s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"הערבים אינם מסוגלים להקים מדינה"
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  17/03/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה שווין של כל ההערכות
  ראומה   17/03/17 10:21
של המנהיגים והמומחים הפוליטיים בבריטניה, בארצות הברית, ובאירופה, ניתן להעריך מן הפרק הזה במיוחד. לא הבינו, לא את הערבים, ובעיקר לא את הראש היהודי ואת העשייה היהודית. הם היו שבויים במנטליות של עצמם, ולא היו מסוגלים לחרוג ממנה. וזאת מחוץ לאינטרסים הפוליטיים שלהם שגברו כמובן על הריאליה. ולכל הבוכים על מצבנו כיום, תראו מאין הגענו.
כתוב תגובה ל- ראומה
בחלק המומחים צדקו ובחלק טעו
  אורי מילשטיין   17/03/17 13:22
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
הטלת מטבע
  משה דב   18/03/17 07:45
הייתה יכולה להביא לאותו דיוק בתחזיות
כתוב תגובה ל- משה דב
{{{רק בזכות השמאל קמה ישראל.
  לא ימין ולא דתיים   18/03/17 19:35
התשתית שיצרו כאן השמלאנים התישבות,פלמח ,הגנה ,הסתדרות ,חינוך וחברה
יצרו את התשתית להקמת מדינת היהודים.
הדתיים חרדים וימניים לא הוסיפו גרם שלם ערך.
כתוב תגובה ל- לא ימין ולא דתיים
כמה שאתה צודק, רק חבל
  ב_שמואל   18/03/17 21:58
כמה שאתה צודק, רק חבל שלא זכרת את סטאלין אביך, שבלעדיו היכן היינו? חשוב לי שתדע שהבולשוויקים האדומים פעלו לחסל כל התארגנות של יהודים מחשש שיאבדו את "הניהול" של התנועה הציונית והמדינה. לשם כך הם (בדומה לימינו אך הרבה יותר גרוע) לא נמנעו מכל פשע כולל רצח מנהיגים שהיו פוטנציאל להקים מדינה יהודית בהסכמת אומות העולם כולל הערבים. דע לך, שהבריטים קבעו את מספר הסרטיפיקטים (רשיונות עליה לארץ) על פי ההמלצה של הבולשוויקים שרצו למנוע מיהודים להינצל מהשואה - אם הם אינם מהמחנה שלהם. אז מה הפלא שהפושעים האלו שלטו (עד היום) במרכזי הכוח ו"הקימו את המדינה"?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
2
המצב שהיה אז נותר קיים עד היום
  פועה   17/03/17 11:10
עמדת בריטניה הושפעה ישירות מאפקט המלחמה הקרה. באופן בסיסי הברברת על חוסר הבנת המצב מצד המנהיגות היהודית הרשמית, מתעסקת, ככל ברברת, בדברים שוליים, לא לומר איזוטריים, שהשפעתם הייתה שולית, על התהליך הכולל ותוצאותיו.
כתוב תגובה ל- פועה
הקשקוש הרגיל שנקרא "קריאה ביקו
  מגיב ותיק   17/03/17 13:19
הקשקוש הרגיל של פועה שנקרא קריאה ביקורתית...

אז ככה, השפעת המלחמה הקרה על בריטניה ועל יחסה לישראל אז הייתה קלושה,

אלו היו עניינים איזוטריים ?

יש לזכור כי באותה תקופה ומייד לאחרי קום המדינה עדיין סירבה ארצות הברית להעמיק את הקשרים עם המדינה היהודית בתחומים צבאיים וכלכליים, ואף הביעה חשש שישראל הסוציאליסטית תיעשה גרורה סובייטית־קומוניסטית...

ולא פלא, השיתוף הקיבוצי היה חזות הכול במדינה העברית הצעירה, חג אחד במאי היה כמעט חג לאומי, בחלק מהקיבוצים התנוססו תמונות סטאלין, המפלגות הסטאליניסטיות מפ"מ ומק"י שגשגו, מפ"מ בחשה במערכת הבטחונית עם תמיכה בבריה"מ במלחמת קוריאה וקריאה להשתתפות בה, עד שב"ג הנבון ראה לאן זה מתפתח והתערב.

כי מה שמגעגע כמו ברווז והולך כמו ברווז ונראה כמו ברווז, הוא ברווז.

אגב, עד כדי כך שישראלים שרצו להגר לארה"ב או לבריטניה באותם שנים קבלו סירוב מוחלט.

בינתיים מדינות העולם ראו וחשדו, זאת, עד שגילינו שבריה"מ פונה לערבים, בינתיים שילמנו מחיר כבד בין השאר כשניתוק היחסים עם בריה"מ נתן תנופה עצומה לערבים בעויינותם את ישראל ומדינת ישראל חסרת הנשק ופנתה לשוק הצרפתי...


כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לא הבנת גולם! "לאי הבנות" ב.ג.
  פועה   17/03/17 13:35
את הבריטים, את כוונותיהם ואת המצב הגאופוליטי לא הייתה משמעות משמעותית. אלה הן לא יותר "ממסקנות" ניגוח של שען חרש! היהודים והפלסטינים כאן היו לא יותר משחקני משנה, סטטיסטים סובלים, במחזה עולמי, שכתבו וששחקו שחקנים ראשיים הרבה יותר משמעותיים.
כתוב תגובה ל- פועה
לפחות תדליק/י אורות רוורס...
  מגיב ותיק   17/03/17 14:07
מותר לך לסוע ברברס לאחר תגובה מטומטמת שלך, אבל שים/מי לב, אורות הרברס אצלך לא תקינים...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מה מבינים או אין מבינים
  המנהיגים   17/03/17 14:36
אינו שולי.
כתוב תגובה ל- המנהיגים
ממבט ההיסטוריה עלינו, שולי!
  פועה   17/03/17 18:06
כי לאי ההבנות או "לטעויות" שעשו בעקבותיהן (בעיני חוקרים מאוחרים) לא הייתה משמעות על כוון התהליך ולא על תוצאותיו בזמן האמת. למה שהתפתח כאן ברבות השנים ונעשה למרכזי (לטוב ולרע) בתודעה הלאומית והעולמית, יש קשר רופף, אם בכלל, להבנתם של המנהיגים בעת ההתרחשויות המדוברות. דוגמה 1. הרצל חשב והאמין שהקמת מדינה לאומית ליהודים תפתור את בעיית האנטישמיות ובעיית אי הביטחון המתמיד שלהם ותר לכך. זה היה חוסר הבנה מוחלט! המדינה שקמה העבירה את סיבת האנטישמיות מהנוצרים למוסלמים מאירופה למזה"ת. אז מה? האם היה להרצל איזה סיכוי לפעולה אחרת? דוגמה 2. הרב קוק האמין והטיף בהשבת רוחה של היהדות הגולה אל "גופה הטבעי" א"י המובטחת וההיסטורית. זה היה אמור להביא גאולה לעם היהודי, כי ישיבו להיות עם "נורמלי" ככל העמים. אז מה קרה "אי הבנתה של המנהיגות" יסדה מדינה יהודית משגשגת, בשפלה ובחוף. במה שפעם הייתה דווקא ארץ הפלישתים!!! ולא בהרי יהודה שומרון ואפרים. אז הוא טעה אז וממשיכיו מנהיגי הדתיות הלאומית החלו לטעות אחרי 1967. אם אתה מעוניין, אחזיר אותך גם לגלות ולעבדות מצרים ולאי ההבנה של המנהיגות היהודית אז את פרעה, מה שאילץ אותם להימלט מארץ פוריה למדבר היבש.
כתוב תגובה ל- פועה
מצטער, הדוגמאות מופרכות !
  מגיב ותיק   17/03/17 22:07
1. הרצל היה מחוללה של מהפכת הציונות ולא חפש רק פתרון לבעיית האנטישמיות, ייסוד מדינת יהודים (ממלכתית) הייתה עיקר חזונו , פתרון הבעיה האנטישמית הייתה חלק מחזונו, ברוב שאר הדברים שבחזונו הוא הצליח בענק (למרות ששמעתי ממך בעבר כי הציונות הייתה שטות , בסדר...)

2. ייסוד התיישבות "בהרי יהודה שומרון ואפריים" החלה דווקא בתנועת העבודה ולא ממשיכי חזונו של הרב קוק, קצת תזכורת מי החל בהתנחלויות :

א. במוצאי אותה שבת של ערב ששת הימים, שלושה ימים אחרי תום הקרבות בירושלים ורק כמה שעות לאחר סיומם ברמת הגולן, הרסה ישראל את בתי הרובע המוגרבי שמול רחבת הכותל המערבי וכך החלה קביעת העובדות בשטח שמעבר לקו הירוק.

ב. בהמשך על פי קווי פעולה כאלה, גם ההתנחלויות הראשונות ברמת הגולן (ביולי 1967), בגוש עציון (בספטמבר 67`), בבקעת הירדן (בסוף 67`) ובחברון (באפריל 68`).

ג. לתפיסה הזו של ההתנחלות היו שותפים אשכול, אלון, ישראל גלילי, גולדה מאיר, משה דיין, שמעון פרס ואחרים, אפילו פנחס ספיר, שהיה בעל עמדות יוניות ביותר, נאלץ להודיע שהוא תומך בהתיישבות ברמת הגולן`.

ד. לכל התהליכים הללו היו שורשים פוליטיים. והיו מרכיב מרכזי בתנועת העבודה השלטת - אחדות העבודה והקיבוץ המאוחד, שגלילי ואלון היו מנהיגיהם - המשיך להאמין, ב-1967 כמו ערב הקמת המדינה, ברעיון ארץ ישראל השלמה. מרכיב מרכזי אחר שלה - רפ`י, בהנהגתם של דיין ופרס - דגל אף הוא בהמשך השליטה הישראלית בכל השטחים ואף איים, לפני ואחרי מלחמת יום הכיפורים, בפרישה ממפלגת העבודה, חבירה לליכוד והעלאתו של בגין לראשות הממשלה.

ה. במאי 1977, כאשר הליכוד ניצח בבחירות ומנחם בגין היה לראש הממשלה והמפד"ל שותפיו, כבר היו בשטחים כשמונים התנחלויות ועוד אלפים רבים התגוררו בשכונות הירושלמיות שמעבר לקו הירוק.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אגב, מנגד אפשר להביא
  מגיב ותיק   17/03/17 22:41
עשרות דוגמאות בהן אי הבנה וטעויות של מנהיגים שינו לחלוטין את מהלך ההיסטורה.

ונזכיר רק את אי ההבנות שהובילו למלחמת העולם הראשונה, למלחמת העולם השנייה ואצלנו מקרוב, אי הבנת ההתנהלות של נאצר ערב ששת הימים בכניסתו לסיני וכוונות סעדאת במלחמת יו"כ.

וזה רק על קצה המזלג.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למתקשה להבין אנסה להסביר שוב
  פועה   18/03/17 09:09
דברי אינם מכוונים לאיזה עיקרון כללי של מנהיגות. דברי מכוונים אך ורק למנהיגות העם היהודי שמיום הגעתו לעולם, הוא למעשה רק סטטיסט שחקן משני במחזות שכותבים שחקנים ענקים וראשיים ממנו. וודאי שלהבנתם ולטעויותיהם של מנהיגי השחקנים הראשיים ישנה משמעות רבה! הגרוטסקיות ההיסטורית היא, שלמרות (ואולי בגלל?...) משניותו וזניחותו הלאומית, השפעתו התודעתית התרבותית בהשתלשלות ההיסטוריה התרבותית לאורך הדורות הייתה ענקית.
כתוב תגובה ל- פועה
גם דברי
  מגיב ותיק   18/03/17 10:33
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אינך מבין על מה נסוב הדיון!
  פועה   18/03/17 08:55
1. טעות! הרצל ראה במדינה אמצעי לפתרון בעיית האנטישמיות. 2. טעות! תמיכת תנועת העבודה הייתה אמצעי למימוש חזון ממשיכי הרב קוק. 2.א. טעות! זה היה אלתור שנבע מצורך לאפשר נהירה המונית צפויה של יהודים למקום. אינו קשור לחזון ההתיישבות! 2.ב. יופי של פרטים, רק שלא רלוונטיים לדיון. לא דנים במי תמך או מי התנגד, בלמה ומדוע? המתיישבים היו מזוהים לקוק. 2.ג. כנ"ל. 2.ד. כנ"ל. 2.ה. כנ"ל. הרבה פרטים ששייכים לדיון אחר. הרבה עצים ששייכים ליער אחר!
כתוב תגובה ל- פועה
יש לי הרגשה שהסתבכת
  מגיב ותיק   18/03/17 10:47
ואינך יודע/ת איך לצאת מזה, הטענות מופרכות כליל.

