s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"נוער הגבעות" של מלחמת העצמאות
מאת: אורי מילשטיין  |  12/05/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אפילו במילה אחת לא הוזכרו
  ב_שמואל   12/05/17 09:09
אפילו במילה אחת לא הוזכרו הארגונים ששיתפו פעולה עם הערבים כדי להשמיד את המדינה היהודית, מה אז לא היו אנשי "שלום עכשיו", "שוברים שתיקה" ו"יאיר גולן"? היעלה על הדעת שאז כולם היו נאמנים לעם היהודי?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
הם הוזכרו ברקים קודמים
  אורי מילשטיין   12/05/17 10:49
מדובר בפרקים של מחר ענק ולא ניתן בכל פרק לחזור על כל מה שנכתב ועוד ייכתב. אין זה מחקר ממוקד על "נוער הגבעות" של אז אלא פרק במסכת גדולה מאוד.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
{{{האמת שהשמאל הקים ונלחם....
  ליצור מדינת איכות   13/05/17 13:42
השמאל הקים ונלחם להקים מדינה עליה השתלטו ימניים דתיים וחרדים שהופכים אותה למקום בלי תקוה ועתיד.
כתוב תגובה ל- ליצור מדינת איכות
השמאל קיבל מיליוני דולרים
  מקס פאואר   13/05/17 18:39
השמאלנים שלטו בתקציבים, ובחלוקת התרומות שזרמו מחו"ל, רוב הכסף זרם לכיסם הפרטי, וחלק מהכספים הועברו לקיבוצים, ולהסתדרות הבולשביקית, לכן לא יכלו אנשי הימין להקים מספר רב של ישובים חקלאים, אבל הם היו הכוח הלוחם העיקרי בכיבוש יפו, חיפה, הקסטל (לאחר שרבין ברח), ובית הכרם בירושלים, כול זאת ללא אגורה שחוקה מהתרומות של יהדות העולם.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
{{{רק בזכות השמאל קמה מדינה.
  עובדות ניתן לבדוק   13/05/17 12:05
די להביט ברשימת הישובים שהקים השמאל ולהבין מי אחראי להקמת מדינת ישראל.י
יש שם רק ישוב חרדי אחד ישובים בודדים של ביתר ואולי 10 ישובים של דתיים . לעומתם
הקים השמאל מאות ישובים מאחזים יחידות ופעילויות שהובילו להקמת המדינה.
מילשטיין חרטטן שמנסה כנראה לשנות את פני ההיסטוריה=אפשר להגיש בעיני הוא איש עלוב.
כתוב תגובה ל- עובדות ניתן לבדוק
"עובדות ניתן לבדוק", האומנם?
  ב_שמואל   14/05/17 08:55
מאד קשה להבין את המצב באותם ימים אפלים שבהם נשלטו היהודים בארץ ישראל ע"י הארגונים השמאלנים. על פי קצה הקרחון ניתן לנחש את הנסתר מעינינו - לגבי העבר, ואפילו ביחס להווה. כאשר מסתבר ש"פרוייקט" מכירת תינוקות - בשנות ה- 50 - היה מאורגן ע"י הממסד, ובמשך עשרות שנים ושלוש ועדות חקירה רשמיות - העובדות הוסתרו, זה אומר לנו עד כמה השלטון השמאלני היה נפשע, מאורגן וחסר בעלי תשובה שיכו על חטא (אצל השמאלנים רק הבוגדים במדינה נחשבים בעלי תשובה). מערכת אכיפת החוק לא נרתע לרצוח אנשים (מקהילת הרב משולם) כדי להגן על הפושעים האדומים (שמעון פרס?). העיתונות - עליה נאמר ע"י השמאלנים שהיא הבסיס ל"דמוקרטיה" - הייתה הגורם התעמולתי להסתרה העובדות (והיום היא הגורם חשיפה. כנראה עכשיו הגילוי משרת את השמאלנים הבוגדים). כך שאם העובדות האלו "מלמדות" מה האמת, אז מתי נלמד את האמת (שידועה לכולם ומוסתרת במרתפי השב"כ) שיגאל עמיר היה הקורבן.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
איש יקר..
  כבש 44   16/05/17 16:26
הטיפש הזה כותב את ראייתו הפולטית ולא את האמת ההיסטורית..לכן אל תתיחס לכתיבה שלו כאילו היא "תורה משמים: האיש לא חוקר ולא נעליים אפילו סנדל אצבע הוא לא...הייתי אומר איש קשקשן חרטטן ממציא מסלף והרבה יותר מזייף..
