s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"חטאו" של העיתונאי יוסי קליין
מאת: איתן קלינסקי  |  23/04/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איתן צודק.
  אבנר צפוני   23/04/17 09:10
כתוב תגובה ל- אבנר צפוני
הדתיים הלאומיים הם לא אוייב
  לא נכון   23/04/17 14:58
של הציונות החילונית, אלא המשלים שלה, שנותן לציונות הקולוניאליסטית הגזענית של מפא״י את הנופך הגאולי/משיחי. נכון שבנוסחה הדתי לאומי היא מעט יותר מסוכנת, אבל היא בסך הכל ״הילד המופרע וההזוי״ של הציונות ולא האוייב שלה. המאמר של קליין הוא לא יותר מעוד חוליה בשרשרת מאמרים, ספרים, שירים סרטים וכו׳ של הסמול הציוני, שמנסה להציב את עצמו כאלטרנטיבה ל״ימין המשיחי והגזעני״ כאשר האמת היא, שהמדובר באותו הדבר עצמו, שהסמול הוא שמשמש כפנים היפות (עאלק) שלו.
כתוב תגובה ל- לא נכון
זו גם הסיבה,
  אכן כך.   23/04/17 15:28
ש"בחורינו המצויינים", יפי הבלורית והתאר מהקיבוצים, מהשומר הצעיר ושאר "החולצות הכחולות", הם אילה שהצטיינו הרבה יותר מסרוגי הכיפה, מאז ראשית המדינה ועד היום, בהרג, גזל, נישול וגירוש של הערבים.
כתוב תגובה ל- אכן כך.
לא רק הציונות הדתית
  גילי.   24/04/17 08:00
אני מסכימה אתך שזו לא היתה תופעה רק של הציונות הדתית, גם אנשי שמאל אדישים למציאות, שאנחנו שולטים על חיי עם אחר, כי יש לנו זכות היסטורית בתוקף ההבטחה של אלוהים לאברהם אחרי לך לך" בבראשית י"ב, בפסוק 3 הוא מבטיח לו ולזרעו את הארץ הזו. ואני רואה בזרעו את כל בני אברהם.
כתוב תגובה ל- גילי.
הוא סמולני מותר לו לפי התקנון
  ב,ל   23/04/17 17:12
הנפש החסודה ממלבס הצדיק הנאור מביצות פתח תקוה יודע מי האויב ומי הצודק מאז נולד ידע שהוא הוא נועד להביא לנו את הבשורה מי יעז להאשים אותו ב אלימות הוא הרי מתגעגע לימי השואה הוא מתפלל להחרבת הישות הציונית הכובשת הוא תומך נלהב של הצדיקים השמימיים מרמאללה מזדהה עמוקות עם אימהות השהידים אם הנפש החסודה ההומניסט הדגול איש השלום והצדק אומר שהציונות הדתית היא אויב אין סימן טוב מזה שרק חורבן ישראל לנגד עניו איש הזדון והרשע רואה בגאולת ישראל אסון עד ימקו עניך תמשיך לראות בטוב ישראל ושגשוגו מה טבו אוהליך יעקב משכנותיך ישראל מן הביצה בא ואליה ישוב
כתוב תגובה ל- ב,ל
ב.ל פסיכי ברשיון מותר לו הכל
  ב.ל פסיכי ברשיון   24/04/17 08:09
כתוב תגובה ל- ב.ל פסיכי ברשיון
2
לא להשתמש במילה אויבת
  פתח תקואית   23/04/17 09:28
המילה אויבת במאמרך היא מיותרת , כמו שהמילה חיזבאללה היתה מיותרת במאמר של יוסי קליין , מסכימה עם הביקורת שלך כל הציונות הדתית אבל לא עם הסגנון.
כתוב תגובה ל- פתח תקואית
לקלינסקי והיטלר אותם אויבים
  ב.ל   24/04/17 07:54
איתן קלינסקי והיטלר ראו ביהודים אויב
כתוב תגובה ל- ב.ל
3
זו לא היתה פליטת פה
  הדחפור   23/04/17 10:30
האיום בשימוש בדחפור , שאיתו יש להעלות על בית המשפט העליון , לא העלה חבר כנסת עם עבר של קזינו , אלא חבר כנסת שהוא אלוף משנה במילואים, ממנו ניתן לצפות להתנסחות שקולה . זו התבטאו שלאויב הדמוקרטיה מצד דמות מרכזית בציונות הדתית לאומית .