מזכיר את הויכוח על תנועת המרי וחלקה של ההגנה בתנועה, גם שם הינדסת את ההיסטוריה.

הטענה שאנו שחקנים משניים וכוחות חזקים מאתנו מובילים את ההיסטוריה שלנו היא טענה שמאלנית טיפוסית.

חבל"ז.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ההרגשה ולא המחשבה זאת בעייתך!
  פועה   18/03/17 13:34
כתוב תגובה ל- פועה
האם את מתכוונת ל"מחשבה"
  מגיב ותיק   18/03/17 16:12
מהסוג הזה ? |(על קצה המזלג)

על סנה בתנועת המרי :

"היה רק תאום כדי שלא יתרחשו תקלות וירי דו"צ בין כוחותינו."
news1.co.il
news1.co.il

ועוד מהפנינים :

"תנועת המרי הייתה שייכת רק לפורשים "

"ההגנה לא ראתה בבריטים אוייב"

(למרות כרוז ההכרזה על מלחמה נגד בריטניה פורסם ע"י תנועת המרי שכללה את ההגנה והוצאה ע"י "החומה" בטאון ההגנה)

אוי ליצן/נית
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
3
נא לסגור את מושב הזקנים הטרחני
  נחשון הצעיר   17/03/17 18:48
זה חוזר על עצמו כל שבוע. תחילה התגובה הקבועה של "ראומה=שפרה "[ הפרה ראו-מו -מו] , תגובה 2 היא תמיד של אדון מילשיטיון , ואח"כ הבחבשת והקשקשת המשעממת בין "הכבשה פועה" לבין "המגיב העתיק"... יאללה תתחפפו לבית גיל הזהב, זה מביש.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
א"י באבל ,האידיוט מיגור חזר.
  חבר קיבוץ יגור   17/03/17 19:56
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מחדל של השומרים במכלאת הכלבים
  עוקב   18/03/17 16:40
השאירו דלת פתוחה ונחשון ברח.
כתוב תגובה ל- עוקב
נגנב חזיר מזן נדיר
  חזיריית מזרע.   18/03/17 19:16
לצערנו נפרצה השבוע החזירייה של הזנים הנדירים אצלנו ,ונגנב חזיר מזן בבירוסה ששמו "עוקב". היה לנו בעבר חזיר דומה ששמו "אורי". חזירים אלה משתוקקים ללעוס דפי נייר של ספרים ישנים משנת 1989. כל היודע ומכיר חזיר כזה מתבקש להודיע לנו על כך בפורום.
כתוב תגובה ל- חזיריית מזרע.
לנחשון העגל הצעיר
  מקס פאואר   17/03/17 20:09
אתה לא חייב לקרוא את התגובות, גלוש לך לאתר האח הגדול ותהנה מרמה של תגובות מתאימות לך.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
אני מבינה שמדי יום שישי
  כינרת   17/03/17 23:11
עומד מישהו ומאיים עליך באקדח ומחייב אותך לקרוא את מחקרו של אורי מילשטיין ואת תגובות הקוראים.. מסכן שכמותך. על אף סבלך אתה אינך מסוגל לפסוח על הנ"ל. זה מרתק, נכון?
כתוב תגובה ל- כינרת
כינרתוש כמה את צפוייה...
  נחשון הצעיר   18/03/17 13:07
חיכיתי לראות מתי מילשיטיון ישלוף אותך ואת אופירה ממחסן הגרוטאות ?? ולא התאכזבתי... תחילה את הופעת, ומיד אחריך אופירה-וידאו... אז מה נשאר לו לאורי בשק המצחין מלא העובש: ההומו מיגור.. א.ב. האוטיסט...חבר קיבוץ אחר.. והכי מצחיק לראות שאת מגדירה את הפרקים העתיקים שפורסמו כבר בשנת 1989 -לפני דור -מרתקים..פחח.חח.חח.חח..צ"ל משעממים, משמימים,מרדימים...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
מדור הארכיאולוגיה של news1
  נחשון הצעיר   18/03/17 14:17
סבא שלי הראה לי כי כל העתיקות הללו של מילשיטיון פורסמו כבר במאה הקודמת בשנת 1989= לפני 28 שנים. מילה במילה. עורך נכבד, נמאס , נא לפרסם חומר חדש, פה זה לא המח' לארכיאולוגיה.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
צעיר, כל הכבוד
  ב_שמואל   18/03/17 22:09
באמת, הגיע הזמן שההיסטוריה תחדל להיות ישנה. אנו רוצים היסטוריה דינמית, היסטוריה סקסית ולא סתם חומר ישן ובלה שאינו מתפתח ואינו מודרני. אנו רוצים היסטוריה שתתאים עצמה למודרנה של שנת אלפיים ואחת. כל הכבוד לצעירים שמבינים שחייבים לשנות את הפרדיגמה וליצור היסטוריה נכונה שאנו שולטים בה ואנו קובעים אותה - כך שהתלמיד הלומד על הקמת המדינה - ידע את האמת כפי שאנחנו רוצים. "צעיר" כל - הכבוד.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ישראל באבל עמוק,האידיוט שב.
  חבר קיבוץ יגור   19/03/17 05:20
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
הדבילים מרמת אפעל בחרדה
  נחשון הצעיר   19/03/17 16:18
הגיע הזמן לחשוף את קלונם ברבים.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
4
הטעות הגדולה בהערכות הבריטים
  פועה   17/03/17 18:50
