s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפשעים של ממשלת המנדט הבריטית
מאת: רבקה שפק ליסק  |  20/03/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מהו נוסח המנדט
  ק.ר.   20/03/17 12:19
מסכים לכל העובדות. דבר שלא ידעתי הוא מתן המנדט לבריטים על מנת להקים בית לאומי ליהודים. האם זה היה מטרתו המרכזית/עיקרית של המנדט והיכן ניתן לראות את כתב המנדט שניתן ע"י "חבר הלאומים"?
כתוב תגובה ל- ק.ר.
מצורף הסעיף הרלבנטי מויקיפדיה
  רבקה שפק ליסק   20/03/17 14:07
כתב המנדט משרטט את מבנה השלטון הבריטי בארץ ישראל, את הרשויות השונות הפועלות מטעמו, ואת מטרותיו. הוא קובע את סמכויות השלטון בארץ בידי מלך בריטניה, מזכירי הממשלה שלו והנציב העליון מטעמו.

סעיף 2 לכתב המנדט קובע כי אחת ממטרות המנדט היא יצירת התנאים להקמת הבית הלאומי לעם היהודי, תוך שמירת הזכויות האזרחיות והדתיות של כל תושבי הארץ. סעיף 4 לכתב המנדט מכיר ב"סוכנות יהודית" שתוקם. זאת, כדי לממש את הבטחות הצהרת בלפור בעניין הקמת בית לאומי לעם היהודי. משנת 1920 ועד 1929 מילאה ההנהלה הציונית את התפקידים שיועדו לאותה סוכנות יהודית. כגוף מייעץ לשלטונות המנדט. סעיף 6 קובע כי ממשלת המנדט תקל על הגירה יהודית לארץ ישראל ותעודד התיישבות צפופה של יהודים על הקרקע, לרבות אדמות מדינה, תוך שמירת זכויותיהם של שאר חלקי האוכלוסייה בארץ. סעיף 7 (סעיף חוק ההתאזרחות) קובע כי ממשלת ארץ ישראל תהיה אחראית על קביעת חוק ההתאזרחות. בחוק זה יבואו סעיפים המכוונים להקל על היהודים המתיישבים ישיבת קבע בארץ את רכישת האזרחות הארץ-ישראלית. המנהג המקובל בקיסרות העות'מאנית לשעבר, יבוטל בארץ ישראל. כל עוד הממשלות, שנתיניהן מהזכויות והחסינויות הנ"ל בראשון לאוגוסט 1914, לא תוותרנה למפרע על זכותן לחדשן, או כל עוד לא תסכמנה לבטלן לזמן מסוים, יתחדשו הזכויות והחסינויות הללו מיד אחרי גמר תוקף המנדט, בשלמותם או בשינויים - לפי הסכמת הממשלות המעונינות.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
2
לא רק ישראל מבצעת פשעי מלחמה.
  את צודקת.   21/03/17 11:50
גם מדינות אחרות. טוב שכתבת זאת. זה מאד מנחם ומרגיע.
כתוב תגובה ל- את צודקת.
מהן הראיות שבידיך?
  רבקה שפק ליסק   21/03/17 17:15
מהן ההוכחות בידיך שישראל מבצעת פשעי מלחמה? על מועצת האו"ם לזכויות אדם לא ניתן לסמוך בשל האובססיה שלה האנטי- ישראלית בשעה שבו- זמנית מדינות המפירות זכיות אדם יושבות שם. המזכ"ל החדש של האו"ם ביטל את הדו"ח האנטי- ישראלי שפורסם לאחרונה. הייתי סומכת על "שוברים שתיקה" לו הם לא היו פעילים בחו"ל במקום לרכז את פעילותם בבית. הייתי סומכת עליהם לו היו פועלים בשקיפות ומביאים את המחקרים שלהם לבדיקת צה"ל. אשמח לשמוע מהן הראיות שבידיך.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
הבלוגר הטוב והיסודי ביותר ברשת
  ביקשת, וקיבלת   22/03/17 09:16
idanlandau.com/ ואם צוק איתן זה לא מספיק, אז גם כאן מעופרת יצוקה google.co.il/
כתוב תגובה ל- ביקשת, וקיבלת
זהירות באימוץ גרסאות
  רבקה שפק ליסק   23/03/17 10:43
קראתי את הכתבה על צוק איתן.
לא הצלחתי לפתוח את הכתבה על עופרת יצוקה.

ראשית, ברצוני להבהיר שאני בעד חשיפת כל חריגה מהחוק הבינלאומי אבל אני רוצה לקבל את הדיווח מגורם בלתי תלוי ולא מצד בסכסוך. אני היסטוריונית וכך לימדו אותי לעשות.

בניגוד למה שאתה חושב עלי אני בעד חשיפת פשעי מלחמה כשם שאני מוקיעה את פעולות תג מחיר שהיא בריונות מהסוג המכוער ביותר.

הבעיה עם הכתבה שכן קראתי היא שהיא ,עפ"י התרשמותי, מבוססת
על עדויות של הצד הפלסטיני שאין לו רקורד מהימן של דיווח אמת.

יוני דחוח הלוי חקר את הפירסומים של "צלם" ומצא דיווחים שקריים. קראתי את כל הכתבות שלו על דיווחי "בצלם"

אין לי גם אמון ב"שוברים שתיקה" מפני שהעדים אינם מוכנים להזדהות כדי שניתן יהיה לבדוק את דיווחיהם.

כנ"ל לגבי הדיווחים של פלסטינים.

בזמן צוק איתן היו דיווחים של מספר עיתונאים זרים על יריות ממוסדות חינוך, מסגדים ובית חולים. אחד מהם היה איטלקי.

הקושי הוא לדעת מי דובר אמת ומי משקר.

נכדי השתתף בעופרת יצוקה בגולני ואני סומכת על מה שהוא סיפר לי.