כתוב תגובה ל- כבש 44
אבל זה בדיוק מה "שהאיש היקר"
  פועה   16/05/17 16:43
כתוב תגובה ל- פועה
2
הנקודה המעניינת ביותר
  ראומה   12/05/17 11:08
בפרק הנוכחי, היא אזכור הקמתה של נהרייה, לימים עיר בישראל, וכן הקמתו של המושב השיתופי שבי ציון. בהתייחסות להיסטוריה של ההתיישבות בארץ ישראל נזכרו רק הקיבוצים כחלוצים ובוני הארץ. כאילו הבונים מן הסקטור האזרחי קיבלו את יישוביהם כמן מן השמיים.
כתוב תגובה ל- ראומה
ראומה פישלה- איחרה בשעתיים...
  נחשון   12/05/17 12:28
ושמואל הקדים אותה ..ביזיון של ממש למילשטיינים. ולעצם העניין, אף אחד חוץ מהאידיוטים מיגור לא טוען שרק הקיבוצים יישבו את הארץ. כולם מסכימים שהיו כ-80 מושבות וישובים לפני שהוקם הקיבוץ הראשון ב-1909....וד"ש לכנרת= שפרה= ואופירה...
כתוב תגובה ל- נחשון
משעמם לך הא אידיוט !
  נחשון   12/05/17 16:13
כתוב תגובה ל- נחשון
התנוה הקיבוצית ידעה להשתלט על
  אורי מילשטיין   12/05/17 18:32
ההיסטוריה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
3
הסכמת לחלוקה פירוש הדבר -מלחמה
  מיכל מירושלים   12/05/17 17:22
את זאת הבין יותר מכולם בן-גוריון. ואם לא היינו מסכימים לחלוקה - הגאולה הייתה מגיעה?!!! גם היום הגבולות ייקבעו כפי שייקבעו - והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
4
השאלה היא: מה האו''ם מבשל
  אופירה   12/05/17 18:12
לנו היום.
כתוב תגובה ל- אופירה
האו"ם לא מבשל כלום. מבשלות
  אורי מילשטיין   13/05/17 13:33
מעצמות העל: ארה"ב, רוסיה, סין! אחרות, גם ישראל רק רוקחות טעמים המשפיעים כמובן על הטעם הסופי
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
היינו הך!
  אופירה   13/05/17 18:15
הדגש הוא על הבישול!!!
כתוב תגובה ל- אופירה
5
מילשטיין התחרפן= מעברה בתש"ח?
  נחשון הצעיר   12/05/17 19:32
מי שם את התמונה המגוחכת בראש הכתבה? האידיוט -הא מיגור? מילשטיין איך קשורה מעברה בנהריה בשנות ה-50 לתש"ח, זה ביזיון אפילו לקשיש לא מאופס.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
נחס-שונצ'יק דביל
  מגיב ותיק   12/05/17 23:48
את התמונות לא כותב המאמר בוחר אלא המערכת.

וכעת כנס למגירת השולחן שלך ואל תצא ממנה עד שנקרא לך החוצה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב עתיק --התחרפנת.הא אידיו ט
  נחששון הצעיר   13/05/17 00:43
הלשון שלך עמוק בעכוזו של מילשיטיון. את התמונה בוחרות שפרה-ראומה הסתומה או אופירה לוי הבלומה... אז תגיד לפרחות להחליף תמונה. מגיב בלה מזוקן אתה צחנן מבאיש .
כתוב תגובה ל- נחששון הצעיר
משעמם לך הא אידיוט !
  נחשון   13/05/17 00:42
כתוב תגובה ל- נחשון
עוד לא החלפתם את המעברה שלי?
  סאלח שבתי   13/05/17 10:08
ידעתי שהשכנים שלנו משפחת מילשיטיון הם שיכנוזים זקנים ואיטיים ,בעיקר אורי, אבל זה שהם לא יודעים להחליף תמונה? ואללה יותר אהבלים משחשבתי.
כתוב תגובה ל- סאלח שבתי
6
אז מה למדתם ?שהאשכנזים
  ,,,   13/05/17 11:17
עלו לארץ ישראל עשרות שנים לפני שהם הקימו את המדינה קנו אדמות ייבשו ביצות הקימו ישובים הקימו תעשייה בתי ספר אוניברסיטאות בתי חולים נלחמו בערבים ניצחו הקימו מדינה,,,והמרוקאים בזמן הזה חיללו למלך מרוקו,,, יאללה מירי רגב כפיים
כתוב תגובה ל- ,,,
סלפן שיכנוזי אופייני
  סאלח שבתי   13/05/17 14:59
מי שקומם את הריסות היישוב היהודי בארץ היו הספרדים ובני עדות המזרח .אנחנו עלינו מאות שנים לפניכם לירושלים, צפת, טבריה. שכם ,חברון ,ועזה. אנחנו "הישוב הישן" שבנה את התשתית כאן במאןת 17-18-19, הרבה לפני שהגיעו "הווזווזים " מפולין ומרוסיה. הייתם מיעוט בארץ, עלוב מסכן, עני ודל... ו7מה עם המעברה של המילשטיינים ליד נהריה? ראומה-אופירה זה ביזיון להיסטוריון =המשמיץ הלאומי".
