|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסי.אי.איי: הקמת המדינה יהודית אינה בת ביצוע
מאת: אורי מילשטיין  |  21/04/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"הם רצו בוויצמן אבל לא רצו
  ראומה   21/04/17 11:41
להזמינו רשמית". מאחר שוויצמן הוא זה שהשפיע על טרומן, חישבו עד כמה נורא הדבר שהאגו של מנהיגי היישוב כמעט וחיבל בתמיכתה של ארצות הברית בהקמתה של המדינה העברית. בסופו של דבר, הם התגברו על הטינה לוויצמן, אבל היה זה על חוט השערה.
כתוב תגובה ל- ראומה
הרוב המוחלט של ראש מדינות
  אורי מילשטיין   21/04/17 12:43
האם אגו-מניאקים ולכן אנחנו נגררים בתוך "מצעד איוולת" מאז תחילת הציוויליזציה הנוכחית של יצור המזון.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
2
מענין שאחרי כל המזימות
  אופירה   21/04/17 12:55
התכניות והקנוניות, הוקמה מדינת ישראל! מה שנקרא: ''יגעת ומצאת תאמין''5
כתוב תגובה ל- אופירה
היה מזל או "בנסתר",
  אורי מילשטיין   21/04/17 16:25
מנהיגותו של בן גוריון היתה נחשה, והערבים עשו את כל השגיאות האפשרויות או שוב (בנסתר "ויכבד ה' את לב פרעה).
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
3
1.הקטנוניות וההתנשאות של ויצמן
  פועה   21/04/17 15:19
ויצמן היה אריסטוקרט מדומה בריטי בעיני עצמו ומדען נחשב ומקושר היטב אך נפוח. ויצמן הודח מכהונתו משום שהסוס הבריטי שעליו התעקש לרכב "התייחם" מהסוסות הערביות חדל לציית והחל לבעוט. לכן ההנהגה הציונית שהייתה יותר פרגמטית והרבה פחות נאמנה לבריטניה, נאלצה להורידו "מהאוכף" בהדחה דמוקרטית והוגנת. ויצמן כמו אריסטוקרט מדושן בז לסוציאליסטים הקטנים. ויצמן לא היה "חולה מאד" ורחוק מלהיות מסכן הוא תכנן טיול ניחומים ארוך ומתיש למזרח הרחוק (על חשבון המממן הגדול...) ההתנהגות המתנשאת של ויצמן כלפי הפניות והפונים אליו, מראה עד כמה נכונה הייתה הדחתו באותה עת. ויצמן היה מנותק מהמציאות בארץ ולא חש את הדופק המדיני ואת עוצמת השעה. שמירת המעמד המכובד שהיה לו ושמירת קשריו בצמרות הפוליטיקה והעושר הייתה חשובה לו יותר ממצבו של הישוב. וככל הנראה הוא סרב להאמין, בדומה להנהגה הבריטית, שיש סיכוי "להרפתקן הצווחן הסוציאלסט חסר התרבות" בן גוריון, לממש את ההרפתקה של הקמת מדינה עצמאית אל מול כל האיומים והקשיים. אילו היה זה אז ז'בוטינסקי החוזה הפוליטי ההוזה, במקומו של ויצמן הוא היה בא מיד. וז'בו גם לא היה מתכנן בעת נפיצה כזאת טיול עינוגים למזרח גם לא היה מי שיממן לו טיול כזה.
כתוב תגובה ל- פועה
שאלה לפועה יודעת כל
  חבר קיבוץ יגור   21/04/17 22:10
ציטוט מהתגובה שלך...." אילו היה זה אז ז'בוטינסקי החוזה הפוליטי ההוזה, במקומו של ויצמן הוא היה בא מיד. וז'בו גם לא היה מתכנן בעת נפיצה כזאת טיול עינוגים למזרח גם לא היה מי שיממן לו טיול כזה.... " סוף ציטוט : הגם את פועה בנביאים ? או שיש לך מקורות מידע שלנו אין ?
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
לפועה יש פטור
  מגיב ותיק   22/04/17 09:28
מלהביא תימוכינים לדבריו/ה...

בעבר טענה אפילו נגד תימוכינים שהןבאו לה...

על קצה המזלג...

1. תפקידו של סנה בתנועת המרי היה למנוע ירי כוחותנו על כוחותנו - בניגוד לכל מה שנכתב עליו ועל תנועת המרי.

2. ההגנה לא הכריזה מלחמה נגד הבריטים - למרות כרוז של תנועת המרי שפוסם בעלון הכרוזים של ההגנה "החומה" שם יש הכרזת מלחמה נגד הבריטים והובא בפניה...

נא לא להפריע לפועה...

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
נבואה כידוע מתימרת לחזות עתיד
  פועה   22/04/17 17:44
כשתמצא את המונח המתאים "לחוזי העבר" אשיב על שאלתך.
כתוב תגובה ל- פועה
sorry לפי כתיבתך התנבאת מה
  חבר קיבוץ יגור   22/04/17 21:57
היה עושה ז'בוטינסקי ,לכן בשבילי את כמו מרים/דבורה/חולדה.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
מבט מעניין על וייצמן
  אורי מילשטיין   22/04/17 08:24
אבל לעניות דעתי אין הוא ממצה את הסיפור כולו, שהרי בן גוריון ומשה שרת יכלו גם הם לוותר על כבודם ולפנות ישירות לוייצמן. האגו-מניאקיות של המנהיגים בולטת כאן אצל כולם. אני מסכים שז'בוטינסקי היה נוהג אחרת.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
לענין זה שרת פחות נחשב מב.ג.
  פועה   22/04/17 13:07
אבל במבחן התוצאה ובמקרה הזה זה מה שקובע, ויצמן כנראה שמח על ההזדמנות שנתנה לו להפגין שוב את חשיבותו והשפעתו, "ומחל על כבודו" והפליג מיד לניו יורק למרות שלא פניות ישירות מב.ג. או שרת. מסתבר שלפחות ב.ג. ידע טוב משנינו את חולשותיו של ויצמן, וכמובן כפוליטיקאי ניצל אותן.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה=היא או הוא??
  נחשון הותיק   22/04/17 13:37
אז מי את-אתה יצור שחצני מתלהם?? זכר-נקבה- טרנסג'נדר ?? החלפת את חשדנית? כמה שאת= אתה דומה למילשטיין המבולבל, גם הוא כמוך מחליף מיגדר וזהויות פוליטיות חדשות לבקרים...