בקיצור, עדות של פלסטינים היא חשודה בעיני במגמתיות, במטרה שמעבר לאמת- כדאי שאתה ושכמותך תקחו אפשרות זאת בחשבון.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
על איזה אקדמיה את מדברת.
  אין לי מושג,   23/03/17 12:26
באקדמיה שאני מכירה, לא מסתמכים על עדות "מזכה" (להבדיל מעדות "מפלילה") מפשעי מלחמה מצד לוחם, שהשתתף במלחמה באותו צד שחשוד בפשעים האלה. כל הקישורים עובדים, ואת יכולה להסתמך על מה שאת רוצה. דר' לנדו מסתמך בעיקר על פרסומים זרים, שהם אמינים הרבה יותר מאלה של צה"ל או המשטרה, שפעמים רבות מאד מתגלים כדווחי שקר, ואני ממליצה לך לעשות כך גם כן.
כתוב תגובה ל- אין לי מושג,
בעדות "פלסטינים" את חושדת,
  ועוד משהו.   23/03/17 13:21
שהיא מגמתית. לא מה את חושבת על עדות של "יהודים" ועל כזו של "ישראלים". אודה אם תפרטי גם בעניין זה.
כתוב תגובה ל- ועוד משהו.
נא לא לסלף את דברי.
  רבקה שפק ליסק   24/03/17 12:45
נא לקרוא בעיון מה כתבתי בתגובה לבריוני המקלדת ולא לסלף את הכתוב. אין עדות שלא צריך לאמת אותה עם עדויות נוספות כדי לקבוע את מידת האמינות. בניגוד לבריוני המקלדת של השמאל הקיצוני הסהרורי היחס שלי לעדויות של יהודים ופלסטינים, של פוליטיקאים ישראלים ופלסטינים הוא ביקורתי ושווה. מנכל"ית שוברים שתיקה לשעבר הודתה שמאחורי הארגון יש אג'נדה פוליטית. כמו הימין גם הם נגד פיתרון של שתי מדינות ובעד מדינה אחת שבה לנצח יהיו מאבקים וקרבות.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
איזה עדות אמינה בעינייך.
  עדיין לא ברור,   24/03/17 15:21
כמובן, חוץ מזו של הנכד שלך, שמנקה את ישראל מפשעי מלחמה.
כתוב תגובה ל- עדיין לא ברור,
את מוזמנת לקרוא שוב
  התרשמות מוטעית   23/03/17 15:34
יש שם מקורות מגוונים, כולל ציטוט של דובר צהל לגבי ההפצצה בבית החולים. אגב, הנכד שלך, שאת מאמינה לו (וזה לגיטימי) , השתתף בעופרת יצוקה (לעדותך) . מסיבה זו הוא לא גורם בלתי תלוי לעניין פשעים שאולי בוצעו בעופרת יצוקה ולפי מה שלימדו אותך (לעדותך) , אין מקום לקבל את עדותו בעניין זה.
כתוב תגובה ל- התרשמות מוטעית
זה אמנם לא פשע מלחמה,
  ועוד קטנה   23/03/17 16:05
אבל אם זה קרה, אז זה פשע סתם, שמאד מזכיר את הדווחים של שוברים שתיקה. megafon-news.co.il יש פה מספיק סימני זיהוי. מאחר ודובר צה"ל הוא איננו "גורם בלתי תלוי ולא מצד בסכסוך", את לא יכולה לסמוך על התגובה שלו ואני בטוחה, שלאחר שתבדקי את העניין ע"י גורם "בלתי תלוי" ומהימן לחלוטין, תפרסמי פה את ממצאייך.
כתוב תגובה ל- ועוד קטנה
לא או"ם, אלא הודאה באשמה
  את רצינית?   22/03/17 10:04
news.nana10.co.il יש עוד הרבה. את יכולה לחפש לבד במקום לבזבז זמן על מיחזור מאמרים ישנים שלך, שמשכפלים אחד את השני.
כתוב תגובה ל- את רצינית?
השתלחות בכותבת עם שקר
  רבקה שפק ליסק   23/03/17 09:51
מדוע אתה חייב להתנהג באופן בריוני? מאמר זה לא פורסם מעולם ואתה סתם שקרן הנטפל לאנשים שאינם שותפים לדעותיך, לפי שיפוטך החד- צדדי. בריון מקלדת מצוי.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
תתיחסי לעניין ואל תקללי.
  קיבלת קישור,   23/03/17 12:34
אני לא יודעת באיזה אקדמיה למדת לקלל במקום לענות לעניין למי שמביא לך מראי מקום שסותרים את הטענות שלך. אני גם לא יודעת באיזה אקדמיה למדת למחזר מאמרים ללא תכלית. המאמר הזה אמנם לא פורסם קודם, אבל את אכן ממחזרת הרבה מאד. בלי סוף.
כתוב תגובה ל- קיבלת קישור,
עדויות יש להצליב
  רבקה שפק ליסק   23/03/17 17:24
מתברר שאשה השתלחה בי ואומרת שאני מקללת אותה. זוהי צורת ההתבטאות של בריוני מקלדת. כתבה בגוגל או ברשת אחרת אינה מהווה כל ראייה. אני היסטוריונית ואותי לימדו שיש צורך בעדויות נוספות מגורמים שונים כדי לאמת ידיעה. אני איני שייכת לימין. אבל, אני דוחה את שיטות השמאל הקיצוני לקבל כעדות מהימנה כל מידע פלסטיני ללא בדיקה. בלי חקירה יסודית אין כל אישור לידיעות המתפרסמות בגוגל ושו"ת. אז נא להתנהג בנימוס. איש לא קלל אותך. את השתלחת בי
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
אם לא פורסם
  רגע   23/03/17 22:37
אז אתה שקרן? (האמת שאפילו ההיפך ממה שאתה אומר לא נכון ).
כתוב תגובה ל- רגע
3
לבריוני המקלדת שלום
  רבקה שפק ליסק   23/03/17 17:38
ראו מה קורה,

בריוני המקלדת התנפלו עלי כטורפים.

הם מביאים כתבות בגוגל וכדומה כראיות לפשעי מלחמה.

כהיסטוריונית לימדו אותי שכל עובדה יש לאמת עם עדויות נוספות כדי להבטיח אמינות.

אבל, בריוני המקלדת מעדיפים להאמין לפלסטינים, לגורמים זרים ורק לא לצה"ל.

אינני אומרת שיש להאמין לצה"ל בלי לאמת.

אבל בריוני המקלדת פוסלים את צה"ל מראש ומקבלים רק עדויות של פלסטינים וזרים.

לא עולה בדעתם שיש גורמים אינטרסנטים בין נותני העדויות.

אם שוברים שתיקה רוצים שהציבור שבני משפחותיהם הם החיילים יאמינו להם עליהם להיות שקופים:
א. להצליב עדויות
ב. העדים חייבים להזדהות - אם הם צודקים, אז שיהיו אמיצים ויזדהו.
עדות אנונימית שווה בעיני כקליפת השום.

חקירות מהימנות מתנהלות בבתי משפט. אם יש לשוברים שתיקה עדויות מוצלבות ומבוססות ולא אנונימיות- שיפנו לבית משפט.

כך עשו בשב"כ כשהעמידו לדין את בריוני הגבעות של תג מחיר.

זוהי הדרך לאמת סיפורים.

רבקה
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
וגם הברכה.
  לשרלטנית השלום   23/03/17 22:32
אינני יודע באיזה אקדמיה למדת ומי נתן לך את התואר. אני מקווה שאת מה שעשית באקדמיה עשית טוב יותר ומשכנע יותר ממה שאת עושה באתר הזה.
כתוב תגובה ל- לשרלטנית השלום
השתלחות באדם בשל דעותיו
  רבקה שפק ליסק   24/03/17 12:37
אנשים מרשים לעצמם בעילום שם, כמובן, להשתלח בכל מי שדעתו שונה מדעתם. הבולשביקם מת אבל הוא חוגג בחוגי השמאל הקיצוני. מיאת/ה שאתה מוסמך לשפוט את האקדמיות שלי. את/ה הוא השרלטן. בושה וחרפה מה שאנשים מרשים לעצמם לעשות בעילום שם. עוד בריון/נית מקלדת משתלח בי.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
הביקורת היא לא על דעותייך,
  את טועה   24/03/17 15:32
אלא על האופן שבו את מגיבה ומתייחסת לטענות שמציבים בפנייך. את נוהגת בהתנשאות, בזילזול, באלימות מילולית, ואף פעם לא משיבה לביקורת באופן ענייני. הציבו פה בפנייך שורה של מובאות, ממקורות שונים, כולל ציטוטים של דובר צה״ל, ואפילו סרטון מפליל מפשע שנעשה אתמול לילד קטן, ואת בוחרת להתעלם ולתקוף בצורה לא עניינית ולספר לנו על האקדמיה. שיהיה לך לבריאות. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- את טועה
השבתי, תשובותי לא ניראות לך
  רבקה שפק ליסק   24/03/17 16:39
את/ה פשוט מתעלם מהעובדות.