כתוב תגובה ל- סאלח שבתי
היישוב היהודי בא"י במאה ה19
  חזקי שנאן   14/05/17 00:19
היישוב היהודי בתחילת המאה ה 19 1800 ו- מנה 3000 יהודים לכל היותר שהם מרוכזים בערי הקודש. ירושלים, חברון, צפת וטבריה וכ"כ מעט ביפו מספר משפחות בשכם וביישובי הגליל. עיקר היהודים השתייכו לעדה הספרדית ס"ט (ספרדי טהור) להבדיל ממיעוט של מגרבים (מה שקרוי היום צפון אפריקה)ושאו מסתערבים שהם יוצאי אשאם (סוריה, לבנון,ואזור מסופוטמיה) אלו לא נחשבו ספרדים כלל. באירופה במאה ה 18 החלה התעוררות לעליה לארץ (ר' יהודה החסיד, אחריו הגאון מוילנא ששלח תלמידים כמו ר' ישראל משקאלוב) בעקבות הכיבוש המצרי (1831-1840) ומתן סמכיות לקונסולים האירופים התגברה העלייה מאירופה לארץ כך שבשלהי השלטון המצרי מנה היישוב היהודי בארץ בין קרוב ל 8000 נפש או מעט יותר ועיקר הגידול בא מעולים מאירופה. אלו העובדות היבשות. כולנו עם ישראל ומי שעלה ובנה עבור כולם מכל קצווי עולם בנה ועשה. הידעתם שאת קו הרכבת לירושלים הוא מיזם של יהודי מהעדה הספרדית מירושלים? הוא גם היה הראשון להתחתן עם כלה אשכנזייה ולכן גם הוחרם ע"י כך העדה בירושלים.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
7
"נוער גבעות" כותרת מחרטטת
  פועה   13/05/17 14:12
עוד לפני קריאה הדברים מתבקשת התייחסות לכותרת שמנסה להעניק איזה מידה איכותי של פעם לחבורת הפרחחים האנרכיסטים, פגועי חינוך או פגועי משפחה, מגודלי הפאות והציציות שנפלטה אל גבעות השומרון. לא מיניי ולא מקצתי. הנוער אז הן של השמאל והן של הימין היה מאורגן אידאולוגית מודרך ונתמך מוסדית.
כתוב תגובה ל- פועה
כל אחד והקונוטציה שלו,אצלך
  חבר קיבוץ יגור   13/05/17 16:36
"נוער הגבעות"היא בקונוטציית פורקי העול ביו"ש (בנוסף על היותם השכפ"צ שמגן עלייך). אצל מילשטיין הקונוטציה היא של אותם צעירים אידיאלסטים שנשלחו לגבעות הגליל המערבי בברכת המוסדות המיישבים,אבל ללא שום תוכנית איסטראטגית לישובים שהם צוו להקים. מכאן שהחירטוט הוא אצלך.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
יגורי ומילשטיין צמד דבילים
  נחשון הצעיר   13/05/17 21:26
איך אפשר להשוות בין לוחמי הפלמ"ח וההגנה בגליל המערבי=גיבורי ישראל,לבין נוער הגבעות ההזויים והמופרעים ??אין ספק המילשיטיונים מעורערים כליל. ותורידו את תמונת המעברה ליד נהריה ושימו במקומה את תמונת מעברת " מכון שרידות" באפעל.... ,
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
לוחמי הפלמ"ח - על כורחם
  ב_שמואל   14/05/17 09:15
לוחמי הפלמ"ח - על כורחם הפכו ללוחמים למען מדינת ישראל היהודית. כשמטרת מנהיגות השמאלנית הייתה להקים מדינה קומוניסטית באמצעות האומות (יצירת עם "עברי" המבוסס על אינטגרציה מיהודים מתבוללים בצירוף ערבים), יעדו את אנשי הפלמ"ח להיות כוח כפיה כלפי יהודים שלא ישכילו לחבור לכוח הבולשוויקי. כבר אז אנו - הציבור הלא שמאלני - מימנו את הצבא השמאלני, בדומה לכך שבגופנו ובכספנו אנו מממנים את צבא ההגנה לפלסטין של גדי איזנקוט.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ראשית תפרד "מאנו" זה הם ורק הם
  פועה   14/05/17 11:43
אתה לא ממנת אז וגם לא מממן היום אף אחד! גם לא את עצמך! מה "שהם" חשבו או האמינו או רצו בו, היה כנראה נכון לשעתם. והביא לתוצאות הנכונות שאנו מתמודדים אתם היום. אותם "ההם" שאתה מזדהה אתם בטעות, ממש לא חשבו אז כמוך היום, ואם היו שחשבו אז כמותך הם ישבו מהצד ונתנו בידי "ההם" שאתה רואה בהם היום אסון, את האפשרות להכתיב "להם שלך" את גורלם! וזה חטא יותר גדול "מהחטא" שחטאו ההם "הבולשביקים"... כך שקרוב לוודאי "שההם" שלך לא מצאו את דרכם לגן עדן.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, הנאנס אשם?