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
מעניין מי מימן את ויצמן
  ב_שמואל   22/04/17 20:55
מסתבר שגם וויצמן היה בעל מגרעות כבן אדם. נותרנו עם בני האלים סטאלין ורבין שהיו קדושים בחייהם ובמותם.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
סטאלין התקדש בחייו רבין בהרצחו
  פועה   23/04/17 06:53
כתוב תגובה ל- פועה
מעניין אותי המשותף ביניהם
  ב_שמואל   23/04/17 12:11
המשותף ביניהם לא קשור אליהם אלא אל אותם מטומטמים (חסרי יכולת להבדיל בין טוב לרע) שסגדו וסוגדים להם.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
מן הסתם אותם "מטומטמים" קובעים
  פועה   23/04/17 13:40
שאתה המטומטם ולא הם! כך שגם הטמטום, כמו הצדק, זה עניין גמיש ויחסי... רק הקודשים, בעיני מקדשיהם המטומטמים, זה עניין מוחלט!
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, נשאלה השאלה
  ב_שמואל   23/04/17 17:57
כיצד נכיר מהו "נביא אמת" ומי "נביא שקר"?. התשובה היא: על פי התוצאה. כך גם בעניינו. כאשר אנשי השמאל בגטו ורשה אהדו את היטלר משום חברותו (בתחילה) לסטאלין, אזי התברר להם שהם מטומטמים. כשהבריונים מהשמאל (בשנות ה- 50 המאוחרות) הכו יהודים על שקראו לסטאלין פושע ורוצח, הם הבינו - לאחר מספר שנים - שהם מטומטמים. כהקימו את הקיבוצים עם הלינה המשותפת ותורת העבודה ללא תגמול, לקח כמה עשרות שנים והם הבינו שהם מטומטמים. אז תגידי לי גברתי הנכבדה, למה שלא תקבלי את המחשבה שמה שהמטומטמים בתדיר חושבים על רבין יתגלה כטמטום נוסף של תרבות מעוותת המייצרת רעיונות מטומטמים? אינך מבינה שנמאס לנו (מי שלא משתייך לדת השמאלנית) להתווכח עם מטומטמים שלמרות שתמיד הם מתגלים כמטומטמים, הם ממשיכים להתווכח על רעיון מטומטם חדש, כאילו לא ברור שסופו להתברר - גם ע"י השמאלנים - כמטומטם.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
מסקנה: עם ישראל נגאל בחסדי
  פועה   23/04/17 23:06
ובזכות המטומטמים וטמטומם. מסתבר שזה רצונו של היושב במרומים שכוונותיו ודרכיו נפלאות מבינתך. ומאחר ואתה גדול בחכמה ובתורה וירא את השם, של נעליך מעל רגליך וכבד את רצון השם כשאתה מעלה על דל שפתותיך הטמאות את זכר "המטומטמים" הקדושים עושי רצון השם בלי תנאי ובחינם. שלא כמותך, שלא עשה לא עושה ולא יעשה! ורק יעשה חשבונות לקב"ה כאחד הסרסורים הנושאים את שמו לשווא.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, הפכת למי שיודעת רצון ה'?
  ב_שמואל   24/04/17 01:52
פועה, הפכת למי שיודעת רצון ה'? האומנם עד היום את סבורה שמעשה אבותיך האנרכיסטים שרצחו את בני עמם בברית המועצות היה מעשה חיובי? אם כן, את אמורה להרגיש מאד בודדה, מאד מטומטמת, שהרי אנשים בריאים ידעו לזהות את הזוועה שבדתך - כבר בראשיתה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
העיקר שאתה רוחץ בניקיון כפיך
  פועה   24/04/17 08:55
בהתחסדות ובצדקנות יתרה יושב בצד ומכלה את ימיך בהטפת מוסר מדומה ובחלוקת ציונים שליליים לאלה שמניעים את העולם ועושים את דבר השם. אבותי ואני המטומטמים הבורים הטועים, בחטאינו הגדולים, מקרבים את בוא המשיח הרבה יותר ממך בטלן צדקן מתחסד שעוסק באובססיביות חולנית בחיפוש אשמים ובהכתמתם כשכל מה שעשו הרי כוון ע"י היושב במרומים ברוך הוא והרוך שמו...
כתוב תגובה ל- פועה
פועה יקרה, ראי
  ב_שמואל   24/04/17 09:47
פועה יקרה, ראי, מה ביקשתי? שתסתכלי אחורה ותראי שכל המפעלים שבני דתך העריצו, היו פירמידות שלא החזיקו מעמד למרות העבדים הרבים שמתו כדי להקימם. עכשיו, לאחר שהתבגרנו, הגיע הזמן לחשוב על העתיד ולא רק על "צידוק" הדין במשפט המטומטמים. כלומר, תחשבי כיצד תראה מדינת ישראל בעיני נכדך ונינך. אבל את מעדיפה לעסוק בהצדקת המעשים המיותרים שעתידים לקרוס עקב חולשתך להתעלות על רגשותיך הפרימיטיביים. ראי, ביום לזכר השואה - את מעתיקה את דברי שונאי ישראל שהסיתו בדבריהם ותרמו להצדקת השואה. אני כבר מוותר על הניסיון להסביר לך שגם לחרדים יש זכות - כבני אדם - להחזיק בערכיהם ובדתם בלי השנאה האנטישמית, אך למה אינך מסוגלת להתעלות על טמטומך ולחשוב מה יהיה עתיד נכדיך בארץ זו?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
רק השוטה מביט לאחור ומקדש את
  פועה   24/04/17 10:44
האחוריים. כאשר המציאות האנושית משתנה לנגד עיניו הסומות, כל הזמן והעולם נע הלאה מטעות לטעות, מעוול לאחד ומצדק לאחר. כך "ברא" הקב"ה את העולם האנושי. שאם לא כן הרי היה מעניק לנו את היכולת לחזות את העתיד וחוסך מאיתנו את הטעויות והעוולות. כל עיסוקיך בעבר, הבל הם וראות רוח. לך ולמד מקהלת על מהותו של עולמו האנושי של הבורא. אבל אתה מה אתה ומי אתה כדי ללמוד? לימדוך לשנן ולדקלם וזה מה שאתה מסוגל לו. למדוך לעבוד אלילים.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, בכל מערכת בריאה
  ב_שמואל   24/04/17 12:46
פועה, בכל מערכת בריאה, בודקים את העבר ומכוונים לעתיד. כך יוצרים את ההווה. מי שמתעלם מהעבר ומבטל את העתיד, נשאר מטומטם. נראה לי שזו הסיבה מדוע את וחבריך נשארים מטומטמים למרות שהעובדות הברורות מוכיחות שתמיד טעיתם. פועה, לא חבל לך להסית נגדי בכל הכוח כשאת יודעת שאני צודק?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
מי מבטל את העבר? כבודו במקומו.