אני עניתי בהרחבה על השימוש בגוגל ודומיו כראיות על "פשעי מלחמה ".
הסברתי בדיוק כיצד לנהוג כדי להוכיח פשעי מלחמה.

בדוק את כל תגובותי שתראה שאני צודקת.

אז אתה מייחס לי שוב פגם אישי, שאיני עונה על שאלות במקום להגיב עניינית על מה שכתבתי.

את/ה והשותפים לדעתך מזלזלים בי ומשתלחים בי.

אני עונה עניינית ומגיבה על עלבונות.

את/ה מצפה שאבלע את כל הזבל שאתם שופכים עלי?
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
תמשיכי לחרטט על הנכד שלך
  גוגל ודומיו?   24/03/17 23:10
הביאו לך מקורות, ואת מתחמקת מתשובות.
כתוב תגובה ל- גוגל ודומיו?
גוגל אינו ראיה בבית משפט
  רבקה שפק ליסק   25/03/17 08:52
אולי תפסיקו להתבסס על גוגל ודומיו ותבינו שכדי להוכיח פשעי מלחמה יש להתבסס על חקירות נוסח המשטרה ולהביא ראיות מבוססות שתעמודנה בפני בית משפט. אפילו השופט המכובד היהודי מדרום אפריקה שחיבר דו"ח על פשעי מלחמה חזר בו מכל טענותיו. אולי תשאל אותו מדוע.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
לחיפוש ברשת, ולא ראיה לכלום
  גוגל הוא רק כלי,   25/03/17 12:40
מה שנבחן הוא הראיות, שאותן ניתן לחפש בגוגל, או בכל דרך אחרת. את מתעקשת שלא להתייחס לדברים שמוצגים בפנייך ולדבוק באיזו עדות עלומה של הנכד שלך. זו כמובן זכותך, אבל כך לא מנהלים דיון רציני. שבת שלום
כתוב תגובה ל- גוגל הוא רק כלי,
רק פס"ד בבית משפט מהימן עלי
  רבקה שפק ליסק   25/03/17 15:13
כולנו יודעים כיצד כל אחד יכול לכתוב ברשתות החברתיות כל שקר או עלילה או הסתה. הרשתות החברתיות הפכו למקור ל"חדשות שקריות". כל מי שרוצה מפרסם מה שהוא רוצה. אז בבקשה להפסיק עם המנטרה של גוגל. אני אאמין בפשעי מלחמה כאשר בית משפט יפסוק שהיו פשעי מלחמה עפ"י עדויות קבילות. מדוע השופט המכובד מדרום אפריקה חזר בו מכל ההאשמות בדו"ח שפירסם? אולי תשאלו אותו מה הביאו לסגת בו מהאשמותיו? האם קראת אי- פעם את האמנה של החמאס, הג'יהאד האיסלמי והפתח?
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
אמרת שאת סומכת על עדות נכדך.
  לא הבנתי   25/03/17 20:46
זה פסק דין של בית משפט?
כתוב תגובה ל- לא הבנתי
סילוף של דברי, כרגיל
  רבקה שפק ליסק   25/03/17 22:19
אומנם הזגרתי את נכדי שהשתתף במבצע האחרון אבל ליחס לי התבססות על עדותו זהו סילוף מגמתי וזדוני של דברי.

אני סומכת רק על פסקי דין של המערכת המשפטית. רק שם יש יחס מתאים לעדויות משני הצדדים ושיקולי השופטים מבטיחים מסקנות סבירות.
אינני סומכת על ארגונים ישראליים או בינלאומיים המכנים עצמם ארגוני זכויות אדם. אין לדעת מהו האינטרס העומד מאחורי הפירסומים שלהם.

ודאי שאינני סומכת על מועצת האו"ם לזכויות אדם שישראל מככבת שם ללא כל פרופורציה לעומת מדינות אחרות.

עם כל החסרונות של טראמפ לפחות יתרון אחד מסתמן. הוא פועל נגד משוא הפנים של נאו"ם כלפי ישראל. מזכ"ל האו"ם החדש כבר ביטל דו"ח אנטי- ישראלי, וממשלת הממלכה המאוחדת ביקרה את ההחלטות האנטי- ישראליות האחרונות של מועצת האו"ם לזכויות אדם.

ישראל איננה טלית שכולה תכלת ואינני תומכת בממשלת הימין.

אבל הפיקוד העליון של צה"ל זה משהו שונה. רק המערכת המשפטית היא הגוף המתאים לקבוע אם יש פשעי מלחמה.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
מילה במילה
  זה מה שאמרת,   26/03/17 00:05
״נכדי השתתף בעופרת יצוקה בגולני ואני סומכת על מה שהוא סיפר לי״- כאמור, זה לא פסק דין של בית משפט. אז על מה את סומכת ולמה?
כתוב תגובה ל- זה מה שאמרת,
רק בית משפט הוא הקובע
  רבקה שפק ליסק   26/03/17 09:27
אני סומכת על מה שהוא סיפר אבל אין זה אומר שאני מסתמכת רק על מה שהוא אומר. הוא משמש רק מקור אחד ואין כאן הצלבת מידע.

אתה מפרש לא נכון את דברי. אתה מפרש איך שנוח לך.

אני סומכת רק על בתי המשפט
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
גם במחקרים שלך,
  יו דונט סיי   26/03/17 11:14
את מסתמכת רק על פסקי דין של בתי המשפט? יש הרבה סוגים מקורות, ויש דרכים רבות לבדוק את המהימנות שלהם, ואין שום צורך בבתי משפט.
כתוב תגובה ל- יו דונט סיי
פשעי מלחמה-רק בתי משפט
  רבקה שפק ליסק   26/03/17 12:29
באשר למחקר שלי- אני היסטוריונית ומשתמשת במקורות מגוונים הקשורים בנושא המחקר. אבל, באשר לפשעי מלחמה- רק המערכת המשפטית מסוגלת לטפל באופן משביע רצון בתופעה זו. המשפט של אלאור אזריה הוא דוגמא. רק חבל שגזר הדין אינו תואם את פסק הדין.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
הוא דוגמא מצויינת ואקטואלית,
  סיפור אזריה,   26/03/17 13:28
הסותרת את הטענה שלך כאילו רק פסקי דין הם ראיה לפשעי מלחמה. רק מי שלא רוצה להגיע לחקר האמת מעמיד את התנאי הזה שלך לקבלת פס"ד כראיה יחידה לפשע מלחמה.
כתוב תגובה ל- סיפור אזריה,
אין כל סתירה
  רבקה שפק ליסק   26/03/17 17:55
פסק הדין הרשיע את אזריה וזה מה שמעניין אותי.
אני מקווה שהערעור של התביעה תתקבל והוא ירצה מאסר של שנים.

במצב של ממשלה ימנית כששרים מגינים על אזריה - פסק הדין הוא הישג חשוב.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
שמנסה ללמד בינה גם אנשים
  השבח ללנדו,   25/03/17 13:55
כמו שפק ליסק. אני לא רואה הרבה סיכוי להבנה ולתגובה עניינית שלך, אבל לעיתים, גם ניסים קורים idanlandau.com/
כתוב תגובה ל- השבח ללנדו,
4
בריוני מקלדת גבורים בעילום שם
  רבקה שפק ליסק   24/03/17 14:22
בעוד ששמי ידוע לכל בריוני המקלדת הם מסתתרים מגילוי זהותם ע"י אנונימיות.