  ב_שמואל   14/05/17 18:43
פועה, כתבת: "הם ישבו מהצד ונתנו בידי "ההם" שאתה רואה בהם היום אסון, את האפשרות להכתיב "להם שלך" את גורלם!" כאילו האשמת את הנאנסת על מה שביצעו בה הפושעים. נכון שמעשים רבים שנעשו ע"י "ההם" מוסתרים עד היום, אך ממה שאנו לומדים מהדברים הגלויים, ניתן להבין שאנו עוסקים בפושעים שנגדם לא ניתן היה למנוע את מעשיהם בלי לשלם על כך מחיר יקר יותר. תזכרי שהפושעים "טיפלו" באנשי האצ"ל ונמנעו מלהסגיר את הלח"י משום שגם אנשי לח"י היו מוכנים לרצוח פלמ"חניק. הדבר הבולט אצל "ההם" שהיו מוכנים למות ובלבד שהם ישלטו (ע"ע הנשק של האצ"ל שלא הגיע לארץ משום ש"ההם" העדיפו לרצוח כל מי שיסכן את שלטונם). תזכרי שאנו מדברים על חיות אדם שמכרו ילדים תימנים והסתירו זאת באמצעות רצח אנשי הרב משולם. האומנם "אנחנו" יכולנו להתמודד עם חיות אדם כאלו? האומנם הנאנס אשם ששמר על חייו? בתל-אביב - כל העסקים (כולל מוסדות ובנקים) משלמים לפושעים "דמי שמירה" כדי שהנזק יהיה קטן יותר. ככה זה כשפושעים פועלים באופן נחרץ וללא מגבלות מוסריות ואין לאף אחד יכולת לעצור אותם.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
נו לפחות היום נעשה לכם "צדק"
  פועה   14/05/17 22:57
אתם שלמתם אז "לגזלנים" ששמרו על חייכם. אז הייתם כפויי טובה, והיום אתם חולבים מכל הבא ליד, חולבים נאנסים ובוכים, וממשיכים להיות כפויי טובה. מה שנראה יותר ויותר שאתם פשוט אוהבים להיאנס ונהנים ליילל כשועלים המחבלים בכרמים.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, גם את היית באונס
  ב_שמואל   15/05/17 03:17
פועה, גם את היית באונס בשומרת? התגובה שלך - בדיוק מוחלט - לתגובה של המשפחות של האונסים, או אולי כל פושע מגיב כך?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
פועה, גם את היית באונס
  ב_שמואל   15/05/17 03:17
פועה, גם את היית באונס בשומרת? התגובה שלך - בדיוק מוחלט - לתגובה של המשפחות של האונסים, או אולי כל פושע מגיב כך?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
זהו נגמרו לך הטיעונים המטופשים
  פועה   15/05/17 08:31
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, אולי תגובותיך ירודות, הר
  ב_שמואל   15/05/17 09:01
פועה, אולי תגובותיך ירודות, הרי את שמאלנית, וזו תרבותך.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
פרובוקטורים גם לא שכפצ של עצמם
  פועה   13/05/17 23:35
כתוב תגובה ל- פועה
אני גם מגנה את הפרובוקציות
  חבר קיבוץ יגור   14/05/17 06:33
שלהם,אבל את צריכה לזכור שלולא המתנחלים,האנרגיה של ערביי יו"ש היתה מופנת כלפייך (וכלפי) ביתר שאת.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
הערבים אינם אלא נשק
  ב_שמואל   15/05/17 09:07
הערבים אינם אלא נשק המופעל ע"י הבוגדים השמאלנים, המפעילים את אש"ף כדי לפגוע בעם היהודי כחלק מ"הערכים" של השמאל העולמי. השמאל הקים מחדש את אש"ף ומימן את מעשי הטרור ורצח הישראלים: חיים שור, מי שהיה מזכיר הקיבוץ הארצי: "אני הייתי מאלה שפתחו לאש"ף את הדלת לאמריקה. אנחנו ארגנו כנס של ישראלים ופלסטינים בוושינגטון ב- 87, ומשרד המדינה האמריקאי לא רצה לתת להם אשרות. אנחנו טיפלנו בזה שיקבלו אשרות, והם נכנסו ובעזרתנו כבשו את אמריקה. זה מה שהם רצו, זה היה היעד, לכבוש את רצונו הטוב של השמאל היהודי האמריקאי. אני אישית הזמנתי אותם לחוגי בית של יהודים אמריקאים. הם הצליחו בזה בעזרתנו. בלעדינו הם לא היו מצליחים בזה לעולם". אסור לשכוח את חיות האדם שבגדו בנו ורצחו את אחינו - רק משום שאנו יהודים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
8
1. מה זה אם לא שיקול ביטחוני?
