|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הליצנית הלאומית
מאת: אליהו קאופמן  |  26/03/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גם בבתי חולים,
  אבנר צפוני   26/03/17 10:19
רחמנא ליצלן,עובדים בצוותא גויים ויהודים,נשים וגברים(במחלקות לא נפרדות !!!) על כן אבקשך בכל לשון של בקשה(ולפי הוראת גדולי הרבנים)-אל תגיע לבית חולים ,גם אם יש בכך פיקוח נפש !!!
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
תגובה של טיפש ואויל, שמעט שכל
  למגיב   26/03/17 13:54
בקודקודו.
כתוב תגובה ל- למגיב
2
פיי כמה תגובות
  אאאאאאאא   26/03/17 10:41
את מעניין לאנשים את התחת. תמשיך ללמוד תורה ותעזוב את המקלדת את גרוע בזה בצורה מביכה. התמונה שלך כל כך מצחיקה שכבר חשבתי שאתה מדבר על עצמך כליצן. את וכמותך היו צריכים להיכחד בימי הביניים אתם חולי נפש לא רלוונטים והשטויות שיוצאים לכם מהפה רק מזיקיקות לעם ומדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- אאאאאאאא
3
פרחחית הכנסת/ע. יוסף/20.12.16
  הכותב קלע בול   26/03/17 14:18
אין זו הפעם הראשונה (וגם לא האחרונה) שנכתבים דברי ביקורת חריפים על גברת זו שאספו אותה מהרחוב ישר לספסלי הכנסת, לבושתנו. ב-20.12.16 כתב עידן יוסף מאמר אודותיה והעניק לו את הכותרת המדוייקת "פרחחית הכנסת". זו בחורה אגרסיבית, גסת רוח, נעדרת עדינות, בעלת סגנון פרוע, צעקנית ודוחה. אלה מהזנבות (ביחד עם שמולי, מיכאלי ועוד) שצירפה לכנסת, הצבועה, מוליכת השולל והכזבנית - יחימוביץ'. זחלקה אמר על שפיר לפני כשנתיים: "מאז שאת בכנסת שלום את לא אומרת לי. אני מנסה בכל כוחי להגיד שלום ואת לא עונה. גזענית. אפילו בימין הקיצוני אומרים לך שלום ומחייכים אליך. אתם מפלגת העבודה, אתם האבא והאמא של הגזענות. מי שלקח לנו את הארץ, מי שגירש אותנו לא אוהב שאומרים מוות לערבים. הם אלה שאומרים שהבאנו שלום עליכם". אכן ליצנית אשר מביישת את הפרלמנט שלנו, ברמת הפושטקיות שלה. וברור שסמולנית מזוייפת זו תתיר לעצמה לבצע בכנסת אימרות, אשר אנשי ימין יותקפו כשהם יאמרו אותן אימרות.
כתוב תגובה ל- הכותב קלע בול
4
סתיו שפיר היא טיל מונחה
  ב_שמואל   26/03/17 17:01
סתיו שפיר היא טיל מונחה מטרה. דרכי הפעולה שלה מתאימות לצרכים המאפשרים לשולחיה לזכות ביתרונות ובנצחונות. זה מגוחך שיריביה יבקרו את דרכה ולא אלו שבוחרים אותה על שום הצלחותיה. בני בגין, מרידור, רבלין ואחרים שהשמאל מאוהב בדרכם העדינה, גורשו מהנהגת הליכוד בגלל חוסר היעילות שלהם (ובגלל דעותיהם השמאלניות). פוליטיקאים צריכים לשרת את בוחריהם ולא את היריבים הפוליטיים. בינתיים, האשה המגעילה אותי, מצליחה בכל מופעיה הציבוריים - להביס את כל יריביה באמצעות צעקנות, חוסר התחשבות ונמוס וסיסמאות שקריות. מול אשה גסה כזו, יש להעמיד אנשים ראויים שמסוגלים להתמודד מול אשה שהוכשרה בחו"ל ע"י ארגונים אנרכיסטים - לקדם מטרות של השמאל הקיצוני להשמדת העם היהודי. חייבים לעצור את שליחי הרוע.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
מול הפריחה האדומה יש להציב את
  סב   27/03/17 08:58
מול הפריחה האדומה יש להציב את אחיה התאום, אורן חזן. אותה תת-רמה וחת-תרבות.
כתוב תגובה ל- סב
5
המשעשע מכל הוא שאהוד ברח
  בדיחה גרועה   26/03/17 17:30
הליצן בעצמו, קרא לפריחה הזו להתמודד לראשות מפלגת העבודה! ממש גרוטסקי. ליצנים. אלה אנשי מפלגת העבודה........
כתוב תגובה ל- בדיחה גרועה
6
אתה שקרן חסר בושה
  הירונימוס   26/03/17 20:54
סתיו שפיר מעולם לא היתה נגד שירות צבאי ובעצמה התקבלה לקורס טיס אם כי לא הצליחה להשלים אותו
כתוב תגובה ל- הירונימוס
7
לא ליצנית, סתם עשב שוטה
  יהודי מפוכח   26/03/17 23:10
בושה לכנסת ולמפלגה האבודה.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
8
סופה של מפלגת העבודה!