הם מעיזים להשתלח בי מאחר שהם בטוחים שאין לי מושג לגבי זהותם ואיני יכולה להוקיע אותם ברבים כשם שהם עושים לי.

בריוני המקלדת עושים לי רצח אופי : הכישורים האקדמיים שלי מפוקפקים לדעתם בניגוד לעובדה שהתוארים שלי כולם ניתנו ע"י האוניברסיטה העברית, הנחשבת לאחת האוניברסיטאות הטובות בעולם.

הם תוקפים אותי אישית רק מפני שדעותי אינן מוצאות חן בעיניהם. אולי מה שמרתיח את דמם היא העובדה שאינני שייכת לימין, אבל אינני מוכנה לתמוך בפעילותם שהיא אנטי- דמוקרטית.

במקום לפעול באמצעות ארגונים חוץ - פרלמנטריים במימון זר שזוהי הדרך הקלה שיקימו מפלגה וירוצו לכנסת וינסו לשכנע את הישראלים לקבל את השקפתם. הגורמים הזרים לא יפילו את ממשלת הימין- רק אזרחים ישראלים.

הקומוניזם שאלה היו שיטותיו עבר מן העולם- אבל בישראל הבולשביזם חוגג בחוגי השמאל הקיצוני.

כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
5
הבהרתי עמדתי. סוף ה"דיאלוג"
  רבקה שפק ליסק   24/03/17 17:36
הדיאלוג ביני לבין בריוני המקלדת מגיע לסיומו.

זהו דיאלוג עקר וחסר ערך מכיוון שהוא מבוסס על השתלחויות אישיות מצד אחד והתעלמות מתשובותי כי אינן מוצאות חן בעיני מקבליהן.

אני עסוקה בכתיבת ספר ואין לי זמן לדיאלוג עקר.

אני אבקש מהמערכת לסגור את מאמרי לתגובות מכיון שאין בהן כל תועלת
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
6
עצה לשוברים שתיקה
  רבקה שפק ליסק   24/03/17 19:30
"שוברים שתיקה" צריכים לעשות רביזיה בשיטות הפעילות שלהם:
א. לנתק כל קשר כספי או אחר עם גורמי חו"ץ
ב. למסור לצה"ל את העדויות שאספו עם זיהוי מלא של העדים כדי שהצבא יבדוק את התלונות.
ג. אם תשובת הצבא לא תספר את הארגון עליו לפנות לבית הדין הצבאי או לפרקליטות.
ד. רק באמצעות דיון משפטי יתן ציבור האזרחים המשרת בצבא ובני משפחותיהם אמון בטענות של שוברים שתיקה- אם בית המשפט יקבע שהצדק עמם.

שוברים שתיקה חייבים להפנים שהם נוגעים בעצב רגיש מאוד של החברה הישראלית ולנהוג בהתאם.

כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
7
ביקורו של ריצ'ארד גיר בחברון
  רבקה שפק ליסק   25/03/17 09:00
אני מתעבת את מתנחלי חברון. אבל, מה יצא מביקורו של ריצ'ארד גיר בחברון מלבד עוד השמצות נגד מדינת ישראל? מהן התוצאות מכל ביקורי המשלחות מחו"ל ששוברים שתיקה מביאים לחברון? כלום. יוזמת הביקורים הללו מעידה על תופעה חולנית של שמאל קיצוני הזוי ולא רלבנטי. לו היו חושבים באמת על טובת החברה הישראלית היו מביאים לחברון תושבים מנתיבות, שדרות, דמונה ושאר יישובים בהם יש אחוז גבוה של מצביעי ליכוד כדי שיבינו עבור מה הם מצביעים.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
ששר החינוך, ובכירים נוספים,
  הבעיה היא,   25/03/17 12:45
מונעים משוברים שתיקה להביא את העובדות בפני אזרחי ישראל. הם מונעים משוברים שתיקה להגיע לבתי ספר ואת הסיורים בחברון של ילדי ישראל מפקידים בידי המתנחלים. אם יש לך טענות, תפני אותן אל הממשלה. אגב, אין שום רע בכך, ששוברים שתיקה מאפשרים גם לאזרחים זרים לעמוד על המציאות בחברון, כמשקל נגד לhasbara הישראלית בעולם, שאינה אלא פעילות של תעמולה
כתוב תגובה ל- הבעיה היא,
חיסול הכיבוש או מדינת היהודים?
  רבקה שפק ליסק   25/03/17 15:07
הפלת ממשלת הימין לא תבוא מבתי הספר. אני חושדת שמטרת הביקורים בבתי הספר היא לרתום את הצעירים שאין להם הידע הדרוש לאג'נדה האנטי- מדינת היהודים של שוברים שתיקה. נא לא להיתמם. צעירים קלים לפיתוי בשל חוסר ידע והעדר תפישת עולם מגובשת. הייתי 17 שנים מורה בתיכון ואני מכירה את הנוער. אותי לא תצליחו להוליך שולל. על מנת להפיל את ממשלת הימין צריך ללכת לפריפריה, לעיירות הפיתוח היכן שמרוכזים בוחרי הליכוד. אם שוברים שתיקה באמת רוצים רק לסיים את הכיבוש ולא לחסל את מדינת היהודים- המפתח הוא בידי בוחרי הליכוד. אותם צריך לשכנע. גם אין כל הצדקה לפנות לגורמי חו"ץ - הם לא יפילו את הליכוד. פנייה לגורמי חו"ץ מעלה חשד סביר שהמטרה היא חיסול מדינת היהודים, בשיתוף עם הרשות הפלסטינית ומדינות ערב.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
שוב הוא עוזר להביא את האמת
  אופס, הגוגל   25/03/17 20:53
חיפוש קצר מראה, ששוברים שתיקה הולכים רחוק לפריפריה. לבאר שבע. גם שם מנסים למנוע מהם לדבר. ואפילו לגולן הם רוצים להגיע. זה לא בחו״ל, אלא ממש פה haaretz.co.il תתמודדי. אל תחרטטי. haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- אופס, הגוגל
דברתי על עיקרון ואתה קטנוני
  רבקה שפק ליסק   26/03/17 09:41
כאשר כתבתי שמוטב להביא את תושבי הפריפריה לחברון לא קבעתי קטגורית ששוברים שתיקה לא הולכים למקומות אחרים.

כתבתי על חברון. ודרך אגב, בסיורים שוכחים לציין שחברון היא מעוז החמאס המכריז בגלוי שמטרתו חיסול מדינת היהודים וגם אינו בוחל בחיסול יהודים.

שוברים שתיקה לא מצליחים להגיע למקומות רבים מפני שהציבור אינו אוהב את שיטות העבודה שלהם.