מעבר לטעותם ההיסטורית של נסיגתם ממדיניותם הראשונית שהחלה בהצהרת בלפור, ובהחלטת חבר הלאומים (1922), ובכך סבכה את המצב בפלסטינה לאורך הזמן, וכנראה פגעה בהם עצמם. (כי בכך אבדו גם את היהודים וגם את הערבים וגם את מדינות המערב שהסיקו שהבריטים מבולבלים.) הטעות הגדולה שלהם הייתה שלא העריכו את כושרו נחישותו, נועזותו ויכולות ההנהגה, של בן גוריון. והייתה לזה כנראה, סיבה אישית שקראו לה חיים וייצמן, שטרח בעקביות לאורך שנות המנדט לגמד את בן גוריון בעיניהם כדי לשמר את מעמדו שלו. וב46-47 כבר היה להם מאוחר מדי לתקן וליצור עם ב.ג. יחסי אמון. הוא פנה אל יהדות ארה"ב וסמך עליה. הכשל הבריטי היה כשל צפוי במשטר דמוקראטי, באשר למדיניות חוץ צבאית. כשל שנבע מחוסר יכולת לגבש מדיניות חוץ עקבית מוסכמת לאורך זמן, ולממש אותה.
כתוב תגובה ל- פועה
5
עזיבת הערבים כבר בינואר 48
  אזרחי   17/03/17 19:24
היתה ידועה כבר לבריטים - וזאת חודשים לפני הכרזת העצמאות במאי 48 וכתוצאה של המלחמה שהם פתחו בה כבר בסוף נובמבר 47. האחריות ל''בעיית הפליטים '' היא על הערבים בלבד.
כתוב תגובה ל- אזרחי
האחריות על הערבים כי הפסידו!
  פועה   17/03/17 21:40
אם היהודים היו מפסידים האחריות הייתה על היהודים!... אלא שהטלת האחריות לבדה אינה מספיקה ואינה פותרת דבר, אם עמה לקיחת אחריות. על גרמניה הנאצית הוטלה אחריות למלחמה ולשואה! גרמניה המנוצחת לקחה אחריות על מעשיה ותראה איפה היא היום! על יפן הוטלה האחריות למלחמתה לצד גרמניה הנאצית בחזית האוקינוס השקט, יפן המפסידה לקחה אחריות על עצמה ותראה איפה היא עכשיו!
כתוב תגובה ל- פועה
"האחריות לבעיית הפליטים"
  ב_שמואל   19/03/17 08:30
פליטים היו בכל המלחמות בעולם, זו תופעה טבעית שמלחמה יוצרת פליטים. המקרה הבודד בעולם הוא המקרה של הפליטים מארץ ישראל שבניגוד לכל הפליטים בעולם בכל הדורות - אלו לא השתלבו בארצות הקליטה. מי שאחראי לכך שהפליטים האלו לא נקלטו, הם מנהיגי מדינות ערב בסיוע ארגוני שמאל יהודים ישראלים - שהבטיחו לפליטים ולאו"ם שהפליטים חייבים להמתין בגטאות ולהתקיים על עזרת אונר"א, עד שיכריעו את היהודים, ואז יישובו לביתם ביפו. אותם פליטים שלא שעו להבטחות השמאלנים, הגרו למדינות שונות בכל העולם ובנו את עצמם לתפארת. לו השמאלנים היו מאפשרים לצה"ל ללמד את העולם שלתקווה הערבית אין הגיון ובסיס מציאותי לחזור לביתם, בעיית הפליטים הייתה נעלמת עם התפוררות מחנות הפליטים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
6
הערבים אז וגם היום
  אופירה לוי   18/03/17 09:42
לא מסוגלים להקים מדינה, וספק אם בכלל!
כתוב תגובה ל- אופירה לוי
הסיבה לכך שמבחינת האסלאם
  אורי מילשטיין   18/03/17 16:10
כל המוסלמים הם אומה אחת - מדינה/חליפות אחת.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
זאת שוב תפישה פשטנית של האסלאם
  פועה   18/03/17 17:44
גם אצל היהודים המצאת המשיח וההמתנה לבואו זה הפתרון האולטימטיבי לכל בעיות הקיום.
כתוב תגובה ל- פועה
איזו השוואה מגוכחת
  ראומה   19/03/17 16:18
הערבים שאכלסו את הארץ לפני בוא היהודים, לא פעלו בה מאומה. לא ייבשו ביצות. לא סללו כבישים, לא בנו בתי חולים ולא אוניברסיטאות. לא הייתה להם תרבות. לא שירה ולא תיאטרון ולא ספרות. והתחילו לנהור ארצה עוד ועוד בעקבות פיתוח הארץ, לשבור בה לחם. את אוניברסיטת ביר-זיית הקימו היהודים.
כתוב תגובה ל- ראומה
מה זה קשור?! חשיבתך מגוחכת!
  פועה   20/03/17 13:36
מי שעשה את כל הגדולות והנצורות שמנית לא היו יהודים שהמציאו או אמצו את המשיח. והערבים שחיו כאן לא המציאו את האסלאם אלא נולדו אל תוכו והיה להם מספיק נוח אתו ולכן הם התעקשו ומתעקשים להחזיק בו... כפי שהיהודים הדתיים מתעקשים להמשיך להחזיק במשיח...
כתוב תגובה ל- פועה
אופירה, האומנם אין מדינות
  ב_שמואל   19/03/17 07:24
אופירה, האומנם אין מדינות ערביות? או שמא התכוונת שהערבים לא יכולים להיות דמוקרטים? מי קבע ש"מדינה" צריכה להיות "דמוקרטית" כדי להחשב "מדינה"? לדעתי, הערבים יכולים לקיים מדינה, ואפילו מדינה דמוקרטית, וזו הסיבה שאנו חייבים לנתק אותם ממדינת ישראל כדי שלא ישתלטו על היהודים בקואליציה שיקימו עם השמאלנים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל ב, אנא ממך הסתכל סביבך
  אופירה לוי   19/03/17 16:05
ותאמר לי מי מהמדינות הערביות, מתקיימת?!
כתוב תגובה ל- אופירה לוי
שמואל ב, אנא ממך הסתכל סביבך
  אופירה לוי   19/03/17 16:05
ותאמר לי מי מהמדינות הערביות, מתקיימת?!