  פועה   13/05/17 17:15
מה זה אם לא שיקול ביטחוני אסטרטגי של המוסדות? ציטוט: "מוסדות אלה לא רכשו קרקעות באזורים הבעייתיים, כך, שבבוא העת יוכלו היהודים לדרוש שאזורים אלה ייכללו במדינתם." זה היה בפרוש שיקול בטחוני שלא להקים ישובים יהודים "באזור בעייתי", בלבה של אוכלוסיה ערבית צפופה. אותו שיקול בדיוק מנחה גם היום את מיישבי יו"ש. זה היה רק שיקול בטחוני הגיוני אלמנטרי בקביעת סדרי עדיפות בהתיישבות. דפוס המחשבה והראיה של שנות העשרים והשלושים לא הביא בחשבון מלחמה כוללת כיבוש או חלוקה של הארץ כפשרה. לכן טעות היא ליחס למוסדות המיישבים של שנות העשרים ותחילת השלושים איזה לקות מאורות של העדר תובנה אסטרטגית לכך שגבולות המדינה יקבעו ע"י התיישבות ולא ע"י כיבוש למשל. רק בעקבות המאורעות האלימות הוקמה ע"י הבריטים ועדת בדיקה והחל להתגבש ע"י הבריטים איזה פתרון של חלוקה. פתרון שלא התקבל על דעתם של הצדדים. ורק אז החלו לחשוב על גבולות. טעות פרשנית היא לחפש אצל מוסדות מישבים יכולות נבואת העתיד.
כתוב תגובה ל- פועה
ז'בו על התיישבות בלב אזור ערבי
  חזקי שנאן   14/05/17 00:27
ולדימיר ז'בוטינסקי התנגד לנקודות יישוב מרוחקות ומבודדות כמו תל-חי. היה בעד יישובים בגושים גדולים. ובזה חלק נמרצות על טרומפלדור ידידו.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
גם בימינו יש חשיבות
  ב_שמואל   14/05/17 09:25
גם בימינו יש חשיבות לעבות את מרכז הארץ, אפילו על חשבון ויתור על הנגב הבדואית. או הגליל המוסלמי. שלא להזכיר את חשיבות ירושלים וחברון כערך חינוכי והכרתי לזכות קיומה של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ויתור על ריבונות בהסכמת תושבים
  פועה   14/05/17 10:20
אין המדינה רשאית לשנות סטטוס גאופוליטי של חבל ארץ, לוותר עליו ללא מתן הברירה לתושבים להחליט על גורלם שלהם. באשר לערכים החינוכיים, אלפיים שנות הגלות הוכיחו שאין צורך לאחוז בטריטוריה כדי להמחיש את הקשר הנפשי אליה.