כדי שיהיו מוכנים לשמוע אותם עליהם לנהוג בשקיפות. אין עדויות אנונימיות. את העדויות יש להעביר לצבא שיחקור ואם מסקנות הצבא לא יספקו את הארגון הוא רשאי לפנות לבית המשפט.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
זה מה שאמרת.
  שוב, מילה במילה.   26/03/17 10:08
בהודעה אחת כתבת כך: "על מנת להפיל את ממשלת הימין צריך ללכת לפריפריה, לעיירות הפיתוח היכן שמרוכזים בוחרי הליכוד". בהודעה אחרת כתבת כך:"הייתי סומכת על "שוברים שתיקה" לו הם לא היו פעילים בחו"ל במקום לרכז את פעילותם בבית". הראו לך, שהם עושים את זה, ואת מתחמקת. הטענה שלך כאילו הציבור לא רוצה לשמוע אותם היא מגוחכת, שהרי הראו לך, שהם מוזמנים למקומות רבים, אבל המדינה היא שמנסה למנוע מהם לדבר. שבוע טוב.
כתוב תגובה ל- שוב, מילה במילה.
רק פס"ד ישכנע אותי לשנות דעתי
  רבקה שפק ליסק   26/03/17 14:09
נראה שאתה מתקשה להבין את כוונותי.

אני מאמינה לנכד שלי.

רק בית משפט שיוכיח שהיו פשעי מלחמה ישכנע אותי לשנות את דעתי.

מקווה שכעת אתה מבין את כוונתי.

מלחמות מתנהלות ע"י בני אדם ולעתים , כאשר צריך לקבל החלטה תוך שניות, קורות גם טעויות.

זה אנושי. רק אם יתברר שיש לצה"ל מדיניות שהיא פשע מלחמה אשנה את דעתי. אני משוכנעת שאין מדיניות כזאת. צה"ל מפזר כרוזים ועושה טלפונים כדי להזהיר אזרחים מראש.

לצה"ל יש בעיה: חלק מהחיילים הם אנשי ימין ואף כהניסטים ולעתים יש חריגות מהנוהלים. על כך חיילים נשפטים. זהו מצב מורכב כאשר ראש הממשלה ושרים מעדיפים את החורגים מהנוהלים דוגמת המקרה של אלאור אזריה.

הרמטכ"ל הנוכחי התבטא בצורה ברורה לאחר שנתגלתה פרשת אזריה וגם שר הביטחון הקודם.

בניגוד לראש הממשלה שאין לי בו אימון כלל- יש לי אימון ביושרה של רמטכ"לי צה"ל שכיהנו עד היום ורק פסק דין של מערכת המשפט ישכנע אותי לשנות את דעתי.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
אני בכלל לא מנסה לשכנע אותך.
  שיהיה לך לבריאות.   26/03/17 14:35
המאמרים שלך יכולים להכשיל את הקוראים, אך רובם סגורים לתגובות. המאמר הזה פתוח לתגובות, אז אני טורחת ומגיבה, למען הקוראים האחרים. אם אני אצליח, בנוסף, ולו במעט, לגרום לך לצאת מהבונקר ולענות לעניין, עוד יותר טוב.
כתוב תגובה ל- שיהיה לך לבריאות.
את מתעבת את מתנחלי חברון???
  מצחיקה.ומבולבלת!   26/03/17 03:26
כתוב תגובה ל- מצחיקה.ומבולבלת!
תודה על ההשתלחות באישיותי
  רבקה שפק ליסק   26/03/17 09:46
אתה רואה הכל בשחור- לבן?
מי ששותף לדעותיך כל דעותיו חייבות להיות זהות לשלך.

אינך מסוגל לקבל צבע אפור.

אנשים השותפים אתך לחלק מדעותיך ועם אחרים על חלק מדעותיהם.

אני מרחמת עליך ועל שכמותך שהכל רק אתי או נגדי.

במה אתה שונה מאנשי הימין הקיצוני ותג מחיר?

גם הם רואים הכל בשחור- לבן
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
8
השופט גולדסטון חוזר בו
  רבקה שפק ליסק   25/03/17 22:26
כתבה בהארץ: השופט גולדסטון חוזר בו מהאשמות נגד צה"ל על פשעי מלחמה

haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
תקראי גם את המאמר,
  לא נכון   26/03/17 00:13
ולא רק את הכותרת, תראי שהכותרת לא מייצגת את המאמר.
כתוב תגובה ל- לא נכון
המאמר מאשר שגולדסטון חזר בו
  רבקה שפק ליסק   26/03/17 09:34
הבאתי את המאמר רק כדי לאשר מפי עיתון הארץ שגולדסטון חזר בו מאישור הדו"ח.

אומנם בריוני המקלדת תולים בי כל חיסרון כדי לקעקע את תפישת עולמי. אבל, יכולת להניח שקראתי את כל המאמר.

אני אינני תלמידת תיכון שקל לשכנע אותה מפני שאין לה עדיין הידע להתמודד עם אנשים יותר מבוגרים.

גולדסטון חזר בו ודבריך אינם משנים עובדה זו.

תפישת העולם של עיתון הארץ ידועה לי.

לא נולדתי אתמול.

הגיע הזמן שתתייחסו ברצינות גם למי שחולק עליכם ולא תנסו להשתלח כתחליף לדיון ענייני

כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
הכותרת אינה תואמת את תוכן
  לא נכון.   26/03/17 09:58
המאמר.
כתוב תגובה ל- לא נכון.
דגש על הכותרת
  רבקה שפק ליסק   26/03/17 12:35
אני שוב חוזרת על מה שכתבתי. הבאתי את הקטע מהארץ כדי לאשר שגולדסטון חזר בו מתמיכה בדו"ח. אתה מתפרץ לדלת פתוחה. לא הבאתי את דבריו של גולדסטון- רק את העובדה שהוא חזר בו. אני אחפש את המאמר שלו ואפרסם כאן
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
גולדסטון לא חזר בו,
  עובדה לא נכונה   26/03/17 16:24
כפי שעולה בבירור מהמאמר בוושינגטון פוסט, שהמגיבה החרוצה טרחה והביאה. אל תבזבזי זמן על חיפוש המאמר, כי הוא הובא פעמיים. תשקיעי את הזמן בלחפש במאמר איפה הוא חזר בו. אני קראתי את כולו ולא מצאתי.
כתוב תגובה ל- עובדה לא נכונה
גולדסטון חזר בו וכל העולם יודע
  קורא   27/03/17 08:48
או שהאנגלית שלך גרועה ואינך מבין מה שאתה קורא או שאתה מסלף במתכוון את העובדות כי אינן עולות בקנה אחד עם האג'נדה שלך. בושה וכלימה- גם בבריה"מ נהגו לשכתב את האנציקלופדיות ברוח הקומוניזם
כתוב תגובה ל- קורא
תביא ציטוט, ולא חירטוט.
  המאמר שלו לפניך   28/03/17 17:37
כתוב תגובה ל- המאמר שלו לפניך
זה מה שאמר גולדסטון במקור
  וכדי לחדד,   26/03/17 11:04
The allegations of intentionality by Israel were based on the deaths of and injuries to civilians in situations where our fact-finding mission had no evidence on which to draw any other reasonable conclusion. While the investigations published by the Israeli military and recognized in the U.N. committee’s report have established the validity of some incidents that we investigated in cases involving individual soldiers, they also indicate that civilians were not intentionally targeted as a matter of policy. פשיטא, לפי גולדסטו, החקירות שפרסם צה"ל ושהוכרו בדו"ח ועדת האו"ם אומנם אישרו את העובדה שהמעשים נעשו, אך לא הוכיחו מדיניות של תקיפה מכוונת של אזרחים - המעשים (שקיומם הוכח גם בחקירות צה"ל) מדברים בעד עצמם. הנסיון (של גולדסטון) לחפש "הוכחה" למדיניות כלשהי הוא מיותר, שכן אף פעם אין בנמצא הוכחות כאלה ל"מדיניות" של צבא. המקור כאן washingtonpost.com
כתוב תגובה ל- וכדי לחדד,
הבא כל המאמר לידיעת הקוראים
  רבקה שפק ליסק   26/03/17 12:50
הבאת קטע אחד מתוך מאמר ארוך.