כתוב תגובה ל- אופירה לוי
אופירה, ללא הפשע
  ב_שמואל   19/03/17 19:27
אופירה, ללא הפשע של השמאלנים (אובמה וחבורות הזבל האירופי) בתמיכה בטרור "האביב הערבי" היו מדינות ערביות (מוסלמיות) רבות. אפילו לוב הייתה יציבה ונתנה לאזרחיה יותר ביטחון והגנה מאשר היום (בחסות "הדמוקרטיה" של השמאלנים). מה היה רע בסוריה לעומת המצב היום? מה נגרם לאירופה עקב המנוולים השמאלנים שגרמו לרציחתם של מליונים, הרס מדינות יציבות והפיכת אירופה לחומר נפץ המופעל באמצעות שעון זמן. מסקנה: כן, היו מדינות ערביות שנהרסו לא בגלל היותם מוסלמיים, אלא משום הסטיות והטמטום של האיש הלבן (אובמה השמאלני)
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
7
שינאת היהודים הקימה מדינה
  מרתק   18/03/17 13:33
לי כיליד הארץ כבן ליליד הארץ שמצד אחד גם הסבא רבא שלי קבור בארץ המאמר הזה משמח מאוד.הוא חוזר בתקופות שונות עם ניצוצות של שנאה כבושה ליהודים.שנאה משמחת שהביאה להקמת מדינת היהודים.לשכות בעיניהם.כיום מסגדים לרב במרכז לונדון.עוד מעט גם שם ירבו הפיגועים כמו ברכבת התחתית שלהם.בסופו של יום המוסלמים והערבים יובילו בממלכה הבריטית על פי עקרון הריבוי הטבעי.המאמר הזה מרתק אמנם אבל לא חידש דבר למי שנולד בארץ ווהוריו ראו במו עיניהם את השינאה ליהודים כולל שיירת הדסה המותקפת בשיח ג'ארח בזמן אמת.
כתוב תגובה ל- מרתק
השנאה היא רק הדלק הנשרף המניע
  פועה   18/03/17 17:49
משהו היה צריך לתכנן את המנוע ואת הרכב ואחר לבנות אותו ולוודא שהוא גם מסוגל לנוע.
כתוב תגובה ל- פועה
8
מה לגבי הקמת הליגיון כי בריטני
  ראובן גרפיט   18/03/17 19:47
כיבוש יוש נפילת גוש עציון ירושלים המזרחית ועוד אמנם נפלו נכבשו כי הליגיון הירדני, אך כידוע לי הובלו כי קצונה בריטית והנשק שלהם הגיע מבריטניה. מה האמת?
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
9
מידע אמין
  חיים יואבי   19/03/17 09:35
הבולשיביקים האדומים שוב מנבלים את הפה. אצל סטאלין אביכם היו מחליפים את דפי ההיסטוריה מדי כמה שנים. אני שמח לקרוא אצל מילשטיין, מידע אמין ומבוסס שלא ידעתי עליו.
כתוב תגובה ל- חיים יואבי
אדון יואבי רבינוביץ הצבוע
  נחשון הותיק   19/03/17 16:26
מדוע אינך מגלה למגיבים כי אתה שפוט של אורי מילשיטון, מוכר ומפיץ את ספריו, זה הופך אותך לשותפו המוטה והבלתי אובייקטיבי...אתה משמיץ "בולשביקים" אך אינך מגלה שאתה "פאשיסט" ימני קיצוני, תומך במתנחלים הגרועים ביותר.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
נחשון הותיק, כתבת
  ב_שמואל   20/03/17 16:25
נחשון הותיק, כתבת: "אך אינך מגלה שאתה "פאשיסט" ימני קיצוני, תומך במתנחלים הגרועים ביותר". נחשון, זו הזדמנות בשבילי לשאול ולהבין את המשמעות של "מתנחלים הגרועים ביותר", למי אתה מתכוון ולמה? האם אתה מתכוון לאנשי הפלמ"ח שהבריחו - בירי מנשק - את הערבים (גברים, נשים, ילדים וזקנים) מביתם, הרסו את ביתם ובנו על הישוב של הערבים את הקיבוצים האדומים והסוציאליים? נחשון - אולי גם אנשי הפלמ"ח השמאלנים נחשבים בעיניך "מתנחלים הגרועים ביותר", ואינך מפלה בין השודדים האדומים ליהודים שחזרו למולדתם הלאומית?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל אתה הזוי-איןמקום להשוואה
  נחשון הותיק   20/03/17 19:05
בין לוחמי הפלמ"ח הגיבורים[שנואי נפשו של מילשיטיון] שהיו חוד החנית של צה"ל במלחמת העצמאות, מלחמה קיומית אכזרית לחיים או למוות, לבין המתנחלים שחדרו לאיו"ש, שנים לאחר שהסתיימה, והחלו בנישול ...שלא לדבר על מתנחלי יצהר ו"נוער הגבעות" הפסיכוטי ,בני טיפוחיו של יואבי-רבינוביץ שכולם זקוקים לאישפוז דחוף במחלקות סגורות...במקרה הטוב. ולא לשכוח שמואל, עד לפני שלושים שנים היה מילשטיין הלקלק של הנהגתה פלמ"ח,מלקק סידרתי..ואז התהפך והפך לז'בוטינסקאי= האיש גילה את היד המאכילה...
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
נחשון, לא הסברת מה ההבדל
  ב_שמואל   20/03/17 21:03
נחשון, לא הסברת מה ההבדל. האומנם באמצעות הסתה ומילות גנאי תרגיש שאתה משכנע? המטרה של אנשי הפלמ"ח (כשהשמאלנים היו ציוניים) היתה לכבוש את הארץ ולרשת את הערבים. המטרה הזו עדיין קיימת בלב היהודים הציוניים. השמאל איבד את הציונות שלו ומשתעבד לתהליך ההתאבדות כדרכם של אבותם הקומוניסטים. נחשון, אני אשמח לשמוע תירוץ ממשי להצדקת הכיבוש ב- 48, לגירוש הערבים ומניעתם לשוב לביתם ולרכושם הלגיטימי.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ב שמואל-מסתבר שאתה פ.ק.פ.