את הקביעה שהגותו ושיריו של נתן זך מהווים סיוט לטרור , אמרה שרת משפטים בישראל , זו התנסחות של אויבת התרבות הישראלית, שהיא דמות מרכזית בהנהגת הציונות הדתית לאומית. .

את הקביעה, שנער הומו או נערה לסבית הם אינם נורמלים , אמר חבר כנסת רציני עם השכל משפטית שהוא דמות מרכזית בציונות הדתית. זו התבטאו של אויב הקידמה . זו התבטאות של אויב המדע הרפואי .
כתוב תגובה ל- הדחפור
נכון " זו לא היתה פליטת פה"
  ב_שמואל   24/04/17 16:24
השופט חשין אמר שיגדע את ידו של מי ירים ידו על בית המשפט העליון. זו לא הייתה פליטת פה. הדבר נאמר כיוון אזרחי המדינה אינם מוכנים להסכים עם הכיבוש השמאלני, שהרי בדמוקרטיה הרוב שולט על המיעוט, ואילו הבג"ץ הפר את הכלל הדמוקרטי הבסיסי הזה. לכן, חובה על כל אדם הגון וישר לסייע לעם לקבל את חירותו. לגבי היחס להגותו ושירתו של נתן זך: ברור שכל אדם רשאי לבקר את האחרים כרצונו, כך נהג האנטישמי כלפי יהודים וכך נהגה יהודיה כלפי האנטישמי. היחס לסוטים, אינו עניין של מדע או רפואה. זה נושא השייך לתרבות מוסרית. הסטייה הזו אינה תופעה שהתגלתה לאחרונה, היא הייתה ידועה כבר בכתיבת התורה, וכבר אז - במוסר היהודי - זוהתה כתכונה טבעית לא מוסרית, משום שביהדות - כל פעולה שאינה מקיימת את האדם אינה חיובית. לכן, כשהסוטים מבטלים את עצמם ואין להם תולדות (הרי זו המטרה של התרבות המעודדת את ההומואים) הדבר מהווה סטייה מוסרית כמו אותם ליוייתנים שמתנפלים על החוף כמתאבדים. מי שמתאבד (פוגם ביכולת ההתרבות שלו) הוא אדם חולה שיש לטפל בסטייתו.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
4
חייב להיות ויכוח יותר מכובד
  מרים.   23/04/17 11:01
הוויכוח עם הציונות הדתית חייב להיות יותר מכובד . כמו שלשמאל שמורות זכויות ביצירה גדולה בימי העלייה השניה והשלישית, בהקמת חגורה התיישבותית בטחונית , כך שמורות זכויות רבות לציונות הדתית לאומית, והוויכוח חייב לשאת צורה יותר מכובדת , וזה לא היה כאן
כתוב תגובה ל- מרים.
חייב להיות ויכוח מכובד
  ג.   24/04/17 08:33
אני סבורה, שכותב הרשימה ניהל את הויכוח בצורה מכובדת עם הציונות הדתית. רק חבל שמגיבים משמאל ומימין חשים חובה לא לכבד את השיח בקללות ובגידופים
כתוב תגובה ל- ג.
5
זה לא שיח - זו הפגזה של מלים .
  חולקת על דרכך .   23/04/17 11:28
טענות , שבחלקן הן נכונות ומוצדקות , אינן מעוררות שיח, כאשר אתה ישר כותב שהציונות הדתית לאומית היא אויב .