  פועה   24/04/17 13:45
אבל לנצל את העבר בנכלוליות כדי לזייף את ההווה זה כבר דבר אחר, זה בבחינת לקלקל את העתיד. עכשיו עברת "לנשק יום הדין"! אני מסיתה נגדך? ומה פשר כתיבתך מלבד הסתה? אבל דבריך הרי הם "בשם הגבורה דברי ה' חיים!". לך ולמד תורה עסוק בעיני הקודש שהם פרנסתך ואל תשחת זמנך לריק בהבלי החילונים המטומטמים.
כתוב תגובה ל- פועה
מי שבינתיים שולל זכויות זה אתה
  פועה   24/04/17 13:29
לחרדים אם יש זכויות, זה רק על עצמם! והם בקושי מסוגלים לדאוג לבדם לעצמם. לכן הם נדבקים אלינו ומבקשים להנאות ממעשינו ומזכויותינו. עתיד ילדיך גרוע ועלוב מעתיד ילדיי. כשאין לכם תשובות אתם ממהרים להימלט אל מפלט האנטישמיות כמוצאי שלל רב. אז אתן לך עוד תרוץ לאחוז בקרנות האנטישמיות. אתמול יצא לי להיות בנתב"ג וראיתי המון חרדים במיטב מחלצותיהם עושים דרכם לחו"ל. שאלתי את המוכס מאיפה יש לנצרכי הביטוח הלאומי האלה את הכספים לטוס לחו"ל ולשוב מחו"ל. הוא הפטיר "הם נוסעים לעשות עסקים". תמהתי מה ללומדי התורה ולעסקים? "הם מוציאים ומביאים" השיב לי בתוגה. "מה ואיך" שאלתי? "יהלומים ושאר טובין בבטנות הקפוטות בשטריימלים בפאות בטוטפות ובעוד" השיב. "אז מדוע אינכם מפשיטים אותם" שאלתי. "יש איסור מגבוה" השיב. "מהקב"ה?" שאלתי. "לא! מיותר גבוה! מליצמן ומגפני" השיב... אכן "עסקים" שעדיפים על לימוד תורה ואתה עוד מעז להטיף לי על עתיד ילדיי...
כתוב תגובה ל- פועה
האן נורמליות של השמאל הישראלי
  ב_שמואל   24/04/17 21:17
פועה יקרה, את בוודאי יודעת שכבר האנטישמים במאה ה- 18 המציאו את "כור ההיתוך" בצבא כדי לגרום להשמדת התרבות היהודית. כלומר, בן-גוריון לא המציא את הרצון ואת השיטה להשמדת התרבות היהודית (הוא ציפה לתוצאות לאחר 5 עד 10 שנים). ברור לך שהחרדים מתנגדים להיות כבושים בידי השטן האנטישמי השולט בצה"ל, והם מוכנים לקדש שם שמים ולסבול עוני ודלות ובלבד שעם ישראל יתקיים. פועה יקירה, בכל העולם, השמאל מתנגד (ב"ערכים") לצבא, והנה בישראל, השמאל בעד צבא, השמאל בעד תחנת תעמולה צבאית, השמאל בעד קציני הצבא, השמאל בעד ניצול ציני של בני אדם בשירות חובה מיותר. כלומר: כל נושא הצבא בישראל אינו אלא כלי להשמיד את התרבות היהודית, ולכן החרדים הקדושים נאלצים לדאוג לעצמם. לו השמאלנים לא היו כל-כך אנטישמים, הצבא היה הופך לצבא מקצועי, החרדים היו משוחררים לעבודה ולימודים (או לשרת בצבא בשכר) ואז לא היית יכולה לשפוך את דברי ההסתה שלך. אבל את זקוקה להסתה האנטישמית כדי לשכוח כמה טמטום בדתך האנרכיסטית. פועה, לו את היית אדם הגון, יתכן שילדיך היו חיים במדינה בטוחה שאינה משתמשת בחיי אזרחיה כבשר תותחים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
חילוניות יהודית באה ברצון השם
  פועה   25/04/17 12:38
שמאס בעבודת הבעל של החרדיות. "אנטישמיות" ושאר ירקות מהזן הזה אלו סיפורי סבתא שמספרים החרדים לעצמם ולאחרים, כדי להתמיד בסגידה לבעל, ובסחר בקב"ה. זה שהחילוניות צמחה מתוך החרדיות כתופעה המונית, זאת עובדה מוכחת וידועה גם לך. זה שאינך יודע לשאול למה? זאת תוצאה ישירה של פולחן הבעל שאתה מכור לו שלא באשמתך. אילו היה אליהו הנביא נקרא היום לבוא הוא לא היה מגיע לכרמל אלא לירושלים לבית שמש למודיעין עילית לעמנואל ולעוד כהנא, והייתה לו באלה המון עבודה. פולחן לבעל אינו קשור לתרבות יהודית, והחילוניות היהודית רק מבקשת להרחיב את התרבות היהודית, אותה אתה מבקש לצמצם. צבא הוא אמצעי לשמירת החיים, עבודה היא אמצעי לקיום החיים, תרבות היא אמצעי להעשרת החיים, תורה שבע"פ היא אמצעי להינתקות מהחיים. רצונך להינתק מהחיים כבודך הוא, עשה זאת לעצמך ובכוחותיך שלך ותן לילדיך את אפשרות הידיעה והבחירה.