כך מנהלים דיון על דעתו של גולדסטון?

על סמך קטע אחד?
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
או שאת טרול, שכותב כדי להציק?
  את אמיתית,   26/03/17 13:34
את לא צריכה להביא כלום, כי אני כבר עשיתי את זה. הבאתי קישור למאמר של גולדסטון מהוושינגטון פוסט מיום 1/4/11, וגם טרחתי ותירגמתי קטע ממנו. הנה שוב washingtonpost.com את מתעצלת להכנס לקישור וגם מכפישה. איך את לא מתביישת?
כתוב תגובה ל- את אמיתית,
שוב עלבונות אישיים במקום לעניי
  רבקה שפק ליסק   26/03/17 17:05
אין כל אפשרות לדון בדברי גולדסטון עפ"י קטע אחד.
כדי לקיים דיון שהקוראים שאינם דוברי אנגלית יוכלו לקרוא ולהבין אתה צריך להביא את עיקרי כל המאמר.

זהו בסיס לדיון.

לא מראים חצי עבודה וכאן זו אפילו לא מחצית.

נמאס לי מהדיונים העקרים אתכם.

כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
אלא לקרוא את המקור. באנגלית,
  אין ברירה,   26/03/17 17:45
ולא את הסילופים של העיתונות העברית, שאינה אלא תעמולה. קראתי את כל המאמר ואין בו שום אמירה של גולדסטון לפיה הוא חוזר בו מהקביעה לפיה ישראל ביצעה פשעים. אם את מוצאת כזו, אודה אם תפני אליה את הקוראים.
כתוב תגובה ל- אין ברירה,
אני מבהירה לך במילים פשוטות.
  ולמען הסר ספק,   26/03/17 13:39
אני עושה פה מאמץ גדול בדיון איתך, גם עם טענות וגם עם מראי מקום, למרות שאת לא קוראת ולא עונה אף פעם לעניין. הסיבה היא שהמאמרים שאת כותבת כושלים וגם מכשילים, ואני לא מעוניינת שמי שקורא פה רק את המאמרים שלך ייכשל. אני משתדלת לדבר אלייך בנימוס ובאדיבות ולהתעלם מההכפשות שלך. גם אם תמשיכי להכפיש, אני לא אענה לך באותה שפה, אלא פשוט אתעלם ממך. אם את רוצה התייחסות, תקראי מה שאני כותבת, תיכנסי לקישורים ואל תכפישי.
כתוב תגובה ל- ולמען הסר ספק,
הבהרתי,גוגל אינו ראייה-מספיק
  רבקה שפק ליסק   26/03/17 16:46
מספיק עם החזרות על טענות חסרות שחר. הבהרתי את עמדתי.
היא אינה מוצאת חן בעינייך- זכותך.

גם עמדתך אינה מוצאת חן בעיני.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
איך, כחוקרת, את לא מתביישת?
  אני שוב שואלת,   26/03/17 18:04
ככה את גם כותבת באקדמיה? טוענת טענות על סמך כותרות של מאמרים בעיתון, וכאשר מביאים לך את המקור את מתעלמת ממנו וממשיכה להסתמך על מאמר בעיתון? בושה.
כתוב תגובה ל- אני שוב שואלת,
עלבון אישי?הכתבה שלמה לא חלקית
  רבקה שפק ליסק   26/03/17 19:17
מאחר שלא כל הקוראים קוראים אנגלית הובאה פה כתבה שהביאה את כל חלקי המאמר ולא רק קטע אחד שהוצא מהקשרו.

נמאסתם עלי עם חוסר ההגינות שלכם.

קטע אחד אינו מבטא מאמר שלם בו גולדסטון אומר בפירוש שלו היה יודע בעת כתיבת הדו,ח מה שהתברר לו אח"כ - הדו"ח היה נראה אחרת.

ויותר לא אענה לך כי אני חשה מוטרדת ע"י שטף של תגובות מנטרה.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
תביאי ציטוט מתוך המאמר,
  אל תתחמקי   26/03/17 23:26
שבו גולסטון אומר, שישראל לא ביצעה פשעים.
כתוב תגובה ל- אל תתחמקי
אין צורך באישורך לכישורי האקדמ
  רבקה שפק ליסק   26/03/17 19:27
לגברת 77IP החוששת להזדהות ומסתתרת מאחורי אנונימיות.

אין לי צורך להוכיח לך את כישורי האקדמיים.

מי את חושבת שאת?חצופה. כל התארים שלי הם מהאוניברסיטה העברית ואינני זקוקה לאישור ממך. ספר שלי יצא לאור ע"י הוצאת הספרים של אוניברסיטת שיקגו שהיא מס. 2 אחרי האוורד.

אז סימי את הפה המלוכלך שלך- חוצפנית.

אם את חושבת שהסתמכות על קטע אחד מתוך מאמר ארוך זה לא פרשנות סלקטיבית אז אין לך כישורים אלמנטריים כדי לנתח מאמר.

בזה סיימתי- מתחת לכבודי להתכתב אתך. את אדם חסר חינוך.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
את הכפשת ומדברת על הכפשות?
  רבקה שפק ליסק   27/03/17 18:23
איך את לא מתביישת לשקר לי בפנים.

אולי תקראי מה אמרת עלי ועל כישורי האקדמים.

אני לא השבתי לךבאותה מטבע.

גועל נפש
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
9
אסביר יותר בעניין גולדסטון.
  לטובת הקוראים   26/03/17 16:42
בדו"ח גולדסטון נכללות שתי מסקנות עיקריות: 1. ישראל ביצעה פשעי מלחמה. 2. ישראל פעלה בכוונה לפגוע באזרחים. פשעים כלפי אזרחים ניתן לבצע גם מבלי "להתכוון" לפגוע בהם. לצורך כך, די בעצימת עיניים, אדישות, התעלמות מאפשרות פגיעה, רשלנות ושלל אפשרויות אחרות. כוונה היא עניין שבראשו של האדם, שלא זו בלבד, שהיא כמעט תמיד לא ניתנת להוכחה, היא לא נדרשת כלל במקרים קשים, שבהם המעשה מעיד על עצמו, גם ללא הוכחת הכוונה. בכתבה משנת 2011 אומר גולדסטון, שהחקירות שפרסם צה"ל מאשרות את העובדות שבדו"ח, אך שוללות את המסקנה, כאילו ישראל רצתה לפגוע באזרחים. פשיטא, גולדסטון לא חוזר בו מהטענה לביצוע פשעים, אלא רק מייחוס לישראל כוונה לבצעם. גולדסטון מלכתחילה היה צריך להסתפק בברור העובדות, ולא לעסוק כלל ב"כוונות". אם היה עושה כך, היה חוסך מעצמו את הצורך בהסבר וגם מבוכה גדולה ומיותרת.
כתוב תגובה ל- לטובת הקוראים
פרשנות סלקטיבית של דברי השופט
  קורא   26/03/17 17:12

מצורפת כתבה על המאמר של גולדסטון.