אתה, אתן, עושה בדיוק מה שהם אומרים לעברת . הם רואים אותך ורבים כמוך כבוגד, עוכר ישראל וסכנה קיומית ואתה רואה בהם אויב . מכאן לא יוצא שיח, אם לזה התכוונת , מכאן יוצאת רק ארטילריה של מלים
כתוב תגובה ל- חולקת על דרכך .
6
לציונות הדתית דרוש חשבון נפש
  חשבון נפש   23/04/17 12:12
המשיחיות הביאה אסו על עם ישראל , הקנאות הביאה אסון על עם ישראל והציונות דתית לאומית משתמשת באותה קנאות משיחית בידיעה שזו הדרך לאסון
כתוב תגובה ל- חשבון נפש
7
מותר לשמאלני לשקר
  ב_שמואל   24/04/17 03:14
מותר לשמאלני לשקר, שהרי מול בגידה אין לשקר משקל רב. והשמאלנים בוגדים או תומכי בגידה, שנאמר ע"י חיים שור, מי שהיה מזכיר הקיבוץ הארצי: "אני הייתי מאלה שפתחו לאש"ף את הדלת לאמריקה. אנחנו ארגנו כנס של ישראלים ופלסטינים בוושינגטון ב- 87, ומשרד המדינה האמריקאי לא רצה לתת להם אשרות. אנחנו טיפלנו בזה שיקבלו אשרות, והם נכנסו ובעזרתנו כבשו את אמריקה. זה מה שהם רצו, זה היה היעד, לכבוש את רצונו הטוב של השמאל היהודי האמריקאי. אני אישית הזמנתי אותם לחוגי בית של יהודים אמריקאים. הם הצליחו בזה בעזרתנו. בלעדינו הם לא היו מצליחים בזה לעולם" (nrg.co.il
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
מותר למגיב ב. שמואל לשכוח
  ע. קליין   24/04/17 11:59
מותר למגיב ב-שמואל לשכוח, שהשר חיים משה שפירא התנגד למלחמה, התנגד לכיבוש ירושלים המזרחית . מותר למגיב ב-שמואל לשכוח שכל שרי הציונות הדתית התנגדו להשתלטות של ישראל על הגדה המזרחית, סיני והגולן. מותר למגיב להתעלם שחלה תפנית מדינית בציונות הדתית הלאומי..
כתוב תגובה ל- ע. קליין
ע. קליין, לא התייחסת לציטוט
  ב_שמואל   24/04/17 15:41
לא התייחסת לציטוט של חיים שור שהודה שביצע מעשה בגידה במדינה. לגבי שיתוף הפעולה של מנהיגות "הציונות הדתית" עם מתנגדי הכיבוש (שכחת שרוב השמאל היה בעד ארץ ישראל השלמה?), אזי תגובתי נתונה בתגובה הבאה. ראה כיצד דרעי שיתף פעולה עם השמאל המבקש להרוס את השבת. וזאת למה? משום שהוא נסחט ע"י השמאלנים (זוכר את הוילה?). לכן, א. אין ללמוד משיתוף הפעולה של "האתרוג" (אריק שרון) או מ"האפרסק" (יוסף בורג) עם השמאל הקיצוני. ב. מדוע אני חייב להישמע בקולו של מנהיג שקבע את שקבע כהוראת השעה. אני בטוח שלו היה חי היום (אם טענתך נכונה ואני די בספקות) הוא היה בעד גירוש הערבים מירושלים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
8
איתן מתגעגע לימים היפים
  ב_שמואל   24/04/17 03:40
איתן מתגעגע לימים היפים ההם, בהם בן-גוריון קבע ל"ציונות הדתית" מי יהיו מנהיגיה. כן, הימים ה"יפים" שניתן היה לצפות שההנהגה הדתית תשתף פעולה עם בן-גוריון בכל דבר משום שהם תוגמלו כראוי למשתפי פעולה (שחיתות של המפא"יניקים). והנה קמה ל"ציונות הדתית" מנהיגות צעירה וחדשה שלא ידעה את יוסף, והלכה אחר ערכיה הנצחיים, וסברה שהיא תנהיג את העם, וכך הפכו כל השמאלנים הנאמנים ל"ארץ ישראל השלמה" (הרוב המוחלט של השמאל הישראלי) למשתפי פעולה עם השמאל האנטי ציוני (הקיבוץ הארצי והקומוניסטים). כלומר, הוויכוח בין השמאל ל"ציונות הדתית" אינו וויכוח בענייני מוסר (כפי שאיתן מנסה להציג) אלא וויכוח על הנהגת העם. כיוון שרוב העם ציוני, אין לשמאל ברירה אלא לבגוד ולטפח את אלו היושבים בבית המשפט העליון, רק כך ניתן לשמאלנים להשפיע על המדינה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
בן גוריון לא קבע הנהגת המזרחי
  ל-ב- שמואל   24/04/17 12:13
בן גוריון לא קבע את הקו המדיני המתון לרב ריינס, שמכל פועלו נשאר היום רק רחוב. בן גוריון לא קבע לרב ריינס ולפוליטקאים שקמו יותר מאוחר כמו זרח וורהפטיג, אברהם מלמד, יוסף בורג או לחיים משה שפירא בתקופת כהונתו מהכנסת הראשונה ועד השביעית.
כתוב תגובה ל- ל-ב- שמואל
בן-גוריון לא קבע?
  ב_שמואל   24/04/17 15:52
סלח לי, איך אתה יודע מה בן-גוריון עשה או לא עשה? בן-גוריון היה בולשוויק (לטובה או לא) שניהל את המדינה כדיקטטור שפגע בכל מי שסיכן את מנהיגותו - באמצעים חוקיים ולא חוקיים שעמדו לרשותו. הדבר כלל הפעלת בריוני מפא"י, המשטרה, הש"ב, משרדי הממשלה ובתי המשפט. מוסדות החינוך, מוסדות ההסתדרות, מוסדדות הבריאות וכו'. לטעון שבן-גוריון לא קבע מי ינהיגו את הציונות הדתית, זה דבר שאינו במקומו.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
9
הציונות הדתית אויבת הקיום שלנו
  אויבת הקיום שלנו   24/04/17 08:15
המשיחיות והקנאות הרסו חייה של האומה היהודית ב-586 לפני הספירה, ובשנים 70 וב-132-5 לספירה, ואף עשתה שמות בתקופת השבתאות.
כתוב תגובה ל- אויבת הקיום שלנו
10
יוסי קליין הוא נבל ואתה בור
  מגיב ותיק   24/04/17 09:16
ולעצם עניין ההתנחלויות לאחר מלחמת ששת הימים:

1. במוצאי שבת, שלושה ימים אחרי תום הקרבות בירושלים ורק כמה שעות לאחר סיומם ברמת הגולן, כבר קבעה ממשלת ישראל עובדות מול הכותל המערבי, הריסת הרובע המוגרבי נבעה מהנטייה הברורה של מנהיגי המדינה אז, אשכול ודיין לקבוע עובדות שישפיעו על מצב הקבע שייווצר בשטח`.

2. בהמשך על פי קווי פעולה כאלה, גם ההתנחלויות הראשונות ברמת הגולן (ביולי 1967), בגוש עציון (בספטמבר 67`), בבקעת הירדן (בסוף 67`) ובחברון (באפריל 68`).

3. לתפיסה הזו של ההתנחלות היו שותפים אשכול, אלון, ישראל גלילי, גולדה מאיר, משה דיין, שמעון פרס ואחרים, אפילו פנחס ספיר, שהיה בעל עמדות יוניות ביותר, נאלץ להודיע שהוא תומך בהתיישבות ברמת הגולן`.

4. לכל התהליכים הללו היו שורשים פוליטיים. והיו מרכיב מרכזי בתנועת העבודה השלטת - אחדות העבודה והקיבוץ המאוחד, שגלילי ואלון היו מנהיגיהם - המשיך להאמין, ב-1967 כמו ערב הקמת המדינה, ברעיון ארץ ישראל השלמה. מרכיב מרכזי אחר שלה - רפ`י, בהנהגתם של דיין ופרס - דגל אף הוא בהמשך השליטה הישראלית בכל השטחים ואף איים, לפני ואחרי מלחמת יום הכיפורים, בפרישה ממפלגת העבודה, חבירה לליכוד והעלאתו של בגין לראשות הממשלה.