  נחשון הותיק   21/03/17 00:14
נפלה המסכה.אתה, או אבא שלך שגידל אותך, תומכים ברעיונות של פ.ק.פ. היינו=מלחמת תש"ח לא היתה מלחמת עצמאות אלא "נכבה"??? הערבים שוחרי השלןם גורשו בידי היהודים הקולוניאליסטים ,וחייבים לאפשר להם את זכות השיבה.... בקיצור אתה מבולבל ומחורפן, קח איתך את מילשיטיון לבית גיל הזהב, ולא לשכוח את ראומה-שפרה[הפרה ראו-מו-מו ]..וקח גם את יואבי-רבינוביץ הפאשיסט.. יהיה שם שמח.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
האידיוט מיגור שב, כולם באבל .
  חבר קיבוץ יגור   21/03/17 01:04
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
נחשון, אתה מוגבל במגבלות
  ב_שמואל   21/03/17 06:13
נחשון, אתה מוגבל במגבלות של השקרים שיצרו תלמידי סטאלין האדומים, ולכן אינך מסוגל לשאת את העובדה שאנו היהודים החלנו את המלחמה נגד הערבים כבר כשיצאנו למלחמת הכיבוש בימי המלחמה על השפה העברית, המלחמה על כיבוש העבודה העברית והשמירה העצמית, המלחמה על רכישת קרקעות באזורים אסטרטגים וכו'. נחשון, תבין, השמאלנים החדירו לראשך שקרים כדי שתחשוב שהם נאורים, ליברלים והומנים. כל אלו הם שקרים לרמות אנשים תמימים כמוך. נחשון, צא מהטמטום השמאלני שאתהה שרוי בו, או לפחות, אל תדרוש ממני להיות מטומטם כמוך.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואלנות היא מחלה
  חיים יואבי   21/03/17 11:15
1. יתכן שאני "צבוע" ויתכן שאני תומך בחלוצים שנאחזים בציפורניים בגב ההר, אבל אני לא מסתתר תחת שם בדוי, אני כותב וחותם בשמי האמיתי. 2. ל-ב. שמואל אומר, חבל על המאמץ שלך לשכנע את הבולשיביקים. דע לך כי "שמולאנות" היא מחלה חשוכת מרפא, כיוון כי מי שחולה בה, אינו נותן לעובדות לקלקל לו את התיאוריה. 3. אני מאוד נהנה לקרוא את דברי האבל וניבולי הפה של תלמידי סטאלין. האיש שרצח 15 מיליון מבני עמו והביא בהסכם מולוטוב-ריבנטרופ את מלחמת העולם השניה ואת השואה. 4. איך שרו הבולשבינקים: סטאלין אבינו רוסיה אימנו. השמאלנים סגדו לו עד יום מותו.
כתוב תגובה ל- חיים יואבי
פאשיזם זאת מחלה ממארת וקטלנית
  נחשון הותיק   21/03/17 13:53
אדון חיים רבינוביץ נא גלה לקהל הקוראים והמגיבים הצעירים מי בתנועה הציונית ניהל מגעים לברית עם איטליה הפאשיסטית של מוסוליני ואפילו עם שליחי השטן ההיטלריסטי בשנות ה-30 ואפילו ב-1940, נגד בריטניה.... אלה היו אנשי האצ"ל והלח"י. לא יאומן גודל הטמטום שלכם .אוי לזוועה ולבושה. אלה חבריך ההזויים.חיים נא בקש משותפך מילשטיין שיכתוב איזה פרק על השת"פ החולני של תלמידי ז'בוטינסקי ויאיר עם הגרועים שבאוייבי העם היהודי, נראה אותו מתרץ את השרץ???
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
ב שמואל אתה אויל משריש ברמת-על
  נחשון הותיק   21/03/17 13:17
אתה בעצמך מודה שאת אדני היסוד בתקומת הציונות ומדינת ישראל בנו תנועות השמאל= הקמת ישובים עבריים בכל אתר, עבודה עברית, הגנה ושמירה עבריים, עלייה חופשית , מוסדות המדינה בדרך, ועוד. מה עשו ה"דוסונים" אבותיו של חיים רבינוביץ הפאשיסט הימני? מוללו דפי גמרא?עמדו בתור לקבל דמי חלוקה? ואפילו היום שסוף סוף חלקם מטים כתף למלחמה באויב, הם מנסים לכפות עלינו את אמונות ההבל הפרימיטיביות שלהם=הדרת נשים,קול באשה ערווה ושאר בוקי סרקי, באמצעות הרבנים החשוכים-טאו , לוינשטיין ומקביליהם. ומה עם כל מאות אלפי החרדים-הפרזיטים שעומדים על דם אחיהם? אגב שמואל שמת לב שהמנטור שלך מילשיטיון בורח מסוגית ההשתמטות של הדוסים כמו מפני מגפה. האיש משקשק, מפחד, קדימה, אורי השמיע קול... מעניין מה יגיד ההיסטוריון המתהפך מרמת אפעל בסוגית נשים לוחמות בצה"ל ?? ומשהו על הרב המגדף בעל לשון הביבים יגעל וינשטיין המגעיל ??
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
נחשון דע את העובדות
  ב_שמואל   21/03/17 19:08
