות המוזרות שכפה עליו היועץ המשפטי מטעמי תקינות פוליטית גרידא, ואני מעריך שכך אמנם יהיה, לאור קשריו עם הממשל בארה"ב, לא רק שמעמדו לא ייחלש, הוא אפילו יתחזק.
בשאלת ארץ-ישראל, אבו מאזן עשה ועושה עבורנו את העבודה. רק תפנית מהותית בגישה האמריקנית תוביל לסיכוי לשינוי ותפנית כזו אינני רואה כרגע. בנושאי כלכלה וחברה, נתניהו התחיל כבר לנהל את המערכה הבאה, כשרוב הציבור אינו סוציאליסט ואינו רוצה לחזור לימי שלטון ההסתדרות, לא עם פרץ בראש המחנה ולא עם אף אחד אחר שדומה לו בהשקפת העולם.
לכן, אינני מזלזל גם בסקרי של צמח, אבל מעריך שיש מספיק סיבות לחשוב שהאי-דיוק בינו לבין רפי סמית, הוא שסמית מעריך טוב יותר את המגמה האמיתית בדעת הקהל.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
היום ראיתי אחת שזזה שמאלה
  אהוד פרלסמן   15/03/17 15:00
היא כתבה בפייסבוק של רות גביזון שבגלל מה שמגלים על נתניהו היא כבר לא תצביע לליכוד, כפי שהצביעה בבחירות האחרונות, ונתניהו גורם לה לזוז שמאלה. כמובן שעניתי לה שאני לכל היותר אזוז ימינה, אבל אני זה לא הנושא. נכון להיום יש סחף שמאלה, שהוא לא מפולת של הימין אבל בהחלט קים. כמובן שעד הבחירות עוד דברים ישתנו, לכאן או לכאן.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אם הדברים יכולים להשתנות
  חבר קיבוץ   18/03/17 04:45
אז למה מקשקשים כל כך הרבה ?
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il