כתוב תגובה ל- פועה
בחירת להיות מטומטם
  ב_שמואל   27/04/17 05:12
בחירה להיות מטומטם, זו בחירה הנתונה לכל אדם - כל עוד שאינו פוגע באיש. לכן, כל עוד שבחרת - מרצונך החופשי - ללכת בדרך המוכחת כדרך שלילית, אין לי כל טענה כלפיך, אך כששמאלני מעוות דורש ממני לנהוג על פי דרכו המטומטמת, זה מעשה המתאים לבולשוויק אמיתי. פועה, אין לך אפשרות להסתתר מאחורי תירוץ שאינך יודעת לאן דבריך מובילים ומה יקרה אם חלילה יהיה לך כוח להגשימם, אז - רצוי לי - שתכירי בעודה שאנשים מסוגך הכשירו את כניסתם ומשפחתם לתאי הגזים. העם היהודי חשוב יותר ממדינת ישראל, ולכן, חרדי אחד ערכו גדול יותר מעשרות ממך, משום שהעתיד היהודי טמון בו ולא בצאצאייך.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
מי דורש ממך משהו? חזור לגולה
  פועה   27/04/17 20:00
ותמתין שם למשיח שיגאל אותך בדיוק כמו אבותיך. אין לך מה לחפש כאן בין הבולשוויקים והאנרכיסטים. מקומך לא במדינה ציונית! תחיה בגולה על חשבון הגויים תפסיק לנצל את הדמוקרטיה המטומטמת של הציונים ותפסיק לינוק בשקיקה מפטמותיהם.
כתוב תגובה ל- פועה
טמטום זו מחלה או ליקוי תרבותי?
  ב_שמואל   27/04/17 06:13
פועה, איך יכולה "יהדות" להיות "חילונית", הרי כשאת מוציאה את האקוסיומה ("אני ה' אלוקיך") המשמשת את הבסיס לכל ערכי היהדות, כל בניין היהדות קורס. עובדה זו ידועה לך כשאת מציינת את "חילוניות יהודית" כ"ברצון השם". פועה, הטמטום של דבריך הוא מחלה או תרבות? כיוון שהעובדות מלמדות שהטמטום הזה קיים אצל כל בני תרבותך, אין אפשרות אחרת אלא להאשים את מחנכיך המעוותים שלא ידעו לשקם את עצמם לחשיבה עצמאית. על מה שעבר אין אנו מבכים, אך לומדים מכך שעכשיו עליך המשימה ללמוד לחשוב על פי היגיון ולא להיסחף אחר מחנכיך המעוותים תרבותית.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
מסתבר שיש יהודים הסוגדים לבעל
  פועה   27/04/17 20:16
אם תלמד היסטוריה (לימוד שנאסר עליך כמובן כי זה יפתח לך את האופק הצר חו"ש ) תדע שהחרדיות צמחה כתגובה חרדה "למגפת" לחילוניות היהודית שפרחה במאתיים וחמישים השנים האחרונות באירופה. ומאז החרדים תמיד היו מיעוט והם יישארו כאלה. החרדיות לא תרמה דבר חיובי אלא ניסתה להפריעה ולמנוע וכשלה לכול אורך הדרך. כי החרדיות היא הביטוי הנוכחי לעבודת הבעל. רק אם וכאשר תחדל לחיות מעמלך ולא על חשבון החילונים תהיה לך איזו זכות מפוקפקת להטיף להם מוסר.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה חמודה, מרתק
  ב_שמואל   27/04/17 21:40
פועה חמודה, מרתק לקרוא את דבריך המטומטמים. כמו למשל כתבת: "תדע שהחרדיות צמחה כתגובה חרדה "למגפת" לחילוניות היהודית שפרחה במאתיים וחמישים השנים האחרונות באירופה" זה אומר שאת מודעת לכך שהחרדה אינה סתמית אלא מחרדה מההשפעה השלילית של "החילוניות" שגורמת להתבוללות (הסיבה להתנגדות לגיוס לצבא). כשאת יודעת ומבינה זאת, זה מלמד שדבריך נובעים מהרצון לכפות את דתך המעוותת, זה מלמד ש"אהבת השונה" מיועדת רק לאויבים של היהודים. זה אומר שאת מוכנה לפשוע נגד החרדים. פועה, את לועגת על חולשתם ומיעוטם של החרדים, כאילו אינך יודעת שאם מאפשרים לחיות טורפות להתרבות, זה פוגע בחיות צמחוניות, ואומנם, למעלה מ- 80 אחוז מהקהילה החרדית הושמדה בשואה, ובן-גוריון הנבל, ניצל את חולשתם כדי להוסיף ולהשמיד את תרבותם. פועה, הזבל השמאלני טוען שבדמוקרטיה ישנה הגנה על המיעוט, וכי החרדים אינם מיעוט? פועה, כיוון שאת שמאלנית, אין סיכוי סביר שתודי בכך שאת שייכת לתרבות של הזבל האנושי שיודע שהוא פוגע באנשים מתוך כוונה תרבותית להיות מרושע (תרבות האנרכיה המצדיקה את תוקפנותו של החזק).
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ודאי שחרדת החרדים אינה סתמית!
  פועה   28/04/17 00:01
גם עבודת הבעל במזבחות הכרמל בימי אליהו הנביא, לא הייתה סתמית! וגם עבודת הבעל המודרנית בחצרות הרבנים ממשית ביותר וגורמת נזק עצום לתרבות היהודית ולעם ישראל. לכן הם כה חרדים, טול מהם את פולחן הבעל ונטלת מהם את נשמתם....
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, נשמה טובה, החלת להקים
  ב_שמואל   28/04/17 07:42
פועה, נשמה טובה, החלת להקים את התנורים? אין ספק שרק טובתה של האנושות מול עינייך. אין פלא שאמין אל חוסייני הלך אצל היטלר שהרי היה להם מטרה משותפת. עם זאת, מטרתם הייתה להשמיד עם אחר ולא בגדו בבני עמם כפי שנהגו ברוסיה. יפה שהצלחנו להגיע להבנה לאן את מתכוונת להגיע בהסתה ובשנאה שלך.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אתה זקוק לשונאים כדי להתקיים
  פועה   28/04/17 12:06
בלי איזה שונא שמאיים להכחיד אותך אלן לך קיום אתה תתפורר. בלי שתחריד את עצמך ואת סביבתך הקרובה, אין דבק שיחבר אתכם. תנורים כתבת? אני לא הכתובת, חבל לבזבז על אחד כמוך פחם או נפט או גז שהם יקרים ממך...
כתוב תגובה ל- פועה
4
זה מעניין להבין שבסופו של דבר
  חבר קיבוץ יגור   21/04/17 16:54
ולאחר קריאה על השתלשלות הדברים,שמי שנראים כהרים הם צל של הרים ושלמעשה אין הבדל בין אותם אישים "שעושים היסטוריה", לבין האנשים "ברחוב". מסתבר שאין "ענקים" וכולם ילודי אשה. קריאה בפרק כזה רק גורמת ליתר פסימיות להמשך עתידו של המין האנושי. תודה.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
רוב המנהיגים הפוליטיים הם
  אורי מילשטיין   22/04/17 08:40
קטנוניים. אנשים ישרי דרך אינם פונים בדרך כלל לפוליטיקה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
5
השיטה המילשטיינית לרייטינג....