5. במאי 1977, כאשר הליכוד ניצח בבחירות ומנחם בגין היה לראש הממשלה, כבר היו בשטחים כשמונים התנחלויות ועוד אלפים רבים התגוררו בשכונות הירושלמיות שמעבר לקו הירוק.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ראה התגובה הראשונה למגיב 1,
  העובדות נכונות   24/04/17 09:48
שמסכמת יפה את העניין
כתוב תגובה ל- העובדות נכונות
אני כנבל מבין לנפש נבלות
  מגיב ותיק מגיב   24/04/17 12:44
אני מגיב ותיק , תחום ההתמחות שלי זו הצלילה לנבכי ביבי נבלות. וענבל בעל תואר אני מתייחס לנכתב במאמרים .
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק מגיב
11
בןגוריון:"יש בטרנספר הגיון ממל
  קורןנאוה טבריה   24/04/17 10:27
ממלכתי רב גם מבחינת הערבים, ולנו צפונה בזה ברכה גדולה. לנו זאת שאלת חיים, קיום, מגן, תרבות, חופש ועצמאות". ('מולדת').
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
קליין, אמור לי מי מסנגר עליך ו
  קורןנאוה טבריה   24/04/17 10:40
ואומר לך מי אתה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
בן-גוריון על הבוגדים:"קראתי בה
  קורןנאוה טבריה   24/04/17 10:49
בהתפלצות את דברי 'קול העם' על תעלולי הזוועה של מוסקבה. זו תהיה דמוקרטיה אווילית ומתאבדת, אם מתוך מושג מוטעה של חירות ביטוי וארגון, תרשה לחבר המשומדים והבוגדים הלאומיים האלה להשתולל בעיתונות, באסיפות ובכנסת...לא יתכן שלבוגדים גלויים אלה תינתן אפשרות לערוך אסיפות לדבר בכנסת, לבוא למעברות, ולתת סעד ועזרה פומבית לאויבי חוץ של העם היהודי ומדינת ישראל, לנסוע לכנסים בינלאומיים העוסקים בהסתה אנטישמית ולהרעיל באתר את האוירה בקרב הנוער והעולים". (שלמה נקדימון, 'הארץ')
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
זה מה שאמר ב"ג על המזרחים:
  לנאוה המצטטת,   24/04/17 14:10
"היהודים מתימן, היהודים המרוקנים, העירקים, הכורדים, כל האנשים הצעירים האלה, חלקם אולי כמעט פראים ... יש לחנך את הצעיר שבא מארצות אלו לשבת בבית הכיסא כמו בן אדם, להתרחץ, לא לגנוב וכו' - זה קודם לכל שאר הדברים" - יפה לגזענית המזרחית נאוה, שהיא נסמכת על הגזען האשכנזי בן גוריון.הלך הזרזיר אצל העורב.
כתוב תגובה ל- לנאוה המצטטת,
בן-גוריון - במקרה הזה, אמר אמת
  ב_שמואל   24/04/17 16:42
זה נכון שרבים מהעולים המזרחיים היו בעלי פיגור סביבתי, אך הם הצליחו להשלים - די מהר - את ההפסדים. זה לא נבע מגזענות אלא מסביבה, אפילו הקיבוצניקים האשכנזים כשעברו הפרטה ונאלצו לכבס, לבשל, לשלם מסים וכו' הם התקשו מאד לבצע את הפעולות הפשוטות האלה (פיגור סביבתי). לכן, בן-גוריון אמר דבר שאינו קשור לגזענות. ובינתיים מותר להגיד אמת בלי שהדבר יאסר ע"י "רודפי החופש" השמאלנים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אולי גם הוא מזרחי כמו נאוה
  עוד גזען עלוב   25/04/17 00:57
כתוב תגובה ל- עוד גזען עלוב
גזענותו של בן גוריון ידוע-עכשי
  קורןנאוה טבריה   26/04/17 09:49
עכשיו אנו דנים בבוגדים- לא לערב שמחה בשמחה.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
שמלא בשדים ורוחות.
  בוגדים בראש שלך,   26/04/17 10:23
הבאתי לך גם את מה שאמר ב"ג על בגין. אם הוא היה מכיר אותך, הוא היה אומר עלייך דברים עוד יותר גרועים.
כתוב תגובה ל- בוגדים בראש שלך,
תפסיקי להשתמש במילה בוגדים
  ضص قفغ عهخح   26/04/17 19:00
השימוש במילה בוגדים הביא בהיסטוריה של העם היהודי רק לאסון ולחורבן. השימוש במילה בוגדים מביא רק לטבח ולרצח של רבבות בעולם הערבי.
כתוב תגובה ל- ضص قفغ عهخح
זה מה שכתב ב"ג על בגין
  ועוד לנאוה   24/04/17 16:08
"בגין הוא טיפוס היטלריסטי מובהק: גזעני, מוכן להשמיד את כל הערבים למען שלמות הארץ; מקדש כל האמצעים למען המטרה הקדושה - שלטון אבסולוטי".
כתוב תגובה ל- ועוד לנאוה
כידוע קין ב"ג היה גזען עדתי די
  קורןנאוה טבריה   26/04/17 09:58
דיקטטור ואנטישמי - שלא בחל באמצעים, בעלילות,בתותחים, ב'שמפניות' והפרד ומשול - לקדש את המטרה הקדושה: המפלגה ושלטונו היחיד - עד למהפך המבורך - שלצערי לא נוצל ומומש כחוק כפי שהיה צריך - בגלל שנבחרי הליכוד ברובם עדיין לוקים בתסמונת 'אלטלנה' שבעוכרינו.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לכן מצחיק שאת מסתמכת עליו,
  את צודקת.   26/04/17 11:03
בעניין מה שהוא אמר על מתנגדיו משמאל. זו תסמונת ידועה אצל הימין ההזוי והבזוי שאת משתייכת אליו. אתם רשעים, שמסתמכים סלקטיבית על דברי רשעים אחרים. בלשונך ניתן לקרוא לעלובים כמוכם- מסתמכים סלקטיביים.
כתוב תגובה ל- את צודקת.
הדמיון של המגיבה
  תגובה למגיבה   26/04/17 20:05
את מצטטת את העיתונאי כמו שאני מצטטת את קולומבוס . הדמיון עובד כאן שעות נוספות אצל המגיבה . ואם זה נכון , איך זה שבן גוריון נתן לבוגדים להשתולל בכנסת הראשונה עם 4 נציגים, בכנסת השניה עם 5 נציגים ובכנסת השלילשית כבר עם 6 חברי כנסת קומוניסטים .
כתוב תגובה ל- תגובה למגיבה
14
עיתונאים אמיצים כמו יוסי קליין
  נחוצים עוד   24/04/17 12:54
כתוב תגובה ל- נחוצים עוד
יש הרבה כאלו באירופה
  ב_שמואל   24/04/17 20:44
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ועוד למגיב ב.שמואל
  נ.נ....   25/04/17 08:10
ב-שמואל, אני נמנה אל אלו שמצטערים צער רב, שהציונות הדתית הלאומית זנחה את הקו של חברי הכנסת בכנסות הראשונות כמו : אברהם מלמד, משה אונא, יוסף בורג, המנהיג השר חיים משה שפירא. זרקה לכל עבר את משנתו של הרב ריינס . אין בין האישים הרבניים שהזכרתי ובין נפתלי בנט מאומה . אין בין אלה ובין סמוטריץ אפילו שברירות של מכנה משותף.