העליהום שלכם על הכותבת הוא אות קלךון ליושרה

nrg.co.il
כתוב תגובה ל- קורא
אני מבינה היטב אנגלית,
  תנוח דעתך.   26/03/17 17:39
וקראתי את הכתבה של גולסטון שהביאו לפה. אודה לך אם לא תשלח אותה ל"כתבה על", אלא תפנה אותי לציטוט מהמאמר, שמוכיח, שהפרשנות שלי סלקטיבית.
כתוב תגובה ל- תנוח דעתך.
10
הכלבים נובחים והשיירה עוברת
  קורא   28/03/17 16:20
הכלבים נובחים והשיירה עוברת מוקדש לכל אלה שהשתלחו בכותבת ללא כל הצדקה
כתוב תגובה ל- קורא
11
ימיני חושף פרצווף שוברים שתיקה
  רבקה שפק ליסק   3/04/17 16:23
העיתונאי בן דרור ימיני חשף במאמרו במוסף ידיעות אחרונות את פרצופם האמיתי של אנשי שוברים שתיקה. ימיני התייחס למה שאמרו והראו אנשי שוברים שתיקה לשחקן ריצארד גר בחברון. שקרים ואי- אמירת אמת. תיאור שיקרי של המציאות בחברון. מילה לא נאמרה על הטבח ביהודים ב- 1929 וההשתלטות על רכושם. מילה לא נאמרה על העובדה שחברון היא מעוז החמאס המטיף בגלוי לחיסול ישראל. נאמרו דברי שקר על האזורים בהם מותר ליהודים ופלסטינים להסתובב. שקרים, שקרים, שקרים
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
שמסלף עובדות להנאתו.
  דמגוג עלוב,   4/04/17 12:06
הנה המאמר של ימיני yediot.co.il דוגמא אחת לסילוף: "לפלסטינים יש שלטון עצמי, פרלמנט נבחר, ממשלה, נשיא ואפילו נציגויות דיפלומטיות בעולם" - לכנות כך את הרש"פ, זה מעליב אפילו ברמה של התעמולה הישראלית, שלא לדבר על דיון בין אנשים רציניים. על חלק מהאמת לגבי חברון ניתן לקרוא כאן. hagada.org.il/
כתוב תגובה ל- דמגוג עלוב,
אתה הוא הדמגוג לא ימיני
  רבקה שפק ליסק   5/04/17 09:26
כל העובדות במאמר של בן דרור ימיני הן מדוייקות.

והוא, כמוני, מתעב, בו-זמנית את מתנחלי חברון.

כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
מה את חושבת ומה את טוענת.
  לא ברור לי,   5/04/17 11:26
לא נתווכח על העובדות בעניין חברון. הבאתי לך קישור, שאת, כדרכך בקודש, מסרבת להתייחס אליו. זכותך. אבל את באמת חושבת כמו ימיני שהרש"פ היא: "שלטון עצמי, פרלמנט נבחר, ממשלה, נשיא ואפילו נציגויות דיפלומטיות בעולם"? האם ניתן לקרוא כך לפרלמנט, שישראל עוצרת אנשים בו בכלל, ועוד על סמך "מידע חסוי" בפרט? mekomit.co.il/ ואיזה שלטון עצמי זה שאם מישהו רוצה להכנס אליו (ולא לישראל) הוא צריך לבקש רשות מישראל, כפי שהבהירה דוברת משרד הפנים לפרופ' חומסקי, שביקר לבקר בביר זיית: "מכיוון שהוא נכנס לשטחי הרשות בלבד, כניסתו נמצאת באחריות לשכת מתאם הפעולות בשטחים שבמשרד הביטחון"? haaretz.co.il ורק הבהרה, את מוזמנת להמשיך להמנע מלהתייחס לטענותי ואני פוטרת אותך מקריאת הקישורים שלי ומידיעת העובדות. אני טורחת כותבת פה לא כדי לשכנע אותך אלא רק על מנת שקוראים וקוראות אחרים, שקוראים את מה שאת כותבת, לא יקבלו תמונה לא נכונה של המציאות.
כתוב תגובה ל- לא ברור לי,
מאמרימבוסס על ימיני ,דמגוג
  רבקה שפק ליסק   5/04/17 15:59
אתה מדבר שטויות.
כיצד יכולתי להתייחס למאמרו אם לא קראתי אותו?

אני היסטוריונית ואני יודעת מה קרה ב- 1929. איני גרופי של מתנחלי חברון אבל ימיני צודק בכל העובדות שהביא.

עיתון הארץ כבר מזמן לא כותב עובדות אלא פרשנויות המבוססות על אג'נדות אנטי- ציוניות.

חסוך ממני את הדמגוגיה שלך ואת השטויות שלך- מסלפים את העובדות בשמאל הקיצוני כדי שיתאימו לאג'נדה האנטי- ציונית.

האמת תמיד נמצאת באמצע בין הימין הקיצוני לשמאל הקיצוני.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
אם לא קראת את ימיני,
  ללא קוראת ולקורא   5/04/17 17:28
הכיצד הוא "צודק בכל העובדות שהביא"? זו אקדמיה מסוג חדש, שמסכימים עם דברים מבלי לקרוא אותם? לקורא, בראשי פרקים, כי אתה מעלה גירה טענות שטותיות ובלות מזוקן - אין עצמאות (או שלטון עצמי) ללא אוטונומיה. לפלסטינים אין אוטונומיה, ולכן אין להם עצמאות. הרש"פ אינם שלטון, אלא קבלן משנה של ישראל. איש לא הציע לפלסטינים מדינה אף פעם. כל ההצעות היו ורסיות של בנטוסטאן (חפש בגוגל). לא ניתן לכפות על אף אחד לנהל מו"מ, וכזה יכול להעשות רק בהסכמה ובגובה העיניים, בין צדדים שווים. ישראל עד כה לא היתה מוכנה למו"מ כזה, אלא רק ל"תהליך שלום", שהוא שם מכובס למעמד, שבו היא כופה על הפלסטינים, בחסות אמריקנית, הסדר שתואם רק את האינטרסים שלה.
כתוב תגובה ל- ללא קוראת ולקורא
גם אם תכתוש אוויל וכו'
  רבקה שפק ליסק   5/04/17 18:06

לישראל אין, מסתבר, זכות להגן על תושביה, כולל אותך הדמגוג הבולשביקי.

הרשות היא טלית שכולה תכלת. אין הסתה בתקשורת, אין הסתה בינלאןמית, אין הסתה במערכת החינוך.

הם רוצים מדינה לצד ישראל. הם רק רוצים שלום וישראל היא הפושע הבינלאומי.

למרות הצעות הוגנות ב- 2000 וב- 2008 בגיבוי בינלאומי הרשות סרבה להגיע להסכם ולקבל מדינה. זה היה תחת ממשלות עבודה וקדימה.

מדוע לפני שהימין השתלט הם לא הסכימו לקבל מדינה?

רק ישראל היא הפושעת

גישתך חד- צדדית,מסלפת עובדות ואינה ראויה להתייחסות.