  נחשון הותיק   21/04/17 22:24
מילשטיין א' מוסר לפרסום פרק נושן ומשמים שפירסם לפני 29 שנים...מילשטיין ב'=ראומה=שהיא שפרה אשתו, מפרסמת תגובה ראשונה ב-11:41. מילשטיין א' מגיב ב-12:43. לא חולפות 12 דקות ומילשטיין ג' מגיבה=זאת אופירה לוי עורכת הוידאו של משפחת מילשטיין. הידד יש ארבע תגובות. בינתיים נקלעת לדיאלוג המשפחתי הקשישה="פועה " קיש-קיש-קריא. ואז נשלף מילשטיין ה'= האידיוט מיגור= "חבר קיבוץ יגור"-המבולבל ברמות...הידד יש שש תגובות. אבל חסר מילשטיין ד'="חבר קיבוץ" -סתם- כי נזקק לצרכיו.. אל דאגה הוא עוד יופיע. בקיצור הכל שקוף מילשטיין, התרגילים נחשפו.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
6
תולדות הסכסוך
  אהרון שחר   22/04/17 11:05
17 סרטונים - ההסברה המושלמת.
 תולדות הסכסוך
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
7
" פועה" הוא טרנסג'נדר
  נחשון הותיק   22/04/17 11:16
מעיון היום בבלוג של עמי דור-און התגלה לי כי החותם "פועה" הוא לא כבשה נקבה אלא תיש זקן ומרוט המתחזה לכבשה פועה מה-מה מה... אז זהו נודניק זקן וטרחני שמתקשה להחליט מהי זהותו המינית... לא פלא שיש לו קשר להומואים מיגור...פחחחח. אגב מילשטיין מה קרה ל"חבר קיבוץ"? יש לו כאבי טחורים? המסכן נאלם דום...
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
8
לקרוא בספר של אבא אבן "עמי"
  מיכל מירושלים   22/04/17 14:29
וכן בספרו של אבידור הכהן "יחיד בדורו" - על פתיחת דלתות הבית הלבן בפני יהודים מהארץ - רבנים מהארץ ותבינו את רוח "הימים ההם" בבית הלבן ויחסם ליהודים.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
9
הנאיביות האמריקנית
  מיכל מירושלים   22/04/17 18:54
גם אם היו יורדים מהעניין - האם הערבים לא היו מחליטים שהגיעה השעה לשחוט את כל היהודים?!!!!
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
הערבים היו שוחטים את
  ב_שמואל   22/04/17 21:12
הערבים היו שוחטים את היהודים אם לא היו מאוימים ע"י היהודים המבקשים להקים מדינה על חשבון הערבים? האומנם מנהיגי הערבים הסיתו כנגד היהודים רק משום שהם יהודים (כמו באירופה?)? נכון שלו הערבים יכלו - הם היו שוחטים את היהודים, אבל זה נובע מכך שרצח זה דרכם לחיסול סכסוכים גם בין אחים. לו "הציונות החילונית" לא הייתה מאמינה ברעיון חסר עתיד, ולא הייתה משקיעה עצמה בארץ ישראל, אזי כל האוכלוסיות לסוגיהם היו משתלבים בלי מאבקים, מלחמות וטרגיות.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אילו לסבתא היו גלגלים מה הייתה
  פועה   22/04/17 22:40
אילו הקנאים בשנת 70 לא היו שוטים ירושלים לא הייתה נחרבת. אילו הפרושים לא היו שופטים את ישו למיתה ומאפשרים לפונטיוס פילטוס לחון אותו הוא לא היה נצלב והנצרות הייתה נותרת עוד כת יהודית סהרורית. אילו הקנאים בשנת 150 היו רואים את המציאות נכוחה יבנה וחכמיה והישוב היהודי כולו לא היו חרבים. אתה נהנה לשחק בנדמה לי, שיבושם לך...
כתוב תגובה ל- פועה
הנאיביות היא כולה שלך!
  פועה   22/04/17 22:26
הנאיביות היא של אלה שרואים ומפרשים את המציאות דרך הפילטר של עצמם.
כתוב תגובה ל- פועה
מעניין מהיכן הגיעה החוצפה
  חבר קיבוץ יגור   23/04/17 04:48
לחשוב(ולכתוב, שזה יותר גרוע ) שאת תמיד צודקת ויודעת כל ? בפרט כשהמציאות טופחת על פנייך בכל רגע נתון. אם היינו הולכים לפי התאוריות שאת מציגה , כבר מזמן לא היינו כאן.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אז אל תלכו! אני מכריחה אתכם?
  פועה   23/04/17 11:06
כתוב תגובה ל- פועה
מי הולך? הרי חפצי חיים אנחנו
  חבר קיבוץ יגור   25/04/17 04:09
ולא תלושי מציאות כמוך ושכמותך כשלראייה , אסונות שהביא "אוסלו ומרעיו" של הוזים...
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
שוטה! לא אוסלו הביא אסונות אלא
  פועה   25/04/17 20:32
הברית הטמאה בין השוטים הקיצוניים הרוצחים ואוהדיהם.
כתוב תגובה ל- פועה
עם טיפש/ה כפועה ,אין וויכוח
  חבר קיבוץ יגור   26/04/17 04:14
ענייני , היא והאידיוט מיגור קיבוצי,מבחינתי באותו level .לא פלא שיילכו שניים אלה יחדיו.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
כה אמרה הטיפשה החיה עם
  חבר קיבוץ יגור   28/04/17 03:02
אשליותיה לעד... רק הבעיה שהאשליות שלה עולות לנו בדם.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
פועה, את צודקת, ובכל זאת
  ב_שמואל   23/04/17 05:40
פועה, את צודקת, ובכל זאת מעניין אותי ה"בשביל מה?", הרי לא קשה להבין שכל ה"רעש" שנגרם ע"י "הציוניים החילוניים" אינו בר קיום לדורות. ולכן הוא מוביל לאסון של גטו.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אתה שואל כמי שאינו יודע לשאול!
