s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עיתון הארץ מסוכן מהחיזבאללה
מאת: אפרים הלפרין  |  13/04/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זה לא "השמאל" ,הלפרין
  שלמה המגיב   13/04/17 14:19
התובנות המטומטמות של קליין , שמתבססות גם על נתונים שקריים לגבי התייחסותם של הציונים הדתיים לערבים , וההשוואות הנבזיות וחסרות ההגיון לחיזבללה , לתאונות דרכים (!) , זה בכלל לא "שמאל" ציוני , אלא שמאל רדיקלי קיצוני שאינו מהווה אפילו 2 אחוז מהציבור בארץ ,בהתחשב בכך שכל מצביעי מר"צ הציונית , מהווים ( היהודים שבהם ) בסביבות 3.7 אחוז מכלל היהודים. חבל רק שאתה רואה בעיתונאי הזה , נציג של השמאל ,שאתה בעצמך מציין "שהוא שפוי ". מדובר בקמצוץ הזוי של אנשי שמאל אנטי ציונים , רווי שנאה וכבר ראיתי בתיקשורת תגובה של איש שמאל מובהק ומפורסם שכעס מאד את קליין וציין שאנשים כמוהו , רק מנציחים את שילטון הימין לעוד הרבה דורות , והוא צודק ,והמבין יבין. אנשי כהנא חי , וחבורת בנצי גיבשטיין הגיזענים אינם מייצגים את הימין וגם הם הם עושים נזק לימין "השפוי" , כמו הנזק שעושה קליין לשמאל השפוי. מה נאמר הלפרין על המאמר של קליין - מביש , מביך , מרגיז , מגעיל , מניפולטיבי , מסית , מפלג ואנטי ציוני מובהק . איני מבין איך עורכי העיתון השמאלי הלגיטימי ( הארץ) ,אישרו לפירסום הגיגים כאלה , אך במחשבה שניה כבר ראיתי השוואות של יהודים לנאצים בעיתון זה במאמרים בעבר ,אז אולי לא צריך להיות מופתע. מה קורה למשפחת שוקן ? וואלה ,אבות המשפחה שייסדו את העיתון ,בודאי "מתהפכים בקברם".
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
עיתון הארץ הוא לא שמאל,
  שניכם טועים.   13/04/17 16:38
אלא עיתון לאשכנזים הליברלים, שהם סוג של ימין, גם כלכלי וגם חברתי. העובדה, שהוא ביקורתי על המהלכים המדיניים של הממשלה לא הופכת אותו לשמאל. כל איש ימין, שחושב בהגיון, והוא לא חלק מעדר השוטים של משפחת חזיריהו, חייב להיות ביקורתי כלפי הממשלה הזו. חבל שהארץ לא עושה זאת גם בתחום הכלכלי והחברתי. ולעניין המאמר, לתאר את זה כאנטישמיות זה לא פחות מטמטום וצביעות, שכן המאמרים "מימין" כנגד "השמאל" (שלרוב הוא בכלל לא כזה) הם חריפים ובוטים פי מאה. מדובר באוסף של קלישאות, שגם מעט האמת שבו (כ - 30%) טובע בתוך צדקנות נדושה ואהבה עצמית של הכותב. מאמר שהוא אויר חם. כלום עם שום דבר.
כתוב תגובה ל- שניכם טועים.
מי הזכיר "אנטישמיות" ?
  שלמה המגיב   13/04/17 18:01
אתה מציין "..לתאר זאת כאנטישמיות ,זה לא פחות מטמטום וצביעות.." . נו , מי בכלל הזכיר "אנטישמיות"? לא אני כמגיב ולא כותב המאמר הלפרין . נו , אז מי כאן "המטומטם והצבוע" ? , אין במאמר של קליין בהארץ , שום "ביקורת על הממשלה" , אלא איפיון גס ומכליל , של ציבור שלם , שהינו כ 10 אחוז מאזרחי המדינה ( הציונות הדתית ) וקליין עושה מהם יותר מסוכנים מחיזבללה וממכת תאונות הדרכים (!) ומייחס לכולם (!) נתונים מאפיינים שקריים - "..רוצים להשתלט על המדינה ולנקות אותה מערבים..עושים מעשים מגונים..לא יתערבבו עם מזרחיים.." !!. נו , כך מעבירים ביקורת ? מה הטירוף הזה ? זה הליברליות של עיתון הארץ ? . וואלה , מחר יכתוב עיתונאי בעיתון ימני כולשהו ( ישראל היום , מקור ראשון ) שכל העיתונאיות בעיתון הארץ הם זונות וכל העיתונאים הגברים השתמטו משרות מצה"ל וכל השמאלנים הם מרגלים ובוגדים ! , נו אז ניתן לחופש הביטוי את חופש השיסוי והשקרים המכלילים הללו ? . "ביקורת על הממשלה " עאלאק. ממש מביש.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כותבים על הארץ ועל ״השמאלנים״
  שלמה......תרגע!!   13/04/17 22:41
את מה שאתה אומר, כל הזמן, וגם דברים הרבה יותר גרועים. מים מתחת לגשר. כמו המאמר העלוב הזה של קליין. גם לעיתון מצויין כמו הארץ מותר לפרסם מאמרי חנטריש. כל הסיפור הזה הוא מהומה על כלום של פוליטיקאים קטנים. אתה לא אמרת אנטישמיות, וגם לא הלפרין, אבל הרבה אחרים אמרו, גם באתר הזה. אתה והכותב דיברתם שטויות אחרות. הארץ מסוכן יותר מחיזבאלה? נו שויין.