  דניאל143   26/03/17 23:11
מפלגת העבודה,יורדת ויורדת.המפלגה הגיעה בסקרים,לעשרה מנדטים בלבד.###מה הפלא.פעם,זו הייתה מפלגה חשובה,רצינית, שדגלה בקליטת עליה,התיישבות,חקלאות,ביטחון ועוד.##כיום יש במפלגת העבודה,כל מיני הזויים כמו סתיו שפיר ומירב מיכאלי,וזוהיר בהלול תומך הפלסטינים.##מפלגת העבודה חייבת להיפטר מכל ההזויים,אחרת היא תיעלם.זה מצב של להיות או לחדול.
כתוב תגובה ל- דניאל143
צדיקים - מלאכתם נעשת ע"י אחרים
  ב_שמואל   27/03/17 05:33
אתה מסתכל על ההילה שמסביב מפלגת העבודה (סביב השמאל) ואינך מזהה את כוחה הממשי. לו היית מתייחס לתוצאות מעשי השמאל, היית מבין שכוחם מבין שכוחם אינו בפסגת הקרחון אלא בסמוי מהעין. לדוגמא: מדינה פלסטינית קיימת במזרח למדינה ישראל ואף מדינה נוספת בעזה. יש איסור לקיים בישראל מפלגה לאומית. אין שום ערך למושג "מדינה יהודית" ועוד. כך שללעוג למפלגת העבודה (לשמאל) הוא מעשה של מי שאינו נזהר מכך שהשטיח עליו הוא ניצב - נשמט מתחתיו.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
9
סתיו שפיר, אורן חזן ממין נקבה.
  סב   27/03/17 07:11
כתוב תגובה ל- סב
אורן חזן גאון לעומתה.
  יהודי מפוכח   28/03/17 23:11
סתיו שפיר היא נוער הגבעות של השמאל הקיצוני, ויש לה כמה חברות העונות על הגדרה זו.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
10
מאמר מטומטם ומשמיץ
  ה"רב" קאופמן ???   27/03/17 09:31
שפע של מילים שכל מטרתן הכפשה, העמקת שינאה ופרוד. קאופמן מוכיח פעם נוספת ש-"רב" נגזר מלשון לריב, ואת זה קאופמן עושה בלהט שינאה, ובהשמצות ללא גבול. ציטוט אחד: "כל תינוק מבין היטב כי הח"כ של ה"בית היהודי" נשען על תורת ישראל המזהירה מכול תועבה ופריצות העלולים להרוס את הצבא ואת הלחימה עד כדי סיכון המוני של חיי אדם" הנה כל מטרת המאמר, להפוך את צבא המדינה למליציה כפופה לאנשי דת. ובמה זה שונה מהחמאס או החיבאללה? שלא נדע... אמר אדם חכם: "באלוהים אני מאמין, אך לא במי שמדבר בשמו" גילוי נאות: הורי שרתו בצבא, אישתי ואנוכי שרתנו, ובני ובנותי שרתו. מרתיח אותי שאדם כלשהו ישמיץ את חיילי צה"ל, ויתאר את בנותי כזונות. יואיל "כבוד הרב" קאופמן ויטפל תחילה בכל הרבנים שפשעו והטרידו מינית נערים, ועדיין הם רבנים ומחנכים בקהילה... וגם זאת רצוי בלשון מאופקת וזהירה.
כתוב תגובה ל- ה"רב" קאופמן ???
תגובה לכסיל
  אליהו קאופמן   27/03/17 11:06
השרות בצבא הישראלי איננו קדוש ואיננו מהווה קריטריון דיקטטורי לביקורת על הצבא הזה. גם כותב שורות אלה שרת יותר מדי בצבא הזה - על מילואיו, ולא יתן להפוך את הגיוס הכפוי הזה לקדוש. הכותב (כנראה מחסידייה השוטים של הליצנית שפיר...) מתלונן על "שנאה" ו"פרוד" במאמרי אבל כשהוא וחבריו מסיתים נגד הדת, היהדות , השכבות העממיות, החרדים ועוד הרי זה מותר. הח"כית - ליצנית שהוא מגן עלייה היא הדוגמא לשנאה ופרוד. המגיב - וצבועים שכמותו, יודעים טוב מאוד מה מתרחש בצבא מבחינת התועבות והפיכת החיילת שם לא פעם ל"מרימת המורל", אבל המגיב וצבועיו מתעלמים מכך גם במחיר הפקרת הביטחון למען "חברה פתוחה" שכל כולה זימה. הרב ווינשטין, סמוטרי'ץ ואחרים דואגים לביטחון הצבא באמת ואינם רוצים להגיע ליום שבו חיילות תיאנסנה , חס ושלום, אצל ה"חזבאללה" וה"חמאס. אבל מה אכפת למגיב , לשפיר, לנכדה של הניאו נאצי קסטנר ולשאר הליצנים של מקדשי התועבות על פני קדושת החיים?!