  פועה   23/04/17 11:00
בשביל מה?! אני יודעת בשביל מה! שאל את החרדים, הם יענו לך בשביל אלוהים, אז תשאל ודאי איך? ויענו לך: נסתרות דרכיו! בשביל מה? בשביל מה אתה חי? בשביל מה נולדת? בשביל מה אם נולדת את מת? נסתרות דרכי השם.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה היקרה, לו רציתי את התשובה
  ב_שמואל   23/04/17 18:10
פועה יקרה, לו רציתי את התשובה של החרדים - הייתי שואל אותם ולא מצפה ששמאלנית תייצג את דעתם. רציתי להבין אנשים מסוגך שמשקיע (כמו כל אזרח יהודי סביר) כל-כך הרבה בלי שום הצדקה (לדעתי) לקיומו בעתיד. הרי לעומתך, האדם הדתי - גם אם אינו חי בארץ - ישאף "לשנה הבאה בירושלים הבנוייה" (דבר שלא קיים אצל הרפורמים שלהם יש בתי מקדש בכל מקום כיוון שלגביהם הדת היהודית אינה אלא דת ולא לאום). אבל את שאינך מקבלת עול דת ישראל (דת = חוק) ואין לך שום דבר משותף עם העם היהודי (מלבד קביעת הרבנות האורתודוקסים בגין אמך) אז מה לך לבזבז את עתיד ילדיך במקום זה?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
יש לי זכויות על המקום הזה יותר
  פועה   23/04/17 22:46
מאשר לך! אתה מה אתה? בס"ה גונב דעת שלא באשמתו, תינוק שנשבה שטומטם ושוכנע ע"י סביבתו שהוא יחיד ומיוחד סגולי וקדוש רחמנא ליצלן, ואין לו מספיק שכל חופשי ואומץ לשאול כי הוא תוכנת להיות אחד (מיני רבים מדי) שאינו יודע לשאול. בניגוד לך, אני במעשי מגשימה הלכה למעשה את חזון הנביאים (הרב קוק זצ"ל קבע בשעתו שזה מבלי דעת כי לא ראה אפשרות אחרת.) ואילו אתה מה אתה? אם לא מלכך מפנכתי משמין ובועט? אתה איזה הבדל בינך ובין סוגד לאלילים? איזה הבדל יש בין הנושא את שם הקב"ה לשווא? איזה הבדל יש בינך לבין הסוגד לבעל? אילו זכויות אתה מדמה שמגיעות לאחד כמוך?
כתוב תגובה ל- פועה
פועה יקרה, אם מעשיך היפים
  ב_שמואל   24/04/17 02:01
פועה יקרה, אם מעשיך היפים מקנים לך זכות על חלק מארץ ישראל, שבא ישבו לבטח ערבים רבים - שגירשת ביד חזקה, זה אומר שאת מקבלת את זכותם של תלמידי הרב קוק לגרש ולהתיישב בכל מקום בארץ ישראל. כלומר את מתלמידיו הנאמנים של הרב כהנא זצ"ל. אני תמיד שמח לזהות יהודים טובים וישרים הנאמנים לערכי עמם.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
למה הזכות היא רק בארץ ישראל?
  פועה   24/04/17 09:08
מדוע לא בירדן? למה? בגלל שהם יהודים אין להם זכויות בעבר הירדן? שיתכבדו גואלי ארץ הקודש אוכלי החינם ויגאלו את עבר הירדן. הצרה שהם מצפים שגם שם אעשה אני ("אתונו של משיח") בעבורם ועבורך את העבודה הקשה השחורה והם ואתה תבואו בסוף ותספרו בנכלוליות לעצמכם שאני הצלחתי רק בזכות תפילותיכם המתחסדות, ולפתע פתאום תתמלאו אזוז לגנוב ממני את תהילת השם.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, פועה היקרה
  ב_שמואל   24/04/17 09:58
שאלה יפה שאלת: "מדוע לא בירדן? למה? בגלל שהם יהודים אין להם זכויות בעבר הירדן?". על כך כבר עמדה התורה וקבעה שאין לכבוש מקום שאינך יכול ליישב. אבל אנו היהודים, שאפנו תמיד לירושלים ולסביבותיה, ולכן טובה ירושלים משדרות (להגנתה את מוכנה למות). פועה, את הרי יודעת שללא הרוח המשיחית - אף שמאלני לא היה מגיע לארץ ישראל (מלבד אנשי השומר הצעיר שביקשו לנצל את התנועה הציונית כדי להיות ראש גשר עבור סטאלין)
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
כמו שכבר קבעתי אינך מייצג את
  פועה   24/04/17 10:53
המשיח! אני ואבותיי מייצגים אותו טוב ממך ונכון ממך! אתה רק גונב את שמו לשווא כי זה מה שלמדוך: לגנוב דעת ולגנוב הצלחות...
כתוב תגובה ל- פועה
לדיון על "זכויות" אין תכלית
  אורי מילשטיין   24/04/17 10:20
זכויות יש לכולם אם הם יודעים להגן עליהם, הרוב אינם יודעים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
אני לא לארג'ית כמוך. לא לכולם!
  פועה   24/04/17 11:00
זכויות יש רק לכאלה שראויים לכך שיהיו להם. ולכן באמת אין תכלית בוויכוח עקר על זכויות.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, את סבורה שאת
  ב_שמואל   24/04/17 12:57
פועה, את סבורה שאת האדם המתאים להחליט למי מגיע הזכות? הרי את חייבת לקחת בחשבון שאת שמאלנית שדתה האנרכיסטית גרמה לנזקים איומים עקב מגבלות היכולת לחשוב קדימה אל העתיד. פועה, תביני, אין לך בסיס הגיוני לדעת מה טוב ומה רע ולכן טוב שלא תתערבי בדברים שאינך מתאימה מבחינה תרבותית.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
הבסיס שיש לי רחב ומוצק משלך
  פועה   24/04/17 13:52
ואם לי אין אפשרות לדעת לך על אחת כמה וכמה אין אפשרות כזאת. מי שעולמו צר מתוך בחירתם של אחרים בסיסו צר וכמותו הבנתו.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, בהנחה שיש לך בסיס רחב
  ב_שמואל   27/04/17 16:19
פועה, בהנחה שיש לך בסיס רחב, אז מה קורה לבניין שבסיסו רחב הבנוי על קרקע לא יציבה? לכן, בטרם שבונים בניין יש להתחשב בקרקע, ואין די בבסיס רחב. פועה, בכל דרכך המשותפת למעוותי השמאל, נכשלת (יחד אתם) אז מדוע את ממשיכה לחתור כנגד העובדות והמציאות? לא צריך "בסיס רחב" כדי להבחין בכל המהפכות המעוותת של השמאל שקמלו עם החלפת דור הפאנטים. פועה, זוכרת איך הייתה גאווה להיות קומוניסט או קיבצניק? מה קרה ל"ביטחון בדרך" ו"היופי של הבלורית" שבשמם פגעו קשות בבני אדם שידעו וצדקו? פשוט בושה שישנם עדיין הפועלים כאילו יש לשמאל זכות קיום.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
הלוואי עליך כישלונותיי!