כתוב תגובה ל- שלמה......תרגע!!
מה מותר לעיתון לפרסם
  שלמה המגיב   13/04/17 23:36
לאף עיתון לא "מותר לפרסם " שטויות , שקרים , עלילות דם והסתה נגד קהילה כולשהי , גם לא לעיתון הארץ. יש הבדל בין טוקבקיסטים מתלהמים ומטומטמים ובין עיתון מכובד , שיש לצפות שהעורך שלו , לא יתן במה לכל עיתונאי לפרוק את התיסכולים שלו בעיתון , וינצל לרעה את הבמה שניתנה לו. אני מניח שהלפרין לא אכן התכוון "שהארץ מסוכן מחיזבללה" , אלא ציין זאת בהתרסה , כאנלוגיה להשוואה המטומטמת והנבזית שעשה קליין במאמרו. דרך אגב , כל הרשאה של עיתון לפירסום מאמרים בסגנון של המאמר של קליין , מימין או משמאל , זה לטעמי זילזול בקוראים ומתן לגיטמיציה לעשות עליהם מניפולציות וזה אנטי אתיקה עיתונאית , וגם על כך יש לבקר את ההתנהלות של עורכי העיתון בפרשה זאת. נו , היכן ועדת האתיקה בראשות השופטת דורנר? מדוע היא לא מתייחסת לפירסומים מופקרים מסוג זה ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
במאמר דיעה (כמו זה של קליין),
  התשובה לשאלתך,   14/04/17 01:11
הכל מותר, כל עוד זה לא עבירה על החוק. לכל אדם עם אינטיליגנציה מינימלית לא יכול להיות ספק, שקליין לא עבר על שום חוק. אין במאמר שלו שום שקרים (להבדיל מטעויות, שכאלה יש הרבה), ובודאי שאין ולו בדל של עלילת דם או הסתה. שאר הטענות שלך הן בתחום השיקולים של העורך. זו לא בעיה של אתיקה, אלא השאלה היא, ראוי היה לפרסם את זה, גם אם זה במסגרת החוק. לדעתי, אין מקום למאמר עלוב כזה בעיתון איכותי כמו הארץ, אבל אני לא העורך של העיתון (תודה לאל). הוא מחליט מה יפורסם והוא נושא באחריות. אגב, לא רק טוקבקיסטים התלהמו פה, אלא גם ראש ממשלה, שרים בכירים, ראש האופוזיציה, נשיא המדינה, היהיר הנושא עיניו לראשות הממשלה והרבה אחרים, נהגו כאחרון הטוקבקיסטים העלובים עהשתלחו בקליין ובהארץ. וכמובן, זכותם המלאה להפוך את עצמם לבדיחה ואת הפוליטיקה לשכונה. זו לא הפעם האחרונה שהם עושים זאת וגם לא האחרונה.
כתוב תגובה ל- התשובה לשאלתך,
לא "הכל מותר" !
  שלמה המגיב   14/04/17 10:42
לא כל מה "שהחוק" אינו אוסר , זה "מותר" וזו תובנה מסוכנת מאד בחברה מתורבתת. אנו מדברים כאן על אתיקה ועל תרבות של שיח ועל אתיקה עיתונאית בסיסית. דרך אגב , להגדיר את הביקורת של ראשי הפוליטיקה והציבור , על קליין ומאמרו - "..השתלחות..בדיחה.." , זה כבר עזות מצח , נו , מה רצית ? שיבינו את הסגנון הזה ואת "ההשתלחות" המכלילה בקהילה הציונית הדתית ? וואלה , תומכיו של קליין "המיסכן" , מלינים על "ההשתלחות" ! , וההשוואות שלו לחיזבללה ולמכת תאונות הדרכים , זה רק כדי להסביר באופן מנומק ואדיב את התובנות שלו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
והעיתון עוד מצדיק את המאמר ?