כתוב תגובה ל- פועה
שתי קביעות מטופשות
  ב_שמואל   14/05/17 18:55
האנרכיסטים ממציאים חוקים ואקסיומות שמתאימים להם: קביעה ראשונה: "אין המדינה רשאית לשנות סטטוס גאופוליטי של חבל ארץ, לוותר עליו ללא מתן הברירה לתושבים להחליט על גורלם שלהם". שטות מוחלטת, עובדה הגירוש בגוש קטיף. קביעה שנייה: "אלפיים שנות הגלות הוכיחו שאין צורך לאחוז בטריטוריה כדי להמחיש את הקשר הנפשי אליה". שקר, מעולם היהודים לא ויתרו על זכותם על ירושלים. את שואפת שהמדינה היהודית תקבע שירושלים שייכת לערבים וזה מעולם ללא היה. קביעה כזו מחנכת את צאצאייך שאין להם קשר לארץ ישראל. מוטב שמדינת ישראל לא הייתה מוקמת אם היא תקבע שירושלים שייכת לערבים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ספק אם אתה יודע מה אתה אומר
  פועה   14/05/17 23:33
אז אינך מבין מה אני אומרת? ב"גירוש" מגוש קטיף פונו אנשים שיושבו ע"י המדינה ובמימונה ולא רכשו בעלות חוקית בקרקע ההיא בניגוד לתושבי נהריה למשל. הרשות שישבה היא הרשות שפינתה ולא זרקה לכלבים את המתיישבים אלא פיצתה. המתיישבים בגוש היו כמו אותם אריסים ערבים שחיו והתקיימו על קרקעות שבעליהם גבו מהאריסים דמי חכירה. מוסדות רכשו קרקעות מהבעלים עם האריסים עליהן וגרשו אותם ללא פיצוי או קרקע חלופית ויישבו במקומם אריסים יהודים. שלימים הוענקו להם ע"י הבעלים (המדינה) זכויות חכירה מוגנות לטווח ארוך אך לא זכות לבעלות, שוב בשונה ממעמדם החוקי של מתיישבי נהריה, כפי שגם מילשטיין טורח להדגיש. מכאן נובע גם עניין הבעלות על ירושלים. הריבון יחליט אם הוא מכליל בתחומו שטחים של ירושלים שיש עליהם בעלויות נכריות, והוא זה שיקבע את גבולותיה של ירושלים המוחזקת בידיו. ואתה ואני נוכל לספר לילדינו איזה סיפורים שנרצה, בדיוק כמו שהפלסטינים מספרים לילדיהם.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, את כל-כך צודקת
  ב_שמואל   15/05/17 03:27
פועה, את כל-כך צודקת כשאת כותבת: "ואתה ואני נוכל לספר לילדינו איזה סיפורים שנרצה". הרי על זה מדובר בכל מה שמילשטיין כותב. הוא מנסה לתאר את הדברים על פי העובדות שיש בידו ואת על פי האינטרס הבוגדני של שמאלנית חסרת נאמנות לעם היהודי. כל גירוש יכול לקבל "הסבר חוקי" כשרוצים (גירוש עכו, בית שאן ויפו), השאלה היא הנאמנות של המגרש לעמו, ואין ספק ששמאלני אינו נאמן לעמו היהודי.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
הנאמן לכת אינו נאמן לעמו!
  פועה   15/05/17 15:54
רק מנצל את עמו בשם הכת שאליה הוא משתייך. לכן אין לך מושג על משמעותו של עם.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, קבעת דבר ובאותה מידה
  ב_שמואל   18/05/17 12:46
פועה, כתבת: "רק מנצל את עמו בשם הכת שאליה הוא משתייך. לכן אין לך מושג על משמעותו של עם". פועה, קבעת דבר (ואין בעיני חשיבות למה שהתכוונת) ובאותה מידה יכולת לקבוע דבר הפוך, שהרי אינך מוצאת צורך להסביר את קביעתך. זו דרכה של תרבותך המעוותת שאינה חייבת להיות מקובעת לשום דבר. זו הסיבה שאין לך בעיה עם חבריך הבוגדים שאין להם בעיה להרוג ערבים או יהודים או אפילו את אחיהם הקומוניסטים. פועה, זה ה"יתרון" שתמיד שירת את השמאל שיכל לעשות ככל העולה על דעתו הבלתי יציבה. מי את שתקבעי מהו "עם"? מה את מבינה מהו "עם"? כמה זמן את חושבת להחזיק את הגדרתך המעוותת הנוכחית למושג "עם"? פועה, איך את מסוגלת להיות חסרת מוסר אנושי מינימלי?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ז'בו לא האמין ביישוב רק בכיבוש
  פועה   14/05/17 10:10
בכוח צבא יהודי. ולטעמי זה לא נבע אצלו משיגעון מיליטריסטי, אלא מתוך הקרת ההיסטוריה. האסלאם נבנה מראשיתו על החרב הכופה. אם המוסלמי מנצח וכובש אות הוא מאללה שנעשה רצונו. לכן ז'בו חשב והאמין שרק לכיבוש בכוח צבאי יהודי ישכנע המוסלמים שזה רצונו של אללה להעניק ליהודים זכות מחודשת לחזרה לארצם. הוא לא החשיב את טיעוני התנ"ך כבעלי ערך לשכנוע הערבים. כיבוש בכוח והפיכת הנכבשים המוסלמים לבני חסות עם זכויות מלאות! (ולא כפי שנהג האסלאם בבני החסות) זאת ראייה רומנטית שבתאוריה היא נכונה.
כתוב תגובה ל- פועה
ז'בו, מי זה?