לא כל מי שמתריס נגד המפנה הזה הו עיתונאי חשוך שונא יהדות .

כתוב תגובה ל- נ.נ....
15
איתן, אתה שוגה שגיאה חמורה
  דוניה מפתח תקוה   25/04/17 16:33
קליין לא היה צריך להשוות את הציונות הדתית הלאומית לחיזבאללה, ואתה לא היית צריך לכתוב שהציונות הדתית הלאומית היא אויב . כך לא מנהלים וויכוח , כך רק מנהלים מלחמת אחים מיותרת.

נהניתי מהשיר והמרשימה שלך על התיאטרון הלאומי בסופיה וגם הרשימה על ספרו של מאיר שלו, אך המאמר הזה ממש לא לרוחי , כי אתה מחטיא את המטרה, וחבל .
כתוב תגובה ל- דוניה מפתח תקוה
16
קליין עשה מעשה חמור
  גלילי   25/04/17 17:37
עם נפתלי בנט יש לי ויכוח אידיאולוגי .

מהחיזבאללה נשקפת לי סכנה קיומית פיזית .

עם בנט אני אמשיך להתווכח , אבל עם החיזבאללה אני לא אפגש במגרש הוויכוחים , אלא מצפה לי מפגש עם מי שרוצה לכלות אותי .

בנט הוא בר פלוגתא , אבל ממנו לא נשקפת סכנה קיומית פיזית .


מכאן הטעות בגישה שלך, איתן .

נמשיך יחד לחלוק על דעותיו של בנט, אבל בל נכתבים אותו במה שהחיזבאללה מבקש לעשות לי, לך , לבנט ולכולנו
כתוב תגובה ל- גלילי
17
חטאו בלי מרכאות
  רינת ס.   25/04/17 18:49
איתן , אומנם ברכתי אותך בברכה שומרית על שירך ״את ואני״, אך אתה חוטא בהגנה על מי שלא ראוי להגנה על סגנונו .