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
מר קאופמן-
  אנא מצא   27/03/17 12:43
ציטוט,או שניים-שיוכיחו את דבריך על הח"כית שפיר.
כתוב תגובה ל- אנא מצא
ה-"רב" - הגב לכותרת מהיום:
  "כבוד הרב"???   27/03/17 13:41
עבירות המין הושתקו: 22 חרדים נעצרו בחשד לפגיעה בקטינים ובנשים
כתוב תגובה ל- "כבוד הרב"???
תגובה למסית
  אליהו קאופמן   28/03/17 00:44
כמו שאני לא מבקש אתתגובתך לכל האלימות של הנוער החילוני באשר הוא, או פעילות העבריינים החילוניים כך גם מוזרה וטפשית בעיני בקשתך הכלנתריסטית...
כתוב תגובה ל- אליהו קאופמן
המשך להשמצות וליכלוך
  ה-"רב" קאופמן   27/03/17 12:12
מעניין שקאופמן יודע מי אני ומי חברי, והיותנו מסיתים נגד דת, נגד חרדים, נגד שכבות עממיות... ובדברי לא הייתה ולו מילה אחת כזו! עוד פעם לשון הרב היא לשון מריבה והשמצות. אכן יש בצה"ל מקרי הטרדה ותקיפה מינית, כמו בכל חברה אנושית, לרבות הקהילות הדתיות והחרדיות, רק שבצה"ל מטפלים ביד קשה בעבריינים, בניגוד לקהילות שמטאטאות את הבעיות אל מתחת לשטיח, שרק דמות הקהילה לא תיפגע, ונפגעי התקיפות המיניות נפגעים עוד יותר. ה-"רב" קאופמן הוא בושה למושג רב, ומוטב שיאלם דום.;
כתוב תגובה ל- ה-"רב" קאופמן
דבריך הם שקר, השאלה אם
  ב_שמואל   27/03/17 16:34
דבריך הם שקר, השאלה אם אתה מאמין לשקרים שלך. במה דברים אמורים: צה"ל מטפל באחוז מאד קטן ממקרי האונס הקורים במסגרתו (תאר לך שגם אני שירתי ביחידה קרבית), כך שאתה לא יכול לטעון שנערה הנשלחת לצבא היא מוגנת מספיק כשהמסגרת הצבאית כופה עליה מגבלות שאינן קיימות במסגרות אזרחיות. דבר אחר, כשנאמר שקצין אנס חיילת, ברור לנו שהקצין המסוים הזה אנס חיילת למרות שהגיע למעמדו לאחר מבחנים והערכות של מפקדיו. לגבי "רבנים" אין הדבר כך, שכן גם עבריינים ידועים הפכו - בהחלטתם האישית - ל"רבנים" ואף לבבא-ות. נכון, ישנם גם רבנים אמיתיים שסרחו שהרי - לאחר הכל - הם בני אדם. האם האוניברסטאות אינם מסתירים פרופסורים שבעלו נשים שלא כדין? לכן, כשאתה מסית נגד רבנים, אתה חייב להכיר בעובדה זו, ולא לשלול - סתם כך - את דבריו של כותב הכתבה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שקר??? יש לך צל של הוכחה?
  ישר כסרגל   27/03/17 22:09
אני יכול להביא רשימה של העמדות לדין. כלום יש קצה הוכחה על כל ההאשמות שלך, או שזו סתם הערכה/השמצה? את בנותי שלחתי לצבא ללא היסוס, הן עברו חינוך טוב שאיפשר להן להתמודד עם כל מצב, גם לומר לא כשצריך, לבעל דרגה.
כתוב תגובה ל- ישר כסרגל
"ישר כסרגל", מדבריך
  ב_שמואל   28/03/17 21:43
"ישר כסרגל" מדבריך אפשר להבין שאתה - כמי שמכיר את צה"ל - חינכת את בנותיו להתמודד כראוי בבעיות הקיימות בצה"ל - עליהן כתבתי - באופן שיהיה להן כוח להגיד "לא" אפילו למפקד. כלומר: דבר ראשון, גם אתה מודע לבעיות שיש בצה"ל בנושא. דבר שני, אני לא דואג לבנותך שגדלו אצל אבא חכם ונבון ומשפחה חזקה ויציבה, שידעה להכין את בנותיה לחיים בצבא. אני דואג לבנות שמגיעות לצבא בלי הבנה נכונה לגבי הסכנות שיש בתנאי השרות הצבאי והן עלולות ליפול - כפרי בשל - לידי מפקדים בעלי יצרים בריאים. לכן, אני ממליץ לכל אבא להימנע מלעודד את בנותיו להכניס את ראשן (וגופן) לתוך המלכודת שהשמאלנים יצרו לבנות ישראל. בנות לא צריכות לבזבז את זמנן בצבא או בשרות לאומי. כל מי שהצבא לא זקוק לו, צריך להימצא באזרחות ולא לבזבז את עצמו על שטויות.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il