נחשון, אתה כותב כי: "תנועות השמאל = הקמת ישובים עבריים בכל אתר, עבודה עברית, הגנה ושמירה עבריים, עלייה חופשית , מוסדות המדינה בדרך, ועוד". אתה צודק לחלוטין, אלו עובדות שגם אתה מודה שאני "מודה". אז מה הבעיה? הבעיה היא שהשמאלנים פעלו בשיטות של הבולשוויקים למנוע מיהודים אמיתיים לפעול (הבולשוויקים רצחו, הסיתו, הלשינו ושקרו), וכך הפכו ל"אדני היסוד", ועד היום הנבלות חושבים שהמדינה של אבא שלהם. נחשון, לגבי "דוסונים" - כדאי שתדע שהישובים הראשונים (העליה הראשונה) היו ישובים של חרדים (רחובות, פתח תקוה ועוד) עד שבאו הנבלות ונלחמו נגד היהודים והשתלטו בכוח ובאלימות על השליטה בישובים. כך שלו השמאלנים היו בני אדם נורמלים, היהודים היו עושים גם עושים. נחשון, חשוב מאד שלא תתבלבל בגלל המושג "ימין". דע לך שרבים מאד מאנשי הלח"י היו כל-כך שמאלנים עד שהם לא היו מסוגלים להישאר ב"הגנה" השמאלנית, וב"אצ"ל" שהיו תלמידיו של ז'בוטינסקי, היו מאד דומים בדרכם לשמאלנים והיו שותפים ב"הגנה" (עד לפילוג). אם ברצונך לדעת פרטים על קשרים של השמאלנים עם הנאצים, בקש לראות את ביובטוב את "75 שנה לסרט המדבר הראשון בישראל" ותלמד קצת על שיתוף פעולה עם הנאצים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
נחשון, תהיה גבר
  ב_שמואל   21/03/17 19:32
נחשון, אני מצטער שאצלך המערכת לא מופעלת כשאתה שומע קול אשה. אני מקווה שלפחות כשאתה נוגע באשה אתה מרגיש משהו אחר מאשר לגעת בחבר. אני עד היום זוכר את קולה של "לירה" ששידרה בתדר של החטיבה מהאחזות של "קליה" (עברו מעל 40 שנה). אני זוכר את מיכאל (שהיה חיפאי אדום אדום) חוזר למוצב לאחר ביקור אצל חבריו בקליה, וכל שיכל לומר זה: "יש שם בנות" (חודש וחצי במוצב בלי לצאת). אז מי אשם שהתרבות המעוותת שלך הפכה לך את הכיף הכי גדול שיש בעולם לאיזה חוויה עם החור של גבר? נחשון, תאמין לי, קול אשה גורם למשהו, אפילו מיקי קם הצליחה מאד כשהייתה בלהקה שלא לדבר על חברותיה שנראו יותר נשיות. נחשון, כדי שתשתחרר מהשטויות וההסתה של מנהיגיך המנוולים, ותכיר בעובדות. תהיה גבר ולא סוטה ואז תבין את מה שהרבנים אומרים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שמואל הבנו את הבעיה שלך
  נחשון הותיק   21/03/17 22:06
לא רק זהות פוליטית אלא גם זהות מיגדרית= אז או שאתה הומו מתןסכל בארון או בי-סקסואל מבולבל... מזכיר כנראה את מילשטיין. ולענין- השמאל הציוני הקים ובנה את מדינת ישראל והגן עליה,לזה גם אתה מסכים. הימין עסק בדיבורים, בפטפטת, בתעמולה..והעיקר: מי מסר את סיני לערבים=בגין.. מי מסר את חבל עזה למחבלים =אריק שרון... מי מסר את חברון למחבלים=ביבי. כולם מנהיגי הליכוד. אלה העובדות השמאל משחרר חבלי ארץ, הימין הרופס מסגיר לאויב.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
נחשון,אתה רואה, גם אתה מבין
  ב_שמואל   21/03/17 22:41
נחשון, אתה רואה, גם אתה מבין שלהיות סוטה ולמסור שטחים אלו מעשים שליליים. תמשיך לכתוב ותגיע להביע את עצמך כדבריו של הרב שגינה את הבנות המטומטמות שמבזבזות את חייהן במשחקי הצבא של הכנופיה השמאלנית.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
הופה ,שמואל, נחשף פרצופך
  נחשון הותיק   22/03/17 07:54
המגונה. אתה שוביניסט שונא נשים. הביטוי"נשים מטומטמות" אופייני ליצורים שחושבים כמוך. אגב , אדון ימנון-פשיסטאן חשוך, גם מפלגתו של היטלר תשבה כמוך וכמו הרבנים מורדי האור [טאו, לוינשטיין ודומיהם..] קבעה שלנשים יש שלוש משימות בחייהן:קירכה,קוכן, קינדרן=כנסיה-מקום תפילה, בישול, ילדים. בול מתאים לחרד"לים חבריך וחברי חיים יואבי.ראוי שתשוב למחילה המצחינה שלך. ואגב ,אדון אורי מילשטיין והטרולים שלו בהלם קרב ותענית מיקלדת. יאללה מילשטיין צא מהאלם.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
נחשון, חשיבתך שמאלנית
  ב_שמואל   22/03/17 11:22
נחשון חשיבתך שמאלנית, ועד כה חשיבה שמאלנית הוכחה כחשיבה מטומטמת שאינה מחזיקה זמן רב (קח זאת לתשומת לבך לפני הפרחת דבריך). נחשון תבין, אתה בעד שירות צבאי של בנות, זה אומר שאתה פאשיסט, שהרי חוץ מהאידיאולוגיה המעוותת של הפאשיסט, אין שום סיבה שבנות תשרתנה בצבא (דרך אגב, למה אינך דורש את שרות הערבים להם השמאלנים הבוגדים נתנו אזרחות ושיוויון?). הרבנים מעריצים את הנשים ואת חשיבות תפקידן בחיים האמיתיים (שרות ביחידות שדה, זו חוויה של משחק, רק משחק עם צבעים) ולכן, אינם מוצאים הצדקה לנזק שהדבר גורם להן, לגברים המשרתים איתן ולכוחות הביטחון. נחשון - אני יודע שאותך מעניין אך ורק להרוס את החברה ולכן - כשמאלני מעוות אתה תומך בכל סטייה מערכי המוסר. אל תכעס על עצמך, שהרי אתה לא אשם בטמטומך, אתה - סך הכל - תוצר מהחינוך של תרבות מעוותת של מוריך השמאלנים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