  פועה   27/04/17 20:23
ממה אתה חי שוטה אם לא "מכישלונותיי?" אם אני כל כך כושלת, מה אתה נדבק אחי כל הזמן?
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, פועה חמדתי, מסופר על יהו
  ב_שמואל   28/04/17 08:15
פועה, את מברכת אותי ב"הצלחות" שלך? את מצחיקה, למה הדבר דומה: למי שמברך את רעהו באסונותיו. פועה, שנאתם של הערבים את היהודים - מובנת (סכסוכי שליטה על אדמה) אך שנאתך ליהודים מבוססת על הטמטום -רב דורות - של תרבותך האירופית. מכאן ברור שאין כאן מקומך. שנאתך ליהודים כל-כך גדולה שאת מתעלמת בכוונה מהעובדה שהערבים מקבלים הרבה יותר תקציבים מהחרדים והם - כידוע לך - האויב שלך (הם ירצחו אותך כשם שהם נוהגים לרצוח את אחיהם). אבל תמיד השמאלני שנא יותר את היהודים (כחלק מ"ערכי" תרבותו הסוטה). החרדים מעניקים למדינה הרבה יותר מאנטישמים כמוך בכך שהם מקיימים את המטרה של מדינת ישראל, ואילו את מקדמת את המטרה של סטאלין. פועה, את מיותרת כאן משום שאינך מועילה לשום דבר.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
קטונת מכדי שאשנא אותך. שנאה זה
  פועה   28/04/17 12:19
כלי שמושי של עלובי הנפש כמותך שאמתחתם ריקה ועולם צר ונבוב. פעם לפחות ישבתם בבית המדרש ולמדתם תורה, היום אתם נספחים אל חצרות רבנים לרקוח ולבחוש לשקר ולגנוב דעת, רק כדי להתפרנס בטפילות והתורה כבר מזמן הפכה בקרבכם רק לאמצעי חיוני. חזור לגולה שם בחיק הגויים זה יהיה הרבה יותר קל.
כתוב תגובה ל- פועה
10
3. הבאת מספיק סיבות מעשיות
  פועה   23/04/17 11:19
מה גרם לב.ג. לעבור "מאסטרטגיה פביאנית" ל-"לאסטרטגיה חניבעלית"... (חרטת האמריקאים כמובן...) ב.ג. היה שיטתי ועקבי, כשהבין שהמגננה כבר לא מועילה מדינית, הסכים ואישר לעבור למתקפה. הוא לא "נכנע לאיומי הפלמ"ח" לפני, ולא נכנע אחרי.
כתוב תגובה ל- פועה
11
ב1948 לא היה CIA קיים. היה OSS
  הגוי..   23/04/17 12:55
ורק ב 1949 הוקם הCIA.. כך שנכון לאמר לא ה CIA, אלא פשוט טרומן נשיא ארהב שהיה אנטישמי לא קטן ואף גדול מקודמו אהוב לבם של האמריקנים, והתנגד להקמת המדינה, נאלץ להיכנע לתכתיבו של סטאלין הדומיננטי בעת ההיא, או פשוט להישאר עם ארהב מחוץ להשפעה על המפה הפוליטית העולמית בין האומות המאוחדות משמע ה"אום" בימים ההם שהיו אלה למעשה ימיו הראשונים וכך או אחרת הבטיח רוב שהיה לסטאלין גם בלעדיו, משמע הקמת מדינת ישראל דה-פקטו ודה-יורה והכרה עולמית.. את החרפה זאת הגדולה מבחינת ההכרה של ארהב כולל נשיאה ביהודים כעם ומדינה, העדיף טרומן לסבול אותה ונאלץ לבלוע עם התבלין של סטאלין במקום את סטאלין כולו וטרומן בלע.. עובדה, הוא הצביע יחדיו עם סטאלין בעד.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
תודה על התיקון.. מכל המקום
  אורי מילשטיין   24/04/17 08:28
מדובר ב"מוסד" האמריקאי דאז.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
טרומן היה הנשיא והבוס הגדול
  הגוי..   27/04/17 00:14
ה OSS התנהל תחת חסותו בכל מקרה ולא קבע מאום אלה על פי רצון ודוקטרינת הנשיא טרומן ורק בימי טרומן הפך ה OSS ממודיעין וריגול צבאי ל CIA פוליטי לביטחון ארהב ולגוף עוצמתי אף מהנשיא עצמו אך זה אחר כך. עד אז קבע הנשיא מה טוב או לא טוב לארהב והOSS היה צריך "להוכיח" זאת בהתאם.. כך שמה שאני בא להגיד זה, לOSS לא היה כל משקל בהחלטת הנשיא טרומן אם לתמוך או לא לתמוך בהחלטת סטאלין על הקמת מדינת ישראל לה התנגד טרומן שהיה אנטישמי לא קטן מקודמו ויחד עם זאת הבין כי גם ללא ארהב לסטאלין יהיה רוב בעניין מדינת ישראל, מה שישאיר את ארהב מחוץ למפת הפוליטיקה העולמית בעניין זה וכפוליטיקאי הוא בחר נכון ולא חלילה מאהבת מרדכי או משנאת המן ולא מנתוני ה OSS ששמשוהו כעוד אפשרות בחירה ולחץ שהצליח, על יהודי ארהב אלא מאינטרס פוליטי נח לו ולארהב שנשארה עם רגל 1 בעניין מדינת ישראל ויכולת ארהב להשפיע ולחלופין לכפות על המדינה החדשה ועל האזור את רצון ארהב וזה מה שיש לנו כאן מיום הווסדנו כמדינה. מן סימביוזה מעוותת בה קיומנו הפיזי תלוי בארהב שבסנקציה 1 שלה עלינו תהפוך אותנו לסוריה מס' 2 במקרה הטוב או ללוב מס'2 אם נחליט על עצמאות שממנה נותרה אך מגילה חתומה והמילה היפה "עצמאות" והמילה אשר שמה בעברית "חירות".. זאת משמעות המילה אשר שמה "היסטוריה".. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
רואים שיש לך נדודי שינה קשים
  פועה   27/04/17 08:07
עדיף שתגיב ביום...