  שלמה המגיב   14/04/17 07:58
היום בבוקר קראתי בעיתון ( לא עיתון הארץ) ,שעיתון הארץ מגבה את קליין ואמרו כי "הוא ביקש להזהיר מהסכנה הטמונה בלאומנות הדתית.." !! .אתם הבנתם את עיתון הארץ ? וואחאד נימוק ! , נו , מחר הם ירצו "להזהיר אותנו מהסכנה הטמונה במירי רגב , ויפרסמו מאמר שהיא זונה ומשתתפת בסרטי פורנו , או ירצו להזהיר אותנו מהסכנה הטמונה מההתנהלות של קהילה כולשהי בישראל , או מאישיות פוליטית זו או אחרת , ויפרסמו שהם יותר מסוכנים מהנאצים ? נו , למה רק יותר מסוכנים לישראל מהחיזבללה וממכת תאונות הדרכים ? אתם הבנתם את האתיקה העיתונאית של עיתון המנמק את השיטות המטעות , מסיתות , השקריות והמניפולטיביות שלו , כיצד לשכנע את הקוראים "ולהזהיר מפני סכנות " לטעמו ? והם עוד מצפים "שבמקום להעלב ולגנות את העיתון , אזי נתווכח על הטיעונים המפורטים ועל הדוגמאות שהביא קליין" ! נו , נתווכח אם הציונות הדתית היא פחות או יותר מסוכנת לעם ישראל מהחיזבללה ומתאונות הדרכים ? וואלה , עמוס שוקן יורד לגמרי מהפסים , או שיש כאן איזה מניע נסתר ( כלכלי ? סחיטה ? ) של בעלי העיתון.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תקרא למטה כתבו שהשמאל בוגד,
  שלמה, אתה לא רגוע   14/04/17 11:24
וגם הסבירו למה. ראש הממשלה השווה את התקשורת לחזבאלה ולדאעש. מירי רגב, ביטן, לוין, סמוטריץ, ליברמן אומרים דברים דומים. ואתה משתלח באיזה עיתונאי, שהוא לא נבחר ציבור, והוא לא חייב לציבור כלום, ובכל זאת הוא מתבטא כמו נזירה תמה ליד הבריונים הוולגריים האלה. מרוב מאמץ עשית כבר במכנסיים. ועל מה? זה המצות של פסח? אני מציעה לך לא לאכול מצות, לקחת אויר ולנוח. לא קרה שום דבר ששוה את המאמץ האדיר שאתה משקיע בטיעון שגון ובקמפיין שהכשלון בו ידוע בראש. נדמה לי שאני מיציתי. אני חוזרת על עצמי ואכתוב רק אם יהיה לי משהו חדש.
כתוב תגובה ל- שלמה, אתה לא רגוע
מקבל ומסכים!
  ה.א   13/04/17 17:32
כתוב תגובה ל- ה.א
מרוב מאמץ להיות ״מאוזן״,
  אחי, נסחפת   13/04/17 18:46
יצאת פארש. אני מסכימה עם מי שכתב כאן, שהמאמר העלוב הזה לא ראוי לכל הסופרלטיבים, שכל מני טפשים ואינטרסנטים מיחסים לו, ולא ראוי לדיון בכלל. חג שמח
כתוב תגובה ל- אחי, נסחפת
2
יישר כוח
  עמוס שנער   14/04/17 01:54
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
3
ככותב המאמר אני מבקש להוסיף
  ה.א   15/04/17 13:30
יש במשפחתי ובשכנותי מצביעים מהל המפלגות. אין בהם אנשי חיזבאללה. אין בהם בוגדים. העיתון שמתגאה בחרה הזה הוא חיזבאללה. העיתונאי רחוק מלהיות חיזבאללה. חיזבאללה זו מחמאה בשבילו הוא פשוט בור ועם הארץ. העיתון הוא חיזבאללה. וכאמור אי אפשר להרוג אותו לא צריך להרוג אותו. צריך לחיות איתו ולהקיא. לחיות אתו ולהקיא.
כתוב תגובה ל- ה.א
4
העיתון בתחפושת אינטלקטואלית
  אידיוטים שימושיים   13/05/17 00:29
העיתון בתחפושתו האינטלקטואלית,תפס "חברי מועדון",שכשהם מצמידים אותו לחזיהם, חושבים שחזותיהם מקבלת תג המועדון של אנשים חושבים. אראמי אובד אבי,אמרו חז"ל בהגדה, מסוכן יותר בתחפושתו. אבל אותו לבן הארמי, הכיר באלוהים, והספיק חלום אחד, לעצור אותו מלהרוג את יעקוב. מסתבר שלעיתון אין אלוהים, והמעצורים (הברקסם) של לבן, לא נמצאים בארגז הכלים של העיתון. לכן האידיוטים השימושיים שקוראים אותו , הם חסרי הגנה ומיפלט.
כתוב תגובה ל- אידיוטים שימושיים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il