  ב_שמואל   14/05/17 19:24
למה מחייב אותי: "הוא לא החשיב את טיעוני התנ"ך כבעלי ערך לשכנוע הערבים.... זאת ראייה רומנטית שבתאוריה היא נכונה". ז'בו כיוון את דבריו לפי האינטרסים שלו. מי מכיר את דבריו ולמי אכפת האינטרסים שהיו לו? הרי ברור לכל - אפילו לשמאלנים - שחייבים להיפרד מהערבים. נכון שזו גזענות מוחלטת, אך גם שמאלנים מבינים שחייבים למנוע את האפשרות שהערבים יממשו את אינטרסים שלהם שידוע שהם מנוגדים לאינטרס היהודי, אז איך אדם יכול לכתוב "שבתאוריה היא נכונה", זה טמטום?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
לאף אחד לא ברור! וגם לך לא!
  פועה   14/05/17 23:45
יש רק אחד שברור לו, בהנחה שהוא קיים ומתייחס. יש לי חדשות בשבילך, כבר אי אפשר להיפרד! המתנחלים ביו"ש "ניצחו", כי הם היחידים מבין היהודים שנחושים! בדיוק כמו שהיו "הגזלנים האנסים הבולשביקים" מ-1947. המתנחלים הם האנסים של ימינו! לא תיפרד מהערבים בטיפשותך החמצת את ההזדמנות גם הפעם. לכן כלום לא ברור! ומי שטוען שברור לכולם שצריך להיפרד מהערבים, ממשיך לחיות בחלומות ובפיגור של דור אחרי המציאות שסביבו.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה, את בסדר?
  ב_שמואל   15/05/17 03:40
פועה, את אומרת שאי אפשר להקים מדינה פלסטינית כי לא ניתן להיפרד מהערבים? זו קביעה חסרת הבנה מציאותית (זה לא דבר חדש ששמאלני לא מבין או לא מוכן להתחשב במציאות). לגבי "אשמתי" שלא גירשתי את הערבים בזמן, זה נכון, אני אשם בכך שהבנתי - כבר אז - שאם התנהג באופן נכון כלפי הערבים אני עלול להסתבך עם השמאלנים המעוותים, שהם יהיו מוכנים לצאת למלחמה נגדי, ואז לא יהיה לי את מה שיש לי היום. אז נכון שוויתרתי על הזכויות שלי כדי להימנע ממלחמת אחים. להימנע ממלחמת אחים זה לא רק עניין מוסרי אלא גם פרקטי (כשמאלנית, את בוודאי לא מסוגלת להבין את זה).
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
9
ראומה בהלם קרב=חרפת המעברה
  המעברה של אורי   13/05/17 19:34
מתי תורידי את צילום המעברה ליד נהריה?? מתברר ששפרה ואורי מילשטיין לא יודעים מתי הוקמו המעברות, כל ילד בכיתה א' יודע שלא היו מעברות בשנת 1947, חוץ מ"היסטוריון דמיקולו". וזוגתו...
כתוב תגובה ל- המעברה של אורי
10
מילשטיין נשאר במעברת נהריה
  נחשון   14/05/17 08:44
העתונאי הצהוב מאפעל וחבורת "העורכות" שסביבו מגלים ריפיון וחוסר אונים. לא מסוגלים להחליף את תמונת "המעברה ליד נהריה"... זה מעיד מי הם האפסים הללו...בושה. וזה מתיימר להיות היסטוריון חדשני פורץ דרך...נפל בן נפל.
כתוב תגובה ל- נחשון
11
2. לוועדות האו"ם הגיון פרגמטי
  פועה   14/05/17 10:59
ולא היגיון יהודי. הייקים שהקימו את נהריה לא רכשו את האדמה סתם כך, ורק בגלל שחוף הים מצא חן בעיניהם. משהו הפנה אותם לשם ואלה היו מן הסתם רשויות המנדט והמוסדות היהודים. וזה תאם את מדיניות להעלאת יהודים בעלי אמצעים ויישובם בפלסטינה באזור ריק יחסית מערבים. שיקולי וועדות האו"ם היו גאוגרפיים ודמוגרפיים, והוו הצעות לפתרונות ביניים של חלוקה טריטורילית, ולא בהכרח כפתרונות של קבע.
כתוב תגובה ל- פועה
12
תגידי פועה, חוץ מברברת מה
  קורא ונהנה   14/05/17 12:43
התכלית שלך בתגובות ,להשפיע ? לשנות ? להראות שאת חכמה (ספק גדול) ,אני עוקב זה זמן רב ולא מצליח להבין ,אני מתחיל לחשוב שהתגובות שלך הן סובלימציה (עידון) של תיסכולים ממין אחר והמבין יבין .
כתוב תגובה ל- קורא ונהנה
זה שאינך מצליח להבין מעיד על?
  פועה   14/05/17 13:51
כנראה על רמתך הנמוכה. וזה שאינך מתכוון להבין מעיד עליך!