כמו שמאוסה עלי הקביעה של הימין שהשמאל בוגד , כך מאוסה בעיני הגישה המקוטלגת את מנהיגי הימין כיותר מסוכנים מהאיום של החיזבאללה .
כתוב תגובה ל- רינת ס.
18
ביקורת כן. לא בסגנון פרוע
  השוה״צ   25/04/17 19:23
ביקורת על הציונות הדתית כן . אבל לא בסגנון פרוע .

הביקורת בעיתון הארץ נכונה . אך עברו כאן את הגבולות של מותר ואסור בסגנון . חבל שהסגנון היה פרוע . כך לא מתווכחים .

אם הימין נוקט סגנון פופוליסטי זול , איון צורך לחקות אותו ולנסות להתעלות עליו .
כתוב תגובה ל- השוה״צ
השוה"צ הנכבד, האם שמך
  ב_שמואל   27/04/17 16:01
השוה"צ הנכבד, האם שמך הוא ראשי תיבות של "השומר הצעיר"? אם כן, מה לאדם התומך במנהיגיו הבוגדים לקבוע ולשפוט אחרים? אני מניח שחינכו אותך על תרבות השוה"צ הרצופה בדמויות דגולות שבגדו בעם היהודי ובמדינת ישראל, ולכן אינך מבין כמה בושה היא להיות מזוהה עם אותה תנועה שנאמנותה לשטן הצמיחה מעשי פשע נגד העם היהודי ומדינת ישראל. חיים שור, מי שהיה מזכיר הקיבוץ הארצי: "אני הייתי מאלה שפתחו לאש"ף את הדלת לאמריקה. אנחנו ארגנו כנס של ישראלים ופלסטינים בוושינגטון ב- 87, ומשרד המדינה האמריקאי לא רצה לתת להם אשרות. אנחנו טיפלנו בזה שיקבלו אשרות, והם נכנסו ובעזרתנו כבשו את אמריקה. זה מה שהם רצו, זה היה היעד, לכבוש את רצונו הטוב של השמאל היהודי האמריקאי. אני אישית הזמנתי אותם לחוגי בית של יהודים אמריקאים. הם הצליחו בזה בעזרתנו. בלעדינו הם לא היו מצליחים בזה לעולם"
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
19
לאומנות היא האויב של בני אברהם
  ضصث قفغع   26/04/17 19:05
כתוב תגובה ל- ضصث قفغع
למה אתה חושב
  ב_שמואל   27/04/17 04:59
למה אתה חושב שלאומיות אינה חיובית? לאומיות היא המסגרת למוסריות חברתית (אחריוות הדדית), אז על מה אתה מסתמך שקביעתך? הקומוניסטים שרצו להשתלט על ההמונים טענו נגד לאומיות וטמטמו את הציבור בלאומניות בלתי לאומית.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ב-שמואל-למד לקרוא
  לאומנות היא האויב   27/04/17 11:00
חבל שהמגיב ב. שמואל אינו מבחין בין לאומיות וללאומנות. המגיב ב.שמואל יעשה טוב , אם יקרא את התגובה אליה הוא מתייחס ולאחר מכן יגיב. הלאומנות היא האויב של בני אברהם. אבל המגיב שמואל אינו מבחין בין לאומנות ולאומיות.
כתוב תגובה ל- לאומנות היא האויב
טיפשי לחשוב שיש הבדל
  ב_שמואל   27/04/17 15:53
מי שהשקפתו לאומית אינו יכול שלא להיות לאומני כאשר הלאומיות שלו נפגעת ויש סכנה שהלאום שלו יושמד. לכן, כל אדם שחשובה לו לאומיותו, ואינו מוכן לוותר עליה, יגיע למצב שיפעל במסגרת ההגדרה (שהמעוותים מהשמאל קבעו) להיות לאומני. צר לי שהטמטום והשקר של האנרכיסטים (השמאלנים הבוגדים) גרם לך לחשוב שאתה מבין על מה בדובר.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
הבחין בין לאומנות ללאומיות
  אפילו הרב קוק   28/04/17 17:04
אפילו הרב קוק הבחין בין לאומיות ולאומנות. מר מגיב בשם שמואל, אל תקבע שהרב קוק הוא טיפש, כי בניגוד לך הוא מבחין בין לאומנות ללאומיות. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- אפילו הרב קוק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il