כתוב תגובה ל- פועה
יש ומי שרואה חשך, הולך לישון,
  הגוי..   29/04/17 00:07
למעשה אומר, אין חיה כזאת.. מי שרואה אור יודע כי ללילה אין עבורו משמעות.. מי שיש לו את האור, על אחת כמה פי כמה.. נ.ב. בזמן שחלמת. "טוב מציאות חלומית מחלום מציאותי ורגע אחד של אור מימי החושך לגסוס בהם את החיים.. הגוי.." נ.ב. לי אישית יש בין 3 ל 4 וחצי שעות לילה ביממה בכללי ופחות מכך ודי לי לאבד בהן את הכרה ככל האדם וגם זה על פי הצורך והבחירה כך ש 10-30 דקות מתוכן המוקדשות לחולמי החלומות במציאות הן בסך הכל מתנה חלומית קטנה ולמי גם גדולה.. בני החורין אשר בינינו מבינים יפה על מה אני מדבר שכן דברי בדרך כלל מיועדים להם ולא לעבדים מצדיקים רשעם בימי החשך הרבים אשר נתן להם האל לטמון בהם את ראשם כמעשה בת היענה בחול.. ושוב תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
אין ספק חסרות לך שעות שינה!
  פועה   29/04/17 09:18
כתוב תגובה ל- פועה
את מדברת בתוך שינה
  הגוי..   30/04/17 08:26
בעת שאין כל ערך לדעתך ובינה למה שאינך מסוגלת..
כתוב תגובה ל- הגוי..
12
4. שתדלנות מופרזת מדי משדרת
  פועה   23/04/17 14:00
למשודל חששות על יכולותיו וביטחונו העצמי של המשדל ופעמים רבות זה רושם מוטעה שמשדרים השתדלנים מעצמם ומאפיים לסביבתם. אני נוטה "להמר" שאם גולדה מאירסון הייתה אז המנהלת שם במקום משה שרת ההיסטרי זה יכול היה להראות אחרת. בסופו של דבר החזית הגורלית המשמעותית והקובעת הייתה כאן. שם עסקו בעיקר בגיבויים בחגורות הצלה ובמצג של הפחדה עצמית והפחדת הסביבה. ב.ג. חשב שמשה שרת יקלקל שם פחות משיחבל כאן.
כתוב תגובה ל- פועה
החזית העיקרית היתה הדרך
  אורי מילשטיין   24/04/17 23:08
לירושלים ובה נכשלנו.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
תגדיר קודם את הפרמטרים לכשלון
  פועה   25/04/17 08:19
גם המלחמת לבנון השנייה "נכשלנו" לפני שהגדרנו את הפרמטרים להצלחה. ומלבד זה היסטוריון מוטב לו שיוציא את עצמו ואת תחושותיו מחוץ למושא מחקרו/סקירתו/עמדתו.
כתוב תגובה ל- פועה
13
סיכום הקשקשת המילשטיינית
  נחשון הותיק   25/04/17 16:13
לכאורה הישג יפה=58 תגובות, אך בפועל זאת אשליה. אז מה היה לנו: התנצחות מפגרת של שני זקנים טרחנים- מי חכם יותר? פועה הטרנסג'נדר=23 תגובות מול ב- שמואל=14 תגובות.. כמה תתערבויות אויליות של מילשיטיון=8 תגובות, וכמובן לא נפקד מקומו של "האידיוט המילשטייני מקיבוץ יגור " =5 תגובות, סה"כ 50 תגובות מתוך 58. איך נסכם=עבודה בעיניים, עובדים עליכם....
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
אז חייך כי אכלת אותה! 58 פעמים
  פועה   25/04/17 18:34
כתוב תגובה ל- פועה
פועה מיטרד אקולוגי
  נחשון הצעיר   25/04/17 22:15
את/אתה מעורר/ת רחמים....קודם תגדירי את מינך ותפסיקי לריב עם עצמך...את /אתה יצור אוהב ריב ומדון , מזכיר במדויק את אורי מילשיטיון. וחוץ מזה טראנסאל'ה-ביסקסואל'ה =את/אתה משעממת טיכו. העולם שלנו הוא של צעירים ולא של מקומטים-רפויים-אימפוטנטים...אז שחררי אותנו מנפיחותיך...יאללה לבית הגיל השלישי.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
אתה לא אשם, הוריך לצערכם כן!
  פועה   26/04/17 11:47
רק מהבושה על מה שיצא להם, הם מתפללים שתהיה יתום...
כתוב תגובה ל- פועה
אתה /את מספרת לנו מנסיונך
  נחשון הצעיר   26/04/17 14:05
הטראומתי עם הוריך האומללים שסבלו משגיונותיך????.... אצלנו השבח לאל כולם שפןיים,יצירתיים ואנשי מעשה, לא כמו במשפחת פועה, ומשפחות האידיוטים מיגור ואפעל... הכלבים המצורעים של מילשטיין נובחים והשיירה עוברת.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
ככה יוצא כשלא משתמשים
  חבר קיבוץ יגור   26/04/17 15:57
בקונדום-גם במישפחתך פועה !.אצל האידיוט מיגור קיבוצי נגמרו הקונדומים במחסן ה לי לה לו.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
לאן נעלם הדביל "חבר קיבוץ"???
  נחשון הצעיר   26/04/17 19:04
האידיוט ="חבר קיבוץ יגור" מודיע לנו כי הוא נותר לבד במערכה. עזוב ובודד..כולם נטשו אותו-כולל "החבר" של מילשטיין=ההומו מיגור....ראומה-שפרה- כנרת- אופירה נא להתגייס ולהציל את המצב, האויב מנצח בקלילות..ומילשטיין חסר אונים.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
14
אז בואו ונסכם = קשקשת ברשת
  נחשון הצעיר   28/04/17 10:22
לא יאומן ,האתר העלוב הזה של היסטוריון הדמי אורי מילשיטיון הפך לאתר התנצחות בין שלושה ישישים שפג תוקפם= הטרנסג'נדר "פועה", האויל ב-שמואל וכמובן מילשטיין עם מסכותיו =האידיוטים מיגור על נגזרותיהם. חבל על המקום והזמן,יאללה תתחפפו לבית הגיל השלישי,אתם משעממים..משעממים...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il