אני בזה לך ולשכמותך.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
הדברים שכתבת פה הם שלך בלבד
  על מה את מדברת?   6/04/17 09:39
איש לא טען אותם. תנסי להתייחס לטענות שנטענו.
כתוב תגובה ל- על מה את מדברת?
אינני מסברת עם אנונימיים
  רבקה שפק ליסק   6/04/17 12:14
אני אשוחח רק עם מי שידוע לי שמו המלא, השכלתו ועיסוקו. אינני מדברת עם אנשים אנונימיים
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
תמשיכי לדבר עם עצמך.
  זכותך.   6/04/17 13:46
זה הדבר היחיד שאת יודעת לעשות. חג שמח.
כתוב תגובה ל- זכותך.
אני מדברת עם אנשים,לא מסתתרים
  רבקה שפק ליסק   7/04/17 13:18
אתה דמגוג בעל גישה צרה וחד- צדדית. אתה מסתתר מאחורי אנונימיות ופתח פה גדול. גיבור המסתתר מאחורי אי- הזדהות. פחדן ומוג לב. לא מעיז לדבר בשמו המלא לא מעיז להזדהות. עם דמגוגיה כמו שלו- אפשר להבין מדוע הוא מסתתר - דבריו נגד ימיני הם בושה וחרפה.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
דבריו של ימיני הם בושה וחרפה
  גוטה, הפוך   7/04/17 16:32
אוסף של קלישאות ודברי תעמולה והסתה
כתוב תגובה ל- גוטה, הפוך
ימיני, מייצג השפיות בישראל
  רבקה שפק ליסק   7/04/17 18:03
הכותב הוא אדם לא ישר ול הגון- מסתתר מאחורי אנונימיות ומשמיץ את אחד העיתונאים המאוזנים והשפויים בישראל. במקום התייחסות עניינית- השמצות. בוז
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
עניינית לעילא. ותשובות אין.
  ההתיחסות לימיני,   7/04/17 23:57
רק השמצות וגידופים
כתוב תגובה ל- ההתיחסות לימיני,
דמגוגיה- נא להזדהות
  רבקה שפק ליסק   8/04/17 09:43
אני מדברת רק עם אנשים מזוהים- לא עם אלה המסתתרים מאחורי אנונימיות כדי לתקוף.

אומץ לב להזדהות ובוז למסתתרים
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
אני על המשמר. למנוע אי הבנות.
  הדיון תם   8/04/17 15:25
כתוב תגובה ל- הדיון תם
תם דיון עם מסתתרים ומשתלחים
  רבקה שפק ליסק   9/04/17 09:56
אני מקווה שאכן, השיטה של השתלוחות אנונימית תיפסק. הסגנון של בריוני המקלדת איננו מוסיף כסוד לחברה הישראלית.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
ימיני צודק ואתה דמגוג
  רבקה שפק ליסק   5/04/17 18:16
ימיני הוא עיתונאי בעל שם בינלאומי.
הוא מוזמן להרצאות ברחבי העולם.

ומי אתה?

אולי תזדהה ותספר לקוראים מי אתה שאתה מכנה עיתונאי "עם קבלות" דמגוג וכותב עליו בזלזול?

מי אתה? אתה חושב שדעתך- ללא הזדהות, שווה משהו?

כקליפת השום.

דיון הודן הוא בין 2 אנשים המזדהים ולא כאשר צד אחד מסתתר מאחורי אנונימיות ומרשה לעצמו לומר דברי בלע.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
הארץ לא טוב?
  לאקדמית שלא קוראת   5/04/17 17:41
שוב, כדי שקוראים תמימים לא יתבלבלו ויקבלו את הרושם כאילו את יודעת על מה את מדברת עם כל הפוזה האקדמית שלך, הנה הדווח של אתר ואלה על הפחד ישראל מאינטלקטואל יהודי קשיש, שגרם לה לאסור עליו לעבור מירדן אל "המדינה העצמאית" של הרש"פ. ויודגש, חומסקי לא ביקש להכנס לישראל, אלא לשחטי הרשות בלבד, וישראל מנעה זאת ממנו. news.walla.co.il מתוך הכתבה, זו ההתיחסות של סבין חדד, דוברת משרד הפנים, לפרשה:"דוברת משרד הפנים, סבין חדד, הגיבה הערב (ראשון) לפרסום לפיו גורמים במעבר הגבול בגשר אלנבי מנעו את כניסתו של האינטלקטואל היהודי נעם חומסקי. לדבריה, הגורמים במעבר הגבול לא הבינו את חומסקי, וחשבו שהוא היה אמור לבקר בישראל. כעת נעשים מאמצים להשיג את אישור הצבא להגעתו של חומסקי לגדה. במשרד הפנים הוסיפו, כי "אנו משיגים ליצור קשר עם צה"ל כדי לבדוק את העניין, ואם לא תהיה התנגדות, איננו רואים שום סיבה שלא ירשו לא להיכנס" - באיזו אקדמיה קוראים לדבר כזה "שלטון עצמי"?
כתוב תגובה ל- לאקדמית שלא קוראת
עלבונו אישיים, זה מה שאת יודעת
  רבקה שפק ליסק   5/04/17 17:57
את גסת רוח וחסרת חינוך.
אינך מסוגלת לדבר לעניין בצורה תרבותית.

כשתלמדי לדבר בנימוס ולא תאשימי אותי שאני מרכז- שמאל בכל עוולות ממשלת ישראל אולי נוכל לדבר.

איך את לא מתביישת להיות כל כך תוקפנית??

כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
להאשים אנשים בדמגוגיה,
  ומה את יודעת?   5/04/17 18:17
כאשר כל "חטאם" הוא שהם חולקים על "העובדות" שבמאמר של ימיני. כאשר תלמדי להתמודד עם מי שחולק עלייך בצורה ענינית, ולא תעני אד הומינם, אולי אפשר יהיה לנהל איתך דיון רציני. עד אז, אני אעמוד על המשמר על מנת, שלא תבלבלי את הקוראים התמימים.
כתוב תגובה ל- ומה את יודעת?
טוחן שוב אותן שטויות. דמגוג
  רבקה שפק ליסק   5/04/17 19:35
אני מחכה שתזדהה בשם מלא וברמת השכלה ותציין מהו עיסוקך.

ואז אדע אם אתה בר- שיח בשבילי .

ברמת התגובות שלך כעת זה מתחת לכבודי להשתתף בדיון שלך.

חוזר שוב ושוב על אותו דבר.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
אין לי עניין לשוחח אתך דמגוג
  רבקה שפק ליסק   5/04/17 21:57
אתה והדעות שלך לא מעניינים אותי.

מי אתה בכלל- אינני מכירה אותך.
זה לא דו- שיח בין שווים.

אז לך לבלבל את המוח עם השטויות שלך אצל מישהו אחר.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
אתה מערבב אוטונומיה עם עצמאות
  קורא   5/04/17 16:10
המבנה של הרשות הפלסטינית הוא פרי הסכם זמני בין 2 הצדדים עד לחתימת חוזה שלום.

הבעיה היא שהרשות איננה מעוניינת במו"מ. הם דחו הצעות למדינה ב- 2000 וב- 2008 וב- 2014 כי הם דורשים את זכות השיבה שפרושה חיסול הרוב היהודי והמדינה היהודית.

אז מספיק עם דמגוגיה ושקרים.

אולי כעת טראמפ יצליח בשיתוף עם מדינות ערב הסוניות לאלץ את הרשות ואת ביבי לנהל מו"מ.
כתוב תגובה ל- קורא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il