נחשון השמאלני
  ב_שמואל   22/03/17 12:45
נחשון, קרא את המאמר באינטרנט ששמו: "אני בדיכאון. אני שונאת להיות אמא", תוכל להבין למה היהודים - שחשוב להם המשפחה - מתייחסים לאשה באופן הכי מתחשב, היא המלכה בבית, משום התפקיד הנעלה שהיא נושאת (רק משום שהיא נולדה אשה). ואתה - כמו הפרימיטיבים השמאלנים - רוצה לבלבל לה את המוח עם האידיאולגיה האנרכיסט המעוותת? נחשון, צא מהמלכודת של הדת האנרכיסט, הם בכוונה גורמים לך לחשוב שסטיות הן דבר חיובי.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
דגלים שחורים בחוצות ישראל
  יבר קיבוץ יגור   22/03/17 03:21
האידיוט מיגור שב. אצלנו בקיבוץ הדגלים בחצי התורן והכוננות השיאה ,האידיוט למשפחת צ' חזר למרות התפילות שנשאנו ע"מ שלא יחזור.
כתוב תגובה ל- יבר קיבוץ יגור
מילשטיין=יבר.. קיבוץ יגור
  נחשון הצעיר   22/03/17 09:37
מילשטיין לא ישן הלילה מרוב תסכול,ושלח תגובה בשעה 0321...ובעודו מעורפל חתם בשם: "יבר קבוץ יגור", אז חברי יגור הפכו ל-" יברים"... מילשטיינים עוד תניפו הרבה דגלים שחורים ןתלבשו שק ואפר. אוריל'ה מה עם איזה מאמר מכונן על השוביניזם הדתי במכינות ובצה"ל ??
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
האידיוט מיגור בן למשפ' צ' מעלה
  חבר קיבוץ יגור   22/03/17 20:06
את הרייטינג למחקריו של אורי מילשטיין וזה מעולה. אידיוט כבר אמרנו ואהה הקיבוץ כולו עטוף שחורים כי האידיוט חזר .
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
הקיבוצניק המפגר מיגור
  נחשון הצעיר   23/03/17 00:08
לא קולט ולא מבין דבר. נכתב כאן מספר פעמים כי למשפחת נחשון אין כל קשר לקיבוץ המנוון הזה -יגור ,שיש בו כנראה ריכוז גדול של פסיכופאטים.אין לנו מושג מי זאת משפחת צ',או משפחת זין,או כל משפחת אחרת. לשמחתנו אף אחד מאתנו הוא לא חבר קיבוץ, ולא היה כזה מעולם.אנו בזים ומרחמים על היצורים הללו שזקוקים לטיפול נפשי דחוף....ואגב לאן נעלם מילשיטיון? הוא מתחפר בבור הביוב באפעל?? והעיקר עד מתי תפרסמו כאן את הקשקשת המשעממת העתיקה מהמאה הקודמת..ראבאק יואב, קצץ את הטרמאח.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
10
חיים יואבי: גיבוריך הם אדומים
  נחשון הצעיר   21/03/17 16:10
סבא שלי הראה לי את תגובתך בה אתה תוקף את "האדומים- הסטליניסטים" ושאל אותי מה אני יודע על הגעתם של מפקדי האצ"ל והלח"י הימנונים לארץ בשנים 1942-3?? בשיחה התברר שמר מנחם בגין ומר נתן פרידמן ילין-מור שוחררו מבתי הכלא בברה"מ בידי הנ.ק.וו.ד,גוייסו לשורותיו [שומו שמים..] ונשלחו לארץ ישראל כסוכנים סובייטיים [ אדומים,אדום בוהק].מעניין איך תגיב מר ימין קיצוני? תיוועץ בשותפך להפצת כתבי הבלע מר מילשטיין...פחחחחח..
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
אידיוט יגורי למה חזרת למה ?
  חבר קיבוץ יגור   23/03/17 01:57
מי צריך אותך בקיבוץ ? מי מחכה לך ? ,כל כך שמחנו שנפטרנו ממך והנה חזרת ,למה ?
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
האימבציל מיגור לא ישן בלילות
  נחשון הצעיר   23/03/17 18:43
שולח תגובות מטומטמות ורדודות לקראת שתיים אחר חצות. תעזור לו מילשטיין, צא מתענית התגובה שגזרת על עצמך. קומץ חסידיך האהבלים שעוד שרדו[אלצהיימר,דמנציה,שיטיון, בלבלת, אי-שליטה בסוגרים...] מצפים לעזרתך, הם חסרי אונים.לא יפה לנטוש אותם, כמו שעשית תמיד..
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
זה יופי 73 תגובות בגלל האידיוט
  חבר קיבוץ יגור   24/03/17 04:05
מיגור,מילשטיין,מלאכתך נעשית בידי אחר,אמנם האידיוט מיגור, אבל הרייטינג עולה ועולה.לצערי אצלנו בקיבוץ ,הדגלים עדין בחצי התורן ,בגלל שהאידיוט שב.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
בואו נסכם =באפעל הדגלים מרוטים
  נחשון הצעיר   24/03/17 09:32
וקרועים... . מילשטיין [שכינוי ברשת=חבר קיבוץ יגור]נמצא בטראומה קשה.לכולם ברור שהפרקים שהוא מפרסם כאן,הם גרוטאות היסטוריות שהוא פירסם במאה הקודמת=1989... חומר עבש מלא בתולעים מהאינטרסול [פיכס..]. אין לו מה לחדש וראוי שיפסיק לטרטר לנו בשכל על "אי הפקת לקחים",מדינת ישראל הולכת מחיל אל חיל, ומילשטיין וקומץ "ממורמרי אלפרדו" יורדים מדחי אל דחי. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il