כתוב תגובה ל- פועה
ברור,כולנו עפר ואפר למרגלות
  קורא ונהנה   14/05/17 15:35
החכמה שאת משפריצה לכל עבר.אז תרדי קצת לקרקע המציאות ושהפיטפוטים שלך לא יהיו כל כך נשגבים מבחינת העם היושב בציון שהם 2 או 3 האנשים שקוראים את הגיגייך, כשחלקם גם מתאמצים להבין מה את רוצה מחיינו בארץ הקשה הזאת.
כתוב תגובה ל- קורא ונהנה
13
4."מדיניות" הערפול הוכיחה עצמה
  פועה   14/05/17 14:08
אז לפני היות המדינה, ונמשכת גם היום במדינה ריבונית, גם ע"י ממשלות הימין. ודי בכך כדי להראות שלפחות אז זה לא העיד על איזה מחדל. העובדה שזאת מדיניות שמקשה על התושבים ומערפלת את עתידם, לא אומרת שהייתה מדיניות עדיפה ישימה.
כתוב תגובה ל- פועה
14
מה עם המעברה המחורטטת
  נחשון   14/05/17 18:18
מרמת אפעל, מילשיטיון עדיין לא הצלחת להחליף את הבדיחה="מעברה ליד נהריה"?? מסתבר שאתה ירוד יותר מכל ירוד, חסר אונים, לא יכול להחליף תמונה בלי ראומה? תבקש סיוע מ"חבר קיבוץ יגור"=ההומו....
כתוב תגובה ל- נחשון
15
יואב יצחק תתבייש איזה עורך אתה
  נחשון הותיק   14/05/17 21:13
כבר שלושה ימים מופיעה בראש המאמר של מילשטיין-"נוער הגבעות"- תמונת מעברה ליד נהריה האמורה להיות משנת 1947??? היו מעברות ב-1947 בארץ ישראל ??.אתה קולט את הביזיון והבורות, מילא שאורי השפנפן לא מגיב, אבל איפה העורך הגרפי- האחראי לאיורים?? זאת פגיעה באמינות האתר.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
המעברה של מילשטייו ליד נהריה
  נחשון   15/05/17 14:00
שם קיבל מילשטיין את כתב ההסמכה="הא אידיוט"..אידיוט בריבוע..ולכן הוא מבקש להפוך את האתר-לאתר מורשת עולמית.
כתוב תגובה ל- נחשון
16
מילשטיין בתרדמת במעברת אפעל
  נחשון   16/05/17 19:36
העתונאי הצהוב הלבקן-בהלם ואלם. לא מסוגל להודות בטעות=שלא היתה מעברה בסמוך לנהריה ב-1947... אבל זה לא מפליא כיון "שהפילוסוף הבטחוני"[מה זה?]אינו טועה לעולם, הוא גאון מורם מעם[עם המקקים..]. מי יודע איזה שטויות יכתוב בהמשך על הגליל המערבי.
כתוב תגובה ל- נחשון
17
נער הגבעות מילשטיין לא טועה...
  נחשון הותיק   17/05/17 13:44
מילשטיין לא מסוגל להודות בטעות,שהרי הוא אדם-על, ואלה אינם טועים לעולם.. לכן הוא ימשיך לדבוק בנתון לפיו היתה מעברה ליד נהריה ב-1947... לאחד כזה קוראים באידיש=נאר= טיפש,כסיל,אז מילשטיין הוא "נאר גבעות" מדופלם. מעכשיו שמו בישראל=מילשטיין נאר הגבעות.......פחחחח.
כתוב תגובה ל- נחשון הותיק
18
המעברה של אורי עברה לאפעל
  נחשון הצעיר   18/05/17 08:59
מילשטיין מתגלה ונחשף כאן כפחדן עלוב שבעלובים, לא מסוגל להודות בטעות קטנה ופשוטה. פילוסוף ביטחוני עלאק...סמרטוט רצפה בלה מזוקן. איפה ראומה, שפרה ואופירה שיושיעו את הקאקער...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
19
לאן נעלמו המילשטיינים ??
  השקשוק של אורי   18/05/17 18:30
מילשטיין ועדתו נעלמו מהבלוג לפני חמישה ימים. הם השאירו בשטח רק את האידיוט=רפה השכל,חבר קיבוץ יגור....הם נערכים ליום הדין שלהם שמתקרב=כ"ו אייר-ראשיתו של הגדול בנצחונות ישראל בעת החדשה--בהנהגת הרמטכ"ל הגאוני יצחק רבין.מילשטיין מדפן את מחילת הביוב שבה הוא מתחפר.אך יוציאו אותו גם משם.
כתוב תגובה ל- השקשוק של אורי
מכינים את הפרק הבא שיעלה היום
  לאוויר   19/05/17 06:41
כתוב תגובה ל- לאוויר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il